=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
damn het blijft hard gaan met dit topic... 200 posts inmiddels...

over dat party gedoe... kben blij dat ik een wavebird heb... geen gezeiks met kabels...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03
www.Goku.nl schreef op 14 oktober 2002 @ 22:09:
[...]

Uhm.. iemand? Het gaat zo hard hier, dat er over mijn vraag heen gelezen wordt :P

BTW een nieuwe review online: James Bond: OO7 Nightfire
hhm FOUT!! het is Agent under fire.. verander dat eens snel!!!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 23:46
TheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 23:07:
[...]

Is dat niet die titel die al uit is? En waar hij het over heeft de titel die nog moet uitkomen en als ik t een beetje gevolgd heb WEL een goede Bond titel :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:08

jOzh

Sweet dude!

Mij lijkt zo'n cube night ook super gaaf, ik kan m'n cube wel meenemen maar een tv gaat wel wat moeilijker worden (ik heb op m'n kamer ook zo'n 28 inch breedbeeld ding, dat kost me m'n rug om die beneden te krijgen ;) )

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk en aardig zown feest.. en wil best komen.. maar..

Waar is het ?
En nog meer Wie ? Wat ? He ? Hoe ? Vraagjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:11:
Wel leuk en aardig zown feest.. en wil best komen.. maar..

Waar is het ?
En nog meer Wie ? Wat ? He ? Hoe ? Vraagjes :+
sorry kid... geen newbies...
hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 14 oktober 2002 @ 23:13:
[...]

sorry kid... geen newbies...
hehe :+
:(

Speelde al Donkey Kong Arcade toen jij in de GooGoo van Pampers kroop jochie !!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
Febster schreef op 14 oktober 2002 @ 23:10:
[...]

Is dat niet die titel die al uit is? En waar hij het over heeft de titel die nog moet uitkomen en als ik t een beetje gevolgd heb WEL een goede Bond titel :)?
nee hoor lees maar eens die review.. het eerste level beschrijft hij daar en alle opties en gadgeds en het auto level zijn prescies hetzelfde

FOEI!!! kwow thyself :Y) !! .. uhh je spellen :9

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
:P Hehe... Heb even een hartig woordje gesproken met de reviewer :P Wordt momenteel ff ge-edit. Thanks voor de oplettendheid. ;)

* Captain N vond het al raar, dacht dat nightfire nog niet uit was :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 11:49
hallo cubbers, ik heb een vraagje over de gamecube, en waar kun je dat nou beter vragen als hier :) mijn vraag is dus of de GC net als de PS2 een fannetje heeft :? en maakt die meer of minder geluid als de PS2 :? En als je spellen met z'n 4en speelt op de cube, gaat dat dan nog een beetje vloeiend?

ik heb nu een PS2 wat me erg bevalt, maar mischien ga ik een gamecube erbij halen voor de exclusieve GC titels zoals mario enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:22:
hallo cubbers, ik heb een vraagje over de gamecube, en waar kun je dat nou beter vragen als hier :) mijn vraag is dus of de GC net als de PS2 een fannetje heeft :? en maakt die meer of minder geluid als de PS2 :? En als je spellen met z'n 4en speelt op de cube, gaat dat dan nog een beetje vloeiend?

ik heb nu een PS2 wat me erg bevalt, maar mischien ga ik een gamecube erbij halen voor de exclusieve GC titels zoals mario enz. :)
Fans merk je bij beide niks van, maar je hoort de playstation weldegelijk zoeken en laden op DvD/CD... de Cube heb ik dat nog niet horen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Weet niet precies hoe hard de fan van PS2 is (alleen gespeeld met muziek aan en zo), maar die van de Gamecube is niet storend of zo. Nog niet met 4 man gecubed... nog maar 2 controllers :(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ut trouwens ff kwijt.. was ie nou wel of niet welkom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:25:
[...]

Fans merk je bij beide niks van, maar je hoort de playstation weldegelijk zoeken en laden op DvD/CD... de Cube heb ik dat nog niet horen doen
ah dat is wel fijn, want je hoort de PS2 heel goed laden inderdaad, als het geluid wat harder staat hoor je dat niet zo maar als het ook maar een beetje zachtjes staat is het best wel storend :(

en de laadtijden van de GC waren snel had ik gehoord :? of valt dit tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:28:
Als je een Cube hebt ben je welkom ;) .

In dit topic bedoel je toch :?
ah dat is wel fijn, want je hoort de PS2 heel goed laden inderdaad, als het geluid wat harder staat hoor je dat niet zo maar als het ook maar een beetje zachtjes staat is het best wel storend

en de laadtijden van de GC waren snel had ik gehoord of valt dit tegen?
Zeer acceptabel. Soms heb ik geeneens in de gaten dat ie wat laad, gaat allemaal reuzesnel.

Als hij laadt valt het gelijk op, komt denk ik omdat het zo zelden voorkomt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:30:
[...]

ah dat is wel fijn, want je hoort de PS2 heel goed laden inderdaad, als het geluid wat harder staat hoor je dat niet zo maar als het ook maar een beetje zachtjes staat is het best wel storend :(

Laadtijden ? Heeft dat ding die dan ?

:+

FF Serieus.. je merkt er niks van.. en.. uhm.. Mario Sunshine is echt een perfect spel om met de cube te kopen.. echt kewl spelletje :)

Poster boven me: Bedoelde op dat Cubenachtje van ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:30:
[...]

Jep, dit komt onder andere door het kleine formaat discjes. --> kortere afstand waarover laser moet verplaatsen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

heb geen cube, mag ik toch NOG wel komen ?

voordeel, jullie ownen mij allemaal :+ :o dus dat zal ik dan nog wel vaak horen :+ maar jah, mij gaat het om de gezellighied, en dat word het vast en zeker !!! kneem wel six-pak bier mee :Y)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:28:
Natuurlijk ben je welkom :) zolang er maar niet over Army Men of de xbox wordt gepraat >:)

En even over de fan... die is absoluut niet hinderlijk. Alleen als je zonder geluid speelt dan zou je hem misschien kunnen horen.

Ik vond de dc altijd vreselijk veel lawaai maken, vooral met het zoeken op de cd. De ps2 is wat stiller dan de dc, maar niet zo stil als de gc.
kneem wel six-pak bier mee
ik neem wel het steekkarretje mee om bij de lokale brouwerij wat krattten te gaan verzamelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 14 oktober 2002 @ 23:35:
[...]

Natuurlijk ben je welkom :) zolang er maar niet over Army Men of de xbox wordt gepraat >:)
Ah. Leuk om te weten :) Maar wat ik dus begreep is dat nog niet alles duidelijk is over locatie enso :?

Anyway..
Xbox ?! Spreek geen onheil mijn zoon.. gij zult je mond reinigen met 10 stuks zeep!!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Nou bedankt allemaal voor de info :)

Mischien is dat totaal pakket van de GC + Controller + Memcard + Mario Sun Shine wel iets voor mij... :) Kan ik gelijk aan de slag :)

Valt me trouwens op dat de meeste hier 20+ zijn, had dat eerlijk gezegd niet verwacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:41:
Nou bedankt allemaal voor de info :)

Mischien is dat totaal pakket van de GC + Controller + Memcard + Mario Sun Shine wel iets voor mij... :) Kan ik gelijk aan de slag :)

Valt me trouwens op dat de meeste hier 20+ zijn, had dat eerlijk gezegd niet verwacht :D
En als er nu nog eens iemand durft te beweren dat de gamecube een kiddy console is hè !!! }) Wedden dat er in het "Grote Xbox Topic" veel meer pubers rond dwarrelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Iemand is zo oud als ie zich gedraagt. Geloof dat dat in deze topic wel goed zit ;)

* Captain N wijst naar Xbox topic en begint kinderlijk te lachen :P

Ben 18 trouwens :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Over die GameCubers night out, zijn er al voldoende MP spellen? ik bedoel, SMB of SSBM is zijn leuk maar.. om het een hele nacht te doen.....

RG wordt al oud [22] ;) en kan nog geen mededeling doen of hij komt ja of te nee, als hij niet weet waar het is? Als het in de buurt is [Capelle aan den IJssel al hoe wel in 100% zeeuw ben] zeeuwen doen het goed in dit topic :P , kan ik misschien in een tijdje komen. Maar heel de nacht, lijkt me onverstandig... Yohann!s is daar en tegen een echte nachtspoker.. heb zo mijn bronnen :X :P Mijn TV is ook heel er zwaar...

Dus wat voor spellen, waar is de locatie, kunnen we geen tv's huren, aangezien het nog alkostbaar is om ze te verslepen. Iedereen neemt zijn eigen controler mee, of niet? Kosten, ook voor de schoonmaak :D .

PS dit topic gaat echt zeer snel. ben benieuw of ik, als ik morgen op mijn werk kom, veel nieuwe pagina's moet lezen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
weet iemand wanner Phantasy star 1/2 online hier komen?? ik zag pas filmpjes op www.planetgamecube.com en dat zag er cool uit.. lekker in een team fitties bouwen en groepjes aanvallen }) en is er trouwens al info over wat het gaat kosten?? per maand/ de modem en het toetsenbord/controller

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 14 oktober 2002 @ 23:50:
Over die GameCubers night out, zijn er al voldoende MP spellen? ik bedoel, SMB of SSBM is zijn leuk maar.. om het een hele nacht te doen.....

RG wordt al oud [22] ;) en kan nog geen mededeling doen of hij komt ja of te nee, als hij niet weet waar het is? Als het in de buurt is [Capelle aan den IJssel al hoe wel in 100% zeeuw ben] zeeuwen doen het goed in dit topic :P , kan ik misschien in een tijdje komen. Maar heel de nacht, lijkt me onverstandig... Yohann!s is daar en tegen een echte nachtspoker.. heb zo mijn bronnen :X :P Mijn TV is ook heel er zwaar...

Dus wat voor spellen, waar is de locatie, kunnen we geen tv's huren, aangezien het nog alkostbaar is om ze te verslepen. Iedereen neemt zijn eigen controler mee, of niet? Kosten, ook voor de schoonmaak :D .

PS dit topic gaat echt zeer snel. ben benieuw of ik, als ik morgen op mijn werk kom, veel nieuwe pagina's moet lezen. 8)
/me wil heus meedoen.. ennuh.. we hebben ook natuurlijk good ol' GoldenEye :)

Met de Cube ben ik nog niet compleet bekent.. en ben bang dat ik controller zal moeten lenen.. (denk ook dat ik het meeste N64 spellen speel hoor)

Heeft er trouwens een van jullie Blast Corps op de N64 en wil het die nacht aan me verkopen ? :)

/me let nog wel op dit topic voor meer details...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Maandelijks bedrag van $8.95 in de USA. Wanneer het hier uit komt? Weet ik zo niet uit m'n hoofd, zoek het nog wel ff op ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
* RG heeft weinig consoles alleen een NES. Tenzij de Comedore 64 ook meeteld. ;)

Maar van fps ben ik niet zo'n fan van, dat is goldeneye? Geef maar een race spel.. Niet dat ik die kan, constant uit de bocht. SSMB lijkt mij nog het meest geschikt.

RG komt, als hij komt, vooral neuzen wat voor mensen er ook in het HGGCT posten, eens zien wat voor mensen een GC hebben. Want volgens mij zitten hier geen mensen, die bij papa en mama zitten te jengelen om een GC, alhoewel die groep zeer wel nodig is voor het succes van de GC.

EDIT:
Er komen van de maand geloof ik 3 race spellen uit. Dat gaat nog een moeilijke keuze worden. Kan iemand nog een race game "aanbevelen"/"kijken we nog ergenst naar uit" voor de GC of zitten er hier geen racers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 23:53:
weet iemand wanner Phantasy star 1/2 online hier komen?? ik zag pas filmpjes op www.planetgamecube.com en dat zag er cool uit.. lekker in een team fitties bouwen en groepjes aanvallen }) en is er trouwens al info over wat het gaat kosten?? per maand/ de modem en het toetsenbord/controller
Komt hier pas uit in zomer 2003, echt balen :( .

Maar hoe zit het met mn icon en ik heb nog wel een tv over hiero dus +1 tv bij de lijst, moet ik wel weten waar het wordt gehouden he jonges.

Ik ga slapen tot morgen. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

nou.. misschien is mario party 4 al uit dan voor us cube ofzo.. en misschien heeft iemand een us cube..

en anders heb je dus ook nog sega soccer slam/beach spikers enzo.. lijken me wel coole multiplayer games voor zo'n dag/n8 ofzo..

ik kan denk een stuk of 10-(12/15) mensen kwijt ofzo.. moet ook niet meteen veel te druk worden, moet toch beetje aankijken hoe/wat het wordt enzo =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Weet iemand wanneer, de oudere spellen in de lagere klasse gaan. Mijn geldbuidel zou dat hele prettig vinden.

* RG * hoorde iets over na de kerst? of is dat echt speculatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
misschien kom ik toch wel... maar dan moet het te ver zijn of zo.. dus niet braband ofzo

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
:+ :D Die zitten ook aan mijn auto, geeft niet is al laat. ik ga ook :z

edit:
nog wat bij gevoegd

Hej nog een laatste opmerking:

van de site van dimension plus over Sega Soccer Slam:
Dit wil niet zeggen dat het enkel bij een simpel potje gras-gooien blijft, in het spel zijn diverse game-modes aanwezig waaronder een Quest Mode, Arcade Mode en Challenge Mode. Maximaal zes spelers kunnen elkaar in de multi-player optie het leven zuur maken en als je het dreigt te verliezen kun je natuurlijk altijd nog je tegenstander in real-life met het joypad te lijf gaan...
wie helpt even, nu echt slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 14 oktober 2002 @ 20:16:
• ds (>=18) [Groningen] Zelfde voornaam als ik zie ik nu :P
Aargh! naja, je hebt mijn leeftijd iig in 1x goed :P
TheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 20:56:
[...]nou omdat het verschil nogal groot is ik ben 15, en de oudste is 25 dan zitten de meeste gasten daar tussen de 20/25 en dan kom ik nog aankakken :| :| :|
Vertel eens, wat is het probleem nou? :+
GolbeZeromus schreef op 14 oktober 2002 @ 23:30:
[...]
Als je een Cube hebt ben je welkom ;) .
Nou, je hoort het D3. nokken, je bent niet welkom ;)
yamAUchi schreef op 15 oktober 2002 @ 00:28:ik kan denk een stuk of 10-(12/15) mensen kwijt ofzo.. moet ook niet meteen veel te druk worden, moet toch beetje aankijken hoe/wat het wordt enzo =)
Dan mag je de inschrijvingen wel sluiten anders zit je straks op 20+ man :)

Eigenlijk hebben we dus minimaal 2 cubes nodig (kan je 8 man mee kwijt), de rest kan dan toekijken/andere dingen doen.

Ik denk dat Yam de datum maar moet bepalen (weekend/vakantie?) anders blijven we aan het overleggen.

Btw Yam, zou ik met jou mee kunnen reizen vanuit Groningen (OV?)? Scheelt mij gelijk weer zoeken, ben namelijk niet zo bekend in het zuiden van het land :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Mensen vanuit Leiden of omgeving zonder OV kunnen op mijn OVtje meereizen als ze willen ;) Als ik kan that is.

* Captain N needs een datum ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
TheEvilCuber needs een locatie en please niet in brabant ik las eerst iets over Utrecht.. dat lijkt me toch veel handiger :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Goed mijn laatste reply is niet door gekomen. Maar is een bijna definitieve datum nu niet erg handig even als een locatie? dan kunnen er ten minste afspraken worden gemaakt. Toch? zo en nu echt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:16:
[...]

:(

Speelde al Donkey Kong Arcade toen jij in de GooGoo van Pampers kroop jochie !!

:P
afgezien van het feit dat ik 5 jaar ouder ben... ijl je... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hey D³

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/primepoppromo1.jpg

ow elroy, wil je misschien de review op ign van MarioParty 4 plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
De verpakking van Metroid Prime ziet er in ieder geval goed uit. Sommige verpakkingen van Nintendo zijn misschien wel eens te kinderlijk... Maar goed. Ik ben weer uitgeslapen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:41:

Stelletje broekies ... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil eens dat jij raad waar ik helemaal vandaan moet komen :(

Anywayz.. ben het effe kwijt.. zet alle details over een CubeParty even duidelijk neer..

Dank U. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Lokatie is voor mij niet zo'n groot probleem. Zolang het maar in het weekend is. Dan kan ik namelijk gewoon de auto meenemen :D

En ik zou in dat geval dan ook waarschijnlijk nog wel een tv+cube+2 controllers mee kunnen nemen. Maar dan moet ik dus wel de auto van m'n pa mee kunnen krijgen...

pick a date :P (het liefts echter niet op 22 november of 27 t/m 29 december)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 15 oktober 2002 @ 09:20:
Lokatie is voor mij niet zo'n groot probleem. Zolang het maar in het weekend is.
Idd is een weekend het beste om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
phusebox is alleen bang dat hij in elkaar wordt geslagen op de cube party als hij mario en metroid prime afzeikt...
hehe

mag ik dan ook een xbox meenemen? gheghe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

De Japanse lancering van The Legend of Zelda kruipt langzaam maar zeker dichterbij. Halverwege de decembermaand moeten de Japanners met Nintendo’s heldhaftige elfenjong aan de slag kunnen. Shigeru Miyamoto, geestelijk vader van de serie, doet er alles aan om het spel voor de kerst in de Japanse winkels te krijgen.

Al tijden lopen mensen te gokken wat nu de nieuwe naam zal zijn voor The Legend of Zelda. Vandaag werd de nieuwe titel bekend gemaakt. Zelda zal onder de naam "The Legend of Zelda: Tact of the Wind" de winkels gaan bereiken.

Nog even en dan kunnen de Japanners onder ons deze game al spelen. Op 13 December dit jaar zal Link in Japan zijn avontuur beginnen. Amerika moet wachten tot februari 2003 wachten en wij verwachten The Legend of Zelda: Tact of the Wind rond Pasen in Europa.
bron: cubezone.nl

woei.... :*)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 09:32:
[...]
Idd is een weekend het beste om te doen.
Van vrijdag op zaterdag lijkt mij het beste...

Bovenstaande bericht... Het ligt er wel erg boven op dat je op de wind moet letten. Maar wel goed dat de naam nu bekend is.

Maar dat kan toch wel lukken voor de kerst af in Japan? * RG *hoge verkopen in Japan rond de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat gaat dit topic snel zeg...ben 20 min kwijt om alle pagina's te lezen.....;) Maar alles in goede volgorde ;). Wil ik ergens op reageren is het 4 pagina's geleden ;)
Ik ben 18,aangezien iedereen zn leeftijd nu wel vermeld heeft. :) Verder ziet die box van MP er mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
shit mario party kreeg een 6.9 bij IGN :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 15 oktober 2002 @ 10:02:
hmm dat sucks...
ok weer 60 euro minder uit te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn gister nog gekeken en nu alweer 7 pagina's erbij hiero :(
Valt me wel op dat de discussie nauwelijks mer over de cube gaat maar over de "cube party" is het niet makkelijker om daar een appart toppic over te beginen ?
Anders zitten we zo aan deel 14 en heeft deel 13 weinig feitelijke inhoud meer.

Is er trouwens al een nieuwe release datum voor die hard ? want ik hoorde dat ie weer uitgesteld was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het niet laten.. echt een leuk spel dat Sunshine :P

[Reclame-maak Modus]

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mario1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mario2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mario3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mario4.jpg

[/Reclame-maak Modus]

Heb screens bescheiden gehouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 19:31:
mogen we niet een ruil/verkoop topic maken??
Heb erover gemail met ItSnows en voorlopig mag het nog niet
Probeer nog redenen ervoor los te peuteren en die te beargumenteren (misschien draadje in LA)

FF over de meeting:

Mag ik ook komen :+
Ik beloof dat ik liev zal zijn en af en toe mensen laat winnen
(ben 24 voor de statestieken :+)
Zal dan ook ff kijken of ik wat promo troep mee kan krijgen
(ivm lokatie, ik kom uit Tilburg maar ben bereid de trein te gebruiken om bier te drinken jullie alle hoeken van de cube te laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 18:44
zo dat ging snel... ff 6 pagina's bijgelezen
over de cubeparty ik heb een eigen auto en een cube met 2 controllers (1 daarvan is de brakke gt-line) 2 wavebird's zijn onderweg (eta???).
kom uit amsterdam en kan wel wat meenemen. weet alleen niet zeker of ik kan, weekendjes zijn een beetje vol aan het raken.
kan mijn tv niet meenemen (82cm breedbeeld= ik kan 'm niet optillen)

en phuse, je xbox mag van mij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het, of komt ineens half nederland op die CubeAvond :?

Kunnen we dan niet beter een blokhut afhuren ofzo ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 10:28:
Ben ik het, of komt ineens half nederland op die CubeAvond :?

Kunnen we dan niet beter een blokhut afhuren ofzo ? >:)
Met de SP meeting kwamen ook iets van 20 a 25 man en dat was ook supergezellig
Hoe meer man hoe meer vreugd

Maar een apart draadje hiervoor lijkt me een goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DarkChylde schreef op 15 oktober 2002 @ 10:25:
zo dat ging snel... ff 6 pagina's bijgelezen
over de cubeparty ik heb een eigen auto en een cube met 2 controllers (1 daarvan is de brakke gt-line) 2 wavebird's zijn onderweg (eta???).
kom uit amsterdam en kan wel wat meenemen. weet alleen niet zeker of ik kan, weekendjes zijn een beetje vol aan het raken.
kan mijn tv niet meenemen (82cm breedbeeld= ik kan 'm niet optillen)

en phuse, je xbox mag van mij mee ;)
hehe nee kheb geen xbox... t was nog maar een grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 15 oktober 2002 @ 10:30:
[...]

hehe nee kheb geen xbox... t was nog maar een grapje
Jaja :+
Je wil gewoon nog steeds RARE games spelen maar je durft het niet toe te geven :)

Zodra Conker komt koop ik er ook 1
[NOFI mode]
De Xbox is nog niet eens zo slecht alleen de games halen het momenteel bij lange na niet bij de GC
[/NOFI mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
DarkChylde schreef op 15 oktober 2002 @ 10:25:
Als jij gaat zou ik dan met jouw mee kunnen rijden?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
Liksang is er weer!!! dus alle mensen die nog wat besteld hadden krijgen het gelukkig alsnog..
lees HIER meer erover waarom ze weg waren.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al apart topic gemaakt voor Cubenight ?

If So.. link it plz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
een apart topic trekt ook weer mensen aan die we niet willen hebben... dus dat is ook niet alles...

/offtopic
sig updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
TheEvilCuber schreef op 15 oktober 2002 @ 10:38:
[...]

Als jij gaat zou ik dan met jouw mee kunnen rijden?
yep, als ik kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 23:07:
[...]

Ohhhhhh. :Y) damm dacht gisteren al Nightfire zou toch veel beter worden. :D

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phydomir schreef op 15 oktober 2002 @ 09:37:
[...]

bron: cubezone.nl

woei.... :*)
damm wat een vette naam. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~

The Legend Of Zelda: Tact Of The Wind

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil ook wel zijn NES 8Bit meeslepen :o lekker de Megamans en Castlevania 2 nog es proberen uit te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 15 oktober 2002 @ 11:50:
[...]

The Legend Of Zelda: Tact of the Fart

dit doet overigens niets af aan het feit dat dit een geweldig spel gaat worden
maar ik vind de titel maar "gemaakt mysterieus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 15 oktober 2002 @ 11:51:
[...]

The Legend Of Zelda: Tact of the Fart
Met als eindbaas: Ganondorf aan de bruine bonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 11:56:
[...]

Met als eindbaas: Ganondorf aan de bruine bonen

eeej... niet spotten met Zelda ja :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:08

jOzh

Sweet dude!

En Phuse, hoe is die iPod? Ben zelf ook erg geinteresseerd in dat apparaatje maar de prijs is wel een klein struikelblok op het moment...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb net een tijdje de pc demo van Need for Speed zitten spelen en ik moet zeggen, het is een erg leuk spel.

De politie gaat ook achter de andere rijders aan, alhoewel ik het idee heb dat ze meer achter jou aanzitten. Ik ben dan ook benieuwd naar de console versies van dit spel, en ga dan maar eens kijken wat de beste versie is.

In ieder geval een aanrader voor een onvervalste arcade-racer. :)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kramers schreef op 15 oktober 2002 @ 12:37:
Ik heb net een tijdje de pc demo van Need for Speed zitten spelen en ik moet zeggen, het is een erg leuk spel.

De politie gaat ook achter de andere rijders aan, alhoewel ik het idee heb dat ze meer achter jou aanzitten. Ik ben dan ook benieuwd naar de console versies van dit spel, en ga dan maar eens kijken wat de beste versie is.

In ieder geval een aanrader voor een onvervalste arcade-racer. :)
waar is die demo te d/l-en?

Ipod rules... simple as that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 15 oktober 2002 @ 10:02:
Dat komt omdat MP4 niet echt vernieuwend is tov zijn voorgangers. Het blijft natuurlijk 1 van de beste party games voor de cube, misschien wel de beste.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mario3.jpg

Wat klopt hier niet :?
schnumi schreef op 15 oktober 2002 @ 11:50:
[...]

Vergeet niet dat dit rechtstreeks vertaald is uit het Japans dus kan je er eigenlijk al wel van uitgaan dat deze subtitle verandert wordt voor de westerse markt.

Dit staat er: Zeruda no densetsu - Kaze no takuto
Dit betekent het: Legend of Zelda - Wind of "takuto" (takuto is geen werkwoord, maar een voorwerp/persoon)
En dit maakt zo'n website vertaaldingetje ervan: Legend of Zelda: Wind of Takuto
En de vertalers maken er "The Legend Of Zelda: Tact Of The Wind" van wat dus niet kan.

Dat je het ff weet 8)

Waarschijnlijk krijgen wij een hele andere subtitle dan deze van NoA, maar het is iig wel een indicatie wat we kunnen verwachten.. *iets* met wind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff over de CubeParty, ik heb een auto. Dus er kunnen een aantal met mij mee rijden als ze willen, het is voor mij geen probleem om mensen op te halen in de regio Tilburg/Breda.

Heb zelf een Cube met 4 controllers en de volgende spellen:
- Super Mario Sunshine
- Super Smash Brothers: Melee
- Sonic Adventure Battle
- Luigi's Mansion
- Super Monkey Ball
- Resident Evil
- Pikmin
- SSX Tricky
- Wave Race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 12:55:
Nog ff over de CubeParty, ik heb een auto. Dus er kunnen een aantal met mij mee rijden als ze willen, het is voor mij geen probleem om mensen op te halen in de regio Tilburg/Breda.

- Super Mario Sunshine
- Sonic Adventure Battle
- Luigi's Mansion
- Super Monkey Ball
- Resident Evil
- Pikmin
- SSX Tricky
- Wave Race
hmm Fred en ik moeten uit Limburg komen... dus Delft is wel erg ver...
besides. we hebben waarschijnlijk ook geen auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Phusebox schreef op 15 oktober 2002 @ 12:53:
[...]
waar is die demo te d/l-en?
http://www.gamers.nl/nieuws/15054

Staan verschillende links, ook in het commentaar worden er nog een paar genoemd.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 12:55:

- Super Mario Sunshine
- Sonic Adventure Battle
- Luigi's Mansion
- Super Monkey Ball
- Resident Evil
- Pikmin
- SSX Tricky
- Wave Race
Joepie
Zou graag meerijden (woon per 1 Nov in Tilburg)
Heb als spellen die jij niet hebt nog:
-Bloody Roar

Kan ook wel Sega Soccer Slam, Beach Spikers, Extreme G3, 18 Wheeler :X, Taz Wanted en nog wel wat lenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 12:53:
[...]

Dat komt omdat MP4 niet echt vernieuwend is tov zijn voorgangers. Het blijft natuurlijk 1 van de beste party games voor de cube, misschien wel de beste.

[afbeelding]

Wat klopt hier niet :?

[...]
de pijp is in het spel rood/bruin B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja hehe! :D De Shine Gate is nogal uhm... leeg :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me moet uit Eindhoven komen wil ie meedoen aan CubeNight

Ik neem dus of de NES8bit mee met wat spelletjes like Megeman 2, of mn N64 met veel spellen en 2xtra controllers..

Maar..
/me wilt dus wel weten WANNEER en WAAR het is, en ook een beetje WIE er allemaal komt.. goede afspraken maken dus :o

En.. reizen is echt geen probleem.. mits.. de NS geen treinuitval heeft :P
/me (is a proud holder of an OV StudentCard :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel een cube nu bij de mm kost? los of met de nieuwe mario?

Ik wil er namelijk eentje aanschaffen en ik denk dat ik met een losse cube en de rest los bij kopen goedkoper ben dan met dat setje >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:01:
[...]

Joepie
Zou graag meerijden (woon per 1 Nov in Tilburg)
Heb als spellen die jij niet hebt nog:
-Bloody Roar

Kan ook wel Sega Soccer Slam, Beach Spikers, Extreme G3, 18 Wheeler :X, Taz Wanted en nog wel wat lenen :+
Is geen enkel probleem.

Goh, werk je toevallig in een gameshop ;)

edit:
Zie net dat je een helpdeskwedewerker bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk bij:
zie avatar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:21:
Weet iemand hoeveel een cube nu bij de mm kost? los of met de nieuwe mario?

Ik wil er namelijk eentje aanschaffen en ik denk dat ik met een losse cube en de rest los bij kopen goedkoper ben dan met dat setje >:).
hey een girl in ons topic...
los kost een gamecube gemiddeld 199, een spel 59,99 en een memcard 19,99

al met al kom je ongeveer op tzelfde uit ja
maar ja dan is zo'n sunshine doos wel veel vetter als een gewone cube doos...

anyway

NFS HP2; hmm niet echt geweldig de PC demo... de force feedback zuigt zwaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
.. laat maar ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Captain N op 15-10-2002 14:28 . Reden: onzinnige vraag. ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

fkes een SMS vraagje. Kep nu 43 shines en heb alle beschikbare levels al gehaald (behalve de leetste op de harbor). Maar verder is er geen level open. Moet ik eerst 45 shines halen voordat er weer een open gaat, of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Versla in alle levels Shadow Mario (episode 7).

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je hem los koop heb je voor 10 euro ongeveer wel meer geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
voor mensen die spullen besteld hadden bij Lik-Sang ... (zoals ik :P ) de shop is weer online... je kunt er in ieder geval geen modchips e.d. meer bestellen...

de FreeLoader kun je nog wel pre-orderen..

heb er 2 in pre-order staan voor €30 per stuk..

Lik-Sang heeft die release date nog niet aangepast.. op Play.com staat ie nu voor 6 december :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je het zegt :X
Ach ben ook maar net wakker, heb nacht dienst gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

www.Goku.nl schreef op 15 oktober 2002 @ 13:32:
Versla in alle levels Shadow Mario (episode 7).
hmmz... en als ik dat al gedaan heb...

Ik zie trouwens nog steeds dat als ik weer op het normale eiland kom dat de camera richting die straal gaat, maar in dat level heb ik ook alles gehaald (iig de normale episodes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zin in Mario Party 4... :) 1 en 2 heb ik ook, 3 niet maar die vind ik vast nog weleens ergens in de uitverkoopbak ofzo. Altijd leuk op feestjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Uhm.... gewoon shines blijven halen dan maar. Op een gegeven moet je een filmpje krijgen dat shadow mario weer in delfino plaza rondhuppelt.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

www.Goku.nl schreef op 15 oktober 2002 @ 13:52:
Uhm.... gewoon shines blijven halen dan maar. Op een gegeven moet je een filmpje krijgen dat shadow mario weer in delfino plaza rondhuppelt.
hmmz... zal es alle werelden langsgaan en ff noteren wat de naam daarvan is en welke shines al heb.... volgens mij had ik al lang weer iets moeten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hehe. Welke mis je nog dan?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ok, hier komt ut :P

Delfino Plaza: 9 shines (4 uit het winkeltje voor m'n blauwe muntjes, die van de shine gate, de klok is schoon, in het zand en bij die vuurtoren in die groene buis en natuurlijk in het hele begin.)

Brianco Hills: 8 (alle 8 de episodes gehaald)

Ricco Harbor: 7 (alles gehaald behalve Yosi's Fruit Adventure)

Pinna Park: 8 (alle 8 de episodes gehaald)

Gelato Beach: 8 (alle 8 de episodes gehaald)

Noki Bay: 8 (alle 8 de episodes gehaald)

Totaal dus 48 inmiddels.

Maar volgens mij kan ik verder helemaal nergens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hey vraagje
er zijn gameshops die de gamecube voor 199 euro verkopen he
maar waar kopen die dan in
want de marge op een cube van 219 is maar 10 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
SPOILER

Als je Yoshi hebt gevonden in Pinna Park zit ie ook vlak bij Ricco Harbor op zo'n gebouw. Eet met Yoshi op een ander gebouw zo'n ananas van een pijp. Spring erin, en voila: nieuw level :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

www.Goku.nl schreef op 15 oktober 2002 @ 14:14:
SPOILER

Als je Yoshi hebt gevonden in Pinna Park zit ie ook vlak bij Ricco Harbor op zo'n gebouw. Eet met Yoshi op een ander gebouw zo'n ananas van een pijp. Spring erin, en voila: nieuw level :D
Je bedoeld dat je dan op dat ding moet springen om dat fruit eruit te halen en dan dat aan Yoshi voeren?

M,aar waar moet ik dan in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Phusebox schreef op 15 oktober 2002 @ 14:13:
hey vraagje
er zijn gameshops die de gamecube voor 199 euro verkopen he
maar waar kopen die dan in
want de marge op een cube van 219 is maar 10 euro...
die zuller er wel meer als 1 inkopen ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.