Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wie weet er wanneer de Sterling Silver s55 te koop is????

Mijn broertje heeft hem al een paar maand in het artic blue en hij werkt echt mooi, de foto's zijn voor zo'n telefoontoestelletje ook van goede kwaliteit (ook met flits gemaakt foto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:38
Heb de S55 vandaag in huis gehaald. (zonder camera bij Orange)
Heb geen problemen met instellen maar hoe kon een nummer bellen met voice dial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

uit de handleiding: de '-' knop aan de linkerzijkant inhouden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
Ja dat had ik door. Maar kan nergens aangeven welke nummers ik wil bellen en welk commando daaran zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

magicstar schreef op 02 April 2003 @ 19:52:
Ja dat had ik door. Maar kan nergens aangeven welke nummers ik wil bellen en welk commando daaran zit
dus toch het instellen ;)
Je opent het telefoonboekadresboek, kiest de persoon die je een tag wilt meegeven, drukt op opties, en vanaf het kopje 'voicedialing' lijkt het me duidelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 02-04-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
Zal vast aan mij liggen maar bij opties staat nergens voicedialing :( Kan dit vanuit telefoonboek dus niet adresboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Excusez, foutje van mijn kant. Ik bedoel niet telefoonboek maar adresboek. Telefoonboek kan NIET, want die contacts staan op je SIM.

Wil je van de voicetags gebruik maken, dan zul je de contacts in je telefoon (==adresboek) moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
HAd ik ook door! Alles werkt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Laatst online: 23-08 19:30
Iemand idee waar ze nu goedkoop zijn te verkrijgen via internet? Zie helemaal geen relaxede aanbiedingen meer :-(

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

GSM.nl Je hoort er af en toe wat slechte verhalen over ze, maar ik zelf heb er in de afgelopen jaren al 3 telefoons met abbo's besteld en nooit problemen gehad. Ik heb er ook mijn S55 vandaan. Vooral i.c.m. Orange abbo zijn ze goedkoop (vb'tje: i.c.m. 1 jarig Free 20 abbo (D* All-in 20 toch?) is de S55 met camera €149 en zonder camera €99).

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Wij hebben de S55 in Duitsland besteld, daar is-ie een stuk goedkoper. Nadeel is wel dat er een shitload aan verzendkosten bij komt, maar met 2 of meer man is dat ook geen punt meer. Zelf hebben we ze bij http://www.smh-hannover.de/ besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd veel biliger (?) :) , maar dan moet je wel voor een los toestel gaan, niet ? (zonder abbo)

@ m@fkees : is sterling zilver niet gewoon de versie zonder camera ? Dus als je de s55 zonder camera bestelt krijg je automatisch een sterling silver model, met camera automatisch een blauwe .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

dubbel |:(

[ Voor 98% gewijzigd door Korakal op 03-04-2003 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 21:14:
idd veel biliger (?) :) , maar dan moet je wel voor een los toestel gaan, niet ? (zonder abbo)

@ m@fkees : is sterling zilver niet gewoon de versie zonder camera ? Dus als je de s55 zonder camera bestelt krijg je automatisch een sterling silver model, met camera automatisch een blauwe .
No. Ik heb ook een versie zonder camera maar toch echt de arctic blue :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
Voor s913

Ik heb gisteren mijn S55 artic blue zonder camera gehaald in een officiele Orange winkel. Koste me 74.95 en daarvan kreeg ik er 50 terug als extra beltegoed :):):)

Leek me een erg leuke aanbieding! Ben nu alleen op zoek naar een el-cheappo camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-09 09:15

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

in mijn geval boeide me de camera me een scheet (vrij weinig dus), maar omdat deze niet voorradig was bij de BC kwam de beste man aanzetten met een siemens comfort carkit, tsja das ook wel zeer leuk, toen kon mij dat nummer portering al niet zo veel meer schelen. Leuk nummertje uitgezocht en mee dat ding.
Vandaag even ingebouwd en werkt super.
Ben een mooi stuk blijer met een carkit dan een camera, dat weet ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

magicstar schreef op 03 April 2003 @ 21:49:
Voor s913

Ik heb gisteren mijn S55 artic blue zonder camera gehaald in een officiele Orange winkel. Koste me 74.95 en daarvan kreeg ik er 50 terug als extra beltegoed :):):)

Leek me een erg leuke aanbieding! Ben nu alleen op zoek naar een el-cheappo camera.
Weeh :'( Ik had effe 3 weekies langer moeten wachten, had me aardig wat gescheeld :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexxennium schreef op 03 april 2003 @ 19:00:
Wij hebben de S55 in Duitsland besteld, daar is-ie een stuk goedkoper. Nadeel is wel dat er een shitload aan verzendkosten bij komt, maar met 2 of meer man is dat ook geen punt meer. Zelf hebben we ze bij http://www.smh-hannover.de/ besteld.
Ze zijn daar inderdaad wel goedkoop. ;)

Maar wat ik me daarbij afvroeg:
- hoe ging de behandeling? hoe lang duurde het voordat je hem thuis had?
- hoe kan het dat als je een 24 maand garantie toestel neemt deze goedkoper is dan de gewone? :?
- hoe veel zijn die verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 18:57:
[...]

Maar wat ik me daarbij afvroeg:
- hoe ging de behandeling? hoe lang duurde het voordat je hem thuis had?
- hoe kan het dat als je een 24 maand garantie toestel neemt deze goedkoper is dan de gewone? :?
- hoe veel zijn die verzendkosten?
Ze reageerde binnen enkele uren op e-mail, zelfs om 19u 's avonds. Dat zit allemaal wel snor. Verzendkosten waren iets van €19, stevige prijs dus, maar wel te doen als je het met meer man doet. Van bestellen tot in handen hebben duurde 1.5-2 weken, weet niet meer exact en te lui om na te denken :P

Overigens was er nog een tent die nog goedkoper was, maar die reageerde niet op e-mail, en dan hoeft et voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Nexxennium schreef op 05 April 2003 @ 00:47:
[...]

Ze reageerde binnen enkele uren op e-mail, zelfs om 19u 's avonds. Dat zit allemaal wel snor. Verzendkosten waren iets van €19, stevige prijs dus, maar wel te doen als je het met meer man doet.
Hmmm dat scheelt nogal he. Zelfs al zou je er één van bestellen dan heb je m nog ruim goedkoper dan in Nederland.
Zit er wel Nederlandse T9 op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 05 april 2003 @ 00:50:
[...]

Hmmm dat scheelt nogal he. Zelfs al zou je er één van bestellen dan heb je m nog ruim goedkoper dan in Nederland.
Zit er wel Nederlandse T9 op?
Anders zet je er andere firmware op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 11:34:
[...]

Anders zet je er andere firmware op ;)
Alleen is het nog steeds niet 100% duidelijk of je daardoor ook Nederlandse T9 krijgt, wanneer je dat voor de tijd NIET had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 05 april 2003 @ 11:41:
[...]

Alleen is het nog steeds niet 100% duidelijk of je daardoor ook Nederlandse T9 krijgt, wanneer je dat voor de tijd NIET had.
In de software zit ook je talen/t9 invoer... (heb ik met m'n M50 wel gemerkt)

De datakabel krijg je er al bij dus het is heel simpel om de nieuwe software er zelf op te zetten. Je kan ze bij Siemens zelf weghalen (devolpmers portal). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:18

-Stef-

Slainthe!

S913 schreef op 03 april 2003 @ 18:56:
GSM.nl Je hoort er af en toe wat slechte verhalen over ze, maar ik zelf heb er in de afgelopen jaren al 3 telefoons met abbo's besteld en nooit problemen gehad. Ik heb er ook mijn S55 vandaan. Vooral i.c.m. Orange abbo zijn ze goedkoop (vb'tje: i.c.m. 1 jarig Free 20 abbo (D* All-in 20 toch?) is de S55 met camera €149 en zonder camera €99).
Da's een interessante aanbieding. Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat je je bestelling binnen hebt bij GSM.nl?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal hoe ver is het met je review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 21:34:
Korakal hoe ver is het met je review?
sssst! dat is nog helemaal niet bekend dat ik daarmee bezig ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Korakal schreef op 06 April 2003 @ 00:16:
[...]

sssst! dat is nog helemaal niet bekend dat ik daarmee bezig ben
offtopic:
Nu wel

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

offtopic:
niet doorvertellen hoor, straks weet iedereen het 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<niets>

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
De S55's uit Duitsland bevatten gewoon de LG01 firmware, dus met Nederlandse menu's en T9. De foon lulde ook gewoon Hollands tegen me toen ik het ding voor het eerst aanzette. Maar dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van de simkaart. De papieren handleiding is uiteraard wel Duits, maar de Nederlandse staat gewoon in PDF op CD (wel vermomd als de Deense file :))

En zoals gezegd, je kunt de boel anders gewoon flashen met de LG01 firmware.

offtopic:
Abo spel je met 1 b, dus niet abbo..

[ Voor 19% gewijzigd door Fuzzillogic op 07-04-2003 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexxennium schreef op 07 april 2003 @ 01:09:
De S55's uit Duitsland bevatten gewoon de LG01 firmware, dus met Nederlandse menu's en T9. De foon lulde ook gewoon Hollands tegen me toen ik het ding voor het eerst aanzette. Maar dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van de simkaart. De papieren handleiding is uiteraard wel Duits, maar de Nederlandse staat gewoon in PDF op CD (wel vermomd als de Deense file :))

En zoals gezegd, je kunt de boel anders gewoon flashen met de LG01 firmware.

offtopic:
Abo spel je met 1 b, dus niet abbo..
Dat is ideaal :) Met hoeveel mensen heb jij het gedaan dan? blijven de verzendkosten dan gelijk...tot hoeveel telefoons dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 15:13:
[...]
Dat is ideaal :) Met hoeveel mensen heb jij het gedaan dan? blijven de verzendkosten dan gelijk...tot hoeveel telefoons dan?
Twee. Maar waarom mail je die lui niet zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Toch jammer dat we geen IA's meer mogen doen he? :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem onlang op ebay gekocht. Nu nog afwachten tot hij arriveert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Kun je op de een of andere manier de SMS instelling veranderen zodat 'ie nog maar 160 tekens per bericht toelaat?
Ik verstuurde vandaag weer per ongeluk 2 tekens teveel, gelijk weer een extra bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
Ik heb een losse S55 gekocht en ben nu op zoek naar een tweedehandscamera.

Wil iemand die van hem voor een redelijk prijs kwijt?
Laat wat horen via mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 10 April 2003 @ 17:29:
Kun je op de een of andere manier de SMS instelling veranderen zodat 'ie nog maar 160 tekens per bericht toelaat?
Ik verstuurde vandaag weer per ongeluk 2 tekens teveel, gelijk weer een extra bericht...
Waarschuwt de S55 je daar niet van te voren voor? Mijn oude T39 geeft een piep zodra je teveel tekens gebruikt en laat even midden in het beeld zien dat het 2 berichten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
Nee bij de S55 zie je rechtsboven in beeld hoeveel berichten het zijn. Ik geloof tot een maximum van 4 of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
magicstar schreef op 10 April 2003 @ 20:05:
Nee bij de S55 zie je rechtsboven in beeld hoeveel berichten het zijn. Ik geloof tot een maximum van 4 of 5.
Dat is een maximum van 5 met tekst. Ik heb zelf een m50 en heb het voor elkaar gekregen om met plaatjes 9 sms berichten te maken, maar dat was alleen om te testen :) Wanneer je 5 berichten typt wordt ie wel trager. Je kunt echter niet instellen, wat Korakal vraagt, dat ie na 1 sms een waarschuwing geeft. Je moet gewoon opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Mja, dat 'ie het aantal berichten aangeeft ben ik vanavond achter gekomen (ik had het niet eerder gezien dat het er stond). Dan maar gewoon goed opletten dus, 't is zonde om voor 2 letters een extra bericht te versturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij vind je het nergens goedkoper:
- Gratis Siemens S55 + CAM
- icm 2 jaar Vodafone 90 (Debitel, 20 E per maand)
- Geen aansluitkosten
- Geen verzendkosten

op www.studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb net de MSI bluetooth dongle gekocht bij Mycom, maar ik krijg m niet aan de praat. met de S55. Iemand suggesties?
Ik heb al verschillende instellingen van XtndConnectPC en van de MSI software geprobeerd, maar het lijkt niet te werken.
De MSI software lijkt wel te synchroniseren als ik daar instel dat 'Information Synchronisation' automatisch moet starten bij het inpluggen van de dongle, maar dan kan ik mijn contacts en notes en dergelijke niet weervinden in Outlook 2000

[edit]
Het is gelukt, ik heb de nieuwe drivers gedownload van de MSI site, heet bt49.exe en daarmee de serial port verbonden. Daarna kon ik gewoon synhroniseren met XtndConnectPC

[ Voor 32% gewijzigd door gwystyl op 11-04-2003 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 07:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 09:40:
Volgens mij vind je het nergens goedkoper:
- Gratis Siemens S55 + CAM
- icm 2 jaar Vodafone 90 (Debitel, 20 E per maand)
- Geen aansluitkosten
- Geen verzendkosten

op www.studentmobiel.nl
Gewoon bij Debitel kost ie momenteel hetzelfde dacht ik, maar 2 jaar vind ik zo lang... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
ja dan heb je de telefoon wel goedkoop, maar je belt redelijk duur en plus dat je dan weer een 2 jarig contract hebt

[ Voor 28% gewijzigd door m@fkeez op 11-04-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Review Siemens S55 door Korakal:

hier ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:05
In het status scherm kunnen er de volgende 2 dingen staan:
GPRS
|GPRS|

Wat is precies het werschil tussen deze 2?

In het boekje vind ik
GPRS = Ingeschakeld en beschikbaar
|GPRS| = Aangemeld

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 19:50
De S55 geeft de mogelijkheid om in een keer 760 tekens in een sms te rammen. Hierdoor komt het bericht in meerdere delen aan, betaal je als je over de standaard 160 tekens komt meer? (worden het dus meer afzonderlijke sms-berichten?)

Ik dacht dat dit namelijk wel zo was... Een bekende van me met een Nokia 3210 (die blijkbaar ook langere sms-berichten kan schrijven) verzekerde me nl. dat dit niet zo was...

X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Yep je betaalt gewoon voor meedere berichten.

Wie heeft er trouwens al een s55 Sterling Silver, ik heb wel meerdere sites gezien waar die te koop is in het zilver, maar dan staat er altijd een plaatje bij van de Artic Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

m@fkeez schreef op 14 April 2003 @ 13:43:
Yep je betaalt gewoon voor meedere berichten.

Wie heeft er trouwens al een s55 Sterling Silver, ik heb wel meerdere sites gezien waar die te koop is in het zilver, maar dan staat er altijd een plaatje bij van de Artic Blue
Ik heb de Sterling Silver, maar dan zonder camera (was niet leverbaar met camera, en die boeit me ook niet zo). Heb geen digitale camera of webcam bijdehand om plaatjes te schieten (neem aan dat het je daarom te doen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
dus als ik het goed begrijp heb dus deze Afbeeldingslocatie: http://www.palmserver.cz/obr.php3?show=3016

Waar heb je die vandaan gehaald dan, want bij siemens nederland wisten ze er zelf niets van of wanneer die leverbaar zou worden.

[ Voor 22% gewijzigd door m@fkeez op 16-04-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Niemand dus deze kleur van de S55 al heeft??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neuh, ik heb de artic blue, maar ik probeerde een foto te verturen via IR naar een IR-printer, in eerste instantie vond ie wel het apparaat, maar het versturen deed weinig en werd toen afgebroken. Een tweede poging gaf aan dat er geen apparaat was voor verbinding...

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je zien of de update met de firmware gelukt is? Toen ie bij mij aan het eind was zei het scherm dat er geen verbinding was, was dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Nee, niet dat ik mij kan herinneren.
Versie van de FW kun je checken door *#06# te toetsen en dan 'info' kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx voor de snelle reactie!

/edit: en hij is oke, wat een lekker toestel zeg :9

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kan ik bij de S55 ook foto's toe kennen aan nummers zodat ik kan zien wie er beld?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

meendering schreef op 16 April 2003 @ 21:27:
Kan ik bij de S55 ook foto's toe kennen aan nummers zodat ik kan zien wie er beld?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb em ook! _O_
Ik ben er erg blij mee. Heb em bij T for Telecom gehaald, met een 2 jarig Debitel 090 abbo.
Gister opgehaald, en nu pas aan de lader :P Ik heb em eerst helemaal leeg gemaakt.

Ik ben wat met die ColorSchemeEditor bezig geweest, maar ik vind het jammer dat je geen transparante kleur kan geven aan dingen... Ik zou de achtergrond van de menuknopjes en het hele operator gebeuren graag transparant hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Beekforel op 18-04-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Beekforel schreef op 18 April 2003 @ 10:53:
Ik ben wat met die ColorSchemeEditor bezig geweest, maar ik vind het jammer dat je geen transparante kleur kan geven aan dingen... Ik zou de achtergrond van de menuknopjes en het hele operator gebeuren graag transparant hebben.
Zoiets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Cutebritney/review/S55/S55frontbox.jpg

Ik heb gewoon gezorgd dat m'n achtergrond dezelfde kleur heeft als de knopjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Zoiets idd... Dat is wel een goed idee :)
Nu nog mijn operator ding transparant maken.

Waar vind ik leuke ringtones die optimaal van mijn phone gebruik maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Is wel een vette foon :) Ik heb zelf de C45 van Siemens. Eigenlijk vind ik die niet zo heel denderend :( Ik wil eigenlijk een Nokia 5210, is wel groter, maar wel handiger in gebruik vind ik persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Go0s schreef op 18 April 2003 @ 22:50:
Is wel een vette foon :) Ik heb zelf de C45 van Siemens. Eigenlijk vind ik die niet zo heel denderend :( Ik wil eigenlijk een Nokia 5210, is wel groter, maar wel handiger in gebruik vind ik persoonlijk :)
Dit zijn niet echt telefoons die je met elkaar moet vergelijken. De c45 is de laagste range uit de siemens serie (en bovendien een oudere generatie c55 is er al) deze heeft logischer wijs ook een heel andere doelgroep dan de S serie van siemens.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Heeft er iemand eigenlijk al een carkit in combinatie met de s55. Ik ben eigenlijk van plan om er een te kopen, eerst wilde ik bluetooth maar vind het toch wel een groot nadeel dat je de telefoon niet op kan laden.

Als ik de orginele carkit koop moet ik er dan nog wat bij kopen?

Deze carkit wilde ik bestellen http://www.koopjessite.nl/products/siemens_c55.htm. Is die een beetje makkelijk zelf in te bouwen en moet ik er nog andere dingen bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op 18 april 2003 @ 10:53:
Is gewoon te veranderen. Laatste parameter van de betreffende regel in 0 veranderen (*click*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie ook "speling" in het toestel aan de bovenkant? Als ik de voorkant met mijn ene hand pak en de achterkant met mijn andere hand dan zit er speling in mijn toestel van links naar rechts. Dit terwijl mijn toestel nog niet een keer gevallen is... Iemand anders ook, want dan ga ik er mee terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 14:42:
Heeft een van jullie ook "speling" in het toestel aan de bovenkant? Als ik de voorkant met mijn ene hand pak en de achterkant met mijn andere hand dan zit er speling in mijn toestel van links naar rechts. Dit terwijl mijn toestel nog niet een keer gevallen is... Iemand anders ook, want dan ga ik er mee terug!
Een heel klein beetje, hooguit een halve milimeter. Zo weinig dat het wel normaal kan zijn. Als het bij jou erger is zou ik terug gaan... maar siemens en speling op je toestel :X Dat kan best een paar maanden gaan duren.
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 00:00:
[...]
Is gewoon te veranderen. Laatste parameter van de betreffende regel in 0 veranderen (*click*)
De "Uitleg van de bestandstructuur" die daar moet staan kan ik niet vinden... dus ik heb geen idee welke parameter ik moet aanpassen, en of dat met de Editor moet, of gewoon met een texteditor.

[ Voor 29% gewijzigd door Beekforel op 21-04-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer_Huijs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 19:50
Je kan alles met de editor aanpassen ... Als je iets transparant wil maken moet je alleen geen kleur selecteren, maar het vinkje weghalen (linksonder in de editor voor de providernaam en voor de rest kan je in de lijst rechtsboven ook vinkjes weghalen voor de dingen die transparant moeten zijn...)

Leuk progje :)

X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Heeft er hier niemand een carkit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik ben ook op zoek geweest naar screensavers, maar weet iemand ook een screensaver die een digitale klok weergeeft, ipv een analoge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op 21 april 2003 @ 19:54:
Heeft er hier niemand een carkit??
Aanstaande vrijdag heb ik er 1, hoezo?

Edit:
Ik lees net je post hierboven, ik weet het dus nog niet, ik heb hem in Duitsland besteld(http://www.caraudio24.de/freisprechen/anlagen/index.htm), dat scheelde al heel wat...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Is dat dezelfde carkit als die link van mij? En weet je hoeveel de verzendkosten ongeveer zijn?

Ik zie op die site van jou ook verschillende carkits staan welke kan je het beste pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik d8 hier ergens te hebben gelezen dat je een 25mb chip in deze foon kan (laten) zetten, ipv de luttelle 1 mb die er standaard in zit. Dit lijkt mij wel wat :) Kan iemand mij wat meer informatie geven?? Met eventueel wat linkjes enzo ;) Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 12:01:
ik d8 hier ergens te hebben gelezen dat je een 25mb chip in deze foon kan (laten) zetten, ipv de luttelle 1 mb die er standaard in zit. Dit lijkt mij wel wat :) Kan iemand mij wat meer informatie geven?? Met eventueel wat linkjes enzo ;) Tnx!
Ik heb het inderdaad ook gelezen, 32MB gaat het over...
Maar dan ben je wel je garantie kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat ook al op duitse mob sites, maar je moet wel die speciale flexmem chipjes bestellen, gewoon met die chip naar de electronica boer gaan, en die vult dan 1 code van die chip inz'n pc in, en dan kan ie zo een grotere bestellen van hetzelfde type.
Daarna moet je de oude verwijderen, en de nieuwe erin solderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei, solderen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon leren spaarzaam om te gaan met je geheugen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja moet dan maar heh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op 22 April 2003 @ 21:25:
Is dat dezelfde carkit als die link van mij? En weet je hoeveel de verzendkosten ongeveer zijn?

Ik zie op die site van jou ook verschillende carkits staan welke kan je het beste pakken?
Ik heb gewoon de goedkoopste gepakt, dat voicedail gebruik ik toch niet... Misschien dat ik ooit nog eens een uitbreiding koop voor bij mijn Kenwood KDC M7024, best leuk, smsjes op het display!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Voicedial heb je op je carkit toch ook niet nodig ?? dat zit toch al op de s55 zelf.

EN als je een carkit wil kopen kun je net zo goed de orginele siemens kopen weet je zeker dat het goed werkt zijn ook nog niet eens zo duur

kijk Hier maar eens

Heeft trouwens al iemand een Sterling silver s55 kunnen bemachtigen??????

[ Voor 12% gewijzigd door m@fkeez op 23-04-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... het is maar net wat je er voor over hebt.

1 MB geheugen...krap en zuinig aan doen maar wel 1 jaar garantie

of

32 MB geheugen... een zee aan spellen/foto's maar geen garantie en je moet solderen...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
Zijn er mensen die het al gedaan hebben dat extra geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, iemand een URL van zo'n mem-upgrade?? Hoe zijn jullie aan die info gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 11:54:
jah, iemand een URL van zo'n mem-upgrade?? Hoe zijn jullie aan die info gekomen?
Ik heb geen url ervan maar ik weet het via Jaromir... deze schijnt devolpmer te zijn van Siemens.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb sinds gisteren een S55 gekregen via het werk, maar op het eerste gezicht valt hij vies tegen. Vooral als je de T68i gewend bent. Vandaar ook een vraag...die hopelijk nog niet gesteld is.

Als ik het telefoonboek/adresboek raadpleeg en scroll door de namenlijst, dan vind ik de letters te groot. Ik heb 'hoofdletters' bij instellingen uitgeschakeld. Bij de T68i waren de letters tenminste instelbaar in 3 groottes. Is dit ook mogelijk bij de S55, want op deze manier kan ik niet zien welke "Janssen" ik moet kiezen in de lijst.

PS: wat is het verschil tussen telefoonboek en adresboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ik kom ook van de T68i naar de S55, vind de overstap wel meevallen :)

Telefoonboek: op de SIM
Adresboek: in het toestelgeheugen
Adresboek heeft veel meer velden

Je kunt voor zover ik weet niet de grootte instellen. En ook niet de sorteervolgorde (voornaam of achternaam, hij pakt altijd achternaam). Ik heb het opgelost door de velden om te keren: voornaam bij achternaam invullen en vv. Dit kun je heel makkelijk goed syncen met Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Laatst online: 21-11-2024
Waar ik me door die grootte van letters vooral aan erger is het feit dat ik niet meer volledige adressen of namen kan typen omdat er gewoonweg te weinig letters op een regel kunnen. Zoiets moet toch zeker wel kunnen als je bedenkt dat de T68i zelfs ouders is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sheik schreef op 25 April 2003 @ 17:07:
Als ik het telefoonboek/adresboek raadpleeg en scroll door de namenlijst, dan vind ik de letters te groot. Ik heb 'hoofdletters' bij instellingen uitgeschakeld. Bij de T68i waren de letters tenminste instelbaar in 3 groottes. Is dit ook mogelijk bij de S55, want op deze manier kan ik niet zien welke "Janssen" ik moet kiezen in de lijst.
Dat is gewoon een functie die de SonyEricsson wel heeft en de Siemens niet. Mijn Ericsson T65 (vorige toestel) had dat ook, en ik vind het wel jammer dat de Siemens dat niet heeft, maar er is wel mee te lezen. Na uitgebreid vergelijken/proberen van mijn S55 en de T68i van een vriend van me vind ik vooral het snellere reageren van de menu's en T9 van de S55 fijner, en ik vind de toetsaanslag van de S55 fijner.
De polyfone ringtones hadden niet zo gehoeven, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

En zoals al eerder door mij gezegd:
gwystyl schreef op 14 April 2003 @ 13:50:
[...]
Ik heb de Sterling Silver, maar dan zonder camera (was niet leverbaar met camera, en die boeit me ook niet zo). Heb geen digitale camera of webcam bijdehand om plaatjes te schieten (neem aan dat het je daarom te doen was?
Hij's dus al zeker wel uit in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
En als ik mag vragen, waar heb jij die gekocht heb Ik heb namelijk alleen deze kunnen vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.club-siemens.net/gallery/s55/s55.1.jpg

Dus als je erbij zou kunnen zetten waar je hem vandaan hebt???? dan kan ik er ook eentje gaan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m@fkeez schreef op 23 April 2003 @ 19:35:
Voicedial heb je op je carkit toch ook niet nodig ?? dat zit toch al op de s55 zelf.

EN als je een carkit wil kopen kun je net zo goed de orginele siemens kopen weet je zeker dat het goed werkt zijn ook nog niet eens zo duur

kijk Hier maar eens

Heeft trouwens al iemand een Sterling silver s55 kunnen bemachtigen??????
Niet zo duur?? Ik vind het nogal... Die van mij is van THB en die was 70 euro en geen 165!!

Moet ik er wel bij zeggen dat hij het nog niet doet, maar dat komt volgens mij door de software van mijn telefoon, kan ik de oude software nog terugzetten, en zo ja, waar haal ik die vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 15:07:
[...]

Niet zo duur?? Ik vind het nogal... Die van mij is van THB en die was 70 euro en geen 165!!

Moet ik er wel bij zeggen dat hij het nog niet doet, maar dat komt volgens mij door de software van mijn telefoon, kan ik de oude software nog terugzetten, en zo ja, waar haal ik die vandaan??
Lijkt me sterk dat hij met de nieuwe software niet werkt....

De nieuwe software staat voor verbetering meestal...dus ik zou niet terug gaan naar oudere software ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 15:07:
[...]

Met een orginele carkit heb je vaak wel een stuk beter geluid. Dat is ook wel wel waard. (vind ik tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Een vraagje voor de mede-S55 bezitters:
In de handleiding staat dat je voor de verlichting kunt kiezen tussen aan / uit / automatisch
Ik kan echter deze optie in m'n foon nergens vinden, alleen maar de verlichtingssterkte (van 0-100%). Kijk ik er nou continu overheen of is die optie er gewoon uitgesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
Ik kan hem ook nergens vinden. Iid alleen de sterkte en het contrast is in te stellen.

Ook in mijn handleiding staat dat van uit/aan/automatische :?

[ Voor 29% gewijzigd door magicstar op 28-04-2003 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een accupack waar 2 simmetjes in kunnen :?

Zijn die te verkrijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 13:04:
Ik ben op zoek naar een accupack waar 2 simmetjes in kunnen :?

Zijn die te verkrijgen ?
crosspost!

ik heb even gezocht, maar 't lijkt niet verder te gaan dan tot de S35... :/

[edit]
er bestaat wel iets lelijks... maar dat zou ik je telefoon niet aan durven doen :P
universal dual sim

[ Voor 27% gewijzigd door Korakal op 28-04-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 28 April 2003 @ 13:05:
[...]

crosspost!

ik heb even gezocht, maar 't lijkt niet verder te gaan dan tot de S35... :/

[edit]
er bestaat wel iets lelijks... maar dat zou ik je telefoon niet aan durven doen :P
universal dual sim
Ja sorry zat eerst in de verkeerde :(

Maar ik hoop wel dat ze komen, heb nu 2 tels op zak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 13:10:
[...]

Ja sorry zat eerst in de verkeerde :(

Maar ik hoop wel dat ze komen, heb nu 2 tels op zak
Let op: dual SIM betekent niet dubbele bereikbaarheid!
't Is de ene of de andere aan, niet tegelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan zoiets dan nog steeds niet gewoon 2 nummers op 1 simkaart en als er een gesprek binnen komt op 1 van bijde kan je gewoon opnemen en als je wilt bellen kan je kiezen uit 2 nummers.

Nou ik wist het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Vorige week heb ik mijn orginele carkit thuis ontvangen. Alleen nu wilde ik mijn carkit op mijn boxen van mijn autoradio aansluiten. Nu moet je daarvoor een aparte adapter voor kopen (je kan hem ook op zo'n boxje aansluiten die meegeleverd is maar dat lijkt me minder).

Nu vroeg ik me of iemand weet waar je die kan kopen? (Het liefst niet in een internetstore)

p.s het is een: phone-in adapter cable * order no: L36880-N3015-A137
(ik kon hem nergens vinden :S)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.