Dan zal die merge ook wel iets in je Ariane aircraft.cfg veranderd hebben, waarschijnlijk de titles.Bart_Verkennis schreef:
[...]
Gelijk heb je....
Heel raar!
Ik heb de merge ginstalleerd voor Ariane icm DF panel is m'n vliegtuig helemaal uit fs2002 verdwenen terwijl hij wel in de aircraft dir staat. Iemand een oplossing?
Verwijderd
"Die eerste"? hehe stoutert....achappey schreef op 10 oktober 2002 @ 15:53:
FlyHigh, wat ontzettend wijze repaints heb je gemaakt.![]()
Is die eerste ook te downloaden? Wil er wel een vluchtje mee maken.![]()
Dit jaar geen I love Techno voor mij helaas...
als iemand 'm nou zou willen hosten
ikke helaas niet, maar zo te zien kan jij vrij aardig painten. Nu heb ik een vraag, wie-o-wie heeft er zin om Ariane 737-400 textures te gaan maken?? (high quality), uiteraard in overeenstemming met de repaint policy op hun site (wat is em trouwens??)Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 16:02:
[...]
"Die eerste"? hehe stoutert....
als iemand 'm nou zou willen hosten(4,5meg)
[edit] ik weet af van het bestaan van de BA Bennyhone (schotland) en de Blue pool (vogels op een blauwe staart), zijn er nog meer freeware textures voor de Ariane?? zo jah, een link zou fijn zijn
Verwijderd
stuur maar door naar: info@toms-silksite.nlVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 16:02:
[...]
"Die eerste"? hehe stoutert....
als iemand 'm nou zou willen hosten(4,5meg)
dan host ik 'm wel voor je, dan post ik straks wel de link.
Wel een voorwaarde:
www.toms-silksite.nl
-~-Hoop trouwends wel dat ik zulke grote bestanden kan ontvangen, maarjah dat zien we wel
EDIT: ohw, oke! Is goed!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2002 16:33 . Reden: typfoutjuh ]
Verwijderd
Gebruiken jullie uberhaupt die merge?DroogKloot schreef op 10 oktober 2002 @ 16:01:
[...]
Dan zal die merge ook wel iets in je Ariane aircraft.cfg veranderd hebben, waarschijnlijk de titles.
En was het nou rdluca of Fly High die die shots maakten van die uberschone wingview van de Ariane 734 GMAX?
Kan iemand even de oude aircraft.cfg posten van de Ariane? Kan ik het even herstellen!
Verwijderd
Ehmmm khebbet :0
http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/jonko (rechermuisknop-save as)
Tommie bedankt anyway
Ciao
http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/jonko (rechermuisknop-save as)
Tommie bedankt anyway
Ciao
eej, nog bedankt voor je mailtjeVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 16:30:
[...]
Gebruiken jullie uberhaupt die merge?
En was het nou rdluca of Fly High die die shots maakten van die uberschone wingview van de Ariane 734 GMAX?
Kan iemand even de oude aircraft.cfg posten van de Ariane? Kan ik het even herstellen!
tampert, kriminalpolizei
Ik noem me zelf dan geen die hard maar het is toch zeer eenvoudig die machine in de lucht in te krijgen. Ik zou zeggen probeer het gewoon een keer zelf. Ik denk dat je het eerder niet leuk vind aan gebrek van intresse -> saai dan dat je het te moeilijk vind.FunFactory schreef op 10 oktober 2002 @ 14:13:
Knap hoor, dat je zo'n machine de lucht in krijgt.. Houden jullie DIE HARDS ook wel een meetings? Ik wil wel eens bij iemand over z'n schouder meekijken hoe je het allemaal voor elkaar krijgt..
En meetings daar zijn een aantal pogingen naar geweest maar nooit echt gelukt.
lanparty proberen dan :0
terwijl je boven de atlantic vliegt start je gewoon ff ut op
terwijl je boven de atlantic vliegt start je gewoon ff ut op
[ Voor 0% gewijzigd door Hyp3rman op 10-10-2002 17:40 . Reden: toevoeging ]
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
Ja! Dus het is Evilernie!Evilernie schreef op 10 oktober 2002 @ 16:32:
[...]
eej, nog bedankt voor je mailtjedan weet je gelijk wie ik ben
Ah, leuk om te weten!
Heb je msn? add me dan even: ba-rt@gmx.net
Over een meeting...
Lijkt mij wel leuk! Bij mij thuis
Installeer ik alle payware planes die er zijn en laat iedereen om-de-beurt zijn vluchtje maken zodat we kunnen zien hoe ieder "het" doet
Was maar een ingeving...
Met het motto "Nog reallistischer" kom ik met het volgende idee :
Nu zijn wij, virtuele piloten, een CO piloot EN een captain tegelijk, en dat ben je IRL ook niet. Dus ik bedacht, hey, als je nou met zijn 2en "vliegt" (op VATSIM) dat de een dan het vliegtuig bestuurt, en de andere de handelingen van de co piloot doet (flaps, gears, ATC etc) De Co piloot volgt dan via een of ander progje zijn maat (via internet) en het praten tegen ATC middels via Roger Wilco (doh).
Zou dit nier meer reallistischer worden? (en vooral relexter vliegen?) Want de een kan dan de ATC berichten ontvangen/reageren en de ander uitvoeren....
Hoe denken jullie hierover?
Nu zijn wij, virtuele piloten, een CO piloot EN een captain tegelijk, en dat ben je IRL ook niet. Dus ik bedacht, hey, als je nou met zijn 2en "vliegt" (op VATSIM) dat de een dan het vliegtuig bestuurt, en de andere de handelingen van de co piloot doet (flaps, gears, ATC etc) De Co piloot volgt dan via een of ander progje zijn maat (via internet) en het praten tegen ATC middels via Roger Wilco (doh).
Zou dit nier meer reallistischer worden? (en vooral relexter vliegen?) Want de een kan dan de ATC berichten ontvangen/reageren en de ander uitvoeren....
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Jaaaa , als dat zou kunnen zou het allang gebeurd zijn! Maar zo'n proggie/interface is een complex stukje software lijkt me zoND schreef op 10 oktober 2002 @ 18:34:
In principe toch alleen maar software, die de essentiele dingen/data voor de co piloot hoeft over te dragen? Ik bedoel, je hoeft echt niet een hele DF737 panel te laten zienVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:42:
[...]
Jaaaa , als dat zou kunnen zou het allang gebeurd zijn! Maar zo'n proggie/interface is een complex stukje software lijkt me zo
Hms, dan word ik wel Co-Piloot van Rateltje :
*Ontvangt ATC bericht*
Co pilot Nofri : "Copied that, okeey Ratel Cleared for take of!"
*Ratel geeft gas*
@ 50 kts
Co pilot Nofri : "GEINTJUH!!
Of deze :
Ratel : Yo co pilot VruitFlieg, haal eens een Martinifles!
Nofri : Moet ik em openmaken, of vecht je het liever zelf uit?
Verwijderd
hihi das super, doek altijd met me maat die net zo gek isND schreef op 10 oktober 2002 @ 18:34:
Das ut voordeel van een dual monitor setup denk
edit:
verkeerd begrepen denk
verkeerd begrepen denk
Verwijderd
ND schreef op 10 oktober 2002 @ 18:49:
[...]
In principe toch alleen maar software, die de essentiele dingen/data voor de co piloot hoeft over te dragen? Ik bedoel, je hoeft echt niet een hele DF737 panel te laten zien
Hms, dan word ik wel Co-Piloot van Rateltje :
*Ontvangt ATC bericht*(female atc-ster):"I love your captain and I want to be in heaven with him forever"
Co pilot Nofri : "Copied that, okeey Ratel Cleared for take of!"
*Ratel geeft gas*
@ 50 kts
Co pilot Nofri : "GEINTJUH!!abort take off pleaz"
![]()
![]()
Of deze :
Ratel : Yo co pilot VruitFlieg, haal eens een Martinifles!
Nofri : Moet ik em openmaken, of vecht je het liever zelf uit?![]()
Ratel: I'm too drunk to open it but I'll fight this one on my own![]()
wat een humor allemaal 
Maar ik denk dat dat idd veel te complex is. Je moet niet alleen de vluchtdata naar elkaar versturen, maar ook alle settings op het panel e.d.
Maar ik denk dat dat idd veel te complex is. Je moet niet alleen de vluchtdata naar elkaar versturen, maar ook alle settings op het panel e.d.
heb ik al heel vaak geprobeerd oa met Aerodynamic (sommige van ons kennen hem nog
)
maar dat lukt niet echt, aangezien de co piloot moet zien wat de piloot ook ziet, en als jij de gear veranderd moet hij dat ook zien, dus moet je allebij 1 cursor bewegen
wat er natuurlijk nog bijkomt is dat het zo goed als onmogelijk is full screen images over en weer te sturen met minimaal 12 fps...
maar dat lukt niet echt, aangezien de co piloot moet zien wat de piloot ook ziet, en als jij de gear veranderd moet hij dat ook zien, dus moet je allebij 1 cursor bewegen
wat er natuurlijk nog bijkomt is dat het zo goed als onmogelijk is full screen images over en weer te sturen met minimaal 12 fps...
volgens mij vat je het niet helemaal, wat wij bedoelen (d8 ik) is 2 of 3 dagen met z'n allen LANnen (netwerk), incl wat maffe (als dat er van komt), maar als dat bij jou kan is het geregeldVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:16:
[...]
Ja! Dus het is Evilernie!
Ah, leuk om te weten!
Heb je msn? add me dan even: ba-rt@gmx.net
Over een meeting...
Lijkt mij wel leuk! Bij mij thuis![]()
Installeer ik alle payware planes die er zijn en laat iedereen om-de-beurt zijn vluchtje maken zodat we kunnen zien hoe ieder "het" doet![]()
Was maar een ingeving...
Jullie hebben het dus over een high qualitie image, dat bedoel ik dus nietnealzie schreef op 10 oktober 2002 @ 19:15:
heb ik al heel vaak geprobeerd oa met Aerodynamic (sommige van ons kennen hem nog)
Je hebt gewoon een blanco vel, met hier en daar wat regels, zoiets dus :
code:
1
2
3
4
5
6
7
| IAS/SPEED : [250] Flaps : [0] GEAR Position 1/2/3 : [UP][UP][UP] [LOCKED] HEADING : [148] NAV1 : [121.90] NAV2 : [116.70] ADF : [0234.5] SQUAWK : [STANDBY] etc |
En dan kun je nog een simpele GPS/RADAR schermpje voor de positie, een HSI.....
Via Squawkbox kun je toch ook andere vliegtuigen zien? Nou waarom zou je deze dan niet kunnen volgen? (met 5FPS is genoeg voor de co piloot, je hoeft immers alleen maar de positie door te sturen, en FS2002 renderd dan bij de Co Piloot)
Ik weet niet hoeveel mensen er dan mee gaan doen, maar als dat er 8 of minder zijn, dan zou het eventueel bij mij kunnen (moet nog wel ff overleggen, mocht men dat een goed ID vindenSpotter schreef op 10 oktober 2002 @ 19:19:
[...]
volgens mij vat je het niet helemaal, wat wij bedoelen (d8 ik) is 2 of 3 dagen met z'n allen LANnen (netwerk), incl wat maffe (als dat er van komt), maar als dat bij jou kan is het geregeld
Verwijderd
Ja hoor spreek hem nog wel 'snealzie schreef op 10 oktober 2002 @ 19:15:
heb ik al heel vaak geprobeerd oa met Aerodynamic (sommige van ons kennen hem nog)
Verwijderd
Wilt iemand de foto zien van vanmiddag in de F-16? Hijs niet echt scherp met dat lullige fototoestel daat bij de luchtmacht (zeg maar gerust niet scherp), maar alleen op hoofd en trui een beetje, maar het is wel te zien, dus zeg het maar of je hem wilt zien dan zet ik hem ff op het forum.
kijk zo komen we ergens, ik vind het geen goed idee eigenlijk (maar een SUPER idee) waar woon jij ergens?bennierex schreef op 10 oktober 2002 @ 19:22:
[...]
Ik weet niet hoeveel mensen er dan mee gaan doen, maar als dat er 8 of minder zijn, dan zou het eventueel bij mij kunnen (moet nog wel ff overleggen, mocht men dat een goed ID vinden)
Nog geen 10 minuten vanaf RotterdamSpotter schreef op 10 oktober 2002 @ 19:38:
[...]
kijk zo komen we ergens, ik vind het geen goed idee eigenlijk (maar een SUPER idee) waar woon jij ergens?
* bennierex = de eerste die een PIREP gefiled heeft voor ILA
Verwijderd
hmm bij mij deed ie ut niebennierex schreef op 10 oktober 2002 @ 19:41:
[...]
Nog geen 10 minuten vanaf Rotterdam
Bij mij ook niet, maar da's nu opgelost => verder in het ILA forum daar maar over, wil niet te veel off-topic gaan
paar kleine settinkjes kan ie tog wel naar je co sture??
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
lijkt me ideaal. Als het kan super. En gefeliciteerd man.bennierex schreef op 10 oktober 2002 @ 19:41:
[...]
Nog geen 10 minuten vanaf Rotterdam
Zo net even een test vlucht gedaan met een B727 LUFTHANSA uit de 60e jaren .
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUNT01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUNT02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUND03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUND04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUND05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUND06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUNT01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUNT02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUND03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUND04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUND05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DORTMUND06.jpg[/img]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Om sommige dagen komt ILS zeker van pas
Aproach LFMN

passing 1500ft, zie geen fuck

passing 400ft, zie geen fuck

eindelijk de runway in zicht

de mistral blaast vanuit het binnenland

reverse

en veilig aan de gate
Aproach LFMN

passing 1500ft, zie geen fuck

passing 400ft, zie geen fuck

eindelijk de runway in zicht

de mistral blaast vanuit het binnenland

reverse

en veilig aan de gate

Verwijderd
Lol!Spotter schreef op 10 oktober 2002 @ 19:19:
[...]
volgens mij vat je het niet helemaal, wat wij bedoelen (d8 ik) is 2 of 3 dagen met z'n allen LANnen (netwerk), incl wat maffe (als dat er van komt), maar als dat bij jou kan is het geregeld
Wat willen jullie dan met LANnen?
nice piccas luca
tampert, kriminalpolizei
wat denkie van samen vliegen, ideeën en procedures uitwisselen
Verwijderd
goed geschote rico, alleen valt me van je tegen he.........terugdeinzen voor een "beetje" mist
Verwijderd
Is wel lol. Alleen als we ook fysiek bij elkaar zijn is het misschien makkelijker en leuker!Spotter schreef op 10 oktober 2002 @ 20:32:
[...]
wat denkie van samen vliegen, ideeën en procedures uitwisselen
daarom, Lan-PartyVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 20:48:
[...]
Is wel lol. Alleen als we ook fysiek bij elkaar zijn is het misschien makkelijker en leuker!
Dit vind ik een mooi shot
En rdluca leuk zo in de mist

Mijn eerste ILA vlucht zit erop, was EHAM-EBB (daar heb ik geen pics van
(dacht dat Screenshooter had aan staan, ikke kijken op EBBR, NIETS
)
Hieronder de terugvlucht, met Transavia (ja ik wilde in Nederland overnachten
) Hier wel pics van 

Hieronder de terugvlucht, met Transavia (ja ik wilde in Nederland overnachten

Als geïnteresseerden mij ff mailen op ben@NOrexwinkelSPAM.net dan kan ik ff wat dingen op een rijtje zetten. Het is dus vlak bij Rotterdam, ik weet niet waar iedereen precies woont en hoe ver men bereid is te reizen 
PS. NO en SPAM ff verwijderen uit email natuurlijk
gelieve dat mailadres dan ook spamvrij te houden!
Ik zet hem vaak zo mooi "vlak"neer .The_FrankO schreef op 10 oktober 2002 @ 21:01:
[...]
Dit vind ik een mooi shotAlleen jammer dat er niet wat meer flare in zit
En rdluca leuk zo in de mistIk had dan toch liever in een standaard plane gezeten. Die maken tenminste niet van die onverwachte duikvluchten of houden er niet opeens mee op
want ik raak met mijn voorwiel ietsjes later dan de Hoofdwielen
Maar kom altijd eerst op mijn Hoofdwielen neer
Wat ook moet als je vliegt met een plane met een neuswiel .
Want bij een plane die een tailwiel heeft is het zelfs VERBODEN
om eerst op je TAILWIEL op de baan te zetten .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
mag wel, is alleen niet aan te raden omdat het wiel er niet op berekend is, maar het mag wel.Blackhole schreef op 10 oktober 2002 @ 21:27:
[...]
Ik zet hem vaak zo mooi "vlak"neer .
want ik raak met mijn voorwiel ietsjes later dan de Hoofdwielen
Maar kom altijd eerst op mijn Hoofdwielen neer
Wat ook moet als je vliegt met een plane met een neuswiel .
Want bij een plane die een tailwiel heeft is het zelfs VERBODEN
om eerst op je TAILWIEL op de baan te zetten .
Verwijderd
Wat bedoelen jullie hiermee?Bereid is te reizen?bennierex schreef op 10 oktober 2002 @ 21:17:
Als geïnteresseerden mij ff mailen op ben@NOrexwinkelSPAM.net dan kan ik ff wat dingen op een rijtje zetten. Het is dus vlak bij Rotterdam, ik weet niet waar iedereen precies woont en hoe ver men bereid is te reizen
LAN-party?
Wat bedoelen jullie?!
Een LAN-party is: (de naam zegt het al LAN = Local Area Network)Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:43:
[...]
Wat bedoelen jullie hiermee?Bereid is te reizen?
LAN-party?
Wat bedoelen jullie?!
Dat je bij elkaar komt je verbind de computers met elkaar. Je blaat wat met elkaar, je showt wat met je pc, je zuipt wat, je gamed wat
goed...Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:43:
[...]
LAN-party?
Wat bedoelen jullie?!
LAN=local area network
oftewel, we gaan met zn alle vliegen!
Verwijderd
Ja, begrijp ik wel, maar dan moet ik de hele mikmak achterin de auto gooien en dat wil m´n vader vast niet!:(
Moeten jullie maar allemaal hierkomen! Hoef ik niet te shouwen!
samenkomen om te gamen, en het is op een bepaalde plek, dus je moet reizen. Benierex kan je aub op MSN komen?Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:43:
[...]
LAN-party?
Wat bedoelen jullie?!
effe overhalen, dit is geweldig
of je komt nietVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:49:
Ja, begrijp ik wel, maar dan moet ik de hele mikmak achterin de auto gooien en dat wil m´n vader vast niet!:(

nee maarre, als je genoeg ruimte hebt voor een weekendje mensen over de vloer..
godver dubbelpost
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ja ruimte zat! 650 kuub!nealzie schreef op 10 oktober 2002 @ 21:55:
[...]
of je komt niet
nee maarre, als je genoeg ruimte hebt voor een weekendje mensen over de vloer..
Ik zou natuurlijk een de logeerkamer in kunnen richten als slaapzaal/simzaal
Dan hebben de gasten ook een eigen badkamer+wc+douche en bad.
Daar leg ik wel wat matrasjes neer en zet er wat bureaus neer.
En iedereen zit naast elkaar te vliegen!
Ideetje?
EDIT:
Frituur is er, check! Bier check!
Ik neem wel Fanta pomelo
EDIT SECOND:
Heb geen ervaring met LAN-party´s
waar woon jij? (en behoorlijk groot ook zo te horen) maar lijkt me wel leuk, en als het kan, denk ik dat we concreter moeten worden. Vinden je ouders dit eigenlijk wel goed?Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:59:
[...]
Ja ruimte zat! 650 kuub!
Ik zou natuurlijk een de logeerkamer in kunnen richten als slaapzaal/simzaal![]()
Ideetje?
EDIT:
Ik neem wel Fanta pomelo
EDIT SECOND:
EDIT:
Frituur beter, bier zuip ik niet!
Drink ook Fanta, en misschien wat Vodka
EDIT SECOND:
ik ook niet
Verwijderd
m´.............. hoe lang nogVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:49:
tering, dan ga ik ook meeVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:59:
[...]
Ja ruimte zat! 650 kuub!
Ik zou natuurlijk een de logeerkamer in kunnen richten als slaapzaal/simzaal![]()
Ideetje?
EDIT:
Ik neem wel Fanta pomelo
EDIT SECOND:
Verwijderd
!Jongens, ik ben nog niks van plan ofzo.
Bne een beetje aan het brainstormen.
Dus niks is zeker!
EDIT:
Dat er geen misverstanden ontstaan he.
Dit ben ik, koter van 14.
Dus niks is zeker!
EDIT:

Ik ben er voor om het bij Bennierex thuis te doen, die heeft al meer ervaringen met LAN-Party's (heeft zelfs een website erover
) en bij hem is alles wat zekerder
En hij woont lekker dicht bij mij in de buurt
En hij woont lekker dicht bij mij in de buurt
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Cool waar woont ie?McFlipp schreef op 10 oktober 2002 @ 22:20:
Ik ben er voor om het bij Bennierex thuis te doen, die heeft al meer ervaringen met LAN-Party's (heeft zelfs een website erover) en bij hem is alles wat zekerder
![]()
En hij woont lekker dicht bij mij in de buurt![]()
Ervaring is altijd handig natuurlijk!
maar dan moet ik wel weten wat je nou precies nodig hebt, qua (lan) pci kaarten en kabels enz. want daar heb ik geen ervaring mee
daar ben ik het mee eens, kan ie me mooi vertellen wat ik nodig heb voor de LAN partyVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:21:
[...]
Cool waar woont ie?
Ervaring is altijd handig natuurlijk!
leuk dekbedVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:15:
!Jongens, ik ben nog niks van plan ofzo.
Dus niks is zeker!
EDIT:
[afbeelding]
Btw, ik zal wel weer niet mogen/kunnen van mijn ouders
Misschien is het een idee om een pc en red bull mee te nemenSpotter schreef op 10 oktober 2002 @ 22:24:
[...]
daar ben ik het mee eens, kan ie me mooi vertellen wat ik nodig heb voor de LAN party
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
1 PC sjek, veel red-bull sjek, nog meer???Bolk schreef op 10 oktober 2002 @ 22:30:
[...]
Misschien is het een idee om een pc en red bull mee te nemen
ik mag wel
Zo'n LAN Party is vet natuurlijk, maar ik woon in Hoogeveen (Zuid Drenthe, à la EHHO) en dat ligt niet bij iedereen naast de deur. En om nou op een Laptop FS te gaan spelen.. neeh..
Moet nog is proberen hoe dat loopt trouwens.. Vast niet goed met zo'n simpele SiS kaart.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
slecht voorteken?
maar je moet ook goed de stroom regelen dan, want als je met 8pc's en beeldschermen enz staat te draaien heb je niet genoeg aan 1 stopcontact lijkt mij.
idd, hooguit 3 comps op 1 stroomgroepKIMBLE schreef op 10 oktober 2002 @ 22:35:
[...]
slecht voorteken?
maar je moet ook goed de stroom regelen dan, want als je met 8pc's en beeldschermen enz staat te draaien heb je niet genoeg aan 1 stopcontact lijkt mij.
ik ga, tot morgen 10.10
Wel grappig om te zien. Deze mensen hebben vandaag ingelogd op ILA:

Nog 6 van de 21 en het is compleet

GrapjasSpotter schreef op 10 oktober 2002 @ 22:38:
[...]
idd, hooguit 3 comps op 1 stroomgroep
ik ga, tot morgen 10.10
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Ik heb ook ingelogd-Sander_ schreef op 10 oktober 2002 @ 22:48:
[afbeelding]
edit:
OMG what a mistake!
OMG what a mistake!
Ben ik toch weer de trend setter-Sander_ schreef op 10 oktober 2002 @ 22:48:
[afbeelding]

Hmm.. Je zag het al!Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 22:53:
[...]
Ik heb ook ingelogd![]()
Twee keer zelfs, en niets te zien?
edit:
OMG what a mistake!![]()
sorry, was ff aan het vliegen 
Jah, ik heb wel wat ervaring met kleine LANparties (mag ik nu wel zeggen
)
Zoals ik al zei heb ik ruimte voor max 8 personen. Als dit er meer worden, dan moeten we iets anders gaan regelen, maar dat zal niet al te makkelijk zijn.
De benodigde netwerk zooi en 16A stroomkabels heb ik hier wel zo liggen.
Ik heb nu 2 mailtjes binnen, maar ik verwacht er toch nog wel meer
Je zit er niet gelijk aan vast ofzo, wil gewoon ff interesse peilen.
Jah, ik heb wel wat ervaring met kleine LANparties (mag ik nu wel zeggen
Zoals ik al zei heb ik ruimte voor max 8 personen. Als dit er meer worden, dan moeten we iets anders gaan regelen, maar dat zal niet al te makkelijk zijn.
De benodigde netwerk zooi en 16A stroomkabels heb ik hier wel zo liggen.
edit:
Ja, er is zelfs een dedicated server
Ja, er is zelfs een dedicated server
Ik heb nu 2 mailtjes binnen, maar ik verwacht er toch nog wel meer
Hebbie nog een link die het goed doet-Sander_ schreef op 10 oktober 2002 @ 22:48:
[afbeelding]
-Sander_ schreef op 10 oktober 2002 @ 23:07:
http://sanderik.hostingworx.net/interline
Mogelijk zitten we binnenkort op een domein
Want die ik dacht doet het niet
ikke heb zeker weten ingelogd-Sander_ schreef op 10 oktober 2002 @ 22:48:
[afbeelding]
sooow goede morgen!
vandaag laatste dagje school, en dan zullen jullie daarna nog veel meer last van me krijgen
en ik ga vanavond ook ff vatsim terroriseren onder de ILA callsign
vandaag laatste dagje school, en dan zullen jullie daarna nog veel meer last van me krijgen
en ik ga vanavond ook ff vatsim terroriseren onder de ILA callsign
Verwijderd
Lache, ik heb dus tig keer geprobeerd om in te loggen, serieus, maar het lukte mij niet. Ik weet zeker dat me naam en password kloppen, echt vreemd-Sander_ schreef op 10 oktober 2002 @ 22:48:
[afbeelding]
Kan je me misschien nog ff mailen met wel het juiste password en user-id, bij voorbaat dank
Ik wil ook vliegen voor interline
Lukte mij ook niet. Had nog geen ID volgens mij dus de sign-up gebruikt. Ik werd echter steeds teruggestuurd naar sign-up form terwijl ik alles had ingevuldVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 08:59:
[...]
Lache, ik heb dus tig keer geprobeerd om in te loggen, serieus, maar het lukte mij niet. Ik weet zeker dat me naam en password kloppen, echt vreemd
Kan je me misschien nog ff mailen met wel het juiste password en user-id, bij voorbaat dank
Verwijderd
en om het ILA verhaal compleet te maken..
ik ben mijn login gegevens kwijt en zag nergens een knoppie om ze op te vragen...
Fly High, mooie pics.
Ik ga vanmiddag naar de LH shop om yoke etc. te kopen, dus dat word weer beter vliegen.
Bennirex: Mijn mail kan niet verstuurd worden, maar ik heb wel degelijk intresse
Ik ga vanmiddag naar de LH shop om yoke etc. te kopen, dus dat word weer beter vliegen.
Bennirex: Mijn mail kan niet verstuurd worden, maar ik heb wel degelijk intresse
Verwijderd
Hmmm goed idee, ff LSZH charts halenSpotter schreef op 11 oktober 2002 @ 10:28:
Fly High, mooie pics.
Verwijderd
Hehe ik weet niet hoe laat ik er ben, moet nog naar school, maar als er een Lexus 500 voor de LHS staat ben ik er *grrrin*
Ik weet niet of dit al oud nieuws is maar Schiphol krijgt een nieuwe toren:
http://nu.nl/news.jsp?n=65236&c=30
http://nu.nl/news.jsp?n=65236&c=30
Money for nothin' and your chicks for free
Zo hier ben ik dan met een PAAR nieuwe foto's van een vluchtje met een Douglas
C-54 TroopCarrier (MATS) van KLAX naar KONT .
even wat pakjes wegbrengen
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS00.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS08.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS10.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS11.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS12.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS13.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS14.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS15.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS16.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS17.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS18.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS19.jpg[/img]
C-54 TroopCarrier (MATS) van KLAX naar KONT .
even wat pakjes wegbrengen
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS00.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS08.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS10.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS11.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS12.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS13.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS14.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS15.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS16.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS17.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS18.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/DouglasC-54TroopCarrierMATS19.jpg[/img]
Je password is net verstuurd naar het adres dat je hebt opgegeven. Iedereen kan dat trouwens doen door zijn ID in te vullen onder het 'Lost Password' gedeelte waar je kunt inloggen. Iedereen die nog niet heeft ingelogd heeft overigens zijn password toegemaild gekregen om het nog weer even op een rijtje te zettenVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 08:59:
[...]
Lache, ik heb dus tig keer geprobeerd om in te loggen, serieus, maar het lukte mij niet. Ik weet zeker dat me naam en password kloppen, echt vreemd
Je hebt inderdaad nog geen ID, maar als het goed is laat het formulier zien wat er mis is met de invoer. Zo zijn hotmail en Yahoo adressen bijvoorbeeld niet toegestaan om maar iets te noemen. Als het nog niet lukt dan kan ik ook wel even een account aanmaken. Het formulier werkt wel overigens; Jos, Evilernie en McFlipp zijn vandaag en gisteren ook nog lid geworden.rdluca schreef op 11 oktober 2002 @ 09:03:
[...]
Lukte mij ook niet. Had nog geen ID volgens mij dus de sign-up gebruikt. Ik werd echter steeds teruggestuurd naar sign-up form terwijl ik alles had ingevuld
Verwijderd
Even er tussendoor, heeft iemand een compleet flightplan voor EHAM-Malpensa?
Adviezen voor sids en stars?
Adviezen voor sids en stars?
rdluca, ik zag dat jij ook Air Littoral package installed hebt. Weet jij of dit de unofficial PAI packages (ATR, CRJ100) zijn of gewoon models van derden?!
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Dit topic is gesloten.