lol is hij dat dan
Verwijderd
Ja dat had ik ook steedsvegterb schreef op 14 oktober 2002 @ 09:40:
[...]
Dan moet die fax natuurlijk niet de hele tijd in gesprek zijn![]()
![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 11:22 . Reden: typo ]
Dan heb je het beter gedaan dan mij. De fax hier op mijn werk heeft 2x verbinding gehad en hangt dan weer opVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 11:22:
[...]
Ja dat had ik ook steeds. Of dan was hij niet bezet, maar werd opeens de verbinding verbroken
. Na een half uur proberen heb ik eindelijk alle 3 de pagina's erdoor gekregen
.

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Verwijderd
En ik nog hopen dat ik deze week m'n LG 510 zou krijgenDoor de grote drukte duren de aanvagen minimaal een week, en zijn we alleen van 09:00 tot 12:00 telefonisch bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Mijn zus heeft haar 3310 al ontvangen, vorige week maandag gefaxt, afgelopen vrijdag kwam ie binnen. Voor mijn moeder heb ik er ook 1 besteld, vorige week dinsdag biref op de post gedaan, oftewel die zal ook binnenkort wel binnenkomen.
Krijg je eigenlijk ook nog een bevestiging ofzo dat je fax is binnen gekomen, of moet je gewoon afwachten?
Verwijderd
Gewoon afwachten denk ik, ik heb ook al twee keer gemaild of ze hem ontvangen hebben maar geen antwoord. Dus dat wordt gewoon afwachten.miles schreef op 14 oktober 2002 @ 15:22:
Krijg je eigenlijk ook nog een bevestiging ofzo dat je fax is binnen gekomen, of moet je gewoon afwachten?
Inderdaad, is wel vervelend want ik vraag me ook af of mijn fax is aangekomen, mischien verkeerde faxnr. ofzo. Maar dat merken we wel als het te laat is.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:24:
[...]
Gewoon afwachten denk ik, ik heb ook al twee keer gemaild of ze hem ontvangen hebben maar geen antwoord. Dus dat wordt gewoon afwachten.

Verwijderd
Is het mogelijk om meerdere abonnementen te bestellen? Anders bestel ik er bij gsm.nl ook nog een. Het is wel 12,50 aan verzendkosten, maar de behandeling is wel beter.
Verwijderd
ja dit kennen we wel , gratis 9110i met eerste jaar gratis abo en eerste jaar de belminuten voor nix... geld alleen bij afsluiten van een 10 jarig abo met 480 minuten per maand die gasten kunnen altijd hun geld ergens uithalen... ik wil wel eens weten hoe O2 dat doet met dat supergoedkoop bellen met supergoedkoop abo...
Ik wilde ook het contract uit printen en faxen maar nu zag ik de volgende regel staan: Let op!Telefoonnummer moet op uw eigen naam staan.
Nu de vraag is het verstandig om mijn huidige 06 nummer in te vulen. ik heb abbonemt bij BEN.
Of moet ik dan mijn huis nummer in vullen. Maar die staat niet op mijn naam maar op mijn vaders naam.
wie weet wat ik nu het beste kan doen, ik wil heel snel faxen maar welk 06 nummer moet ik invullen??? en zouden ze een nummer controleren?
Nu de vraag is het verstandig om mijn huidige 06 nummer in te vulen. ik heb abbonemt bij BEN.
Of moet ik dan mijn huis nummer in vullen. Maar die staat niet op mijn naam maar op mijn vaders naam.
wie weet wat ik nu het beste kan doen, ik wil heel snel faxen maar welk 06 nummer moet ik invullen??? en zouden ze een nummer controleren?
Je kan gewoon je BEN nr of thuisnummer invullen, ookal staat dat op naam van je vader, daar doen ze niet moeilijk over. Op gsmstunter.nl staat: faxnr is 0497-555091. suc6
Verwijderd
Weet iemand dit? Want ik wil zo ff gaan faxen.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:32:
Is het mogelijk om meerdere abonnementen te bestellen?
Verwijderd
Ik heb die actie besteld bij gsm.nl, daar had ik eerder al 2 debitel abbo's afgesloten.
Aangezien ik hier goede ervaringen mee heb, maken mij die é12,50 verzendkosten ook nix uit.
Heb namelijk de verhalen gelezen van gsmstunter met die o2 actie en heb daardoor toch gekozen voor gsm.nl.
Maarja wat is nou é12,50 voor 120 minuten per maand bellen voor een heel jaar.
Aangezien ik hier goede ervaringen mee heb, maken mij die é12,50 verzendkosten ook nix uit.
Heb namelijk de verhalen gelezen van gsmstunter met die o2 actie en heb daardoor toch gekozen voor gsm.nl.
Maarja wat is nou é12,50 voor 120 minuten per maand bellen voor een heel jaar.
Verwijderd
Maandagmiddag de aanvraag op de bus gedaan, donderdagmiddag met de post de gsm-kaart ontvangen via post. Er zat een keurige brief bij met uitleg over teruggave van het bedrag etc. Dus levering was ook dit keer weer behoorlijk snel.
Nu was ik misschien een van de eerste die dit abo aangevraagd heeft en dus nog niet in de massale drukte beland..... zou kunnen dat het nu dus wat langer duurt. Gezien onze eerdere ervaringen met gsmstunter niet bang dat betaling niet zal volgen.
Nog even over dat telefoonabonnement dat op je naam zou moeten staan..... Nou onze telefoon staat op naam van mijn echtgenoort en de gsm-kaart die aangevraagd werd op mijn naam.... nou, geen enkel probleem hoor......niks over gehoord in ieder geval van de zijde van gsmstunter.......
Dus snel maar zo'n fijn gratis abonnement aanvragen en lekker goedkoop bellen....
.
Nu was ik misschien een van de eerste die dit abo aangevraagd heeft en dus nog niet in de massale drukte beland..... zou kunnen dat het nu dus wat langer duurt. Gezien onze eerdere ervaringen met gsmstunter niet bang dat betaling niet zal volgen.
Nog even over dat telefoonabonnement dat op je naam zou moeten staan..... Nou onze telefoon staat op naam van mijn echtgenoort en de gsm-kaart die aangevraagd werd op mijn naam.... nou, geen enkel probleem hoor......niks over gehoord in ieder geval van de zijde van gsmstunter.......
Dus snel maar zo'n fijn gratis abonnement aanvragen en lekker goedkoop bellen....
.
Woensdag aanvraag op de bus gedaan, van 6510 met KPN60, maandagmorgen pakketje ontvangen. Netjes snel afgehandeld.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
[rml][ Poll] Heb jij het gratis KPN 120 Abo genomen?[/rml]
edit:
Poll toch even in een nieuwe Topic gezet, wordt het wat duidelijker op...
Poll toch even in een nieuwe Topic gezet, wordt het wat duidelijker op...
[ Voor 0% gewijzigd door vegterb op 15-10-2002 09:26 . Reden: Poll added ]
Eerder in dit topic staat dat particulieren er maar 1tje kunnen bestellen.
Faxen is geen probleem, als de fax zegt: ontvangst ok, kun je er wel vanuit gaan dat het aangekomen is en dat het in behandeling genomen wordt.
Heb vorige keer het ook op die manier gedaan en ging ook prima
Actie is verlengd tot de 29e nu!!! Allen die zich niet aangemeld hebben kunnen dat nu alsnog doen, ga naar gsmstunter.nl en geef je thuisnr. op, print uit, vul alleen je geboorte plaats even opnieuw in en hebt gratis een abonnement!!! (krijgt rekening thuis van -€334,50)
Ik heb Gisteren Fax gestuurd, maar duurt sowieso een week, maar vriend van me moest 1,5 week wacht dus dat is ongeveer de tijd, maar dat kan nu langer zijn i.v.m. grote aanmelding...
Mocht u willen weten in hoeverre uw aanvraag is behandelt dan kunt u kijken op:"www.gsm.nl/track/tracing.htm". Als gebruiker vult u "gebruiker" en als wachtwoord "xxxxxx" in. Wanneer u nog vragen heeft, adviseren wij u eerst te kijken op de vraag & antwoord pagina. Wanneer u andere vragen heeft, kunt u die stellen via:
Dit stond in de brief die bij het contract zat. Of dit kreeg je op je scherm te zien als je een contract aanvroeg ofzo.
Anyway, ik heb gisteren gefaxt, en toen stond er op deze site alleen nog maar dat m'n aanvraag binnen was en dat ze op m'n bescheiden wachten.
Nu staat er dat zowel m'n aanvraag als m'n bescheiden binnen zijn en dat ik met acht dagen een pakje ontvang .
Jezzz.
Dit was trouwens bij gsm.nl Daar kon je je nummer behouden
Dit stond in de brief die bij het contract zat. Of dit kreeg je op je scherm te zien als je een contract aanvroeg ofzo.
Anyway, ik heb gisteren gefaxt, en toen stond er op deze site alleen nog maar dat m'n aanvraag binnen was en dat ze op m'n bescheiden wachten.
Nu staat er dat zowel m'n aanvraag als m'n bescheiden binnen zijn en dat ik met acht dagen een pakje ontvang .
Jezzz.
Verwijderd
miles schreef op 15 oktober 2002 @ 21:23:
Dit kreeg ik gemaild door gsm.nl, het duurt dus best lang als je een nummer wil behouden.Bovenaan op het contract mag u schrijven datu nummerbehoud wenst met welk telefoonnummer. Wij zullen vervolgens uw nieuwe abonnement aanvragen met behoud van uw nummer. Afhankelijk van de opzegtermijn kan het ongeveer 6 tot 24 weken duren voordat uw nieuwe contract is aangesloten en wij uw toestel zullen opsturen.
KPN zal tevens op de eerste factuur € 9,08 in rekening brengen voor nummerbehoud.
Wanneer u gebruik maakt van nummerbehoud, wordt uw huidige abonnement door de nieuwe provider opgezegd. U hoeft dus zelf niet uw abonnement op te zeggen.
Ja dat weet ik. Vorig jaar ben ik van Ben naar Dutchtone overgestapt, dat duurde ook iets van zes weken.
Maar ik vind het vervelend als mensen in m'n omgeving ieder jaar mijn nummer moeten veranderen. En dat moet ik ze allemaal laten weten ook. Ik heb dus geduld. En die negen euro die het kost heb ik er wel voor over. (Eigenlijk kost het dus ruim 21 euro (9 + 12 verzendkosten), maar over 12 maanden valt dat wel mee...
Maar ik vind het vervelend als mensen in m'n omgeving ieder jaar mijn nummer moeten veranderen. En dat moet ik ze allemaal laten weten ook. Ik heb dus geduld. En die negen euro die het kost heb ik er wel voor over. (Eigenlijk kost het dus ruim 21 euro (9 + 12 verzendkosten), maar over 12 maanden valt dat wel mee...
Hangt er net vanaf hoeveel vrienden je hebt 
Maar inderdaad het is wel lastig om van nummer te veranderen, maar je moet wel bedenken dat het gewoon gratis bellen is en dat met je mobiel, da's toch wel erg handig en verleidelijk...
Maar inderdaad het is wel lastig om van nummer te veranderen, maar je moet wel bedenken dat het gewoon gratis bellen is en dat met je mobiel, da's toch wel erg handig en verleidelijk...
Ach van nummer veranderen is zo gedaan, je belt gewoon iedereen op in je tel boek, spreek je die mensen ook weer eens 
Of die mensen laat je het juist niet weten en dan heb je weer een mooi schoon adresboek. Ik zie het net als icq, vroeger toen iedereen icq gebruikte nam ik ook minstens 1 keer per jaar een nieuw icq nummer om weer schoon te beginnen met alleen echt boeiende mensen (en een lege ignore en invisible list).
Of die mensen laat je het juist niet weten en dan heb je weer een mooi schoon adresboek. Ik zie het net als icq, vroeger toen iedereen icq gebruikte nam ik ook minstens 1 keer per jaar een nieuw icq nummer om weer schoon te beginnen met alleen echt boeiende mensen (en een lege ignore en invisible list).
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Mmm... ik wil eigenlijk wel graag weten of mijn fax is doorgekomen, maar dat kan ik nergens achterhalen. Bellen heeft geen zin, ze nemen toch niet op, want heb al op 4 verschillende tijden gebeld... Dus dat wordt gewoon afwachten...
Al iemand wat binnen?
Al iemand wat binnen?
Verwijderd
Yes, k'heb hem binnen. Vorige week woensdag gefaxt en nu een week later binnen. Netjes in een doosje van kpn.
En een rekening van -€334,50?Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 13:37:
Yes, k'heb hem binnen. Vorige week woensdag gefaxt en nu een week later binnen. Netjes in een doosje van kpn.
Verwijderd
Yep, met de text: "Dit wordt binnen 2 maanden retour gestort op uw rekening"
Er staat:
Factuurdatum 14-10-2002
Vervaldatum 14-10-2002
Moet dit niet 2003 zijn?? Of wat betekent dit?
Ik heb geen vaste telefoon (beter gezegd, ik wil op korte termijn m'n vaste telefoon opzeggen), er zijn instanties die ik niet ieder jaar een nieuw vast nummer door wil geven..
Mijn zus had 'm vorige week vrijdag al gekregen (vorige week maandag gefaxt). Hmmmmz, volgens mij gaat dat faxen wat sneller, want mijn moeder heeft er vorige week dinsdag een aanvraag op de post gedaan en die is nog niet binnen..
Met wat voor post komt ie mee ?? Komt ie gewoon met de TPG of met DHL ??
Verwijderd
Normale postbode bij mij (moest wel tekenen voor ontvangst).Toewan schreef op 16 oktober 2002 @ 15:15:
Mijn zus had 'm vorige week vrijdag al gekregen (vorige week maandag gefaxt). Hmmmmz, volgens mij gaat dat faxen wat sneller, want mijn moeder heeft er vorige week dinsdag een aanvraag op de post gedaan en die is nog niet binnen..
Ik hoop die van mij volgende week binnen te krijgen, maar ik ga uit van 1,5 week, dus dat zal precies over 1 week zijn. Werkt het allemaal goed? Weet je een mogelijkheid om je belminuten op te vragen?
Verwijderd
Ik heb het ook dinsdag op de post gedaan, blijkbaar is faxen dus veel sneller.Toewan schreef op 16 oktober 2002 @ 15:15:
Ik heb hem ook binnen .. net pakketje
.. aangetekend verstuurd !
Mijn zus had nog wel gebeld naar GSMStunter, want zij wilde 'm graag voor 20 oktober hebben (gaat ze namelijk een maand op vakantie.)Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 16:51:
[...]
Ik heb het ook dinsdag op de post gedaan, blijkbaar is faxen dus veel sneller.
Misschien dat dat ook wel extra snelheid opgeleverd heeft..
Verwijderd
maarre...een vriendin van mij heeft het ook gedaan...maar die moest na 3 en een halve maand terug wegens "financiele problemen" dus ik heb het er niet zo op eigelijk
Ik ben nog geen 18, kan ik mijn ouders dat ding voor mij laten aanvragen
En kan ik mijn huidige nummer houden
(KPN Mobile Prepaid) En als het abbo afgelopen is na 12 maanden, en ik heb het in de maanden daar voor opgezegd, kan ik mijn nummer dan weer overzetten naar een nieuw prepaid kaartje?
Ja hoor, geen probleemErik1 schreef op 16 oktober 2002 @ 21:20:
Ik ben nog geen 18, kan ik mijn ouders dat ding voor mij laten aanvragen
Waarschijnlijk niet, kijk maar onderaan de pagina... staat geen nummerbehoud mogelijk bij deze aanbiedingenEn kan ik mijn huidige nummer houden(KPN Mobile Prepaid)
Nee, helaas nietEn als het abbo afgelopen is na 12 maanden, en ik heb het in de maanden daar voor opgezegd, kan ik mijn nummer dan weer overzetten naar een nieuw prepaid kaartje?
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Verwijderd
Die simkaart zat bij mij trouwens in een Flexi-Bel doosje met boekje etc
Maar ik neem aan dat het gewoon een mobile 120 abo is want er staat mobile op de simkaart.
Is dit bij iedereen zo?
Is dit bij iedereen zo?
Bij www.gsm.nl kan het wel, het kan alleen wel 6 tot 24 weken duren. Tevens is het omzetten 10 euro, en ze hebben verzendkosten van 12,50.
Verwijderd
Ik heb vanochtend even gebeld, hij is gisteren opgestuurd. Dus ik ben benieuwd, zal morgen of vandaag wel komen dan.
Kan je er geen prepaid kaartje van laten maken nee ?? Kon van mijn Dutchtone kaartje destijds wel..
Vandaag is de postbode hier langsgeweest, maar er was niemand thuis, oftewel de foon ligt nu op het postkantoor. Vorige week dinsdag het contract opgestuurd, vandaag gekregen.
Zit nogal een vershil wat betreft de levertijd in dus... die van mij woensdag opgestuurd en maandag gekregen...Toewan schreef op 17 oktober 2002 @ 19:40:
[...]
Kan je er geen prepaid kaartje van laten maken nee ?? Kon van mijn Dutchtone kaartje destijds wel..
Vandaag is de postbode hier langsgeweest, maar er was niemand thuis, oftewel de foon ligt nu op het postkantoor. Vorige week dinsdag het contract opgestuurd, vandaag gekregen.
En tja, je zal er vast wel weer een prepaid kaartje van kunnen laten maken.... met een nieuw nummer, het is wel KPN he
De actie staat er weer / nog en geldt tot 29-10-02 !
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik wil de pret niet bederven, maar dit was al bekend: [rml]vegterb in "[ Poll] Heb jij het gratis KPN 120 Abo ge"[/rml]ZeRoC00L schreef op 17 oktober 2002 @ 22:09:
De actie staat er weer / nog en geldt tot 29-10-02 !
Maar dat maakt het niet minder leuk...
Verwijderd
Zo ik heb gisteren netjes het pakketje binnen gehad. 
Nu nog wachten op het geld over 2 maanden.
Nu nog wachten op het geld over 2 maanden.
NIEUW!!!!
Testers voor Imode, €10,- per maand en gratis I-mode toestel.
Kennis van me deed dit met O2 en mocht aan het eind het toestel houden (gratis telefoon dus
)
Testers voor Imode, €10,- per maand en gratis I-mode toestel.
Kennis van me deed dit met O2 en mocht aan het eind het toestel houden (gratis telefoon dus
mja I-mode... ik heb het niet zo op die dingen.. ik ga maar voor de Nokia 3310 (het kan nog
)
Edit: Die mag je toch ook gewoon houden?
Als je die gewoon koopt samen met een abo dan mag je die gewoon houden ja. Die I-mode is voor testgebruikers...Xof schreef op 19 oktober 2002 @ 00:38:
mja I-mode... ik heb het niet zo op die dingen.. ik ga maar voor de Nokia 3310 (het kan nog)
Ook weer op http://www.gsmstunter.nl
Test bellers gezocht voor Imode
U krijgt een Imode toestel gratis en het abonnement kost €9,95 per maand en geen aansluitkosten voor 12 maanden.
U krijgt van ons een Imode toestel gratis I.c.m. een KPN Mobile 60 abonnement voor 12 maanden.U krijgt van KPN de eerste 60 minuten per maand gratis bellen. Verder hoeft U geen aansluitkosten aan KPN betalen. U krijgt de eerste 3 maanden de 10 MB GPRS per maand gratis . En hoeft de eerste 3 maanden voor de dienst Imode en de 200Kb GPRS bundel niets te betalen. U krijgt van ons 123,60 euro terug gestort, om het abonnement 9,95 euro per maand te maken (zie rekensom hieronder).
Rekensom:
12 maanden KPN Mobile a €16,50 €198,00
3 maanden gratis Imode toegang gratis
9 maanden Imode toegang (a€3) € 27,00
3 maanden gratis 200 Kb GPRS toegang gratis
9 maanden 200kb GPRS bundel (a €2) € 18,00
Totale kosten €243,00
Retour storting van GSMstunter € 123,60
Totale kosten per jaar €119,40
Dit bedrag gedeeld door de 12 maanden is (€119,40 gedeeld door 12) €9,95 per maand.
En U mag elke maand 60 minuten gratis bellen!!!
Verzendkosten 11,34
Uhm nog even voor de duidelijkheid en zekerheid:
Je krijgt het geld toch echt binnen 6 weken terug he, en niet binnen 1 jaar + 6 weken?
Mijn bankafschrift: ik mag hopen dat ze dat alleen ter controle van het adres doen, want het saldo is met € -/- 480 niet echt super
(Zeker niet met een limiet van € -/- 500
)
Ik neem echter aan dat ze niet de kredietwaardigheid daaraan afmeten, ik krijg namelijk morgen ofzo weer € 570 stufi en heb nog ettelijke duizendjes elders staan; voor kredieten is er het BKR al toch?
Je krijgt het geld toch echt binnen 6 weken terug he, en niet binnen 1 jaar + 6 weken?
Mijn bankafschrift: ik mag hopen dat ze dat alleen ter controle van het adres doen, want het saldo is met € -/- 480 niet echt super
Ik neem echter aan dat ze niet de kredietwaardigheid daaraan afmeten, ik krijg namelijk morgen ofzo weer € 570 stufi en heb nog ettelijke duizendjes elders staan; voor kredieten is er het BKR al toch?
Die vervaldatum klopt wel, dat betekent iets anders dan jij denkt.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 13:47:
[...]
Yep, met de text: "Dit wordt binnen 2 maanden retour gestort op uw rekening"
Er staat:
Factuurdatum 14-10-2002
Vervaldatum 14-10-2002![]()
Moet dit niet 2003 zijn?? Of wat betekent dit?
Slaat op de factuur zelf, niet op de artikelen erop, maar ik weet ook niet precies.
Word er niet eerst geld van je rekening afgeboekt en krijg je die niet later terug? Dus lijkt me handig dat je wat geld op je rekening hebt staanwicher schreef op 20 oktober 2002 @ 14:40:
Uhm nog even voor de duidelijkheid en zekerheid:
Mijn bankafschrift: ik mag hopen dat ze dat alleen ter controle van het adres doen, want het saldo is met € -/- 480 niet echt super(Zeker niet met een limiet van € -/- 500
)
Als het goed is krijg ik een dezer dagen stufi binnen. Dus dan heb ik het wel.Xof schreef op 21 oktober 2002 @ 00:30:
[...]
Word er niet eerst geld van je rekening afgeboekt en krijg je die niet later terug? Dus lijkt me handig dat je wat geld op je rekening hebt staan
Enige is dat het nu nog niet op m'n afschrift staat, en ik pas over 2 weken weer een nieuwe krijg.
Verwijderd
ik had het met 26 dagen binnen....wicher schreef op 20 oktober 2002 @ 15:54:
Hm ik bestel het maar via GSM.nl, vertrouw ik toch iets meer, al was het maar omdat ze beloven dat je het geld binnen 28 dagen na afsluiting v.h. contract krijgt.
Verwijderd
Ik kreeg de simkaart in een doosje van een FlexiBel abo (incl flexibel handleiding)
Dit is een heel ander abonnement toch? Is dit bij iedereen zo?
Zoo... maandag op de post gedaan. Ik hoop wel dat de stufi nu eens binnenkomt, zodat ik tenminste genoeg tegoed heb als het eerste geld wordt afgeschreven.
Daarnaast heb ik het probleem dat ik onderhand vraagtekens begin te plaatsen bij de simslotvrijheid van m'n Siemens M35i.
Ik heb de legale codes die ik van O2 heb gekregen ingevoerd, en hij ging akkoord. Hij pakt echter nog steeds geen andere simkaarten. Hij zegt nu "voer simkaart in", hiervoor zei-ie dacht-ik "simkaart geblokkeerd" of zo.
Daarnaast heb ik het probleem dat ik onderhand vraagtekens begin te plaatsen bij de simslotvrijheid van m'n Siemens M35i.
Ik heb de legale codes die ik van O2 heb gekregen ingevoerd, en hij ging akkoord. Hij pakt echter nog steeds geen andere simkaarten. Hij zegt nu "voer simkaart in", hiervoor zei-ie dacht-ik "simkaart geblokkeerd" of zo.
Stop je de sim er wel goed in, dus ver genoeg doorduwen in dat rode lipje en niet op zijn kop ofzowicher schreef op 22 oktober 2002 @ 17:36:
Hij pakt echter nog steeds geen andere simkaarten. Hij zegt nu "voer simkaart in", hiervoor zei-ie dacht-ik "simkaart geblokkeerd" of zo.
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Ik heb het met alledrie de sim-kaarten (O2-prepaid die erin hoort, KPN mobile abo, en Ben-prepaid) meermalen geprobeerd, en elke keer deed de O2-kaart (Telfort-kaart eigenlijk) het wel, en de beide andere het niet.ErHa schreef op 22 oktober 2002 @ 20:10:
[...]
Stop je de sim er wel goed in, dus ver genoeg doorduwen in dat rode lipje en niet op zijn kop ofzo
Een telefoon kan een simslot hebben, kan een simkaart ook een telefoonslot hebben? Dus dat de simkaart maar in 1 telefoon kan (ipv dat er maar 1 simkaart in de telefoon kan).
Geen idee of je op 1 sim maar 1 telefoon kan hebben, maar weet je wel zeker dat je de optie: alleen deze sim (oid) hebt uitgezet in je m35 en dat die niet per ongeluk aangevinkt staat? Of leentoestel bij je instellingen (wat dat ook mag doen)wicher schreef op 22 oktober 2002 @ 20:16:
Een telefoon kan een simslot hebben, kan een simkaart ook een telefoonslot hebben? Dus dat de simkaart maar in 1 telefoon kan (ipv dat er maar 1 simkaart in de telefoon kan).
Verwijderd
Wicher, heb jij toevallig de Siemens via de postbankactie van vorig jaar??
Ik wil nu ook 3 Siemens telefoons van deze actie simlockvrij maken en heb de codes aangevraagd. Ik ben nu erg benieuwd of het wel zal lukken!
Iemand hiermee al ervaring?
Ik wil nu ook 3 Siemens telefoons van deze actie simlockvrij maken en heb de codes aangevraagd. Ik ben nu erg benieuwd of het wel zal lukken!
Verwijderd
ik heb er 1 geunlocked met kabel en dat ging prima.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:21:
Ik heb ondertussen ook de telfort kaart die je erbij kreeg erin gehad, daarna nog een dutchtone abo en nu een ben abo. Die postbank m35 si dus niet speciaal beveiligd ofzo. Heb trouwens ook die telefoon zelf unlocked met een kabel.
Zelfde verhaal als hierboven met de PB telefoon van mijn moeder....nergens last van
Zit alleen nog te wachten op de KPN sim, heb vrijdag (1,5 week geleden) de papieren in de brievenbus gegooid
Zelfde verhaal als hierboven met de PB telefoon van mijn moeder....nergens last van
Zit alleen nog te wachten op de KPN sim, heb vrijdag (1,5 week geleden) de papieren in de brievenbus gegooid
Ik heb inderdaad de Postbank Siemens M35i.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:21:
Ik wilde h'm alleen bij voorkeur ontgrendelen met de legale codes.
Ik kreeg (na drie weken of zo) een brief met twee codes en handleidinkje.
Je moest eerst de eerste code intikken, daarna de tweede.
Ik tikte eerst de eerste code in. Geen reactie. Ik dacht: misschien hoort dat zo, en dus tikte ik vervolgens de tweede code in, vervolgens bevestigde de telefoon het.
Ik nam toen dus aan dat dat zo hoorde, en dat de telefoon met de bevestiging beide codes had bevestigd.
Alleen toen ik vervolgens later een andere simkaart wilde proberen werkte het dus niet. Toen heb ik de codeprocedure nogmaals geprobeerd. Eerst de eerste code, die werd nu alleen WEL bevestigd. Toen de tweede code, waarna de telefoon eindeloos "even wachten" bleef doen, tot ik h'm maar uitzette. (De tweede code was tenslotte al ooit bevestigd.)
Toen ik vervolgens de eerste code nog eens invoerde bleef-ie ook daar eeuwig hangen in "even wachten". Volgens mij blijft-ie dus altijd hangen in "even wachten" als je een code invoert die al eens bevestigd is.
Maar uiteindelijk zijn de beide codes dus in omgekeerde volgorde ingevoerd, ik vraag me af of dat invloed kan hebben gehad.
Inderdaad veel telefoons hebben een simlock, zo ook mijn 3310, maar als je telefoon een jaar oud is (of ouder natuurlijk) dan kun je deze gratis laten unlocken bij elke telefoon speciaal zaak.wicher schreef op 22 oktober 2002 @ 20:16:
[...]
Ik heb het met alledrie de sim-kaarten (O2-prepaid die erin hoort, KPN mobile abo, en Ben-prepaid) meermalen geprobeerd, en elke keer deed de O2-kaart (Telfort-kaart eigenlijk) het wel, en de beide andere het niet.
Verwijderd
Nog mensen die deze week de simkaart hebben ontvangen? Zoja, hoe lang duurde het (van faxen tot ontvangen)?
Verwijderd
Ik heb hem vorige week zondag (met moeite) doorgefaxt, heb er tot nu toe nog niets van gehoord (zo'n anderhalve week later). Morgen maar eens bellen, want m'n prepaid kaart verloopt binnenkort ook, als ik het beltegoed niet opwaardeer
.
Ik heb het per post gedaan voor mijzelf en mijn moeder. Mijn moeder heeft vandaag haar pakketje binnen gekregen. We hebben het 1,5 week geleden in de brievenbus gegooid.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 13:41:
Nog mensen die deze week de simkaart hebben ontvangen? Zoja, hoe lang duurde het (van faxen tot ontvangen)?
Dus ruim 1,5 week kun je wel op je pakket wachten
ik ga het ook maar ff bestellen morgen, maar 1 ding :
ik ben 17, en kan het dus niet aanvragen
ik wil het door mijn vader laten aanvragen (zijn gegevens + thuis nummer wat op zijn naam staat). En dan wel mijn bank rekening nummer. Mijn saldo is alleen niet bijster hoog (ik krijg er 1 in de maand....). zou dat nog problemen geven? Maar dat afschrift staat op mijn naam dan en de rest op me vader zijn naam, zou dat problemen geven (ik denk van wel dus).
ik kan het ook mijn zus laten aanvragen, die kan dan het nummer wat ik nu heb (prepay van telfort/o2) laten opzeggen. Haar afschrift en id kopie. en dan een regeleing treffen met het overboeken.....
ik wil het door mijn vader laten aanvragen (zijn gegevens + thuis nummer wat op zijn naam staat). En dan wel mijn bank rekening nummer. Mijn saldo is alleen niet bijster hoog (ik krijg er 1 in de maand....). zou dat nog problemen geven? Maar dat afschrift staat op mijn naam dan en de rest op me vader zijn naam, zou dat problemen geven (ik denk van wel dus).
ik kan het ook mijn zus laten aanvragen, die kan dan het nummer wat ik nu heb (prepay van telfort/o2) laten opzeggen. Haar afschrift en id kopie. en dan een regeleing treffen met het overboeken.....
Inderdaad ik heb het ook 1,5 á 2 weken geleden door gefaxt. Heb al geprobeerd te bellen, maar ze nemen om de een of andere reden lang niet altijd op.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:29:
Ik heb hem vorige week zondag (met moeite) doorgefaxt, heb er tot nu toe nog niets van gehoord (zo'n anderhalve week later). Morgen maar eens bellen, want m'n prepaid kaart verloopt binnenkort ook, als ik het beltegoed niet opwaardeer.

Alles moet op de naam staan van iemand die 18 is. Waarschijnlijk maakt het hun niet uit of je veel geld op je rekening hebt, dus dat zou geen probleem zijn, wel dat het op jou naam staat. Wat je wel kunt doen is het van jou rekening nummer laten halen. Dan moet je dus jou rekening nummer invullen, mischien dat het dan wel werkt, maar dan niet op jou naam. Maar zo heel veel verstand heb ik ook niet van deze zaken, anders zou je ze eens moeten bellen.g00fy schreef op 24 oktober 2002 @ 00:00:
ik ga het ook maar ff bestellen morgen, maar 1 ding :
beetje raar dat het op mijn zus haar naam staat maar de kopie van de rekening staat mijn naam opvegterb schreef op 24 oktober 2002 @ 09:41:
[...]
Inderdaad ik heb het ook 1,5 á 2 weken geleden door gefaxt. Heb al geprobeerd te bellen, maar ze nemen om de een of andere reden lang niet altijd op.
[...]
Alles moet op de naam staan van iemand die 18 is. Waarschijnlijk maakt het hun niet uit of je veel geld op je rekening hebt, dus dat zou geen probleem zijn, wel dat het op jou naam staat. Wat je wel kunt doen is het van jou rekening nummer laten halen. Dan moet je dus jou rekening nummer invullen, mischien dat het dan wel werkt, maar dan niet op jou naam. Maar zo heel veel verstand heb ik ook niet van deze zaken, anders zou je ze eens moeten bellen.
Dat weet ik, daar ging het juist overvegterb schreef op 23 oktober 2002 @ 08:38:
[...]
Inderdaad veel telefoons hebben een simlock, zo ook mijn 3310, maar als je telefoon een jaar oud is (of ouder natuurlijk) dan kun je deze gratis laten unlocken bij elke telefoon speciaal zaak.
Maar intussen blijkt-ie toch ontgrendeld.
Blijkbaar had ik de simkaarten er TOCH niet goed inzitten, ik denk doordat van dat rode schuifje een klein tandje wat h'm vasthoudt was verbogen.
Ik quote mijzelf van de vorige paginaVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 12:08:
Weet iemand al hoe lang het duurt als je hem per post hebt ingezonden ?

Dus ruim 1,5 week kun je wel op je pakket wachten
Edit: Vandaag heb ik het zelf gekregen alleen was ik er niet en dus lag er zo'n mooi afhaalbericht op de mat
Heb ik weer, ik zie het nu pas 
Denken jullie dat het nog zin heeft om nu in te sturen?
tuurlijk, de post moet de 30ste bij hun binnen zijn. Redt je makkelijkVincentB schreef op 24 oktober 2002 @ 13:53:
Mooi, dan ga ik er ook voor! Dit topique heeft mij aardig enthousiast gemaakt!ErHa schreef op 24 oktober 2002 @ 13:59:
[...]
tuurlijk, de post moet de 30ste bij hun binnen zijn. Redt je makkelijk
En móchten ze geen geld terugstorten dan gaan we gewoon met een grote groep Boze Tweakers langs!
Verwijderd
Ik heb net m'n tweede simkaart ontvangen, vorige week woensdag gefaxt.
Ik had er voor m'n zus ook een besteld (gelijk gefaxt) maar die is er nog niet, hopelijk morgen.
M'n eerste kpn factuur is ook binnen van het abonnement dat ik vorige week gekregen had.
Dus dat wordt ff voor schieten, hopelijk stort gsmstunter snel.
M'n eerste kpn factuur is ook binnen van het abonnement dat ik vorige week gekregen had.

Hoe hoog was jouw eerste rekening?Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 14:13:
Ik heb net m'n tweede simkaart ontvangen, vorige week woensdag gefaxt.Ik had er voor m'n zus ook een besteld (gelijk gefaxt) maar die is er nog niet, hopelijk morgen.
M'n eerste kpn factuur is ook binnen van het abonnement dat ik vorige week gekregen had.Dus dat wordt ff voor schieten, hopelijk stort gsmstunter snel.
wat voor telefoonnummer heb je eigenlijk daarbij? (je hoeft niet je hele nummer te geven, vervang de laatste 3 cijfers door *** of zo.)Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 14:13:
Ik heb net m'n tweede simkaart ontvangen, vorige week woensdag gefaxt.Ik had er voor m'n zus ook een besteld (gelijk gefaxt) maar die is er nog niet, hopelijk morgen.
M'n eerste kpn factuur is ook binnen van het abonnement dat ik vorige week gekregen had.Dus dat wordt ff voor schieten, hopelijk stort gsmstunter snel.
Schrijft KPN het geld niet automatisch af?
Verwijderd
Heeft er al iemand geld ontvangen van gsmstunter dan? ik lees bijna alleen maar topics van: na twee maanden nog geen geld.

Geen idee.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 14:52:
Heeft er al iemand geld ontvangen van gsmstunter dan? ik lees bijna alleen maar topics van: na twee maanden nog geen geld.
Ik heb het niet voor niets via GSM.nl besteld, die schijnen daar wat beter in te zijn.
Verwijderd
15 euro abo kosten deze maand (11-10-02 t/m 31-10-02)
52,50 aansluitkosten.
totaal dus zo'n 68 euro (wordt 5 november afgeschreven)
tel nummers beginnen met: 06 5126 & 06 5117 (ik moet nog ff welke de makkelijkste is, die ik dan zelf ga gebruiken)wicher schreef op 24 oktober 2002 @ 14:47:
[...]
wat voor telefoonnummer heb je eigenlijk daarbij? (je hoeft niet je hele nummer te geven, vervang de laatste 3 cijfers door *** of zo.)
Het zullen waarschijnlijk allemaal 06 51 nummers zijn of niet (ik weet niet wat de rest heeft)?
En KPN schrijft het geld wel automagisch af.
Ik kreeg de laatste sim kaart trouwens in een ander doosje, nu wel van kpn mobile belbundels (de vorige was van Flexi-Bel)
Verwijderd
maar er is bij gsm.nl toch geen aanbieding waar je een gratizzz nokia krijgt??? of voor 52,50 entreekosten dan.wicher schreef op 24 oktober 2002 @ 14:55:
[...]
Geen idee.
Ik heb het niet voor niets via GSM.nl besteld, die schijnen daar wat beter in te zijn.
(dezelfde als bij gsmstunter.nl, niet alleen de SIM-kaart maar incl. telefoon)
Geld krijg je pas na 2 maanden terugthejoker80 schreef op 24 oktober 2002 @ 16:16:
Heeft er nog niemand zijn geld gekregen?
Ik las wel ergens in het pakketje van mijn moeder dat je abo pas ging lopen als je het geactiveerd had (oid)
Betekent dit dat het pas ingaat op het moment dat je die sim in je telefoon stopt en em dan aan zet? Ik heb namelijk tot 23 nov een BEN abo lopen en als het nog niet gebruiken van dat KPN abo betekent dat de contractperiode opschuift naar wat later komt mij dat heel goed uit
Ik heb naar aanleiding van de aanbieding via gsm.nl (ook KPN Mobile 120 1jarig) een heel ander en makkelijk nummer gekregen:wicher schreef op 24 oktober 2002 @ 14:47:
wat voor telefoonnummer heb je eigenlijk daarbij? (je hoeft niet je hele nummer te geven, vervang de laatste 3 cijfers door *** of zo.)
Dat zou mooi zijn!TweakersOnly schreef op 24 oktober 2002 @ 19:07:
[...]
Ik heb naar aanleiding van de aanbieding via gsm.nl (ook KPN Mobile 120 1jarig) een heel ander en makkelijk nummer gekregen:
![]()
06 - 222 333 **
![]()
Ik heb van de laatse Talkline/Gsmstunter/Vodaphone actie nog een super mooi nummer. En weer zo;n mooie zou kicke zijn.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Indeed, toendertijd heb ik 3 x een abonnement aangevraagd met de volgende nummers:supershoe schreef op 24 oktober 2002 @ 20:20:
Dat zou mooi zijn!
Ik heb van de laatse Talkline/Gsmstunter/Vodaphone actie nog een super mooi nummer. En weer zo;n mooie zou kicke zijn.
06 - 505050**
06 - 505050**
06 - 505075**
Ik fax morgen ook even mijn aanvraag. Ik ben benieuwd!
Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar...ErHa schreef op 24 oktober 2002 @ 16:39:
[...]
Ik las wel ergens in het pakketje van mijn moeder dat je abo pas ging lopen als je het geactiveerd had (oid)
Betekent dit dat het pas ingaat op het moment dat je die sim in je telefoon stopt en em dan aan zet? Ik heb namelijk tot 23 nov een BEN abo lopen en als het nog niet gebruiken van dat KPN abo betekent dat de contractperiode opschuift naar wat later komt mij dat heel goed uit
Is er iemand die het weet hoe het zit met het activeren van het abonnement? (zie mijn post en die van miles hierboven)
Daar zijn Miles en ik wel nieuwsgierig naar...........
Daar zijn Miles en ik wel nieuwsgierig naar...........
T*ring, ik hoop dat dat betekent dat ik dan 06 222 333 06 krijg of 06 222 333 44 of zosupershoe schreef op 24 oktober 2002 @ 20:20:
[...]
Dat zou mooi zijn!
Ik heb trouwens een mailtje gehad van GSM.nl:
Of GSM.nl ook die aanbieding met Nokia 3310 heeft voor € 52,50 weet ik niet, ik heb alleen de kaart genomen omdat ik een Nokia 3310 geen meerwaarde vind hebben boven mijn huidige Siemens M35i (Postbank weliswaar).Geachte heer / mevrouw,
We hebben uw contract en de bescheiden ontvangen. We willen u graag hartelijk bedanken voor uw bestelling bij ons bedrijf.
Wanneer er geen problemen zijn, zal uw bestelling binnen 8 werkdagen worden verzonden. Wanneer de verzending van uw bestelling vertraging oploopt zullen wij u hiervan middels een e-mail op de hoogte stellen.
De acceptatie van uw order vindt plaatst onder voorbehoud van de acceptatie door de provider.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar: info@gsm.nl.
Met vriendelijke groet,
ELDERS WEBSALES
www.gsm.nl ; dé GSM-site van Nederland
www.diga4u.nl ; de laagste prijzen in Nederland voor digitale camera's, palmtops, printers, scanners, videorecorders en nog veel meer
www.surfsnel.nl ; onafhankelijk de snelste !
www.nummerhandel.nl ; altijd al een mooi mobiel nummer willen hebben? Dé site voor de koop en verkoop van mobiel nummers.
----------------------------------
Ik las wel ergens dat je abo pas ging lopen als je het geactiveerd had (oid)
Betekent dit dat het pas ingaat op het moment dat je die sim in je telefoon stopt en em dan aan zet
Ik heb namelijk tot 23 nov een BEN abo lopen en als het nog niet gebruiken van dat KPN abo betekent dat de contractperiode opschuift naar wat later, komt mij dat heel goed uit
-----------------------------------------
Sorry, dat ik bovenstaande weer onder de aandacht breng, maar dit is nu even best belangrijk voor mij.
Dus iemand die het verlossende antwoord heeft?
Ik las wel ergens dat je abo pas ging lopen als je het geactiveerd had (oid)
Betekent dit dat het pas ingaat op het moment dat je die sim in je telefoon stopt en em dan aan zet
Ik heb namelijk tot 23 nov een BEN abo lopen en als het nog niet gebruiken van dat KPN abo betekent dat de contractperiode opschuift naar wat later, komt mij dat heel goed uit
-----------------------------------------
Sorry, dat ik bovenstaande weer onder de aandacht breng, maar dit is nu even best belangrijk voor mij.
Dus iemand die het verlossende antwoord heeft?
Ik heb nu eindelijk ook mijn SIM binnen, maar moet mijn telefoon nog unlocken: [rml]vegterb in "[ GSM] Unlocking methode"[/rml]
Ik had mijn SIM binnen 1,5 week binnen. vriend van me heeft het nu 2 weken en geen geld binnen, zou het echt 2 maanden duren? Op contract staat 6 weken, mogen ze daar zomaar vanaf wijken?
Ik had mijn SIM binnen 1,5 week binnen. vriend van me heeft het nu 2 weken en geen geld binnen, zou het echt 2 maanden duren? Op contract staat 6 weken, mogen ze daar zomaar vanaf wijken?