xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
hmm yoshi die heb ik nog niet gevonden, zit op 13 shines...Tarin schreef op 06 oktober 2002 @ 22:41:
Yeah, ik heb ook eindelijk Yoshi, @ 20 shines (je kan hem eerder halen, maar goed, who cares).
Ik vroeg me wel enigszins af hoeveel levels er in totaal zijn
(nou ja.. vooral m'n broertje, maar goed, je kent dat wel).
P.S. Worden hier nog steeds games ge- en verkocht onderling? Heb hier nog een ISS2 liggen...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
video 1 : en jullie maar denken dat het water in SMS cool is...
video 2 : mooie lichteffecten
ik vind die blokken levels persoonlijk ook veel vetter als de "gewone levels"Tarin schreef op 06 oktober 2002 @ 22:55:
Die levels zijn gaaf! Vooral als de blokken en ondergronden gaan bewegen.
(tip: beetje het patroon erin vinden, eerst goed kijken scheelt heel veel.)
heb alle blokken levels (op 1 na) tot nu toe in 1x gehaald...
i like it basic
Je hebt 8 hoofd level die onderverdeeld zijn in 8 episodes.Tarin schreef op 06 oktober 2002 @ 22:41:
Yeah, ik heb ook eindelijk Yoshi, @ 20 shines (je kan hem eerder halen, maar goed, who cares).
Ik vroeg me wel enigszins af hoeveel levels er in totaal zijn
(nou ja.. vooral m'n broertje, maar goed, je kent dat wel).
Dan heb je nog hier en daar wat losse levels dus dan zou je ongeveer op 70 levels komen
Dit is wel zonder de 3d spring blokjes levels.
Nou eigenlijk vind ik het water bij SMS veel mooier dan bij Starfox. Ik ga wel straks even het filmje kijken (misschien dat ik daar nog niet geweest ben).
Ik wacht nog steeds op mijn snelle internet verbinding

Ik heb ook flink SMS zitten spelen vandaag en ik ben het helemaal met je eens Phuse...de blokken levels vond ik ook veel makkelijker dan de andere levels en haalde het ook meestal in 1 of 2 keer.Phusebox schreef op 06 oktober 2002 @ 23:09:
[...]
ik vind die blokken levels persoonlijk ook veel vetter als de "gewone levels"
heb alle blokken levels (op 1 na) tot nu toe in 1x gehaald...
i like it basic
Ik vind de achtergrond muziek van die levels ook wel lachen
Het is idd zo dat je vaak mis springt doordat de camera niet mee wil werken, heb al flink zitten vloeken en schelden op arme Mario omdat ie voor de zoveelste keer net van het randje afviel
Verder is SMS het eerste spel op de GC die ik met moeite uit moest zetten vanavond. Niet dat de andere spellen die ik heb slecht zijn ofzo, maar meestal speel ik die maar een korte tijd. Niet zoals Mario die ik vandaag 6 uur achter elkaar heb zitten spelen
Verwijderd
Maar goed, ben opnieuw begonnen, maar speel het allang niet meer zoveel als ik eerst deed. Speel veel Eternal Darkness en Resident Evil op het moment. Ik gebruik trouwens gewoon Control Type-A in Resident Evil, die voelde het meest vertrouwd aan. Meesterlijk goed spel, by the way.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
en als je geen scart hebt op je tv.. komt het signaal dus van de video middels coax (zo heet dat type toch ?) of iig tulp, dus dan zou je er alsnog niets aan hebben lijkt mij
hier wat feedback over kabel in newsgroup :
Just bought a second RGB cable for my 'cube - the official one this time.
Although it hasn't got the handy audio outputs of the third party cable I'd
been using (handy, as my TV refuses to send any sort of signal to the
surround sound amplifier I have), it also suffers from NONE of the cray dot
crawl either.
Get the official cable - the improvement to the image quality over either
the cable that comes with the 'cube or any 3rd party RGB cable I've tried is
IMMENSE.
Richard
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
ja ok misschien heb je wel gelijkElroy schreef op 06 oktober 2002 @ 23:42:
[...]
Je hebt 8 hoofd level die onderverdeeld zijn in 8 episodes.
Dan heb je nog hier en daar wat losse levels dus dan zou je ongeveer op 70 levels komen
Dit is wel zonder de 3d spring blokjes levels.
[...]
Nou eigenlijk vind ik het water bij SMS veel mooier dan bij Starfox. Ik ga wel straks even het filmje kijken (misschien dat ik daar nog niet geweest ben).
Ik wacht nog steeds op mijn snelle internet verbinding![]()
op t eerste gezicht leek dit water mij veel mooier, en "echter" aandoen
mario-water is me iets te reflective
Verwijderd
jep multiplayer mayhem...Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 09:19:
Mario Party 4 ziet er weer erg leuk uit... Staan altijd garant voor veel fun die Mario Party games
alhoewel er delen op de N64 waren die toch weer minder waren...
Verwijderd
waar kan je die levens dan halen?Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 09:54:
Zo zo er is weer aardig gepost dit weekendIk zie het nu pas omdat ik een beetje SMS verslaafd ben. Alleen met de shines schiet et niet op, ik loop meer in delphino plaza te klooien.
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze überhaupt "levens"gebruiken in dit spel. In delphino plaza kan je makkelijk elke keer als je er komt 2 levens halen. Niet dat ik het erg vind maar het valt me op.
Verwijderd
Bij die roze eilandbewoner vlakbij de steiger van de "fruitboot. waar je fruit voor moet gaan halen. 3x een ananas. Dan moet je hem in die mand gooien (die aan de muur hangt). 1 up!
Een andere 1 up ligt in het water (ook bij fruitboot
ja dat met die ananas haal ik dus never nooit niet...Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 10:04:
[...]
Bij die roze eilandbewoner vlakbij de steiger van de "fruitboot. waar je fruit voor moet gaan halen. 3x een ananas. Dan moet je hem in die mand gooien (die aan de muur hangt). 1 up!
Een andere 1 up ligt in het water (ook bij fruitboot), ook onder de brug doorzwemmen dan naar rechts en dan nog een x naar rechts, als het goed is zie je dan in een gat in de muur een paddestoel staan.
loop je wat te shoppen tegen die dingen... net of ik em dan in die hoge mand krijg...
heb ik al eens een half uur mee lopen kloten, en toen had ik er nog niet 1 in
Grab shell dude!
die dingen die je wegschop zijn geen ananassenPhusebox schreef op 07 oktober 2002 @ 10:05:
[...]
ja dat met die ananas haal ik dus never nooit niet...
loop je wat te shoppen tegen die dingen... net of ik em dan in die hoge mand krijg...
heb ik al eens een half uur mee lopen kloten, en toen had ik er nog niet 1 in
je moet ff goed kijken, en dan de ananassen pakken bij de fruitverkopers.
vervolgens op het randje van de mand springen, op B drukken en dan valt ie erin
heb de eerste keer ook dat ding erin gegooid, heeft me een kwartier gekost.
Verwijderd
Ananas kan je gewoon oppakken, die jij bedoeld zijn een of andere vaag fruit, waarmee mario kan voetballen.Phusebox schreef op 07 oktober 2002 @ 10:05:
[...]
ja dat met die ananas haal ik dus never nooit niet...
Het is een kleine moeitje kost me hooguit 2 minuten. En dat voor een xtra life
zin nu al op de 30 shines...
gaat lekker.
er is trouwens best een grote variatie in levels en episodes.... en het springen gaat ook steeds vertrouwder...
Maar hoe krijg ik Yoshi gewoon groen? Al die kleuren vinnik nix
Trouwens iemand nog geinteresseerd in US import versie van SMS? Ik had nl. de Freeloader wel wat eerder verwacht!
[ Voor 0% gewijzigd door Deddiekoel op 07-10-2002 10:52 . Reden: Iets vergeten ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
je bent niet de enigeDeddiekoel schreef op 07 oktober 2002 @ 10:49:
Trouwens iemand nog geinteresseerd in US import versie van SMS? Ik had nl. de Freeloader wel wat eerder verwacht!
lol.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Vergeet niet die 1-up op het eiland met die gast die daar aangespoeld is. effe kampvuurtje blussen en taadaaa, één leven erbijBij die roze eilandbewoner vlakbij de steiger van de "fruitboot. waar je fruit voor moet gaan halen. 3x een ananas. Dan moet je hem in die mand gooien (die aan de muur hangt). 1 up!
Een andere 1 up ligt in het water (ook bij fruitboot ), ook onder de brug doorzwemmen dan naar rechts en dan nog een x naar rechts, als het goed is zie je dan in een gat in de muur een paddestoel staan.
Trouwens, je krijgt een blauw muntje voor de eerste keer dat je die ananassen terugbrengt, daarna pas elke keer een extra leven.
Leuk spelletje, moet er alleen effe inkomen.
Geen groen volgens mij, tenzij je in het water springt dan zie je van die groene bubbels +)Maar hoe krijg ik Yoshi gewoon groen? Al die kleuren vinnik nix
bv bij een red coin collect missie in pinna park... had ik wat problemen met de standaard aanpak. dus ben met ik met creatief gebruik van de hover spuit op een andere manier gekomen waar ik moest zijn (ja ik kon het bondiger neerzetten, maar wil niet teveel spoileren )
hehe same here, die heb ik gisteren gedaan...DarkChylde schreef op 07 oktober 2002 @ 11:36:
ik vind het ook best goed opgezet dat je problemen op meerdere manieren op kan lossen.
bv bij een red coin collect missie in pinna park... had ik wat problemen met de standaard aanpak. dus ben met ik met creatief gebruik van de hover spuit op een andere manier gekomen waar ik moest zijn (ja ik kon het bondiger neerzetten, maar wil niet teveel spoileren )
Verwijderd
Gamecube bij MM is geen €169 meer, maar gewoon [b] €199 [b/] !!

[/ff tussendoor]
dit zal wel zijn ivm het super mario sunshine pack... can't blame 'emVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 13:28:
[ff tussendoor]
![]()
[/ff tussendoor]
wie heeft er nu ook nog geen gamecube?! hehe
maar ja, welke cuber kan nou zo lagn wachten

ik verwacht eigenlijk ook lage prijsjes voor spellen als WaveRace en Luigi's Mansion, zo tegen de kerst of vlak erna...DarkChylde schreef op 07 oktober 2002 @ 13:42:
ik denk dat de cube na de feestdagen nog wel wat in prijs zal gaan zakken....
Grab shell dude!
hey Darkchylde... volgens mij kom ik je zo in elk topic tegen waar ik in post?DarkChylde schreef op 07 oktober 2002 @ 13:42:
ik denk dat de cube na de feestdagen nog wel wat in prijs zal gaan zakken....
ook redelijk frustrerende levels, gewoon zooi keer achter elkaar doen, en dan uiteindelijk halen.. (ik herinner me het lastigste level van super mario world (op die rainbow road .. tubular ofzo ? (die 3e en de 7e waren heel lastig d8 ik))
maar het is gewoon leuk om lekker rond te rennen met mario, leuk beetje rond te kijken, dingen uit te proberen (hey.. een vogel.. let's SHOOT IT DOWN !! -> blauw muntje)
en als er een level ff niet lukt, kan je gewoon naar een andere wereld en een andere episode proberen =)
nou ja.. ik ben vrij.. ik ga lekker nog ff paar uurtjes sunshinen =)
Verwijderd
Goed spel trouwens, maar vond Super Mario 64 denk ik net ff iets leuker.
kan mario niet meer spelen, heb hem net verkochtVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:51:
Wat een stelletje lamzakken zeg. Zitten ze een beetje berichtjes te posten in plaats van Super Mario Sunshine te spelen.
Goed spel trouwens, maar vond Super Mario 64 denk ik net ff iets leuker.
Verwijderd
OMG heb je je PAL SMS alweer verkocht?
NOFI maaruh geef jij games wel een kans of moeten ze meteen super zijn in het begin? Sommige games worden beter naarmate je verder komt!
jep verkochtVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:33:
[...]
OMG heb je je PAL SMS alweer verkocht?
NOFI maaruh geef jij games wel een kans of moeten ze meteen super zijn in het begin? Sommige games worden beter naarmate je verder komt!
ehm nou ja een game moet meteen goed zijn... als er na een uur spelen nog geen zak aan is is ie afgeschreven
niet dat dit het geval was bij SMS, maar in het algemeen dan ff
Verwijderd
Ach jah zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind het nog steeds een erg coole gamePhusebox schreef op 07 oktober 2002 @ 15:35:
[...]
jep verkocht
ehm nou ja een game moet meteen goed zijn... als er na een uur spelen nog geen zak aan is is ie afgeschreven
niet dat dit het geval was bij SMS, maar in het algemeen dan ff
Ik moet wel opschieten want binnekort komt de volgende lading games er al weer aan. Dan maar ff Timesplitters 2 en Fifa 2003 (ik werd aangenaam verrast door de demo
fifa 2003... hmmph; dat zal toch wel weer dezelfde crap als altijd zijn...Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:41:
[...]
Ach jah zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind het nog steeds een erg coole game![]()
Ik moet wel opschieten want binnekort komt de volgende lading games er al weer aan. Dan maar ff Timesplitters 2 en Fifa 2003 (ik werd aangenaam verrast door de demo) kopen
volgens mij zijn ze alsvolgt begonnen met fifa 2000;
1. bouw een engine
2. model de ventjes erg goed (veel polygonen,meer als de generatie pc's/consoles toen aankon)
3. ouput alles in een game met de in die tijd haalbare polygonen count
en dan elk jaar opnieuw stap 3
3b. dus verhoog alleen de polygonen, verander de namen en klaar...
Verwijderd
Verwijderd
Dat d8 ik dus ook na het debacle van vorig jaar. Maar deze keer is er echt wat veranderd. De animaties zijn veranderd, het passen ,sprinten,schieten met nog veel meer. In ieder geval beter dan ISS 2 vind ik.Phusebox schreef op 07 oktober 2002 @ 15:45:
[...]
fifa 2003... hmmph; dat zal toch wel weer dezelfde crap als altijd zijn...
volgens mij zijn ze alsvolgt begonnen met fifa 2000;
1. bouw een engine
2. model de ventjes erg goed (veel polygonen,meer als de generatie pc's/consoles toen aankon)
3. ouput alles in een game met de in die tijd haalbare polygonen count
en dan elk jaar opnieuw stap 3
3b. dus verhoog alleen de polygonen, verander de namen en klaar...
Want dit spel is echt zooo tof
En het heeft ook nog een grotere verslavingsfactor dan Super Mario Sunshine.
Trouwens als je bij mario fruit in het water gooit dan is ie meteen weg, dat vond ik wel jammer. Bij starfox kan je ook dingen in het water pleuren maar dat gaat eerst een kopje onder en dan blijft het drijven.
Ik post vannavond nog wel effe wat pics, ik moet eerst nog effe naar m'n werk toe
Verwijderd
Ja precies, ik speelde het ook fftjes, en het is wel ERG fijn moet ik zeggen hoorVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:57:
nou, heb net de demo gespeeld, en moet zeggen ziet er veel belovend uit, en speelt ook aardig...
Phusebox schreef op 07 oktober 2002 @ 14:14:
[...]
hey Darkchylde... volgens mij kom ik je zo in elk topic tegen waar ik in post?

nee, is puur toeval...
(en 't is toch alleen hier en in't p800 topic)
Verwijderd

Verwijderd
morgen Mario Zonneschijn.. whoei
lol we waren al weer ontopic

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2002 16:34 . Reden: te laat ]
22 november komt starfox naar europa...Elroy schreef op 07 oktober 2002 @ 16:01:
Wanneer komt Starfox eigenlijk naar europa toe?
Want dit spel is echt zooo tof
En het heeft ook nog een grotere verslavingsfactor dan Super Mario Sunshine.
Trouwens als je bij mario fruit in het water gooit dan is ie meteen weg, dat vond ik wel jammer. Bij starfox kan je ook dingen in het water pleuren maar dat gaat eerst een kopje onder en dan blijft het drijven.
Ik post vannavond nog wel effe wat pics, ik moet eerst nog effe naar m'n werk toe
Verwijderd
maar mijn vrienden vinden hem grappig.
ik vindt resident evil ook tegen vallen nu ik eens even goed die game bestudeerd heb
al met al is het wle een leuke consolle maar mijn games zijn er nog niet voor uit gekomen
Verwijderd
Hmmm... wil liever Capcom....Street Fighter Roeleert zwaarder nl.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 18:10:
ej op http://www.gamers.nl staat dat nintendo waarschijnlijk Namco over gaat nemen, tzou wel vet zijn, Tekken exclusief op de Cube
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Wanneer komt Mario Party 4 trouwens uit in nederland?
Van SMS wordt ik alleen maar depri vanBLC_Twan schreef op 07 oktober 2002 @ 19:43:
... als je even depri bent gewoon SMS spelen!
idd, frustratie alom. maar stiekem toch wel leuk
Verwijderd
Verwijderd
Resident Evil
Super Mario Sunshine
Wave Race: Blue Storm
Taz Wanted
Ik zit te twijfelen tussen de volgende spellen:
Capcom vs. SNK 2 EO
Batman Vengeance
Sonic 2 adventure
Spiderman.
Mijn voorkeur gaat uit naar Capcom vs. SNK 2 EO. Als jullie een goed alternatief hebben; is ook welkom.
Verwijderd
Yoshi haal je door Pina Island episode 4 te voltooien
[/MEGA SPOILER]
voor de mensen die hem nog niet hebben
spiderman is leuk.. tot je hem uitheb gespeeld dan raak je hem nooit meer aanVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:07:
Ik ga er morgen nog een spel erbij halen alleen ik weet niet welke. De volgende spellen heb ik al:
Resident Evil
Super Mario Sunshine
Wave Race: Blue Storm
Taz Wanted
Ik zit te twijfelen tussen de volgende spellen:
Capcom vs. SNK 2 EO
Batman Vengeance
Sonic 2 adventure
Spiderman.
Mijn voorkeur gaat uit naar Capcom vs. SNK 2 EO. Als jullie een goed alternatief hebben; is ook welkom.
sonic is erg leuk omdat er veel te doen ik maar de camera werk errug tegen (nog meer dan bij mario!)
de andere 2 ken ik zelf niet..
ohja je kan spiderman kopen van me voor 35 euro.. maar ik woon in amsterdam in heb geen vervoer ofzo en de post vertouw ik nooit meer.
This space is occupied
Verwijderd
Super Smash Bros. Melee natuurlijk, beste spel everVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:07:
Als jullie een goed alternatief hebben; is ook welkom.
Verwijderd
En morgen wil ik mischien nog wel een spel halen
Is burnout wel een vet spel? hoeveel cars maps heb je? en speelt het wel een beetje lekker?
This space is occupied
Verwijderd
laat maarTheEvilCuber schreef op 07 oktober 2002 @ 21:52:
ohja melee helemaal vergeten.. of ander super monkey ball.. oh wacht neem ze maar allebij ze zijn gewoon zoo perfect voor een avondje met je vrienden
vraag het yamauchi maar.TheEvilCuber schreef op 07 oktober 2002 @ 21:52:
ohja melee helemaal vergeten.. of ander super monkey ball.. oh wacht neem ze maar allebij ze zijn gewoon zoo perfect voor een avondje met je vrienden
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:50:
Ik heb vandaag Mario sunshine gekocht... en die is echt vet
Is burnout wel een vet spel? hoeveel cars maps heb je? en speelt het wel een beetje lekker?
anyway... ik ga nu slapen ... ik kijk morgen de replys wel
-edit-
Pu gaf hem maar een 7.3

Verwijderd
rofl, hij lijkt op mijschnumi schreef op 07 oktober 2002 @ 21:56:
[...]
vraag het yamauchi maar.die zit altijd zuipend met zijn vrienden SSBM en SMB te spelen.

[ Voor 0% gewijzigd door Collaborator op 07-10-2002 22:35 . Reden: foutje ]
This space is occupied
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
HELL YEAH ! =)schnumi schreef op 07 oktober 2002 @ 21:56:
[...]
vraag het yamauchi maar.die zit altijd zuipend met zijn vrienden SSBM en SMB te spelen.
die 2 spellen zijn echt perfect voor multiplayer actie =)
ik ga als het goed is deze week nog beach spikers kopen (ook voor mp actie + zuiperij) en als soccer slam uit is.. prolly die ook =)
met sunshine nou wel goed single player spel binnengehaald, en als zelda/metroid prime uit zijn dan heb ik 3 goede single player spellen.. maar ik wil meer party games =)
(en natuurlijk.. mario party 4 komt ook in mijn kast te staan =)
nintendo consoles zijn gewoon de ultieme party consoles =)
en de gc spant de kroon (of gaat de kroon nog meer spannen) =)
Verwijderd
Maar ik heb Mario nou al vier dagen en ik moet zeggen dat het een zeer vet spel is. Leuke levels, lekker groot en het belangerijkste, gehele vrijheid om puzzels op te lossen op je eigen manier. Weer een topper van Miyamoto
Ik heb vrijdag ook Beach Spikers gekocht. Dit is echt een leuk spel, vooral als je drie of meer vrienden hebt. Ook help het dat dit spel erg mooi is en jullieweten wel waarom
Nou dat was mijn eerste post hier. Lang leve de Gamecube en ik spreek jullie mede gamers nofg wel eens.
eindelijk wat info over beach spikers =) (waar heb je hem gekocht btw ? kon hem in lokale (kleine) free record shop niet vinden
maar is wel de moeite waard voor mp ? je zit er snel in .. ook voor mensen die niet echt van volleybal houden ? (lijkt het beetje op dat nes beach volley ball spel ?)
veel vragen.. maar is misschien wel cool om wat info over dat spel te verstrekken.. zijn nu teveel mensen met mario bezig.. maar er zijn ook andere spellen voor de cube !
(hehe)
Verder wil ik toch nog even mededelen dat ik SMS steeds gaver begin te vinden!! Frustratie alom in de levels waar je van blokje naar blokje moet springen etc.. maar wanneer je dan eindelijk zo'n level heb gehaald heb je weer een super goed gevoel van voldoening en heb je weer al zin om het volgende level te spelen!!
Rond deze tijd komer er ook wel wat party games voor de cube uit.. Beach spikers, Sega Soccer Slam, Mario Party 4, etc? Wat zijn de preciese datums daar eigenlijk van? Beach spikers is zeker al uit toch? Welke raden jullie nu 't meeste aan?
Afijn, kga slapen, morgen weer een dag.. Nu lekker uitrusten en een hele nacht in m'n dromen over verdwijnende blokjes springen, op de rug van een inktvis surfen, rode muntjes verzamelen, inwoners van delfino isle pesten, etc!!! Truste..

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 23:24:
[... bl44t ...] vooral als je drie of meer vrienden hebt. [... bl44t ...]
This is the Way.
dat klopt toch =), of wil je met suffe mensen die spellen spelen ;P
gewoon zorgen dat je met vrienden allemaal een ander mp-spel kooptblakez schreef op 08 oktober 2002 @ 01:24:
Kijk ik net op de site van Free Record Shop en wat zie ik tot mijn verbazing: Extreme G3 voor € 39,99 en Dave Mirra BMX voor slechts € 29,99 !! Zo te zien worden de allereerste games voor de gamecube al flink afgeprijsd.. Dus voor de geïnteresseerden, misschien dat er nog meer in de aanbieding is..![]()
Verder wil ik toch nog even mededelen dat ik SMS steeds gaver begin te vinden!! Frustratie alom in de levels waar je van blokje naar blokje moet springen etc.. maar wanneer je dan eindelijk zo'n level heb gehaald heb je weer een super goed gevoel van voldoening en heb je weer al zin om het volgende level te spelen!!![]()
Rond deze tijd komer er ook wel wat party games voor de cube uit.. Beach spikers, Sega Soccer Slam, Mario Party 4, etc? Wat zijn de preciese datums daar eigenlijk van? Beach spikers is zeker al uit toch? Welke raden jullie nu 't meeste aan?
Afijn, kga slapen, morgen weer een dag.. Nu lekker uitrusten en een hele nacht in m'n dromen over verdwijnende blokjes springen, op de rug van een inktvis surfen, rode muntjes verzamelen, inwoners van delfino isle pesten, etc!!! Truste..
dan kun je op een gegeven moment een vette mp-party houden
Verwijderd
Prijzen MM verschillen per filiaal !!!Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 13:28:
[ff tussendoor]
![]()
[/ff tussendoor]
Verwijderd
Kan er nog niet echt veel info over vinden.
Zou die uberhaupt wel uitkomen dan? Zo ja: dan ga ik die ook weer kopenVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 09:34:
Wie weet wanneer mario kart voor de gamecube uitkomt ?
Kan er nog niet echt veel info over vinden.
Verwijderd
Ik heb hem al gespeeld (op de XboxVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:18:
11 oktober komt Sega Soccer Slam er alweer aan. Heeft iemand deze game al gespeelt en kan daar wat zinnigs over zeggen. Lijkt me nl een lekkere game lekker simpel enzo

Het is gewoon 4 tegen 4 voetbal waar beuken en meppen toegestaan is en je hebt ook combo's waar je in matrix style op het doel kan schieten (je passt de bal naar je teamlid, die springt de lucht in en de tijd begint langzamer te gaan zodat je precies kan mikken en knalt er dan keihard in)
Heb hier al een aantal collega's bruut ingemaakt
Scores van 9-2 zijn hier al bekend
Verwijderd
eindelijk wat info over beach spikers =) (waar heb je hem gekocht btw ? kon hem in lokale (kleine) free record shop niet vinden
maar is wel de moeite waard voor mp ? je zit er snel in .. ook voor mensen die niet echt van volleybal houden ? (lijkt het beetje op dat nes beach volley ball spel ?)
veel vragen.. maar is misschien wel cool om wat info over dat spel te verstrekken.. zijn nu teveel mensen met mario bezig.. maar er zijn ook andere spellen voor de cube !"
Ik weet nie precies hoe je moet quoten maar ja.
Ik heb BS bij mijn Freerecordshop gekocht. Ze er maar een dus ja. Ik woon ook in een kleine stad. Maar het is een heel leuk spel. Je hebt van die spikers, dan sla je harder dan normaal, een soort super punch. Ik zal ff het spel anders helemaal uitleggen.
Als de bal naar je wordt gespeeld verschijnt er een cirkel op de grond en des te beter je in de cirkel staat des te beter je de bal kan overspelen. Des te beter jij overspeeld des te beter je medespeler deze bal kan smashen. Je meter kan dan voller lopen. Maar je hoeft de bal niet naar je medespeler te spelen je kunt ook gelijk de bal over het net spelen. Er zijn veel mogelijkheden. Erg gaaf. Er is een trainingsmode dus je hoeft je nergens zorgen over te maken. De volgende modes zijn er:
Arcade: Je kunt hier alleen of met tot met zijn vieren tegen de computer spelen in een toernooi.
Competitie: Je speelt tegen de computer maar je kunt maar een speler besturen de andere wordt door de computer bestuurd. Je maat begint heel slecht en naar mate je speelt kun je haar steeds meer punten geven voor de verschillende waardigheden. Erg leuk als je alleen speelt.
VS mode: speel hier tegen je maten tot 4 spelers tegelijk. Heb ik al meer dan 10 uur gedaan, blijft leuk.
OOOh ja en dit nog:
Beach Spikers: al uit.
Soccer Slam: Volgende week dacht ik.
Mario Party 4: In November rond de 20ste.
Verwijderd
je mag RE van mij kopenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:50:
Ik heb vandaag Mario sunshine gekocht... en die is echt vet
hmm beach spikers is voor mij een optieVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 11:07:
"thnx mehmed, en welkom in dit topic =)
veel vragen.. maar is misschien wel cool om wat info over dat spel te verstrekken.. zijn nu teveel mensen met mario bezig.. maar er zijn ook andere spellen voor de cube !"
Ik weet nie precies hoe je moet quoten maar ja.
Ik heb BS bij mijn Freerecordshop gekocht. Ze er maar een dus ja. Ik woon ook in een kleine stad. Maar het is een heel leuk spel. Je hebt van die spikers, dan sla je harder dan normaal, een soort super punch. Ik zal ff het spel anders helemaal uitleggen.
Als de bal naar je wordt gespeeld verschijnt er een cirkel op de grond en des te beter je in de cirkel staat des te beter je de bal kan overspelen. Des te beter jij overspeeld des te beter je medespeler deze bal kan smashen. Je meter kan dan voller lopen. Maar je hoeft de bal niet naar je medespeler te spelen je kunt ook gelijk de bal over het net spelen. Er zijn veel mogelijkheden. Erg gaaf. Er is een trainingsmode dus je hoeft je nergens zorgen over te maken. De volgende modes zijn er:
Arcade: Je kunt hier alleen of met tot met zijn vieren tegen de computer spelen in een toernooi.
Competitie: Je speelt tegen de computer maar je kunt maar een speler besturen de andere wordt door de computer bestuurd. Je maat begint heel slecht en naar mate je speelt kun je haar steeds meer punten geven voor de verschillende waardigheden. Erg leuk als je alleen speelt.
VS mode: speel hier tegen je maten tot 4 spelers tegelijk. Heb ik al meer dan 10 uur gedaan, blijft leuk.
OOOh ja en dit nog:
Beach Spikers: al uit.
Soccer Slam: Volgende week dacht ik.
Mario Party 4: In November rond de 20ste.
maar wil toch graag weten wanneer Nascar Thunder 2003 hier uitkomt...
Het beeld is veel strakker.. geen trilrandjes of wazige randjes...
Echt super...
Maar euh.. bij SMS ik kom nog steeds niet voorbij de stomme beesten die op de spiegels lopen...
Of ik zie iets gigantisch over het hoofd of ik ben gewoon dom...
Kan iemand mij ff een tip geven of gewoon hoe het moet
hehe kvind het aardig frustrerend worden nl...
Maar de andere levels ben ik al aardig ver.. die zijn niet zo lastig..
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Zeker een leuk spel... erg snel, hectisch en dergelijke. Op het eerste gezicht aardig wat parcours, alleen merk je na verloop van tijd dat ze allemaal in dezelfde stad liggen, en dat je dus soms over dezelfde wegen crosst. En sommige tracks zijn helaas gewoon gespiegeld...Is burnout wel een vet spel? hoeveel cars maps heb je? en speelt het wel een beetje lekker?
Vind er geen donder aan... ook niet in de MP modus. Doe mij maar een potje Monkey Ball, dan. Dat is lachen, frustratie en dergelijke, SSBM is gewoon saai (imo).Super Smash Bros. Melee natuurlijk, beste spel ever
gewoon natspuiten tot ze op 1 poot staan en dan springen + L op de andere kant van de spiegelReCreator schreef op 08 oktober 2002 @ 11:28:
Hey.. nou kheb gister de RGB kabel gehaald en idd het werkt!
Het beeld is veel strakker.. geen trilrandjes of wazige randjes...
Echt super...
Maar euh.. bij SMS ik kom nog steeds niet voorbij de stomme beesten die op de spiegels lopen...
Of ik zie iets gigantisch over het hoofd of ik ben gewoon dom...
Kan iemand mij ff een tip geven of gewoon hoe het moet
hehe kvind het aardig frustrerend worden nl...
Maar de andere levels ben ik al aardig ver.. die zijn niet zo lastig..
Ow jah... het lanceer effect...Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 11:31:
[...]
gewoon natspuiten tot ze op 1 poot staan en dan springen + L op de andere kant van de spiegel
dak daar niet aan ged8 heb...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
tegelijkertijd met Eternal Darkness? 25 oktober ofzo?Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 11:55:
weet iemand misschien wanneer de wavebird uitkomt???
ik heb een US wavebird
zeker zijn centjes waard
Verwijderd
Komt ED al de 25ste damn, timesplitters ook en de wavebird, daar gaat al me geld.Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 12:01:
[...]
tegelijkertijd met Eternal Darkness? 25 oktober ofzo?
ik heb een US wavebird
zeker zijn centjes waard
Dit topic is gesloten.