[monitor] fabrieks instellingen veranderd ?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ik wilde vanmorige mijn pc aanzetten maar tot mijn verbazing was het beeld heel raar.

Het was misvormd (dus, dat je de beeld instellingen opnieuw goed moest zetten )

btw. het ligt dus aan de monitor en niet aan drivers heb het ook bij het opstarten

Dus ik eerst maar eens geprobeerd de monitor weer naar de fabrieks instellingen te zetten,

echter leide dit ertoe dat alles nog erger werd b.v contrast staat dan op 0 (iets wat normaal gewoon bij de fabrieks instellingen op 100 staat.)

dus de fabrieks instellingen zijn verkeerd.
En het beeld zelf afstellen is ook geen optie aangezien ik het beeld nu niet eens meer over het hele beeldscherm verdeeld krijg.

Dus mijn vraag is of de monitor kapot is ??
of is het probleem te verhelpen ?

Het gaat zich overgens over een iiyama Vision Master 1451 LS902UT

Verwijderd

Maarten maarten maarten... Hoe krijg je t voor elkaar ;)

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
en je kan contrast niet weer goed zetten ofzo? Snap niet echt wat er mis is

• Hellie112
  • Niet online
Ste7en schreef op 12 oktober 2002 @ 13:48:
en je kan contrast niet weer goed zetten ofzo? Snap niet echt wat er mis is
nee dat was een voorbeeld om het duidelijk te maken dat niets meer klopt met de standaard fabrieks instellingen

want bv pincushion enz kloppen ook allemaal niet meer.

en wat bv. met de standaard fabrieks instellingen op 1280*1024 het hele scherm gevuld lukt nu handmatig ook nie meer

Verwijderd

heb je nog garatie op dat scherm?

• Hellie112
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:01:
heb je nog garatie op dat scherm?
ja is een half jaar oud..

maar wat ik nog het wazigste vind is dat toen ik hem opstart ook een foutmelding stond van windows is van een ernstige fout hersteld wilt u het rapport verzenden..
terwijl het probleem dus ook in dos voordoet..

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

kijk ook eens op
Iiyama Vision Master 1451 'size' probleem
probleem met iiyama beeldscherm
Opeens zwarte balken bij monitor

voor exact dezelfde klacht bij dezelfde monitor.

ik had hetzelfde probleem, de monitor is voor reparatie bij Teleplan geweest, na 10 werkdagen teruggekregen ,en nu, 3 weken later.. exact hetzelfde weer! :( :( :( wat een klote monitor!

wat je kan doen is, registreer je monitor bij Iijama op http://www.iiyama.nl/1024x768/indexie.html

en meld de storing aan op http://www.iiyama.nl/1024x768/php/service/storing_crt.php

en bel ook even naar teleplan (tel.: +31 (0)76-503 91 04 optie 3) of ze de storing doorgekregen hebben, dat gaat ook wel eens fout namelijk.

• Hellie112
  • Niet online
sko schreef op 12 oktober 2002 @ 14:04:
kijk ook eens op
Iiyama Vision Master 1451 'size' probleem
probleem met iiyama beeldscherm
Opeens zwarte balken bij monitor

voor exact dezelfde klacht bij dezelfde monitor.

ik had hetzelfde probleem, de monitor is voor reparatie bij Teleplan geweest, na 10 werkdagen teruggekregen ,en nu, 3 weken later.. exact hetzelfde weer! :( :( :( wat een klote monitor!

wat je kan doen is, registreer je monitor bij Iijama op http://www.iiyama.nl/1024x768/indexie.html

en meld de storing aan op http://www.iiyama.nl/1024x768/php/service/storing_crt.php

en bel ook even naar teleplan (tel.: +31 (0)76-503 91 04 optie 3) of ze de storing doorgekregen hebben, dat gaat ook wel eens fout namelijk.
Oke bedankt !!
zal dat eerst eens proberen.
en als dat nie lukt denk dat ik hem gewoon omruil ofzow

wel wazig dat ik dit nie gevonden heb met searche 8)7

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De GoT-search werk nog niet echt 100% goed, daarom is er ook een tijdelijke extra search: Tijdelijk extra searchengine.. Daarmee zou je het wel moeten kunnen vinden :)

Maar iig is dit topic dus afgehandeld, je weet wat je te doen staat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.