Rollercoaster tycoon 2, deel 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 8.868 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-07 17:41
200e post van het topic :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
201? :P
maar goed mijn handy mans willen nooit de bloemen watergenven (ze kunnen er niet bij en zijn te lui om door de perkjes te lopen) hoe hebben jullie dit opgelost?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 09:06

Boesjke

Excellent!!

M1lamb3r schreef op 28 oktober 2002 @ 18:44:
201? :P
maar goed mijn handy mans willen nooit de bloemen watergenven (ze kunnen er niet bij en zijn te lui om door de perkjes te lopen) hoe hebben jullie dit opgelost?
Dit kan je oplossen door ervoor te zorgen dat de perkjes altijd aan een pad grenzen (Het maakt dan ook niet uit of er wel of geen hek tussen staat).
Ok, je kan ze ook midden in een veld doen zonder een pad in de buurt maar dan moet je wel een handyman assignen midden in dat veld en dat staat een beetje raar imo.

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 12:57
Nou, die park contest kan ik wel shaken als ik zo rondkijk .... maaaaaar wat ik nog niet heb gezien is een indoor kart baan! Check waar ik me het afgelopen uur mee heb bezig gehouden (doet het goed als het regent :)):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/SCR4%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/SCR5%20(Small).JPG

Dat dak is echt een pain-in-the-ass, voor je dat allemaal gelijk hebt zeg 8)7 8)7

Maar goed het eind resultaat ziet er wel leuk uit vond ik zelf.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47071

TAG_Speedy schreef op 28 oktober 2002 @ 20:46:
Nou, die park contest kan ik wel shaken als ik zo rondkijk .... maaaaaar wat ik nog niet heb gezien is een indoor kart baan! Check waar ik me het afgelopen uur mee heb bezig gehouden (doet het goed als het regent :)):

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat dak is echt een pain-in-the-ass, voor je dat allemaal gelijk hebt zeg 8)7 8)7

nou, die heeft ook wel goede kans hoor. Errug orrigineel en vet gemaakt dat dak, heb ik nog niet eerder gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

TAG_Speedy schreef op 28 oktober 2002 @ 20:46:

[afbeelding]

[afbeelding]

mooi hoor!
wat een monnikenwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Damn net nu ik dacht dat ik iets origineels had :( Ik maak de meest attracties indoor :( :( :( Echt een kutwerk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 34169 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:28:
Damn net nu ik dacht dat ik iets origineels had :( Ik maak de meest attracties indoor :( :( :( Echt een kutwerk he ;)
Valt mee hoor dat indoor bouwen. Gewoon goed met de CTRL + linkermuisknop werken, dan is het egaal bouwen van een dak heel simpel. :7

Staat ook in de gebruikshandleiding van RCT2:
Een andere methode is om de muisaanwijzer op een decoratief voorwerp te plaatsen dat je naar een bepaalde hoogte wilt tillen (bijvoorbeeld dakgedeelte). Houd vervolgens de CTRL toets ingedrukt om je muisaanwijzer op die hoogte te blokkeren. Beweeg nu de muisaanwijzer rond en je zult zien dat wat je bouwt, nu ook op dezelfde hoogte zal verschijnen.

Dit kan worden gecombineerd met de Shift toets: houd Shift en CTRL tegelijkertijd ingedrukt om het decor een klein beetje te verhogen of te verlagen (en houd het vast op die hoogte) voordat je het bouwt.
Ik gebruik zelf CTRL + pijltjestoetsen + Linkermuisknop. Je houdt de CTRL toets in op de juiste hoogte. Dan gebruik je de pijltjestoetsen om een vakje naast het inmiddels geplaatste dakelement te gaan staan. En huppakee linkermuisknop en je plaatst het element.

Simpel toch? :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
aaaargh, dat had je niet eerder kunnen vertellen :( ;)

Maar goed, voor de volgende keer maar, gelukkig mijn scenario gehaald dus kan nu verder werken aan details en zelf wat achtbanen gaan bouwen. Of kan je park nog gesloten worden na dat je scenario gehaald is en je rating onder de 700 duikt?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 18-07 22:47

Zoefff

❤ 

TAG_Speedy schreef op 28 oktober 2002 @ 22:55:

Maar goed, voor de volgende keer maar, gelukkig mijn scenario gehaald dus kan nu verder werken aan details en zelf wat achtbanen gaan bouwen. Of kan je park nog gesloten worden na dat je scenario gehaald is en je rating onder de 700 duikt?
Ja, ook als je je scenario hebt gehaald, word het park nog gesloten als je rating onder de 700 duikt...

Maar je moet het gewoon een beetje in de gaten houden, als je een degelijk park bouwt, zal je rating gewoon niet droppen!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:11
Wiekan mij overhalen om hier 44 euro aan uit te geven.. Ik vind het een leuk spel.. althans als het hetzelfde speelt als RTC1 maar om hier nou 44 voor uit te geven?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

offtopic:
Wat heb jij een ongelofelijk vet icon!!!!! :9~

Zelf gemaakt???

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/sebastiansk/yinyangbl.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zoefff schreef op 28 oktober 2002 @ 22:58:
[...]

Ja, ook als je je scenario hebt gehaald, word het park nog gesloten als je rating onder de 700 duikt...

Maar je moet het gewoon een beetje in de gaten houden, als je een degelijk park bouwt, zal je rating gewoon niet droppen!
Die schoonmakers zijn vrij dom, en ik heb een stukje waar het to crowded is (ze lopen over 1 rij tegels ipv over de 3 beschikbare) dat wil mijn rating nog wel eens doen zakken.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

TAG_Speedy schreef op 28 oktober 2002 @ 23:13:
[...]

Die schoonmakers zijn vrij dom, en ik heb een stukje waar het to crowded is (ze lopen over 1 rij tegels ipv over de 3 beschikbare) dat wil mijn rating nog wel eens doen zakken.
"To crowded". "I want to go home" / "Can't find park exit" en "This path is disgusting" zijn echt slopend voor je parkrating hoor... pas op.. :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
TAG_Speedy schreef op 28 oktober 2002 @ 22:55:
Hehe, je had ook gewoon het spel kunnen kopen. Dan had je de handleiding gehad en had je dit gewoon geweten. :+ ;)

Er zijn trouwens nog wat manieren om in elk level snel veel geld te verdienen... Er zitten namelijk nog wat 'bugs' waardoor je bepaalde truuks kan uithalen om geld te verdienen. :+

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zoefff schreef op 28 oktober 2002 @ 23:15:
[...]

"To crowded". "I want to go home" / "Can't find park exit" en "This path is disgusting" zijn echt slopend voor je parkrating hoor... pas op.. :o :P
Jij een idee hoe ik dit fix dan? ze lopen allemaal langs die rand ipv over het gehele pad.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/SCR6%20(Medium).JPG

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 14:22
Je moet je paden niet meer dan 2 hokjes breed maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23367

Heeft iemand nog een goed werkende driver voor geld.

Deze: http://trg.rctoa.com/ doet me rct2 crashen met 1 of andere driver-error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Wiekan mij overhalen om hier 44 euro aan uit te geven.. Ik vind het een leuk spel.. althans als het hetzelfde speelt als RTC1 maar om hier nou 44 voor uit te geven?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21227

een keer (dat je een spel legaal verkrijgt) moet de eerste zijn ;) :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Da Monkey schreef op 28 oktober 2002 @ 22:59:
Waarom moet je overgehaald worden? :?

Je zegt het zelf al... Je hebt toch plezier aan dit spel? Reken maar uit hoe lang je er plezier aan hebt... als je denkt dat je er meer dan 44 dagen plezier aan hebt, dan betaal je dus in principe minder dan 1 euro per dag. En aangezien ik zeker langer dan 44 dagen plezier heb aan RCT2, vind ik het de prijs zeer zeker waard. :7

En voor de volle pond die jij dan zou betalen, kan Chris Sawyer z'n kas weer spekken en raakt hij weer meer gemotiveerd, zodat hij kan werken aan nieuwe games zoals Transport Tycoon 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

TAG_Speedy schreef op 28 oktober 2002 @ 23:55:
[...]

Jij een idee hoe ik dit fix dan? ze lopen allemaal langs die rand ipv over het gehele pad.

[afbeelding]
Huh?! Haha wat vaag....

Al geprobeerd om het pad weg te halen, en opnieuw neer te leggen?? Of anders het pad 2 hokjes breed maken, misschien snappen ze 3 hokjes niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Anoniem: 21227 schreef op 29 oktober 2002 @ 09:56:
[...]

een keer (dat je een spel legaal verkrijgt) moet de eerste zijn ;) :+ :X
kom jij maar eens mijn games kast bekijken.. staat vol met officiele cd's.. maar ja :) weet iemand trouwens of er nog een special pack uitkomt waar rtc1 en 2 inzitten? dat zou wel ruig zijn dan heb ik er wel 44 euro's voor over.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Da Monkey schreef op 29 oktober 2002 @ 13:19:
[...]

kom jij maar eens mijn games kast bekijken.. staat vol met officiele cd's.. maar ja :) weet iemand trouwens of er nog een special pack uitkomt waar rtc1 en 2 inzitten? dat zou wel ruig zijn dan heb ik er wel 44 euro's voor over.
Waarom zou je 1 nog willen hebben.
Als je 2 gespeeld hebt en je ziet dan 1. Schrik je echt hoor.

Je speelde toch ook geen Simcity meer nadat simcity 2000 uitkwam enz..

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Omdat ik ze graag allebei officieel wil hebben maybe? :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Kijk op de Rollercoaster Tycoon 2 site, daar staan nu al een paar updates (parken uit de vorige game) die je kan downloaden.
Kijk anders in de ride & scenario exchange kan je vast wel wat vinden.

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Da Monkey schreef op 29 oktober 2002 @ 13:54:
Omdat ik ze graag allebei officieel wil hebben maybe? :)
Deel 1 is al uitgebracht in een speciale package met beide uitbreidingen.
En ik geloof dat ie maar f 50,- was of zo.. Toen ik het vorig jaar kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
thegeronimo schreef op 29 oktober 2002 @ 13:21:
[...]

Waarom zou je 1 nog willen hebben.
Als je 2 gespeeld hebt en je ziet dan 1. Schrik je echt hoor.

Je speelde toch ook geen Simcity meer nadat simcity 2000 uitkwam enz..
* Tranzity pakte snel weer zijn SC2000 cdrommeke nadat hij sc3000 voor een paar uurtjes te hebben gespeeld...
nu maar hopen dat sc4k wat beter wordt dan sc3k... alhoewel het toch nooit de gameplay van sc2k kan overtreffen...

Wat is eigenlijk de hoogste intensify rating voor een achtbaan dat je kan hebben? 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
thegeronimo schreef op 29 oktober 2002 @ 15:02:
[...]

Deel 1 is al uitgebracht in een speciale package met beide uitbreidingen.
En ik geloof dat ie maar f 50,- was of zo.. Toen ik het vorig jaar kocht.
waar heb je die toen gekocht? :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Da Monkey schreef op 29 oktober 2002 @ 22:14:
[...]

waar heb je die toen gekocht? :)
Goede vraag... dat weet ik dus nie meer.... Maar 99% zeker dat het 50 piek was.!
Tranzity schreef op 29 oktober 2002 @ 22:00:
[...]

* Tranzity pakte snel weer zijn SC2000 cdrommeke nadat hij sc3000 voor een paar uurtjes te hebben gespeeld...
nu maar hopen dat sc4k wat beter wordt dan sc3k... alhoewel het toch nooit de gameplay van sc2k kan overtreffen...

Wat is eigenlijk de hoogste intensify rating voor een achtbaan dat je kan hebben? 10?
Ik had het ook over simcity 1 en SC2000. SC3000 was gewoon niet veel verschillend als 2000.

Maar daar gaat het hier niet over.

Ik geloof dat vanaf 10 de intensity rood wordt en dan zit je te hoog.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
dat hoeft nog niet eens. Als je bij een scenario ingesteld hebt dat je guests van intense rides houden zit je rond de 10 of 11 nog net goed, ook als het rood is dus. Bij een scenario zonder die instelling is 10 wel te hoog ja :) ik geloof dat bij de meeste guests de intensity tot 8 gaat ofzo. Een stukje hoger kan altijd wel, maar niet teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestaat die Multi-Dimension-rollercoaster (die volgens RCT2 uit een Six Flags komt) echt :?

OMG, das echt te erg voor worden. Ik dacht dat zoiets als de Condor in Six Flags Holland erg was, maar wat ik hier allemaal in RCT2 tegenkomt en dan op de werkelijkheid gebasseerd moet zijn :o

Iemand pics van die multi-dimension-rct in het echt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 18-07 13:59

mokumouse

LOLstoel User

Anoniem: 23367 schreef op 30 oktober 2002 @ 12:44:
Bestaat die Multi-Dimension-rollercoaster (die volgens RCT2 uit een Six Flags komt) echt :?

OMG, das echt te erg voor worden. Ik dacht dat zoiets als de Condor in Six Flags Holland erg was, maar wat ik hier allemaal in RCT2 tegenkomt en dan op de werkelijkheid gebasseerd moet zijn :o

yupz, hij staat in de handleiding van RCT2, staat in amerika ergens

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxrebo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 13:13

maxrebo

Bestaat die Multi-Dimension-rollercoaster (die volgens RCT2 uit een Six Flags komt) echt
Yep, staat in Six Flags Magic Mountain en het is een erg tof baantje.
plaatjes: http://www.rcdb.com/installationgallery750.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er eigenlijk nie 1 of andere gek die rct-reviewer is ofzo. Er is vast 1 of andere debiel die alle rct's in de wereled probeert langs te gaan en ze een beoordeel te geven ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Anoniem: 23367 schreef op 30 oktober 2002 @ 13:24:
Is er eigenlijk nie 1 of andere gek die rct-reviewer is ofzo. Er is vast 1 of andere debiel die alle rct's in de wereled probeert langs te gaan en ze een beoordeel te geven ofzo :?
ga maar es naar http://achtbaan.pagina.nl zat te vinden.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 08:57

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

TAG_Speedy schreef op 28 oktober 2002 @ 23:55:
[...]

afbeelding

Waarschijnlijk staat er die kant op een coole attractie waar ze heen willen. Waarschijnlijk heb je daar niet echt een fatsoenlijk paadje heenlopen en kunnen ze hem niet vinden.

De AI van de poppetjes zit zo in elkaar dat ze proberen in de richting van de attractie te lopen ongeacht de paden layout. Waneer ze dus voor een coole attractie een behoorlijk stuk om moeten lopen raken ze in de war.

Persoonlijk vind ik dit trouwens geen bug. Dit probleem treed meer op waneer je een slechte paden layout in je park hebt en in realiteit zou dat ook voor problemen kunnen zorgen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

... lamaa... Was al beantwoord |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Janoz schreef op 30 oktober 2002 @ 14:52:

[...]

Waarschijnlijk staat er die kant op een coole attractie waar ze heen willen. Waarschijnlijk heb je daar niet echt een fatsoenlijk paadje heenlopen en kunnen ze hem niet vinden.

De AI van de poppetjes zit zo in elkaar dat ze proberen in de richting van de attractie te lopen ongeacht de paden layout. Waneer ze dus voor een coole attractie een behoorlijk stuk om moeten lopen raken ze in de war.

Persoonlijk vind ik dit trouwens geen bug. Dit probleem treed meer op waneer je een slechte paden layout in je park hebt en in realiteit zou dat ook voor problemen kunnen zorgen.
Het vreemde is, de opstopping is nu weg .... vaag. Toch bedankt!

Wat ik overigens ook zwaar irritant vindt is de gebrekkige AI van de schoonmakers, dan geef je ze een oppervlak, maar ze maken dat niet helemaal schoon, ze lopen vaak hetzelfde rondje en dan moet je nog handmatig erachteraan :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)

Zoals al eerder gezegd bestaat deze coaster dus echt. "Multidimension coaster" is niet de goede naam. De echte naam is "4D-coaster" van de fabrikant Arrow. En op dit moment is er dus nog maar eentje in SF Magic Mountain, X.

Deze coaster kende vele opstartproblemen. En ook nu zijn nog niet alle problemen opgelost. Problemen met intensiteit, haarscheurtjes etc zorgden er voor dat deze coaster het afgelopen jaar vaker dicht is dan open. En wachtrijen tot meer dan 5 uur waren heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CJ schreef op 30 oktober 2002 @ 16:23:
[...]

Zoals al eerder gezegd bestaat deze coaster dus echt. "Multidimension coaster" is niet de goede naam. De echte naam is "4D-coaster" van de fabrikant Arrow. En op dit moment is er dus nog maar eentje in SF Magic Mountain, X.

Deze coaster kende vele opstartproblemen. En ook nu zijn nog niet alle problemen opgelost. Problemen met intensiteit, haarscheurtjes etc zorgden er voor dat deze coaster het afgelopen jaar vaker dicht is dan open. En wachtrijen tot meer dan 5 uur waren heel normaal.
Intesiteitproblemen :? Wat moet ik me daarbij voorstellen :?

En haarscheurproblemen had de El Condor in Six Flags Holland toch ook veel :?

Wachtrijen tot 5 uur is volgens mij niet abnormaal in zo'n groot park en zo'n vette attractie, al is het wel vaag, omdat ik denk dat niet echt veel mensen erin durven :?

ps. wat dachten jullie van dit park van mij:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.boeijen/Vet-park1small.jpg

Voor full-size versie: http://home.student.utwente.nl/j.boeijen/Vet-park1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

cool
kom net pas achter die achtbaan :)
omg daar moet ik in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxrebo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 13:13

maxrebo

Anoniem: 23367 schreef op 30 oktober 2002 @ 16:51:
[...]

Wachtrijen tot 5 uur is volgens mij niet abnormaal in zo'n groot park en zo'n vette attractie, al is het wel vaag, omdat ik denk dat niet echt veel mensen erin durven :?
Wachtrijen van 5 uur is echt wel abnormaal. Kan je net 2 achtbaantjes doen. Tot 3 uur is vrij normaal op een topdag.

Sinds half augustus rijdt ie weer normaal. Alleen moet het personeel nog flink oefenen met inladen want dat ging verschrikkelijk traag. Maar ja het wachten is wel de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

maxrebo schreef op 30 oktober 2002 @ 17:18:
[...]

Wachtrijen van 5 uur is echt wel abnormaal. Kan je net 2 achtbaantjes doen. Tot 3 uur is vrij normaal op een topdag.

Sinds half augustus rijdt ie weer normaal. Alleen moet het personeel nog flink oefenen met inladen want dat ging verschrikkelijk traag. Maar ja het wachten is wel de moeite waard
Voordeel van een handicap + (rolstoel), geen wachtrijen :p

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nadeel van een handicap = no el condor

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 23367 schreef op 30 oktober 2002 @ 16:51:
[...]

Intesiteitproblemen :? Wat moet ik me daarbij voorstellen :?

En haarscheurproblemen had de El Condor in Six Flags Holland toch ook veel :?

ps. wat dachten jullie van dit park van mij:

[afbeelding]

Voor full-size versie: http://home.student.utwente.nl/j.boeijen/Vet-park1.jpg
Intensiteitsproblemen -> bloedneus, blackouts, flauwvallen, zware hoofdpijn overhouden. Een gedeelte werd opgelost door ergens in de baan een trimbrake te plaatsen om de snelheid iets omlaag te gooien.

Die wachtrijen waren voornamelijk het gevolg van het feit dat er een tijd lang maar met 1 trein gereden werd.

En de scheurproblemen kwamen vooral door bouwtechnische fouten. Een nieuwe product hoort niet gauw van dit soort mankementen te vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CJ schreef op 30 oktober 2002 @ 19:35:
[...]

Intensiteitsproblemen -> bloedneus, blackouts, flauwvallen, zware hoofdpijn overhouden. Een gedeelte werd opgelost door ergens in de baan een trimbrake te plaatsen om de snelheid iets omlaag te gooien.

Die wachtrijen waren voornamelijk het gevolg van het feit dat er een tijd lang maar met 1 trein gereden werd.

En de scheurproblemen kwamen vooral door bouwtechnische fouten. Een nieuwe product hoort niet gauw van dit soort mankementen te vertonen.
Ah ok, tnx for the info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Da Monkey schreef op 30 oktober 2002 @ 19:30:
nadeel van een handicap = no el condor
gheheh, ligt er aan hoe zwaar je handicap is, ik ben van de zomer nog naar 6 flags geweest, ben er 6x in gegaan zonder problemen ;) ;)

[edit]
enige wat ik heb meegemaakt qua achtbaan + handicap was in eurodisney, in spacemountain, moest ik verplicht helemaal achterin zitten, ivm calimiteiten, zodat ze weten waar ik zaten :( best jammers, normaal zit ik altijd voorin :p

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
mm dat ken he.. maar ja ik ga niet in die el condor.. kan me benen niet bepaald controleren en ja.. ik wil er graag met 2 benen in en 2 benen er uit :P maar ja ik heb hem nu ook dat spel heeft iemand nog tips om een coole coaster te maken maar dan zo dat hij dus geen hoge intesiteit krijgt (niet hoger als 8) wat is daar de normvoor.

Ik heb namelijk net een ruige coaster gebouwd die dik 180kmh gaat maar 17 intesiteit heeft. :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Da Monkey schreef op 30 oktober 2002 @ 20:43:
mm dat ken he.. maar ja ik ga niet in die el condor.. kan me benen niet bepaald controleren en ja.. ik wil er graag met 2 benen in en 2 benen er uit :P maar ja ik heb hem nu ook dat spel heeft iemand nog tips om een coole coaster te maken maar dan zo dat hij dus geen hoge intesiteit krijgt (niet hoger als 8) wat is daar de normvoor.

Ik heb namelijk net een ruige coaster gebouwd die dik 180kmh gaat maar 17 intesiteit heeft. :(
zorg voor een vloeiende rit, dus je bochten schuin maken (helixen gebruiken, etc). zorg dat je niet bochten in gaat met 180 (dus denk aan de G-krachten) etc. Ik kan wel een goed geslaagde, wooden coaster opsturen, misschien heb je daar iets aan??? mail maar ff dan op mokumouse@yahoo.com

[off-topic]
was jij niet die gast in de rolstoel met die koffermod in de tijd??
[/off-topic]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
[zeer offtopic]
was jij niet die gast in de rolstoel met die koffermod in de tijd??
Ja :) why?
[zeer offtopic]

Thanx voor de tip nu weet ik het weer :) ik ga zometeen meteen een leuke coaster maken :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Da Monkey schreef op 30 oktober 2002 @ 20:58:
[zeer offtopic]

[...]

Ja :) why?
[zeer offtopic]

Thanx voor de tip nu weet ik het weer :) ik ga zometeen meteen een leuke coaster maken :)
gewoon nieuwschierigheid :) een gewoonte om te kijken waar "soortgenoten" zoal uithangen op internet :)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45862

ik kan rct 2 niet helemaal opstarten het scherm blijft maar zwart en maakt van die klik geluiden net of ie steeds van resolutie veranderd. Iemand enig idee hoe dat kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:09

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Anoniem: 45862 schreef op 31 oktober 2002 @ 16:51:
ik kan rct 2 niet helemaal opstarten het scherm blijft maar zwart en maakt van die klik geluiden net of ie steeds van resolutie veranderd. Iemand enig idee hoe dat kan :?
Dit heb ik dus ook... me monitor blijft maar van reso switchen ofzo.. en ook op de tv-out krijg ik geen beeld..

Met een paar keer alt-tab krijg ik soms voor 1 sec beeld maar vaker nog crashed ie dan met een of andere window driver error :(

Iemand een id?

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45862

Sappie schreef op 31 oktober 2002 @ 19:02:
[...]

Dit heb ik dus ook... me monitor blijft maar van reso switchen ofzo.. en ook op de tv-out krijg ik geen beeld..

Met een paar keer alt-tab krijg ik soms voor 1 sec beeld maar vaker nog crashed ie dan met een of andere window driver error :(

Iemand een id?
ik weet niet of je refreshlock draait? oid bij mij was dit het probleem ik zette dit uit en het werkt nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 13:27

Erikie

www.erikie.nl

pics!

ik hou altijd wel van compact met veel scenery : komtie
Afbeeldingslocatie: http://www.com4trading.nl/rct2.jpg

en hier kwamen m'n schoonmakers niet, en dropte me rate onder de 100 :P

Afbeeldingslocatie: http://www.com4trading.nl/rct21.jpg

(clickable)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-07 12:51

PoweRoy

funky!

gadverdamme :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

hmm kots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hicham100/screenshots/flauw.GIF

Flauw :+

(hoog beginnen, powered launch mode maximaal en dan steile drop zo laag mogelijk, looping onderaan, daarna omhoog - omlaag paar keer achterelkaar en vervolgens ben je terug bij station. Martelwerktuig omdat ik hem op 5 keer heb gezet >:). Hij zal dat ritje dus 5 keer doen eer je eruit mag :P)

ps: ff snel met paint, vandaar slechte kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Waar is Superman de ride in six flags holland? weet iemand waarom ze die er niet erin gestopt hebben? die is echt kewl en de karts hebben ze er ook niet ingedaan!

voor de rest is het de beste pretpark tycoon die er is(vind ik :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

als jij SFH precies namaakt op de details na krijg je een pleuro :P

ik denk dat superman er niet in zit omdat het een nogal hutjemutje achtbaan is allees kriskras door elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-07 11:53
maakt het nog uit of je eeen pad 1 of 2 breed maakt ?? ivm verdwalende bezoekers had er in deel 1 wel last van :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 45916 schreef op 03 november 2002 @ 17:05:
als jij SFH precies namaakt op de details na krijg je een pleuro :P

ik denk dat superman er niet in zit omdat het een nogal hutjemutje achtbaan is allees kriskras door elkaar :)
Dat is dus absoluut niet de reden. Superman: The Ride is vrij simpel na te maken. :)
neo643 schreef op 03 november 2002 @ 15:51:
Waar is Superman de ride in six flags holland? weet iemand waarom ze die er niet erin gestopt hebben? die is echt kewl en de karts hebben ze er ook niet ingedaan!

voor de rest is het de beste pretpark tycoon die er is(vind ik :P).
Superman: The Ride zit er geloof ik niet in vanwege licentieproblemen.

Six Flags bezit namelijk niet de rechten over de naam "Superman", maar dat is dus Warner. Eerst zou bijvoorbeeld ook Warner Brothers Movie World Germany er in zitten ipv Six Flags Belgium, maar dat is ook niet doorgegaan.

En verder zul je in geen enkele Six Flags park coasters vinden die namen hebben waarvan Warner de rechten heeft, zoals Superman, Batman etc. En als de coaster er wel in zit, dan hebben ze de naam aangepast...

Zo mist Six Flags Magic Mountain:
- Batman: The Ride (B&M Inverted)
- Riddlers Revenge (B&M Standup)
- Superman: The Escape (Intamin LIM Twin Shuttle) zit er in, maar heet nu "The Escape".

Six Flags over Texas mist:
- Mr Freeze (Premier Rides LIM Shuttle)
- Wile E. Coyote's Grand Canyon Blaster

Six Flags Holland mist:
- Superman: The Ride (Vekoma LSM)
- Roadrunner Express (Zierer Ladybug)

Six Flags Great Adventure mist:
- Batman & Robin: The Chiller (Premier LIM Twin Shuttle)
- Roadrunner Railway (Zamperla Family Coaster)
- Superman: The Ultimate Flight (B&M Flying nieuw in 2003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

La via volta = Cobra |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47071

CJ schreef op 03 november 2002 @ 18:01:
[...]

Dat is dus absoluut niet de reden. Superman: The Ride is vrij simpel na te maken. :)

[...]

Superman: The Ride zit er geloof ik niet in vanwege licentieproblemen.

Six Flags bezit namelijk niet de rechten over de naam "Superman", maar dat is dus Warner. Eerst zou bijvoorbeeld ook Warner Brothers Movie World Germany er in zitten ipv Six Flags Belgium, maar dat is ook niet doorgegaan.

En verder zul je in geen enkele Six Flags park coasters vinden die namen hebben waarvan Warner de rechten heeft, zoals Superman, Batman etc. En als de coaster er wel in zit, dan hebben ze de naam aangepast...

Zo mist Six Flags Magic Mountain:
- Riddlers Revenge (B&M Standup)
- Superman: The Escape (Intamin LIM Twin Shuttle) zit er in, maar heet nu "The Escape".

Six Flags over Texas mist:
- Mr Freeze (Premier Rides LIM Shuttle)
- Wile E. Coyote's Grand Canyon Blaster

Six Flags Holland mist:
- Superman: The Ride (Vekoma LSM)
- Roadrunner Express (Zierer Ladybug)

Six Flags Great Adventure mist:
- Batman & Robin: The Chiller (Premier LIM Twin Shuttle)
- Roadrunner Railway (Zamperla Family Coaster)
- Superman: The Ultimate Flight (B&M Flying nieuw in 2003)
:'( zullen ze er i een expansion set nog wel bijkomen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 14-07 14:10
Er zijn toch wel enkele 'echte' fans, die die rollercoasters er allang bij gebouwd hebben of niet? :) En zijn die misschien op internet te vinden?
Ik heb sinds een paar dagen RCT2 en ik vind 't echt super leuk.. Deel 1 heb ik hier ook, maar dat heb ik geloof ik nooit zoveel gespeeld, snap eigenlijk ook niet waarom? :? Maar nu vraag ik me af, waar ik misschien eens wat mooie parken kan downloaden die jullie gemaakt hebben of die replica's zijn van echte pretparken in de wereld.. lijkt me wel leuk om die eens te bekijken.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 47071 schreef op 03 november 2002 @ 19:34:
[...]

:'( zullen ze er i een expansion set nog wel bijkomen ????
Tenzij Warner toestemming geeft om de namen te gebruiken, zul je ze zelfs in een expansionset niet tegenkomen. Zelf maken dus. :) En da's gelukkig niet zo moeilijk. Er zijn genoeg sites waar je foto's en de layouts van deze coasters kan vinden. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Erikie schreef op 02 november 2002 @ 01:51:
pics!

ik hou altijd wel van compact met veel scenery : komtie
[afbeelding]

en hier kwamen m'n schoonmakers niet, en dropte me rate onder de 100 :P

[afbeelding]

(clickable)
Ziet er héél goed uit, ben zelf ook zo'n scenery freak. Screenshots stonden op m'n oude site: NLRCT.

Nu moet ik alleen even RCT 2 nog aanschaffen.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:52
De Roadrunner Express is iig voor RCT1 nagemaakt.
Ik weet niet meer waar ik hem exact vandaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

In Six Vlags Belgium heet La via Volta ook Cobra ;)

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komaki schreef op 04 november 2002 @ 12:39:
[...]

In Six Vlags Belgium heet La via Volta ook Cobra ;)
doh... dat wist ik niet |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Morgen ga ik ook RCT 2 kopen en als ik wat shots zie hier, dan zijn we allemaal goed bezig in de scenery, keep that going :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Ik heb em eindelijk !!!!!!!!!!!!!!!!! *D

Maar ehm ff een vraagje.

Ik heb gister het eerste level ff gespeeld. (Crazy Castle :?) Ik dus een leuke houten rollercoaster gemaakt, maar ik kan niet meer dan 1 treintje laten rijden.
Het station is lang zat maar ik kan maar 1 treintje kiezen.
Het is gewoon zo'n grote wooden rollercoaster.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

met een juniorcoaster kun je wel gewoon meerdere treintjes laten rijden.

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Komt door het (veel realistischere) systeem dat nu gebruikt wordt. Je ban is namelijk opgedeelt in blocked sections. Scheidingen tussen blocked sections zijn je station, lift ketting, en die blockingbrake stukjes. Ergens op 1 van die tabbladen kun je zien hoeveel blocked sections je hebt. Er kunnen dan 1- dat aantal treinen op rijden. Je hoeft (voor een achtbaan dan) nu niet meer een ontiegelijk lang station te bouwen omdat je meerdere treinstjes wilt laten rijden, maar gewoon genoeg sections maken.

Zorg er trouwens wel voor dat je je blockbrakes op een hoog horizontaal stuk neerzet, zodat het treintje wel (vooruit!!) verder kan rijden waneer de rem eraf gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Je kan trouwens ook even omschakelen van "block section" mode naar de gewone "continuous mode". Ik kan nu niet checken hoe het precies heet, maar zoiets was het geloof ik. De blocksections werken dan niet meer als echte blockbrakes. Dan kun je vaak ook met meer dan 1 trein rijden als je perron lang genoeg is, maar het verhoogd wel de kans op ongelukken.

Ik had zelf een coaster gemaakt en die kon met bloksections, maar 7 karretjes hebben en zonder actieve bloksections konden er 11 op rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41231

kvin het jammer dat er geen beetje normale powerboost achtbanen zijn
alleen van die maffe waar je bijna geen bocht mee kan maken of van die
die geen reet kunnen

kan je ook zelf achtbanen bouwen?
niet tracks maar de instellingen van de achtbaan....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

In theorie wel. Deze tweede versie is (zoals eerder ook al gemeld) enorm gericht op herbruikbaarheid. Een nieuw type achtbaan komt neer op het plaatsten van een extra bestandje in een bepaalde directory. Hoe dit bestandje precies ingedeeld is is echter het grote probleem, dat weet waarschijnlijk op dit moment alleen Sid en consorten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Janoz schreef op 05 november 2002 @ 15:02:
Hoe dit bestandje precies ingedeeld is is echter het grote probleem, dat weet waarschijnlijk op dit moment alleen Sid en consorten :)
Sid? :?

Bedoel je niet Chris? B)

Of ben ik nou helemaal in de war met iemand anders? 8)7 Wie is Sid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Sid Meier, die van die andere sim spellen.

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dxta schreef op 05 november 2002 @ 17:29:
Sid Meier, die van die andere sim spellen.
volgens mij heeft Sid weinig met RC TYCOON te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41231

lol ja ok daar heb ik veel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Anoniem: 26793 schreef op 05 november 2002 @ 18:17:
[...]

volgens mij heeft Sid weinig met RC TYCOON te maken :?
Ja, dat dacht ik ook dus. RCT en TT(D) zijn van Chris. Sid is toch van Civ I, II en III, Alpha Centauri en Gettysburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65852

Ik heb een vraagje over die trainer aan het begin van de topic...

Die doet het namelijk niet bij mij en ik zou die o zo graag willen gebruiken om gewoon 10000 extra geld te geven bij het begin...Ik beschouw dit spel als onmogelijk door het missen van de leenoptie of iets in die richting...Zelfs al open ik een al groot park, ik maak slechts ongeveer 100 euro winst per dag of zo...Dat is vrij lomp..Ach...Met wat meer klasse lukt het vast wel, maar ik wil dus wel die trainer gebruiken.

Deze werkt echter niet bij mij. Ligt het aan de versie die ik heb? De Europese/Nederlandse? Aangezien de trainer misschien gemaakt is voor de Amerikaanse RCT2?
Of doe ik iets verkeerds?

Hoe moet ik dan precies die trainer laten werken? Leg uit please..
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:36
Anoniem: 65852 schreef op 09 November 2002 @ 16:24:
Ik heb een vraagje over die trainer aan het begin van de topic...

Die doet het namelijk niet bij mij en ik zou die o zo graag willen gebruiken om gewoon 10000 extra geld te geven bij het begin...Ik beschouw dit spel als onmogelijk door het missen van de leenoptie of iets in die richting...Zelfs al open ik een al groot park, ik maak slechts ongeveer 100 euro winst per dag of zo...Dat is vrij lomp..Ach...Met wat meer klasse lukt het vast wel, maar ik wil dus wel die trainer gebruiken.

Deze werkt echter niet bij mij. Ligt het aan de versie die ik heb? De Europese/Nederlandse? Aangezien de trainer misschien gemaakt is voor de Amerikaanse RCT2?
Of doe ik iets verkeerds?

Hoe moet ik dan precies die trainer laten werken? Leg uit please..
BVD
Van die trainer weet ik niets, maar je kunt toch gewoon lenen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65852

Lenen? Nee. Dat heb ik nog niet weten te ontdekken...Volgens mij kan het niet want dat staat ook verscheidene keren in dit topic :S
Toch staat er bij de scenario editor iets over lenen dus waarschijnlijk een foutje.
Zo niet...Hoe leen ik geld dan lieve mensjes?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 21:43

Remi

Moo!

Heeft iemand nog een mirror van die TRGsoft trainer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

lenen: In het research scherm, staat een knopje waarmee je naar het financieen scherm gaat (zelfde icoontje als in RCT). Als je daar op klikt kun je geld lenen en reclame maken etc.

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Klik rechtsonderin gewoon op het geld dat je hebt. :)

Zou iemand mij die trainer van TRGsoft kunnen sturen want de website is down. Mijn e-mail is rcnossen@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70382

Edit by The Will: Het is niet de bedoeling dat je in Spielerij vragen gaat stellen over hoe je een illegale versie van een spel werkend krijgt.

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 10-11-2002 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 20:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

\Jesus, ben blij dat ik ehm niet gekocht heb. Wat een misbaksel :r

Hoe durven ze het deel 2 te noemen :? :(
De game-enigne is praktisch hetzelfde, de graphics dus ook nog van het jaar 1995. Met die lelijke paadjes en textures. Ook de karretjes, poppetjes etc. zijn er niet op vooruitgegaan.

Hadden ze soms geen geld in huis voor een up-to-date grafische engine ?
Dit is sim-pel een ouwe koe uitmelken, geef ze wat meer atracties, six-flags en sceneries en ze zijn weer zoet, de schaapjes...... :r ......NOT ME :(

Heb Rollercoaster tot treurens toe gespeelt, maar hier besteed ik geen seconde meer aan.

Pro:

-meer thema's
-extra atracties
-?

Nadelen:

-we hebben het al gezien
-we hebben het al gezien
-zelfde zwakke grafische engine (als je al van een engine mag spreken, als ik scroll en de achtergrond-bitmap begint te hakkelen = FOUT :( )
-matige muziek (ondanks de extra keus, meeste is brakke troep)

Alleen voor de newbies interressant. Mensen die RC1 al hebben gespeelt, zitten hier niet op te wachten.....

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Madrox schreef op 11 November 2002 @ 00:18:

Hoe durven ze het deel 2 te noemen :? :(
De game-enigne is praktisch hetzelfde, de graphics dus ook nog van het jaar 1995. Met die lelijke paadjes en textures. Ook de karretjes, poppetjes etc. zijn er niet op vooruitgegaan.

Hadden ze soms geen geld in huis voor een up-to-date grafische engine ?
Dit is sim-pel een ouwe koe uitmelken, geef ze wat meer atracties, six-flags en sceneries en ze zijn weer zoet, de schaapjes...... :r ......NOT ME :(

Heb Rollercoaster tot treurens toe gespeelt, maar hier besteed ik geen seconde meer aan.

Pro:

-meer thema's
-extra atracties
-?

Nadelen:

-we hebben het al gezien
-we hebben het al gezien
-zelfde zwakke grafische engine (als je al van een engine mag spreken, als ik scroll en de achtergrond-bitmap begint te hakkelen = FOUT :( )
-matige muziek (ondanks de extra keus, meeste is brakke troep)

Alleen voor de newbies interressant. Mensen die RC1 al hebben gespeelt, zitten hier niet op te wachten.....
Ik vond het wel een mooie standalone add-on. :)

Je kunt het ook anders bekijken; mocht het radicaal veranderd zijn, dan was de gameplay misschien niet meer zo geweldig. Ik haat het als die spelletjes voor jou beslissen wat je wel en niet mag terwijl dat soms heel onlogische dingen zijn en dat is in deze RCT versie nog niet gebeurd. Tot nu toe heb ik alleen nog maar verbeteringen gemerkt in deze versie, 1 nadeel vind ik dat je maar een beperkt aantal thema's mag kiezen.

Hopen dat Sawyer inmiddels kan werken met een 3D Engine en straks RollerCoaster Tycoon 3(D) uitbrengt, met globaal dezelfde graphics en dan omgezet in 3D. Dan kun je eindelijk is een keer dóór je park lopen waar je al die uren aan hebt besteed.

En oh ja.. Sommige taalfouten in de Nederlandse vertaling zijn nog steeds idioot: vb.: Ik heb IJsje nog niet afgemaakt 8)7 en bij sommige dingen moet je het terugvertalen naar het Engels omdat de vertaling ronduit iets te letterlijk was. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
hoe verander ik de grond van gras naar zand ?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

joostve schreef op 11 november 2002 @ 10:31:
hoe verander ik de grond van gras naar zand ?
Check het plaatje.

http://home.student.utwente.nl/j.boeijen/Vet-park1.jpg

Rechts, bovenaan, het 2 knopje (het schepje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ja dat is alleen als je de grond omhoog of omlaag haalt dan krijg je zo'n randje met hout of ijs ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Madrox schreef op 11 november 2002 @ 00:18:

** KNIP lang verhaal **

Sorry. Niet mee eens. :+ Ik ben geen newbie en heb toch enorm veel plezier van RCT2. :) Heb je deze topics wel eens helemaal doorgelezen? Er is vaak genoeg opgesomd wat er allemaal veranderd is... verandering die de naam RCT2 rechtvaardigen. Maar ja... als je een 3D-omgeving a la No Limits had verwacht dan kom je inderdaad bedrogen uit. Ik ben als doorgewinterde RCT-er blij dat ze niet 3D zijn gegaan.

Speel RCT2 eens een uurtje en ga dan terug naar RCT1. Ik schrok me te pletter. :o Ik dacht namelijk ook dat de uiterlijke veranderingen wel mee vielen, maar als je voor de gein even weer met RCT1 speelt, dan zie je wel dat er wel degelijk veel veranderingen hebben plaatsgevonden. Ik ga in ieder geval niet meer terug naar RCT1 en blijf vrolijk bij RCT2. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
jammer dat er zo weinig begin levels zijn
alleen de eerste 3 levels zijn leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
CJ schreef op 11 November 2002 @ 13:03:
[...]

Sorry. Niet mee eens. :+ Ik ben geen newbie en heb toch enorm veel plezier van RCT2. :) Heb je deze topics wel eens helemaal doorgelezen? Er is vaak genoeg opgesomd wat er allemaal veranderd is... verandering die de naam RCT2 rechtvaardigen. Maar ja... als je een 3D-omgeving a la No Limits had verwacht dan kom je inderdaad bedrogen uit. Ik ben als doorgewinterde RCT-er blij dat ze niet 3D zijn gegaan.

Speel RCT2 eens een uurtje en ga dan terug naar RCT1. Ik schrok me te pletter. :o Ik dacht namelijk ook dat de uiterlijke veranderingen wel mee vielen, maar als je voor de gein even weer met RCT1 speelt, dan zie je wel dat er wel degelijk veel veranderingen hebben plaatsgevonden. Ik ga in ieder geval niet meer terug naar RCT1 en blijf vrolijk bij RCT2. :7
[agree-mode]

:Y)

[/agree-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

joostve schreef op 11 November 2002 @ 13:02:
ja dat is alleen als je de grond omhoog of omlaag haalt dan krijg je zo'n randje met hout of ijs ofzo
Nee hoor, je hebt keuze uit het veranderen van het oppervlakte en de zijkant, en je hoeft alleen maar te klikken en niet de grond omhoog of omlaag te slepen.

Of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ah ik ziet het (al)
thanks anyway

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.