[GSMStunter] Gratis bellen met KPN

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 525 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou staat er op de sitevan gsmstunter.nl:
de gratis belminuten kunt u niet gebruiken voor SMS en dataverkeer

Volgens mij betekent dit gewoon dat dataverkeer via gprs niet gratis is, maar kan ik dan wel gratis met mijn palm Vx internetten via belminuten, of verstaan hun daar ook "dataverkeer" onder. Ik doe dat via infrarood poort.

Ook vraag ik me af wanneer ik me moet afmelden voor het abbonement van KPN. Ik heb de telefoon eergisteren (25-10-2002) gekregen, en ik las dat je 3 maanden voor het einden van het contractjaar moest afmelden, betekent dit dat je voor de 3 maanden moet afmelden ? en hoe gaat dat afmelden ?

BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik zou direct afmelden, dan heb je daar geen omkijken meer naar.

Maar als het helemaal gratis is, dan neemt toch iedereen die een beetje risico durft te nemen 3 van die abbo's, en je hele familie kan gratis bellen. Leuk als cadeautje voor je vriendin een sim waarmee ze je een jaar lang 2 uur gratis kan bellen.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 20:10:
Nou staat er op de sitevan gsmstunter.nl:
de gratis belminuten kunt u niet gebruiken voor SMS en dataverkeer

Volgens mij betekent dit gewoon dat dataverkeer via gprs niet gratis is, maar kan ik dan wel gratis met mijn palm Vx internetten via belminuten, of verstaan hun daar ook "dataverkeer" onder. Ik doe dat via infrarood poort.
Ja, ook inbellen valt onder dataverkeer. Deze mededeling "belminuten kunt u niet gebruiken voor SMS en dataverkeer" was ook al van toepassing toen er nog geen sprake was van GPRS.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
haas schreef op 27 oktober 2002 @ 21:07:
[...]

Ja, ook inbellen valt onder dataverkeer. Deze mededeling "belminuten kunt u niet gebruiken voor SMS en dataverkeer" was ook al van toepassing toen er nog geen sprake was van GPRS.
:?

Mij lijkt dat gewoon via GSM (niet GPRS) inbellen voor een gegevenssessie wel gewoon gratis is (binnen de 120 minuten dan). Het is toch gewoon bellen? KPN heeft toch helemaal niet door of het nu digitale gegevens * zijn of spraak.

offtopic:
* volgens mij heet het in correct toch echt geen data, data zijn datums, een database is een gegevensbank, maar ik zal het eens nazoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
wicher schreef op 27 oktober 2002 @ 21:12:
[...]

Mij lijkt dat gewoon via GSM (niet GPRS) inbellen voor een gegevenssessie wel gewoon gratis is (binnen de 120 minuten dan). Het is toch gewoon bellen? KPN heeft toch helemaal niet door of het nu digitale gegevens * zijn of spraak.

offtopic:
* volgens mij heet het in correct toch echt geen data, data zijn datums, een database is een gegevensbank, maar ik zal het eens nazoeken.
Dat lijkt mij ook, maar aan de andere kant zijn isp nummers wel speciale 067 nummers waar ze het aan kunnen zien.

Maar wat kost GPRS data per mb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Lord of the Pentium schreef op 27 oktober 2002 @ 21:32:
Dat lijkt mij ook, maar aan de andere kant zijn isp nummers wel speciale 067 nummers waar ze het aan kunnen zien.
Zijn er geen ISP's meer zonder 0676-nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicher schreef op 27 oktober 2002 @ 21:12:
[...]

offtopic:
Dit bedoel ik ook, het antwoord komt aan het eind van de maand denk ik dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord of the Pentium schreef op 27 oktober 2002 @ 21:01:
Ik zou direct afmelden, dan heb je daar geen omkijken meer naar.

Maar als het helemaal gratis is, dan neemt toch iedereen die een beetje risico durft te nemen 3 van die abbo's, en je hele familie kan gratis bellen. Leuk als cadeautje voor je vriendin een sim waarmee ze je een jaar lang 2 uur gratis kan bellen.
Er is een limiet van 2 Abbonementen per persoon vanwege kredietwaardigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 00:36:
[...]

Er is een limiet van 2 Abbonementen per persoon vanwege kredietwaardigheid.
Ik ben volgens O2 helemaal niet kredietwaardig :( Dat terwijl ik geen schulden heb en ook geen telefoon abbo's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegterb schreef op 27 oktober 2002 @ 12:42:
Ik heb nu eindelijk ook mijn SIM binnen, maar moet mijn telefoon nog unlocken: [rml]vegterb in "[ GSM] Unlocking methode"[/rml]
Ik had mijn SIM binnen 1,5 week binnen. vriend van me heeft het nu 2 weken en geen geld binnen, zou het echt 2 maanden duren? Op contract staat 6 weken, mogen ze daar zomaar vanaf wijken?
per fax of post besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ok, laatste poging wat betreft deze vraag over dat KPN abo van 120 min. gratis p/m:
-----------------------------------------------------------------
Ik las ergens dat je abo pas ging lopen als je het geactiveerd had (oid)

Betekent dit dat het pas ingaat op het moment dat je die sim in je telefoon stopt en em dan aan zet :?
Ik heb namelijk tot 23 nov een BEN abo lopen en als het nog niet gebruiken van dat KPN abo betekent dat de contractperiode opschuift naar wat later, komt mij dat heel goed uit :*)
-------------------------------

Is er echt niemand die dit weet?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij gsm.net moet je ook met een code het abo'tje aktiveren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22

syserr

kangoeroe

ok, even wat opheldering nodig:

- ik print het abo uit
- ik vul als telnummer het nummer van thuis in dat op mijn vaders naam staat
- ik doe een kopie van m'n rijbewijs
- en een kopie van recent bankafschrift met zo'n 400euro erop als bijlage
- ik bestel per fax nog snel dit abo,
- krijg een paar dagen later de simkaart etc van GSMStunter
- krijg dan elke maand netjes een papieren gespecificeerde KPN rekening (van 23.50euro per maand)
- waarvan de eerste inc de 52.50euro aansluitkosten zal zijn
- dat wordt dan automatisch elke maand afgeschreven van mijn girorekening
- eventuele extra kosten (meer bellen+sms) worden netjes daarin verwerkt
- ik verstuur direct een aangetekende brief naar KPN waarin ik aangeef mijn abo per eerstvolgende gratis vervaldatum te willen opzeggen
- ik krijg na een paar weken/maanden 334.50 euro van GSMStunter op mijn girorekening gestort
- hierna heb ik niks meer met GSMStunter te maken
- ik bel een jaar lang gratis 120min in de maand, m'n extra min en smsjes betaal ik netjes elke maand
- na een jaar stopt mijn abo (door gestuurde brief) en heb ik niks meer met KPN en GSMStunter te maken en ben ik vrij om te doen wat ik wil...

klopt dit allemaal een beetje? en heeft het zin om nog snel deze aanbieding te bestellen of zal ik wachten tot een eventuele andere/betere aanbieding van volgende maand!?

edit:

aj, lange lijst geworden, mijn dank aan degen die dit netjes punt voor punt langsloopt is erg groot...

owh, heb btw wel zo goed als hele topic gelezen maar vindt et erg fijn om alles op een rijtje te hebben.. ben nogal abo newbie, bel al drie jaar prepay libertel/vodafone...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syserr schreef op 28 oktober 2002 @ 21:04:

- ik print het abo uit
- krijg dan elke maand netjes een papieren gespecificeerde KPN rekening (van 23.50euro per maand)
- ik verstuur direct een aangetekende brief naar KPN waarin ik aangeef mijn abo per eerstvolgende gratis vervaldatum te willen opzeggen
- ik krijg na een paar weken/maanden 334.50 euro van GSMStunter op mijn girorekening gestort
- ik bel een jaar lang gratis 120min in de maand, m'n extra min en smsjes betaal ik netjes elke maand
- na een jaar stopt mijn abo (door gestuurde brief) en heb ik niks meer met KPN en GSMStunter te maken en ben ik vrij om te doen wat ik wil...

klopt dit allemaal een beetje? en heeft het zin om nog snel deze aanbieding te bestellen of zal ik wachten tot een eventuele andere/betere aanbieding van volgende maand!?

edit:

aj, lange lijst geworden, mijn dank aan degen die dit netjes punt voor punt langsloopt is erg groot...

owh, heb btw wel zo goed als hele topic gelezen maar vindt et erg fijn om alles op een rijtje te hebben.. ben nogal abo newbie, bel al drie jaar prepay libertel/vodafone...
volgens mij klopt dit allemaal, althans daar ben ik vanuit gegaan. Anders had ik het niet besteld. Bestellen moet voor eind van de maand, dus kan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Hebben ze vaak van dit soort aanbiedingen ? Want voor het eind van de maand ga ik niet halen, legitimatie bewijzen liggen thuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 21:38:
[...]

volgens mij klopt dit allemaal, althans daar ben ik vanuit gegaan. Anders had ik het niet besteld. Bestellen moet voor eind van de maand, dus kan nog.
Zelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-07 12:19
Meestal kan je trouwens iets niet 11 mnd van te voren opzeggen.
Vaak wordt bedoeld met drie maanden vantevoren opzeggen dat je in de 8e maand moet bedanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
ik heb em gefaxt....en nu maar hopen dat alles goed is aangekomen...de tijd is nu op, dus ik heb geen herkansing :{
Leuk dat ze geen bevestiging ofzo sturen, maar je gewoon moet afwachten of alles goed is gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
heb ook 2x een ingevuld formulier naar hun toegefaxed om een gratis abbo, maar ging 2x niet goed (geen idee waarom) :(
Heb nu maar een soortgelijk gratis abbonement bij www.gsm.nl genomen. Daar kon ik wel naartoe faxen (betaal je echter wel verzendkosten). Hier kun je tevens wel gebruik maken van nummerbehoud (kost 10,- Euro)

Ik baal er ook van dat ze maar geen bevestiging sturen :( misschien komt ie nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Opzegtermijn is 3 maanden, dus vanaf de 9e maand opzegbaar;

- Opzeggen van abonnement dient u schriftelijk te doen naar het adres op uw KPN factuur;

Oftewel wat hier boven staat is niet helemaal waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nu 2,5 weken geleden dat ik mijn offerte heb ingestuurd, LG510 + KPN 60, maar nog steeds niet vernomen :(
Heb ze al gemaild maar staat dat ze niet veel kunnen zien en dat hij daarom vast nog in behandeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-05-2021
Simpele vraag, kun je bij KPN net zoals bij Dutchtone instellen dat je bij 120 min een SMSje ontvangt dat je beltegoed van die maand op is? Lijkt me wel geschikt idee, want de belminuut kosten buiten je 120 min. zijn behoorlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:14:
Is nu 2,5 weken geleden dat ik mijn offerte heb ingestuurd, LG510 + KPN 60, maar nog steeds niet vernomen :(
Heb ze al gemaild maar staat dat ze niet veel kunnen zien en dat hij daarom vast nog in behandeling is.
Ik heb 2 weken geleden op zondag de papieren door de fax gedrukt, maar ik heb tot nu toe ook nog geen enkele reactie gekregen.
De vorige keer (een 3310 incl abo cashdeal) had ik +- anderhalve week na aanvraag de telefoon met simkaart in huis, en het geld is inderdaad binnen een week of 6 teruggestort. Dus de lui van GSM Stunter hebben mijn vertrouwen nog :P.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2002 20:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik had dit al van een vriend gehoord en het kan nog 2 dagen toch?
Een datakabel voor de M35i kan ik wel halen op de dumpdag he?
Met een firmware upgrade moet dit wel draaien in een postbanktelefoon he?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 15:35
De meeste telefoons hebben de functie waarbij je het aantal gebelde minuten kan bijhouden. Mijn M35i in iedergeval wel.

Ik hoop trouwens ook dat deze actie nog weer verlengd word want IK HEM OOHOOK !! ;(

Nog even een andere vraag tussendoor, ik heb namelijk die Postbank Telefoon en ik wil hem legaal unlocken zodat ik die M-bankieren functie behoud op die sim. Hoe lang duurt het na aanvragen voordat ik die code krijg ??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-05-2021
flipjevandejam schreef op 29 oktober 2002 @ 21:23:
De meeste telefoons hebben de functie waarbij je het aantal gebelde minuten kan bijhouden. Mijn M35i in iedergeval wel.
Ja, die functie zit wel op de telefoon, maar dan moet ik 'm wel elke xx-ste van de maand weer netjes resetten zodat ik weet of ik nu over m'n beltegoed heen kom, en da's nu net wat ik ga vergeten, dus zo'n SMS dienst is wel verrekte handig indien aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:45:
Jaja, dat zou dan met de gedachte zijn "het abonnement duurt tenminste 12 maanden, en daarna tot 3 maanden na je opzegbrief", als je begrijpt wat ik bedoel.

Dus als ze voor de 9e maand een opzegbrief krijgen, ze zeggen "ja de opzegtermijn is 3 maanden, deze persoon wil h'm dus al voor de 12 maanden stopgezet hebben. Dat kan niet, dus negeren we deze brief".

Dat lijkt me nogal lullig, want dat zou betekenen dat je, wil je niet langer dan 12 maanden je abo hebben, je op EXACT 9 maanden moet opzeggen. Dat is natuurlijk onmogelijk, zo exact.
Ik denk ( / hoop) dus dat wij, of GSM.nl / GSMstunter.nl dit verkeerd begrepen heeft.

Bij GSM.nl krijg je trouwens wel netjes overal een bevestiging van. Eerst bevestiging van bestelling, met waar ik het contract e.d. heen moet sturen. Vervolgens toen ik het contract had verstuurd daarna een bevestiging dat het contract was binnengekomen. Nu nog wachten op de simkaart zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
flipjevandejam schreef op 29 oktober 2002 @ 21:23:
Nog even een andere vraag tussendoor, ik heb namelijk die Postbank Telefoon en ik wil hem legaal unlocken zodat ik die M-bankieren functie behoud op die sim. Hoe lang duurt het na aanvragen voordat ik die code krijg ??!
Als je h'm ontgrendelt blokkeer je daarmee het m-bankieren, zegt O2.
Ikzelf heb h'm legaal ontgrendelt met de codes van O2, maar gebruik nooit m-bankieren dus weet niet of dat nog werkt.

Je simslot verwijderen doe je waarschijnlijk omdat je er een andere simkaart in wilt zetten, het lijkt me niet onlogisch dat je met een andere simkaart helemaal niet meer kunt m-bankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

wicher schreef op 29 oktober 2002 @ 22:38:
[...]

Jaja, dat zou dan met de gedachte zijn "het abonnement duurt tenminste 12 maanden, en daarna tot 3 maanden na je opzegbrief", als je begrijpt wat ik bedoel.

Dus als ze voor de 9e maand een opzegbrief krijgen, ze zeggen "ja de opzegtermijn is 3 maanden, deze persoon wil h'm dus al voor de 12 maanden stopgezet hebben. Dat kan niet, dus negeren we deze brief".

Dat lijkt me nogal lullig, want dat zou betekenen dat je, wil je niet langer dan 12 maanden je abo hebben, je op EXACT 9 maanden moet opzeggen. Dat is natuurlijk onmogelijk, zo exact.
Ik denk ( / hoop) dus dat wij, of GSM.nl / GSMstunter.nl dit verkeerd begrepen heeft.

Bij GSM.nl krijg je trouwens wel netjes overal een bevestiging van. Eerst bevestiging van bestelling, met waar ik het contract e.d. heen moet sturen. Vervolgens toen ik het contract had verstuurd daarna een bevestiging dat het contract was binnengekomen. Nu nog wachten op de simkaart zelf.
Ik hoop dat hier nog duidelijkheid over komt, want ik wil niet daarna weer een jaar er aan vast zitten, want dat kost me klauwen vol geld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Xof schreef op 30 oktober 2002 @ 00:06:
[...]

Ik hoop dat hier nog duidelijkheid over komt, want ik wil niet daarna weer een jaar er aan vast zitten, want dat kost me klauwen vol geld :/
Sowieso is 3 maanden opzegtermijn gewoon onredelijk.

Ik heb weleens eerder gehad dat een bedrijf oid die opzegtermijn noemde. In de praktijk moesten ze echter wel iets van maximaal een maand aanhouden, aangezien 3 maanden gewoon nergens op slaat, en over het algemeen niet te verdedigen zal zijn.

Ik heb het toen gewoon een maand vantevoren opgezegd, prima.

Het is net als met garantieperiodes: bedrijven kunnen wel allemaal dingen in hun voorwaarden zetten, maar uiteindelijk zijn ze toch verplicht redelijk met de klanten om te gaan, ook al hebben ze in de voorwaarden gezet van niet.
En 3 maanden opzegtermijn is niet redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:55
wicher schreef op 30 oktober 2002 @ 00:24:
Sowieso is 3 maanden opzegtermijn gewoon onredelijk.

Ik heb weleens eerder gehad dat een bedrijf oid die opzegtermijn noemde. In de praktijk moesten ze echter wel iets van maximaal een maand aanhouden,
aangezien 3 maanden gewoon nergens op slaat, en over het algemeen niet te verdedigen zal zijn.

Ik heb het toen gewoon een maand vantevoren opgezegd, prima.

Het is net als met garantieperiodes: bedrijven kunnen wel allemaal dingen in hun voorwaarden zetten, maar uiteindelijk zijn ze toch verplicht redelijk met de klanten om te gaan, ook al hebben ze in de voorwaarden gezet van niet.
En 3 maanden opzegtermijn is niet redelijk.
Er is een aantal jaren geleden een rechtzaak geweest over de maximale opzegtermijn van een GSM-abonnement. De rechter heeft toen beslist dat de maximale opzegtermijn niet meer dan 3 maanden mocht zijn. M.a.w. De algemene voorwaarden van KPN zijn niet in strijd met het Nederlands recht.

Overigens staat er inn de algemene voorwaarden van KPN geen termijn waarbinnen je moet opzeggen. Volgens mij kun je dus bij wijze van spreken een week na afsluiten van je abonnemen een aangetekende brief naar KPN sturen, dat je je contract na afloop van de contractperiode wil beeindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Ik heb gisteravond (na 2 dagen) de ontvangstbevestiging gehad van mijn bestelling bij www.gsm.nl. Volgens het mailtje kan ik na 8 dagen mijn bestelling verwachten! Beters! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 13:34:
[...]

per fax of post besteld ?
Per Fax...
syserr schreef op 28 oktober 2002 @ 21:04:

- ik print het abo uit

edit:

Ja dit klopt helemaal, alleen zou ik 1 ding iets uitgebreider doen.
Het afzeggen van je abo zou ik graag een bevestiging van ontvangen en inderdaad, vroeg genoeg van te voren beginnen met afzeggen. Anders krijg je later een brief met: "U was te laat met uw afzeggen" of iets dergelijks...
Glacier schreef op 29 oktober 2002 @ 16:08:
ik heb em gefaxt....en nu maar hopen dat alles goed is aangekomen...de tijd is nu op, dus ik heb geen herkansing :{
Leuk dat ze geen bevestiging ofzo sturen, maar je gewoon moet afwachten of alles goed is gegaan..
Inderdaad, kennis van mij heeft het op hetzelfde tijdsstip gefaxt als ik en heeft nog niets binnen, dus is wel vaag. Weet je ook niet of je het uberhaupt nog wel krijgt.
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:45:

- Opzeggen van abonnement dient u schriftelijk te doen naar het adres op uw KPN factuur;

Oftewel wat hier boven staat is niet helemaal waar...
Zoals ik al zei, ik zou iets eerder beginnen met opzeggen...

Ik heb nu ook al een rekening van KPN binnen, dat wordt dus eerder afgeschreven dan dat je dat van GSMStunter binnen hebt, nu maar hopen dat ik dat geld ook echt krijg...

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht nu al 2,5 week op mijn 3310 met knp mobile 120.

moet je niet eerst die vezendkosten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 09:06:

Je moet nix betalen, alles wordt van je rekening afgehaald...ik ken een aantal mensen die het ook hebben gedaan (eerst kat uit de boom gekeken :) )...bij sommige duurde het wel 3 weken ofzo en de cash wordt van je rekening afgehaald als je de boel binnen hebt...
En ik ken ook 1 iemand die het bedrag al terug heeft *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik had hem binnen een week, en hoefde nix bij de deur te betalen. Kheb hem nu 1 week, dus de rekening zal wel aan het eind van de maand komen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Hoe weet je nu wanneer je maand begint wat beltegoed betreft. (nu Dutchtone, straks KPN)
Begint de nieuwe maand altijd op de eerste van de maand, of verschilt dat per profider.
Ik zou nl. ook graag bijhouden hoe lang ik bel, maar je moet daar wel op de eerste dag van je beltegoed mee beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Niet online
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Mijn Ben abbo zonder belminuten begint ergens op de 24e met tellen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kan je op je eerste factuur zien. Niet iedereen krijgt op dezelfde maand zijn nieuwe bundel. Pas na de eerste factuur werkt ook die rekeninginformatie bij Dutchtone correct, daarvoor krijg je namelijk een aangepast bundelbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op best veel telefoons kun je instellen dat hij bij houdt hoeveel je belt en zo. Op mijn swing kan ik zelfs kosten bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkJan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-08 22:42
Hmm, ik heb m'n 1e factuur van KPN net binnen, maar m'n sim is er nogsteeds niet. Op de factuur staan periodieke kosten van 22-10 tot 31-10, betekent dit dat het abonnement al vanaf de 22e in is gegaan? Zou niet echt fijn zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
HenkJan schreef op 30 oktober 2002 @ 15:25:
Hmm, ik heb m'n 1e factuur van KPN net binnen, maar m'n sim is er nogsteeds niet. Op de factuur staan periodieke kosten van 22-10 tot 31-10, betekent dit dat het abonnement al vanaf de 22e in is gegaan? Zou niet echt fijn zijn...
Precies hetzelfde hier, alleen is mijn abonnement per 23-10-2002 ingegaan. :)
Beetje belachelijk van GSMstunter dat ze mij de simkaart nog niet hebben gestuurd.
Dit houdt dus in dat ik nu al een week een abo heb zonder dat ik kan bellen. Hopelijk krijg ik mijn simkaart morgen.

Het kost natuurlijk niks, omdat je het geld toch terugkrijgt van GSMstunter, maar het abonnement loopt nu wel eerder af (namelijk op 23-10-2003), dat is het vervelende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Laatst online: 10-08 15:35
Ik vraag me af of deze actie nou nog wordt verlengd of niet ?

Ik had namelijk te laat door dat deze actie bestond |:( ;(, heeft iemand hier misschien info over ?

Of over een nieuwe actie ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flipjevandejam schreef op 30 oktober 2002 @ 17:19:
Ik vraag me af of deze actie nou nog wordt verlengd of niet ?

Ik had namelijk te laat door dat deze actie bestond |:( ;(, heeft iemand hier misschien info over ?

Of over een nieuwe actie ?!?
Hij is al eens verlengd, dus ik denk niet dat ze dat nog een keer zullen doen...
Maar je weet het nooit bij hun :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn pakketje vandaag binnengekregen :).
Mijn simkaart en dergelijke zat gewoon in een abonnementsverpakking van KPN, dus niet in een Flexibel doosje ofzo, wat sommigen hier hebben.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/derdehelft/gsmstunterverpakking.JPG
De mensen van GSM Stunter hebben trouwens vergeten om mijn simkaart te activeren :(.
Ik krijg steeds de melding dat ik geweigerd ben op 't netwerk, en het nummer bestaat ook nog niet. Morgen dus maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bent ingehuurd door KPN :*) ghe ghe

vegterb
[ZzZ]Vighter
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/usericons/33192/pic_ship_27_sm.jpg

this man above is evil!! })

lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 19:00:
De mensen van GSM Stunter hebben trouwens vergeten om mijn simkaart te activeren :(.
Ik krijg steeds de melding dat ik geweigerd ben op 't netwerk, en het nummer bestaat ook nog niet. Morgen dus maar eens bellen.
Misschien wel gewoon geld terug krijgen en geen abo kosten aan kpn betalen, mooi toch? >:) (zal wel niet zo zijn maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 19:00:
Ik heb mijn pakketje vandaag binnengekregen :).
Mijn simkaart en dergelijke zat gewoon in een abonnementsverpakking van KPN, dus niet in een Flexibel doosje ofzo, wat sommigen hier hebben.
[afbeelding]
Dat klopt, vriend van mij heeft dat ook, hij had een kpn pre-pay telefoon en dus zou het gewoon moeten gaan maar idd hij ook die foutmelding, hij is toen naar de primafoon gegaan en daar zeiden ze dat je niet een KPN abbo had maar een abbo op het KPN netwerk :?
Maar ze zouden hem daar gewoon gratis unlocken zeiden ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Frenkie567 schreef op 30 oktober 2002 @ 16:41:
[...]

Beetje belachelijk van GSMstunter dat ze mij de simkaart nog niet hebben gestuurd.
Dit houdt dus in dat ik nu al een week een abo heb zonder dat ik kan bellen. Hopelijk krijg ik mijn simkaart morgen.

Het kost natuurlijk niks, omdat je het geld toch terugkrijgt van GSMstunter, maar het abonnement loopt nu wel eerder af (namelijk op 23-10-2003), dat is het vervelende...
Inderdaad, je abbo gaat al in op het moment dat je de rekening krijgt, bij jou dus op de 23e. Het is inderdaad dan alleen erg vervelend als je je sim-kaart nog niet binnen hebt.
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 19:06:
Jij bent ingehuurd door KPN :*) ghe ghe

vegterb
[ZzZ]Vighter
[afbeelding]

this man above is evil!! })

lol 8)7
I Rule... 8)
This is the KPN, you have the right to remain silent, everything you say can and wil be used against you. You have the right to make 1 phone call, fax or send a letter and subscribe yourself to our 120 min FREE calling every month 1 year long!!!!

It's up to you, to deside if you're ready or not...
What do you do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n 3e simkaart binnen gehad :) dat wordt veel bellen dit jaar met 360 minuten p/m 8)7 . Ik hoop wel dat gsmstunter het geld snel stort.

Zijn er al mensen die al geld terug hebben of loopt de actie nog niet zo lang dat de eerste hun geld al kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:40:
Vandaag m'n 3e simkaart binnen gehad :) dat wordt veel bellen dit jaar met 360 minuten p/m 8)7 . Ik hoop wel dat gsmstunter het geld snel stort.

Zijn er al mensen die al geld terug hebben of loopt de actie nog niet zo lang dat de eerste hun geld al kunnen krijgen?
wanneer had je die besteld dan ? en per post of fax ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem eindelijk binnen :).

verzendkosten worden berkend met het terug te storte geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:29:
[...]

wanneer had je die besteld dan ? en per post of fax ?
Deze had ik de 17e fefaxt. Dus precies 2 weken. M'n eerste sim deed er precies een week over, de 2e al ander halve week en nu dus twee. Het zal wel druk zijn. :) Ik heb de factuur van m'n eerste sim ook al een week binnen, maar van die 2e nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik schreef op 30 oktober 2002 @ 16:41:
[...]

Heb em vandaag ontvangen. Ben blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Mijn simkaart heeft er 9 dagen over gedaan om mij te bereiken, nadat ik de bestelling op de bus had gedaan.

Mijn telefoonnummer bevat de volgende cijferparen: 06 16 22 26 49, er zit dus niet echt lijn in... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
wicher schreef op 01 november 2002 @ 14:35:
Mijn simkaart heeft er 9 dagen over gedaan om mij te bereiken, nadat ik de bestelling op de bus had gedaan.

Mijn telefoonnummer bevat de volgende cijferparen: 06 16 22 26 49, er zit dus niet echt lijn in... ;(
mijn gelukkig wel.
heb 06323539..
Maar da's gewoon puur geluk hebben... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Is er nu al iemand die zijn geld van gsmstunter.nl binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeeej, eindelijk me sim binnen :D
ik had de hoop al bijna opgegeven :)
ik weet niet eens meer wanneer ik em besteld had... geloof 3 weken geleden ofzo :P
nu nog es ff uitzoeken hoe ik simlock van die brakke postbanktelefoon af krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eindelijk vorige week mijn bestelde LG510 binnen gekregen. 3 weken na bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn simkaart is nu ook eindelijk geactiveerd (ik had hem al een week, maar er was iets misgegaan bij KPN (volgens GSMStunter) waardoor de SIMkaart niet geactiveerd was....
Dus dat wordt nu een jaartje gratis bellen :). Ik bel toch nooit meer dan 120 minuten per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

* Xof heeft gisteren zijn 3310 icm met de 120 min abbo ontvangen :)
Ik heb echt een mooi cijfercombo.... nummer wil iig altijd wel blijven houden dus kan ik die aan het eind van het jaarcontract gewoon overzetten naar een andere provider/abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:40:
Vandaag m'n 3e simkaart binnen gehad :) dat wordt veel bellen dit jaar met 360 minuten p/m 8)7 .
Gewoon even uit nieuwsgierigheid.
3 simkaarten is drie verschillende nummers.
Deel je je vrienden of famillie dan in categorieen in en geef je ze een bepaald nummer, (dinsdag heb ik die simkaart in m'n phone dus ben ik bereikbaar voor jou, jou en jou, en oma) of loop je met drie telefoons.
Of heb je een nummer waarop je gebeld wordt en gebruik je die anderen om mee te bellen, zodat je de kaart steeds om moet ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook binnen, heeft er 2 weken en 2 dagen over gedaan.
Helaas is nummer niet zo mooi als mijn vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een verschrikkelijk nummer, ach ja dat heb je met 10 cijfers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik kon mijn nummer na 3x zeggen al onthouden dus dan kun je zien hoe simpel die is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
woeiiii ( :P ), vandaag pakketje ook ontvangen.
KPN Mobile 120 (jaar gratis) + Nokia 3310 (gratis) + alleen aansluitkosten

besteld: 19/10/2002
ontvangen: 06/11/2002

mwoah, aardige levertijd ;) maar goed kan nu iemand weer blij
gaan maken met een 3310 en zelf wat spelen met een KPN
abootje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Ik heb mijn SIM al 1,5 week moet nu alleen nog van mijn SIM-Lock af van Vodafone. Daarvoor moest ik een brief opsturen en dan krijg ik een unlock-code terug ofzo. Heb week geleden brief op de bus gedaan, zo maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Xof schreef op 06 november 2002 @ 23:04:
Ik kon mijn nummer na 3x zeggen al onthouden dus dan kun je zien hoe simpel die is :)
Ik kon h'm direct onthouden, dus dat zegt niet zo veel. Zo gemakkelijk is-ie namelijk niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
wicher schreef op 07 november 2002 @ 10:49:
[...]

Ik kon h'm direct onthouden, dus dat zegt niet zo veel. Zo gemakkelijk is-ie namelijk niet. :)
jij bent echt goed! :P

heeft iemand het geld van gsmstunter al ontvangen?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

koen schreef op 06 november 2002 @ 23:15:
woeiiii ( :P ), vandaag pakketje ook ontvangen.
KPN Mobile 120 (jaar gratis) + Nokia 3310 (gratis) + alleen aansluitkosten

besteld: 19/10/2002
ontvangen: 06/11/2002

mwoah, aardige levertijd ;) maar goed kan nu iemand weer blij
gaan maken met een 3310 en zelf wat spelen met een KPN
abootje :+
Ik had hem 23/10/2002 besteld en hem 5/11/2002 binnen :D
LOL ze handelen ook niet alles op volgorde af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 09:52
Nou, hier kwam de postbode net ook langs. Leuk natuurlijk, ware het niet dat ik onder de douche stond. Maandag van het postkantoor ophalen dan maar.

Is het nu al precies bekend wanneer mijn abonnement begint te lopen? Vanaf het moment dat ik de simkaart in mijn telefoon stop, of eerder al? En is er een manier om bij te houden hoeveel minuten je gebeld hebt zonder functies van je telefoon hiervoor te gebruiken? Kun je bijv. net als bij prepaid je 'beltegoed' (dus resterende minuten) opvragen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDtje
  • Laatst online: 28-01 14:51
3310 + 2 Abo's binnen. Heeft 17 dagen geduurt. Wacht nog op 3310 + abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Vincent Bovelander schreef op 08 november 2002 @ 10:14:
Nou, hier kwam de postbode net ook langs. Leuk natuurlijk, ware het niet dat ik onder de douche stond. Maandag van het postkantoor ophalen dan maar.

Is het nu al precies bekend wanneer mijn abonnement begint te lopen? Vanaf het moment dat ik de simkaart in mijn telefoon stop, of eerder al? En is er een manier om bij te houden hoeveel minuten je gebeld hebt zonder functies van je telefoon hiervoor te gebruiken? Kun je bijv. net als bij prepaid je 'beltegoed' (dus resterende minuten) opvragen?
Okay dan, hij lag vandaag al op het postkantoor. Ik heb hem nu dus ook binnen. Het nummer is niet echt geweldig, maar ik kan er mee leven.

Maar weet iemand nu al wanneer het abonnement begint te lopen? Want ik heb nog een prepaid kaartje met wat geld erop en dat wil ik eigenlijk eerst even opmaken...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsman schreef op 29 oktober 2002 @ 21:26:
[...]

Ja, die functie zit wel op de telefoon, maar dan moet ik 'm wel elke xx-ste van de maand weer netjes resetten zodat ik weet of ik nu over m'n beltegoed heen kom, en da's nu net wat ik ga vergeten, dus zo'n SMS dienst is wel verrekte handig indien aanwezig.
zelfs op mijn swing 200 zit de functie dat hij iedere maand reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hupsakee! Simkaart heb ik erin geprikt en hij doet het. Nu zou ik alleen nog willen weten waar ik de hoogte van mijn belbundel kan checken.

En gaan gratis nummers (helpdesk enzo) nou ook van de belbundel af?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
Vincent Bovelander schreef op 10 november 2002 @ 20:52:
Hupsakee! Simkaart heb ik erin geprikt en hij doet het. Nu zou ik alleen nog willen weten waar ik de hoogte van mijn belbundel kan checken.

dat kan vlgens mij niet eens met kpn (ik heb het ook)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Vincent Bovelander schreef op 10 november 2002 @ 20:52:
Gratis is gratis.
Het zou wel compleet idioot en asociaal zijn als het er wel ineens af ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
wicher schreef op 10 November 2002 @ 21:08:
[...]

Gratis is gratis.
Het zou wel compleet idioot en asociaal zijn als het er wel ineens af ging.
Ja, precies. Maar we hebben het hier wel over de KPN, daarom vraag ik het. :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Je krijgt idd een easymenu oid....
Welke nummers daarvan zjin nou gratis eik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Is het nu niet verstandig om nu meteen het abbo weer op te zeggen bij KPN. Dan weet je zeker dat je er over een jaar niet aan vast komt te zitten. Vraag dan wel even om een bevestiging dat je abbo is opgezegd. Krijgt KPN Massaal opzeggingen binnen, KPN Failiet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:03
Ik heb dit kpn120 abbo nou een maand geleden aangevraagd, evenals een aantal huisgenoten. Ik heb nog helemaal niks ontvangen. Mailen helpt niet. Zelfs diegene die het later dan ik hadden aangevraagd, hebben alles al ontvangen.

Die lui van gsm-stunter halen zich gewoon teveel sores op de hals voordat ze het andere hebben afgerond.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn swing zie ik dat hele easymenu niet, op een andere telefoon (siemens m35) wel. Naja, ik krijg donderdag een Siemens C45 dus lijkt me dat hij het daar wel op doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Master FX schreef op 11 november 2002 @ 16:52:
Ik heb dit kpn120 abbo nou een maand geleden aangevraagd, evenals een aantal huisgenoten. Ik heb nog helemaal niks ontvangen. Mailen helpt niet. Zelfs diegene die het later dan ik hadden aangevraagd, hebben alles al ontvangen.

Die lui van gsm-stunter halen zich gewoon teveel sores op de hals voordat ze het andere hebben afgerond.
Heb je wel genoeg geld op je rekening dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iemand die zijn geld terug heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:18

Jimbolino

troep.com

simkaart vandaag met de post gehad, nu nog mijn 3330 simlockvrij maken...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:34:
is er al iemand die zijn geld terug heeft ?
Het geld krijg je pas terug over 6-8 weken nadat je het abbo is afgesloten. dus dit is een beetje loze vraag. probeer het in januari of eind december weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Joepie, de eerste rekening is binnen! Het abonnement ging hier trouwens in op 4/11 terwijl de postbode pas op 8/11 langskwam...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 07-08 20:20

Bluppy2

Hip!

Xof schreef op 12 november 2002 @ 00:28:
[...]

Heb je wel genoeg geld op je rekening dan?
wat boeit dat nou, net alsof GSMstunter dat üerhaupt KAN controleren.
Dat rekeningafschrift is alleen een bewijs dat je die rekening hebt. De bedragen die er op staan gaan GSMstunter niet aan.. Die kan je ook rustig weg kalken.
Het enige wat ze doen om je kreditietwaardigheid te testen is door contact op te nemen met het BKR te Tiel.. that's all..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de Toshiba Ts21i gekocht!!!
echt toppie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
bluppy2 schreef op 15 November 2002 @ 13:01:
[...]

wat boeit dat nou, net alsof GSMstunter dat üerhaupt KAN controleren.
Dat rekeningafschrift is alleen een bewijs dat je die rekening hebt. De bedragen die er op staan gaan GSMstunter niet aan.. Die kan je ook rustig weg kalken.
Het enige wat ze doen om je kreditietwaardigheid te testen is door contact op te nemen met het BKR te Tiel.. that's all..
GSMStunter niet, maar KPN wel. Als jij niet crediet waardig bent krijg je geen abbo. Het gaat hier dus helemaal niet om GSMStunter, die zijn alleen tussenpersoon voor KPN en jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hmm... heb mijn 3310 met abo nog steeds niet ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
vegterb schreef op 18 November 2002 @ 09:57:
[...]

GSMStunter niet, maar KPN wel. Als jij niet crediet waardig bent krijg je geen abbo. Het gaat hier dus helemaal niet om GSMStunter, die zijn alleen tussenpersoon voor KPN en jou.
Je kredietwaardigheid wordt volgens mij sowieso niet getoetst aan de hand van de banksaldo.
Dat banksaldo zegt namelijk niks.
Je kan met €498 rood staan, maar met nog €100000 op de spaarrekening en een kredietlimiet van €2000, en je krijgt de dag erna €2000 salaris.
Ook kan je €1000 op de rekening hebben staan, terwijl je verder niks hebt, je niet rood mag staan, en je de dag erna een rekening van €5000 moet betalen.
Kortom: banksaldo zegt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Ik heb de simkaart binnen sinds de 3e deze maand, alleen was ik toen weg, dus pas de 18e ongeveer geactiveerd. De rekening heb ik nog niet binnen.

Ik zie veel verschillende 06-nrs hierboven staan. Zelf kreeg ik de sim in een kpn-mobile doosje zoals hierboven beschreven. nr: 06-2252 ** ** :/
Een eerder KPN-pre-pay nr. was trouwens stukken beter: 06 - ** 77 06 06 :*) iemand enig idee of het uberhaupt mogelijk is dit in een later stadium nog te laten overzetten??

Over dat hele "mooie nummer gedoe": besef wel dat geen hond tegenwoordig meer een 06-nr onthoudt maar gewoon vanuit z'n mobi-tel-boek belt, alleen een eventueel "naamnummer" is misschien nog praktisch. Een goeie site om dat uit te zoeken: http://www.dialabc.com/words/search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Nou, ik heb een mailtje naar gsm stunter gestuurd, en ik had snel antwoord. Ik denk dat sommige mensen deze info ook wel op prijs stellen:
Geachte heer/mevrouw,

Uw aanvraag is bij ons binnen, maar kpn is een aantal aanvragen kwijt geraakt waar door het allemaal zo lang duurt.

Ze hebben vorige week alles nog een keer ontvangen.

Wij hopen deze week er meer over te horen en het dan meteen uit te leveren.

Met vriendelijke groet,

Gsm stunter

>-----Oorspronkelijk bericht-----
>Van: Remko Nolten [mailto:bluppy2@seekspot.com]
>Gepost om: dinsdag 26 november 2002 13:13
>Gepost naar: info
>Discussie: KPN Mobile 120 Abbo
>Onderwerp: KPN Mobile 120 Abbo
>
>
>Hallo!
>
>
>
>Ik heb 4 weken terug een “gratis” KPN Mobile 120 abonnement
>besteld. Ik heb echter nog steeds geen antwoord ontvangen of er überhaupt iets
>mee gedaan is. Mijn ouders hadden op hetzelfde tijdstip een Sony-Ericsson T600
>besteld, en die was na 2 weken al binnen.
>
>Ik zou graag van jullie willen weten of, en wanneer ik de zending kan ontvangen.
>Ik heb ook nog geen enkele post van KPN gehad dus ik vraag me af of de
>aanvraag wel in behandeling is genomen.
>
>
>
>Met vriendelijke groet,
>
>
>
>Remko Nolten
dus misschien deze week/begin volgende week :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bluppy2 op 27-11-2002 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:03
dit was een reply van 27-11 jl. op een mailtje van mj hoe et er nou eigenlijk mee stond
Wij hopen de oude aanvragen KPN begin volgende week te kunnen uitleveren. KPN is deze nu aan het behandelen.
Dus laten we hopen dat het zo is

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb woensdagavond 20-11 de aanvraag voor een Nokia 3310 met een gratis Flexibel Economy gefaxt en kreeg het pakket afgelopen dinsdag thuisbezorgd. Dus binnen een week kan het ook! Nummer is niet bijzonder, maar dat gaat toch niet gebruikt worden. Mijn vader heeft nu in ieder geval weer dezelfde telefoon die hij al had voordat mijn moeder hem inpikte.

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

haas schreef op 27 november 2002 @ 23:55:
Ik heb woensdagavond 20-11 de aanvraag voor een Nokia 3310 met een gratis Flexibel Economy gefaxt en kreeg het pakket afgelopen dinsdag thuisbezorgd. Dus binnen een week kan het ook! Nummer is niet bijzonder, maar dat gaat toch niet gebruikt worden. Mijn vader heeft nu in ieder geval weer dezelfde telefoon die hij al had voordat mijn moeder hem inpikte.
jep, ik begin nu echt een gevoel te krijgen dat het aan KPN ligt.. Al had ik eerst mijn twijfels bij de uitspraken van GSMstunter. Als je ziet hoe snel ze andere dingen uitleveren...

• wicher|IA
Ik vind het wel irritant dat ik blijkbaar een 'tweedehands' nummer heb gekregen.
Ik ben namelijk al 2x gebeld voor ene Paul Ieke (?), het afpoeieren van de tweede duurde nog best lang, omdat-ie volgens mij dacht dat ik het ding gestolen had of zo.

• posttoast
wicher schreef op 28 November 2002 @ 11:54:
Ik vind het wel irritant dat ik blijkbaar een 'tweedehands' nummer heb gekregen.
Ik ben namelijk al 2x gebeld voor ene Paul Ieke (?), het afpoeieren van de tweede duurde nog best lang, omdat-ie volgens mij dacht dat ik het ding gestolen had of zo.
LOL! :) , sorry voor het leedvermaak maar dit vind ik wel humor....

omniscale.nl

Pagina: 1 2 3 4 Laatste