Spaceboy: Flak Monkey hoor je als je een aantal kills hebt gemaakt met je flak, ik geloof dat er 12 ofzo achter elkaar gemaakt moeten zijn... Met de shock combo kan je ook zoiets krijgen, probeer maar tegen bots met loaded
Gameplay is gewoon een stuk veranderd. Ik kon best aardig UT-en, UT2k3 gaat me tegenwoordig niet al te best meer af. Puur een kwestie van gewenning, ik denk dat velen nog op hun negatieve oordeel terug zullen komen naar gelang ze het spel wat langer (lees, een maand of wat), gespeeld zullen hebben.Da Monkey schreef op 12 oktober 2002 @ 17:00:
het probleemvandemeeste ut1 'helden' is volgens mij dat ze ut2k3 niks aanvinden omdat ze het in eerste instantie niet kunnen of mindergaat als 'normaal'
Gameplay gaat al een stuk beter met het gebruiken van een winkey-disable proggie (
) en mousesmoothing uit te zetten in XP en het spel zelf. Straks maar ff dat PS2 stukje van mn muis halen (is USB met PS2 omvormer) zodat ik misschien kan spelen met reducemouselag of false.
In de ini.file kan je inderdaad bij de D3D driver de reducemouselag op false zetten. Je frames per seconde schieten dan echt omhoog. Maar ik kan het niet aanraden want het speelt dan voor geen meter.
Eerst kon ik op mijn PC het spel alleen op normal settings spelen. Ik heb nu een plak DDR 333 256 mb bij gezet en ik draai nu op 1280 x 1024 en dan alles voluit wat er voluit kan staan, ook trilineaire filtering. Draait als een trein, niet lager als 35 frames per seconde en vaak veel hoger
Eerst kon ik op mijn PC het spel alleen op normal settings spelen. Ik heb nu een plak DDR 333 256 mb bij gezet en ik draai nu op 1280 x 1024 en dan alles voluit wat er voluit kan staan, ook trilineaire filtering. Draait als een trein, niet lager als 35 frames per seconde en vaak veel hoger
Ik heb geen lag meer nu ik USB gebruik en de setting staat op false, alleen PS2 muizen hebben last van de lag.
Om het nogmaals te zeggen, online speelt het voor geen meter, iedere server heeft minstens 150ping.
Om het nogmaals te zeggen, online speelt het voor geen meter, iedere server heeft minstens 150ping.
Onzincorpseflayer schreef op 12 oktober 2002 @ 20:28:

Het spel OWNT echt. Het is gewoon even wennen aan de gameplay maar voor de rest he-le-maal TOP.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 58145
leuke subjectieve opmerking hoor <ingore> .
Maar eh, ik heb echt geen moeite met die nieuwe skills; het gaat me best goed af. Masterful vormt bijvoorbeeld geen probleem en in multiplayer heeft iedereen wat dit betreft toch hetzelfde ' probleem' .
Ik zal die reducemouselag eens proberen, heb wel een ps/2 mouse maar ja boeie. Kwil die snelheidswinst wel eens zien.
En zelfs als ik met 12 bots op een 16 bot unreal tournament map speelde, werd het niet chaotisch. Quake3 werd chaotisch bij 4 bots. De reden? Veel te veel kleuren en geen heldere vijanden - al waren de skins prachtig. Dat probleem heeft Unreal T2 ook, de karakters integreren teveel in het decor lijkt het wel en dat doet toch afbreuk aan de gameplay vin ik. Vaak genoeg zie ik een gastje op een paar tientallen meter staan en dan ' overlook ' ik die gast gewoon. Okee, wel na vier beugels maar toch
. Bij UT had ik dit nooit. Maar we blijven UT2 spelen! 
Trouwens het feit dat deze discussie al plaatsvindt, geeft al aan dat die jongens van the Firing sQuad niet helemaal verkeerd zaten. Toch?
Maar eh, ik heb echt geen moeite met die nieuwe skills; het gaat me best goed af. Masterful vormt bijvoorbeeld geen probleem en in multiplayer heeft iedereen wat dit betreft toch hetzelfde ' probleem' .
Ik zal die reducemouselag eens proberen, heb wel een ps/2 mouse maar ja boeie. Kwil die snelheidswinst wel eens zien.
En zelfs als ik met 12 bots op een 16 bot unreal tournament map speelde, werd het niet chaotisch. Quake3 werd chaotisch bij 4 bots. De reden? Veel te veel kleuren en geen heldere vijanden - al waren de skins prachtig. Dat probleem heeft Unreal T2 ook, de karakters integreren teveel in het decor lijkt het wel en dat doet toch afbreuk aan de gameplay vin ik. Vaak genoeg zie ik een gastje op een paar tientallen meter staan en dan ' overlook ' ik die gast gewoon. Okee, wel na vier beugels maar toch
Trouwens het feit dat deze discussie al plaatsvindt, geeft al aan dat die jongens van the Firing sQuad niet helemaal verkeerd zaten. Toch?
Bah, met USB heb ik het toch ook nog, die 150 ping is idd niet het geval, ik had instagib als mut en het waren alle instagib servers die boven de 150 zaten, de normale snelste servers hebben 50 ping inbrowser en rond de 100 ingame.
Toch vind ik de netcode zwaar cut ivm Q3, maar Q3 is dan weer oersaai, hopelijk is er nog plaats voor verbeteringen mbv patches.
Toch vind ik de netcode zwaar cut ivm Q3, maar Q3 is dan weer oersaai, hopelijk is er nog plaats voor verbeteringen mbv patches.
Ok, d'r is weer wat nieuws
. Onderandere 80 Changes in de nieuwe patch! 
Er er komt een mod uit die erg veel lekkers belooft!! Namelijk Troopers: Rise of the nation. 't zal MP en SP bevatten.
Nouja, da's lekker. Ik wou eerst BF'42 kopen, maar nu zie ik dit allemaal
- Gameplay: - suicides count against team score in TDM - fixed attenuation flak chunk damage over distance - reduced minigun spin up time slightly - made shock beam effect thicker - always keep dynamic light for shock projectile, even in low detail mode - translocation destination adjustment bug fix - kdraw collision disabled in MP - player dies before ball gets through hoop should still get credit for throw - fixed redeemer point blank shots - double tap time invariant to gamespeed - get rid of 03_2 use (duplicate of three sound) - fixed problems with overtime not ending on first score in some situations - fixed transloc camera sometimes taking two taps - fixed 4 rocket bug - fixed instagib really is instaGIB - fixed 10 seconds before can speak again - fixed killz in CTF-December, CTF-Face3, and BR-IceFields - clamped max view bob - fixed tokara forest switching to CTF - fix for balllauncher switchaway bug - fixed problem with teammates grabbing the flag right when you score - fixed No Adrenaline mutator not allowing other mutators to work - fixed getting correct bots on configured bot games with no bots on one team - fixed falling damage bug - straightened lightning bolt - fixed shieldgun impact charging effect fps slowdown HUD/Menus: - typed messages stay up on HUD longer - don't limit chat when game is paused - fixed joystick support in menus - added joystick hat support - made sure showlog leaves fullscreen first - new HUD options in menus: Number of console messages shown Console message font size Ability to turn on and off various pieces of the HUD Ability to scale the HUD - Cut and Paste in Console and server browser/edit boxes. - Change IForce to TouchSense Mouse Settings - Added Min/Max players to Map Selection - Added Author Name to Map Selection for Non-Epic maps - Add Description field for Mod Authors and hooked it to the scrolly - Added Announcer volume control to menus - 'Speech' binder menu in Settings. - Mouse wheel support on speech menu. On by default, but the ut2003.ini option bSpeechMenuUseMouseWheel turns it off. - Letter key support in Speech Menu. The ut2003.ini option bSpeechMenuUseLetters turns this on, and you can specify what keys it uses in the .ini file as well. - Fix [ALL] being at the bottom of the speech menu player list. - Fix bug where ragdolls didn't turn skeletal when they fall into lava volume. - If there is no momentum on death, add a small random one. Reduces ragdolls just falling to their knees. AI: - bots supporting player will grab nearby pickups - fixed bots rotating to acquire targets too fast - added ReactionTime parameter for bots - fixed bots stuck in corners wanting to go to paths above - bots go after adrenaline more Editor: - fixed editor crash when rebuild paths with new pickupbase - UnrealEd works on Win98 Networking: - added option to cap framerate in netplay (on by default). This improves client smoothness by keeping client physics updates more in sync with server. Its controlled in your UT2003.ini file in the [Engine.LevelInfo] section by bCapFramerate. - improved ping measurement shown in scoreboard - F6 bound to stat net again - improved client movement on jumppads - Buddy list wildcards - Master server cheat protection MD5 support - Removed server connect() 10054 warning - servers no longer don't reconnect to master server on authentication failure - Show server ip in server browser - Remove ICMP logspam by default - IRC client under 'Chat' tab in Server Browser. - Added 'Server Browser' button in-game so you can view servers/chat without leaving game. - Remove spurious qhull-related warnings at the console eg. when running a server. - Removed a lot of server log spam Compatibility: - fixed CD check problems on some machines D3D - fix for SiS 315 and certain other non TnL cards not being able to run the game - better debug output for fatal failures - better handling of running out of memory in default pool - possible fix for UD3DRenderDevice::Unlock crash - possible fix for CreateVertexBuffer failed (D3DERR_INVALIDCALL) crash - made code respect D3DTEXOPCAPS_MODULATEALPHA_ADDCOLOR caps bit - fixed case that led to an invalid stage setup in certain scenarios - Voodoo 3/5 & G400 workarounds OpenGL - replaced 8x8 dummy texture with 1x1 texture - increased VARSize from 20 to 32 - added code to correctly fill in GMachineVideo - implemented DesiredRefreshRate - implemented ReduceMouseLag - friendly error message when trying to run the Editor - implemented missing case where neither NV_texture_env_combine4 nor ATI_texture_env_combine3 are exposed
Er er komt een mod uit die erg veel lekkers belooft!! Namelijk Troopers: Rise of the nation. 't zal MP en SP bevatten.
Nouja, da's lekker. Ik wou eerst BF'42 kopen, maar nu zie ik dit allemaal
Vet, die patch moet ik hebben, ze doen blijkbaar toch hun best om het spel beter te maken, bijna alle bugs waar ik last van heb staan hierbij als gefixed, prachtig- fixed instagib really is instaGIB
Heej mensen even een snel vraagje tussendoor : weet iemand of ut2k3 kan draaien op een voodoo 5 ? Vriend van me heeft deze kaart van me geleend zodat hij hem ook kan spelen maar hij krijgt het spel niet aan de praat 
Iemand hier ervaring mee?
edit:
het werkt! nu nog een beetje tweaken
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ik wacht wel op de final, volgende week ofzo.
/e/
Toch maar installen, kan niet wachten
.
/e/
Toch maar installen, kan niet wachten
bij mijn vriendin werkt het geheel zelfs op een duron 750 en een voodoo 3ThrillSeeka schreef op 13 oktober 2002 @ 13:06:
Heej mensen even een snel vraagje tussendoor : weet iemand of ut2k3 kan draaien op een voodoo 5 ? Vriend van me heeft deze kaart van me geleend zodat hij hem ook kan spelen maar hij krijgt het spel niet aan de praat
edit:
wel fps van 10~20 en ook FPS lag
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
hehe vet iemand al ervaringen met de nieuwe patch(beta)? hijs nu aan het dloaden
"WARNING: This patch will reset your User.ini (possibly because of new settings)"
uuuhm wat houd dit in?
"WARNING: This patch will reset your User.ini (possibly because of new settings)"
uuuhm wat houd dit in?
Dat je user.ini weer op standaard zal staan. Dus je graphics en alles wat je veranderd hebt gaan weer op standaard staan. (800x600, details op normal, ...)mr_niceguy schreef op 13 oktober 2002 @ 14:21:
hehe vet iemand al ervaringen met de nieuwe patch(beta)? hijs nu aan het dloaden
uuuhm wat houd dit in?
VETHacku schreef op 13 oktober 2002 @ 13:57:
Die karma technologie is de max hoor:
Gefragd door een bot met rocket launcher, body vliegt weg en blijft met zijn hoofd tussen de trap steken.
[afbeelding]
Ik weet de map zo niet (naam dan) maar der is zo'n map met in het midden een gat en daar weer in het midden zit zo'n platformpjewaar van alles ennog wat komt (mega health etc) is het iemand al eens gelukt om als je daar naar beneden dondert dan met jekop in zo'n ring te blijven steken 
mij wel.. ik zal als hetm e weer lukt (je hebt er niet veel controle over maar goed
) even een screenshotje poste.. dat ziet er namelijkbelachelijk uit
mij wel.. ik zal als hetm e weer lukt (je hebt er niet veel controle over maar goed
Anoniem: 29882
toch een paar vragen:
1. wat doet die ion painter?
2. wat doet adrenaline?
3. waarom hebben ze zo'n vervelende elektrische sniper erin gezet, ik wil juist een kogel
2. wat doet adrenaline?
3. waarom hebben ze zo'n vervelende elektrische sniper erin gezet, ik wil juist een kogel

1) Om te kunnen richten met de Ion Cannon.Anoniem: 29882 schreef op 13 oktober 2002 @ 14:46:
toch een paar vragen:
2. wat doet adrenaline?
2) Als je 100 adrenaline punten heb kan je de volgende moves gebruiken:
- 4x vooruit = Speed (sneller lopen, hoger springen)
- 4x achteruit = Booster (regeneration, je krijgt per seconde wat health erbij)
- 2x rechts 2x links = Invisible (bijna onzichtbaar)
- 2x vooruit 2x achteruit = Berserk (sneller schieten en schoten zijn sterker)
3) Lightning Gun doet juist hetzelfde als de sniper. Alleen is er hier een straal bij, zogezegd om campers te lokaliseren.
Heb je hem wel netjes in de winkel gekocht? Alle illegale kopieen krijgen dat, maar het kan natuurlijk zijn dat server gewoon ff vaag doet en dat je hem gewoon legaal hebt liggen.dave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 15:21:
Hoe join je ook alweer de ut server van tweakers?
join ut.tweakers.net:8888
is dat goed?
Tevens heb ik dit probleem ook...
[afbeelding]
edit/ ik zie dat het open moet zijn met het joinen.
maar ik zit nog steeds met die fout met het inloggen op de master server
Ik heb nog een vraag voor jou:Anoniem: 29882 schreef op 13 oktober 2002 @ 14:46:
toch een paar vragen:
2. wat doet adrenaline?
1: Waarom lees je ffs niet die FAQ eerst ff?
Anoniem: 60375
Hmm voor de mensen die zeuren om frames p/sec ( die alles optimaal hebben staan natuurlijk
) ... BUY A NEW COMPUTER!!
Het spel is gewoon vet ruig en verdiend niet zulke kritiek
Anoniem: 60375 schreef op 13 oktober 2002 @ 15:29:
Hmm voor de mensen die zeuren om frames p/sec ( die alles optimaal hebben staan natuurlijk) ... BUY A NEW COMPUTER!!
Wat dacht je van in de winkel kopendave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 15:21:
Hoe join je ook alweer de ut server van tweakers?
join ut.tweakers.net:8888
is dat goed?
Tevens heb ik dit probleem ook...
[afbeelding]
edit/ ik zie dat het open moet zijn met het joinen.
maar ik zit nog steeds met die fout met het inloggen op de master server
Anoniem: 58145
damn, ik begin onder de indruk te maken van die nieuwe maps!
Goed spul gna gna.
Misschien toch nog een goede aankoop, dit spel...
Trouwens, je kunt wel een Pentium 2,6 ghz met radeon 9700 kopen maar dan nog wordt het moeilijk om het maximum eruit te persen zonder performance hits zo nu en dan hoor. Dus.
Trouwens, je kunt wel een Pentium 2,6 ghz met radeon 9700 kopen maar dan nog wordt het moeilijk om het maximum eruit te persen zonder performance hits zo nu en dan hoor. Dus.
UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-19_17.26]
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1602 MHz with 511MB RAM
Video: No Video
General protection fault!
History: MainLoop
wat is dit voor fout GVD ik heb dit NADAT ik die kutpatch heb geinstalled
wat is dit voor fout GVD ik heb dit NADAT ik die kutpatch heb geinstalled
Je moet ook geen betapatches gaan installen, dan kan je op geen enkele server meer spelen.
die nieuwe beta maps zijn indeed kwelAnoniem: 58145 schreef op 13 oktober 2002 @ 15:56:
damn, ik begin onder de indruk te maken van die nieuwe maps!Goed spul gna gna.
draaid er al een tweaker servertje
hoezo niet??? wat is het voor fout en hoe los ik heb op?Novah schreef op 13 oktober 2002 @ 16:07:
Je moet ook geen betapatches gaan installen, dan kan je op geen enkele server meer spelen.
nou, deck16]|[ viel me toch wat tegen, de map ziet er fantastisch uit en de verhoudingen zijn ook prima, maar hij is wel totaal onoverzichtelijk, je ziet de tegenstanders nauwelijks
al dat detail is natuurlijk leuk maar je moet nog wel kunnen zien waar de tegenstanders zich bevinden
ik kwam ook iemand tegen die met de lightning gun schoot en dan snel wisselde naar raketwerper, en dan weer naar lightning gun. dan schiet je dus ineens twee keer zo snel
ik hoop maar dat ze dat fixen anders zie ik dat straks het hele spel verpesten
al dat detail is natuurlijk leuk maar je moet nog wel kunnen zien waar de tegenstanders zich bevinden
ik kwam ook iemand tegen die met de lightning gun schoot en dan snel wisselde naar raketwerper, en dan weer naar lightning gun. dan schiet je dus ineens twee keer zo snel
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Deze is ECHT wel ruig. Heb hemnet ff met 20 bots gespeeld maar het duurt gewoon even voordat je iemand vindHacku schreef op 13 oktober 2002 @ 15:08:
Nog een aanrader:
DM-KillingField
[afbeelding]
http://www.ut2003.at/downloads.php?file_id=62
Wat is daar aan te fixen? het veranderen naar wapen is toch geoorloofd? en raketten zijn vrij langzaam dus je kunt ze goed ontwijken.raketwerper, en dan weer naar lightning gun. dan schiet je dus ineens twee keer zo snel
Oh oh oh. Dit spel wordt echt beter hoe vaker je 't (online) speelt! Die level met hoge flats en dan instagib. Megacool! Alleen blijft 't kut dat er zo weinig en zo laat wordt gelogd met die statistieken. En valt het jullie ook op dat hooguit 10% van de servers stats enabled heeft??
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
ja dat level is 1 van mn favoriete levels zit oOK nog een redeemer in hehe ik ga straks gelijk ff instagib testen in dat level ALS mn ut2003 weer werkt....spaceboy schreef op 13 oktober 2002 @ 16:29:
Oh oh oh. Dit spel wordt echt beter hoe vaker je 't (online) speelt! Die level met hoge flats en dan instagib. Megacool! Alleen blijft 't kut dat er zo weinig en zo laat wordt gelogd met die statistieken. En valt het jullie ook op dat hooguit 10% van de servers stats enabled heeft??
weet iemand dan al hoe ik dit op kan lossen? dit is dus NADAT ik die patch heb geinstalled:
ik denk dat ie bedoelt dat als je van wapen wisselt en weer terugwisselt dat je dan geen reload tijd van de lightnong hebt?Da Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 16:24:
[...]
Wat is daar aan te fixen? het veranderen naar wapen is toch geoorloofd? en raketten zijn vrij langzaam dus je kunt ze goed ontwijken.
Wat voor patch is dat? En mag ik vragen waarom je hem hebt geinstalleerd als 't beta is? Als je geen grote problemen had voor die tijd, lijkt die patch verwijderen mij een goeie optie.mr_niceguy schreef op 13 oktober 2002 @ 16:33:
[...]
ja dat level is 1 van mn favoriete levels zit oOK nog een redeemer in hehe ik ga straks gelijk ff instagib testen in dat level ALS mn ut2003 weer werkt....
weet iemand dan al hoe ik dit op kan lossen? dit is dus NADAT ik die patch heb geinstalled:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
spaceboy schreef op 13 oktober 2002 @ 16:35:
[...]
Wat voor patch is dat? En mag ik vragen waarom je hem hebt geinstalleerd als 't beta is? Als je geen grote problemen had voor die tijd, lijkt die patch verwijderen mij een goeie optie.
Betapatch fixed een aantal toch wel belangrijke bugs. Zie hierboven.
En ik ga ervan uit dat iedereen de final patch zal moeten installeren om te kunnen spelen
Mensen op andere forums hebben geen problemen met die patch.Tampie2000 schreef op 13 oktober 2002 @ 16:37:
[...]
En ik ga ervan uit dat iedereen de final patch zal moeten installeren om te kunnen spelen
Ik bedoel dit dus:Hacku schreef op 13 oktober 2002 @ 15:52:
Sommige maps die je download hebben geen level preview. Kan je daar iets aan doen?

Hoe kan je een level preview maken?
shit man ik kan hem ook niet verwijderen... dan maar overnieuw installen kut man... he in de map ut2003 is een mapje Saves met een bestand erin die hetzelfde heet als mn profile in ut2003 in single player is dat de savegame?
Ja.mr_niceguy schreef op 13 oktober 2002 @ 16:41:
shit man ik kan hem ook niet verwijderen... dan maar overnieuw installen kut man... he in de map ut2003 is een mapje Saves met een bestand erin die hetzelfde heet als mn profile in ut2003 in single player is dat de savegame?
Nog een kwel map
(de-aztec remake uit counter-strike)
Juist gespeeld, lekker grote map en mooi afgewerkt.

http://www.ut2003hq.com/p...db.php?action=file&id=125
Juist gespeeld, lekker grote map en mooi afgewerkt.

http://www.ut2003hq.com/p...db.php?action=file&id=125
http://www.ut2003hq.comDa Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 17:03:
he mister Hacku... vraagje hoe kom je aan al die adressen eigenlijk van die maps
http://ut2k3maps.tk
http://www.ut2003.at
http://www.ut2003files.com/file.index
http://www.ut2003-extreme.com
http://www.unrealtournament2003.co.uk/index.php
http://www.unreal2k3.com/html
http://utstats.topcities.com
Of bedoel je iets anders?
Er is veel ruimte.Da Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 17:17:
waarom zou je in vredesnaam een cs map in ut2k3 willen spelen? zo hoekerig als maar zijn kan
Jazeker.Da Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 17:21:
die killlingfield al geprobeert? dieh eeft pas veel ruimte
Er is zelf een ion cannon, maar kheb de ion painter nog niet gevonden.
Bedoel je logo's maken?Da Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 17:15:
weet iemand hoe je die logo's uit ut2k3 kunt halen (van singeplayerdus)
. Open the file logout2k3blank.tga in the Help folder with Paint Shop Pro or assimilated.
Warning, do not go past the black circle, it's where you can work.
2. Draw whatever you want.
3. Save in 32bpp TGA and be carrefull to keep the transparency. Name the file PlaySeal_T.tga.
4. Open UnrealEd in the System folder..
5. Open the "texture browser".
6. Open your texture file NvidiaLogo_T.utx.
7. In the file menu, select Import, and select your PlaySeal_T.tga file.
8. Delete the word Gorge and validate with OK, your texture should appear somewhere in the package NvidiaLogo_T in the All group and must affect the associated shader.
9. Save as NvidiaLogo_Txxx.utx
10. Close UnrealEd.
11. In the Textures folder, search for the file NvidiaLogo_T.utx and delete it (If you installed it the way I told you to, you should have a copy in it's original form).
12. Copy NvidiaLogo_Txxx.utx in the textures folder and rename it in NvidiaLogo_T.utx.
13. Launch UT 2003.
14. To take a screenshot of your home-made logo, press F9, which will create a file named SHOTxxxxx.BMP in the System folder.
15. It's done!
wie heeft er al een mooi tweakers logo, zag er al 1 laatst en die was kwelHacku schreef op 13 oktober 2002 @ 17:24:
[...]
Bedoel je logo's maken?
. Open the file logout2k3blank.tga in the Help folder with Paint Shop Pro or assimilated.
Warning, do not go past the black circle, it's where you can work.
2. Draw whatever you want.
3. Save in 32bpp TGA and be carrefull to keep the transparency. Name the file PlaySeal_T.tga.
4. Open UnrealEd in the System folder..
5. Open the "texture browser".
6. Open your texture file NvidiaLogo_T.utx.
7. In the file menu, select Import, and select your PlaySeal_T.tga file.
8. Delete the word Gorge and validate with OK, your texture should appear somewhere in the package NvidiaLogo_T in the All group and must affect the associated shader.
9. Save as NvidiaLogo_Txxx.utx
10. Close UnrealEd.
11. In the Textures folder, search for the file NvidiaLogo_T.utx and delete it (If you installed it the way I told you to, you should have a copy in it's original form).
12. Copy NvidiaLogo_Txxx.utx in the textures folder and rename it in NvidiaLogo_T.utx.
13. Launch UT 2003.
14. To take a screenshot of your home-made logo, press F9, which will create a file named SHOTxxxxx.BMP in the System folder.
15. It's done!
Hoe instaleer ik een gedownloade map??
Keb een zip nu...
Keb een zip nu...
De .ut2 in de maps dir gooien.
Ja maar hoe open ik hem dan in ut2k3?
Ik bedoel ,heb ik daar een commando voor nodig.
bv open map1.ut2
oid
TNXDa Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 18:07:
dan staat ie gewoon bij instant action..
Welke server spelen jullie nou allemaal??
Die van tweakers doet het toch niet?
in ieder geval.
Wat is de beste server, waar vele zitten hier..
in ieder geval.
Gewoon één uit de lijst pakken, spelers staan erbij.dave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:28:
Welke server spelen jullie nou allemaal??
in ieder geval.
Ik kan niet op de masterserver komen..Hacku schreef op 13 oktober 2002 @ 18:29:
[...]
Gewoon één uit de lijst pakken, spelers staan erbij.
Waarom weet ik ook niet..
Waarom vraag je dat?Hacku schreef op 13 oktober 2002 @ 18:32:
Heb je het spel gekocht?
Ok...Hacku schreef op 13 oktober 2002 @ 18:34:
[...]
Omdat je alleen met een gekochte versie online kan. (tenzij op cracked servers)
Ik zou alleen willen weten hoe ze dat nou kunnen zien dat je geen legale versie hebt..
Ik heb hier ook 3 cd's en een keymaker gebruikt...
Alleen met een goede serial kun je op de master server??
yepdave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:35:
[...]
Ok...
Ik zou alleen willen weten hoe ze dat nou kunnen zien dat je geen legale versie hebt..
Ik heb hier ook 3 cd's en een keymaker gebruikt...
Alleen met een goede serial kun je op de master server??
Ok wie is het wel gelukt om met eenniet gekochte versie op de master server te komen??
Hmmm...multiplayer crack...(wat zou dat zijn
lol andere spelers zijn noobsHacku schreef op 13 oktober 2002 @ 18:10:
Juist online gespeeld.
Andere spelers waren n00bs:
[afbeelding]
met ping 300 ga je ook wel ownen
Of kun je er niet tegen dat ik het spel gratis heb, en jij er tientallen euros voor hebt betaald? (no flame)Da Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 18:49:
Ik vind het vrij nooberig om een spel niet te kopenen dan vervolgens er alles aan doen om wel op internet te komen met dat spel. Is zoietsals een gestolen auto aan de praat zien te krijgen. Ik vind dat niet echt cool.
Kan er iemand op http://www.ut2003hq.com ?
Sinds een half uur komt er steeds "Forbidden : You do not have permission to access the requested file on this server."
Sinds een half uur komt er steeds "Forbidden : You do not have permission to access the requested file on this server."
Anoniem: 61853
Niet op de master server maar er zijn wel trucje's om veel servers in je favorieten te laten verschijnen.dave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:38:
Ok wie is het wel gelukt om met eenniet gekochte versie op de master server te komen??
Niet met dat vraagtekentje erachter....Hacku schreef op 13 oktober 2002 @ 18:55:
Kan er iemand op http://www.ut2003hq.com?
edit, ook niet zonder dat vraagtekentje
Als je op IRC was had ik je een kickban gegevendave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:54:
[...]
Of kun je er niet tegen dat ik het spel gratis heb, en jij er tientallen euros voor hebt betaald? (no flame)

komop man doe ff normaal. multiplayer crack is btw voor build 927. En rot nou maar weer lekker op naar de kleuterschool.
ik d8 dat ik zei, no flame..Tampie2000 schreef op 13 oktober 2002 @ 19:02:
[...]
Als je op IRC was had ik je een kickban gegeven
komop man doe ff normaal. multiplayer crack is btw voor build 927. En rot nou maar weer lekker op naar de kleuterschool.
Denk nou na, dat reactie klopt toch niet. Waarom zou iemand die het spel koopt (ook al is het een mogelijke miskoop) er niet tegen kunnen omdat jij hem gebrand heb? Hij zal vast wel een manier weten om aan zijn warez te komen hoor....
Het is net zoiets als dit zeggen: "Je bent een achterlijke randdebiel (nofi)"
Nee ik kan daar inderdaad niet tegen dat mensen hun spellen downloaden. Ok ik ben ook niet erg rooms heb ook wel kopietjes liggen maar dat zijn meeste van games die ik op lanparties nodig had (omdat de grote meute die games speelde) kijk ik nu niet meer echt naar om.dave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 18:54:
[...]
Of kun je er niet tegen dat ik het spel gratis heb, en jij er tientallen euros voor hebt betaald? (no flame)
Maar ik probeer toch om zeker 1x per maand een spel te kopen wat mij erg mooi lijkt. Het is gewoon diefstal als je een spel download. Kun je wel zeggen van ja.. maar ik had het toch niet gekocht. MAar wie zegt dat jij dat spel over een weekje nog steeds opje pc hebt en dat je het erg ruig vind? Dan heb je het dus gejat. Als je nou morgen dat spel vanje schijf zou flikkeren nee dan is het inderdaad niet zo'n ramp. (dan vind je er duidelijk geen zak aan) maar als je een spel gewoon altijd blijft spelen zoals ik en jij waarschijnlijk ook met ut2k3 dan moet je het gewoon kopen.
Een pc koop je ook als je die graag wilt hebben die jat je niet eerst onder het motto 'ff uitproberen'.
En dat no flame.. je kunt verwachten dat je geflame krijgt met zo'n opmerking van waarom kan ik niet op internet terwijl jezelf al had na kunnen gaan dat de mensen van epic of atari of wie dat dan ook heeft gemaakt niet zo stom zijn om daar niks op te verzinnen.
punt
You have a point...Da Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 19:15:
[...]
Nee ik kan daar inderdaad niet tegen dat mensen hun spellen downloaden. Ok ik ben ook niet erg rooms heb ook wel kopietjes liggen maar dat zijn meeste van games die ik op lanparties nodig had (omdat de grote meute die games speelde) kijk ik nu niet meer echt naar om.
Maar ik probeer toch om zeker 1x per maand een spel te kopen wat mij erg mooi lijkt. Het is gewoon diefstal als je een spel download. Kun je wel zeggen van ja.. maar ik had het toch niet gekocht. MAar wie zegt dat jij dat spel over een weekje nog steeds opje pc hebt en dat je het erg ruig vind? Dan heb je het dus gejat. Als je nou morgen dat spel vanje schijf zou flikkeren nee dan is het inderdaad niet zo'n ramp. (dan vind je er duidelijk geen zak aan) maar als je een spel gewoon altijd blijft spelen zoals ik en jij waarschijnlijk ook met ut2k3 dan moet je het gewoon kopen.
Een pc koop je ook als je die graag wilt hebben die jat je niet eerst onder het motto 'ff uitproberen'.
En dat no flame.. je kunt verwachten dat je geflame krijgt met zo'n opmerking van waarom kan ik niet op internet terwijl jezelf al had na kunnen gaan dat de mensen van epic of atari of wie dat dan ook heeft gemaakt niet zo stom zijn om daar niks op te verzinnen.
punt
Maar ik vind een spel downloaden geen dieftal(in mij ogen)
Als je het zo zou bekijken is mp3 ook diefstal...
Want je mp3s donder je ook niet de volgende dag van je pc af om hem in de winkel te gaan halen..
Het is beide diefstal harrie. Alleen vind ik het bij muziek persoonlijk zo dat ik niet een hele cd moet kopen omdat ik misschien net 1 nummer mooi vind. Enniet alle nummers komen ook op singeltje uit.
Daarbij muziekcd's zijn gewoon te duur. Games zijn ook aan de prijzige kant dat is zo maar in verhouding zijn ze goedkoper omdat bij muziek de eigenlijke artiest procentueel gezien een heel kleinbeetje winst krijgt.
Daarbij muziekcd's zijn gewoon te duur. Games zijn ook aan de prijzige kant dat is zo maar in verhouding zijn ze goedkoper omdat bij muziek de eigenlijke artiest procentueel gezien een heel kleinbeetje winst krijgt.
Dus gooien wij morgen met zn allen onze mp3s weg..Da Monkey schreef op 13 oktober 2002 @ 19:20:
Het is beide diefstal harrie
Ik hou niet zo van diefstal namelijk

kan ik mijn versie eigenlijk ergens reggen?
normaal doe ik zoiets niet, maar ik heb er geen zin in dat straks iemand met een serial maker mijn serial gaat gebruiken en ik straks niet meer kan spelen
(of maak ik me nou weer zorgen om niets
)
normaal doe ik zoiets niet, maar ik heb er geen zin in dat straks iemand met een serial maker mijn serial gaat gebruiken en ik straks niet meer kan spelen
(of maak ik me nou weer zorgen om niets
Dit topic is gesloten.