Hah tenminste iemand die zijn geld al heeft terug gekregen...aphrodisiac schreef op 28 November 2002 @ 18:12:
Ik heb vandaag het geld op mn rekening gestort gekregen. Heeft uiteindelijk iets meer dan zes weken geduurd. Ben dus tevreden!
* Xof heeft dan ook goede hoop
Verwijderd
ikke ookXof schreef op 02 december 2002 @ 00:12:
[...]
Hah tenminste iemand die zijn geld al heeft terug gekregen...
* Xof heeft dan ook goede hoop
HEb nog niks ontvangen maar ben benieuwd, kan deze week komen.
Toch altijd lekker zo ff voor de kerst.
Verwijderd
Ik wacht ook nog steeds op mijn sim van de kpn120 aanbieding. Gelukkig ook nog geen rekening gehad (dat scheelt).miles schreef op 02 december 2002 @ 08:09:
Ik heb m'n simkaart nog niet eens
Het is wel raar dat als ik er naar informeer, ze altijd begin volgende week verstuurd worden
Stay safe
Maar daar zitten de aansluitkosten waarschijnlijk in. (en natuurlijk sms kosten)
Het vage is... mijn abo is ingegaan op 31/10 nu is het beltegoed van oktober doorgeschoven naar november... dus had ik 240 minuten en dan schuift er weer 120 min door naar december, want ik heb dus die 240 min echt niet opgebeld... dus heb ik 240 min voor in december zo op de factuur te lezen.
Maar betekend dat nou dat september de laatste maand is waarin ik 'gratis' kan bellen?
Verwijderd
ja is best intersant maar die bel kosten zijn best wel duur.vegterb schreef op 06 October 2002 @ 16:59:
Op http://www.gsmstunter.nl staat bovenaan een KPN abonnement.
Je betaald elke maand gewoon abo kosten en 1x aansluitkosten, maar die krijg je aan het einde weer terug.
Kortom, gratis bellen !!!
Ik heb me aangemeld en het werkt perfect !!!
pas wel ff op dus
Als je je abo niet verlengt lijkt het daar wel op ja.Xof schreef op 04 december 2002 @ 14:12:
Maar betekend dat nou dat september de laatste maand is waarin ik 'gratis' kan bellen?
Je kan wel gewoon al je 1440 minuten gebruiken, maar in maar 11 maanden.
Als je je abo wel verlengt zullen ook die 120 minuten gewoon doorschuiven.
woei
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Hmmm lekker is dat dan, want 120 word maar 1 maand doorgeschoven... dat betekend dat ik dus niet van alle belminuten gebruik kan makenwicher schreef op 04 december 2002 @ 23:13:
[...]
Als je je abo niet verlengt lijkt het daar wel op ja.
Je kan wel gewoon al je 1440 minuten gebruiken, maar in maar 11 maanden.
Als je je abo wel verlengt zullen ook die 120 minuten gewoon doorschuiven.
Maar het contract loopt wel gewoon af op 31 oktober of eindigt die dan ook weer op 31 september...allemaal een beetje wazig.
wat denk je zelf als je die website bekijktVerwijderd schreef op 05 december 2002 @ 13:09:
Loopt deze aktie nog?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Gratis Nokia 3310 met Gratis Abonnement
Dus niet met 120 min per maand, maar wel een gratis abo
Kan ik nou een derde aanvragen onder dezelfde borg? Weer een gratis toestelletje erbij is natuurlijk nooit weg.
Stay safe
Heb ik toch liever die 120 minuten per maand voor 52 euro extra.Xof schreef op 05 december 2002 @ 18:41:
Er is nu wel een andere actie heb ik gezien
[...]
Alleen wat zijn die spelletjes op een 3310 toch saai zeg.
[ Voor 5% gewijzigd door Toewan op 06-12-2002 15:48 ]
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Eat my shorts !
Verwijderd
Verwijderd
Hoeveel weken wacht je al dan?Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 22:57:
Nou de eerste mailtjes waar het geld blijft zijn de deur uit. Mocht ik geen reactie krijgen, dan ga ik ze volgende week wel wat vaker bellen.
Nu was ik dus een van de "zoekgeraakten", waardoor mijn i-mode toestel zelfs eerder was. Maar nu had ik dus een betaalbewijs naar Coen gestuurd. Nooit meer wat van gehoord. Daarom maar direct een betalingsbewijs naar kpn gestuurd. Een uurtje later was de aanvraag geaccepteerd. Nu maar hopen dat ik die simkaart gauw krijg: ik wacht al vanaf 8 oktober!!!!!!
Stay safe
Oftewel, een GSM voor NIETS!Xof schreef op 05 december 2002 @ 18:41:
Er is nu wel een andere actie heb ik gezien
[...]
Verwijderd
Die is niet helemaal eenduidig, want volgens blad 1 loopt-ie van 25 okt - 25 nov of zo, en volgens blad 2 van 25 okt - 30 nov o.i.d. Blad 1 rekent een maand vanaf dag 1, terwijl blad 2 dus de maand oktober vol maakt, en daarna de maand november als hele kalendermaand pakt.
Maar goed, ik was op 2/3 van de maand, een tijdje geleden, en had nog maar 30 min v/d 120 gebruikt, dus ik ging wat wilder bellen. Daarmee overdreef ik achteraf gezien een beetje, want volgens mijn telefoon had vervolgens iets van 150 min gebeld.
Ik was dus al bang voor een hogere rekening.
Volgens de nota echter heb ik maar ca. 60 minuten gebeld, van de 140 (1 maand + 5 dagen), waardoor er 80 minuten doorschuiven.
Nu weet ik het dus niet meer, de telefoon was toch echt duidelijk over het aantal gebelde minuten, en ik weet ook zelf zeker dat het ruim meer dan 60 minuten was...
Het is wel zo dat ik juist tussen 25 en 30 november nogal veel heb gebeld (60+ min), dus misschien zit het daarin? Ach, met de 80 doorgeschoven minuten kan ik het toch gemakkelijk opvangen.
Maar goed, verder geen onregelmatigheden, dus ik ben dik tevreden.
En idd alle twee de bladen geven weer een andere periode aan... * Xof snapt er niks van.
17 december: postbode aan de deur.........
HEHE
Het duurt ff, maar ik kan wel een jaartje gratis bellen
Stay safe
Als je kredietwaardigheid en financiel verleden prima zijn mag je één abo afsluiten (particulier gaat dit om, kun je als bedrijf bestellen, doe dat, dan zijn ze wat ruimer in de regelstjes...)
Als je voordat je 2 nota's van je 1e abo heb betaald nog een abo afsluit willen ze een waarborgsom van 450 euro welke je na een jaar automagisch weer terug krijgt (zonder rente as far as I know)
Heb je netjes 2 nota's op tijd betaald van je 1e abo, mag je gerust een 2e bestellen.
Zodra je als particulier een 3e abo besteld, ook al heb je je andere 2 abo's al jaren en betaal je ze immer even netjes, moet je vanuit de regels toch alsnog 450 euro waarborg betalen, maar dit soort regels zijn te buigen als je op de andere 2 aansluitingen nooit achterstanden met betaling hebt gehad, en vreselijk veel belt (hoge nota's heb > 100/mnd bijvoorbeeld) Al dat soort zaken tellen mee in dit soort bepalingen... Het komt er gewoon op neer dat je maar één abo tegelijk aan kunt vragen, of anders ze op een bedrijf aan zou moeten vragen...
Daarnaast, onduidelijkheid omtrent de nota's... Enerzijds hoort dit prima uitgelgd te zijn op de achterkant van de bladen, waarop uitleg staat... Daarnaast zit het als volgt :
De notaperiode op blad 1 is de periode waarover de nota loopt, dat is de periode na het aanmaken van je vorige nota tot het aanmkaen van deze nota. Daarop staan ook je abo kosten, die in het geval van de KPN Mobile per maand gerekend worden, dus op het 2e blad staat je abo van de 1e tot de 30/31e van de maand, waardoor de totale datumspan breder lijkt, maar dit zijn twee verschillende perioden... Een maand waarin je abo berekend wordt, en een notaperiode waarin je belkosten worden berekned....
03-12 (17:XX uur) Postte iemand dat ook hij, na enkele anderen al zijn/haar geld terug had... Lezen is ook een vak... Staat ergens bovenaan op 50 posts/pagina last (last van 17-12 15:04 that is)Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 14:49:
heeft iemand ondertussen al geld terug op zijn rekening ontvangen ?
[edit]Ow jah, en dus mijn belerende opmerking, lezen is ook een vak!
[ Voor 9% gewijzigd door Kippenijzer op 17-12-2002 15:04 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
op site stond 6 tot 8 weken btw
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
heb me 2e factuur al gehad, wordt binnenkort afgeschreven...
Succes, straks geen geld, wel betaald, niet gebeld. Dus echt een hoop geld armerVerwijderd schreef op 18 December 2002 @ 07:56:
nah, ik wacht wel lekker nog tot et nieuwe jaar ergens ofzo voordat ik es ga bellen
heb me 2e factuur al gehad, wordt binnenkort afgeschreven...
Maar wees gerust, ik heb een Vodafone 120 abbo bij hun, en dat is helemaal netjes goed gegaan. Het duurde een week voordat ik hem binnen had.
270 maar?Xof schreef op 18 December 2002 @ 22:49:
Gsm Stunter bij € 270,66
* Xof sluit zich bij koen aan..
Volgend jaar weer?
Ik krijg 334 ofzo als het goed is. Maar ik heb nog niks
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
idd 270 maar? Ik heb het geld van 3 abonnementen terug gekregen, 3x 334,50supershoe schreef op 18 December 2002 @ 23:02:
[...]
270 maar?
Ik krijg 334 ofzo als het goed is. Maar ik heb nog niks
Ik moet nml wel de aansluitkosten betalen.
had ik ook en Nokia 3310 is reeds verkocht, voor meer dan aansluitkosten, dus winst gemaakt heeft en KPN niet gaat sponsorenXof schreef op 18 december 2002 @ 23:48:
Ik heb de abbo icm met de nokia 3310... jullie hebben volgens mij alleen de abbo
Ik moet nml wel de aansluitkosten betalen.
Verwijderd
Ik denk dat jij het dan de 22e krijgt ofzo.
[extra]
GSMstunter, dank je wel voor mijn 3e jaar gratis mobiel bellen achter elkaar
[/extra]
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Factuurdatum van GSMstunter was 29 oktober.
Verwijderd
Een aanrader voor een volgende keer
Verwijderd
whoei, op me verjaardag
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
ik heb het inmiddels ook
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Wanneer zou het handigste zijn om het abbo op te zeggen? Als ik nu een brief stuur of zo, kunnen ze die gewoon negeren?
Werkt wel goed dat abbo alleen jammer dus dat je niet kunt checken hoeveel belminuten je nog overhebt.
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
alleen weet ik niet precies hoe dat werkt. Ik had 40 minuten over, en na een maand enthousiast bellen heb ik er nu 37 over, tellen die dan als 'oude' belminuten ofzo? want er was ook iets als dat je je beltegoed dat je overhoudt max 1 maand kan meenemen
het is niet de bedoeling dat ik moet dokken straks, het hele idee hiervan is dat het GRATIS is
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Je kunt het nu wel al opzeggen, dan zouden ze het gewoon in moeten voeren, voor de zekerheid 3 weken na verzending effe bellen of het is doorgekomen.Wanneer zou het handigste zijn om het abbo op te zeggen? Als ik nu een brief stuur of zo, kunnen ze die gewoon negeren?
Inderdaad, maar je kunt niet tussentijds checken hoeveel je nog overhebt. En je resterende bundeltegoed blijft nog één maand geldig na de maand waarin je hem kreeg -> Maximaal 120 minuten nieuw en 120 minuten resterend mogelijk...volgens mij staat gewoon op de rekening hoeveel belminuten je nog hebt hoor?
alleen weet ik niet precies hoe dat werkt
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Update:
ik heb ze gebeld en ze gaan het uitzoeken. Klonk netjes allemaal.
[ Voor 29% gewijzigd door posttoast op 16-01-2003 09:37 . Reden: Update ]
Dus iedereen moet nu ongeveer abbo enzo verlengen/opzeggen