Toon posts:

Opeens zwarte balken bij monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik was 2 dagen geleden aan het computeren, na een tijd zet ik alleen mijn monitor uit en laat mijn computer aan en ik ga weg om tv te kijken..
ik kom na een 1/2 uur terug, zet mijn monitor aan en WT*? het beeld is helemaal grijs/blauw, overal zwarte balken, het beeld staat scheef etc
bleek dat alle instelling (contrast, 'draaihoek' etc) allemaal veranderd waren!!

nah daar snap ik geen **** van want ik was alleen thuis, nah ok das zo erg nog niet, als je het weer terug kan zetten.. maar dat lukt dus niet
ik kan alles terug zetten maar aan de bovenkant houd ik 2 cm zwarte balken en aan de linker kant 1 cm |:(

het herinstallen van mijn 3dkaart drivers en monitor drivers heeft niet geholpen

weet iemand wat ik hier aan kan doen :'(

monitor: Iiyama 19" ls902ut, visionmaster 1451
3d-kaart: radeon 8500 le (hercules)
en verder een abit mobo en een amd 1,8 ghz proc

alvast bedankt

Verwijderd

denk dat ie stuk is . garantie claimen dus.
Maar dat is wat ik ervan denk.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kon je alles wel weer goed krijgen met het menuutje op de monitor? Misschien dat door onweer in de lucht oid de instellingen even gereset zijn. Als het niet vaker voorkomt zal het wel zoiets zijn (computers blijven vaag spul :P) en pas als het vaker voorkomt moet je maar ff de garantie bellen.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik had lopen kloten met het geheime menutje van de iiyama. En toen was had ik hetzelfde. Ookal zette ik de h size op max, nog steeds balkjes van 1 cm langs het beeld. Bij mij was de oplossing het geheime menu in, en dan de hoogste resolutie te kiezen. Nu staat de hsize op een kwart en is i fullscreen.

En iiyama bellen heeft weinig zin, heb ik ook gedaan. Het enige dat ze zeggen is dat je hem moet resetten in het menu(maakte het bij mij dus alleen erger). En als dat niet lukt moet je er mee langs komen, in Amsterdam dacht ik koste zouden dan 75 tot 140 euro zijn.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Topicstarter
Def_P schreef op 07 augustus 2002 @ 11:04:
Ik had lopen kloten met het geheime menutje van de iiyama. En toen was had ik hetzelfde. Ookal zette ik de h size op max, nog steeds balkjes van 1 cm langs het beeld. Bij mij was de oplossing het geheime menu in, en dan de hoogste resolutie te kiezen. Nu staat de hsize op een kwart en is i fullscreen.

En iiyama bellen heeft weinig zin, heb ik ook gedaan. Het enige dat ze zeggen is dat je hem moet resetten in het menu(maakte het bij mij dus alleen erger). En als dat niet lukt moet je er mee langs komen, in Amsterdam dacht ik koste zouden dan 75 tot 140 euro zijn.
geheim menutje :? bedoel je gewoon dat menu waat je aan kan zetten door op een knopje van je beeldscherm te drukken

ennuh, naar amsterdam schiet niety op nee, dan ben ik van uit nijmgen evenveel benzine kwijt ;)

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik kom ook uit de buurt van Nijmegen(Beuningen) en daar zit dus teleplan, die kunnen hem misschien ook repareren. Geheime menutje kom je in door: monitor uit, menu in, monitor aan, menu los, monitor uit, - in, monitor aan, - los en menu indrukken. Of zoiets. Dan kan je meer instellen met name de geometrie.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, ik probeer het meteen :)

ennuh telepan heb ik nog nooit van gehoord, ik woon in de buurt van Nijmegen (wijchen) :p

edit:
mjah, zover ik je post over het menutje snap, ik kom niet in het menutje |:(

ik zal es kijken bij telepan, bedankt iig
Pagina: 1