Groot Asus A7V8X Topic

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:27
Eindhoven schreef op 11 december 2002 @ 16:18:
Dat hij de originele string van de proc laat zien klopt, bij mij blijft hij ook 1900+ aangeven (palomino core) als ik overclock.
Hoever heb je hem eigenlijk overclocked KutKip ??
En is dat niet met een ander bios te omzeilen want ik vind dat eigenlijk best wel irritant. Trouwens dat Q-fan valt me ook tegen, scheelt op 10/15 slechts een paar hondert (300 ofzo) RPM.

Ik heb een week 41 maar omdat ik ook van stilte hou heb ik een Alpha pal 8045 met een Papst fan @ 2500 RPM en dus loopt ie nu op 1,80 Ghz (2200+) ondanks dat ie maar 38 stressed wordt maar voor hoever dat klopt weet ik niet. Op 1,93 ofzow loopt ie vast (op 1,6vcore, als ik hem hoger zet dan geeft ie bij het opstarten steeds een waarschuwing :() Als ik nog eens een bestelling doe bij FreezingHardware ofzow denk ik dat ik eens een snelle fan bestel om te kijken hoever die echt kan.

[ Voor 12% gewijzigd door kutkip op 11-12-2002 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
kutkip schreef op 11 december 2002 @ 16:37:
[...]

En is dat niet met een ander bios te omzeilen want ik vind dat eigenlijk best wel irritant. Trouwens dat Q-fan valt me ook tegen, scheelt op 10/15 slechts een paar hondert (300 ofzo) RPM.

Ik heb een week 41 maar omdat ik ook van stilte hou heb ik een Alpha pal 8045 met een Papst fan @ 2500 RPM en dus loopt ie nu op 1,80 Ghz (2200+) ondanks dat ie maar 38 stressed wordt maar voor hoever dat klopt weet ik niet. Op 1,93 ofzow loopt ie vast (op 1,6vcore, als ik hem hoger zet dan geeft ie bij het opstarten steeds een waarschuwing :() Als ik nog eens een bestelling doe bij FreezingHardware ofzow denk ik dat ik eens een snelle fan bestel om te kijken hoever die echt kan.
Heb verschillende biosversies gebruikt maar er wordt altijd 1900+ aangegeven.

Q-fan heb ik nog nooit aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Shunt

Boe

kutkip schreef op 11 december 2002 @ 16:37:
[...]

|:( zet je voltages eens hoger zal je zien dat hij een stuk harder kan lopen :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Shunt schreef op 11 december 2002 @ 16:57:
[...]

|:( zet je voltages eens hoger zal je zien dat hij een stuk harder kan lopen :P
op 1,6vcore, als ik hem hoger zet dan geeft ie bij het opstarten steeds een waarschuwing
OMG :X
draad blaat lees etc.

[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 11-12-2002 16:59 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst de nieuwste via drivers geïnstaleerd. Geweldig 1500 punten extra in 3d mark 2001 maar nu kan ik unreal niet meer fatsoenlijk spelen.
Zit er een uninstall op?

(beeldkanon 9700 pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als he meezit krijg ik dit bordje morgen ook binnen. Ik volg dit topic dus op de voet maar ik ben bang dat mijn eerste uitstap naar ASUS toch niet helemaal vlekkeloos zal gaan :( PS2 problemen. Iemand al ervaring met kingston pc2700 geheugen en dit bord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Ja, ik heb een 256 MB reepje PC2700 geheugen van Kingston. Loopt prima met alle timings op z'n snelst. 't Is dus een CL2,5 reepje maar hij loopt zonder fouten op CL2 en 370 MHz bij mij nu. :)

• Shunt

Shunt

Boe

dit iz zwaar kut man mijn A7V8X is GODVERDOMME WEER STUK
ik zit lekker te browzen ineens een spontane reboot (al een week niet gehad)
en ik denken van ok ffe rebooten he
nah niet dus hij lijkt in een loop te zitten :/ iederekeer blijft hij tik bord camps en numlock lampjes knipperen net als bij een normale boot.
nah ik denk van ffe bios clearenhe nah niet dus geen efect
ik denk van dan maar ffe bios bat er uit en van stroom net af ook niets :'(

ik ga dit bord trug sturen en maar eens een echt bord kopen
voor mij geen asus meer :r
ik denk dat ik weer een abit neem

Game PC

• Aham brahmasmi
Vervelend.

Misschien is Epox een goede keuze. Zo'n nForce 2 mobo'tje heb je al voor 130 euro. Epox schijnt ook een van de besten over te klokken, en stabiel...

Voorlopig hou ik het nog op mijn ASUS.

• Shunt

Shunt

Boe

Thermo man schreef op 12 december 2002 @ 00:32:
Vervelend.

Misschien is Epox een goede keuze. Zo'n nForce 2 mobo'tje heb je al voor 130 euro. Epox schijnt ook een van de besten over te klokken, en stabiel...

Voorlopig hou ik het nog op mijn ASUS.
ik zal eens gaan zoeken :P
mare ik heb wel een probleem :D mijn mobo moet helemaal naar nieuwegein :'( kwoon zelf in tilburg :'( ik moet vrees ik gaan bussen :'(

Game PC

Verwijderd

Ik heb een Barracuda disk besteld met SATA erop.... heeft iemand daar al ervaringen mee? werkt het goed of juist bagger?

• Aham brahmasmi
Shunt schreef op 12 December 2002 @ 00:35:
[...]

ik zal eens gaan zoeken :P
Bij Computerland geloof ik. Staat gewoon in de prijswots van t.net.

• Shunt

Shunt

Boe

Thermo man schreef op 12 December 2002 @ 12:43:
[...]

Bij Computerland geloof ik. Staat gewoon in de prijswots van t.net.
;) kerel ik hang al meer dan 2 jaar rond op tweakers en got ;) (pas een jaar ge regt :'( )
mare ik heb dus naar de winkel gebeld en wat blijkt ik kan hem gratis op sturen en dan een gigabite 7VAXP zonder kosten krijgen als vervanging :D
lang leven www.dewitcomputers.nl

Game PC

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Shunt schreef op 12 December 2002 @ 12:47:
[...]
mare ik heb dus naar de winkel gebeld en wat blijkt ik kan hem gratis op sturen en dan een gigabite 7VAXP zonder kosten krijgen als vervanging :D
lang leven www.dewitcomputers.nl
Tsja dat is natuurlijk ook geen slechte deal voor een winkel. Een goedkoper moederbord leveren ipv de ASUS en je dan de verzendkosten vergoeden.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Thermo man schreef op 11 december 2002 @ 23:01:
Ja, ik heb een 256 MB reepje PC2700 geheugen van Kingston. Loopt prima met alle timings op z'n snelst. 't Is dus een CL2,5 reepje maar hij loopt zonder fouten op CL2 en 370 MHz bij mij nu. :)
Ik hoop dat ik dan wel CAS2 geheugen krijg, dat staat wel bij de gegevens van de verkoper....

info op de site van PCSTAR.NL :

Kingston DDR 256 MB 333 Mhz PC2700

Kingston geheugen is voorzien van levenslange garantie.

Specificaties
184 Pin DDR333
requires +2.5V
32Mx64 (256MB)
CAS Latency 2 (CL2)
Synchronous DRAM
ValueRam

Helaas is het spul nog niet binnen bij mij dus ik ken het nog niet testen... zit nu al 2 weken te wachten omdat ze het spul eerst verkeerd hadden verzonden ;(

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 10:49:
Ik heb een Barracuda disk besteld met SATA erop.... heeft iemand daar al ervaringen mee? werkt het goed of juist bagger?
Ik las bij THG een test met een S-ATA drive versus een ATA-100 en ze waren identiek qua snelheid en prestaties. Artikel was met een prototype volgens mij, dus het zou kunnen dat de prestaties inmiddels wel beter zijn (?).

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• Tinto
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe dat nou zit met al die features op dit board? Klopt het dat er een paar verschillende uitvoeringen zijn, die elk een verschillend aantal features (RAID, S-ATA, Firewire, LAN, Sound, etc..) hebben? Hoeveel uitvoeringen zijn er nou? Ik wordt op de Asus site niet veel wijzer.

• Shunt

Shunt

Boe

bobsnl schreef op 12 December 2002 @ 12:57:
[...]

Tsja dat is natuurlijk ook geen slechte deal voor een winkel. Een goedkoper moederbord leveren ipv de ASUS en je dan de verzendkosten vergoeden.
erm dit bord is duurder ;) lol :D ik heb het bordje op de beurs gekocht dus dan kan ik ook niet meer dan de beurs prijs trug krijgen he :D :+

Game PC

• bobsnl
Shunt schreef op 12 December 2002 @ 13:47:
[...]
erm dit bord is duurder ;) lol :D ik heb het bordje op de beurs gekocht dus dan kan ik ook niet meer dan de beurs prijs trug krijgen he :D :+
|:( Ja en als je 256 MB PC133 op een beurs hebt gekocht en je krihjt nu 128 MB dat nú duurder is dan is ie ook duurder zeker 8)7. Het gaat om wat het nu beide kost en niet anders.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• Shunt

Shunt

Boe

bobsnl schreef op 12 december 2002 @ 18:17:
[...]

|:( Ja en als je 256 MB PC133 op een beurs hebt gekocht en je krihjt nu 128 MB dat nú duurder is dan is ie ook duurder zeker 8)7. Het gaat om wat het nu beide kost en niet anders.
het hoeft al niet meer :'( mijn mobo leeft weer :'( :P :+

Game PC

Verwijderd

Ik ben iemand aan het helpen die vandaag al zijn onderdelen binnen heeft gekregen...
Mijn vraag is eigenlijk of het ledje onderaan het moederbord waar de aansluitingen zitten voor hddled en powerswitch etc oranje of groen hoort te zijn???
Ik heb hem namelijk alleen maar oranje gezien (alleen stroom op mobo met cpu en geheugen erin) en als ik alles heb aangesloten (club 3d geforce 4 ti4200, maxtor 60gb 7200rpm en aopen cd-brandertje) blijft hij oranje...
hij doet verder ook niks, ik kan de computer niet aanzetten!
kan iemand mij helpen???????

Verwijderd

Zal je wel weer lullig vinden maaruh volgens mij staat dat uitstekend in het boekje beschreven. Heb hem niet direct bij de hand maar weet dat het erin staat en ook dattie groen behoort te zijn.

Verwijderd

Het ledje hoort groen te zijn.

Verwijderd

Even een vraagje over de inbegrepen poorten. Volgens de manual moet de package een "ASUS 2-port USB 2.0/GAME port module" bevatten. Deze zat er bij mij echter niet in (tenminste, ik vermoed dat het een bracket zou moeten zijn met twee USB en een joystick-aansluiting). Ik heb het standaard model (normale LAN, audio, geen andere foefjes, retail versie).

Is het een drukfout, begrijp ik verkeerd wat dit element is, of moet ik naar de verkoper gaan en dat ding vragen omdat het per ongeluk niet bijgesloten is?

De tweede vraag is wat betreft geheugen: welke bank is DDR 400? In het handboekje staat dat er maar eentje voor DDR 400 is, maar ik zie nergens welke. Ook zie ik niet of het uitmaakt waar ik modules plaats (bij mijn oudere moederborden stond steeds een tabelletje met mogelijke combinaties). Maakt het niet uit welke module in welke bank zit?

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 23:40:
Even een vraagje over de inbegrepen poorten. Volgens de manual moet de package een "ASUS 2-port USB 2.0/GAME port module" bevatten. Deze zat er bij mij echter niet in (tenminste, ik vermoed dat het een bracket zou moeten zijn met twee USB en een joystick-aansluiting). Ik heb het standaard model (normale LAN, audio, geen andere foefjes, retail versie).

Is het een drukfout, begrijp ik verkeerd wat dit element is, of moet ik naar de verkoper gaan en dat ding vragen omdat het per ongeluk niet bijgesloten is?

De tweede vraag is wat betreft geheugen: welke bank is DDR 400? In het handboekje staat dat er maar eentje voor DDR 400 is, maar ik zie nergens welke. Ook zie ik niet of het uitmaakt waar ik modules plaats (bij mijn oudere moederborden stond steeds een tabelletje met mogelijke combinaties). Maakt het niet uit welke module in welke bank zit?
DDR 400 word niet ondersteunt geen 6 diverder sorry :P
maar bij de mijne zat gewoon een usb en game stik bracket :/ ik zou maar eens trug gaan naar je leverancier

Game PC

Verwijderd

Aha, zoiets vermoedde ik al (van de gamepoort). Dank je.

Ik heb geen DDR400, ik wil juist vermijden dat ik DDR333 in een specifiek DDR400 slot heb en het boekje zegt toch echt dat 1 reep DDR400 wordt ondersteund. Ik heb nl. wat problemen met de installatie van WinXP pro en die geeft een error n.a.v. het geheugen.

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 23:48:
Aha, zoiets vermoedde ik al (van de gamepoort). Dank je.

Ik heb geen DDR400, ik wil juist vermijden dat ik DDR333 in een specifiek DDR400 slot heb en het boekje zegt toch echt dat 1 reep DDR400 wordt ondersteund. Ik heb nl. wat problemen met de installatie van WinXP pro en die geeft een error n.a.v. het geheugen.
gewoon in bank 1 vrotten :/ heb ik ook :P twinmoss pc 2700 mem
en op het moment nec mem pc 2100 @ 2700 }) sweet :P

Game PC

Verwijderd

Ok. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ja, kletsverhaal idd; klein geval van verstandsverbijstering van Shunt?? :D Dat de KT400 geen 6/2/1-divider heeft weten we allemaal ( ;( ), maar dat betekent niet dat het geheugen niet asynchroon kan lopen met de FSB (400 MHz).

[ Voor 3% gewijzigd door Aham brahmasmi op 13-12-2002 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

dat zeg ik tog ook ik zeg niet dat er geen een ins :/ ik zeg alleen dat dit bordje hem niet heb :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Shunt schreef op 13 December 2002 @ 13:52:
dat zeg ik tog ook ik zeg niet dat er geen een ins :/ ik zeg alleen dat dit bordje hem niet heb :P
Arch, nogmaals ... de ondersteuning van DDR400 heeft helemaal niets te maken met die divider. Zoals mijn voorganger ook al zegt: het geheugen kan prima asynchroon. (Maar volgens mij heb ik je dat al eens proberen uit te leggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

bobsnl schreef op 13 december 2002 @ 14:03:
[...]

Arch, nogmaals ... de ondersteuning van DDR400 heeft helemaal niets te maken met die divider. Zoals mijn voorganger ook al zegt: het geheugen kan prima asynchroon. (Maar volgens mij heb ik je dat al eens proberen uit te zeggen).
en dan zeg ik weer ik heb niets gezegt over dat het niet ondersteung asynchroon maar ik zij alleen dat de 6 divider er niet op zit ;)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Dat was gewoon niet relevant. De vraag ging over DDR400 geheugen, waar die divider nix mee te maken heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op 13 December 2002 @ 14:06:
[...]

en dan zeg ik weer ik heb niets gezegt over dat het niet ondersteung asynchroon maar ik zij alleen dat de 6 divider er niet op zit ;)
Bijdehandje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

sorrie in nam aan dat het er dus over ging dat hij de divider had om 400 mem aan te sturen ;)
mare ook wel 1337
mijn oude PC2100 mem draait nu @ PC 2700 }) nog geen pics want ik vrees dat het niet al te goe voor die mem module is :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvoor heb je trouwens 1536mb ram voor nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort die mobo ook aanschaffen, maar ik ben er nog niet uit of ik er DDR333 of DDR400 geheugen bij neem. Iemand een idee wat toch het beste is op dit moment? Verder lijkt het me een pracht bordje, kan niet wachten tot ik hem ga halen, wat waarschijnlijk over een paar weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik heb nu Kingston DDR333 CL2,5 geheugen probleemloos op 370 MHz CL2 T1 4-2-2 lopen. DDR400 zal nuttig zijn als je op een FSB van 400 MHz oid wil gaan overklokken. Ik moet eerst nog m'n XP unlocken dus zover ben ik nog niet.

Als je het begin van dit topic had gelezen, of gewoon (p)reviews van de ASUS A7V8X, dan wist je dat in de meeste gevallen DDR400 geheugen niet sneller of zelfs soms iets trager is dan DDR333. In slechts sommige reviews was DDR400 geheugen echt een procentje sneller ofzo. DDR400 (PC3200) geheugen is dus alleen nuttig om wat verder te kunnen overklokken. Je hebt daar zelfs PC3500 geheugen voor, dat dus nog hoger geklokt kan worden. Maar als je niet fanatiek wil gaan overklokken, dan is DDR333 geheugen zeker genoeg.

Edit: het is trouwens best een mooi bord, daar niet van, maar er zijn toch aardig wat probleempjes. Bovendien zijn de nForce 2 mobo's gewoon (iets) sneller. Voor 130 euro heb je al een mooi splinternieuw nForce 2 plankje van Epox dat overklokt als een gek. Niet dat er met de nForce 2 mobo's helemaal geen probleempjes zullen zijn, maar ik heb nu dit KT400 mobo, en zou toch waarschijnlijk zo'n Epox gekocht hebben als die er al was voor die prijs. Ik weet niet wat je precies zo prachtig vind aan deze ASUS, maar volgens mij zit je met een nForce 2 toch beter (ik spreek echter niet uit ervaring; er loopt wel een topic over de nForce 2).

[ Voor 31% gewijzigd door Aham brahmasmi op 13-12-2002 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:50
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 21:55:
Ik wil binnenkort die mobo ook aanschaffen, maar ik ben er nog niet uit of ik er DDR333 of DDR400 geheugen bij neem. Iemand een idee wat toch het beste is op dit moment? Verder lijkt het me een pracht bordje, kan niet wachten tot ik hem ga halen, wat waarschijnlijk over een paar weken is.
ik heb hier ook over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat je beter pc2700 geheugen neemt:
1. goedkoper
2. syncroom geheugen <-> cpu is sneller (indien je fsb 166 is)
3. pc3200 is maar ietsje sneller dan pc2700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Thermo man schreef op 13 december 2002 @ 22:37:
Ik heb nu Kingston DDR333 CL2,5 geheugen probleemloos op 370 MHz CL2 T1 4-2-2 lopen. DDR400 zal nuttig zijn als je op een FSB van 400 MHz oid wil gaan overklokken. Ik moet eerst nog m'n XP unlocken dus zover ben ik nog niet.

Als je het begin van dit topic had gelezen, of gewoon (p)reviews van de ASUS A7V8X, dan wist je dat in de meeste gevallen DDR400 geheugen niet sneller of zelfs soms iets trager is dan DDR333. In slechts sommige reviews was DDR400 geheugen echt een procentje sneller ofzo. DDR400 (PC3200) geheugen is dus alleen nuttig om wat verder te kunnen overklokken. Je hebt daar zelfs PC3500 geheugen voor, dat dus nog hoger geklokt kan worden. Maar als je niet fanatiek wil gaan overklokken, dan is DDR333 geheugen zeker genoeg.
krijg jij je asus stabiel op 185fsb? >:)
als ik mijn geheugen binnen heb hoop ik dat ik ook zo ver kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Neen. Ik zei dat ik m'n XP (1800+) nog niet had ge-unlocked, en dus nog niet zover kan overklokken. Ik kan booten met 160 MHz (1800MHz), maar niks boven de 149 krijg ik stabiel, helaas ;( (daarom raad ik de Epox nForce 2 ook aan, want die schijnt goed over te klokken). Ik draai nu dus stabiel op een FSB van 148 MHz DDR = 296 MHz, en 1,25*296=370 MHz geheugen.

Als ik m'n XP unlock, en de mp lager zet, lukt het vast wel om op een FSB van hoger dan 333 MHz te komen (hoop ik ;) ).

[ Voor 3% gewijzigd door Aham brahmasmi op 13-12-2002 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
Bovendien zijn de nForce 2 mobo's gewoon (iets) sneller.
Is dat niet een beetje afhankelijk van wat je ermee gaat doen? Ik vond de verschillen in de test bij THG tussen KT400 en nForce2 eigenlijk ontzettend tegenvallen. Vaak is de KT400 zelfs even snel - en dat terwijl nForce2 dual DDR ondersteunt.

Ik ben in ieder geval nog niet overtuigd. Er komt binnenkort immers nog een 'Groot Asus A7N8X topic'! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is al een keer voorbij gekomen maar ik heb nog geen oplossing. Probeer de USB 2.0 drivers te installeren maar verder dan een schermpje Setup kom ik niet. Via driver 4.45 zijn al geinstalleerd, heb alles met USB in device manager verwijderd en dan proberen te installen, ook met en zonder reboot, met en zonder alle USB stekkers eruit. En sisoft Sandra blijft USB 1.10 aangeven. Wat nu. Dit alles ook na een schone XP Home install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 08:27
Is of komt er misschien ook een bios met een verbeterde Q-fan? Ik snap nl niet dat ze alleen de opties 10/15 t/m full power hebben en niet b.v. 5/15 :? Dat zou toch simpel zat moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: het is trouwens best een mooi bord, daar niet van, maar er zijn toch aardig wat probleempjes. Bovendien zijn de nForce 2 mobo's gewoon (iets) sneller. Voor 130 euro heb je al een mooi splinternieuw nForce 2 plankje van Epox dat overklokt als een gek. Niet dat er met de nForce 2 mobo's helemaal geen probleempjes zullen zijn, maar ik heb nu dit KT400 mobo, en zou toch waarschijnlijk zo'n Epox gekocht hebben als die er al was voor die prijs. Ik weet niet wat je precies zo prachtig vind aan deze ASUS, maar volgens mij zit je met een nForce 2 toch beter (ik spreek echter niet uit ervaring; er loopt wel een topic over de nForce 2).
Ik zal gelijk eens wat reviews gaan lezen van wat nForce 2 mobo's, in ieder geval bedankt. Maar als ik dan toch een bordje koop dan zal het wel waarschijnlijk een Asus worden. Die komen meestal toch wel als de betere naar voren.

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 09:09
Hoe werkt bij jullie de ingebouwde netwerkcontroller. Bij mij nogal wisselend. Ik zit op een 100 mbit netwerk en hij is lang niet zo snel als mijn oude Realtek. Bij het kopieren van bijvoorbeeld een film zegt ie af en toe 28 min remaining, en dan weer 6 en dan weer 30 enzovoort.....
iemand enig idee, zelfde probleem?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ziet ie twee netwerk kaarten.
Volgens mij zijn de drivers die meegeleverd worden niet zo denderend.
Gebruikt iedereen de drivers die meegelverd zijn of andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:55

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Ik heb ook sinds kort dit bordje met alle mogelijke opties. Nu heb ik 2 maxtors via een adapter naar serial ata gezet zodat ik Raid 0 kan draaien. Als het eenmaal draait werkt het. Maar als ik me pc opstart geeft ie altijd aan dat er 1 schijf niet is, nadat ik dan een beetje gerommeld en ongeveer 10 keer gereset heb doet ie het wel weer. Ik snap echt niet waarom die het niet doen. Als ik heb opstart doet ie het niet maar als hij het eenmaal doet en ik moet herstarten doet ie het wel gewoon. Hebben meer mensen dit soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 16:45:
Bij mij ziet ie twee netwerk kaarten.
Volgens mij zijn de drivers die meegeleverd worden niet zo denderend.
Gebruikt iedereen de drivers die meegelverd zijn of andere?
ben je zeker dat dit niet de firewire poorten zijn?
probeer de nieuwste drivers, die werken bij mij perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook een netwerkje aangelegd (de 100Mbit versie, niet Gigabit). Ik had gelook ik de meegeleverde driver geinstalleerd gelijk toen ik Windows installeerde. Hij werkte wel steeds op maar zo'n 60-75% van de maximum snelheid volgens de netwerk monitor (heb zo'n 3 gigabytes van de oude PC, met losse PCI netwerkkaart, gekopieerd naar de nieuwe), maar die gegevens waren niet gedefragmenteerd en zaten niet op de snelste partitie, dus ik dacht dat het wel aan de andere HD kon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een progje waarmee ik mijn geheugen snelheid kan zien??
Ik heb DDR400 maar volgens sisoft test is 2700 sneller als die van mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Wat dacht je van het BIOS? :z Da's het makkelijkst. Verder kun je je geheugensnelheid met (400/266=1,5, dus)1,5*FSB uitrekenen voor FSB<333 MHz. Voor FSB>333 MHz is het (400/333=1,2) 1,2*FSB.

Edit: Bij SiSoft Sandra moet je je geheugensnelheid toch ook gewoon kunnen zien? Waar wee'k niet precies, 'k heb 't prog nog nooit gebruikt.
Met WCPUID kun je iig je FSB zien, zodat je je mem frequentie uit kun rekenen.

[ Voor 43% gewijzigd door Aham brahmasmi op 18-12-2002 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 12:08

charrel

Cortisol4life..

dat klopt wel ja, had je een beetje revieuws gelezen over het bordje dan had je gezien dat ddr333 vaak sneller is als ddr400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

sry, maar zag me bericht dus de hele tijd niet. Dubbelpost. sry

[ Voor 76% gewijzigd door charrel op 18-12-2002 23:49 ]

Verwijderd

Hoe zet je nou z'n Wake On Lan (WOL) aan? Ik zie in de bios een optie voor Wake on PCI (Modem/LAN). Die staat uit, want ik gebruik de ingebouwde LAN controller. De LAN Boot ROM is wel enabled (geen idee wat die doet). In Windows heb ik bij de instellingen van de Broadcom, bij Wake Up Capabilities zowel Wake Up Frame als Magic Frame geprobeerd. Bij energiebeheer is aangevinkt dat dit apparaat de computer uit stand-by mag halen.

Ik probeer'm van standby (XP Pro) te waken van een andere XP Pro PC m.b.v. Wake On LAN Client (http://ahh.sourceforge.net/wol/), waarbij ik het MAC-adres met getmac heb achterhaald. WOL Client zegt dat ie de PC aan het wakkermaken is, maar er gebeurt niets.

Is mijn procedure fout, of zijn mijn instellingen fout? Google geeft alleen sites die de features van het mobo presenteren en de search hier werkt helemaal niet. Word er gek van :).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 03:48 ]

• Aham brahmasmi
He, da's toeval. Ik was onlangs ook aan het zoeken naar hoe Wake On Lan te gebruiken is.

Ik vond twee sites, waarvan een met een paar utilities:

WakeOnLan utilities (download hier wol_w32.zip)
Met de utility wol.exe 1A:BB:CC:DD:E6:FF (voorbeeldje MAC-adres) lukt het mij ook niet. Er staat wel in de readme dat het voor gebruik met win32 en Winsock 1.1 is. Ik

Wake on LAN mini HOWTO: Wake on LAN

Die Wake On LAN Client werkt bij mij ook niet. Ik heb een tweede pc met een Realtek 8139 NIC en de WoL header is aangesloten. WoL staat op enabled in het BIOS. Het enige wat mij opviel was dat de rode en de groene draad verwisseld waren t.o.v. wat in de tekening in het handleidingkje van de Realtek NIC staat.
Ik heb het met de instelling van de onboard Broadcom NIC op zowel Wake Up Frame als Magic Frame geprobeerd. Helaas geen succes.
Ipconfig /all zegt ook bij Media state: media disconnected, dus is het misschien niet zo gek dat 't niet werkt. :?

Mijn situatie is bijna hetzelfde als die van jou. Er zit geen harddisk in die tweede pc, maar dat maakt niet uit. Hij moet aangaan m.b.v. WoL. Ik heb ook het idee dat er eigenlijk een lichtje zou moeten branden bij die Realtek NIC in de pc die uitstaat (stand by spanning). Ik gebruik trouwens een crosskabeltje van 2 m. De kabel is gewoon goed (en net nieuw), omdat ik wel verbinding heb als de pc's aanstaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Aham brahmasmi op 19-12-2002 15:50 ]

• Aham brahmasmi
Heeft iemand al opgemerkt dat er op de driver-cd van ASUS in de map \Drivers\Smr\Ite een programma staat voor een Smartcard reader? Het programma'tje heet 'ITE Smart GSM Editor'.
Afbeeldingslocatie: http://www.benji.scarlet.nl/public_html/ITE_Smart_GSM_Editor.jpg
Hiermee kun je dus je SIM-kaart van je telefoon editen (oftewel het telefoonboek). Minpuntje is echter dat je geen Smartcard reader bij de ASUS A7V8X krijgt. |:( Er zit een IT8703f-A chip van ITE op het mobo, en een smr-header (13 pinnen), waarop eoa kabeltje aangesloten kan worden waar een Smartcard reader aan zit. De vraag is echter, waar vind je zo'n ding??

Op de site van ITE is weinig te vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door Aham brahmasmi op 19-12-2002 17:12 ]

Verwijderd

ik zit ff met iets.... vraag is vast al 100x gesteld maar aangezien ik een lui persoon ben en de search klote werkt en ik een a7v8x heb stel ik hem in dit topic nog maar een keer :)

Heeft het zin om te upgraden van pc2100 naar pc3500 voor dit boardje?

• Aham brahmasmi
*zucht* ;) Ligt eraan wat je er mee wil doen. PC3500 is voor normaal gebruik (ook gamen) niet of nauwelijks sneller. PC3500 is trouwens high value DDR400 geheugen dat nog hoger dan 400 MHz DDR kan draaien (DDR400 is PC3200), en is dus alleen nuttig voor fanatieke overklokkers. Op standaardinstellingen maakt het je pc dus niet sneller.
Je 266 MHz PC2100 geheugen voldoet nu nog prima dus. Als je over een tijd een Athlon met 333 MHz FSB zou willen gebruiken, dan heb je wel minstens DDR333 (PC2700) geheugen nodig, omdat je geheugen niet langzamer mag zijn dan de FSB (sneller kan wel (asynchroon)).

Kortom: als je van plan bent te gaan overklokken, kan het slim zijn PC3200/3500 te kopen. Anders heeft het geen nut.

[ Voor 39% gewijzigd door Aham brahmasmi op 19-12-2002 17:22 ]

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 14:16:
Weet iemand een progje waarmee ik mijn geheugen snelheid kan zien??
Ik heb DDR400 maar volgens sisoft test is 2700 sneller als die van mij :S
Klopt ook, mijn geheugen geeft zelfs op 442Mhz een slechtere performance dan pc 333..

Komt omdat het moederbord automatisch de Active precharge delay omhooggooit van 6 naar 8

Kloppen deze memory settings wel?

[ Voor 10% gewijzigd door procyon op 19-12-2002 18:17 ]

Verwijderd

Thermo man schreef op 19 december 2002 @ 17:17:
*zucht* ;) Ligt eraan wat je er mee wil doen. PC3500 is voor normaal gebruik (ook gamen) niet of nauwelijks sneller. PC3500 is trouwens high value DDR400 geheugen dat nog hoger dan 400 MHz DDR kan draaien (DDR400 is PC3200), en is dus alleen nuttig voor fanatieke overklokkers. Op standaardinstellingen maakt het je pc dus niet sneller.
Je 266 MHz PC2100 geheugen voldoet nu nog prima dus. Als je over een tijd een Athlon met 333 MHz FSB zou willen gebruiken, dan heb je wel minstens DDR333 (PC2700) geheugen nodig, omdat je geheugen niet langzamer mag zijn dan de FSB (sneller kan wel (asynchroon)).

Kortom: als je van plan bent te gaan overklokken, kan het slim zijn PC3200/3500 te kopen. Anders heeft het geen nut.
ocen... tjah ik heb geen trek in wc promethia en dat soort dingen dus een beetje bus ocen misschien wel :) Heb een xp2200+ ... ik denk er nog ff over na ;)

Verwijderd

Thermo man schreef op 19 december 2002 @ 15:37:
[...]

Die Wake On LAN Client werkt bij mij ook niet. Ik heb een tweede pc met een Realtek 8139 NIC en de WoL header is aangesloten. WoL staat op enabled in het BIOS. Het enige wat mij opviel was dat de rode en de groene draad verwisseld waren t.o.v. wat in de tekening in het handleidingkje van de Realtek NIC staat.

[...]

Ik gebruik trouwens een crosskabeltje van 2 m. De kabel is gewoon goed (en net nieuw), omdat ik wel verbinding heb als de pc's aanstaan.
De tweede PC bij mij heeft ook een Realtek (type weet ik ff niet). Ook met crosskabel, alleen bij mij is ie een stuk langer. Maar goed, het werkt als beide aan zijn. En het irriteert me buitengewoon dat de Asus-PC niet eens uit stand by wil waken, hoewel ik 'm met het toetsenbord nota bene aan kan zetten zelfs als ie uit staat. Dus er gaat wel degelijk stroom naar de componenten.

• Tinto
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 03:46:
Hoe zet je nou z'n Wake On Lan (WOL) aan? Ik zie in de bios een optie voor Wake on PCI (Modem/LAN). Die staat uit, want ik gebruik de ingebouwde LAN controller.
Die onboard LAN controller communiceert toch ook via de PCI bus met de Southbridge? Of begrijp ik dat soms verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee :). Ik zal dat eens proberen aan te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
Vraagje: kun je het MAC address van die onboard netwerkkaart zelf instellen/veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 01:04:
Geen idee :). Ik zal dat eens proberen aan te schakelen.
Ik ben er ook niet zeker van, hoor. Hier een schemaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.via.com.tw/en/images/Products/ApolloChipsets/KT400_BlockDiagram.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
als er iets niet mag is het geloof ik het MAC adres veranderen
das een uniek nummer

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Laatst online: 17:53

Initial G

f.k.a. GKLQuake

mboots schreef op 20 december 2002 @ 12:26:
[...]
Ik ben er ook niet zeker van, hoor. Hier een schemaatje:

[afbeelding]
vrij simpele schema, twee rode lijntjes die elkaar kluisen... hmmm :P
ooh, nu doet ie het

[ Voor 3% gewijzigd door Initial G op 20-12-2002 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nu al iemand een oplossing gevonden voor het WARMBOOT issue van de asus a7v8?

Nog steeds start hij niet vanzelf weer op na windows de opdracht te hebben gegeven om te restarten....
Heb bios 1011.02beta ...

Wat zou de oorzaaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat van die PCI aan zet, wil die nog steeds niet on lan waken. :?

Rubben, bij mij doet ie't gewoon, bios 1007 geloof ik (zat bij levering op het mobo en don't fix if it ain't broken :)).

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ublis...bios1007..Deed bij mij ook niet hoor...zet je fsb eens op 166 of hoger..IK draai 183fsb...en boot ie nooit warm.....Cold boot werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam er net achter dat ik mn hdd led niet heb aangesloten ;) . Alleen wil ik ff kijken in het boekie waar ik em aan moet sluiten staat het er niet in ? Goed, weet iemand waar ik de hdd-led aan moet sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al gevonden :D, ff voor de mensen, staat op dat kaartje wat je erbij hebt gekregen en dan IDELED1 , naja, dat hadden ze wat duidelijker aan moeten geven, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Laatst online: 12-09 09:41
meestal is dat een paar centimeter boven de andere aansluitingen zoals power switch enzo

heeft asus bijna altijd :P

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

messi schreef op 25 December 2002 @ 11:28:
meestal is dat een paar centimeter boven de andere aansluitingen zoals power switch enzo

heeft asus bijna altijd :P
jah ik weet het is als je asus niet kent redelijk KLOTE :P marjah al 3 jaar trouw asus met een abit bordje voor een paar weken :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog last van het coldboot probleem ? bij hoge fsb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 15:01:
Iemand nog last van het coldboot probleem ? bij hoge fsb?
met bios 1010 kompleet geen last van, kan gewoon booten @ 180 mhz fsb, no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
elke keer als ik mijn comuter koud opstart herstart hij als ik in indows kom, softwareprobleem of hardwareprob?
nooit eerder last van gehad...
misschien kan iemand die errorcode ontcijferen, want ik weet niet wat ermee bedoeld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bios 1010 gaf toch bij mij boot problemen hoor...

Waarschijnlijk komt het omdat de asus a7v8 en de XP1700+ (palimo) niet goed samenwerken...heb al van vele users gehoord dat het probleem zich niet meer voordoet wanneer ze oveschakelen op een Thourough B processor (vanaf 2200+ denk ik...)

Maar ja, misschien dat het met de nieuwste beta 1011.03 verholpen wordt..net aan het downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bios beta 1011.03 gedownload....wel...werkt goed...maar het sofboot probleem is er nog steeds..

draai probleemloos fsb van 184 à 9 = 1655mhz (xp1700+ )

jammer van dat softboot probleem...moet telkens mijn pc echt uitschakelen en dan weer inschakelen bij die hoge fsB...

Waarschijnlijk iets te maken met mijn PALIMO core ...naar het schijnt bleken veel users van de asus a7v8 geen problemen meer te hebben van dit warmboot probleem toen ze voor een Thoroug B core kozen... (vanaf xp2200+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Sorry, ik heb niet dit hele topic doorgelezen, maar is het temperatuur uitlees probleem bij dit Asus bord weg ?

Hij leest hier namelijk ALTIJD 8 graden (ongeveer) teveel uit :| ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 15:00:
Net bios beta 1011.03 gedownload....wel...werkt goed...maar het sofboot probleem is er nog steeds..

jammer van dat softboot probleem...moet telkens mijn pc echt uitschakelen en dan weer inschakelen bij die hoge fsB...

Waarschijnlijk iets te maken met mijn PALIMO core ...naar het schijnt bleken veel users van de asus a7v8 geen problemen meer te hebben van dit warmboot probleem toen ze voor een Thoroug B core kozen... (vanaf xp2200+)
Nee hoor echt niet.Ik draai een xp2400@2184mhz ipv 2000mhz.(dus een TB-b core)en ook hiero heb ik het bootprobleem als ik hoger draai dan 168fsb.170/180 etc.wil ie echt niet booten vanuit windows hoor.168 is echt max.Bios is 1011beta2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
marzzman schreef op 29 december 2002 @ 15:09:
Sorry, ik heb niet dit hele topic doorgelezen, maar is het temperatuur uitlees probleem bij dit Asus bord weg ?

Hij leest hier namelijk ALTIJD 8 graden (ongeveer) teveel uit :| ...
bij bios 1009 is de uitlezing nog goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 15:00:

hoe zit het met de temps in bios 1011.03??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Zal ook wel fout zijn. Ze slapen daar bij Asus. :Z |:( 1011.02 gaf ook foute temps, dus 03 zal dat ook wel doen. Ik ga m'n bios (1009) niet meer flashen totdat ik hier lees dat de temps eindelijk weer correct uitgelezen worden, of dat er een performancevoordeel te behalen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoBieN-Be
  • Laatst online: 18:00
Uit ondervinding kan ik dit zeggen, ik heb dit getest op 2 A7V8X's en concludeer het volgende. Warm Boot werkt alleen als de CPU niet OC'ed staat. Bij OC'ed instellingen wil ie niet of zelden warm booten. Bij 133 FSb wel geen probs bij mij.

Dat van die Wake On Lan nog nie geprobeerd, maar ik denk dat je dit best aanzet in BIOS. Ook staan er enkele jumpers op het mobo om te kunnen opstarten vanf randapparatuur. Eens bekijken zo ik zeggen.

Voor de rest wel stabiel bordje. Ik haal een FSB van 191/191 met een T-Bird 1,2GHz en PC2700 RAM op de rapste timings.

De reden waarom dat je nooit aan de score's garaakt van bv PC2700 of PC3200 is omdat je asynchroon draait. Als ik synchroon draai op FSB 191/191 klop ik zelfs RIMM RAM PC800 in sissoft.

Die temperatuur uitlezing vertrouw ik ook wel nie echt. Bij iedere BIOS update scheelt de temp zo'n 6°C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De temps van de beta 1011.03 zijn iets meer realistischer voor mijn cpu...die geeft nu 27 graden idle aan en mijn moederbord temperatuur geeft nu 23 graden aan. (via asusprobe)
Ok , de cpu temperatuur is nog aan de lage kant, maar toch niet meer onder die van de moederbordtemperatuur (zoals dat het geval was met bios 1010 en beta 01 en 02 van 10.11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

gobien schreef op 30 December 2002 @ 00:38:
Uit ondervinding kan ik dit zeggen, ik heb dit getest op 2 A7V8X's en concludeer het volgende. Warm Boot werkt alleen als de CPU niet OC'ed staat. Bij OC'ed instellingen wil ie niet of zelden warm booten. Bij 133 FSb wel geen probs bij mij.
ik heb er nu 2 ingebouwd en dus bij allebei geen problemen met warm booten met fsb's over de 166mhz. Dat mobo van een vriend van me boot ook gewoon altijd met een fsb van 204mhz. Het zijn allebei mobo's zonder die 166mhz sticker erop. Het enigste is dat z'n northbrigde wel ff te warm word toen we daar artic silver hadden tussen gedaan kon je daar een eitje op bakken. Die standaar prut isoleert dus helemaal, want daarmee kon je hem nog vastpakken. Nu is dat niet meer aan te raden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: nieuw beta bios 1011.04!!

ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/socka/kt400/a7v8x/

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

dubbel post met wel 4 min vertraging ?

mare ik zit nu niet thuis ik gaat als ik thuis ben hem ffe chekken

btw lees de faq eens daar staat dat groeten onde een post niet gewenst is ;)

mare thnkz

[ Voor 32% gewijzigd door Shunt op 31-12-2002 13:23 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ,evt. veranderingen opgemerkt?Vertel het ons.Hoe zit het met de performance en de stabiliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoBieN-Be
Welke verbeteringen zijn er ?

Zijn de temps nauwkeuriger ?

Warm reboot probleem ?

Geen bugs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Shunt schreef op 31 December 2002 @ 13:22:
dubbel post met wel 4 min vertraging ?
Dubbelpost verwijderd.. Er zit een bugje in /last ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veranderingen?
Temperatuur cpu is hoger in asus pcprobe;..maar nog steeds niet correct volgens mij (33 graden is wel erg laag)

CAS3 optie is vervangen door een cas2.5
stabiliteit is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

smallboy

N/A

Ik zit zelf aan dit moederbord te denken in combinatie met een club3d ati radeon 9700 versie.

Nou las ik dat daar nog wat problemen mee zijn geweest, maar zijn die inmiddels al verholpen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoBieN-Be
Die CAS 3 naar CAS 2.5 bij welk geheugen ? DDR266 of DDR333 of DDR400 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ddr333 heb ik hier inzitten en ik krijg enkel de optie cas2 en cas2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smallboy ik heb een radeon 9700 op dit board van club3d no problemo
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.