xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
hhm FOUT!! het is Agent under fire.. verander dat eens snel!!!www.Goku.nl schreef op 14 oktober 2002 @ 22:09:
[...]
Uhm.. iemand? Het gaat zo hard hier, dat er over mijn vraag heen gelezen wordt
BTW een nieuwe review online: James Bond: OO7 Nightfire
This space is occupied
Is dat niet die titel die al uit is? En waar hij het over heeft de titel die nog moet uitkomen en als ik t een beetje gevolgd heb WEL een goede Bond titelTheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 23:07:
[...]
hhm FOUT!! het is Agent under fire.. verander dat eens snel!!!
Grab shell dude!
Verwijderd
Waar is het ?
En nog meer Wie ? Wat ? He ? Hoe ? Vraagjes
sorry kid... geen newbies...Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:11:
Wel leuk en aardig zown feest.. en wil best komen.. maar..
Waar is het ?
En nog meer Wie ? Wat ? He ? Hoe ? Vraagjes
hehe
nee hoor lees maar eens die review.. het eerste level beschrijft hij daar en alle opties en gadgeds en het auto level zijn prescies hetzelfdeFebster schreef op 14 oktober 2002 @ 23:10:
[...]
Is dat niet die titel die al uit is? En waar hij het over heeft de titel die nog moet uitkomen en als ik t een beetje gevolgd heb WEL een goede Bond titel?
FOEI!!! kwow thyself
This space is occupied
* Captain N vond het al raar, dacht dat nightfire nog niet uit was
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ik heb nu een PS2 wat me erg bevalt, maar mischien ga ik een gamecube erbij halen voor de exclusieve GC titels zoals mario enz.
Verwijderd
Fans merk je bij beide niks van, maar je hoort de playstation weldegelijk zoeken en laden op DvD/CD... de Cube heb ik dat nog niet horen doen^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:22:
hallo cubbers, ik heb een vraagje over de gamecube, en waar kun je dat nou beter vragen als hiermijn vraag is dus of de GC net als de PS2 een fannetje heeft
en maakt die meer of minder geluid als de PS2
En als je spellen met z'n 4en speelt op de cube, gaat dat dan nog een beetje vloeiend?
ik heb nu een PS2 wat me erg bevalt, maar mischien ga ik een gamecube erbij halen voor de exclusieve GC titels zoals mario enz.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ah dat is wel fijn, want je hoort de PS2 heel goed laden inderdaad, als het geluid wat harder staat hoor je dat niet zo maar als het ook maar een beetje zachtjes staat is het best wel storendVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:25:
[...]
Fans merk je bij beide niks van, maar je hoort de playstation weldegelijk zoeken en laden op DvD/CD... de Cube heb ik dat nog niet horen doen
en de laadtijden van de GC waren snel had ik gehoord
Als je een Cube hebt ben je welkomVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:28:
/me is ut trouwens ff kwijt.. was ie nou wel of niet welkom
In dit topic bedoel je toch
Zeer acceptabel. Soms heb ik geeneens in de gaten dat ie wat laad, gaat allemaal reuzesnel.ah dat is wel fijn, want je hoort de PS2 heel goed laden inderdaad, als het geluid wat harder staat hoor je dat niet zo maar als het ook maar een beetje zachtjes staat is het best wel storend
en de laadtijden van de GC waren snel had ik gehoord of valt dit tegen?
Als hij laadt valt het gelijk op, komt denk ik omdat het zo zelden voorkomt.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Laadtijden ? Heeft dat ding die dan ?^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:30:
[...]
ah dat is wel fijn, want je hoort de PS2 heel goed laden inderdaad, als het geluid wat harder staat hoor je dat niet zo maar als het ook maar een beetje zachtjes staat is het best wel storend
en de laadtijden van de GC waren snel had ik gehoordof valt dit tegen?
FF Serieus.. je merkt er niks van.. en.. uhm.. Mario Sunshine is echt een perfect spel om met de cube te kopen.. echt kewl spelletje
Poster boven me: Bedoelde op dat Cubenachtje van ze...
Jep, dit komt onder andere door het kleine formaat discjes. --> kortere afstand waarover laser moet verplaatsen.^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:30:
[...]
ah dat is wel fijn, want je hoort de PS2 heel goed laden inderdaad, als het geluid wat harder staat hoor je dat niet zo maar als het ook maar een beetje zachtjes staat is het best wel storend
en de laadtijden van de GC waren snel had ik gehoordof valt dit tegen?
Mijn foto's op Flickr.
voordeel, jullie ownen mij allemaal
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Natuurlijk ben je welkomVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:28:
/me is ut trouwens ff kwijt.. was ie nou wel of niet welkom
En even over de fan... die is absoluut niet hinderlijk. Alleen als je zonder geluid speelt dan zou je hem misschien kunnen horen.
Ik vond de dc altijd vreselijk veel lawaai maken, vooral met het zoeken op de cd. De ps2 is wat stiller dan de dc, maar niet zo stil als de gc.
ik neem wel het steekkarretje mee om bij de lokale brouwerij wat krattten te gaan verzamelen...kneem wel six-pak bier mee
Verwijderd
Ah. Leuk om te wetenFred_Perry schreef op 14 oktober 2002 @ 23:35:
[...]
Natuurlijk ben je welkomzolang er maar niet over Army Men of de xbox wordt gepraat
Anyway..
Xbox ?! Spreek geen onheil mijn zoon.. gij zult je mond reinigen met 10 stuks zeep!!
Mischien is dat totaal pakket van de GC + Controller + Memcard + Mario Sun Shine wel iets voor mij...
Valt me trouwens op dat de meeste hier 20+ zijn, had dat eerlijk gezegd niet verwacht
En als er nu nog eens iemand durft te beweren dat de gamecube een kiddy console is hè !!!^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:41:
Nou bedankt allemaal voor de info
Mischien is dat totaal pakket van de GC + Controller + Memcard + Mario Sun Shine wel iets voor mij...Kan ik gelijk aan de slag
Valt me trouwens op dat de meeste hier 20+ zijn, had dat eerlijk gezegd niet verwacht
* Captain N wijst naar Xbox topic en begint kinderlijk te lachen
Ben 18 trouwens
Mijn foto's op Flickr.
RG wordt al oud [22]

Dus wat voor spellen, waar is de locatie, kunnen we geen tv's huren, aangezien het nog alkostbaar is om ze te verslepen. Iedereen neemt zijn eigen controler mee, of niet? Kosten, ook voor de schoonmaak
PS dit topic gaat echt zeer snel. ben benieuw of ik, als ik morgen op mijn werk kom, veel nieuwe pagina's moet lezen.
This space is occupied
Verwijderd
/me wil heus meedoen.. ennuh.. we hebben ook natuurlijk good ol' GoldenEyeRareGast schreef op 14 oktober 2002 @ 23:50:
Over die GameCubers night out, zijn er al voldoende MP spellen? ik bedoel, SMB of SSBM is zijn leuk maar.. om het een hele nacht te doen.....
RG wordt al oud [22]en kan nog geen mededeling doen of hij komt ja of te nee, als hij niet weet waar het is? Als het in de buurt is [Capelle aan den IJssel al hoe wel in 100% zeeuw ben] zeeuwen doen het goed in dit topic
, kan ik misschien in een tijdje komen. Maar heel de nacht, lijkt me onverstandig... Yohann!s is daar en tegen een echte nachtspoker.. heb zo mijn bronnen
![]()
Mijn TV is ook heel er zwaar...
Dus wat voor spellen, waar is de locatie, kunnen we geen tv's huren, aangezien het nog alkostbaar is om ze te verslepen. Iedereen neemt zijn eigen controler mee, of niet? Kosten, ook voor de schoonmaak.
PS dit topic gaat echt zeer snel. ben benieuw of ik, als ik morgen op mijn werk kom, veel nieuwe pagina's moet lezen.
Met de Cube ben ik nog niet compleet bekent.. en ben bang dat ik controller zal moeten lenen.. (denk ook dat ik het meeste N64 spellen speel hoor)
Heeft er trouwens een van jullie Blast Corps op de N64 en wil het die nacht aan me verkopen ?
/me let nog wel op dit topic voor meer details...
Mijn foto's op Flickr.
Maar van fps ben ik niet zo'n fan van, dat is goldeneye? Geef maar een race spel.. Niet dat ik die kan, constant uit de bocht. SSMB lijkt mij nog het meest geschikt.
RG komt, als hij komt, vooral neuzen wat voor mensen er ook in het HGGCT posten, eens zien wat voor mensen een GC hebben. Want volgens mij zitten hier geen mensen, die bij papa en mama zitten te jengelen om een GC, alhoewel die groep zeer wel nodig is voor het succes van de GC.
EDIT:
Er komen van de maand geloof ik 3 race spellen uit. Dat gaat nog een moeilijke keuze worden. Kan iemand nog een race game "aanbevelen"/"kijken we nog ergenst naar uit" voor de GC of zitten er hier geen racers?
Verwijderd
Komt hier pas uit in zomer 2003, echt balenTheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 23:53:
weet iemand wanner Phantasy star 1/2 online hier komen?? ik zag pas filmpjes op www.planetgamecube.com en dat zag er cool uit.. lekker in een team fitties bouwen en groepjes aanvallenen is er trouwens al info over wat het gaat kosten?? per maand/ de modem en het toetsenbord/controller
Maar hoe zit het met mn icon en ik heb nog wel een tv over hiero dus +1 tv bij de lijst, moet ik wel weten waar het wordt gehouden he jonges.
Ik ga slapen tot morgen.

en anders heb je dus ook nog sega soccer slam/beach spikers enzo.. lijken me wel coole multiplayer games voor zo'n dag/n8 ofzo..
ik kan denk een stuk of 10-(12/15) mensen kwijt ofzo.. moet ook niet meteen veel te druk worden, moet toch beetje aankijken hoe/wat het wordt enzo =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
* RG * hoorde iets over na de kerst? of is dat echt speculatie?
This space is occupied
TheEvilCuber schreef op 15 oktober 2002 @ 00:43:
dus niet braband ofzo

nog wat bij gevoegd
Hej nog een laatste opmerking:
van de site van dimension plus over Sega Soccer Slam:
wie helpt even, nu echt slapenDit wil niet zeggen dat het enkel bij een simpel potje gras-gooien blijft, in het spel zijn diverse game-modes aanwezig waaronder een Quest Mode, Arcade Mode en Challenge Mode. Maximaal zes spelers kunnen elkaar in de multi-player optie het leven zuur maken en als je het dreigt te verliezen kun je natuurlijk altijd nog je tegenstander in real-life met het joypad te lijf gaan...

Verwijderd
Aargh! naja, je hebt mijn leeftijd iig in 1x goed
Vertel eens, wat is het probleem nou?TheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 20:56:
[...]nou omdat het verschil nogal groot is ik ben 15, en de oudste is 25 dan zitten de meeste gasten daar tussen de 20/25 en dan kom ik nog aankakken![]()
![]()
Nou, je hoort het D3. nokken, je bent niet welkom
Dan mag je de inschrijvingen wel sluiten anders zit je straks op 20+ manyamAUchi schreef op 15 oktober 2002 @ 00:28:ik kan denk een stuk of 10-(12/15) mensen kwijt ofzo.. moet ook niet meteen veel te druk worden, moet toch beetje aankijken hoe/wat het wordt enzo =)
Eigenlijk hebben we dus minimaal 2 cubes nodig (kan je 8 man mee kwijt), de rest kan dan toekijken/andere dingen doen.
Ik denk dat Yam de datum maar moet bepalen (weekend/vakantie?) anders blijven we aan het overleggen.
Btw Yam, zou ik met jou mee kunnen reizen vanuit Groningen (OV?)? Scheelt mij gelijk weer zoeken, ben namelijk niet zo bekend in het zuiden van het land
* Captain N needs een datum
Mijn foto's op Flickr.
This space is occupied

afgezien van het feit dat ik 5 jaar ouder ben... ijl je... heheVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:16:
[...]
Speelde al Donkey Kong Arcade toen jij in de GooGoo van Pampers kroop jochie !!

ow elroy, wil je misschien de review op ign van MarioParty 4 plaatsen?
Verwijderd
Stelletje broekies ...^MRT schreef op 14 oktober 2002 @ 23:41:
Verwijderd
/me wil eens dat jij raad waar ik helemaal vandaan moet komenTheEvilCuber schreef op 15 oktober 2002 @ 00:43:
dus niet braband ofzo
Anywayz.. ben het effe kwijt.. zet alle details over een CubeParty even duidelijk neer..
Dank U.
En ik zou in dat geval dan ook waarschijnlijk nog wel een tv+cube+2 controllers mee kunnen nemen. Maar dan moet ik dus wel de auto van m'n pa mee kunnen krijgen...
pick a date
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Idd is een weekend het beste om te doen.Phydomir schreef op 15 oktober 2002 @ 09:20:
Lokatie is voor mij niet zo'n groot probleem. Zolang het maar in het weekend is.
hehe
mag ik dan ook een xbox meenemen? gheghe
bron: cubezone.nlDe Japanse lancering van The Legend of Zelda kruipt langzaam maar zeker dichterbij. Halverwege de decembermaand moeten de Japanners met Nintendo’s heldhaftige elfenjong aan de slag kunnen. Shigeru Miyamoto, geestelijk vader van de serie, doet er alles aan om het spel voor de kerst in de Japanse winkels te krijgen.
Al tijden lopen mensen te gokken wat nu de nieuwe naam zal zijn voor The Legend of Zelda. Vandaag werd de nieuwe titel bekend gemaakt. Zelda zal onder de naam "The Legend of Zelda: Tact of the Wind" de winkels gaan bereiken.
Nog even en dan kunnen de Japanners onder ons deze game al spelen. Op 13 December dit jaar zal Link in Japan zijn avontuur beginnen. Amerika moet wachten tot februari 2003 wachten en wij verwachten The Legend of Zelda: Tact of the Wind rond Pasen in Europa.
woei....
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Van vrijdag op zaterdag lijkt mij het beste...
Bovenstaande bericht... Het ligt er wel erg boven op dat je op de wind moet letten. Maar wel goed dat de naam nu bekend is.
Maar dat kan toch wel lukken voor de kerst af in Japan? * RG *hoge verkopen in Japan rond de kerst.
Verwijderd
Ik ben 18,aangezien iedereen zn leeftijd nu wel vermeld heeft.
This space is occupied
hmm dat sucks...
ok weer 60 euro minder uit te geven...
Verwijderd
Valt me wel op dat de discussie nauwelijks mer over de cube gaat maar over de "cube party" is het niet makkelijker om daar een appart toppic over te beginen ?
Anders zitten we zo aan deel 14 en heeft deel 13 weinig feitelijke inhoud meer.
Is er trouwens al een nieuwe release datum voor die hard ? want ik hoorde dat ie weer uitgesteld was
Verwijderd
[Reclame-maak Modus]

[/Reclame-maak Modus]
Heb screens bescheiden gehouden
Verwijderd
Heb erover gemail met ItSnows en voorlopig mag het nog nietTheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 19:31:
mogen we niet een ruil/verkoop topic maken??
Probeer nog redenen ervoor los te peuteren en die te beargumenteren (misschien draadje in LA)
FF over de meeting:
Mag ik ook komen
Ik beloof dat ik liev zal zijn en af en toe mensen laat winnen
(ben 24 voor de statestieken
Zal dan ook ff kijken of ik wat promo troep mee kan krijgen
(ivm lokatie, ik kom uit Tilburg maar ben bereid de trein te gebruiken om bier te drinken jullie alle hoeken van de cube te laten zien
over de cubeparty ik heb een eigen auto en een cube met 2 controllers (1 daarvan is de brakke gt-line) 2 wavebird's zijn onderweg (eta???).
kom uit amsterdam en kan wel wat meenemen. weet alleen niet zeker of ik kan, weekendjes zijn een beetje vol aan het raken.
kan mijn tv niet meenemen (82cm breedbeeld= ik kan 'm niet optillen)
en phuse, je xbox mag van mij mee
Verwijderd
Kunnen we dan niet beter een blokhut afhuren ofzo ?
Verwijderd
Met de SP meeting kwamen ook iets van 20 a 25 man en dat was ook supergezelligVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 10:28:
Ben ik het, of komt ineens half nederland op die CubeAvond
Kunnen we dan niet beter een blokhut afhuren ofzo ?
Hoe meer man hoe meer vreugd
Maar een apart draadje hiervoor lijkt me een goed idee
hehe nee kheb geen xbox... t was nog maar een grapjeDarkChylde schreef op 15 oktober 2002 @ 10:25:
zo dat ging snel... ff 6 pagina's bijgelezen
over de cubeparty ik heb een eigen auto en een cube met 2 controllers (1 daarvan is de brakke gt-line) 2 wavebird's zijn onderweg (eta???).
kom uit amsterdam en kan wel wat meenemen. weet alleen niet zeker of ik kan, weekendjes zijn een beetje vol aan het raken.
kan mijn tv niet meenemen (82cm breedbeeld= ik kan 'm niet optillen)
en phuse, je xbox mag van mij mee
Verwijderd
JajaPhusebox schreef op 15 oktober 2002 @ 10:30:
[...]
hehe nee kheb geen xbox... t was nog maar een grapje
Je wil gewoon nog steeds RARE games spelen maar je durft het niet toe te geven
Zodra Conker komt koop ik er ook 1
[NOFI mode]
De Xbox is nog niet eens zo slecht alleen de games halen het momenteel bij lange na niet bij de GC
[/NOFI mode]
Als jij gaat zou ik dan met jouw mee kunnen rijden?DarkChylde schreef op 15 oktober 2002 @ 10:25:
This space is occupied
lees HIER meer erover waarom ze weg waren.
This space is occupied
/offtopic
sig updated
yep, als ik kanTheEvilCuber schreef op 15 oktober 2002 @ 10:38:
[...]
Als jij gaat zou ik dan met jouw mee kunnen rijden?
Ohhhhhh.TheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 23:07:
[...]
hhm FOUT!! het is Agent under fire.. verander dat eens snel!!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
The Legend Of Zelda: Tact of the Fartschnumi schreef op 15 oktober 2002 @ 11:50:
[...]
damm wat een vette naam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Legend Of Zelda: Tact Of The Wind
dit doet overigens niets af aan het feit dat dit een geweldig spel gaat worden
maar ik vind de titel maar "gemaakt mysterieus"
eeej... niet spotten met Zelda jaVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 11:56:
[...]
Met als eindbaas: Ganondorf aan de bruine bonen
En Phuse, hoe is die iPod? Ben zelf ook erg geinteresseerd in dat apparaatje maar de prijs is wel een klein struikelblok op het moment...
Grab shell dude!
De politie gaat ook achter de andere rijders aan, alhoewel ik het idee heb dat ze meer achter jou aanzitten. Ik ben dan ook benieuwd naar de console versies van dit spel, en ga dan maar eens kijken wat de beste versie is.
In ieder geval een aanrader voor een onvervalste arcade-racer.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
waar is die demo te d/l-en?Kramers schreef op 15 oktober 2002 @ 12:37:
Ik heb net een tijdje de pc demo van Need for Speed zitten spelen en ik moet zeggen, het is een erg leuk spel.
De politie gaat ook achter de andere rijders aan, alhoewel ik het idee heb dat ze meer achter jou aanzitten. Ik ben dan ook benieuwd naar de console versies van dit spel, en ga dan maar eens kijken wat de beste versie is.
In ieder geval een aanrader voor een onvervalste arcade-racer.
Ipod rules... simple as that
Verwijderd
Dat komt omdat MP4 niet echt vernieuwend is tov zijn voorgangers. Het blijft natuurlijk 1 van de beste party games voor de cube, misschien wel de beste.

Wat klopt hier niet
Vergeet niet dat dit rechtstreeks vertaald is uit het Japans dus kan je er eigenlijk al wel van uitgaan dat deze subtitle verandert wordt voor de westerse markt.schnumi schreef op 15 oktober 2002 @ 11:50:
[...]
damm wat een vette naam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Legend Of Zelda: Tact Of The Wind
Dit staat er: Zeruda no densetsu - Kaze no takuto
Dit betekent het: Legend of Zelda - Wind of "takuto" (takuto is geen werkwoord, maar een voorwerp/persoon)
En dit maakt zo'n website vertaaldingetje ervan: Legend of Zelda: Wind of Takuto
En de vertalers maken er "The Legend Of Zelda: Tact Of The Wind" van wat dus niet kan.
Dat je het ff weet
Waarschijnlijk krijgen wij een hele andere subtitle dan deze van NoA, maar het is iig wel een indicatie wat we kunnen verwachten.. *iets* met wind
Verwijderd
Heb zelf een Cube met 4 controllers en de volgende spellen:
- Super Mario Sunshine
- Super Smash Brothers: Melee
- Sonic Adventure Battle
- Luigi's Mansion
- Super Monkey Ball
- Resident Evil
- Pikmin
- SSX Tricky
- Wave Race
hmm Fred en ik moeten uit Limburg komen... dus Delft is wel erg ver...Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 12:55:
Nog ff over de CubeParty, ik heb een auto. Dus er kunnen een aantal met mij mee rijden als ze willen, het is voor mij geen probleem om mensen op te halen in de regio Tilburg/Breda.
- Super Mario Sunshine
- Sonic Adventure Battle
- Luigi's Mansion
- Super Monkey Ball
- Resident Evil
- Pikmin
- SSX Tricky
- Wave Race
besides. we hebben waarschijnlijk ook geen auto...
http://www.gamers.nl/nieuws/15054
Staan verschillende links, ook in het commentaar worden er nog een paar genoemd.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
JoepieVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 12:55:
Nog ff over de CubeParty, ik heb een auto. Dus er kunnen een aantal met mij mee rijden als ze willen, het is voor mij geen probleem om mensen op te halen in de regio Tilburg/Breda.
- Super Mario Sunshine
- Sonic Adventure Battle
- Luigi's Mansion
- Super Monkey Ball
- Resident Evil
- Pikmin
- SSX Tricky
- Wave Race
Zou graag meerijden (woon per 1 Nov in Tilburg)
Heb als spellen die jij niet hebt nog:
-Bloody Roar
Kan ook wel Sega Soccer Slam, Beach Spikers, Extreme G3, 18 Wheeler

de pijp is in het spel rood/bruinVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 12:53:
[...]
Dat komt omdat MP4 niet echt vernieuwend is tov zijn voorgangers. Het blijft natuurlijk 1 van de beste party games voor de cube, misschien wel de beste.
[afbeelding]
Wat klopt hier niet
[...]
Ja hehe!
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik neem dus of de NES8bit mee met wat spelletjes like Megeman 2, of mn N64 met veel spellen en 2xtra controllers..
Maar..
/me wilt dus wel weten WANNEER en WAAR het is, en ook een beetje WIE er allemaal komt.. goede afspraken maken dus
En.. reizen is echt geen probleem.. mits.. de NS geen treinuitval heeft
/me (is a proud holder of an OV StudentCard
Verwijderd
Ik wil er namelijk eentje aanschaffen en ik denk dat ik met een losse cube en de rest los bij kopen goedkoper ben dan met dat setje
Verwijderd
Is geen enkel probleem.Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:01:
[...]
Joepie
Zou graag meerijden (woon per 1 Nov in Tilburg)
Heb als spellen die jij niet hebt nog:
-Bloody Roar
Kan ook wel Sega Soccer Slam, Beach Spikers, Extreme G3, 18 Wheeler, Taz Wanted en nog wel wat lenen
Goh, werk je toevallig in een gameshop
Zie net dat je een helpdeskwedewerker bent.
hey een girl in ons topic...Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:21:
Weet iemand hoeveel een cube nu bij de mm kost? los of met de nieuwe mario?
Ik wil er namelijk eentje aanschaffen en ik denk dat ik met een losse cube en de rest los bij kopen goedkoper ben dan met dat setje.
los kost een gamecube gemiddeld 199, een spel 59,99 en een memcard 19,99
al met al kom je ongeveer op tzelfde uit ja
maar ja dan is zo'n sunshine doos wel veel vetter als een gewone cube doos...
anyway
NFS HP2; hmm niet echt geweldig de PC demo... de force feedback zuigt zwaar...
[ Voor 0% gewijzigd door Captain N op 15-10-2002 14:28 . Reden: onzinnige vraag. ]
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
de FreeLoader kun je nog wel pre-orderen..
heb er 2 in pre-order staan voor €30 per stuk..
Lik-Sang heeft die release date nog niet aangepast.. op Play.com staat ie nu voor 6 december
hmmz... en als ik dat al gedaan heb...www.Goku.nl schreef op 15 oktober 2002 @ 13:32:
Versla in alle levels Shadow Mario (episode 7).
Ik zie trouwens nog steeds dat als ik weer op het normale eiland kom dat de camera richting die straal gaat, maar in dat level heb ik ook alles gehaald (iig de normale episodes)
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
hmmz... zal es alle werelden langsgaan en ff noteren wat de naam daarvan is en welke shines al heb.... volgens mij had ik al lang weer iets moeten zien...www.Goku.nl schreef op 15 oktober 2002 @ 13:52:
Uhm.... gewoon shines blijven halen dan maar. Op een gegeven moet je een filmpje krijgen dat shadow mario weer in delfino plaza rondhuppelt.
Mijn foto's op Flickr.
Delfino Plaza: 9 shines (4 uit het winkeltje voor m'n blauwe muntjes, die van de shine gate, de klok is schoon, in het zand en bij die vuurtoren in die groene buis en natuurlijk in het hele begin.)
Brianco Hills: 8 (alle 8 de episodes gehaald)
Ricco Harbor: 7 (alles gehaald behalve Yosi's Fruit Adventure)
Pinna Park: 8 (alle 8 de episodes gehaald)
Gelato Beach: 8 (alle 8 de episodes gehaald)
Noki Bay: 8 (alle 8 de episodes gehaald)
Totaal dus 48 inmiddels.
Maar volgens mij kan ik verder helemaal nergens in.
er zijn gameshops die de gamecube voor 199 euro verkopen he
maar waar kopen die dan in
want de marge op een cube van 219 is maar 10 euro...
Als je Yoshi hebt gevonden in Pinna Park zit ie ook vlak bij Ricco Harbor op zo'n gebouw. Eet met Yoshi op een ander gebouw zo'n ananas van een pijp. Spring erin, en voila: nieuw level
Mijn foto's op Flickr.
Je bedoeld dat je dan op dat ding moet springen om dat fruit eruit te halen en dan dat aan Yoshi voeren?www.Goku.nl schreef op 15 oktober 2002 @ 14:14:
SPOILER
Als je Yoshi hebt gevonden in Pinna Park zit ie ook vlak bij Ricco Harbor op zo'n gebouw. Eet met Yoshi op een ander gebouw zo'n ananas van een pijp. Spring erin, en voila: nieuw level
M,aar waar moet ik dan in??
die zuller er wel meer als 1 inkopenPhusebox schreef op 15 oktober 2002 @ 14:13:
hey vraagje
er zijn gameshops die de gamecube voor 199 euro verkopen he
maar waar kopen die dan in
want de marge op een cube van 219 is maar 10 euro...
Dit topic is gesloten.