[GSMStunter] Gratis bellen met KPN

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 571 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

koen schreef op 06 november 2002 @ 23:15:
woeiiii ( :P ), vandaag pakketje ook ontvangen.
KPN Mobile 120 (jaar gratis) + Nokia 3310 (gratis) + alleen aansluitkosten

besteld: 19/10/2002
ontvangen: 06/11/2002

mwoah, aardige levertijd ;) maar goed kan nu iemand weer blij
gaan maken met een 3310 en zelf wat spelen met een KPN
abootje :+
Ik had hem 23/10/2002 besteld en hem 5/11/2002 binnen :D
LOL ze handelen ook niet alles op volgorde af :D

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:53
Nou, hier kwam de postbode net ook langs. Leuk natuurlijk, ware het niet dat ik onder de douche stond. Maandag van het postkantoor ophalen dan maar.

Is het nu al precies bekend wanneer mijn abonnement begint te lopen? Vanaf het moment dat ik de simkaart in mijn telefoon stop, of eerder al? En is er een manier om bij te houden hoeveel minuten je gebeld hebt zonder functies van je telefoon hiervoor te gebruiken? Kun je bijv. net als bij prepaid je 'beltegoed' (dus resterende minuten) opvragen?

omniscale.nl

• AMDtje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-08 23:30
3310 + 2 Abo's binnen. Heeft 17 dagen geduurt. Wacht nog op 3310 + abo.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023

• posttoast
Vincent Bovelander schreef op 08 november 2002 @ 10:14:
Nou, hier kwam de postbode net ook langs. Leuk natuurlijk, ware het niet dat ik onder de douche stond. Maandag van het postkantoor ophalen dan maar.

Is het nu al precies bekend wanneer mijn abonnement begint te lopen? Vanaf het moment dat ik de simkaart in mijn telefoon stop, of eerder al? En is er een manier om bij te houden hoeveel minuten je gebeld hebt zonder functies van je telefoon hiervoor te gebruiken? Kun je bijv. net als bij prepaid je 'beltegoed' (dus resterende minuten) opvragen?
Okay dan, hij lag vandaag al op het postkantoor. Ik heb hem nu dus ook binnen. Het nummer is niet echt geweldig, maar ik kan er mee leven.

Maar weet iemand nu al wanneer het abonnement begint te lopen? Want ik heb nog een prepaid kaartje met wat geld erop en dat wil ik eigenlijk eerst even opmaken...

omniscale.nl

Verwijderd

Nielsman schreef op 29 oktober 2002 @ 21:26:
[...]

Ja, die functie zit wel op de telefoon, maar dan moet ik 'm wel elke xx-ste van de maand weer netjes resetten zodat ik weet of ik nu over m'n beltegoed heen kom, en da's nu net wat ik ga vergeten, dus zo'n SMS dienst is wel verrekte handig indien aanwezig.
zelfs op mijn swing 200 zit de functie dat hij iedere maand reset.

• posttoast
Hupsakee! Simkaart heb ik erin geprikt en hij doet het. Nu zou ik alleen nog willen weten waar ik de hoogte van mijn belbundel kan checken.

En gaan gratis nummers (helpdesk enzo) nou ook van de belbundel af?

omniscale.nl

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
Vincent Bovelander schreef op 10 november 2002 @ 20:52:
Hupsakee! Simkaart heb ik erin geprikt en hij doet het. Nu zou ik alleen nog willen weten waar ik de hoogte van mijn belbundel kan checken.

dat kan vlgens mij niet eens met kpn (ik heb het ook)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• wicher|IA
Vincent Bovelander schreef op 10 november 2002 @ 20:52:
Gratis is gratis.
Het zou wel compleet idioot en asociaal zijn als het er wel ineens af ging.

• posttoast
wicher schreef op 10 November 2002 @ 21:08:
[...]

Gratis is gratis.
Het zou wel compleet idioot en asociaal zijn als het er wel ineens af ging.
Ja, precies. Maar we hebben het hier wel over de KPN, daarom vraag ik het. :)

omniscale.nl

• Xof

Xof

Je krijgt idd een easymenu oid....
Welke nummers daarvan zjin nou gratis eik?

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Is het nu niet verstandig om nu meteen het abbo weer op te zeggen bij KPN. Dan weet je zeker dat je er over een jaar niet aan vast komt te zitten. Vraag dan wel even om een bevestiging dat je abbo is opgezegd. Krijgt KPN Massaal opzeggingen binnen, KPN Failiet :'(

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:42
Ik heb dit kpn120 abbo nou een maand geleden aangevraagd, evenals een aantal huisgenoten. Ik heb nog helemaal niks ontvangen. Mailen helpt niet. Zelfs diegene die het later dan ik hadden aangevraagd, hebben alles al ontvangen.

Die lui van gsm-stunter halen zich gewoon teveel sores op de hals voordat ze het andere hebben afgerond.

Stay safe

Verwijderd

Op mijn swing zie ik dat hele easymenu niet, op een andere telefoon (siemens m35) wel. Naja, ik krijg donderdag een Siemens C45 dus lijkt me dat hij het daar wel op doet.

• Xof

Xof

Master FX schreef op 11 november 2002 @ 16:52:
Ik heb dit kpn120 abbo nou een maand geleden aangevraagd, evenals een aantal huisgenoten. Ik heb nog helemaal niks ontvangen. Mailen helpt niet. Zelfs diegene die het later dan ik hadden aangevraagd, hebben alles al ontvangen.

Die lui van gsm-stunter halen zich gewoon teveel sores op de hals voordat ze het andere hebben afgerond.
Heb je wel genoeg geld op je rekening dan?

Verwijderd

is er al iemand die zijn geld terug heeft ?

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 00:58

Jimbolino

troep.com

simkaart vandaag met de post gehad, nu nog mijn 3330 simlockvrij maken...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:34:
is er al iemand die zijn geld terug heeft ?
Het geld krijg je pas terug over 6-8 weken nadat je het abbo is afgesloten. dus dit is een beetje loze vraag. probeer het in januari of eind december weer

• posttoast
Joepie, de eerste rekening is binnen! Het abonnement ging hier trouwens in op 4/11 terwijl de postbode pas op 8/11 langskwam...

omniscale.nl

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 12:13

Bluppy2

Hip!

Xof schreef op 12 november 2002 @ 00:28:
[...]

Heb je wel genoeg geld op je rekening dan?
wat boeit dat nou, net alsof GSMstunter dat üerhaupt KAN controleren.
Dat rekeningafschrift is alleen een bewijs dat je die rekening hebt. De bedragen die er op staan gaan GSMstunter niet aan.. Die kan je ook rustig weg kalken.
Het enige wat ze doen om je kreditietwaardigheid te testen is door contact op te nemen met het BKR te Tiel.. that's all..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Ik heb net de Toshiba Ts21i gekocht!!!
echt toppie!!!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
bluppy2 schreef op 15 November 2002 @ 13:01:
[...]

wat boeit dat nou, net alsof GSMstunter dat üerhaupt KAN controleren.
Dat rekeningafschrift is alleen een bewijs dat je die rekening hebt. De bedragen die er op staan gaan GSMstunter niet aan.. Die kan je ook rustig weg kalken.
Het enige wat ze doen om je kreditietwaardigheid te testen is door contact op te nemen met het BKR te Tiel.. that's all..
GSMStunter niet, maar KPN wel. Als jij niet crediet waardig bent krijg je geen abbo. Het gaat hier dus helemaal niet om GSMStunter, die zijn alleen tussenpersoon voor KPN en jou.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hmm... heb mijn 3310 met abo nog steeds niet ontvangen....

• wicher|IA
vegterb schreef op 18 November 2002 @ 09:57:
[...]

GSMStunter niet, maar KPN wel. Als jij niet crediet waardig bent krijg je geen abbo. Het gaat hier dus helemaal niet om GSMStunter, die zijn alleen tussenpersoon voor KPN en jou.
Je kredietwaardigheid wordt volgens mij sowieso niet getoetst aan de hand van de banksaldo.
Dat banksaldo zegt namelijk niks.
Je kan met €498 rood staan, maar met nog €100000 op de spaarrekening en een kredietlimiet van €2000, en je krijgt de dag erna €2000 salaris.
Ook kan je €1000 op de rekening hebben staan, terwijl je verder niks hebt, je niet rood mag staan, en je de dag erna een rekening van €5000 moet betalen.
Kortom: banksaldo zegt niks.

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Ik heb de simkaart binnen sinds de 3e deze maand, alleen was ik toen weg, dus pas de 18e ongeveer geactiveerd. De rekening heb ik nog niet binnen.

Ik zie veel verschillende 06-nrs hierboven staan. Zelf kreeg ik de sim in een kpn-mobile doosje zoals hierboven beschreven. nr: 06-2252 ** ** :/
Een eerder KPN-pre-pay nr. was trouwens stukken beter: 06 - ** 77 06 06 :*) iemand enig idee of het uberhaupt mogelijk is dit in een later stadium nog te laten overzetten??

Over dat hele "mooie nummer gedoe": besef wel dat geen hond tegenwoordig meer een 06-nr onthoudt maar gewoon vanuit z'n mobi-tel-boek belt, alleen een eventueel "naamnummer" is misschien nog praktisch. Een goeie site om dat uit te zoeken: http://www.dialabc.com/words/search

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Nou, ik heb een mailtje naar gsm stunter gestuurd, en ik had snel antwoord. Ik denk dat sommige mensen deze info ook wel op prijs stellen:
Geachte heer/mevrouw,

Uw aanvraag is bij ons binnen, maar kpn is een aantal aanvragen kwijt geraakt waar door het allemaal zo lang duurt.

Ze hebben vorige week alles nog een keer ontvangen.

Wij hopen deze week er meer over te horen en het dan meteen uit te leveren.

Met vriendelijke groet,

Gsm stunter

>-----Oorspronkelijk bericht-----
>Van: Remko Nolten [mailto:bluppy2@seekspot.com]
>Gepost om: dinsdag 26 november 2002 13:13
>Gepost naar: info
>Discussie: KPN Mobile 120 Abbo
>Onderwerp: KPN Mobile 120 Abbo
>
>
>Hallo!
>
>
>
>Ik heb 4 weken terug een “gratis” KPN Mobile 120 abonnement
>besteld. Ik heb echter nog steeds geen antwoord ontvangen of er überhaupt iets
>mee gedaan is. Mijn ouders hadden op hetzelfde tijdstip een Sony-Ericsson T600
>besteld, en die was na 2 weken al binnen.
>
>Ik zou graag van jullie willen weten of, en wanneer ik de zending kan ontvangen.
>Ik heb ook nog geen enkele post van KPN gehad dus ik vraag me af of de
>aanvraag wel in behandeling is genomen.
>
>
>
>Met vriendelijke groet,
>
>
>
>Remko Nolten
dus misschien deze week/begin volgende week :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bluppy2 op 27-11-2002 20:10 ]

• Master FX
dit was een reply van 27-11 jl. op een mailtje van mj hoe et er nou eigenlijk mee stond
Wij hopen de oude aanvragen KPN begin volgende week te kunnen uitleveren. KPN is deze nu aan het behandelen.
Dus laten we hopen dat het zo is

Stay safe

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb woensdagavond 20-11 de aanvraag voor een Nokia 3310 met een gratis Flexibel Economy gefaxt en kreeg het pakket afgelopen dinsdag thuisbezorgd. Dus binnen een week kan het ook! Nummer is niet bijzonder, maar dat gaat toch niet gebruikt worden. Mijn vader heeft nu in ieder geval weer dezelfde telefoon die hij al had voordat mijn moeder hem inpikte.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

haas schreef op 27 november 2002 @ 23:55:
Ik heb woensdagavond 20-11 de aanvraag voor een Nokia 3310 met een gratis Flexibel Economy gefaxt en kreeg het pakket afgelopen dinsdag thuisbezorgd. Dus binnen een week kan het ook! Nummer is niet bijzonder, maar dat gaat toch niet gebruikt worden. Mijn vader heeft nu in ieder geval weer dezelfde telefoon die hij al had voordat mijn moeder hem inpikte.
jep, ik begin nu echt een gevoel te krijgen dat het aan KPN ligt.. Al had ik eerst mijn twijfels bij de uitspraken van GSMstunter. Als je ziet hoe snel ze andere dingen uitleveren...

• wicher|IA
Ik vind het wel irritant dat ik blijkbaar een 'tweedehands' nummer heb gekregen.
Ik ben namelijk al 2x gebeld voor ene Paul Ieke (?), het afpoeieren van de tweede duurde nog best lang, omdat-ie volgens mij dacht dat ik het ding gestolen had of zo.

• posttoast
wicher schreef op 28 November 2002 @ 11:54:
Ik vind het wel irritant dat ik blijkbaar een 'tweedehands' nummer heb gekregen.
Ik ben namelijk al 2x gebeld voor ene Paul Ieke (?), het afpoeieren van de tweede duurde nog best lang, omdat-ie volgens mij dacht dat ik het ding gestolen had of zo.
LOL! :) , sorry voor het leedvermaak maar dit vind ik wel humor....

omniscale.nl

• aphrodisiac
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04-2023

aphrodisiac

*zzz*

Ik heb vandaag het geld op mn rekening gestort gekregen. Heeft uiteindelijk iets meer dan zes weken geduurd. Ben dus tevreden! :)

pc specs | mijn specs

• Xof

Xof

aphrodisiac schreef op 28 November 2002 @ 18:12:
Ik heb vandaag het geld op mn rekening gestort gekregen. Heeft uiteindelijk iets meer dan zes weken geduurd. Ben dus tevreden! :)
Hah tenminste iemand die zijn geld al heeft terug gekregen...
* Xof heeft dan ook goede hoop :)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:37
Ik heb m'n simkaart nog niet eens

Verwijderd

Xof schreef op 02 december 2002 @ 00:12:
[...]

Hah tenminste iemand die zijn geld al heeft terug gekregen...
* Xof heeft dan ook goede hoop :)
ikke ook :)
HEb nog niks ontvangen maar ben benieuwd, kan deze week komen.

Toch altijd lekker zo ff voor de kerst. :D

Verwijderd

Ik heb vandaag ook het geld gekregen van m'n eerste abonnement die ik op 14-10 heb gekregen, het duurde dus zo'n 7 weken.

• Master FX
miles schreef op 02 december 2002 @ 08:09:
Ik heb m'n simkaart nog niet eens
Ik wacht ook nog steeds op mijn sim van de kpn120 aanbieding. Gelukkig ook nog geen rekening gehad (dat scheelt).
Het is wel raar dat als ik er naar informeer, ze altijd begin volgende week verstuurd worden :)

Stay safe

• wicher|IA
Ook ik heb m'n €322 binnen, m'n SIM-kaart heb ik ong. een maand, en nog geen rekening gehad, die zal nu wel spoedig volgen.

• Xof

Xof

Ik heb al wel een rekening gehad van €85,85
Maar daar zitten de aansluitkosten waarschijnlijk in. (en natuurlijk sms kosten)

Het vage is... mijn abo is ingegaan op 31/10 nu is het beltegoed van oktober doorgeschoven naar november... dus had ik 240 minuten en dan schuift er weer 120 min door naar december, want ik heb dus die 240 min echt niet opgebeld... dus heb ik 240 min voor in december zo op de factuur te lezen.

Maar betekend dat nou dat september de laatste maand is waarin ik 'gratis' kan bellen?

Verwijderd

vegterb schreef op 06 October 2002 @ 16:59:
Op http://www.gsmstunter.nl staat bovenaan een KPN abonnement.
Je betaald elke maand gewoon abo kosten en 1x aansluitkosten, maar die krijg je aan het einde weer terug. :o

Kortom, gratis bellen !!! 8)
Ik heb me aangemeld en het werkt perfect !!! _/-\o_
ja is best intersant maar die bel kosten zijn best wel duur.

pas wel ff op dus

• Xof

Xof

Lees eerst ff de hele topic voordat je gaat antwoorden :z

• wicher|IA
Xof schreef op 04 december 2002 @ 14:12:
Maar betekend dat nou dat september de laatste maand is waarin ik 'gratis' kan bellen?
Als je je abo niet verlengt lijkt het daar wel op ja.
Je kan wel gewoon al je 1440 minuten gebruiken, maar in maar 11 maanden.
Als je je abo wel verlengt zullen ook die 120 minuten gewoon doorschuiven.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

ik heb vandaag me sim opgehaald bij het postkantoor, en hij doetut perfect :D

woei :)

• Xof

Xof

wicher schreef op 04 december 2002 @ 23:13:
[...]

Als je je abo niet verlengt lijkt het daar wel op ja.
Je kan wel gewoon al je 1440 minuten gebruiken, maar in maar 11 maanden.
Als je je abo wel verlengt zullen ook die 120 minuten gewoon doorschuiven.
Hmmm lekker is dat dan, want 120 word maar 1 maand doorgeschoven... dat betekend dat ik dus niet van alle belminuten gebruik kan maken :|

Maar het contract loopt wel gewoon af op 31 oktober of eindigt die dan ook weer op 31 september...allemaal een beetje wazig.

Verwijderd

Loopt deze aktie nog?

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

wat denk je zelf als je die website bekijkt |:( 8)7 ?

• Xof

Xof

Er is nu wel een andere actie heb ik gezien :)
Gratis Nokia 3310 met Gratis Abonnement
:)
Dus niet met 120 min per maand, maar wel een gratis abo :)

• Master FX
Ik moet nu dus borg gaan betalen voor mijn tweede abbo (1e: kpn120 2e:imode)
Kan ik nou een derde aanvragen onder dezelfde borg? Weer een gratis toestelletje erbij is natuurlijk nooit weg.

Stay safe

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Xof schreef op 05 december 2002 @ 18:41:

[...]
Heb ik toch liever die 120 minuten per maand voor 52 euro extra. :) De huidige aanbieding is leuk als je al een abo hebt. Misschien dat ik 'm ook maar ga bestellen, want m'n 3210 heeft een brak schermpje (scheurtje). Heb namelijk nog wel een abo lopen.

offtopic:
Alleen wat zijn die spelletjes op een 3310 toch saai zeg. :( Pairs is veel grafischer (onduidelijker) en Snake II is voor mietjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Toewan op 06-12-2002 15:48 ]

Verwijderd

Nog geen geld gehad, het mag nu toch echt eens op gaan schieten.

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
iindeed het mag wel eens op gaan schieten

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Had ook dat kpn 120 minuten gratis per maand abo bij gsm.nl besteld, alleen heb nu een brief gekregen dat KPN alleen mijn aanvraag accepteerd als ik 450 (!) euro borg betaal :/

Eat my shorts !

Verwijderd

Nou de eerste mailtjes waar het geld blijft zijn de deur uit. Mocht ik geen reactie krijgen, dan ga ik ze volgende week wel wat vaker bellen. :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 22:57:
Nou de eerste mailtjes waar het geld blijft zijn de deur uit. Mocht ik geen reactie krijgen, dan ga ik ze volgende week wel wat vaker bellen. :+
Hoeveel weken wacht je al dan?

• Xof

Xof

ik wacht nog wel tot eind januari ongeveer :)

• Master FX
ik had dus borg betaald. 1e aanvraag: kpn120; 2e aanvraag: i-mode
Nu was ik dus een van de "zoekgeraakten", waardoor mijn i-mode toestel zelfs eerder was. Maar nu had ik dus een betaalbewijs naar Coen gestuurd. Nooit meer wat van gehoord. Daarom maar direct een betalingsbewijs naar kpn gestuurd. Een uurtje later was de aanvraag geaccepteerd. Nu maar hopen dat ik die simkaart gauw krijg: ik wacht al vanaf 8 oktober!!!!!! :(

Stay safe

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Xof schreef op 05 december 2002 @ 18:41:

[...]
Oftewel, een GSM voor NIETS!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 23:15:
[...]
Hoeveel weken wacht je al dan?
8 weken, ze zijn ook zo vriendelijk de telefoon tussen 9 - 12 ook niet op te nemen. :(

Verwijderd

wannneer denken jullie dat er weer zon actie komt? ik wil graag nog wat gratis belminuutjes scoren.

• wicher|IA
Ik heb intussen ook de eerste rekening ontvangen.

Die is niet helemaal eenduidig, want volgens blad 1 loopt-ie van 25 okt - 25 nov of zo, en volgens blad 2 van 25 okt - 30 nov o.i.d. Blad 1 rekent een maand vanaf dag 1, terwijl blad 2 dus de maand oktober vol maakt, en daarna de maand november als hele kalendermaand pakt.

Maar goed, ik was op 2/3 van de maand, een tijdje geleden, en had nog maar 30 min v/d 120 gebruikt, dus ik ging wat wilder bellen. Daarmee overdreef ik achteraf gezien een beetje, want volgens mijn telefoon had vervolgens iets van 150 min gebeld.
Ik was dus al bang voor een hogere rekening.
Volgens de nota echter heb ik maar ca. 60 minuten gebeld, van de 140 (1 maand + 5 dagen), waardoor er 80 minuten doorschuiven.

Nu weet ik het dus niet meer, de telefoon was toch echt duidelijk over het aantal gebelde minuten, en ik weet ook zelf zeker dat het ruim meer dan 60 minuten was...

Het is wel zo dat ik juist tussen 25 en 30 november nogal veel heb gebeld (60+ min), dus misschien zit het daarin? Ach, met de 80 doorgeschoven minuten kan ik het toch gemakkelijk opvangen.

Maar goed, verder geen onregelmatigheden, dus ik ben dik tevreden.

• Xof

Xof

* Xof snapt ook niks van de nota hoor.. want bij mij stond er dat er 120 min doorschoven dus had ik 240 min in de volgende maand :?
En idd alle twee de bladen geven weer een andere periode aan... * Xof snapt er niks van.

• Master FX
8 oktober besteld: KPN 120
17 december: postbode aan de deur.........

HEHE
Het duurt ff, maar ik kan wel een jaartje gratis bellen

Stay safe

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:30
neem aan dat je hierbij niet je nummer kan behouden? :S :(

• Kippenijzer
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Wat waarborgsommen betreft :

Als je kredietwaardigheid en financiel verleden prima zijn mag je één abo afsluiten (particulier gaat dit om, kun je als bedrijf bestellen, doe dat, dan zijn ze wat ruimer in de regelstjes...)
Als je voordat je 2 nota's van je 1e abo heb betaald nog een abo afsluit willen ze een waarborgsom van 450 euro welke je na een jaar automagisch weer terug krijgt (zonder rente as far as I know)
Heb je netjes 2 nota's op tijd betaald van je 1e abo, mag je gerust een 2e bestellen.
Zodra je als particulier een 3e abo besteld, ook al heb je je andere 2 abo's al jaren en betaal je ze immer even netjes, moet je vanuit de regels toch alsnog 450 euro waarborg betalen, maar dit soort regels zijn te buigen als je op de andere 2 aansluitingen nooit achterstanden met betaling hebt gehad, en vreselijk veel belt (hoge nota's heb > 100/mnd bijvoorbeeld) Al dat soort zaken tellen mee in dit soort bepalingen... Het komt er gewoon op neer dat je maar één abo tegelijk aan kunt vragen, of anders ze op een bedrijf aan zou moeten vragen...

Daarnaast, onduidelijkheid omtrent de nota's... Enerzijds hoort dit prima uitgelgd te zijn op de achterkant van de bladen, waarop uitleg staat... Daarnaast zit het als volgt :

De notaperiode op blad 1 is de periode waarover de nota loopt, dat is de periode na het aanmaken van je vorige nota tot het aanmkaen van deze nota. Daarop staan ook je abo kosten, die in het geval van de KPN Mobile per maand gerekend worden, dus op het 2e blad staat je abo van de 1e tot de 30/31e van de maand, waardoor de totale datumspan breder lijkt, maar dit zijn twee verschillende perioden... Een maand waarin je abo berekend wordt, en een notaperiode waarin je belkosten worden berekned....

Verwijderd

heeft iemand ondertussen al geld terug op zijn rekening ontvangen ?

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 14:49:
heeft iemand ondertussen al geld terug op zijn rekening ontvangen ?
03-12 (17:XX uur) Postte iemand dat ook hij, na enkele anderen al zijn/haar geld terug had... Lezen is ook een vak... Staat ergens bovenaan op 50 posts/pagina last (last van 17-12 15:04 that is)
[edit]Ow jah, en dus mijn belerende opmerking, lezen is ook een vak!

[ Voor 9% gewijzigd door Kippenijzer op 17-12-2002 15:04 ]

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

ik heb ook dit abo, de eerste rekening (71 euro) is al afgeschreven, maar zie nog geen geld binnen stromen

• Kippenijzer

Kippenijzer

DOH! Het duurt ook ongeveer 8 tot 10 weken (dat was de termijn ten tijde van deze aanbieding...) Dus ergens tegen de tijd dat je je 2e nota binnen hebt moet je eens bij ze gaan vragen waar het geld blijft, niet eerder... Iedereen loopt te miepen dat ze zo slecht bereikbaar zijn, maar jah, wat wil je als iedereen ze overstelpt met "waar is mijn geld" (al na 2 weken ofzo) en "Ja, en het zou gratis zijn, en nu moet ik toch betalen!?!"... Stelletje rukkers, lezen is ook een vak... (Rukkers bedoel ik niet per definitie de mensen @ dit draadje mee, maar meer al die aepen die zo lopen te zeiken... Iedereen tezamen maakt het er nou eenmaal naar...

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

was een status melding, ik weet heus wel dat het nog even duurt voordat ik mijn geld krijg

op site stond 6 tot 8 weken btw

Verwijderd

nah, ik wacht wel lekker nog tot et nieuwe jaar ergens ofzo voordat ik es ga bellen :P
heb me 2e factuur al gehad, wordt binnenkort afgeschreven...

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 18:52
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 07:56:
nah, ik wacht wel lekker nog tot et nieuwe jaar ergens ofzo voordat ik es ga bellen :P
heb me 2e factuur al gehad, wordt binnenkort afgeschreven...
Succes, straks geen geld, wel betaald, niet gebeld. Dus echt een hoop geld armer 8)

Maar wees gerust, ik heb een Vodafone 120 abbo bij hun, en dat is helemaal netjes goed gegaan. Het duurde een week voordat ik hem binnen had.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
joepie vandaag, netjes geld teruggestort gekregen!!!!!

***merry xmas gsmstunter.nl***

:+

• Xof

Xof

Gsm Stunter bij € 270,66

* Xof sluit zich bij koen aan..
Volgend jaar weer? :D

• supershoe
  • Niet online
Xof schreef op 18 December 2002 @ 22:49:
Gsm Stunter bij € 270,66

* Xof sluit zich bij koen aan..
Volgend jaar weer? :D
270 maar?
Ik krijg 334 ofzo als het goed is. Maar ik heb nog niks :(

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Verwijderd

supershoe schreef op 18 December 2002 @ 23:02:
[...]

270 maar?
Ik krijg 334 ofzo als het goed is. Maar ik heb nog niks :(
idd 270 maar? Ik heb het geld van 3 abonnementen terug gekregen, 3x 334,50 ;)

• Xof

Xof

Ik heb de abbo icm met de nokia 3310... jullie hebben volgens mij alleen de abbo :)
Ik moet nml wel de aansluitkosten betalen.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Xof schreef op 18 december 2002 @ 23:48:
Ik heb de abbo icm met de nokia 3310... jullie hebben volgens mij alleen de abbo :)
Ik moet nml wel de aansluitkosten betalen.
had ik ook en Nokia 3310 is reeds verkocht, voor meer dan aansluitkosten, dus winst gemaakt heeft en KPN niet gaat sponsoren :+

Verwijderd

Ikke ook vandaag geld gehad.

Merry X-mas iedereen :7 :+

Verwijderd

ik nog niks gehad... heb tweede rekening 2 weken geleden gehad... misschien dat het morgen eropstaat? (heb Postbank giro)

• Xof

Xof

jah postbank.. dat duurt altijd 5 dagen :D (postbank is echt traag hoor)
Ik denk dat jij het dan de 22e krijgt ofzo.

• Nijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 14:23
ik heb vandaag wel m'n geld gehad met de postbank!

• ErHa
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ik heb vandaag ook mijn € 334,50 binnen gekregen op mijn postbank rekening. Mijn abo is gaan lopen vanaf 21 november, dus ze houden zich keurig aan de termijn van 2 maanden! :*)

[extra]
GSMstunter, dank je wel voor mijn 3e jaar gratis mobiel bellen achter elkaar _/-\o_
[/extra]

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• Kippenijzer

Kippenijzer

Lang leve GSMStunter idd... dd 19-12 ook mijn geld terug gehad (Nee, ik DOE niet moeilijk dat ze mijn i-Mode afgekeurd hadden en me ongeveer 2 weken nadat KPN de gegevens erweer had getrashed me hiervan nog eens op de hoogte hebben gesteld)

Verwijderd

geld is binnen!:)

• supershoe
  • Niet online
Hier is het ook binnen nu! Volgensmij wachten ze echt gewoon zo lang mogelijk en gaan ze 2 maanden flink rente trekken met dat geld om zo nog wat bij te verdienen. Ach, van mij mogen ze... ik kan gratis bellen :)

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik heb 19-12 ook mijn geld ontvangen. Ik had mijn SIM-kaart 30 oktober ontvangen.
Factuurdatum van GSMstunter was 29 oktober.

Verwijderd

Ook wij hebben het geld binnen op 19 december! Een keer een 120 min. abonnement en een keer een nokia 5210 met 120 min. abonnement.
Een aanrader voor een volgende keer

Verwijderd

20-12-2002 GSM STUNTER 5570 AA BERGEYK OV 106317091 Bij EUR 334,50

whoei, op me verjaardag :D

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Mijn moeder en m'n zus hebben ook het geld teruggekregen. 270+ euro voor de 3310 + KPN 120 abo...

Verwijderd

en het is hier ook binnen :)

• klokop
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 09:30

klokop

swiekie swoeng

Heb onlang 300,- en nogwat terug gehad voor een KNP 120 abo :).

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 16:08
334.50 om precies te zijn, voor een KPN 120 abo zonder telefoon
ik heb het inmiddels ook

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Ik heb mijn geld ondertussen ook binnen. €334,50 inderdaad...

Wanneer zou het handigste zijn om het abbo op te zeggen? Als ik nu een brief stuur of zo, kunnen ze die gewoon negeren?

Werkt wel goed dat abbo alleen jammer dus dat je niet kunt checken hoeveel belminuten je nog overhebt.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 16:08
volgens mij staat gewoon op de rekening hoeveel belminuten je nog hebt hoor?
alleen weet ik niet precies hoe dat werkt. Ik had 40 minuten over, en na een maand enthousiast bellen heb ik er nu 37 over, tellen die dan als 'oude' belminuten ofzo? want er was ook iets als dat je je beltegoed dat je overhoudt max 1 maand kan meenemen
het is niet de bedoeling dat ik moet dokken straks, het hele idee hiervan is dat het GRATIS is

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Kippenijzer

Kippenijzer

Wanneer zou het handigste zijn om het abbo op te zeggen? Als ik nu een brief stuur of zo, kunnen ze die gewoon negeren?
Je kunt het nu wel al opzeggen, dan zouden ze het gewoon in moeten voeren, voor de zekerheid 3 weken na verzending effe bellen of het is doorgekomen.
volgens mij staat gewoon op de rekening hoeveel belminuten je nog hebt hoor?
alleen weet ik niet precies hoe dat werkt
Inderdaad, maar je kunt niet tussentijds checken hoeveel je nog overhebt. En je resterende bundeltegoed blijft nog één maand geldig na de maand waarin je hem kreeg -> Maximaal 120 minuten nieuw en 120 minuten resterend mogelijk...

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
De belminuten van de vorige maand gaan 1 mee. Dus de belminuten die je overhebt bel je eerst op (de volgende maan) en dan pas die van je huidige maand en dan hou je er nog over, die gaan dan weer mee naar de volgende maand... (ze gaan dus maar 1 maand mee)

• posttoast
Heeft iedereen z'n geld nu terug? Ik nog niet namelijk. Ik ga ze toch maar even proberen te bellen denk ik...

Update:
ik heb ze gebeld en ze gaan het uitzoeken. Klonk netjes allemaal.

[ Voor 29% gewijzigd door posttoast op 16-01-2003 09:37 . Reden: Update ]

omniscale.nl

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb op 8 januari mijn geld gestort gekregen :)

• posttoast
Zo, we zijn intussen al weer een paar maanden verder. Wie heeft zijn abonnement al opgezegd? En is het handig om nu al iets nieuws te zoeken?

omniscale.nl

• Xof

Xof

Ik heb mijn abbo verlengt en weer een nieuwe foon gekregen :D (niet bij gsmstunter :)

Dus iedereen moet nu ongeveer abbo enzo verlengen/opzeggen :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste