Ok sorryVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 22:15:
<font color=blue>Edit by The Will: Het is niet de bedoeling dat je in Spielerij vragen gaat stellen over hoe je een illegale versie van een spel werkend krijgt.</font>

Verwijderd
Ok sorryVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 22:15:
<font color=blue>Edit by The Will: Het is niet de bedoeling dat je in Spielerij vragen gaat stellen over hoe je een illegale versie van een spel werkend krijgt.</font>
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Ja, dat is een heel lastig iets, dat geometrisch stelsel, maar zolang je de grond kan zien, dan is het nog niet erg. Als je bijvoorbeeld 1 'vierkantje' diep het en je wil daar van binnen uit iets in de 'lucht' plaatsen, dan is dat heel irritant en dat werkt gewoon niet. Zo heb ik al diverse achtbanen tijdelijk stil moeten leggen omdat er een muurtje omheen moest. Nah ja, het staat erAW_Bos schreef op 12 November 2002 @ 16:04:
Een vraag:
Als ik allemaal muurtjes op elkaar stapel dan gaat het vaak verkeert en door het verkeerde zicht op het bouwen beland hij toch ergens anders. Wie heeft tips om te werken met de (moeilijke?) "Bouw objecten in de lucht"?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Huh? Max building rate?Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 19:12:
Ik zit alweer op mijn max building rate na 6 jaar. Wou een mega park maken maarja, nog maar 1/5 volgebouwd.
Is hier misschien een patch voor ?
Verwijderd
Wanneer ze er naar toe gaan? Uhm... Als ze een groen hoofdje krijgen. Vaak steken ze dan ook nog hun tong uit hun mond en kijken hun ogen verschillende kanten uit...AW_Bos schreef op 18 November 2002 @ 21:57:
Wanneer gaan mensjes naar die EHBO post? Zeer af en toe zie ik een mannetje erbij zijn geweest. Maar wanneer gaan ze dan daarnaartoe?
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
NIEMAND ???Hammie schreef op 18 November 2002 @ 19:31:
Ik heb ff een klein vraagje, in rct 1 zat bovenin een knop zodat je het geluid helemaal uit was.
Ik kan die knop cq functie nergens vinden in rtc 2.
Verwijderd
Verwijderd
Het oneindige X 0
[ Voor 76% gewijzigd door Hammie op 25-11-2002 15:44 ]
Alleen: DE GROETJES
Thank you! Dat werktAW_Bos schreef op 03 December 2002 @ 08:30:
Zet de bufferende geluidsmenger aan (ofzo) in de opties van het spel! Dan werkt ie wel!
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Verwijderd
Opnieuw instaleren?Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 11:47:
yoo ik heb ff een vraagje iedere keer als ik RCT2 opstart krijg ik eerst het standaard laadbalkje en dan krijg ik een 2de in het zwarte scherm maar nu ineens blijft dat laadbalkje hangen bij het 2de blauwe blokje knipperd een keer en begint weer over nieuw en dit gaat oneindig door :S:S
weet iemand hier een oplossgin voor????
hmmz
Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!
Verwijderd
Ook last van gehad toen ik RCT2 enkele weken via Steam kocht.Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:54:
Hoe kan ik zelf gemaakte scenario dan weer van de lijst van ANDERE PARKEN verwijderen?? Want nieuwe scenario's doen het niet. Ik krijg de melding EXCEPTION RAISED- ACCES VIOLATION!!!
Dit topic is al 14,5 jaar niet meer gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:54:
Hoe kan ik zelf gemaakte scenario dan weer van de lijst van ANDERE PARKEN verwijderen?? Want nieuwe scenario's doen het niet. Ik krijg de melding EXCEPTION RAISED- ACCES VIOLATION!!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq