Een digicam is hier niet zo 1,2,3 beschikbaar maar mijn set is ong. als volgt;
Pre-amp en dvd beide van Mission uit de cyrus series, compacte appartaatjes met een heerlijk geluid.

Dan daaronder 2 marantz mono eindtrappen;

Geheel zit aan elkaar met interlinks van verschillende merken (vls, van den hul o.a.)
Vanaf mn pc en playstation 2 heb ik van den hul toslinks naar mn denon d/a converter die vervolgens naar de cyrus pre-amp gelust is.
Overigens zit mn terratec (pc) nu via een nieuwe d/a van m-audio, Geweldig ding!
Soniclink zwaar verzilverde speakerskabels (bi-wire)
die zitten vanaf de monoblokken naar de kleine broertjes van deze jongens;

Afgebeeld staat het 15" model, ik heb dus de 10", groot genoeg voor mijn kamer (al ietwat te groot zelfs)
De speakers zelf komen van de noord-amerikaanse pro afdeling van tannoy;
Tannoy System 10 DMT MK II
Een veel geprezen studio monitor die ook voor hifi en front in home cinema zeer geschikt is, in veel gerenomeerde studio's over de gehele wereld kom je deze jongens tegen als main of midfield monitor.
Dat is de situatie nu;
Er zijn nog 2 uitbreidingen op het oog; (plaatje is een link anders verneukt ie de lay-out)
2x rel Quake 2 een compacte subwoofer (8inch) unit met een 100watt mosfet in de kast, er zit geen basreflex in gelukkig, geweldige subwoofers!
http://www.mtail.nl/pic/rel.jpg
Waarom 2? dat is geweldig! je hebt veel meer mogelijkheden dan met 1 sub b.v. 1 in fase en 1 uit fase
Dan iets anders wat ook op het oog ligt;

Tannoy supertweeter; die gaat direct op de hf kabel van de system10's
Voor een mooi dynamisich bereik in het hoog.
Pre-amp en dvd beide van Mission uit de cyrus series, compacte appartaatjes met een heerlijk geluid.

Dan daaronder 2 marantz mono eindtrappen;

Geheel zit aan elkaar met interlinks van verschillende merken (vls, van den hul o.a.)
Vanaf mn pc en playstation 2 heb ik van den hul toslinks naar mn denon d/a converter die vervolgens naar de cyrus pre-amp gelust is.
Overigens zit mn terratec (pc) nu via een nieuwe d/a van m-audio, Geweldig ding!
Soniclink zwaar verzilverde speakerskabels (bi-wire)
die zitten vanaf de monoblokken naar de kleine broertjes van deze jongens;

Afgebeeld staat het 15" model, ik heb dus de 10", groot genoeg voor mijn kamer (al ietwat te groot zelfs)
De speakers zelf komen van de noord-amerikaanse pro afdeling van tannoy;
Tannoy System 10 DMT MK II
Een veel geprezen studio monitor die ook voor hifi en front in home cinema zeer geschikt is, in veel gerenomeerde studio's over de gehele wereld kom je deze jongens tegen als main of midfield monitor.
Dat is de situatie nu;
Er zijn nog 2 uitbreidingen op het oog; (plaatje is een link anders verneukt ie de lay-out)
2x rel Quake 2 een compacte subwoofer (8inch) unit met een 100watt mosfet in de kast, er zit geen basreflex in gelukkig, geweldige subwoofers!
http://www.mtail.nl/pic/rel.jpg
Waarom 2? dat is geweldig! je hebt veel meer mogelijkheden dan met 1 sub b.v. 1 in fase en 1 uit fase
Dan iets anders wat ook op het oog ligt;

Tannoy supertweeter; die gaat direct op de hf kabel van de system10's
Voor een mooi dynamisich bereik in het hoog.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19056 op 29-01-2003 01:53 ]