probleem met iiyama beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:46

grootw

groot, groter, grootw

Topicstarter
Ik heb sinds 2 maanden een iiyama LS902UT vision master 1451.
De monitor bevalt prima. Echter, sinds gisteren is het weergegeven beeld op alle resoluties ineens een stuk kleiner. Als ik via het onscreen menu het beeld vergroot is het bij 100% nog steeds niet beeldvullend.
Een andere monitor op dezelfde compu levert geen probleem op en als ik de monitor op een andere pc aansluit heb ik hetzelfde probleem, het lijkt dus echt aan de monitor te liggen.
Probleem bekend bij iemand?

systeem

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:40
Ik zou Teleplan maar ff bellen/mailen voor een RMA-nummer en een afspraak om 'm op te laten halen

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• grootw

grootw

groot, groter, grootw

Topicstarter
Teleplan bellen was ik inderdaad al van plan, ben benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn

systeem

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:23

Rubman

Retarded or just overjoyed!

heb je al is geprobeerd om recall te proberen, dan word je scherm weer helemaal in de oude posities terrgugedraaid.
En hem dan weer helemaal te calibreren.
ik heb dit probleem zelf een HEEEELE tijd trug gehad en volgens mij had ik het toen zo opgelost.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op zaterdag 01 juni 2002 17:58 schreef grootw het volgende:
Teleplan bellen was ik inderdaad al van plan, ben benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn
Mijn monitor (vmp 450) was eerst ook gaar... laten ophalen.. 2,5 weken later krijg ik 'm terug.. hebben ze er niets aan gedaan :(
Nog een keer laten ophalen en 2 weken later had ik 'm weer terug.. helemaal perfect *D

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• grootw

grootw

groot, groter, grootw

Topicstarter
Recall heb ik gedaan,maar dat werkt niet, hij gaat dan wel weer terug naar basisinstellingen maar dat is dan een heel klein beeld. Daarna kan ik wel weer het beeld vergroten maar bij 100% is het beeld niet schermvullend. :'(

systeem

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Ik ga binnenkort ook deze monitor kopen, ik hoop niet dat ik ook met zulke problemen kom te zitten.

Verwijderd

Teleplan hahahahahaha

zie o.a. [topic=302501/1/25]

:( :( :( :( :(

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 15:36

star-saber

Ryzen

ik denk dat je hem beter zelf langs kan brengen
gaat veel vlotter
en teleplan gaat niet zo zuinig om met monitoren

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Op zondag 02 juni 2002 11:41 schreef star-saber het volgende:
ik denk dat je hem beter zelf langs kan brengen
gaat veel vlotter
en teleplan gaat niet zo zuinig om met monitoren
ff een copy paste van mezelf:

Vrijdag is inloopdag bij IIYAMA. Kan zelf de monitor niet tillen dus deden de mensen dat daar voor mij.
Mijn VM Pro500 is direkt gerepareerd ondanks dat het een "vage" dus moeilijk te traceren klacht was. Reparatie bestond uit het opnieuw solderen van de kontakten en de "baantjes" van en naar de verschillende componenten.

Overigens was dit mijn eerste klacht over dit bijna 4 jaar oude 21" scherm !

De roep om een rapportcijfer beantwoord ik dan ook met een 10.

Uurloon € 45,00 incl. btw.

ARME AOW’er

Pagina: 1