65551
Joepie! Nu de andere teringzooi nog. M*n PIC setup vraagt om alles te verwijderen. Ik heb nu alles wat PIC betreft manual verwijderd en nog steeds kan ik hem niet installeren. Ben ik iets vergeten? Hoe kan ik het omzeilen? Suggesties? Ik hoor het graag
Ik heb alle PAI auto installers installed en no probs.The_FrankO schreef op 28 oktober 2002 @ 18:29:
voor degene die problemen hadden met FS hadden jullie toevallig die nieuwe PAI dingen geinstalleerd?
Heb al meer mensen met een probleem gehoord. Zou dus best de PAI autoinstaller kunnen zijn. (heb zelf niet geprobeerd)
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Zit er veel vertraging op??
[Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6600][Corsair TWIN2X2048-6400C4][MSI Geforce 7900 GTO 512 MB][Samsung Syncmaster 940BF][Coolermaster RealPower 550Watt][2x WD250GB Sata II][Logitech Z-2300][Logitech G5SE & G15][Windows XP Professional SP2]
Nooit dingen manual verwijderen! Want er is ook altijd nog informatie in het register aanwezig dat naar die mappen verwijst, en dan krijg je dus problemen zoals nu! Maar dat had je toch wel moeten weten na je eerst probleem met het register (fs manual deleten, gezeik bij uninstall)65551 schreef op 28 oktober 2002 @ 18:35:
Hmmm M*n FS2002+DF737 is weer geinstalleerd!
Joepie! Nu de andere teringzooi nog. M*n PIC setup vraagt om alles te verwijderen. Ik heb nu alles wat PIC betreft manual verwijderd en nog steeds kan ik hem niet installeren. Ben ik iets vergeten? Hoe kan ik het omzeilen? Suggesties? Ik hoor het graag

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Anoniem: 61113
Anoniem: 61113 schreef op 28 oktober 2002 @ 18:02:
site over hoe ik ze het beste kan intercepten enzo bedoel ik. Maar iig bedankt voor de sites!
65551
Ja, begrijp je wel. Het is ooit begonnen toen FS2002 Uninstall niet werkte, moest ik manual verwijderen. Wist dat het fout was maar had geen andere keuze.McFlipp schreef op 28 oktober 2002 @ 19:32:
[...]
Nooit dingen manual verwijderen! Want er is ook altijd nog informatie in het register aanwezig dat naar die mappen verwijst, en dan krijg je dus problemen zoals nu! Maar dat had je toch wel moeten weten na je eerst probleem met het register (fs manual deleten, gezeik bij uninstall)
Nou ja, Ik kom er vast wel weer bovenop
[Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6600][Corsair TWIN2X2048-6400C4][MSI Geforce 7900 GTO 512 MB][Samsung Syncmaster 940BF][Coolermaster RealPower 550Watt][2x WD250GB Sata II][Logitech Z-2300][Logitech G5SE & G15][Windows XP Professional SP2]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dus ga maar lekker een hamburgertje eten bij de McDonalds bij rwy 27 dan komt je ma daar overvliegen
Gebruik anders RegCleaner om de boel op te schonen!65551 schreef op 28 oktober 2002 @ 19:38:
[...]
Ja, begrijp je wel. Het is ooit begonnen toen FS2002 Uninstall niet werkte, moest ik manual verwijderen. Wist dat het fout was maar had geen andere keuze.
Nou ja, Ik kom er vast wel weer bovenop
http://www.vtoy.fi/jv16/index.php
gewoon bij uitoeren in startmenu intypen "regedit", zo kan het ookRateltje schreef op 28 oktober 2002 @ 19:54:
[...]
Gebruik anders RegCleaner om de boel op te schonen!![]()
http://www.vtoy.fi/jv16/index.php
27 gaat over de bijlmer?Rateltje schreef op 28 oktober 2002 @ 19:51:
rwy 27 for landing, rwy 24 for take off
Dus ga maar lekker een hamburgertje eten bij de McDonalds bij rwy 27 dan komt je ma daar overvliegen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Nee dat is de callsign die voor Britsch Airway's wordt gebruikt. (Het ZOU dus een concorde kunnen zijn, maar denk het niet
Ja he? Echt gaaf, enorm veel filmpjes!nealzie schreef op 28 oktober 2002 @ 20:26:
airsidetv.com rulez!! thx hent
Vooral die "cockpit landings" rulen!!
Anoniem: 54920
Als je problemen hebt met FS2002 bij het opstarten kun je voordat je het opnieuw gaat installeren, eerst je fs2002.cfg naar een tijdelijke dir/folder moven, bij het opstarten maakt FS automatisch een nieuwe aan, alleen je moet dan je joystick en dergelijk weer opnieuw instellen...65551 schreef op 28 oktober 2002 @ 16:28:
Help!
M*n FS2002 start niet meer, hij laadt alels opnieuw: Completing scenery file indices, en dan bij 3% stopt ie. Iemand hulp?
http://avsim.com/csi/nealzie schreef op 28 oktober 2002 @ 20:40:
wie weet er een goeie MD 11?
Zoek eens op: aylgcm11.zip op Avsim, die is redelijk witnealzie schreef op 28 oktober 2002 @ 20:46:
wlke is het witst?
65551
Hbe m*n Wilco 767 verwijderd uit register, maar als ik de setup draai krijg ik:
Are you sure you want to delete the installed components?
En ik wil gewoon PIC installeren! Heeft iemand plannen?
delete 'm dan en kijk wattie zegt. Probeer daarna dan opnieuw de PIC te installen, of had je dat al gedaan?65551 schreef op 28 oktober 2002 @ 20:59:
Bedankt iedereen voor jullie hulp!
Hbe m*n Wilco 767 verwijderd uit register, maar als ik de setup draai krijg ik:
Are you sure you want to delete the installed components?
En ik wil gewoon PIC installeren! Heeft iemand plannen?
Aha, thnxMcFlipp schreef op 28 oktober 2002 @ 20:23:
[...]
Nee dat is de callsign die voor Britsch Airway's wordt gebruikt. (Het ZOU dus een concorde kunnen zijn, maar denk het niet)
Ik ben eik best wel gecharmeerd van de Airbus A330 en Airbus A340 (check ook op airsidetv ff de 3 Airbus filmpjes, in de eerste laten ze met de A319-A321 ff zien hoe je met 90 degree bank een formatie brake of doet
Er is geen leuk panel voor de A340
De Climb Rate van zo'n Airbus, als je kijkt naar de A319 tot A321, deze lijken net of ze veels te veel lift hebben voor zo'n vliegtuig(je) Als ze take off doen, komen de achterwielen als los als je net "Vrotate" uitroept, ze zijn al airborn als je al 3 graden nose up roteert.
Waarom heb ik als ik met Airbus vlieg het gevoel dat de piloot niet "mag" vliegen, dat je het werk beter door de computer kan laten uitvoeren. Bijvoorbeeld :
-De approach, het lijkt net of ik PERSE de snelheid in Managed Mode moet zetten, omdat je anders de hele MCDU in de war schopt. Ik voel me niet echt op me gemakt, en als je van de ATC andere speeds krijgt.....
-Ik VOEL me altijd gedwongen om in een Airbus een Autoland te doen, waarom? Omdat de Airbus volledig met computers word bestuurd, en als ik dan manual wil landen, ik bang ben de computer in de war schop, om vervolgens mijn Landing/Approach te vern*u*en
Wie kan mij deze 2 ff overtuigen? dan vlieg ik ook wat relaxter in een Airbus
-Kan/mag een Airbus landen als deze NIET in de Approach Phase is?
-Hoeveel procent van de landingen van een Airbus word met Autoland gedaan?
65551
Anoniem: 37518
Wie niet waagt die niet wint....maarre.....65551 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:09:
Fly High, Ik had alles manual delete, Uninstall deed het niet. Nu zegt ie dat ie nog steeds op de com staat. Hij stata nog wel in de software lijst in config.scherm kan ik hem daar verwijderen? Misschien is het dan opgelost.
als een prog geen uninstall heeft dan heeft de Software (configscherm) altijd de voorkeur.
Die houdt als ik me niet vergis ook altijd rekening met "rotzooi" dat in je registry zit.
suc6
*kuch* ILA forum *kuch*Anoniem: 37518 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:15:
wanneer promoveer je eigenlijk bij ILA? Kheb al vele uren gevlogen, maar ben nog maar een domestic pilot...
Anoniem: 51137

Nou is FS niet echt goed in het simmen van een heli maar als je opstijgt moet je je rudder gebruiken en corrigeren omdat de lift in een keer erg groot wordt. Als je wilt gaan cruisen moet je je rudder gaan trimmen. Neem je gas terug dan moet je het weer trimmen. Handig dus als je een joystick hebt met Z-as of pedalen.Anoniem: 51137 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:44:
Zo, ik heb FS weer eens opgestart (duurt iets van 10 minuten), en ik wil de basis van het helikoptervliegen wel eens onder de knie krijgen. Maar voor mij is helikoptervliegen maar abcadabra want ik ken er geen ruk van
Ik ken niet eens opstijgen, ik geef rustig meer gas tot vol dan komt ie los zeg maar maar kantelt ie gelijk op zijn kant naar links
Hoe moet je in vredesnaam met zo een ding opstijgen en vliegen en landen? Heeft iemand een basiscursursje ofzo, of iemand die het kan zo lief is om een paar pics te maken en zeggen wat ie doet, zoals rdluca altijd doet
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
RuddersAnoniem: 51137 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:44:
Zo, ik heb FS weer eens opgestart (duurt iets van 10 minuten), en ik wil de basis van het helikoptervliegen wel eens onder de knie krijgen. Maar voor mij is helikoptervliegen maar abcadabra want ik ken er geen ruk van
Ik ken niet eens opstijgen, ik geef rustig meer gas tot vol dan komt ie los zeg maar maar kantelt ie gelijk op zijn kant naar links
Hoe moet je in vredesnaam met zo een ding opstijgen en vliegen en landen? Heeft iemand een basiscursursje ofzo, of iemand die het kan zo lief is om een paar pics te maken en zeggen wat ie doet, zoals rdluca altijd doet
tampert, kriminalpolizei
65551
Hbe system recovery gedaan
Nog 1 ding, het bestand Dem4km.bgl is beschadigt of verdwenen. Kan iemand mij aan dit bestand (7mb) helpen en zeggen waar het in moet.
Justflight 777-200 boven Italië...lastige kist. Geef mij maar m'n DF737
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Mail dreamfleet eens. Die hebben en zo goed A340 panel gezien waartegen ze niet drufte te concureren
* The_FrankO baalt er nog steeds van
Ik vraag me toch af waarom ik die b777 zo lelijk vind

Dat bestand moet in je \scenery dir. Als je hulp nodig hebt, moet je me maar ff melen.65551 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:58:
Heey,
Hbe system recovery gedaan
Nog 1 ding, het bestand Dem4km.bgl is beschadigt of verdwenen. Kan iemand mij aan dit bestand (7mb) helpen en zeggen waar het in moet.
Ja, ok, echt super is 't niet, maar ik heb 'm net...dus even showenThe_FrankO schreef op 28 oktober 2002 @ 22:05:
[...]
Ik vraag me toch af waarom ik die b777 zo lelijk vind
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Kom ik bij EDDF, "stay on 250kts until I tell you to slow down, there's traffic behind"
Hmmzz ok. LOC geintercept met 250kts
Dit heb je toch niet zonder echte ATC en echt verkeer, zoals FS-ATC + ProjectAI!
Ik had het over de b777 in het algemeenMuyz schreef op 28 oktober 2002 @ 22:09:
Ja, ok, echt super is 't niet, maar ik heb 'm net...dus even showen
tampert, kriminalpolizei

in combi met de PSS Airbus Pro Panel, maar hoe doen jullie dit met fuel invullen enzo? En de flaps stand herkennen?, want nu met Flaps Full, Speed Managed, Approach Phase wil ie met 180 kts landen
Wie heeft nog de geupdate aicraft.cfg voor de A330 icm met PSS, ik ben de mijne kwijt
Anoniem: 16235
Ik land wel eens handmatig (gewoon voor de lol of alsof er een stevige storing is geweest). Ik zet de throttle gewoon op idle: autothrust gaat dan uit en de throttle werkt vervolgens traploos, net als in elk ander vliegtuig. . Op de speedtape zie je een geel pijltje dat aangeeft hoe hard je over tien seconden zult gaan: als je die in het oog houdt is een landing met de hand makkelijk te doen. De snelheden die je moet aanhouden staan gewoon op de MCDU.ND schreef op 28 oktober 2002 @ 21:07:
[...]
Waarom heb ik als ik met Airbus vlieg het gevoel dat de piloot niet "mag" vliegen, dat je het werk beter door de computer kan laten uitvoeren. Bijvoorbeeld :
-De approach, het lijkt net of ik PERSE de snelheid in Managed Mode moet zetten, omdat je anders de hele MCDU in de war schopt. Ik voel me niet echt op me gemakt, en als je van de ATC andere speeds krijgt.....
-Ik VOEL me altijd gedwongen om in een Airbus een Autoland te doen, waarom? Omdat de Airbus volledig met computers word bestuurd, en als ik dan manual wil landen, ik bang ben de computer in de war schop, om vervolgens mijn Landing/Approach te vern*u*en
Wie kan mij deze 2 ff overtuigen? dan vlieg ik ook wat relaxter in een Airbus![]()
![]()
-Kan/mag een Airbus landen als deze NIET in de Approach Phase is?
-Hoeveel procent van de landingen van een Airbus word met Autoland gedaan?
Dat van die MCDU door de war schoppen... Daar heb ik geen last van... Tenminste: als je eenmaal voor een handlanding kiest, moet je niet weer op het laatst proberen te autolanden: dat lijkt me niet handig.
En als jij bang bent de landing te verpiepen.. tja, daar moet je dan niet de Airbus computers de schuld van geven: dat doe je dan toch echt zelf...
O ja, en nog ff over de speeds van ATC: je kunt in managed mode, tijdens de appr phase, de speed redelijk regelen met de flaps: bepaalde flapsettings hebben bepaalde vaste snelheden (appr phase=210 kts, flap 1=190kts, flap 2= eh... 160 of zo...). Als je dit weet kan je de opgegeven snelheden redelijk benaderen, denk ik. Maar ja, ik vlieg nooit online en heb geen dus ervaring met speedopdrachten van ATC.
Vooral de 777 boven Italie, heel mooie verlicht
Ik heb net ff gekeken naar die vertraging op die stream van eham tower; 7 seconde, erg actueel dus!!!

binnen enkele dagen op avsim.com
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Morgen eind van de middag?jos_zwa schreef op 28 oktober 2002 @ 23:31:
ja en die lijnen bij de cockpit.. ik ga nu ff pitten. morgen vliegen ratelman ?
Vlucht LFLL (Lyon Saint Exupéry (ja, die van Le Petit Prince, hij was zelf ook piloot)) naar LFST (Entzheim Strasbourg, waar alle euro-bobo's zitten).
Parked @ LFLL

Tower view

Deze scen. is echt heel licht, je merkt er niets van qua fpsen. En er zit een werkelijk sublieme afcad bij
Achterin beleven mijn passagiers een rustige vlucht.

Uitzicht op de Alpen.

Overigens stond hier een constante wind van 62 kts; had hem eerst van links en haalde een GS van 240, daarna moest ik er recht tegenin en toen zakte de GS naar 190
Turn to final @ LFST

Short final

En safely parked op stand A2

He, is dat een F100

Zo, men mag uitstappen, de Scénic staat al klaar (fransen blijven chauvinisten

LFST is qua scenery wel aan de zware kant, maar dat zal voor de meesten hier niet zo'n prob zijn. M'n FPS hangt hier tussen de 5 en 10, maar er is dan ook genoeg moois te zien.

Anoniem: 61113
Bij de FS2002 Map View staat er bij die VOR: High Altitude VOR.
Waar moet je dan op afstemmen? Er zit trouwens ook een NDB. Hoe tune je daarop? 332 Khz ofzoiets was het..
Welke kist vloog je in?Anoniem: 61113 schreef op 28 oktober 2002 @ 23:55:
Net van EHAM naar LPFR gevlogen. Ik begrijp die approach alleen niet. Op de chart staat de 'weg' die je moet vliegen met hoeveel DME bij welke actie. Nu tune ik in op de VOR, 112.80, en dan zie ik niks op me RMI.
Bij de FS2002 Map View staat er bij die VOR: High Altitude VOR.
Waar moet je dan op afstemmen? Er zit trouwens ook een NDB. Hoe tune je daarop? 332 Khz ofzoiets was het..
Het gaat hier om een VOR/DME approach. Je vliegt eerst naar NDB 332 (instellen met ADF) met een heading van zo'n 245 graden. Daar pik je de radiaal 285 van VFA VOR 112.80 op (instellen op NAV1). Dan volg je die radiaal en daal je onder een verticale hoek van 3 graden VPA (vertical path angle) naar de baan.
Touchdown!
Dat manual landen gaat eigenlijk ook best wel moeilijk, met geen van de panel views kan je normaal landenAnoniem: 16235 schreef op 28 oktober 2002 @ 23:13:
[...]
Ik land wel eens handmatig (gewoon voor de lol of alsof er een stevige storing is geweest). Ik zet de throttle gewoon op idle: autothrust gaat dan uit en de throttle werkt vervolgens traploos, net als in elk ander vliegtuig. . Op de speedtape zie je een geel pijltje dat aangeeft hoe hard je over tien seconden zult gaan: als je die in het oog houdt is een landing met de hand makkelijk te doen. De snelheden die je moet aanhouden staan gewoon op de MCDU.
Dat van die MCDU door de war schoppen... Daar heb ik geen last van... Tenminste: als je eenmaal voor een handlanding kiest, moet je niet weer op het laatst proberen te autolanden: dat lijkt me niet handig.
En als jij bang bent de landing te verpiepen.. tja, daar moet je dan niet de Airbus computers de schuld van geven: dat doe je dan toch echt zelf...
O ja, en nog ff over de speeds van ATC: je kunt in managed mode, tijdens de appr phase, de speed redelijk regelen met de flaps: bepaalde flapsettings hebben bepaalde vaste snelheden (appr phase=210 kts, flap 1=190kts, flap 2= eh... 160 of zo...). Als je dit weet kan je de opgegeven snelheden redelijk benaderen, denk ik. Maar ja, ik vlieg nooit online en heb geen dus ervaring met speedopdrachten van ATC.
Flaps1 + Apprhorach speed gaat bij mij altijd naar al naar 160/170kts??
Maarrrr, ik wel tot Outer Marker op 180 kts zitten, en daarna wil ik de speed regelen met flaps, moet ik dan al in Approach Phase zitten, of kan dat nog NA de 180 kts?
Ik moet telkens mijn NAV1 in de MCDU opnieuw invoeren, anders kan ik geen LOC aanvinken bij approach, is dit een bug of ook zo in IRL?
Rateltje > Mooie piccas!
Ik vindt deze een stuk mooier!jos_zwa schreef op 28 oktober 2002 @ 23:25:
binnenkort de meljet 747-400 van KLM
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
binnen enkele dagen op avsim.com
Damn, werkt weer niet die plaatjes linken vanaf avsim
Anoniem: 57213
houd normaal nie zo van dit soort dingen maar dit ziet er wel geinig uit

tampert, kriminalpolizei
rollebol schreef op 29 oktober 2002 @ 10:04:
Wij crashen nooit.

mijn allereerste ils-approach ongeveer jaar geleden

tampert, kriminalpolizei
"And a big "Thank you" to Jurgen Radier for feedback informations on the KLM"Spotter schreef op 29 oktober 2002 @ 11:07:
Die van Michael Ludke, de BFV en de BFY (i=-net), die painter ken ik, mijn naam zou volgens hem in de readme staan, kan iemand aub even kijken??
das heel erg mooirdluca schreef op 29 oktober 2002 @ 11:10:
[...]
"And a big "Thank you" to Jurgen Radier for feedback informations on the KLM"
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Anoniem: 43578
Mooie plaatjes rateltje, met deze livery vlieg ik altijd!!Rateltje schreef op 28 oktober 2002 @ 23:49:
Tsjakkaa! Vanavond van Tenerife Norte naar Schiphol gevlogen. 4 uur precies, zo'n 1760 NM.
*hele mooie plaatjes*
maar het 20e plaatje geloof ik, daar heb je als hectopascal 1013, dat is goed

Dat filmpje is echt te vet wreed (http://www.simw.com/simwa...ures/small/gfac_video.wmv)
Zal wel voorbij gekomen zijn denk ik
Ik ken 2 captains en ze vliegen allebei internationaal, gewoon omdat het salaris dan hoger is. Daarnaast hebben ze veel periodes met vrije dagen. De ene piloot vliegt op de 737-700 en -800, de andere op de 747-400. Daar blijven ze ook op, ze hebben niet een 'eigen' toestel, maar vliegen dus met alle registraties van de bepaalde maatschappij.achappey schreef op 29 oktober 2002 @ 14:30:
Yo, ik vroeg me af of iemand weet hoe het werkschema van real life piloten eruit ziet? Ik bedoel vliegen ze veel op vaste bestemmingen, of hoeveel uur per week enzo. En vliegen piloten die op meerdere soorten toestellen 'mogen' vliegen ook daadwerkelijk op verschillende toestellen?
laat maar, al gevondenND schreef op 29 oktober 2002 @ 14:25:
Wie heeft nog voor mij de ge update versie van de Aircraft.cfg bestandje van de Posky A330 in combinatie met de PSS Airbus panel?? (ik ben de mijne kwijt)
Oh koel, en de bestemmingen, worden die ook door elkaar gehusseld? Of passenger/cargo?-Sander_ schreef op 29 oktober 2002 @ 14:56:
[...]
Ik ken 2 captains en ze vliegen allebei internationaal, gewoon omdat het salaris dan hoger is. Daarnaast hebben ze veel periodes met vrije dagen. De ene piloot vliegt op de 737-700 en -800, de andere op de 747-400. Daar blijven ze ook op, ze hebben niet een 'eigen' toestel, maar vliegen dus met alle registraties van de bepaalde maatschappij.
Anoniem: 51137
Ja, eentje vloog voornamelijk eerst op het westen, gewoon omdat ie dat zelf wilde. Zodra je langer bij de maatschappij bent krijg je vanzelf meer inspraak. Toch moet ie binnenkort een aantal keren op het verre oosten vliegen en daar heeft ie eigenlijk geen zin in. Hij vertelde nog dat toen ie laatst in Amerika was, dat de rest van de crew wat meegekomen was met het toestel weer weg ging, en hijzelf ging een auto huren en hij had z'n skeelers meegenomen, dus die heeft daar een paar dagen zitten skeeleren en is toen retour EHAM gegaan. Erg leuk. De hotels worden ook voor je betaald, zolang dat binnen het budget is, maar als de locatie niet zo duur is, zit je toch vrij snel in een 4 à 5 sterren hotel.achappey schreef op 29 oktober 2002 @ 15:01:
[...]
Oh koel, en de bestemmingen, worden die ook door elkaar gehusseld? Of passenger/cargo?
0,01 inch zal ook de Amerikanen worst wezenAnoniem: 43578 schreef op 29 oktober 2002 @ 13:16:
[...]
Mooie plaatjes rateltje, met deze livery vlieg ik altijd!!
maar het 20e plaatje geloof ik, daar heb je als hectopascal 1013, dat is goed, maar dan moet het ook in de amerikaanse eenheid 2992 zijn ipv 2991
![]()
(gemeen he van me,hehe)

hijs de fix nu aant uppen (k had em er eerder al op geattendeerd
Fly High, met welke panel vlieg jij als je de Airbus A340 vliegt?
Line up in sequence betekent line uppen in volgorde.ND schreef op 29 oktober 2002 @ 15:16:
Wat bedoeld men met "Lin up sequence......" die sequence?
Fly High, met welke panel vlieg jij als je de Airbus A340 vliegt?
Ik vlieg de A340 met de 747 panel, daarom heb ik nog nooit een "echte" vlucht ermee gemaakt
Ondertussen @FL250 LEPA - EDDS 737-700

als we bij 1000 posts zijn
Ja dat wordt nou eens hoog tijdND schreef op 29 oktober 2002 @ 15:42:
Zal ik zo deel 40 aanmaken?(en straks deel 50?
)
als we bij 1000 posts zijn
So go ahead!

Ehmm dat kon je zelf ook wel bedenken denk hèND schreef op 29 oktober 2002 @ 15:48:
Welke links moeten er nog meer bij? meljet heb ik al, wat is de site van simubuild A340's?

http://www.simubuild.com/
is weer een extra post tuurlijk
Directe links naar de ATC-box streams lijkt me wel handig.ND schreef op 29 oktober 2002 @ 15:48:
Welke links moeten er nog meer bij? meljet heb ik al, wat is de site van simubuild A340's?
Schiphol Tower stream e.a.ND schreef op 29 oktober 2002 @ 15:48:
Die er nu opstaat werkt niet
Edit: te laat
Daarom, dus dank me er maar voorAnoniem: 55387 schreef op 29 oktober 2002 @ 15:50:
[...]
Ehmm dat kon je zelf ook wel bedenken denk hè![]()
http://www.simubuild.com/
edit:
is weer een extra post tuurlijk
Dit topic is gesloten.