ik doe niksjohnny.xxx schreef op 13 oktober 2002 @ 19:22:
kan ik mijn versie eigenlijk ergens reggen?
normaal doe ik zoiets niet, maar ik heb er geen zin in dat straks iemand met een serial maker mijn serial gaat gebruiken en ik straks niet meer kan spelen
(of maak ik me nou weer zorgen om niets)
was ook helemaal niet tegen jouw bedoeld
Ok jullie hebben gelijk..
Alleen 1 ding wil ik graag nog weten..
Als ik dit nog mag vragen, kan ik bv wel de tweakers ut server gebruiken?
Of geen enkele?
Server is outdated?Da Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 19:27:
jawel op tilde drukkken (~) en dan open ut.tweakers.net:8888 intikken en op enter rammen.. eigenlijk zou ik dat niet mogen zeggen want je hebt een illegale versie
Dat komt omdat ie nog UT1 draait dacht ik, of zelfs helemaal buiten werking is
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
het gaat hier niet over mp3. het gaat over games. En de meeste games zijn hun geld meer dan waard. Mensen zijn er dan ook toch wel een beeetje langer mee bezig dan het gemiddelde nummer.dave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 19:21:
[...]
Dus gooien wij morgen met zn allen onze mp3s weg..
Ik hou niet zo van diefstal namelijk
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Draaide die niet build 927?Fuelke schreef op 13 oktober 2002 @ 19:28:
[...]
Dat komt omdat ie nog UT1 draait dacht ik, of zelfs helemaal buiten werking is
Omdat je die niet kon downloadenDa Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 19:31:
ik vraag meeigenlijk nog even dit af.. Vroeger kochtj e toch ook je bordspellen als gansebord etc?
Maar ik denk wel dat we er nu over op kunnen houden
Okay, ik heb dus ook UT2k3 gekocht, maar ik vind dat ie niet loopt zoals ie zou KUNNEN lopen. Eerst zal ik mijn systeem posten:
AMD XP 1600+
MSI K7T Pro2 RU
ATi Radeon 8500
512 MB DDR geheugen
SBLive! 5.1
Als ik de resolutie 1280 X 1024 @ 16 bit draai, met de details niet eens echt hoog, (de meeste op normal en een enkele op high), dan kom ik elke game op een gemiddelde FPS van 25 - 30 uit. Ik weet dat UT2k3 een heel stuk zwaarder is als UT, maar dat ik daar gemiddeld iets van 130 FPS haalde en nu 100 lager vind ik wel een ERG groot verschil. Ik heb de nieuwste VIA 4in1 drivers gedownload, en verschillende Radeon drivers. Op het moment heb ik de Catalyst drivers. Ik kan me ook nog wel herinneren dat mijn 3DMark score veel hoger was dan het nu is: 7900.
Wat kan ik nog meer proberen om UT2k3 beter werkend te krijgen? Of zit er niks anders op dan upgraden? Ik weet dat mijn proc. niet de snelste is van het moment, maar in principe moet 1400 mhz toch nog wel genoeg zijn voor dit spel?
AMD XP 1600+
MSI K7T Pro2 RU
ATi Radeon 8500
512 MB DDR geheugen
SBLive! 5.1
Als ik de resolutie 1280 X 1024 @ 16 bit draai, met de details niet eens echt hoog, (de meeste op normal en een enkele op high), dan kom ik elke game op een gemiddelde FPS van 25 - 30 uit. Ik weet dat UT2k3 een heel stuk zwaarder is als UT, maar dat ik daar gemiddeld iets van 130 FPS haalde en nu 100 lager vind ik wel een ERG groot verschil. Ik heb de nieuwste VIA 4in1 drivers gedownload, en verschillende Radeon drivers. Op het moment heb ik de Catalyst drivers. Ik kan me ook nog wel herinneren dat mijn 3DMark score veel hoger was dan het nu is: 7900.
Wat kan ik nog meer proberen om UT2k3 beter werkend te krijgen? Of zit er niks anders op dan upgraden? Ik weet dat mijn proc. niet de snelste is van het moment, maar in principe moet 1400 mhz toch nog wel genoeg zijn voor dit spel?
DenMan: zo geweldig is jouw systeem niet hoor. Je mag blij zijn met die 100fps en 7900 3Dmark puntjes. Ik heb een P4 1.7 en een GF3 en zit op ongeveer dezelfde specs (iets trager). Maar ik speel op 800x600, normal details en ik vind 't prachtig.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zoveel scheelt dat nou ook weer niet, dat mobo moet nog goed meekunnen met de huidige spellen.
Denman probeer gewoon op 1024 te draaien, en check ff of je Smoothvision en AF uit staan. De nieuwste catalyst drivers schijnen ook veel te schelen in ut2003. Owja, misschien wil een schone windows installatie met de nieuwste drivers ook wel helpen, omdat je zoveel verschillende drivers geinstalleerd hebt gehad.
Hier draait ie op 1024x768x32 met alles op highest echt perfect. Heb AF ook nog op 2x staan. Dus moet het bij jou ook wel goed kunnen draaien
In hoeverre zal de komende patch zorgen voor meer fps op de huidige systemen? Is dat iemand bekend?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Als het goed is wel, als je de bugfix lijst (http://www.ina-community....hread.php?threadid=221105) bekijkt zie je dat er toch vrij veel fixes bij OpenGL/Direct3d staan, denk dat fps hierdoor wel wat hoger komt, maar verwacht geen enorme verbeteringen
Wel als je weet dat dat mobo geen 133 Mhz FSB ondersteund. en die 33 Mhz extra die zorgen écht wel voor betere prestaties._SouLmaN_ schreef op 14 oktober 2002 @ 09:12:
[...]
Zoveel scheelt dat nou ook weer niet, dat mobo moet nog goed meekunnen met de huidige spellen.
(of hij is natuurlijk 266 erachter vergeten te schrijven.... )
ik zou zeggen probeer het uit De beta patch is er al..
zie http://www.gamers.nl/nieuws/15046
en http://www.mymtw.de/files...003-winpatch2111BETA2.exe voor de download linkje
en http://www.mymtw.de/files...003-winpatch2111BETA2.exe voor de download linkje
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
.Bedenk wel, het downloaden van de patch, die 7,5MB weegt, is op eigen risico. Het is en blijft een beta patch!
Heb jij hem al geprobeerd?
check de reacties op gamers.nl:
Ik down uit voorzorg NIX dat beta is, en met ut2k3 te maken heeft, omdat het wederom alweer mogelijk is via een trojan of spyware de CD key uit je register te rippen. Alleen dus officiële shyte voor mij
lol gister ff UT2k3 online gespeeld.. vind t nu al saai, ik word steeds eerste 
probleem is dus dat ik niet weet of dat nou noobs waren of dat ik nou zo goed ben
1 potje Curse ging echt lekker.. ok werd daar 2e maar who cares.
1st place 100 frags
2nd place 70 frags (ikke)
3rd place 30 frags
kijk dat is nou een cool potje
ook meteen ff een trail gedaan bij een clan.. best leuk om te zien hoe slecht mensen kunnen zijn in lowgrav insta gib.. dat is naar mijn idee het makkelijkste game type
in 3 potjes de clan leader echt ownen.. "ja, je bent goed genoeg"
probleem is dus dat ik niet weet of dat nou noobs waren of dat ik nou zo goed ben
1st place 100 frags
3rd place 30 frags
ook meteen ff een trail gedaan bij een clan.. best leuk om te zien hoe slecht mensen kunnen zijn in lowgrav insta gib.. dat is naar mijn idee het makkelijkste game type
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja ik laat die beta voorlopig ook ff links liggen... Ik neem geen risico
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Hmmm... nou dat is duidelijk. Nog een maandje wat geld opzij leggen en dan maar een monstersysteem kopen
Mijn suggestie al geprobeerd? UT2003 moet echt wel soepel bij jou kunnen draaien volgens mij, je kan het ook eens in OpenGL proberen (staat ook ergens in dit topic hoe dat moet) en kijken of dat werkt. Je mobo (MSI K7T Pro2 RU) das toch de 266 versie btw ?DenMan schreef op 14 oktober 2002 @ 12:13:
Hmmm... nou dat is duidelijk. Nog een maandje wat geld opzij leggen en dan maar een monstersysteem kopen
voor mij heb je een monster systeemDenMan schreef op 14 oktober 2002 @ 12:13:
ik heb zelf een 1.4 amd, Geforce2 GTS @230/390, 512Mb ddr 266Mhz
UT draai ik op 1024*768*32 met al t detail op normal of low en hij draaid rond de 40 a 50 frames, ok soms wel framedrops naar de 20 maar dat gebeurt niet vaak.
dus ik denk dat er bij jouw iets anders niet goed zit.. want als ik jouw systeem eruit draai met het mijne klopt er iets niet
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja ik dacht al dat dat mogelijk was maar ik heb me gek gezocht en niks gevonden, dan zal ik dit topic eens doorspitten om te kijken hoe het moet want OpenGL draaide bij de eerste UT ook al stukken beter dan D3D. En oh ja... het is idd de 266 versie van mijn mobo._SouLmaN_ schreef op 14 oktober 2002 @ 12:24:
[...]
Mijn suggestie al geprobeerd? UT2003 moet echt wel soepel bij jou kunnen draaien volgens mij, je kan het ook eens in OpenGL proberen (staat ook ergens in dit topic hoe dat moet) en kijken of dat werkt. Je mobo (MSI K7T Pro2 RU) das toch de 266 versie btw ?
Mjah ik dacht zelf ook al dat ik een _redelijk_ systeem had, daarom vond ik het al vreemd dat ie soms haperde. Zelf heb ik het idee dat het puur een driverprobleem is van mijn Radeon. Ik ga het eea nog wel ff uitzoeken. Oh ja... ik draai alles op een schone XP installatie. Gister ff gedaan omdat er nog wel meer troep (behalve de drivers) opstondLord_Mithril schreef op 14 oktober 2002 @ 12:39:
[...]
voor mij heb je een monster systeem
ik heb zelf een 1.4 amd, Geforce2 GTS @230/390, 512Mb ddr 266Mhz
UT draai ik op 1024*768*32 met al t detail op normal of low en hij draaid rond de 40 a 50 frames, ok soms wel framedrops naar de 20 maar dat gebeurt niet vaak.
dus ik denk dat er bij jouw iets anders niet goed zit.. want als ik jouw systeem eruit draai met het mijne klopt er iets niet
Verwijderd
Beterz, thuis gelijk ff installen.bluppy2 schreef op 14 oktober 2002 @ 10:27:
ik zou zeggen probeer het uit De beta patch is er al..
Heeft iemand nog een snelle link voor die UT2003HQ Pack? Die ik nu heb is zo traag....
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
zozo, jij bent goedLord_Mithril schreef op 14 oktober 2002 @ 11:01:
1st place 100 frags![]()
3rd place 30 frags![]()
is dat wat je wilde horen?
Verwijderd
laat dat zoeken maar zittenDenMan schreef op 14 oktober 2002 @ 13:19:
[...]
Ja ik dacht al dat dat mogelijk was maar ik heb me gek gezocht en niks gevonden, dan zal ik dit topic eens doorspitten om te kijken hoe het moet want OpenGL draaide bij de eerste UT ook al stukken beter dan D3D. En oh ja... het is idd de 266 versie van mijn mobo.
vervang
code:
1
2
3
4
| [Engine.Engine] RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice ;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice |
met
code:
1
2
3
4
| [Engine.Engine] ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice |
Verwijderd
voor die tientallen euros kunnen wij wel online spelen zonder moeitedave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:54:
[...]
Of kun je er niet tegen dat ik het spel gratis heb, en jij er tientallen euros voor hebt betaald? (no flame)
oja edit knop sorry
edit:(ja ik heb de deit knop gevonden)
deze map is geil
DM-reigncaster

download DM-reigncaster
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 16:36 . Reden: ow ]
Hey ff 1on1 vanavond?Lord_Mithril schreef op 14 oktober 2002 @ 11:01:
1st place 100 frags![]()
3rd place 30 frags![]()
Verwijderd
ieder zijn eigen smaakDa Monkey schreef op 14 oktober 2002 @ 16:59:
ik heb hem gespeeld maar ik vind aan deze map ECHT NIKS AAN. Voor mij persoonlijk zo onoverzichtelijk als de pest. Geef mij maar killingfields
ik vond killingfields niet echt fantastisch
hehe, GO raptorixRaptorix schreef op een of andere maandag:
Hey ff 1on1 vanavond?
/me wil spectaten
als dat mag natuurlijk
Oja gister voor eerst gelukt om van godlike bot te winnen met instagib, is erg leuk om je aim te trainen
woei! ik blij
moet alleen niet zo vaak doodgaan
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Te veel deaths.Glorificationer schreef op 14 oktober 2002 @ 17:20:
[afbeelding]
woei! ik blij
moet alleen niet zo vaak doodgaan
Iemand enig idee welke poort(en) ik moet mappen als ik achter winroute een servertje wil starten ?
Uhm not sure maar standaard draait ut op 7777 en geeft server info op 7778 uit me hoofd, echter veel servers draaien ook op andere poorten, dus weet niet hoe dat dan zitM@NIC schreef op 14 oktober 2002 @ 17:47:
Iemand enig idee welke poort(en) ik moet mappen als ik achter winroute een servertje wil starten ?
Thanks!! helaas hielp het niet veel. Het gaat zelfs ietsje trager dan D3D. Maar ja, ik heb in ieder geval weer wat geprobeerdVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 16:19:
[...]
laat dat zoeken maar zitten
vervang
code:
1 2 3 4 [Engine.Engine] RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice ;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
met
code:
1 2 3 4 [Engine.Engine] ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
Ok werkt alleen nu 20 tot 30 fps lager dan normaal....(20 nu)Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 16:19:
[...]
laat dat zoeken maar zitten
vervang
code:
1 2 3 4 [Engine.Engine] RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice ;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
met
code:
1 2 3 4 [Engine.Engine] ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
ik heb ook een vaag bugje, als ik onlien aan het instagibben ben dan werkt af en toe dat geweer neit dan schiet ie gewoon nie soms wel 3 maal achter elkaar (3 deaths)
ik zit echt te wachten op de game patch
ik zit echt te wachten op de game patch
Mmm in 1 van deze treads heb ik gelezen dat een "patch" is om de oude physics van UT terug te krijgen
, wie heeft deze patch nog of weet waar ik em kan vinden ?
Verwijderd
is leuk 
ik heb hem UTclassic heet ie
ik zoek wel ff een linkje voor je
edit:
hier http://home.planet.nl/~jagt0212/Dave_pics/classicut.zip
ik heb hem UTclassic heet ie
ik zoek wel ff een linkje voor je
edit:
hier http://home.planet.nl/~jagt0212/Dave_pics/classicut.zip
Verwijderd
dan moet je weer met d3d spelendave01 schreef op 14 oktober 2002 @ 18:34:
[...]
Ok werkt alleen nu 20 tot 30 fps lager dan normaal....(20 nu)
Verwijderd
UT is lelijkerDa Monkey schreef op 14 oktober 2002 @ 21:06:
maarwat is daar 'leuk' aan? wilje ut1 spelen dan start je dat toch gewoon op?
is tog leuk om weer ff met de UT achtige wapens te spelen in een mooiere omgeving
hehe kon eerst nie wennen aan de gameplay
(1 keer gespeelt) maar nu wel
hahahah maar even goed bedankt m8 ga ik zeker effe proberen
Officiele patch is uit.
is wel beta: http://download3.filefron...003-winpatch2111BETA2.exe
wat brengen we het weer leukTaliesin schreef op 14 oktober 2002 @ 22:19:
Officiele patch is uit.

OFFICIELE PATCH is uit maar hij's wel BETA. jahooor ga lekker verder slapen

tis een beta van de officiële patch 
wat ik vaag vind is dat ik in de wat zwaardere levels (Inferno, curse3) 20 fps haal op 1024x768x32 alles high, en dat t maar 5-10 fps scheelt als ik de settings op 800x600x16 alles laag zet, terwijl ik voor mn xp-reïnstall vorige week toch echt best lekker heb gespeeld op 1280x1024....
heb refresh in de UT2003.ini op 85 staan, maar dat zou toch neit veel uit moeten maken op de fps...
gebruik nu trouwens de dets 40.41 en VIA 4in1 4.43 drivers verder specs klik linkje in sig.
wat ik vaag vind is dat ik in de wat zwaardere levels (Inferno, curse3) 20 fps haal op 1024x768x32 alles high, en dat t maar 5-10 fps scheelt als ik de settings op 800x600x16 alles laag zet, terwijl ik voor mn xp-reïnstall vorige week toch echt best lekker heb gespeeld op 1280x1024....
heb refresh in de UT2003.ini op 85 staan, maar dat zou toch neit veel uit moeten maken op de fps...
gebruik nu trouwens de dets 40.41 en VIA 4in1 4.43 drivers verder specs klik linkje in sig.
(@DiscWout) omg
Er is nog geen officiele patch, maargoed... we wachten nog ever, het is tegens nog steeds mogelijk om online te spelen met de dev versie.
Verwijderd
Ik denk dat je met jouw systeem wel wat meer fps moet halen in de zwaardere levels. Sinds ik mijn nvidia drivers heb geupdated naar 40.72 loopt ie stukken beter, lijkt wel Quake 3 nuGlorificationer schreef op 14 oktober 2002 @ 22:54:
tis een beta van de officiële patch
Verder heb ik ook de VIA 4in1 4.43 drivers geïnstalleerd.
hmm, dan ga ik nu ff die 40.71 drivers installeren, ik heb t al een paar keer proberen zo te laten, maar elke keer als ik in zo'n zware map kom dan jeuken mijn vingers alweer om te tweaken
(@DiscWout) omg
das level zuigt, het is een low grav campers level als je het mij vraagt...spaceboy schreef op 13 oktober 2002 @ 16:29:
Oh oh oh. Dit spel wordt echt beter hoe vaker je 't (online) speelt! Die level met hoge flats en dan instagib. Megacool! Alleen blijft 't kut dat er zo weinig en zo laat wordt gelogd met die statistieken. En valt het jullie ook op dat hooguit 10% van de servers stats enabled heeft??

Maar ach als je eenmaal de spawn punten weet dan kun je de campers al neer fraggen voordat ze hun campers spot kunnen bereiken
btw denk eraan om een backup te maken van je user.ini wanneer je de beta patch gaat installeren. Die patch zet nl een standaard user.ini terug.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Low grav maps zuigen zowiezo. Er is nog nooit een low grafity map serieus genomen in de UT scenen.
Verwijderd
Ik hoop dat je Duits kan ... komt hier op neer dat er een Trojan in de betapatch zou zitten:
UT2k3 Patch mit Trojaner
Vergangenes Wochenende ist mal wieder einiges in der "UT 2003"-Welt geschehen. Zum einen wurden die Patch-Pläne für das kommende Update released - aber fast zeitgleich auch ein Beta-Patch, der es am wahrsten Sinne des Wortes in sich hatte.
Zur Zeit existiert dieser Patch nicht merh offiziell und wir können Euch auch nur raten, diesen Patch nicht herunterzuladen und vor allem auch auf gar keinen Fall zu installieren.
Der Beta Patch, der zu dem Shooter "UT 2003" im Netz aufgetaucht ist, beinhaltete nach Aussage der Kollegen von Gamigo angeblich einen Trojaner. Die Kollegen berichten weiter, dass dieser Patch angeblich den CD Code auslesen sollte und diesen an eine nicht bekannte Gegenstelle übertragen sollte. Ob es sich bei dieser Meldung um ein Irrtum handelt oder tatsächlich ein Trojaner in dem Patch enthalten war, konnte bisher noch nicht geklärt werden. Wir vermuten, dass der Patch unbeabsichtigt veröffentlicht wurde. Solltet Ihr im Besitz diesen Patches sein, so solltet Ihr ihn nicht installieren, ohne zumindest Eure UT2k3 gesichert zu haben.
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 14:29:
Ik hoop dat je Duits kan ... komt hier op neer dat er een Trojan in de betapatch zou zitten:
[...]

weet iemand of je monsters kan spawnen in ut2003??
Denk het niet, aangezien de unreali packages niet geinclude worden.Retaliator schreef op 15 oktober 2002 @ 14:34:
weet iemand of je monsters kan spawnen in ut2003??
ok, heb nu de 40.71 drivers geinstalleerd, en gelijk getest, maar haalde nog steeds maar gemiddeld 20fps in Inferno (daar heb ik t mee getest steeds). Toen heb ik ff elke Direct3d optie aan en uit getest, geen verschil. Toen dacht ik als laatste hoop, ik zet t nog s op opengl (had ik eerst alleen maar verlies mee), en tadaa, ipv de 20 fps die ik eerst had heb ik nu 60-70 op de zware stukjes in inferno

ik ben blij
ik ben blij
(@DiscWout) omg
he raptorix, staat die uitdaging nog steeds? dan wil ik vanaaf wel ff tegen je spelen 
mn mail is mn msn, ben vanaf 6 uur online
Bier, Whiskey en Metal!!
Moet ff kijken, ga vanavond misschien eerst fitnesse, ben rond uur of 10 thuis.Lord_Mithril schreef op 15 oktober 2002 @ 16:00:
he raptorix, staat die uitdaging nog steeds? dan wil ik vanaaf wel ff tegen je spelen
anders morgenraptorix schreef op 15 oktober 2002 @ 16:05:
[...]
Moet ff kijken, ga vanavond misschien eerst fitnesse, ben rond uur of 10 thuis.
wil eindelijk wel eens weten of ik nou goed ben of dat de rest slecht is
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
DenMan schreef op 14 oktober 2002 @ 18:23
[...]
Thanks!! helaas hielp het niet veel. Het gaat zelfs ietsje trager dan D3D. Maar ja, ik heb in ieder geval weer wat geprobeerdIk moet echt eens uit gaan zoeken wat ik nog meer kan proberen.
Novah schreef op 08 oktober 2002 @ 12:16
[hoop onzin]
• Linkjes naar de community
[bla bla]
TweakTown UT2003 Demo tweaking guide
[onodige informatie]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2002 16:12 . Reden: roze olifanten ]
Iemand ervaring met nVidia Detonator 40.72 drivers + UT2k3?
Ik hoor namelijk dat de 40.xx problemen geeft met UT2k3
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
Jep UT2003 spontane lockups << checkLoekieLeeuw schreef op 15 oktober 2002 @ 16:11:
heb ik ook last van dus.
welke kaart hebbie?LoekieLeeuw schreef op 15 oktober 2002 @ 16:11:
ik gebruik zelf alleen 23.11 (GF2) no probs there
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
same here. Het leverde bij mij een grote performance winst op t.o.v. de laatste officiele nvidia drivers.
Same hereVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 17:41:
[...]
same here. Het leverde bij mij een grote performance winst op t.o.v. de laatste officiele nvidia drivers.
woohoo.. morgen kijken hoe hij draaid op een ati 9700 pro
Bier, Whiskey en Metal!!
Zo, net even her en der wat maps verzameld. Het oude UT gevoel komt weer terug met prachtige maps hier en daar.
Verwijderd
Nou ik heb hem gekocht voor 50 euro, wil ik een copie maken om de orginele netjes te houden gaat dit niet.
Kan ik dit nog voor elkaar krijgen of boycotten ze mijn rechten???
Verwijderd
Als je hem legaal hebt, dan mag je volgens mij gewoon de Deviance hebben/branden als backup... of heb ik het fout?Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 01:31:
Nou ik heb hem gekocht voor 50 euro, wil ik een copie maken om de orginele netjes te houden gaat dit niet.
backup is backupVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 01:47:
[...]
Als je hem legaal hebt, dan mag je volgens mij gewoon de Deviance hebben/branden als backup... of heb ik het fout?
maaarum zijn er mensen die de beta hebben getest op in ieder geval een deviance versie? ikke wel en het wasd kut spel gelijk kut fouten moest k hem weer reinstallen
Verwijderd
die beta patch draai ik ook nog maar niet.. zou mooi klote zijn als je moet reinstallen daarna!
Ik heb nu ook de 40.72 drivers geinstalleerd en bij mij werken ze niet goed!Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 17:41:
[...]
UT2k3 crashed of ik krijg een BSOD
Toch maar weer driver rollback doen...
Weet je wat ik altijd zo raar vind. Wat is perfect. Ik heb zo een vriend van me wonen in utrecht met een gf2 mx400 kaartje en een xp1800 met 256 mb. Alles wat ie van mij krijgt (mafia; ut2k3 etc) zegt ie dat het perfect draait. Terwijl als ik thuis zit te spelen op mijn pc (lees xp2000 radeon9700pro 512 ddr) dan denk ik wel eens hm... dat kan echt wel beter crappy engine (bv die van mafia). Hij vind waarschijnlijk 15 fps voldoende of "perfect" als ik in buitenlevels zit bij mafia (bijv in de regen) dan droppen de frames soms gewoon in elkaar naar bv +/- 20 fps. (dit wordt beaamd door verschillende mensen met zelfs nog sneller pc's (rage3dforums)).
Ik denk dan bij mezelf hoe kan hij dat nou perfect vinden lopen? Ben ik nou gewoon verwend ofzo? Ik snap het niet. Zegt ie van ut2k3 dat loopt als een trein, vraag ik om de resolutie en de details zegt ie van hmm dat weet ik niet hoor. (waarschijnlijk dus 640x480 alles op low) Maar dan loopt het ook wel ja. Maar perfect? Dan proef je toch niet helemaal de smaak van het spel vind ik. Het spel is gewoon gemaakt om te draaien in hoge reso's met veel details dan komt het gewoon het beste tot zijn recht.
Ik vind dat er gewoon te snel met dingen als "perfect" wordt gesmeten terwijl het gewoon bagger is. Download het fraps programma en draai eens lekker mafia. Ben benieuwd hoeveel fps jullie "perfect draaienden" halen met een ietwat druk nacht level met regen.
Ik vind dat minder dan 25 fps op zo'n stuk gewoon onder de maat is.
Of ligt het gewoon aan mij??
Ik denk dan bij mezelf hoe kan hij dat nou perfect vinden lopen? Ben ik nou gewoon verwend ofzo? Ik snap het niet. Zegt ie van ut2k3 dat loopt als een trein, vraag ik om de resolutie en de details zegt ie van hmm dat weet ik niet hoor. (waarschijnlijk dus 640x480 alles op low) Maar dan loopt het ook wel ja. Maar perfect? Dan proef je toch niet helemaal de smaak van het spel vind ik. Het spel is gewoon gemaakt om te draaien in hoge reso's met veel details dan komt het gewoon het beste tot zijn recht.
Ik vind dat er gewoon te snel met dingen als "perfect" wordt gesmeten terwijl het gewoon bagger is. Download het fraps programma en draai eens lekker mafia. Ben benieuwd hoeveel fps jullie "perfect draaienden" halen met een ietwat druk nacht level met regen.
Ik had hetzelfde als Loekie, weer terug naar 30.82...
Ik heb asus a7v, 1Ghz, t14200 en XP zonder SP1, met laatste dx8
amd 1200Da Monkey schreef op 16 oktober 2002 @ 13:22:
Wat voor videokaartje heb je en je OS? kan namelijk zijn dat bepaalde os'jes plus hardware het niet zo'n leuke drivers vind
winXP-pro + sp1
gf2-gts
Verwijderd
ik ook dus > aopen ti 4200Orangeman schreef op 16 oktober 2002 @ 13:32:
Ik had hetzelfde als Loekie, weer terug naar 30.82...
Ik heb nu geen problemen meer. Eerst had ik leadtek gf2 mx400 64mb. Dat liep allemaal wel net, maar ook niet mega soepeltjes. Maar nu ik mijn Gf4 ti4200 (Aopen Aeolus heb) gaat alles wel als ik trein moet ik zeggen. Mafia loopt goed(regen nog niet echt gehad. level had ik al gehad met gf2) en ut2003 ook geen vuiltje meer aan de lucht.
ik haalde bij de benchmark voor Ut2003 41 fps met res 1024*768 bij die eerste ben ff naam vergeten en bij bot match haalde ik 21.8fps. 800*600 heb ik nog niet gedaan. Maar daar draai ik de game op.
Mijn sys is P4 1.7 gig (@1785)
1024 sd-ram(133mhz)
40 en 80 gig maxtor 7200rpm
en soundblaster live!
Groeten en suc6.
P.s misschien zijn we wel verwent na de fps in CS of zo als die op 70 lopen of nog meer. Maar das ook al weer een eeuwen oude game
ik haalde bij de benchmark voor Ut2003 41 fps met res 1024*768 bij die eerste ben ff naam vergeten en bij bot match haalde ik 21.8fps. 800*600 heb ik nog niet gedaan. Maar daar draai ik de game op.
Mijn sys is P4 1.7 gig (@1785)
1024 sd-ram(133mhz)
40 en 80 gig maxtor 7200rpm
en soundblaster live!
Groeten en suc6.
P.s misschien zijn we wel verwent na de fps in CS of zo als die op 70 lopen of nog meer. Maar das ook al weer een eeuwen oude game
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik val zeker in de categorie van die vriend van je. Als je niet beter gewend bent, went alles. Ik krijg alleen al natte ogen als ik Coenen op 1280 zie draaien met zijn RAdeon DDR en volle texturen als ik wat achter moet blijven met een Radeon SDR met 32 mb. Echter, na een maand is dat vergeten en speel je gewoon met wat je hebt. Ik draai UT nu echt niet fantastisch, maar de mooie volgebouwde levels met veel detail maken het op zich beroerde beeld wel goed m.i. Straks de Xabre, wat alweer wat meer in het vooruitzicht stelt. Hopeloos achterblijven bij al dat GF4 geweld natuurlijk, maar voor mij voldoende.OcNewB schreef op 16 oktober 2002 @ 13:30:
"Tel wat je hebt, niet wat je begeert"
Verwijderd
Ik heb dus nog steeds de demo en heb vandaag voor het eerst (fatsoenlijk) op het internet gespeeld. En dat gaat best lekker
. Ik speel op 1024 met alles hoog (alles hoog in ut2003,fsaa en aa heb ik uit staan). Voor de rest krijg ik in de demo in de buiten level (gewone deathmatch level)framedrops tot 30fps. Maar voor de rest speelt het heerlijk
(voor mij).
edit>
Ik ben dus noob
. En ik zie sommige mensen dan verdwijnen in een bal en dan gaan ze sneller vooruit en dan droppen ze zichzelf weer neer voor je
zoals bij bombing run. Hoe doen ze dat? Of is dat die adrenaline van 4x vooruit ???
edit>
Ik ben dus noob
Dit topic is gesloten.