This space is occupied
Jammer dat Mario Party 4 pas eind november uit komt.
Verwijderd
btw: vind net dit op cubenation:
dus RE0 komt 28 februari hiero uit.Aussi, en Europe il faudra patienter jusqu'au 28 février pour mettre la main dessus ; en attendant Capcom propose de télécharger un nouveau trailer qui nous montre une aventure qui s'annonce passionante!
edit: damm 1 dag na mijn verjaardag.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
hey daar maakt het wel interessant! Want op Xbox met halo vond ik de sp met 2 mensen wel lachuh!TS 2 lijkt me vooral erg cool voor de Coöp mode. Erg kewl om met een vriend de SP levels af te gaan
Sega Soccer Slam - Niet realistisch, is al uit.
FIFA 2003 - Realistisch, nog niet uit.
PES - ?, nog niet bekend of die uit komt.
Nog meer soccer games die op de cube gaan verschijnen?
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
Club Football van Codemasters..In de speciale Ajax editie of een andere buitenlandse clubKramers schreef op 14 oktober 2002 @ 11:22:
Dus als ik het goed begrijp:
Nog meer soccer games die op de cube gaan verschijnen?
PciesKramers schreef op 14 oktober 2002 @ 11:22:
Bleh, heb wat gemist geloof ik. Mp pas in 2003... qua financien komt dat wel beter uit, maar toch
En een HGGCT meeting ben ik wel voor
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Wordt:Kramers schreef op 14 oktober 2002 @ 11:22:
PES - Realistisch als hell, nog niet bekend of die uit komt.
Club Football - Realistisch , 2003
btw ik las op IGN dat winning eleven ook kwam maar is dat PES in EU volgens mij wel of niet??Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 11:28:
[...]
Wordt:
PES - Realistisch als hell, nog niet bekend of die uit komt.
Club Football - Realistisch , 2003
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
PES = Winning Eleven..Over EU is nog nix bekend. In japan komt nummertje 6 zeker voor de cube uit.schnumi schreef op 14 oktober 2002 @ 11:32:
[...]
btw ik las op IGN dat winning eleven ook kwam maar is dat PES in EU volgens mij wel of niet??
damm ik wil hem hier ook.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 11:33:
[...]
PES = Winning Eleven..Over EU is nog nix bekend. In japan komt nummertje 6 zeker voor de cube uit.
btw: hoe heette dat spel ook alweer dat van dezelfde makers is als devil may cray en ong dezelfde gameplay zou krijgen??
vrienden die het spel niet kennen verliezen dan namelijk al snel omdat de controls vaker ingewikkelder zijn dan van arcade games
zo ook met realistische racegames... niemand die die echt tegen mij wil spelen.. helaas...
ik hoop dat Burnout 2 een beetje snel komt... lijkt me wel vet
heb deel 1 ook...
en eternal darkness: ik ben nog zeker in de mood voor ED... kan niet wachten...
ik hoop dat de freeloader snel komt... voor 31 okt... anders mis ik halloween in animal crossing...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En wat betreft Animal Crossing: het zal al etterlijke malen gezegd zijn, maar komt ie naar Nederland, of wordt dat per definitie een import spel?
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
This space is occupied
Verwijderd
Ik hoor het graag
Ga naar een gameboer en vraag daar of je ze allebij zou kunnen spelen.Warfare schreef op 14 oktober 2002 @ 12:50:
Folkes, ik zit met een dillemma. Moet ik nu kiezen voor Sega Soccer Slam of Beach Spikers. Die chicks zijn natuurlijk wel leuk, maar hoe is de gamplay. Iemand ervaring?!
Ik hoor het graag
Persoonlijk ga ik voor soccer slam omdat ik daar iets meer feeling mee heb. Volleyball doet me weinig
Hoe zit het trouwens met de geruchten die gingen of SSS, dat er hier meer teams in zouden zitten dan in de us versie.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ja, ikke. Ik heb het nou voor twee weken en ik moe zeggen dat het een erg leuk spel is. De multiplayer is erg leuk, vooral met vrienden. Single player is ook erg leuk. Je kunt dan world tour doen. Je partner wordt dan door de computer bestuurd. Na elke winst kun je experience punten aan je partner geven zodat deze ook beter wordt. Erg leuk. BS is zeker een aanrader, ik weet niks van SSS. Hoop dat dit je helpt.Warfare schreef op 14 oktober 2002 @ 12:50:
Folkes, ik zit met een dillemma. Moet ik nu kiezen voor Sega Soccer Slam of Beach Spikers. Die chicks zijn natuurlijk wel leuk, maar hoe is de gamplay. Iemand ervaring?!
Ik hoor het graag
Verwijderd
Hir heb je dr een van cubeign, het kreeg een 8.2, das nie slecht.DarkChylde schreef op 14 oktober 2002 @ 13:47:
heeft er iemand een review van soccer slam. lijkt mij wel een leuke multiplayer game (houd normaal niet van voetbalgames)
http://cube.ign.com/articles/355/355675p1.html
Verwijderd
Dusse als ik het begrijp is het ook nog wel te spelen in je eentje? Ik lees nl in reviews dat de singleplayer sucks en dat het alleen interessant is als je met z'n vieren bent.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 12:54:
[...]
Ja, ikke. Ik heb het nou voor twee weken en ik moe zeggen dat het een erg leuk spel is. De multiplayer is erg leuk, vooral met vrienden. Single player is ook erg leuk. Je kunt dan world tour doen. Je partner wordt dan door de computer bestuurd. Na elke winst kun je experience punten aan je partner geven zodat deze ook beter wordt. Erg leuk. BS is zeker een aanrader, ik weet niks van SSS. Hoop dat dit je helpt.
Ik speel vaker met z'n tweeen, dus welk spel kan ik dan het beste kiezen:
Sega Soccer Slam of Beach Spikers????
Verwijderd
De single player mode is zeker leuk, maar ik kan niet voor jou zeggen welk spel jij leuker gaan vinden. Probeer ze allebei als het kan. Maar ik vind BS super tof.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:59:
[...]
Dusse als ik het begrijp is het ook nog wel te spelen in je eentje? Ik lees nl in reviews dat de singleplayer sucks en dat het alleen interessant is als je met z'n vieren bent.
Ik speel vaker met z'n tweeen, dus welk spel kan ik dan het beste kiezen:
Sega Soccer Slam of Beach Spikers????
Verwijderd
Jazeker, je kunt tegen elkaar spelen maar ook tegen de computer. Dan speel je een toernooi tegen de computer. Das de arcade mode. The world tour mode kun je alleen maar in je eentje spelen. Er zijn ook drie minigames. Erg leuk voor de afwisseling.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:11:
dus er is ook veel uit te halen met 2 spelers?
Verwijderd
Dat is alleen maar in het begin als je computer speler nog niet zo veel experience heeft maar na een tijdje kunnen ze zelf beter worden dan jij zelf.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:14:
Kan me namelijk voorstellen dat het frustrerend is als je een computer als teamlid heb, die niet doet wat een menselijke speler misschien wel zou doen..
Verwijderd
Zijn er nu ook nog leute die SSS hebben en die daarover kunnen vertellen of het de moeite is om in je eentje of max met z'n tweeen te spelen?
Verwijderd
SSS is (IMHO) een van de beter fun arcade voetball gamesVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:18:
Ok, ben overtuigd (ben ik snel hoor, hehe).
Zijn er nu ook nog leute die SSS hebben en die daarover kunnen vertellen of het de moeite is om in je eentje of max met z'n tweeen te spelen?
Je kan ff lekker een snel potje doen en de AI is zeker uitdagend
Waar vrienden en collega's duidelijk het onderspit delven komen er toch nog steeds enige zweetdruppels als ik tegen de comp speel.
Er zit aardig wat humor in het spel, nl elke voetballer heeft zijn eigen accent en praatje en ook een (eigen) doelpunt word op verschillende manieren getoond
Vooral leuk zijn de speciale akties, als je de besturing een beetje onder de knie hebt kun je lopjes geven waarna de ontvanger in Matrix style de lucht in gaat om vervolgens keihard de bal een hoek naar keuze in te knallen
Het mooie v/h spel is is dat het lekker simpel is, je legt iemand de basis ff uit en hij/zij kan het spelen.
Tuurlijk zijn zij niet echt een bedreiging
Ik zou voor SSS ipv BS gaan maar de keuze is aan jou
Als ik jouw was zou ik gewoon een keertje in de winkel beide spellen proberen zodat je er later geen spijt van krijgt

Jaja, vandaag weeral 20 jaar geworden.. waar is die tijd naartoe dat ik als tienjarige hele dagen achter m'n NES zat te spelen..
Komt iig wel goed uit om vandaag jarig te zijn.. heb ik weer wat geld voor de spellen die binnekort (of nu al) uit komen (of zijn)... snappie..

Verwijderd
Ja als ik jou was zou ik ze ook allebei eerst uitproberen, alvorens je een spel koopt. Maar BS rocks more then sss.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:27:
[...]
Ik zou voor SSS ipv BS gaan maar de keuze is aan jou
Als ik jouw was zou ik gewoon een keertje in de winkel beide spellen proberen zodat je er later geen spijt van krijgt
BLAKE GEFELICITEERD HE, NOG VELE GAME JAREN.
gefeliciteerd kerel.blakez schreef op 14 oktober 2002 @ 14:36:
Jongens, we gaan met z'n allen even een liedje zingen hè.. want kijk maar eens naar deze datum:
[afbeelding]
Jaja, vandaag weeral 20 jaar geworden.. waar is die tijd naartoe dat ik als tienjarige hele dagen achter m'n NES zat te spelen..![]()
Komt iig wel goed uit om vandaag jarig te zijn.. heb ik weer wat geld voor de spellen die binnekort (of nu al) uit komen (of zijn)... snappie..
Verwijderd

Je ziet het leven van een a.s. cuber gaat niet over rozen en zit vol dilemma's.....
Verwijderd
http://cube.ign.com/articles/367/367492p1.html
nee de site is niet down hoorVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:10:
hmm.. site is down momenteel, maar had die review reeds gelezen.
This space is occupied
hehe cube.ign.com under construction? i dont think soVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:22:
he, nu doet ie uht wel, gaf net iets van under construction ...
hey blakez, congratz
50 euro?! Ben Nederlander hooryamAUchi schreef op 14 oktober 2002 @ 05:22:
maar wat boeit het eigenlijk ? .. het zal hoogstens.. 50 euro ofzo schelen ? .. 100 piek.. op een console die je afschrijft in .. 5 jaar ofzo ? .. dat is 20 piek per jaar.. =) kan je hem dus net zo goed nu kopen en dan nu meteen genieten ervan .. en dan idd NIET piekeren over de prijsverlaging (en als ie een week later komt.. NIET om gaan treuren =)
ik vind.. dat jij als trouwe poster hier.. nu heel snel een GC moet kopen.. anders dan.. dan.. verbannen we je ! .. gaan we modjes erbij halen !! Ja ! dat doen we dan ! .. traitor !! =)
Gezellie(ben trouwens blij dat dit topic nog niet onwijs gemod wordt, al die onbetekende posts zijn eigenlijk gewoon gezellig.. een leuk levend topic met een vaste kern zonder angst voor onbekende mensen.. daar draait een forum eigenlijk om =)
Of een combinatie, GC+LCD scherm in de bioscoop...errryamAUchi schreef op 14 oktober 2002 @ 05:23:
maar moet wel een datum uitkomen ofzo, of een plek.. en wat wil men doen ? een n8tje cuben met zijn allen (2'tv's - 2 cubes - 8 mensen.. (3 tv/cubes ?))
of een dag lang in een stad gezellig zijn en filmpje pakken ofzo ?
Jammer dat Mario Kart er nog niet is, kick ik iedereen z'n aars!
Helemaal leuk is dat er dan bij stats van deel 12 heel enthousiast staat: Welkom Llewella!Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 08:19:
Een modje uitschelden die ook nog een meisje is en geen homo kan zijn.
Voorlopig hebben we:Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 10:52:
Misschien is het eerst handig om te kijken wie er allemaal komen.
ds
D³
Elroy
GolbeZeromus (neem ik aan)
Phydomir
yamAUchi
En de plaats, yamAUchi jij woont in Delft? Das redelijk dichtbij voor mij
Co-op is dikke pret. Halo is daar erg sterk in, ook omdat je met z'n 2tjes in voertuigen kan rijden. De 1 'vroem vroem'+'splat splat' en de ander 'ratatatat'.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 11:04:
TS 2 lijkt me vooral erg cool voor de Coöp mode. Erg kewl om met een vriend de SP levels af te gaan
36 reviews: http://www.gamerankings.com/htmlpages4/21717.aspDarkChylde schreef op 14 oktober 2002 @ 13:47:
heeft er iemand een review van soccer slam. lijkt mij wel een leuke multiplayer game (houd normaal niet van voetbalgames)
Ajeto!blakez schreef op 14 oktober 2002 @ 14:36:
Jaja, vandaag weeral 20 jaar geworden.. waar is die tijd naartoe dat ik als tienjarige hele dagen achter m'n NES zat te spelen..
Mission accomplishedTheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 14:37:
Metroid Prime trailer:ik vond metroid prime saai maar nu niet meer
* Dyxtra is 22DarkChylde schreef op 14 oktober 2002 @ 17:05:
hmz, ik ben wel voor een meeting, maar ik wil wel de leeftijden van de mensen weten.
ik ben nl een tikkie ouder (25) en een avond met alleen jonkies die zie ik niet zitten
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ik ben nl een tikkie ouder (25) en een avond met alleen jonkies die zie ik niet zitten
Ik vond die vuur en die lava altijd verschrikkelijk.
Ik hoor het wel, thanks for comment.
hey ik had al eerder gezegd dat ik ook wel in ben voor zo'n daggie cuben...DarkChylde schreef op 14 oktober 2002 @ 17:05:
hmz, ik ben wel voor een meeting, maar ik wil wel de leeftijden van de mensen weten.
ben 23 overigens (naja... bijna dan...)
Grab shell dude!
This space is occupied
Btw.. ik ben net nog eens wat e3 trailers aan het bekijken van gamecube spellen en die van turok evolution ziet er daarom toch echt wel vet uit!!
Wat ik me trouwens afvraag, zijn er eigenlijk al vette games aangekondigd voor de GC tijd NA MP/Zelda
Volgens mij is Mario Kart wel min of meer aangekondigd... is een tech-demo van geweest, en Shiggy heeft het er over gehad. Verder komt natuurlijk nog 1080 White Storm, Pikmin 2 en euh... een nieuw, inventief project?Wat ik me trouwens afvraag, zijn er eigenlijk al vette games aangekondigd voor de GC tijd NA MP/Zelda ? Mario Kart bv ?
BTW, ik moet een US Cube. Dus jullie moeten mijn PAL games opkopen om me te financieren
- Resident Evil €45
- 18 Wheeler €30
- International Superstar Soccer 2 €35
- Sonic Adventure 2: Battle €35
- Super Smash Bros. Melee €40
Professionals mogen afdingen
Trouwens als jij de US cube in bezit heb dan mag je van mij Sonic Adventure 2: Battle kopen
This space is occupied
maar ik ben nog maar 18
en woon in zeeland (daar helemaal ? jah
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
He Yohann ik kom ook uit zeeland. Uit Hulst. Ben trouwens 20 jaar oud. Wil best naar zoeen pary komen.Yohann!s schreef op 14 oktober 2002 @ 19:34:
zo'n daggioe cubes is zeker tov. ik doe da bijna elke week, maar dan op de N46 , dreamcast en gamecube (verschilt altijd) wreede lol + bier, ergg leuk hoor
maar ik ben nog maar 18dus jah, .....
en woon in zeeland (daar helemaal ? jah) dus jah, maar regelen jullie wat, dan ben ik er denk ik ook van de partij,. gaan jullie mij allemaal ruleren, omdat ik nog gee nGC heb
Koop snel een cube anders kom ik ff bij je langs.
• blakez (20) [Zeeuws-Vlaanderen] niet zeker ivm afstand
• DarkChylde (25) [?]
• ds (>=18) [Groningen] Zelfde voornaam als ik zie ik nu
• D³ (22) [Rdam (nou ja, er vlakbij)]
• Elroy (20) [Utrecht]
• GolbeZeromus (23) [SR388]
• Mehmed (20) [Hulst]
• Phusebox (23) [?]
• Phydomir (19) [Arnhem]
• yamAUchi (22) [Delfgauw]
• Yohann!s (18) [Zeeland]
Deze is misschien al voorbij gekomen maar ik add m nog ff voor de search:
Resident Evil Zero GC: Feb 28 2003
resident evil 0 releasedate europa europe pal
f.k.a D³
zal dus zeer probabel niet komen
Verwijderd
Verwijderd
Ben overigens 25 jaar, aangezien jullie dat graag willen weten.
En ik kom uit Dongen, tussen Breda en Tilburg, maar dichter bij Tilburg dan bij Breda
nee ik en daarom kom ik niet (15) maar het idee is wel erg leuk
This space is occupied
Verwijderd

Wel van de xbox versie maar dat zal niet zoveel schelen, hoewel de NGC versie er het beste gaat uitzien volgens de developer.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 20:36 . Reden: Maakt nie uit EnygmA. ]
Verwijderd
Waarom niet he iedereen is welkom, vind ik.TheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 20:26:
[...]
nee ik en daarom kom ik niet (15) maar het idee is wel erg leuk
Kan iemand mij misschien aan een icon helpen???
Wat hoor ik btw over een meeting (geen zin/tijd om 10 pagina's terug te gaan lezen na een weekendje afwezig zijn
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
nou omdat het verschil nogal groot is ik ben 15, en de oudste is 25 dan zitten de meeste gasten daar tussen de 20/25 en dan kom ik nog aankakkenVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 20:37:
[...]
Waarom niet he iedereen is welkom, vind ik.
Kan iemand mij misschien aan een icon helpen???
wat voor icon zoek je??
This space is occupied
Ben trouwens 22 en komt uit Echt (midden-limburg)
Idd volgens de makers wel maar ik hoop dat ze dan ook op de framerate letten.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 20:27:
ff een paar nieuwe Nightfire screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel van de xbox versie maar dat zal niet zoveel schelen, hoewel de NGC versie er het beste gaat uitzien volgens de developer.
btw: ziet er erg gelikt uit.
Verwijderd
Nou en ik ken genoeg mensen die 15 jaar uit zijn en je kent best wel veel over de Cube dus ja. Als je een toffe gast bent en niet zeurt vind ik het best.TheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 20:56:
[...]
nou omdat het verschil nogal groot is ik ben 15, en de oudste is 25 dan zitten de meeste gasten daar tussen de 20/25 en dan kom ik nog aankakken![]()
![]()
![]()
wat voor icon zoek je??
Heb je misschien een icon van Berserk???
Fred, TS2 is gemaakt door de makers van Goldeneye, dus je kunt mekkelijk meedoen.
Verwijderd
-------------------------------------------------------------------------------------------------
TOP 40 LEISURE SOFTWARE (ALL FORMATS) W/E 12th October 2002
LW TW TITLE PUBLISHER
2 1 HITMAN 2: SILENT ASSASSIN Eidos Interactive
3 2 THE SIMS: UNLEASHED Ea Games
1 3 SUPER MARIO SUNSHINE Nintendo
5 4 THIS IS FOOTBALL 2003 Sony Computer Ent.
5 BURNOUT 2: POINT OF IMPACT Acclaim
4 6 UNREAL TOURNAMENT 2003 Atari
6 7 CONFLICT: DESERT STORM Sci
10 8 GRAND THEFT AUTO 3 Rockstar
12 9 ONIMUSHA 2: SAMURAI'S DESTINY Capcom
7 10 TEKKEN 4 Namco
21 11 NORTON ANTIVIRUS 2003 Norton
13 12 MONSTERS, INC. Platinum
8 13 STUNTMAN Atari
9 14 BLADE II Activision
11 15 THE THING Black Label
15 16 MEDAL OF HONOR: FRONTLINE Ea Games
18 17 TONY HAWK'S PRO SKATER 3 Platinum
18 THE SIMS: DELUXE EDITION Ea Games
14 19 TUROK EVOLUTION Acclaim
29 20 DANCING STAGE EUROMIX Konami
16 21 TOTAL CLUB MANAGER 2003 Ea Sports
20 22 GRAN TURISMO 3 Platinum
17 23 BATTLEFIELD 1942 Ea Games
23 24 MADDEN NFL 2003 Ea Sports
36 25 LILO & STITCH: TROUBLE IN PARADISE Disney Interactive
22 26 SPIDER-MAN Activision
27 CRASH BANDICOOT - WRATH OF CORTEX Platinum
37 28 SCOOBY-DOO & THE CYBER CHASE Thq
26 29 THE WEAKEST LINK Activision
28 30 THE ITALIAN JOB Platinum
31 31 JAK AND DAXTER Platinum
32 VIRUS SCAN 7.0 Mcafee
24 33 SPIDERMAN 2 - ENTER: ELECTRO Platinum
34 MAT HOFFMAN'S PRO BMX 2 Activision 02
32 35 HALO: COMBAT EVOLVED Microsoft
36 YOSHI'S ISLAND - SUPER MARIO ADVANCE 3 Nintendo
37 DRAGON BALL Z: ULTIMATE BATTLE 22 Infogrames
34 38 WWF SMACKDOWN! JUST BRING IT Thq
39 39 MICROSOFT OFFICE XP STUDENT EDITION Microsoft
40 SPYRO: YEAR OF THE DRAGON Platinum
------------------------------------------------------------------------------------------------
Mario is gezakt, ik hoop dat ie het in rest van Europa beter doet.
Ik heb idd ook gelezen dat er een aantal ex-medewerkers van rare naar free radical design zijn gegaan, dus het moet gewoon wel een topspel worden. Hopelijk zetten ze er ook een aantal mutilplayer levels in van Goldeneye. Vooral Facility en Library zijn ubervet. En natuurlijk dat level met 3 verdiepingen. Ik weet de naam niet echt meer (shame on meVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:27:
[...]
Fred, TS2 is gemaakt door de makers van Goldeneye, dus je kunt mekkelijk meedoen.
Nu maar hopen dat fred genoeg geld om TS2 te kunnen kopen... en dan kan het mp-geweld losbarsten
Verwijderd
Het is nog beter, je kunt zelf levels bouwen dus maak ze na als je wilt, het kan allemaal.Fred_Perry schreef op 14 oktober 2002 @ 21:36:
[...]
Ik heb idd ook gelezen dat er een aantal ex-medewerkers van rare naar free radical design zijn gegaan, dus het moet gewoon wel een topspel worden. Hopelijk zetten ze er ook een aantal mutilplayer levels in van Goldeneye. Vooral Facility en Library zijn ubervet. En natuurlijk dat level met 3 verdiepingen. Ik weet de naam niet echt meer (shame on me), maar volgens was het Stack.
Nu maar hopen dat fred genoeg geld om TS2 te kunnen kopen... en dan kan het mp-geweld losbarsten
Maare, we zitten nu wel met z'n alle over lullen of dat er een soort van meeting moet komen. Maar hoe moet die er volgens jullie uitzien dan?
Ik heb nml. niet echt een idee, maar zolang het maar gezellig wordt vind ik het best
en hoe moeilijk is bijv. monkey ball nou =) .. dus dat je alleen iss2 kan is onzin ;P
dat galleon lijkt me niet echt leuk worden, dat ene filmpje liet iig niet echt iets leuks zien.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Minstens 4 tv's en 4 Cubes en heel veel multiplayer spellen, vooral mario kart zou leuk zijn.(in mijn dromen dan hePhydomir schreef op 14 oktober 2002 @ 21:43:
Wat loopt dit topic toch lekker
Maare, we zitten nu wel met z'n alle over lullen of dat er een soort van meeting moet komen. Maar hoe moet die er volgens jullie uitzien dan?
Ik heb nml. niet echt een idee, maar zolang het maar gezellig wordt vind ik het best

Misschien kunnen we anders ook nog wat retro zooi meesleuren zoald de N64 of moet het echt een cubeparty worden?
Fredje krijgt er eigenlijk wel zin...
jow midden-limburg hierD³ schreef op 14 oktober 2002 @ 20:16:
Lijst ff geupdate:
• blakez (20) [Zeeuws-Vlaanderen] niet zeker ivm afstand
• DarkChylde (25) [?]
• ds (>=18) [Groningen] Zelfde voornaam als ik zie ik nu
• D³ (22) [Rdam (nou ja, er vlakbij)]
• Elroy (20) [Utrecht]
• GolbeZeromus (23) [SR388]
• Mehmed (20) [Hulst]
• Phusebox (23) [?]
• Phydomir (19) [Arnhem]
• yamAUchi (22) [Delfgauw]
• Yohann!s (18) [Zeeland]
Deze is misschien al voorbij gekomen maar ik add m nog ff voor de search:
Resident Evil Zero GC: Feb 28 2003
resident evil 0 releasedate europa europe pal
ik heb nog een N64 met 4 controllers (5 eigenlijk) en goldeneye, mariokart, diddy kong racing...
hahaahhaa... lolVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:56:
En voor het jeugd sentiment kan ik eventueel ook nog de NES, SNES en N64 mee nemen.
ik heb hier ook nog een arcade stick voor de NES liggen... niet dat ik die ooit gebruikt heb, maar het gaat om het idee he
wie kwam er trouwens met het idee van een cubeparty aanzetten en wanneer zou dit moeten gebeuren?
zijn er ook nog mensen met een Megadrive?Fred_Perry schreef op 14 oktober 2002 @ 22:01:
[...]
hahaahhaa... lol
ik heb hier ook nog een arcade stick voor de NES liggen... niet dat ik die ooit gebruikt heb, maar het gaat om het idee he
wie kwam er trouwens met het idee van een cubeparty aanzetten en wanneer zou dit moeten gebeuren?
multiplayer streets of rage II rules...
dat spel had toen vette graphics... damn
(als er bijv. iemand met auto komt is het misschien wel cool om extra tv + cube (misschien us cube voor monkeyball 2 ofzo ? =))
ik heb iig cube met 4 controllers + SMB/SSBM en waarschijnlijk als die partey gehouden wordt SSS en BS en maybe SMB2 (als die dan uit is) als multiplayer games
ik ga niet mijn 72cm 60 kilo zware tv meeslepen in de trein in ieder gevalyamAUchi schreef op 14 oktober 2002 @ 22:06:
in die ruimte staat iig 1 tv met een dreamcast + een ps2... maar ik weet niet precies wanneer het kan.. en of mensen het daar willen houden..
(als er bijv. iemand met auto komt is het misschien wel cool om extra tv + cube (misschien us cube voor monkeyball 2 ofzo ? =))
ik heb iig cube met 4 controllers + SMB/SSBM en waarschijnlijk als die partey gehouden wordt SSS en BS en maybe SMB2 (als die dan uit is) als multiplayer games
hehe
Uhm.. iemand? Het gaat zo hard hier, dat er over mijn vraag heen gelezen wordtwww.Goku.nl schreef op 14 oktober 2002 @ 20:48:
Spelkubus heeft een exclusief interview met Tony Gard, de designer van Galleon: Islands of Mystery! Je vind het HIER!
Wat hoor ik btw over een meeting (geen zin/tijd om 10 pagina's terug te gaan lezen na een weekendje afwezig zijn)?
BTW een nieuwe review online: James Bond: OO7 Nightfire
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
wreed cool word het, nemen er ook een paar mensen, ff
digi cams mee, kunnen we het hele forum onder poste met coole pics, van hoe je nue echt hoort te gamen
maar je komt ook wel ej ? (gast van 15, ff naam kwijt
Woei. Schitterrend. *Knielsmiley*
You think?Fred_Perry schreef op 14 oktober 2002 @ 20:57:
...
Maaaaaaaaar, als er Goldeneye (phuse, remember the old days)gespeeld gaat worden dan worden de kansen dat ik kom aanzienlijk groter.
Ben trouwens 22 en komt uit Echt (midden-limburg)
* GZ handles the Rocket Launcher too well...
Als het hele feest doorgaat, wil ik wel mijn copybox meenemen. Ik heb een 24M, maar als iemand een grotere heeft kan hij/zij die misschien meenemen. Ook met de SNES schop ik jullie aarsVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:56:
En voor het jeugd sentiment kan ik eventueel ook nog de NES, SNES en N64 mee nemen.
[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 14-10-2002 22:20 . Reden: +a ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
* Captain N wordt genegeerd
Mijn foto's op Flickr.
Als je het zelf niet prettig vindt niet doen natuurlijk, maar ik denk echt dat er niemand is die het erg vindt dat er iemand van 15 bij is hoor. Kunnen we alleen geen pr0n kijkenTheEvilCuber schreef op 14 oktober 2002 @ 20:56:
nou omdat het verschil nogal groot is ik ben 15, en de oudste is 25 dan zitten de meeste gasten daar tussen de 20/25 en dan kom ik nog aankakken![]()
![]()
SNES + Super Mario Kart, of Contra 3 (Super Probotector) co-op, OMG i'm SO thereVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:56:
GolbeZeromus opperde het. Ik weet ook een goede datum: de dag nadat Elroy z'n USA exemplaar van Metroid Prime binnen heeft heheheFred_Perry schreef op 14 oktober 2002 @ 22:01:
Lezen krengwww.Goku.nl schreef op 14 oktober 2002 @ 22:09:
Uhm.. iemand? Het gaat zo hard hier, dat er over mijn vraag heen gelezen wordt
ps goed interview, alleen erg kort
f.k.a D³
Er zijn idd plannen voor een meeting... maar er is nog niks concreets afgesproken ofzo.www.Goku.nl schreef op 14 oktober 2002 @ 22:09:
[...]
Uhm.. iemand? Het gaat zo hard hier, dat er over mijn vraag heen gelezen wordt
BTW een nieuwe review online: James Bond: OO7 Nightfire
Nightfire schijnt dus al niet erg vet te zijn volgends volgende spelkubus.nl review (een 7.4)
* Fred_Perry heet NeoCj welkom...
Nah... uhm. Als ik kan ben ik er bij. Geen idee wat precies de bedoeling is, maar ik hoor iets met Nintendo, dus count me in
En interview: mja, het is een gekkenhuis nu bij confounding factor, met de naderende release, dus was al blij met deze antwoorden. Hij doet graag nog een interview though later
Mijn foto's op Flickr.
maar lijkt me leuker als we het gewoon lekker cube only houden =) anders wordt het zo'n zooitje
Ik heb dus net level 3 van Bianco Hills uitgespeeld (de Shine gepakt na weer zo'n frustrating old-school jump level). Die level heette "The Hillside Cave Secret" ofzo. Leek me wel een leuk "verhaal", maar als je dus uiteindelijk die cave ingaat (via die kabels over 't water) krijg je dus de shine. En dan? Wat is nou de secret? Mis ik iets?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
SPOILERTJE
Pak alle rode munten in het old sk00l level
Mijn foto's op Flickr.
er komen helaas geen rocket launchers aan te pas...GolbeZeromus schreef op 14 oktober 2002 @ 22:19:
You think?
* Fred_Perry handles the Rocket Launcher too well...
License to kill
Pistols only
Level: Facility
Character: Terrorist
I'm gonna own ya...

Ik wil geen shines! Ik wil DE hillside cave secret weten!www.Goku.nl schreef op 14 oktober 2002 @ 22:36:
Secret??? Misschien bedoel je waar de Secret Shine zit?
SPOILERTJE
Pak alle rode munten in het old sk00l level
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik ben benieuwt.3DO announce an ambitious new racer.
REDWOOD CITY, Calif., Oct. 14 - The 3DO Company (Nasdaq: THDO) today announced that Street Racing Syndicate is currently in development for the PlayStation(R)2 computer entertainment system, the Xbox(TM) video game system from Microsoft, and the Nintendo GameCube(TM) system. Scheduled for release in 2003, "SRS" captures the heart of street racing culture, and includes extensive car customization, police intervention, and high stakes competition. The game is being developed by racing game specialist Eutechnyx Ltd., which has developed such popular titles as F1 World Grand Prix 2000, 007 Racing and Le Mans 24 Hours.
"With SRS, we have captured the essence of underground racing -- high stakes, high speed, and customization of realistically detailed cars," said Trip Hawkins, chief executive officer, The 3DO Company. "Every race has a lot at stake, including pink slips, cash, and, of course, the ladies' respect."
About Street Racing Syndicate
In SRS players begin by creating their own street racing characters, then set off to make names for themselves in the first of three cities. Players choose to race in illegal or officially sanctioned races. In illegal races, police may intervene to hand out tickets, impound cars, or throw players in jail. The after-market upgrades are licensed and customizable, and vehicles take realistic damage hits. In development for all next generation console systems, SRS is scheduled for release in 2003.
Features for SRS include:
High stakes such as money, pink slips, and the girlfriends of rival street racers
A detailed realistic damage option that affects a car's look and performance, and costs money to repair
The choice of illegal or officially sanctioned racing events
Build up vehicles with visual upgrades including licensed after-market parts
Tough cops who give tickets and fines, and
impound cars
Play the extensive Street mode or drag race
against friends using Multiplayer modes
Als je op die rode schakelaar butt-stompt wel.spaceboy schreef op 14 oktober 2002 @ 22:37:
[...]
Ik wil geen shines! Ik wil DE hillside cave secret weten!Wat voor engs zat er nou in die grot? Of was de shine de secret? (in dat oldschool level zaten trouwens geen rode muntjes, of ik moet me erg vergissen)
Mijn foto's op Flickr.
3DOa ... Dead on Arrivalschnumi schreef op 14 oktober 2002 @ 22:39:
[...]
Ik ben benieuwt.Het is van 3DO dus ik verwacht er niet al te veel van.
iemand hier die een 3DO heeft gehad?
ik heb er wel ooit op gespeeld
Verwijderd
/me heeft wel intresse.. details needed..
Een voorwaarde die ik stel is dat er met 4 man ge-SmashBrotherd kan worden
Heb wel N64 die meekan, Cube is te nieuw
Dit topic is gesloten.