Shit zeg, nou legt TheforumisDown eruit
graag gedaan man. Ik wil wel pics posten maar k heb problemen met screenshooter, hij slaat ze op als temporary op in de map die ik gespecificeerd heb, ongeacht welke naam ik ervoor verzin. en bij iedere pic die ik maar overschrijft hij de oudeachappey schreef op 25 oktober 2002 @ 13:09:
[...]
Tenk joe, ze waren al wat oud maar ff gepost om wat picz te hebben.
Uncle Sam, sinds wanneer vragen we hier toestemming om pics te posten?
Verwijderd
Vaak als ik land stuiter ik een keer en heb dan pas contact met alle wielen. Weet iemand hoe dat komt? Te hard op de baan, te weinig snelheid/teveel snelheid? Iemand?
Welk OS? En gebruik je de resize optie?Spotter schreef op 25 oktober 2002 @ 13:28:
[...]
graag gedaan man. Ik wil wel pics posten maar k heb problemen met screenshooter, hij slaat ze op als temporary op in de map die ik gespecificeerd heb, ongeacht welke naam ik ervoor verzin. en bij iedere pic die ik maar overschrijft hij de oude
[edit]
LOL@ "At KSEA you get bored with AS and QX"
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Kan allemaal, je moet met de juiste snelheid aankomen gewoon. Te snel is niet goed, te zacht ook niet. Je moet rustig flaren en juiste snelheid hebben, als je een panel met FMC hebt is het dacht ik VRef + 7.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:38:
Vaak als ik land stuiter ik een keer en heb dan pas contact met alle wielen. Weet iemand hoe dat komt? Te hard op de baan, te weinig snelheid/teveel snelheid? Iemand?
Verwijderd
Jezus wat een laag niveau van discussieren tref ik hier aan.
Zinloos! Maar goed, zand erover en weer verder met pics posten.
Ben verdomme twee dagen weg en de hel barst los
Verwijderd
Je hoeft niet gelijk te komen met verdomme, en als je er wel had geweest had het ook gebeurd. Oke, punt uit, ik wil dat theforumisdown het weer doet
XP, bestandssysteem NTFS, jah ik gebruik resizeachappey schreef op 25 oktober 2002 @ 13:38:
[...]
Welk OS? En gebruik je de resize optie?
[edit]
LOL@ "At KSEA you get bored with AS and QX"
Verwijderd
Ik maak maar een grapje Uncle-SamVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:42:
Je hoeft niet gelijk te komen met verdomme, en als je er wel had geweest had het ook gebeurd. Oke, punt uit, ik wil dat theforumisdown het weer doet
Het is nu weer allemaal koek en ei?
hey je kan ook nog ontopic praten...Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:40:
[...]
Kan allemaal, je moet met de juiste snelheid aankomen gewoon. Te snel is niet goed, te zacht ook niet. Je moet rustig flaren en juiste snelheid hebben, als je een panel met FMC hebt is het dacht ik VRef + 7.
Bij het flaren, denken de meeste mensen: Hup lekker veel flaren das goed!!
Nou moet je eens gaan spotten op schiphol, ze flaren nauwelijks! Dus maar 3 - 5 graden flaren, met de juiste snelheid aankomen vliegen (Vref+7 idd) en je gear down
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Maar volgens mij heb ik altijd te veel fuel aan boord. Hoeveel fuel mag je maximaal hebben met PiC767 als je landt?
En om nog ff terug te komen op een onderwerp van een hele tijd terug..
Wanneer stel je nou de juiste QNH in?
Als je de STAR binnenvliegt?
En om nog ff terug te komen op een onderwerp van een hele tijd terug..
Wanneer stel je nou de juiste QNH in?

Ik land meestal met 5 - 10 FOB (zo heet dat toch?) totaal, verdeelt over de vleugels. De center tank heb ik altijd leeg bij het landen. Dat moet geloof ik ook, anders zak je door je gear heenVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:54:
Maar volgens mij heb ik altijd te veel fuel aan boord. Hoeveel fuel mag je maximaal hebben met PiC767 als je landt?
Probeer ut eens zonder resize. Ik heb hetzelfde probleem nl. alsk resize optie gebruik, maar dacht dat het alleen onder Win2k een prob was.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
kleine tipVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:41:
Jezus wat een laag niveau van discussieren tref ik hier aan.
[afbeelding]
Wat heb je aan 50 fps en locked @ 80? Ik weet niet wat voor systeem je hebt maar aangezien je zo'n hoge fps hebt kun je beter de fps locken op 17 (heb ik iig)
Zet wat AA aan doe er wat PAI in en je hebt een mooie flight sim met 17 fps (of minder
voor zover deze kleine mededeling.
En waarom flare? Zonder flare kan je in fs veel mooiere landingen maken

en de maintemance department is er wat blijer mee.The_FrankO schreef op 25 oktober 2002 @ 14:00:
[...]
En waarom flare? Zonder flare kan je in fs veel mooiere landingen makenNog een voordeel is dat je op een veel kortere baan kan landen
Maar ik flare meestal (als ik niet met die brakke ILS land
) wel is toch wat mooier
offtopic:
Uncle Sam: relax nou, en check schop een modje uit zou ik zeggen
Uncle Sam: relax nou, en check schop een modje uit zou ik zeggen
ik wil der nog steeds eentje bouwen...McFlipp schreef op 25 oktober 2002 @ 13:04:
[afbeelding]
OMG wat een geil ding!Wou dat ik daar geld voor had
WAnt hij kost $499,-
moet alleen nog weten waar ik knopjes moet halen...
Verwijderd
Weet je waar ik me aan erger in FS2002...dat er geen approach lights aan staan als het heel slecht weer is en als je kiest: Overcast (voor weer) dan heb je laat maar zeggen een plafond met wolken en de muren zijn blauw
. Hopelijk veranderen ze dat ook in FS2004

ja, ze mogen zeker wat doen aan de wolken, en ook het water vind ik.
iets meer variatie, hier en daar wat brandingen midden op de zee.
dat zie je zo vaak als je echt vliegt... overal brandingen enzo, niet alleen aan de kust...
en het water zou ook anders moeten zijn bij meer wind, en windvlagen enzo...
iets meer variatie, hier en daar wat brandingen midden op de zee.
dat zie je zo vaak als je echt vliegt... overal brandingen enzo, niet alleen aan de kust...
en het water zou ook anders moeten zijn bij meer wind, en windvlagen enzo...
Verwijderd
Zo net eham-lowi gedaan op ivao, callsign ILA063
. Maar de approach ging helemaal kut op LOWI, ik snap er geen reet van, ik kon ook al geen charts voor de ils vinden voor LOWI, kan iemand mij die approach ff uitleggen, ik kom vanaf het punt TULSI, maar na TULSI snap ik het echt niet meer.........
je pikt gewoon de ils op, maar het laatste stukje moet je manual naar de baan draaien
welke baan?Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 14:47:
Zo net eham-lowi gedaan op ivao, callsign ILA063. Maar de approach ging helemaal kut op LOWI, ik snap er geen reet van, ik kon ook al geen charts voor de ils vinden voor LOWI, kan iemand mij die approach ff uitleggen, ik kom vanaf het punt TULSI, maar na TULSI snap ik het echt niet meer.........
Verwijderd
weet iemand toevallig of er sites zijn waar ik vliegtuigen,scenery kan downloaden voor FS2000.
Btw is er geen optie om de realisme aan te zetten?
Ik heb gewoon nog nooit wat aan mijn vliegtuig gehad (enginefailure ofzo)
Btw is er geen optie om de realisme aan te zetten?
Ik heb gewoon nog nooit wat aan mijn vliegtuig gehad (enginefailure ofzo)
Die baan heeft een offset localizer, dus het laatste bochtje moet je idd opt handje doenVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 15:06:
Als je op die baan wil landen voor als je uit het oosten komt, volgens mij 26. Moet je dan handmatig landen, want ik ging eerst met A/P en toen crashte die in een berg..
edit:
charts van alle vliegvelden in Austria kun je vinden op navdata.at
heeft iemand al die nieuwe wolken van FSW geprobeert?
tampert, kriminalpolizei
Yep, maar zie eik geen verschil met de oude set die ik van ze had.Evilernie schreef op 25 oktober 2002 @ 16:34:
heeft iemand al die nieuwe wolken van FSW geprobeert?
hm jammerrdluca schreef op 25 oktober 2002 @ 17:03:
[...]
Yep, maar zie eik geen verschil met de oude set die ik van ze had.
tampert, kriminalpolizei
FSMeteo werkt niet meer bij mij dus kan het helaas niet proberenEvilernie schreef op 25 oktober 2002 @ 17:06:
[...]
hm jammermaar werken die wolken bij jou ook met FsMeteo? Ik krijg btw ook niet die Coloured Thunderstorm wolken aan de praat?
Keb de thunderstorm nog niet gechecked, zijn ook zoveel verschillende sets.

ILA 14442 to be continued from EHAM to ESSA
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
EHAM-EDDF voor ILA en mezelf 
Helaas altijd nog in een witte liverie

Eindel deel
Helaas altijd nog in een witte liverie

Eindel deel
Hoop snel weer van je te horenVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 12:41:
tis goed mee jou, ik post nix meer tot je opgesout bent.
10x
Of hij nou beschilderd is of niet, die A330 is en blijft een prachtig vliegtuig
Ja alle Airbussen zijn idd prachtig en het voelt zo lekker europeesrellehenk schreef op 25 oktober 2002 @ 17:48:
Of hij nou beschilderd is of niet, die A330 is en blijft een prachtig vliegtuig
Lekker veel mooie pics weer! Hiero nog wat van mij: CYUL - KPHL. 

Mooie pics iedereen,
en ik hoop Fly High ook snel weer terug is (Fly High, HINT
)+
en ik hoop Fly High ook snel weer terug is (Fly High, HINT
Zow, mijn vlucht zit erop, deze Captain gaat nu sporten 
Passagiers hebben genoten van het zicht, vooral in de avond
check it jouwzelf 

Mooie Noorder licht heh?
Passagiers hebben genoten van het zicht, vooral in de avond

Mooie Noorder licht heh?
Yes, komt ook omdat het te verslavend is...Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 18:10:
tering..achappy mooi pics. Jij blijft ook maar dag en nacht vliegen
Verwijderd
Heel mooi Nofri!:)
Goede timing zo na het eten.
Kom na je sporten op MSN moet je iets vragen
Enne..Weet iemand een FP EHAM-ELLX<--goede code? naja, EHAM-LUXEMBOURG
Goede timing zo na het eten.
Kom na je sporten op MSN moet je iets vragen
Enne..Weet iemand een FP EHAM-ELLX<--goede code? naja, EHAM-LUXEMBOURG
Verwijderd
Voor iedereen: gewoon niet happen en zelf on-topic blijven dan houd men vanzelf op 
Het heeft niet veel zin iemand een OW voor dom geblaat te geven als de hoofdmoot dan gezellig even meehakken ...
Uncle-sam: jij mag altijd pixs posten. Als het maar met mate is
En zou je svp iets meer aandacht willen geven aan je posts en niet te veel off topic gaan. dank je
Het heeft niet veel zin iemand een OW voor dom geblaat te geven als de hoofdmoot dan gezellig even meehakken ...
Uncle-sam: jij mag altijd pixs posten. Als het maar met mate is
Om 19:25 komt bij Willem Wever een stuk over een cockpit van een vliegtuig. De vraag is: 'waar dienen alle knopjes voor'. Ik zag iig dat ze een stukje mee gaan vliegen aan boord.
Misschien de moeite waard om even te kijken
dat was dus een beetje dufrellehenk schreef op 25 oktober 2002 @ 19:11:
Om 19:25 komt bij Willem Wever een stuk over een cockpit van een vliegtuig. De vraag is: 'waar dienen alle knopjes voor'. Ik zag iig dat ze een stukje mee gaan vliegen aan boord.
ff vraagje over instellingen FS2002 qua grafische kaart. Hebben de mensen met een goeie GF4 nou alles op max staan incl 8 lights (dus alles handmatig op max gezet) of gewoon via het pull-down menu ' high' aangegeven?
Enne .... wat mag je verwachten qua frames van een GF4 Ti4400 met een AMD 2200+ (met alles handmatig op max gezet natuurlijk
)?
Zijn er nog instellingen die ik in de kaart moet aanpassen zoals Vsync enzo?
Enne .... wat mag je verwachten qua frames van een GF4 Ti4400 met een AMD 2200+ (met alles handmatig op max gezet natuurlijk
30 frames met standaart shit, 15 met max addonz en 4 lagen wolken ofzoTai-Pan schreef op 25 oktober 2002 @ 19:43:
ff vraagje over instellingen FS2002 qua grafische kaart. Hebben de mensen met een goeie GF4 nou alles op max staan incl 8 lights (dus alles handmatig op max gezet) of gewoon via het pull-down menu ' high' aangegeven?
Enne .... wat mag je verwachten qua frames van een GF4 Ti4400 met een AMD 2200+ (met alles handmatig op max gezet natuurlijk)?
tampert, kriminalpolizei
Ik heb sinds kort een Geforce 4 Ti 4200. Ik wist dat ik niet al te veel hoefde te verwachten met FS2002, maar ik heb wel alles op MAX staan met 4xS AA. Ik haal zo'n 20 fps, maar op LAGO EHAM met heel veel AI traffic haal ik slechts 8-10 fps.Tai-Pan schreef op 25 oktober 2002 @ 19:43:
Enne .... wat mag je verwachten qua frames van een GF4 Ti4400 met een AMD 2200+ (met alles handmatig op max gezet natuurlijk)?
Met een GF 4 heb ik dus wel een lichte verbetering (ik kan dus op 4x AA spelen zonder al te veel fps te verliezen).
En zoals Evelernie al zei, met al die lagen wolken wil het ook niet echt helpen om veel fps eruit te halen
Zo mensen, ik ben gisteravond teruggekomen van de KLS luchtvaartschool te Eelde op de GVSS te doen.
In totaal heb ik 7 vluchten gemaakt op de Frasca 141 Simulator. Dat viel zwaar tegen! Elke keer kwam ik met een knal rode kop de sim uit.
De laatste vlucht met 6 hoogteveranderingen gecombineerd met ROT-turns was veruit het moeilijkste voor mij. Toch heb ik het idee dat ik een goede kans maak om door deze selectie te komen. De uitslag van deze 4 daagse test ontvang ik binnen een week.

Als ik het niet haal heb ik nog altijd een zeer leuke, maar spannende tijd gehad!
In totaal heb ik 7 vluchten gemaakt op de Frasca 141 Simulator. Dat viel zwaar tegen! Elke keer kwam ik met een knal rode kop de sim uit.
De laatste vlucht met 6 hoogteveranderingen gecombineerd met ROT-turns was veruit het moeilijkste voor mij. Toch heb ik het idee dat ik een goede kans maak om door deze selectie te komen. De uitslag van deze 4 daagse test ontvang ik binnen een week.

Als ik het niet haal heb ik nog altijd een zeer leuke, maar spannende tijd gehad!
idd wat evilernie zegt hierbovenTai-Pan schreef op 25 oktober 2002 @ 19:43:
Ik zelf heb alles voluit alleen de draw distance op 100. Speel/sim met een resolutie van 1280x1024x32 met 4x S FSAA
En met die fps: Ik zelf heb mijn frames locked @ 17 (dit is een vrij complex systeem maar dan gaat je pc niet al zijn power in de frames gooien maar ook in de scenery, ai traffic, etc.) Als ik dit niet heb en alles gewoon standaard dan haal je op je cruise level wel 100fps en op airports zonder AI lukt wel 40 (zoniet meer)
ALs je PAI + scenery erin zet dan heb je gauw op het vliegveld met veel gates toegankelijk toch snel maar 11 fps
Damn, met zo'n systeem krijg je erg best mooie graphics uit.Tai-Pan schreef op 25 oktober 2002 @ 19:43:
Ter vergelijking, ik doe alles op een Celly 1500 + GF3.
Maar je moet gewoon alles op max zetten. AA moet je in FS2k2 uit zetten en kan je het beste aanzetten via de graphics driver. Gewoon op 4x (of 8x?).
Frame rate zou ik locken op 30 of 40 fps. Meer kan het menselijk oog toch niet waarnemen.
ik doe af en toe ook 4x FSAA, dat is echt te mooi, maar heel naar voor je FPS op mijn sysje
tampert, kriminalpolizei
Vet man. die bonanza op die foto staat erg mooi in de zon. Maar ik wil het ook gaan proberen deze winterCubix schreef op 25 oktober 2002 @ 19:53:
Zo mensen, ik ben gisteravond teruggekomen van de KLS luchtvaartschool te Eelde op de GVSS te doen.
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Mensen,
een uber goed idee van onze goeie oude Karlok:
http://ftp.avsim.com/cgi-...&om=1133&forum=DCForumID6
wat is de screenshot button eigenlijk? 
(serieuze vraag
)
(serieuze vraag
Verwijderd
Gaaf he, ik heb de GVSS bij de luchtmacht gedaan, maar helaas niet gered, hopelijk red jij het wel!!!Cubix schreef op 25 oktober 2002 @ 19:53:
[afbeelding]
mooie pics, welkom terug en mensen vergeet daar niet wat te posten (op die link die ik gaf)Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 20:52:
LFBO-EHAM om een stel potten verf op te halen voor Nealzie en zijn Gillies Adrie dertig.
Shortest route from ZANDA (ZANDA, EH) to LUXIE (LUXIE, EB): 8 fixes, 173.3 nautical miles
ZANDA (0.0nm) -R7-> LOPIK (28.6nm) -R7-> LUTOM (70.0nm) -R7->
BROGY (75.1nm) -R7-> LNO (112.2nm) -R7-> INGUL (144.0nm) -R7->
DIK (158.6nm) -UA242-> LUXIE (173.3nm)
Details:
--------------------------------------------------------------------------------
ID FREQ HDG DIST Coords Name/Remarks
ZANDA 0 0 N52°23'23.00" E004°55'21.00" ZANDA
LOPIK 168 29 N51°55'51.00" E005°07'45.00" LOPIK
LUTOM 167 41 N51°15'56.00" E005°25'16.00" LUTOM
BROGY 171 5 N51°10'57.00" E005°26'55.00" BROGY (LNO 346/037)
LNO 11280 167 37 N50°35'09.00" E005°42'37.00" OLNO
INGUL 162 32 N50°05'23.00" E005°59'56.00" INGUL
DIK 11440 162 15 N49°51'41.00" E006°07'47.00" DIEKIRCH
LUXIE 171 15 N49°37'15.00" E006°12'08.00" LUXIE
ZANDA (0.0nm) -R7-> LOPIK (28.6nm) -R7-> LUTOM (70.0nm) -R7->
BROGY (75.1nm) -R7-> LNO (112.2nm) -R7-> INGUL (144.0nm) -R7->
DIK (158.6nm) -UA242-> LUXIE (173.3nm)
Details:
--------------------------------------------------------------------------------
ID FREQ HDG DIST Coords Name/Remarks
ZANDA 0 0 N52°23'23.00" E004°55'21.00" ZANDA
LOPIK 168 29 N51°55'51.00" E005°07'45.00" LOPIK
LUTOM 167 41 N51°15'56.00" E005°25'16.00" LUTOM
BROGY 171 5 N51°10'57.00" E005°26'55.00" BROGY (LNO 346/037)
LNO 11280 167 37 N50°35'09.00" E005°42'37.00" OLNO
INGUL 162 32 N50°05'23.00" E005°59'56.00" INGUL
DIK 11440 162 15 N49°51'41.00" E006°07'47.00" DIEKIRCH
LUXIE 171 15 N49°37'15.00" E006°12'08.00" LUXIE
Ik heb met mijn nwe spul wel last van een soort ' ruis' in de tekst als ik bijv ATC open heb. Komt dat door een resolutie instelling (1600x1024 en 1280x1024)?
Het 4x AA in WinXP aan gezet en in FS2002 uit.
Heb het ook als ik in indow draai ipv full screen.
Ik kan wel een shot neerzetten, maar heb dan ff een link nodig van site waar ik plaatje kan dumpen
--> Is al opgelost....ligt aan Multi Texturing vlgs mij. Als ik dat uitzet is het probleem weg
Het 4x AA in WinXP aan gezet en in FS2002 uit.
Heb het ook als ik in indow draai ipv full screen.
Ik kan wel een shot neerzetten, maar heb dan ff een link nodig van site waar ik plaatje kan dumpen
--> Is al opgelost....ligt aan Multi Texturing vlgs mij. Als ik dat uitzet is het probleem weg
Verwijderd
Ik ga EHAM-EGCC vliegen...
Heb het FP al van ~frap en dat is ook een SID en een STAR. Maar ik heb ook charts voor de ILS banen. Hoe kan ik vanaf een STAR de op de chart aangegeven ILS approach doen.
Heb het FP al van ~frap en dat is ook een SID en een STAR. Maar ik heb ook charts voor de ILS banen. Hoe kan ik vanaf een STAR de op de chart aangegeven ILS approach doen.
Ik begreep dat bij de PSS airbus je dan geen tial light hebt als je geen 8 lights hebt. Voor De rest zou ik het ook niet weten.Tai-Pan schreef op 25 oktober 2002 @ 21:26:
Wat heb je eigenlijk aan al die Lights die je kan instellen bij je videokaart settings? Max 8...wat is het verschil met minder? Zie je dat uberhaupt?
gaan iemand morgenavond nog online? (ja...deze vraag hoort eigenlijk thuis in het " plan je online vluchten" maar ja...ff snel tussendoormag toch wel?

Verwijderd
Wat ga je vliegen?Tai-Pan schreef op 25 oktober 2002 @ 21:52:
gaan iemand morgenavond nog online? (ja...deze vraag hoort eigenlijk thuis in het " plan je online vluchten" maar ja...ff snel tussendoormag toch wel?
Hmm mooi onderschrift
Ik heb die LOWI chart voor me..Ziet er spannend uit. Maar ik zit in de knoei met het waypoint rechtsmidden waar de eigenlijke approach begint. Hoe kan ik zorgen dat ik daar kom op A/P? Ik heb er geen gegevens van zoals freq ofzo.
FMCVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 22:20:
[...]
Wat ga je vliegen?![]()
Hmm mooi onderschrift![]()
Ik heb die LOWI chart voor me..Ziet er spannend uit. Maar ik zit in de knoei met het waypoint rechtsmidden waar de eigenlijke approach begint. Hoe kan ik zorgen dat ik daar kom op A/P? Ik heb er geen gegevens van zoals freq ofzo.
EDDF - EDDF, voornamelijk om ff te kijken hoe lomp traag het werd met 4xAA en alle autogen scenery vol open.. 't zag er leuk uit, de fps was alleen ver te zoeken

Tja, raad eens wat er op plaatje 747 komt te staan

Tja, raad eens wat er op plaatje 747 komt te staan

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Wow
De een na laatste moet je echt opgeven voor de Screenshot Contest.
Mensen, met name Fly Highm
Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden omdat ik behoorlijk uit mijn slof schoot, zit de laatste tijd gewoon niet lekker in me vel, sorry
Maar, ik wil wel dat er geweten word (zeg je dat zo?
) dat ik niet de enige ben met schuld want dat Fly High ook erg overhit reageerde op mijn film review voor Rellehenk.
Mensen, met name Fly Highm
Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden omdat ik behoorlijk uit mijn slof schoot, zit de laatste tijd gewoon niet lekker in me vel, sorry

Maar, ik wil wel dat er geweten word (zeg je dat zo?
Ik vlieg dan gewoon huis-tuin-en-magnetron vliegtuigje (737) zonder poespas. Flightplan instellen en gaan maar 
Heb geen FMC, PSS of hoe dat allemaal ook mag heten
Ben er maanden uit geweest en wil nu weer verder. Kan eindelijk weer eens alles full graphics zien hehe
Anders moeten we maar een posting neerzetten in thread van online IP vluchten.
ga nu eerst maffen. Morgen dagje snowboarden in DLD
Heb geen FMC, PSS of hoe dat allemaal ook mag heten
Anders moeten we maar een posting neerzetten in thread van online IP vluchten.
ga nu eerst maffen. Morgen dagje snowboarden in DLD
Mijn vlucht naar Frankfurt moest over vanwege een memory fout van XP 
Direct maar ff de Meljet747 gebruikt. Is vast een mooie kist, maar dat panel van pss is het eigenlijk net niet

Toch maar een Airbus.
Fly High, bedankt voor de verf voor mijn A drie dertig driehonderd. Nu wachten tot de winterschilder tijd heeft
Direct maar ff de Meljet747 gebruikt. Is vast een mooie kist, maar dat panel van pss is het eigenlijk net niet

Toch maar een Airbus.
Fly High, bedankt voor de verf voor mijn A drie dertig driehonderd. Nu wachten tot de winterschilder tijd heeft
w00000t, dat zijn lekkere shots zetg
Ik ben echt toe aan een TI4200
maar dat screenshot met die crosswind landing is echt de mooiste
tampert, kriminalpolizei
De mooiste tijd van het jaar komt eraan. Laat maar komen die westerstormenEvilernie schreef op 26 oktober 2002 @ 00:17:
w00000t, dat zijn lekkere shots zetgIk ben echt toe aan een TI4200
Wel een beetje Amerika-specifiek misschien.rellehenk schreef op 25 oktober 2002 @ 12:55:
Hier een voorbeeld: Airspace at an aiport with a part-time control tower is classified as class D airspace only...
A] when the associated control tower is in operation
B] when the weather minimums are below basic VFR
C] when de associated Flight Service Station is in operation.
En dit is nog niet eens met een ti4200 genomenEvilernie schreef op 26 oktober 2002 @ 00:17:
w00000t, dat zijn lekkere shots zetgIk ben echt toe aan een TI4200
Maar ziet er goed uit hoor Gilly
Over die vraag hierboven wat AA is:
FSAA = Full Screen Anti Aliasing
Dit zorgt ervoor dat die lelijke karteltjes weg gaan. Wat is fs echt nodig is dus
Maar volgens mij heeft bijna de helft van de Flight Simmers een TNT2

Als je door de transition level gaat. In Amerika is dat FL180 overal waar dan ook, en in Europa afhankelijk van het land/de regio. Bijvoorbeeld in Nederland is het nu TL45 (is afhankelijk van de luchtdruk) dus bij 4500 voet stel je de QNH in. (Ik druk uit luiheid gewoon op B maar je kan ook aan de knop draaien)Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:54:
Wanneer stel je nou de juiste QNH in?Als je de STAR binnenvliegt?
De andere kant op (transition altitude) is in Nederland altijd 3000 ft. Verschilt ook overal. Op VATSIM en IVAO wordt het meestal op de ATIS gemeld.
dat is nou Anti AliasingVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 00:33:
Hey gilly, hoe krijg jij die runway zo mooi met al die strepen en zo mooi glad..?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Wie wil de eerste post van vandaag plaatsen?
(ja dit is humor
)
(ja dit is humor
edit:
goed spotter was me dus een paar sec. voor
goed spotter was me dus een paar sec. voor
Pics van de multiplayer gisteravond met M_A_P
Was errug leuk 

Nofri, mooie shots. Je kist ziet er mooit uit, maar je groundtextures zijn een beetje vernaggeld. Wat voor sys had je ook weer. Dit kan iig beter denk ik.
Check yur settings
*preparing KLAX-MMMX*
Check yur settings
*preparing KLAX-MMMX*
Ik had geen zin om bij AVSIM een account aan te maken, dus reageer ik maar hier.Spotter schreef op 25 oktober 2002 @ 20:18:
Ik had een keer bedacht dat het best leuk zou zijn als je op alle vliegvelden de brandstofprijzen vaststelde en dat je ook een soort van vraag-aanbod-systeem voor cargo en passagiers maakte, dat dan de verschillende Virtual Airlines die online vliegen daaraan kunnen deelnemen, en dus ook ticketprijzen mogen vaststellen, hun budget voor promotie en dergelijke en dat ze dan een bepaald aantal passagiers per dag/dagdeel krijgen toegewezen (waarmee hun omzet wordt uitgedrukt) en dat ze dan moeten vliegen met het meest voordelige vliegtuig voor die afstand/hoeveelheid passagiers. En die laden met brandstof zodanig dat het het goedkoopst is. Lijkt me fantastisch als er een aantal VA's aan meedoen. Maar dat gaat nooit gebeuren omdat het te complex is en je een boel van je 'vrijheid' in een VA kwijtraakt.
Just my 2 cents.
Edit: Biedt ook mogelijkheid tot baantjes zoals loadmaster, die een loadsheet maakt voor de piloot (kan natuurlijk ook gewoon uitgerekend worden, maar het uitdelen van een final load sheet lijkt me wel leuk, daar staat dan dus je estimated zero fuel weight op).
misschien in fs2008, laten ze eerst maar eens een goede weer-engine erin gooien. Wind en wolken zuigen echt bigtime in fs2k2rollebol schreef op 26 oktober 2002 @ 11:11:
[...]
Ik had geen zin om bij AVSIM een account aan te maken, dus reageer ik maar hier.
Ik had een keer bedacht dat het best leuk zou zijn als je op alle vliegvelden de brandstofprijzen vaststelde en dat je ook een soort van vraag-aanbod-systeem voor cargo en passagiers maakte, dat dan de verschillende Virtual Airlines die online vliegen daaraan kunnen deelnemen, en dus ook ticketprijzen mogen vaststellen, hun budget voor promotie en dergelijke en dat ze dan een bepaald aantal passagiers per dag/dagdeel krijgen toegewezen (waarmee hun omzet wordt uitgedrukt) en dat ze dan moeten vliegen met het meest voordelige vliegtuig voor die afstand/hoeveelheid passagiers. En die laden met brandstof zodanig dat het het goedkoopst is. Lijkt me fantastisch als er een aantal VA's aan meedoen. Maar dat gaat nooit gebeuren omdat het te complex is en je een boel van je 'vrijheid' in een VA kwijtraakt.
Just my 2 cents.
Edit: Biedt ook mogelijkheid tot baantjes zoals loadmaster, die een loadsheet maakt voor de piloot (kan natuurlijk ook gewoon uitgerekend worden, maar het uitdelen van een final load sheet lijkt me wel leuk, daar staat dan dus je estimated zero fuel weight op).
tampert, kriminalpolizei
Die link die ik eerder gaf, naar die van KarLok, die wil ook zo iets gaan doen, maar dan niet met Flight Simulator. Je moet dus je eigen luchtvaart maatschappij opzetten, maar dan beconcureer je elkaar via het internet. Lijkt me erg leuk. Replies kunnen hier, die verzamel ik dan wel voor KarLokrollebol schreef op 26 oktober 2002 @ 11:11:
[...]
Ik had geen zin om bij AVSIM een account aan te maken, dus reageer ik maar hier.
Just my 2 cents.
Kan karlok weer aan het painten voor de cargo plane
Trouwens voor welk plane heeft karlok die paint gemaakt? Heb hem zelf nog niet gedownload mischien staat het daar wel in
En nog een goede morgen
Nou dat bedoel ik ook. Althans, het deel dat ik vertelde is dan niet in Flight Simulator, maar de vluchten die worden wel gevlogen door mensen met flight simulator dan. Want je kan toch mensen met verschillende interessegebieden in één VA stoppen...Spotter schreef op 26 oktober 2002 @ 11:21:
[...]
Die link die ik eerder gaf, naar die van KarLok, die wil ook zo iets gaan doen, maar dan niet met Flight Simulator. Je moet dus je eigen luchtvaart maatschappij opzetten, maar dan beconcureer je elkaar via het internet. Lijkt me erg leuk. Replies kunnen hier, die verzamel ik dan wel voor KarLok
Maar hij wil een PHP gebaseerd programma maken, dat je moet vergelijken met Airline (www.airlinesimulations.com heeft iemand deze?? kan hij aub even met mij contact opnemen op MSN?), maar dan dat je elkaar beconcureerd via internet. Je maakt dus je eigen airline, iedereen doet dat, maar dan heb je echte menselijke tegenstanders.rollebol schreef op 26 oktober 2002 @ 11:54:
[...]
Nou dat bedoel ik ook. Althans, het deel dat ik vertelde is dan niet in Flight Simulator, maar de vluchten die worden wel gevlogen door mensen met flight simulator dan. Want je kan toch mensen met verschillende interessegebieden in één VA stoppen...
sorry maar ik zie er geen heil inSpotter schreef op 26 oktober 2002 @ 12:08:
[...]
Maar hij wil een PHP gebaseerd programma maken, dat je moet vergelijken met Airline (www.airlinesimulations.com heeft iemand deze?? kan hij aub even met mij contact opnemen op MSN?), maar dan dat je elkaar beconcureerd via internet. Je maakt dus je eigen airline, iedereen doet dat, maar dan heb je echte menselijke tegenstanders.
tampert, kriminalpolizei
Ok, ik ben de gelukkige die voor Interline EGLL - KJFK doet
Alleen ik heb geen route 
Kan iemand mij die route geven en dan met de juiste nav track over de oceaan voor vandaag, bvd
Kan iemand mij die route geven en dan met de juiste nav track over de oceaan voor vandaag, bvd
Dit topic is gesloten.