Ik ben vanplan om me GF 4 TI 4400 van leadtek teverkopen,
deze GF 4 is niet super overclokbaar en ik haal ongv 10977 3dmarks op een XP 1800+ met 786 mb DDR 333 kingstond CL 2, en epox 8k3a + met raid 0 setup + 80 gig 8mb WD
nu zag ik bij informatiqeu deze kaart :
Sapphire Technology Limited Sapphire Radeon 9500 Atlantis Pro, 128Mb,DVI, TVout. 219.00 euro
nu zat ik op hun site, en die laadt super traag, maar die kaart heeft volgens mij een oude layout omdat de pics super traag loaden ( oude lay out : dat de ram chips niet achter elkaar zitten zoals hier :

)
maar het kan ook zijn dat de pics niet kloppen omdat er wel staat pro, maar de 1e pro's waren downgeclokte rad 9700's met 1 pixel pipline uit zie hier ( zoals ik al zij site laadt traag :
http://www.sapphiretech.com/media/9500/9500boardshot.jpg
deze pic krijg je ook als je op de rad 9500 pro drukt ... terwijl deze doos er bij staat :
Ik speel wel al me game's op min 2x aa en 4x FSAA en zeker CS moet ik min op 4x AA en 8x FSAA spelen ( nu heb ik met CSVU + andere high poly models toch wel eens fps drops als 8 ppls in me beeld zijn ... ook high poly player models )
maar mijn idee was : die GF 4 TI 4400 van leadtek verkopen voor ongv 200 euro en dan dus die RAD 9500 pro kopen voor 220 euro ( die van informatique dus )
maar is die wel goed ? want die van hercules zijn stukken duurder, en ik hoorde dus dat de downgeklockte 9700's de 1e modelen zijn en die stukken minder ver zijn te-overclokken, en bij dat plaatje van het geheugen op 1 rij zie je de power connector recht voor het ram zitten, dus dan kan ik geen heatsinks installen ? das ook niet handig als ik wil overclokken,
Wat moet ik dus doen ( let ff niet op zins op bouw enzzz ik typ dit snel

)