Rollercoaster tycoon 2, deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 8.927 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 22:15:
<font color=blue>Edit by The Will: Het is niet de bedoeling dat je in Spielerij vragen gaat stellen over hoe je een illegale versie van een spel werkend krijgt.</font>
Ok sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Een vraag:
Als ik allemaal muurtjes op elkaar stapel dan gaat het vaak verkeert en door het verkeerde zicht op het bouwen beland hij toch ergens anders. Wie heeft tips om te werken met de (moeilijke?) "Bouw objecten in de lucht"?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scherm draaien met enter enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit alweer op mijn max building rate na 6 jaar. Wou een mega park maken maarja, nog maar 1/5 volgebouwd.

Is hier misschien een patch voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AW_Bos schreef op 12 November 2002 @ 16:04:
Een vraag:
Als ik allemaal muurtjes op elkaar stapel dan gaat het vaak verkeert en door het verkeerde zicht op het bouwen beland hij toch ergens anders. Wie heeft tips om te werken met de (moeilijke?) "Bouw objecten in de lucht"?
Ja, dat is een heel lastig iets, dat geometrisch stelsel, maar zolang je de grond kan zien, dan is het nog niet erg. Als je bijvoorbeeld 1 'vierkantje' diep het en je wil daar van binnen uit iets in de 'lucht' plaatsen, dan is dat heel irritant en dat werkt gewoon niet. Zo heb ik al diverse achtbanen tijdelijk stil moeten leggen omdat er een muurtje omheen moest. Nah ja, het staat er :+ Nu hopen dat ik daar toevallig de rechtermuisknop niet een keertje aanraak. :7

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 19:12:
Ik zit alweer op mijn max building rate na 6 jaar. Wou een mega park maken maarja, nog maar 1/5 volgebouwd.

Is hier misschien een patch voor ?
Huh? Max building rate? :/ Je kunt dus maar een vast aantal objecten plaatsen? :?

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dit zijn er wel behoorlijk wat hoor, na jaar 8 bij mij, inmiddels ben ik miljonair ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om een achtbaan te vernieuwen zonder een baanontwerp op te slaan? Het probleem is namelijk dat als ik het baanontwerp wil opslaan en hij zou ergens onder gronds gaan, dan doet ie dat niet.

En achtbanen/attracties vernieuwen is nodig om de zoveel; de betrouwbaarheid gaat omlaag met de jaren en de gasten zitten dan te zeuren dat ze daar niet zoveel voor gaan betalen. M'n park is nu een jaartje of 15 oud en alles wat aan het begin gebouwd is zo'n beetje is aan vernieuwing toe. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:30
Hebben jullie al reviews in (de) bladen gelezen?

Ik heb een stukje in de Veronicagids van deze week en een review in de nieuwste PU gelezen. Als ik het heel kort samenvat is het bij beide: jammer dat er zo weinig aan vernieuwd is, maar de gameplay is nog steeds goed en verslavend.
De PU gaf een 7 overall (Graphics 6, Replay 8, Gameplay 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 21:35
Ik heb ff een klein vraagje, in rct 1 zat bovenin een knop zodat je het geluid helemaal uit was.
Ik kan die knop cq functie nergens vinden in rtc 2. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Wanneer gaan mensjes naar die EHBO post? Zeer af en toe zie ik een mannetje erbij zijn geweest. Maar wanneer gaan ze dan daarnaartoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK plaats die dingen gewoon bij de uitgang van een thrill ride :)
ik zie ze ZEEER vaak binnen lopen :P
had laatst binnen 10 minute real-time al 25 mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
AW_Bos schreef op 18 November 2002 @ 21:57:
Wanneer gaan mensjes naar die EHBO post? Zeer af en toe zie ik een mannetje erbij zijn geweest. Maar wanneer gaan ze dan daarnaartoe?
Wanneer ze er naar toe gaan? Uhm... Als ze een groen hoofdje krijgen. Vaak steken ze dan ook nog hun tong uit hun mond en kijken hun ogen verschillende kanten uit... :+

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Hammie schreef op 18 November 2002 @ 19:31:
Ik heb ff een klein vraagje, in rct 1 zat bovenin een knop zodat je het geluid helemaal uit was.
Ik kan die knop cq functie nergens vinden in rtc 2. :/
NIEMAND ??? :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De knop zit nu op je boxen/versterker Have fun :P
maar waarom heb je nou een GAME MUTE knoppie nodig?
je kunt toch ook gewoon je verster/boxen uit drukken?
(ik zal wel ff zoeken in-game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat hij lekker achtbaantjes wil maken met Winamp oid aan, doe ik ook altijd met deel 1 (heb deel 2 nog niet), en muziek luisteren terwijl je game geluid op de achtergrond hoort is moeilijk irritant.

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 19:20

Wokker

De avond wokkel

Ga naar die flop aan de linker kant en ga naar options die bovenst 4 optie's kan je geluid instellen en de ingame muziek en geluiden uitschakelen !

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Nope, in-game muziek maakt me niet uit gaat om het geluid van die mensjes en 8banen, ik heb altijd winamp erbij aan maar je kunt de geluiden niet uitzetten alleen de kwaliteit veranderen :/

[ Voor 76% gewijzigd door Hammie op 25-11-2002 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Heeft iemand er ook last van dat je geluid mist? Ik hoor bepaalde geluidseffecten niet, zoals ik die wel hoorde in RCT 1. Ik weet dat ze er in RCT 2 horen te zijn, omdat ik ze eventjes een paar seconden wel hoor in het begin, daarna hoor ik alleen maar het gebrul van de gasten, het gerace van de achtbanen en het gegil van de gasten. Ik heb de nieuwste sounddriver van Creative er al op gehad, maar het ging van kwaad naar erger.

Nu draai ik weer met de standaard Windows Driver voor de Creative SB Live! 5.1. Iemand die het weet/kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Zet de bufferende geluidsmenger aan (ofzo :) ) in de opties van het spel! Dan werkt ie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

hoe kan je bij bv het 1e park de toegangsprijs aanpassen? deze staat nu vast op 0.00

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 11:36
gaat niet, je krijgt geld voor elke keer dat er iemand in een attractie gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
AW_Bos schreef op 03 December 2002 @ 08:30:
Zet de bufferende geluidsmenger aan (ofzo :) ) in de opties van het spel! Dan werkt ie wel!
Thank you! Dat werkt :)

Alleen hoor ik nu weer 'storend' geluid na een tijdje (5 - 10 minuten) als die buffer aanstaat... zucht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
De Expansion Pack is aangekondigd door Infogrames.

Rollercoaster Tycoon 2 Expansion Pack PC: June 2003

9 maanden na de release van de game komt-ie eindelijk uit. Ben benieuwd wat dit gaat brengen... meer flatrides, nieuwe coasters, nieuwe coasterelementen... Bring it on! :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoo ik heb ff een vraagje iedere keer als ik RCT2 opstart krijg ik eerst het standaard laadbalkje en dan krijg ik een 2de in het zwarte scherm maar nu ineens blijft dat laadbalkje hangen bij het 2de blauwe blokje knipperd een keer en begint weer over nieuw en dit gaat oneindig door :S:S
weet iemand hier een oplossgin voor????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 11:47:
yoo ik heb ff een vraagje iedere keer als ik RCT2 opstart krijg ik eerst het standaard laadbalkje en dan krijg ik een 2de in het zwarte scherm maar nu ineens blijft dat laadbalkje hangen bij het 2de blauwe blokje knipperd een keer en begint weer over nieuw en dit gaat oneindig door :S:S
weet iemand hier een oplossgin voor????
Opnieuw instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaak geprobeerd helpt nie echt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

*kickje* :)

Ben zonet ff bezig geweest met park met een vliegveld. Na 4jaar moet je 3.000 bezoekers hebben. Valt behoorlijk tegen, ik ben nu halverwege jaar 3 en heb er nog maar 1.400. Ik vrees dat ik overnieuw moet beginnen ;(

Heeft iemand nog tips voor scenario's die te downloaden zijn? :)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op de RCT site is nu een "Pink Water" addon te downloaden. Het ziet er niet uit, maar goed... dat even terzijde. :7

http://www.rollercoastertycoon2.com/downloads/WTRPINK.DAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 21:29
Mag je hier ook vragen stellen mbt RCT 2?

Ik kan namelijk met geen mogelijkheid de plaats vinden waar je je toegangsprijs kan veranderen. In dat eerste level (met dat kasteel) is de toegang tot het park gewoon gratis en dit kan ik niet aanpassen.

Geldt dit alleen in dit level of heb ik niet goed genoeg gekeken?

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

in het spel is de mogelijkheid:
- Gratis toegang, betaalde attracties
- Betaalde toegang, gratis attracties.

Zit in ut scenario die je speelt. MrBombastic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zelf gemaakte scenario dan weer van de lijst van ANDERE PARKEN verwijderen?? Want nieuwe scenario's doen het niet. Ik krijg de melding EXCEPTION RAISED- ACCES VIOLATION!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:54:
Hoe kan ik zelf gemaakte scenario dan weer van de lijst van ANDERE PARKEN verwijderen?? Want nieuwe scenario's doen het niet. Ik krijg de melding EXCEPTION RAISED- ACCES VIOLATION!!!
Ook last van gehad toen ik RCT2 enkele weken via Steam kocht.

Raad je aan om openrct2 te bezoeken en te downloaden.
Hierna had ik geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:54:
Dit topic is al 14,5 jaar niet meer gebruikt.
Mocht je nog hulp nodig hebben na de tip hierboven dan mag je een nieuw topic openen, en dan het liefst in dit subforum: Spielerij - Problemen & Vragen :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.