Siemens S 55 :9~

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.979 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:38
Ik kan hem ook nergens vinden. Iid alleen de sterkte en het contrast is in te stellen.

Ook in mijn handleiding staat dat van uit/aan/automatische :?

[ Voor 29% gewijzigd door magicstar op 28-04-2003 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een accupack waar 2 simmetjes in kunnen :?

Zijn die te verkrijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 13:04:
Ik ben op zoek naar een accupack waar 2 simmetjes in kunnen :?

Zijn die te verkrijgen ?
crosspost!

ik heb even gezocht, maar 't lijkt niet verder te gaan dan tot de S35... :/

[edit]
er bestaat wel iets lelijks... maar dat zou ik je telefoon niet aan durven doen :P
universal dual sim

[ Voor 27% gewijzigd door Korakal op 28-04-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 28 April 2003 @ 13:05:
[...]

crosspost!

ik heb even gezocht, maar 't lijkt niet verder te gaan dan tot de S35... :/

[edit]
er bestaat wel iets lelijks... maar dat zou ik je telefoon niet aan durven doen :P
universal dual sim
Ja sorry zat eerst in de verkeerde :(

Maar ik hoop wel dat ze komen, heb nu 2 tels op zak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 13:10:
[...]

Ja sorry zat eerst in de verkeerde :(

Maar ik hoop wel dat ze komen, heb nu 2 tels op zak
Let op: dual SIM betekent niet dubbele bereikbaarheid!
't Is de ene of de andere aan, niet tegelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan zoiets dan nog steeds niet gewoon 2 nummers op 1 simkaart en als er een gesprek binnen komt op 1 van bijde kan je gewoon opnemen en als je wilt bellen kan je kiezen uit 2 nummers.

Nou ik wist het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Vorige week heb ik mijn orginele carkit thuis ontvangen. Alleen nu wilde ik mijn carkit op mijn boxen van mijn autoradio aansluiten. Nu moet je daarvoor een aparte adapter voor kopen (je kan hem ook op zo'n boxje aansluiten die meegeleverd is maar dat lijkt me minder).

Nu vroeg ik me of iemand weet waar je die kan kopen? (Het liefst niet in een internetstore)

p.s het is een: phone-in adapter cable * order no: L36880-N3015-A137
(ik kon hem nergens vinden :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik heb vandaag even een mailtje naar siemens gestuurd en het bleek dat deze adapters niet in nederland verkrijgbaar zijn.
Dit vind ik persoonlijk wel een slechte zaak. Koop je een orginele carkit van siemens kan je nog eens niet aansluiten op de boxen van je autoradio. En om dit nu te gaan bestellen vanuit duitsland is ook behoorlijk duur.

Die adapter kost namelijk 25 euro en daar komen dan de verzendkosten nog bij. Dat kan toch behoorlijk prijzig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op 28 april 2003 @ 19:06:
Ik heb vandaag even een mailtje naar siemens gestuurd en het bleek dat deze adapters niet in nederland verkrijgbaar zijn.
Dit vind ik persoonlijk wel een slechte zaak. Koop je een orginele carkit van siemens kan je nog eens niet aansluiten op de boxen van je autoradio. En om dit nu te gaan bestellen vanuit duitsland is ook behoorlijk duur.

Die adapter kost namelijk 25 euro en daar komen dan de verzendkosten nog bij. Dat kan toch behoorlijk prijzig worden.
Verzendkosten zijn verzekerd uit duitsland 16,50 dus 25+16,5=41,50....

Post duitsland - nederland gaat erg snel... binnen 1 dag heb je hem in huis (had ik tenminste met mijn MCA-20 camera voor mijn T68i welke ik op duite e-bay gekocht heb) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had eerst dus een S35 bij Libertel en nu een S55 bij KPN, maar ik kan geen nummermelding aankrijgen en als ik mensen bel gebeurt dat altijd anoniem. Ligt dat dan aan het toestel of aan de provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In je toestel zit een optie anoniem..
die moet je instellen zodat je zichtbaar bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n ding:
BT headset werkt perfect (plantronics)
BT synchro met pc werkt perfect (sitecom)

Maar mijn scherm geeft standaard aan:
links : spellen rechts: menu

nu wil ik dat spellen kwijt voor een andere menukeuze... liefst adresboek. Iemand een idee ?

ps website erg leuk en handig: www.club-siemens.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:04
Gisteren de S55 binnengehad! Het is tot nu toe een wereldding :)

Cherryman : Als je 1 x kort en snel op dat linkerknopje drukt zegt hij "Start spellen". Klik op wijzigen en selecteer je adresboek.

suc6

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cherryman, als je op je joystick naar onderen drukt kom je ook in je adresboek terecht als het goed is.

Maar ik kan het anoniem niet uitzetten. Dan zegt ie:
anoniem bellen overige groepen?
en dan kan ik alleen maar op ok klikken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik synchroniseer met outlook, zo staan mijn adressen en afspraken in de Siemens. Nu wil ik voor mijn afspraken geen alarmtoon horen of voelen. Weet iemand hoe je kunt instellen dat de alarmfunctie voor de afspraken uit staat maar voor andere toepassingen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik heb m ook binnen vandaag!!!
Ik vind m erg mooi, en ook erg gebruiksvriendelijk (had nog nooit een siemens gehad)
Alleen vraag ik me af waarom zit dat gat aan de achterkant? (Is dit de antenne?)
en waarom kunnen ze er geen mooi dopje bijleveren? voor de rest een perfect toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

brokenp schreef op 29 April 2003 @ 19:03:
Ik vind m erg mooi, en ook erg gebruiksvriendelijk (had nog nooit een siemens gehad)
Alleen vraag ik me af waarom zit dat gat aan de achterkant? (Is dit de antenne?)
en waarom kunnen ze er geen mooi dopje bijleveren? voor de rest een perfect toestel
Da's voor een externe antenne van een carkit.
Waarom ze geen dopje erbij doen :? geen idee... zat bij de M-series altijd wel, zou inderdaad wel netter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 29 April 2003 @ 19:05:
[...]

Da's voor een externe antenne van een carkit.
Waarom ze geen dopje erbij doen :? geen idee... zat bij de M-series altijd wel, zou inderdaad wel netter zijn.
Dan moet het voor de M50 serie zijn want deze had er ook geen dopje bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 10:57:
[...]

Dan moet het voor de M50 serie zijn want deze had er ook geen dopje bij...
:z
ok, ok... de M35 en de ME45, daar zaten dopjes bij. Zo goed dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 01 May 2003 @ 15:35:
[...]

:z
ok, ok... de M35 en de ME45, daar zaten dopjes bij. Zo goed dan? ;)
Ik zeg alleen maar dat de M50 het ook niet had... :? :X

Daaruit blijkt dat Siemens dat tegenwoordig gewoon niet meer doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 13:31:
Waarom kan zoiets dan nog steeds niet gewoon 2 nummers op 1 simkaart en als er een gesprek binnen komt op 1 van bijde kan je gewoon opnemen en als je wilt bellen kan je kiezen uit 2 nummers.

Nou ik wist het wel.
Je kunt de ene phone ook doorschakelen naar de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij TopVision verkopen ze de S55 voor 272 euro. Dat is wel ontzettend goedkoop vergeleken met andere shops. Alleen heb ik nu een mailtje gestuurd met de vraag of ik dan wel gewoon de zilveren versie krijg, maar heb nog steeds geen reply gehad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heb hier een S55 liggen, en geprobeerd met mijn T-Mobile simkaart.
Zodra ik het toestel aanzet, geeft ie aan : 'schrijffout SIM'

Daarna gaat ie gewoon verder en kan ik alles doen...

Iemand de oplossing?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ja, SIMswap aanvragen. Je SIMkaart is gaar.
Dat kun je doen via de T-Mobile klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
AlvaK schreef op 01 May 2003 @ 18:27:
Bij TopVision verkopen ze de S55 voor 272 euro. Dat is wel ontzettend goedkoop vergeleken met andere shops. Alleen heb ik nu een mailtje gestuurd met de vraag of ik dan wel gewoon de zilveren versie krijg, maar heb nog steeds geen reply gehad. :(
Als je bericht heb gehad, kun je dat dan even hier melden, welke kleur ze hebben, de bij hun op de site afgebeelde artic blue of de sterling silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe duur de phone nu is bij de orange winkel?? ZONDER cam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 23:32:
kan iemand mij vertellen hoe duur de phone nu is bij de orange winkel?? ZONDER cam!!
nee.
Waarom wil je trouwens per sé van de Orange winkel de prijs weten?
Voor prijzen hebben we de Siemens S55 pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w8 op de sl55 (niet de benz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Niet online
Je gaat me niet vertellen dat de sl55 ongeveer dezelfde prijs gaat krijgen, dus ik zie ook niet in waarom ik zou wachten op de sl55?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 01 May 2003 @ 23:36:
[...]

nee.
Waarom wil je trouwens per sé van de Orange winkel de prijs weten?
Voor prijzen hebben we de Siemens S55 pricewatch.
ehm, omdat ik gister bij de orange winkel ben geweest en ze me daar alleen de prijs met cam hebben meegegeven.. EN ik wil em zonder cam ;) met orange abo dus! Dus niet zo'n gekke vraag toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

freddyathlon schreef op 01 mei 2003 @ 20:24:
Heb hier een S55 liggen, en geprobeerd met mijn T-Mobile simkaart.
Zodra ik het toestel aanzet, geeft ie aan : 'schrijffout SIM'

Daarna gaat ie gewoon verder en kan ik alles doen...

Iemand de oplossing?
Dat heb ik ook, en ik ben terug gegaan naar de winkel (Belcompany Utrecht) en daar zeiden ze dat het een bekend probleem was met de combi S55-T-mobile, en dat T-mobile dat vanzelf gaat oplossen. Er wordt dus een keer een oplossing naar je foon gestuurd (geen idee hoe ze dat doen, zal wel op ongeveer dezelfde manier gaan als een operator-logo-swap?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_
  • Laatst online: 13-11-2021
Weet iemand of er mogelijk ook nog upgrades komen van het fototoestel van de Siemens S55? Tijdje terug op tweakers.net namelijk gelezen dat 1megapixel binnenkort ook snel gemeengoed is op telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul_ schreef op 03 mei 2003 @ 17:00:
Weet iemand of er mogelijk ook nog upgrades komen van het fototoestel van de Siemens S55? Tijdje terug op tweakers.net namelijk gelezen dat 1megapixel binnenkort ook snel gemeengoed is op telefoons...
Denk niet dat gaat komen omdat:

a. De camera moet zo'n nieuwe lens hebben welke ontzettend duur is.
b. De camera heeft een andere besturing nodig -> telefoon moet andere software hebben.
c. Als je ene 1 megapixel camera ooit op de S55 zou hebben dan zou je geen eens foto's kunnen nemen omdat deze gewoonweg te weinig geheugen heeft. Een 1 megapixel foto neemt natuurlijk meer ruimte in dan de foto's die nu met de S55 Cam genomen worden.
d. In de tijd dat de 1 megapixel camera volledig produceerbaar is, is de S65 er al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:38
@ dickies: Ik heb begin vorige maand( 2 mei april ) een S55 met orange Free 20 abo gehaald voor 2 jaar. Ik was 74,95 kwijt en kreeg daarvan 50 terug als starttegoed.

[ Voor 4% gewijzigd door magicstar op 04-05-2003 00:18 . Reden: maand fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met het kopen van een S55 in Duitsland?
Ik ben van plan om hier de phone te halen:

Hierzo

Hier is ie voor 235 euro >:)

Weet iemand hoe het zit met de talen die op die telefoon staan, kun je die veranderen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels88 schreef op 05 May 2003 @ 11:27:

Hierzo

Weet iemand hoe het zit met de talen die op die telefoon staan, kun je die veranderen? ;)
Je kunt gewoon andere firmware (met NL taal erin) erop flashen. Kijk eerder in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 27-08 13:55
@Dickies: Ik denk dat je net iets te laat bent; Orange geeft nu steeds minder subsidie op telefoons..

Ik heb 3 weken mijn S55 en ik heb met een Free30 abbo 29,95 betaald voor de telefoon met cam.. Toen ik gelijk belde met rekening info had ik 50 euro extra tegoed in mijn bundel.. :?

offtopic: weet toevallig iemand hoelang het duurt voordat je je rekening info op internet kan zien??

[edit]
Ik moet trouwens wel zeggen dat synchronisatie via Ir een stuk trager gaat dan met de bijgeleverde datakabel.. Iets wat ik toch wel jammer vind..

[ Voor 17% gewijzigd door Krypt op 05-05-2003 11:47 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:58

-Stef-

Slainthe!

Ik heb vandaag de S55 binnengekregen maar zit nu met een wel heel erg standaardvraag waarop ik echter niet zo snel een antwoord kan vinden. Standaard staan er alleen maar polyphone beltonen in mijn toestel maar ik wil gewoon conventionele oproeptonen. Waar kan ik die vinden? Moet ik daarvoor eerst de Siemens Data Suite voor downloaden?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

-Stef- schreef op 05 mei 2003 @ 16:51:
Ik heb vandaag de S55 binnengekregen maar zit nu met een wel heel erg standaardvraag waarop ik echter niet zo snel een antwoord kan vinden. Standaard staan er alleen maar polyphone beltonen in mijn toestel maar ik wil gewoon conventionele oproeptonen. Waar kan ik die vinden? Moet ik daarvoor eerst de Siemens Data Suite voor downloaden?
1. er zitten alleen polyfone tonen bij, op ééntje na (belmelodie uitschakelen = standaardtoontje)
2. ik zal even een link naar een topic van mij zoeken, ik ben namelijk al eens op zoek geweest naar normalere beltonen > "Gewone" beltonen voor polyfone toestellen
3. de Siemens datasuite zit gewoon op de bijgeleverde cd hoor, die hoef je niet te downloaden :+

[ Voor 5% gewijzigd door Korakal op 05-05-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Korakal schreef op 05 May 2003 @ 16:53:
[...]

1. er zitten alleen polyfone tonen bij, op ééntje na (belmelodie uitschakelen = standaardtoontje)
2. ik zal even een link naar een topic van mij zoeken, ik ben namelijk al eens op zoek geweest naar normalere beltonen > "Gewone" beltonen voor polyfone toestellen
3. de Siemens datasuite zit gewoon op de bijgeleverde cd hoor, die hoef je niet te downloaden :+
Helaas zijn die links daar niet meer bereikbaar. :/

Ik heb nu met de oude simkaart erin de telefoonlijst gekopieerd naar mijn adresboek. Hoe krijg ik deze nou in mijn telefoonboek?

[ Voor 33% gewijzigd door -Stef- op 05-05-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Stef hier even een handige tip: RTFM Read the fucking manual. |:( |:( |:(

Daarna hoef je waarschijnlijk niet meer van zulke vragen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels88 schreef op 05 mei 2003 @ 11:27:

Hierzo

Fonmarkt.de verstuurd helaas alleen binnen Duitsland :).
Maar voor 10 euro meer heb je hem bij www.einfachpreiswert.de, met 20 euro verzendkosten & vooruitbetalen, heb je hem dan voor 265 euro in NL thuisbezorgd. Daar heb ik mijn S55 zaterdag ook besteld, aangezien mijn Ericsson T28S overleden is na enkele jaren trouwe dienst :'(. Ik hoop dat ik hem in de loop van deze week krijg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
even een kort vraagje.. (geen zin om hele topic door te spitten)

heeft de S55 fun standaard die camera erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Die M series zijn die bestand zijn tegen stof, stoot en spat water, daarbij hoort natuurlijk zo'n rubber dopje, zowel voor het datagat als voor het antenne gat aan de achterkant. Bij m'n ouwe S35 miste ik hem al...

Over de prijzen van de phone bij de orange winkel: Het is heel verschillend! Als je bestaande abonnee bent word je aan de hand van je belgedrag ingedeelt in catogoriën, brons, zilver, goud en volgens mij ook platina. Ik zat in de zilver catogorie, da's ongeveer 30 tot 35 Pleuro per maand bellen en sms-en. Ik heb hem gekocht met een 2 jarig abo, met camera voor NIKS NOPPES NIENTA afgelopen donderdag. Ben nu al ZEER tevreden over die Phone! Wat een vet ding zeg! Niet alleen hoe hij eruit ziet, maar gewoon, functionaliteit!

Heb hem omgebouwd tot m'n portable jukebox, heb deze thread doorgelezen (took me 3 hours!) en heb verschillende links verzameld.

Voor diegene die opzoek zijn naar games, ringtunez, animations enz:

http://www.club-siemens.net/
http://www.siemensinfo.de/s55colschemes.htm
http://prezario.hbg.lu.se/~polytones/nonmusic.html
Review Siemens S55
http://216.239.39.120/tra...w.s55-world.net/index.htm
http://perso.club-interne...ly%20ring%20tone/ACPM.htm
http://siemensinfo.de/
http://www.siemens-s55.de/ringtones/
http://www.siemens-world.de/static/buglists55.htm

Heb meteen ook al m'n phone geflashed naar SW11. Heb geen zichtbare verschillen meegemaakt. Ik vond hem op de info site van siemens zelf. Te vinden op siemens.com naar consumenten zooi, mobiel gereedschap, S55, downloads, upgrade of iets dergelijks.

Het relaxte aan het toestel vind ik dat je gewone .mid files kunt uploaden en als ringtunez kunt gebruiken. Had al een lading op m'n hardeschijf staan, maar heb maar voor de gelegenheid wat meer gezocht. Tevens merkte ik dat je niet grotere .mid bestanden kunt afspelen dan 48Kb. Het voordeel hiervan is dat je complete nummers kunt uploaden, maar het nadeel is dat je 1 mb geheugen erg snel vol zit :(. De .mmf filez echter (zie 1 van de links voor een player en 2000 (!) files) zijn ook zeer relaxet en vele malen kleiner dan .mid. Met de siemens data suite echter kun je de .mid files ook inkorten of gedeelten extraheren! Op zich wel een voorruitgang tenopzichte van de S35 die ook al .mid files kon afspelen als ringtunez.

Heb jammer genoeg nog weinig games kunnen vinden, misschien zijn er mensen die wat willen uitwisselen? PM me maar ofzo of voeg me toe aan je msn lijst: chipy_j@hotmail.com.

Verder heb ik nog een vraag aan de mensen met een Orange abo: het schijnt zo te zijn dat je (nog) niet kunt mmsen met de phone omdat ze het gprs nog niet compatible hebben gemaakt met het Orange netwerk ofzoiets... Zijn er al mensen die hiermee geëxperimenteerd hebben? Zo ja, werkt het en wat zijn de instellingen? Het kunnen e-mailen vanuit m'n phone lijkt me namelijk errug cool! Het data verkeerd is helemaal voor nop bij Orange! Kost alleen 6 Euro van je bel bundel (dus blijft er nog bijv 30-6=24 euro over om te bellen en te sms-en...)

Voor tips en tricks mag je me ook gerust vragen stellen, de tricks zijn grotendeels dezelfde als bij de S35 die ik eerst had.

Wie was trouwens diegene die z'n phone had laten uitbreiden naar 32mb geheugen. Als ik die posts moet geloven moet hij hem al lang hebben. Maar wat zijn nu ZIJN ervaringen ermee? Is hij even snel, bijv. Jammer dat je er weinig info over kan geven waar en hoe hij nog meer geupgrade kan worden.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
MMS'en met Orange kun je gratis doen via www.nowmms.com (je krijgt dan ook een @nowmss.com mailadres)
Ik MMS me plat met wat vrienden van me die ook Orange hebben.. lekker gratis; maar voor hoelang is nog de vraag..

Er is een topic over, maar als je nog vragen hebt kun je wel even mailen...

Mailen gaat dan via MMS2mail... Om echt te kunnen mailen vanuit je maileditor van je S55 en mail op te halen via pop of imap moet je de APN "internet" gebruiken ipv de APN "wap".

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

m@fkeez schreef op 25 April 2003 @ 22:47:
En als ik mag vragen, waar heb jij die gekocht heb Ik heb namelijk alleen deze kunnen vinden.
[afbeelding]

Dus als je erbij zou kunnen zetten waar je hem vandaan hebt???? dan kan ik er ook eentje gaan bestellen
Ik heb m gewoon bij de BelCompany (Boven Clarenburg, Utrecht) gehaald. De blauwe met camera was uitverkocht en ze konden aan een partij grijze zonder camera komen. Dat is inmiddels al wel ruim een maand geleden, dus ik verwacht dat ze nu ook elders wel verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:05
Ik ben wel ff benieuwd hoe lang jullie doen met de batterij van de S55.
Ik doe er ongeveer 2 dagen mee. Ik heb hem dan ook 's nachts aan staan.
Over het algemeen staat GPRS uitgeschakeld, net zoals BT en IrDA. Af en toe speel ik dan spelletje of stuur ik een sms.
Ik vind die 2 dagen nogal weinig, als je nagaat dat de specs ongeveer 300 uur zijn (12,5 dag). Dit is natuurlijk wel in optimale condities, dat weet ik, maar ik vind het verschil nogal groot.
Hoe lang doen jullie gemiddeld met een volle batterij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe erg lang met een mijn batterij
wel een week denk ik en de mijne staat ook gewoon 's nachts aan.
en toch bel ik iets van 10 min per dag denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Mijn batterij gaat een dag of 4 à 5 mee, met redelijk wat bellen (uurtje of 6 per maand ATM). 's Nachts staat ie wel uit, maar dat is maar heel kort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

m@fkeez schreef op 05 mei 2003 @ 21:46:
Stef hier even een handige tip: RTFM Read the fucking manual. |:( |:( |:(

Daarna hoef je waarschijnlijk niet meer van zulke vragen te stellen.
In de manual staat anders niet waar je conventionele beltonen kunt krijgen. Trouwens in deze hele draad van bijna 40 pagina's zijn ze al nauwelijks te vinden. Laat staan dat de gepostte links werken dus als jij het weet geeft je gewoon antwoord en zo niet dan post je gewoon niets en ga je maar lekker buitenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik denk dat m@fkees refereerde op de post erboven... lijkt mij ook een manual vraag; hoewel het wel wat genuanceerder gebracht kon worden..
-Stef- schreef op 05 May 2003 @ 17:06:
[...]

Helaas zijn die links daar niet meer bereikbaar. :/

Ik heb nu met de oude simkaart erin de telefoonlijst gekopieerd naar mijn adresboek. Hoe krijg ik deze nou in mijn telefoonboek?
Maar laat dit nu niet in een flamewar ontaarden... ik ben inmiddels ook opzoek naar normale ringtones in mmf formaat en heb ze nog niet kunnen vinden.. die ik heb gevonden zijn waardeloos.. zodra ik iets vind dan laat ik het je wel weten..

[edit]
En toch nog even ontopic:
Mijn telefoon gaat een weekje mee met wat bellen, mms-en en grps'en... hij gaat 's nachts wel uit en heb de ilumination terug gezet op 60%... 100% vind ik een beetje te veel van het goede..

[ Voor 19% gewijzigd door Krypt op 06-05-2003 23:33 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een heerlijk toestel, alhoewel ik nog niet de juiste colorscheme ben tegengekomen.
Tevens zijn de gamez voor dit toestelletje zeeeer de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Krypt schreef op 06 May 2003 @ 23:31:
Ik denk dat m@fkees refereerde op de post erboven... lijkt mij ook een manual vraag; hoewel het wel wat genuanceerder gebracht kon worden..

[...]

Maar laat dit nu niet in een flamewar ontaarden... ik ben inmiddels ook opzoek naar normale ringtones in mmf formaat en heb ze nog niet kunnen vinden.. die ik heb gevonden zijn waardeloos.. zodra ik iets vind dan laat ik het je wel weten..

[edit]
Mijn telefoon gaat een weekje mee met wat bellen, mms-en en grps'en... hij gaat 's nachts wel uit en heb de ilumination terug gezet op 60%... 100% vind ik een beetje te veel van het goede..
Ik ben benieuwd. Overigens, ik weet niet of jij die handleiding van de S55 heb doorgebladerd maar als er iets een prijs verdient voor onduidelijkheid is het dit boekje wel. Vandaar dus mijn vraag hier in dit S55 topic. Die polyphone beltonen vind ik verschrikkelijk en zoek gewoon de ouderwetse monotone beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

offtopic:
-Stef-, zet je ICQ eens aan?

Over die beltonen: er zit er dus ééntje in, wanneer je je beltonen 'uit' zet (dus niet op stil) dan geeft ie dié weer.

Voor de rest zou je zelfs de standaard-windows midi's kunnen gebruiken; maar ik weet niet precies welke beltonen je nog zoekt.
Overigens doet die site uit het topic wat ik noemde het bij mij nog prima hoor:
http://www.planete-nokia.net/mid/polyphoniques.html

van die site: electric eel is kewl 8)

[ Voor 95% gewijzigd door Korakal op 07-05-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Om eerlijk te zijn -Stef-, ik heb het hele boekje doorgelezen en snap van sommige dingen geen hout van... Siemens staat niet bekend als goeie vertalers iig (kijk maar naar het halfduitse software pakket en bijv "Formaten" ipv "Formateren" in de telefoon)...

En om maar even antwoord te geven op je vraag: Als je telefoon automatisch alles heeft gekopieerd van je SIM naar het Adresboek, dan staat de nummer zowel op in je Telefoonboek(SIM) als in je Adresboek(Telefoon).. om dan toch alles weer naar je SIM te kopieeren selecteer je alle nummers (Alles Markeren) en dan kopieeren naar SIM... klaar..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind alleen (vooral tov de Samsung N620 die ik tot voorkort had) de polyphone beltonen zwaar tegenvallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik ken de N620 niet, maar ik merk wel dat er verdommes veel verschil tussen de verschillende polyphonic ringtones zit.. bepaalde midi's komen niet tot hun recht en andere die zijn prachtig..

Ik heb zelf de theme van WillemWever B) erop zitten, en die klinkt (vind ik) erg goed..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Kheb gisteravond de S55 besteld bij Telecom.nu! Een enorm vette foon, maarja wat wil je na een uit elkaar vallende 3210 is elke nieuwe foon denk ik een verbetering ;)
Hopelijk is de overgang Nokia->Siemens niet een heel erge... :?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had toendertijd Ashanti-Whats love erop staan...

Je hoorde op die Samsung het refrein met zang en al....Op de S55 hoor je slecht de tonen van het refrein en waar zang had moeten zijn nog lelijkere tonen.... Errug jammer...

Heb de S55 geruild met mijn vrouw voor de gamez, maar anders had ik het nooit gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Krypt schreef op 06 May 2003 @ 23:31:

Ik heb nu ook mijn verlichting op 60% gezet, en nu maar eens kijken of het veel verschil gaat maken, ik verwacht het eigenlijk wel.
Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zuchtmodus*
GPRS met T-Mobile blijft een niet te nemen hindernis.
Ik heb net een half uur met de klantenservice gebeld en die muts vertelde dat ze uitvoerig de S55 aan het testen zijn, vandaar dat de gegevens nog niet op de site staan.
Ze adviseerde me een SMSje te sturen naar nummer 1202 met de text "MMS S55".....
Ook geen resultaat....Word hier een beetje moe van! Zelfs mijn oude Samsung N620 (een toch veelverkocht toestel) wordt nog niet eens door T-Moblie ondersteund...... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

als ik de s55 aan zet, krijg ik te zien: schrijffout sim
en ook af en toe verliest ie het netwerk, terwijl ik dat bij mijn 7250 nooit had op mijn kamer.

Wie heeft dit ook ondervonden en iemand een oplossing?
verder werkt de telefoon perfect, alleen dit...

Provider : T-Mobile

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwg radje klopt inderdaad dat t-mobile en s55 niet samengaan op gprs gebied
maar ik ben eigenwijs van nature en heb alles toch gewoon ingesteld. wap nu via benwap
en stuur mms via nowmms werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

OK, ik zal het hier eens vragen...

Ik heb een headset; Bluetooth van het merk Rayzor.

Nu krijg ik dat ding wel goed gepaard met mijn s55, alleen ik kan zelf niet bellen via de headset.
Een binnenkomend gesprek aannemen met de headset is geen probleem, maar het moet toch mogelijk zijn om zelf ook een gesprek te starten via de headset, of om eventueel het gesprek door te sturen naar de headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:34

SambalBij

We're all MAD here

Ik heb hem sinds vandaag ook, damn wat een mooi toestel :9~

Toch een hele verbetering, na een plukje Nokia's toch weer een Siemens (S35i -> 6210 -> 7110 -> 6310 -> S55)

Weet iemand btw wat de beste/snelste manier is om het telefoonboek van mijn 6310 over te zetten naar de S55?
Via de simkaart is niet echt een optie, aangezien de namen dan worden ingekort tot 14 tekens ofzo en ik meerdere contacts heb met meer dan 1 nummer per naam.

[ Voor 48% gewijzigd door SambalBij op 08-05-2003 20:16 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Operations schreef op 08 May 2003 @ 19:53:
Ik heb hem sinds vandaag ook, damn wat een mooi toestel :9~

Toch een hele verbetering, na een plukje Nokia's toch weer een Siemens (S35i -> 6210 -> 7110 -> 6310 -> S55)

Weet iemand btw wat de beste/snelste manier is om het telefoonboek van mijn 6310 over te zetten naar de S55?
Via de simkaart is niet echt een optie, aangezien de namen dan worden ingekort tot 14 tekens ofzo en ik meerdere contacts heb met meer dan 1 nummer per naam.
Ik heb alle nummers overgezet via Infrarood. Dan moet je het wel een voor een doen, maar als je even de tijd neemt is het zo gebeurd. Gaat best snel.

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Hmm dat wil niet echt :(
Ik heb van een hoop mensen meerdere nummers; zowel het volledige mobiele nummer voor bijv sms of bellen vanuit het buitenland, en nog een verkorte kiescode voor goedkoper bellen binnen nederland (kpn zakelijk abonnement) en die laatste komen dus niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Operations schreef op 08 mei 2003 @ 20:44:
Hmm dat wil niet echt :(
Ik heb van een hoop mensen meerdere nummers; zowel het volledige mobiele nummer voor bijv sms of bellen vanuit het buitenland, en nog een verkorte kiescode voor goedkoper bellen binnen nederland (kpn zakelijk abonnement) en die laatste komen dus niet mee :(
Heb je infrarood of datakabel voor je 6310? Anders kun je de contacten via Outlook overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 17:22:
nwg radje klopt inderdaad dat t-mobile en s55 niet samengaan op gprs gebied
maar ik ben eigenwijs van nature en heb alles toch gewoon ingesteld. wap nu via benwap
en stuur mms via nowmms werkt perfect
Waar haal je de instellingen dan voor NowMMS vandaan?!
En wat ben je kwijt per minuut/verzonden bericht?!

Tevens las ik (ik meen in dit topic) dat je voor MMS eerst GPRS moet aanzetten?!
Als dat niet werkt met T-Mobile, hoe kun je dan toch MMSen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Korakal schreef op 08 mei 2003 @ 21:42:
[...]

Heb je infrarood of datakabel voor je 6310? Anders kun je de contacten via Outlook overzetten.
Goed idee! Het overzetten, en nog wijzigen, van contacts gaat erg goed in combinatie met Outlook.

Nog een ander probleempje waar ik vanmorgen achterkwam.

KPN M-Info lijkt niet (meer) te werken met dit toestel.
De instellingen heb ik reeds nagelopen aan de hand van de KPN site en een pdf op de siemens site, maar als ik probeert 'http://m-info/' te openen krijg ik de melding '502 bad gateway'

De instellingen zijn volgens mij goed:

Profile name: KPN M-Info
IP Address: 010.096.001.014
Port: 9201
Homepage: http://m-info/
GPRS Lingertime: 1440 minutes (0 minutes ook geprobeert)
CSD Lingertime: 300 seconds
Conn. profile: KPN M-Info

Het connection profile:

CSD Settings:
Dial-up number: +31653111111
Call type: ISDN
Loginname: minfo
Password: minfo

GPRS Settings:
Activated: Yes
APN: m-info

----
Het opvragen van andere pagina's (http://wap.tweakers.net/ bijvoorbeeld) gaat via deze verbinding wél goed, alleen de m-info homepage doet het niet.

Iemand ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik lees overal op het forum dat je kunt mmsen met nowmms, maar nu heb ik naar mijn mening alle instellingen correct ingevoerd en doet hij het nog steeds niet. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik verkeerd doe? Ik kan wappen dus die instellingen zijn goed. Verder zou ik het echt niet weten. Ik gebruik Orange.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ff schemaatje van Operations gejat: :)
Mijn instellingen met S55 @ Orange voor Nowmms

Het connection profile:
Profile name: Orange Share

CSD Settings:
Dial-up number: <leeg>
Loginname: <leeg>
Password: <leeg>

GPRS Settings:
APN: wap
Loginname: 0628000000

Je kan nog een 2e connection profiel aanmaken met als APN internet, hiermee kun je dus ook naar imap en pop3 connecten maar dan gaat het wel van je bundel af.. de APN wap is all included en gaat dus niet van je bundel af.

MMS settings:
MMS relaysrv.: http://mms.nowmms.co.uk/+316<rest van je 06)=<je wachtwoord bij nowmms)
IP Instellingen:
Ip address: 010.250.255.188
Ip port: 9201
Connection profile: Orange Share (want je wilt niet dat het van je bundel afgaat)

[ Voor 7% gewijzigd door Krypt op 09-05-2003 11:58 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Operations schreef op 09 May 2003 @ 11:10:
[...]
KPN M-Info lijkt niet (meer) te werken met dit toestel.
De instellingen heb ik reeds nagelopen aan de hand van de KPN site en een pdf op de siemens site, maar als ik probeert 'http://m-info/' te openen krijg ik de melding '502 bad gateway'

De instellingen zijn volgens mij goed:

IP Address: 010.096.001.014
Port: 9201
Homepage: http://m-info/
GPRS Lingertime: 1440 minutes (0 minutes ook geprobeert)
CSD Lingertime: 300 seconds
Conn. profile: KPN M-Info

Het connection profile:

CSD Settings:
Dial-up number: +31653111111

GPRS Settings:
Activated: Yes :? :?
APN: m-info
https://www.m-info.nl/wapshop/tstinstel/siemenss55.htm , deze heb je helemaal gevolgd blijkbaar... enige is: je hebt GPRS aanstaan :? Heb je nou wel of geen GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Ja die heb ik gevolgd. Ik heb inderdaad GPRS, maar ook als ik die uitzet, en de telefoon dus gewoon inbelt op dat nummer, krijg ik dezelfde foutmelding.
Ook als ik inplaats van 'minfo' als gebruikersnaam en wachtwoord mijn mobiele nummer (10 cijferig, dus 0610......) opgeef en mijn door kpn ge-sms-te wachtwoord, heb ik nog steeds hetzelfde resultaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Operations, welke software versie heb je? Heb je al geupdate naar de laatste (V11)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Ja, die stond er standaard al op zelfs :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Product: S55
P.-Date: 2003-04-03
SW-Version: 11.
SW-Date: 2003-03-07
Variant: A 120
Std-Map/SW: 1/11
D-Map/Prov: 115/169
Lang./T9: lg1/1
Codecs: FR/EFR/HR
Audio-Par.: NfV 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Hmmmmmm heeel vreemd. Probeer nog eens een paar andere pagina's dan t.net, hebben die ook problemen of gaat dat gewoon goed?
Misschien is de m-info pagina een beetje stuk?

Probeer anders een andere WAP provider, bijv. Vizzavi of Tutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor MMS'en met Orange via Nowmms. Moet ik dan Share (GPRS) aan hebben staan? Ik heb dat namelijk niet. Zou het niet via wap kunnen. MMS jes versturen en ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
ERhmm. weet ik eigenlijk niet.. zou vast wel kunnen, maar denk dat je dan wel meer kwijt zult zijn dan via GPRS als je een beetje MMS'jes ontvangt en verstuurd..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

MMS heeft als basis GPRS, daar kun je niet omheen. Gewoon een essentieel onderdeel daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Hmmz M-Info doet het nu weer :?
Ik denk dat die m-info portal pagina eruit heeft gelegen ofzo, want ik heb niets gewijzigd sinds de laatste keer dat ie het nog niet deed.
Iedereen toch bedankt voor de suggesties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ben vandaag naar de Orange winkel geweest om Share aan te vragen. Alles goed en wel, sms ontvangen op m'n telefoon in de winkel met de instellingen, alleen kon m'n telefoon die instellingen niet overnemen :(. Dus die man van Orange de instellingen van z'n Nokia in die van mij overgezet, maar dat was dus ook zonder resultaat.
Krypt schreef op 09 mei 2003 @ 11:44:
Ff schemaatje van Operations gejat: :)
Mijn instellingen met S55 @ Orange voor Nowmms

Het connection profile:
Profile name: Orange Share

CSD Settings:
Dial-up number: <leeg>
Loginname: <leeg>

GPRS Settings:
APN: wap
Loginname: 0628000000

Je kan nog een 2e connection profiel aanmaken met als APN internet, hiermee kun je dus ook naar imap en pop3 connecten maar dan gaat het wel van je bundel af.. de APN wap is all included en gaat dus niet van je bundel af.

MMS settings:
MMS relaysrv.: http://mms.nowmms.co.uk/+316<rest van je 06)=<je wachtwoord bij nowmms)
IP Instellingen:
Ip address: 010.250.255.188
Ip port: 9201
Connection profile: Orange Share (want je wilt niet dat het van je bundel afgaat)
TnX voor deze info, alleen deze info werkt momenteel ook nog niet. Ik denk dat ik veels te ongeduldig ben, het zou pas vanavond werken volgens de man in de winkel. In het boekje staat echter dat het meteen zou moeten werken. Ik wacht gewoon nog ff een dagje, en anders ga ik gewoon lekker terug naar die winkel.

Heb wel een vermoeden dat je GPRS aan moet zetten via menu <9> <6> <1>

Werkt MMS nu via Share nu wel of niet? of hebben jullie het er gewoon over dat het gratis is? Ik heb die voorwaarden gelezen van Nowmms, maar daarin zeggen ze letterlijk dat het gratis is, maar dat je dus wel dagelijks reclame sms-en kan verwachten, dat dit momenteel max 1 is, maar dat het ook meer kan zijn. Dat ze niet verantwoordelijk zijn voor schade die je eventueel op loopt en uiteindelijk dat ze deze voorwaarden kunnen veranderen zonder je hierover in te lichten! Ik wil niet m'n tel-nummer verliezen aan allemaal spam providers, word momenteel op m'n huisnummer en op een mail adres al helemaal misbruikt door die gasten! 30 (!) spam mails per dag, en dat waren er een maand geleden nog maar een 15 ofzo! Dat wil ik echt niet op m'n telefoon ontvangen!
freddyathlon schreef op 08 mei 2003 @ 19:50:
OK, ik zal het hier eens vragen...

Ik heb een headset; Bluetooth van het merk Rayzor.

Nu krijg ik dat ding wel goed gepaard met mijn s55, alleen ik kan zelf niet bellen via de headset.
Een binnenkomend gesprek aannemen met de headset is geen probleem, maar het moet toch mogelijk zijn om zelf ook een gesprek te starten via de headset, of om eventueel het gesprek door te sturen naar de headset?
Ik heb zelf geen BT set momenteel, maar heb wel het volgende "ontdekt". In het BT "menuutje" kan je het één en ander instellen; Menu <9> <6> <4> en dan opties. Bij zichtbaar voor een ander kan je bijvoorbeeld Altijd zichtbaar neerzetten, of eerst een apparaat zoeken en dat in de lijst bekend app. neerzetten ofzo.
babbelbox schreef op 07 mei 2003 @ 11:18:
[...]

Ik heb nu ook mijn verlichting op 60% gezet, en nu maar eens kijken of het veel verschil gaat maken, ik verwacht het eigenlijk wel.
Ik hou jullie op de hoogte
60%? Da's veel! heb m'n phone op 30% gezet, voor normaal gebruik heb ik daar voldoende aan. Voor gamez echter, als ik bijv in de trein zit, wil ik hem nog wel es op 100% zetten. Heb speciaal daarvoor een appart profiel ingesteld, een profiel kan ik namelijk sneller selecteren dan de verlichting in te stellen. (links op toestel <+> drukken, dan profiel selecteren of nummer intoetsen: 1 staat bijv. voor norm. omgev., 2 voor stille omgev. enz.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
GPRS moet iig aan als je een MMS stuurt of wilt ontvangen.. Anders geeft ie een CSD error (ik heb bij de CSD instellingen niets ingevuld)...
Share was bij mijn binnen 5 minuten aan... bel anders de klantenservice nog een keer om te vragen of ie echt aanstaat..

Officieel ondersteund Orange nog geen MMS, maar via Nowmms werkt het wel en aangezien het gewoon via je wap portal gaat is het nog gratis ook... Die reclame neem ik maar voor lief; maar heb nog er nog geen gezien.. het kan trouwens wel een tijdje duren voordat je een mms van/via nowmms krijgt.. de service ligt soms even plat.. Als je vragen hebt kun je ook even een IM sturen..

Ik heb mijn verlichting nu ook een paar dagen op 30% staan, is te lezen maar als mijn s55 in z'n hoesje zit wil het soms wel wat moeilijker te lezen zijn..

[ Voor 4% gewijzigd door Krypt op 09-05-2003 16:31 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar haal je de instellingen dan voor NowMMS vandaan?!
En wat ben je kwijt per minuut/verzonden bericht?!

Tevens las ik (ik meen in dit topic) dat je voor MMS eerst GPRS moet aanzetten?!
Als dat niet werkt met T-Mobile, hoe kun je dan toch MMSen?!

de instellingen van nowmms kun je van de website halen
de instellingen van t-mobile staan ook op de website van t-mobile
dan in je siemens bij menu vebindingen gprs aanzetten en klaar
bij je mms instellingen een nieuw profiel maken met de inloggegevens van nowmms
daar bij verbindingsprofiel(onderste regel) aangeven dat hij via je ben wap profiel verbinding moet maken

vervolgens kun je gewoon een mss maken en wordt hij via gprs verstuurd werkt perfect
via je navigatieknopje op links drukken en je ziet de hoeveelheid verzonden gprs data in kb en je kan gelijk testen of het dus gewerkt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Laatst online: 12-09 18:53

evol

hello world

Bel ik net die klantenservice om Share te activeren. Vertellen ze me dat dit toestel niet ondersteunt wordt??????? Hoe hebben jullie dat dan gedaan?

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Het maakt al redelijk wat verschil tussen 100% of 60%. Sinds ik mijn verlichting op 60% heb ingesteld, doe ik ongeveer 4,5 dag met mijn batterij, (met 100% deed ik er ongeveer 2 dagen mee). Die verlichting is dus een behoorlijke energie zuiger.
Heb de verlichting nu ook nog verminderd tot 30% (hoewel het dan wel af en toe minder goed te zien is, maar ja).
Eens kijken hoe lang we de batterij dan mee gaat. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
@out: Gewoon zeggen dat je nu nog een S55 hebt, en dat je over een week je 6610 binnen krijgt, maar dat je alles al geactiveerd wilt hebben ed. Gewoon share laten activeren en geen instellings sms laten sturen.. zo heb ik het gedaan iig

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

@Krypt: Net gebelt, nu geactiveerd :) Net instellingen gezet zoals jij zei eerder in dit topic, en alles lijkt te werken! Beters! Thx!
Maaruhm 1 vraag dan...wrom doet Orange dan zo moeilijk over die S55 ondersteuning als het zo simpel is???

/edit
Nog een vraag. Met het pijltje naar links zie je je dataverbruik. Is dat nou werkelijk wat binnen die 2mb valt ofniet?
Ik begrijp niet wat er nou wel en niet psies binnenvalt. Moet ik nou gewoon op die 2mb letten (dmv pijltje links) of niet?

[ Voor 35% gewijzigd door evol op 10-05-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Alles via APN wap is gratis, en alles via APN internet gaat van je bundel af.. De APN internet gebruik ik bijna niet, alleen om mail te versturen (mail ophalen gaat via mijn orange mailaccount).. heb net 20kb van mijn bundel gebruikt..

Wat je telefoon aangeeft is gewoon het totale verkeer wat over GPRS heen is gegaan; heeft niets met je bundel te maken..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om overzicht te krijgen hoeveel je van de 2MB gebruikt heb ga je gewoon naar wap - Share menu. Dan ga je naar persoonlijk. Dan naar gebruikersoverzicht. Dan internet access. Daar kun je precies zien hoeveel je gebuikt hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

Maar waarvoor is die 2mb dan? Dat snap ik dus niet.
Je zegt alles via APN wap is gratis, gaat APN internet dan van je 2mb af of nog apart van je belbundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 13:31:

Nou ik wist het wel.
2 nummers op 1 simkaart is helemaal niet zo handig.
Wat op hetzelfde neerkomt, maar mi veel handiger is, is een telefoon die 2 simkaarten tegelijk aankan.
Die dus twee verbindingen tegelijk heeft lopen (kunnen ook 2 verschillende providers zijn), en die dan bijv door de beltoon aangeeft op welk nr gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
@out: je betaald 6 euro voor Share.. hierbij zit wap access totaal inbegrepen, voor de rest (downloaden van spelletjes/ringtones/pop/imap etc) moet je via je internet apn en gaat het van je 2mb bundel af die je ook voor die 6 euro krijgt..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 09:14

TdV

Vraagje aan alle s55 gebruikers; hoe goed is de agenda functie, is deze echt bruikbaar of meer een extra? Synchroniseert deze goed met outlook? Heb je een extra kabel nodig of word deze meegeleverd?

Ik wil een gsm met een goede agenda functie of kan ik dan misschien beter wachten op de sx1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

TdV schreef op 12 May 2003 @ 17:17:
Vraagje aan alle s55 gebruikers; hoe goed is de agenda functie, is deze echt bruikbaar of meer een extra? Synchroniseert deze goed met outlook? Heb je een extra kabel nodig of word deze meegeleverd?

Ik wil een gsm met een goede agenda functie of kan ik dan misschien beter wachten op de sx1 ?
Ik vind de agenda goed bruikbaar, je kan gewoon items toevoegen met tijd, terugkeerpatroon e.d. Alleen de plaats (als je die op de plaats invult waar Outlook dat standaard heeft staan) zie je niet terug. Ik zet dus altijd bij de notes waar ik een bepaald college heb
Hij synchroniseert ook goed met Outlook (agenda en contactpersonen, mail doe ik niet).
Je krijgt er een datakabel bij en met de nieuwste versie van XTNDConnectPC voor Siemens (staat ergens op de Siemens site?) werkt dat prima. Ik heb zelf ook een MSI Bluetooth dongle, dat werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

TdV schreef op 12 May 2003 @ 17:17:

't is natuurlijk geen full-agenda functie die erop zit. Naar mijn mening is voor full/zakelijk gebruik een telefoon agenda per definitie te beperkt en kun je beter voor een telefoon/PDA combi als de SX-1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Ok gwystyl en Korakal; bedankt voor jullie reakties. Ik wil graag die sx1 maar ja; die duurt nog wel een poosje geloof ik en ik moet nu een nieuw abo hebben. Anders moet ik nu een 7650 (lelijk) of p800 (duur) kopen om een pda/gsm combi te krijgen of zijn er nog meer die hier op lijken? (symbian os.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

2 vragen:
* wil je per sé een PDA/GSM in één? > dan hebben we nog een Nokia 9210/9210i met Symbian (Crystal OS), Palm Tungsten | W (PalmOS), O2 XDA (PocketPC), Orange SPV (MS Windows Smartphone)
* waarom wil je per sé Symbian OS (en bijv. niet PalmOS)

Overigens, als ik mij niet vergis duurt het niet zo heel lang meer voordat de SX-1 er is. Eventueel nu een nieuwe abonnement afsluiten en de SX-1 vast bestellen? (en tot die tijd met je huidige telefoon doorbellen)

[ Voor 8% gewijzigd door Korakal op 13-05-2003 09:56 . Reden: SPV toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Korakal schreef op 13 mei 2003 @ 09:48:
2 vragen:
* wil je per sé een PDA/GSM in één? > dan hebben we nog een Nokia 9210/9210i met Symbian (Crystal OS), Palm Tungsten | W (PalmOS), O2 XDA (PocketPC), Orange SPV (MS Windows Smartphone)
* waarom wil je per sé Symbian OS (en bijv. niet PalmOS)

Overigens, als ik mij niet vergis duurt het niet zo heel lang meer voordat de SX-1 er is. Eventueel nu een nieuwe abonnement afsluiten en de SX-1 vast bestellen? (en tot die tijd met je huidige telefoon doorbellen)
Bedankt voor de tips; daar zal ik eens naar kijken. Ik zal jullie mooie s55 topic niet verder vervuilen met mijn offtopic gepraat, das zo zonde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

~1k posts, dus we gaan hier verder:
[rml]Siemens S 55 :9~ [ deel2][/rml]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.