xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
check je mail...
en ik ga nu de wavebirds bestellen bij dvdboxoffice.
moet ze gewoon hebben !!
niet slimDarkChylde schreef op 08 oktober 2002 @ 12:25:
hey evilcuber, ik heb wel interesse in je spidey voor 35 euro...
check je mail...
en ik ga nu de wavebirds bestellen bij dvdboxoffice.
moet ze gewoon hebben !!
dan heb je ze waarschijnlijk pas als ze hier ook uit zijn!!!
en dat kut Liksang is ook nod steeds niet online.. heb daar 2 FL's gepreordered en al reeds betaald via mijn creditcard... de homo's
Verwijderd
Oeff, idd kut ja, maar je hebt toch geen freeloader meer nodig. Mario is uit en al die andere vette spellen komen nog uit in een paar maanden. ED, SFA, maria party4 en alle andere.Reignman schreef op 08 oktober 2002 @ 12:44:
damn.. vind het gewoon asociaal hoe die freeloader elkee keer een maand naar achter geschoven wordt... nu staat er op play.com weer dat ie pas op 6 december uitkomt...
en dat kut Liksang is ook nod steeds niet online.. heb daar 2 FL's gepreordered en al reeds betaald via mijn creditcard... de homo's![]()
![]()
Euhh lik-sang is volgens mij voor altijd gesloten.Reignman schreef op 08 oktober 2002 @ 12:44:
damn.. vind het gewoon asociaal hoe die freeloader elkee keer een maand naar achter geschoven wordt... nu staat er op play.com weer dat ie pas op 6 december uitkomt...
en dat kut Liksang is ook nod steeds niet online.. heb daar 2 FL's gepreordered en al reeds betaald via mijn creditcard... de homo's![]()
![]()

edit: check deze topic maar:
lik sang is niet meer
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
wel als je al enkele US games thuis hebt liggen!!!Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:46:
[...]
Oeff, idd kut ja, maar je hebt toch geen freeloader meer nodig. Mario is uit en al die andere vette spellen komen nog uit in een paar maanden. ED, SFA, maria party4 en alle andere.
argh crap kut kanker... sorry..
Verwijderd
Das idd jammer hahahaPhusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 12:53:
[...]
wel als je al enkele US games thuis hebt liggen!!!
En ik heb nog een vraag. Weet iemand waar ik de afterburnen door iemand kan laten installeren in mijn gba???
hee kop houden he...Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:59:
[...]
Das idd jammer hahaha. Kun je ze niet vekopen aan een winkel of zoiets.
En ik heb nog een vraag. Weet iemand waar ik de afterburnen door iemand kan laten installeren in mijn gba???
Verwijderd
Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 12:53:
[...]
wel als je al enkele US games thuis hebt liggen!!!
ja, maar het scheelt me ook ruim 20 euroPhusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 12:40:
[...]
niet slim
dan heb je ze waarschijnlijk pas als ze hier ook uit zijn!!!
ze zijn daar 37 euro en hier 50 euro.
ik ga er 2 kopen. misschien nog 1 of 2 als ze errug goed bevallen, dus scheelt voor mij heel veel...
Verwijderd
Rustig aan hoor, ik bedoelde het niet echt was maar een grapje. Maar wat heb je aan de platinum gamecube, ik heb er al een hoewel ik mezelf er nog een zie kopen alleen maar voor de kleur. En Phusebox vind je SMS echt nie leuk. Kan ik me bijna niet voorstellen.Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 13:01:
[...]
hee kop houden he... nieuw hier en meteen mij uitlachen... sorry maar daar heb ik echt geen behoefte aan
maar eh de platinum US cube bedoel...
ik kom dus NOG een cube aan t kopen omdat die fokking freeloader maar niet komt
voor hoeveel kan je platinum (us) cube krijgen???Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 12:58:
maar de platinum gamecube is vooruitgeschoven naar 18 okt.!
mischien verkoop ik mijn palcube en ga ik volledig us.... maar dan heb ik weer een peperdure RGB kabel voor niets gekocht...aaarrrrrgggghhhh
als t goed is betaal ik totaal 210 euro voor mijn platinum cubejeDarkChylde schreef op 08 oktober 2002 @ 13:05:
[...]
voor hoeveel kan je platinum (us) cube krijgen???
mischien verkoop ik mijn palcube en ga ik volledig us.... maar dan heb ik weer een peperdure RGB kabel voor niets gekocht...aaarrrrrgggghhhh
maar dan moet je nog een stepdown converter... en die kost hier inde buurt 50 euro
afzetters... bij lankwei kost die 7 euro!!!
grr nederland
gotta hate it
Verwijderd
Geeft nie. Maar ik heb er ook aan gedacht om helemaal us te gaan maar support ik nie echt de thuis markt en dat vind ik minder. En DarkChylde hoeveel moet je betalen voor de verzend kosten en hoe lang moet je wachten bij box office??Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 13:05:
sorry voor de felle reactie...
maar eh de platinum US cube bedoel...
ik kom dus NOG een cube aan t kopen omdat die fokking freeloader maar niet komt
verzendkosten zijn gratisVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:09:
[...]
Geeft nie. Maar ik heb er ook aan gedacht om helemaal us te gaan maar support ik nie echt de thuis markt en dat vind ik minder. En DarkChylde hoeveel moet je betalen voor de verzend kosten en hoe lang moet je wachten bij box office??
maar wachttijd is minimaal 2 weken, maximaal 6 weken
heb al behoorlijk wat daar gekocht dus kan t weten...
not meVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:12:
Maar kan iemand mij helpen met de gba afterburner??
weet je zeker dat je dat wil doen?
ben je meteen garantie kwijt enzo?
Verwijderd
Verwijderd
ja maar met hardware zit dat daar toch anders daar gebruiken ze een courier voorPhusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 13:10:
[...]
verzendkosten zijn gratis
maar wachttijd is minimaal 2 weken, maximaal 6 weken
heb al behoorlijk wat daar gekocht dus kan t weten...
alleen met consolesVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:33:
[...]
ja maar met hardware zit dat daar toch anders daar gebruiken ze een courier voor
controllers niet
nee die playstation 2 wordt waarschijnlijk een IpodVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:30:
Ik denk dat mijn garantie al verlopen is. Heb de gba gekocht toen ie uit kwam. Heb net de wavebird besteld bij dvdboxoffice, lekker goedkoop en geen verzendkosten, super, bedankt voor de tip. Phuse ga je nog een ps2 kopen he. Hoop van niet. Nintendo only man here. Ook al ben ik nieuw hier, toch weet ik heel veel over de cube en de concurrenten.
ff sig aanpassen........................... ok sig ge-edit
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
INtereesse in RE???Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:03:
[...]
.... Ik zou ze ook nooit kopen in de USA or something
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
hmm nee en als haar creditcard is afgeschreven is ze misschien ook nog t geld kwijt... zou er ff snel achteraan gaanwww.Goku.nl schreef op 08 oktober 2002 @ 13:41:
Een vriendin van me heeft een paar dagen geleden een GBA besteld op lik-sang... krijgt ze die nog wel dan, of ook niet meer??
Mijn foto's op Flickr.
hmm, hoeveel wil je voor RE?
misschien wil ik 'm wel voor derbij kopen (ben geen fan of zo)
phuse
denk dat ik te lui ben om een us cube te kopen....
maar ik heb een stepdown convertor liggen... die was van mijn minidisc die uit hongkong kwam.
kan ik je daar misschien blij mee maken
echt als dit zo is, dan screw nintendo...Rumour has it that Nintendo will announce a new GBA, with more than just a backlight.
Whilst Nintendo refuse to comment officially, rumours from inside the industry suggest that Nintendo will have announced a new version of the console by the end of the week.
It was originally thought that the enhancement would involve adding a backlight, it seems there may be something else in store. If the rumours are true, Europeans could be seeing a new GBA, with a backlight and a new shape, by Easter of next year.
Whether the chipset itself will recieve any changes no one knows, but it is unlikely.
ik vind dat iedere gba eigenaar dan gewoon moet eisen dat ie de nieuwe gba met een fikse korting krijgt als ie zijn oude inruilt!
ik heb gvd al 2 gba's versleten!!!
Verwijderd
Ik heb exact he probleem! Geld is al afgeschreven maar nog geen spullen binnen en intussen reageren ze niet meer op mailwww.Goku.nl schreef op 08 oktober 2002 @ 13:50:
Hmmm... da's minder. Zal het haar gelijk zeggen!
wil je ook nog F1 2002 voor 35 euroDarkChylde schreef op 08 oktober 2002 @ 14:20:
[...]
This space is occupied
Verwijderd
Zit nog in de verpakking, heb hem dubbel
Ook te ruil tegen een andere topgame
waarom het is niet een andere console alleen een met een backlite erin en een andere vorm? wat maakt dat nou weer uitPhusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 14:25:
nieuwe gba in 2003 met backlight?
[...]
echt als dit zo is, dan screw nintendo...
ik vind dat iedere gba eigenaar dan gewoon moet eisen dat ie de nieuwe gba met een fikse korting krijgt als ie zijn oude inruilt!
wat heb je liever
-b-tje donker scherm (nog nooit last van gehad trouwens)
-batterijen die binnen 1/2 uur op zijn
nou ik weet het wel

This space is occupied
hoeveelVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:53:
Heb nog een super monkey ball in de aanbieding
Zit nog in de verpakking, heb hem dubbel
Ook te ruil tegen een andere topgame
ik hebanders nog wel F1 2002 te ruil als niemand anders hem wil
This space is occupied
ik heb liever fatsoenlijk scherm want ik zie nooit geen zakTheEvilCuber schreef op 08 oktober 2002 @ 14:55:
[...]
waarom het is niet een andere console alleen een met een backlite erin en een andere vorm? wat maakt dat nou weer uit
wat heb je liever
-b-tje donker scherm (nog nooit last van gehad trouwens)
-batterijen die binnen 1/2 uur op zijn
nou ik weet het wel![]()
De enige oplossing is om bij de credit card (bedrijf) geld terug te eisen.
Je bent volgens mij wel voor het één en ander verzekerd als je een CC hebt.
Zo nu effe wat filmpjes van PSO2 :

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
En nog wat nieuwe plaatjes van RE0 :

This space is occupied
Verwijderd
35 Euro maar ik ruil hem liever en ik hou niet van racegamesTheEvilCuber schreef op 08 oktober 2002 @ 14:56:
[...]
hoeveel
ik hebanders nog wel F1 2002 te ruil als niemand anders hem wil
Als ik voor donderdag nog geen aanbieding heb om hem te ruilen verkoop ik hem aan jou
Deal
Verwijderd
ja is goed maar dan moet ik wel eerst F1 2002 kwijt zijn adners heb ik geen poeniVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 15:17:
[...]
35 Euro maar ik ruil hem liever en ik hou niet van racegamessorry
Als ik voor donderdag nog geen aanbieding heb om hem te ruilen verkoop ik hem aan jou
Deal
This space is occupied
no thanks..ben niet super in f1 racegames.
hou het wel bij spidey
This is the Way.
Ik ben ook pas op 33% (in 15 uur

Verwijderd
hoe ga jij met je spullen om danPhusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 14:25:
nieuwe gba in 2003 met backlight?
[...]

Verwijderd
Ik stuur wel ff een mailtje naar itsnows om het te vragenDarkChylde schreef op 08 oktober 2002 @ 16:10:
zouden we een vraag/aanbod/ruil topic voor de NGC mogen openen???
Hmm zowel Iitsnows als Icestorm hebben geen email adres in hun profiel staan

maar ik geef het nog niet op
Mail is verstuurd nu nog wachten op antwoord
eerste gba was crap... allereerste model zoog echt qua displayVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:17:
[...]
hoe ga jij met je spullen om danje gooit met je Wavebird, 2 GBA's naar de klote en je vind SMS niet koel, raar mannetje ben jij maar
![]()
![]()
weer verkocht
toen kwam een betere weer gekocht... en nu gaan ze er weer een uitbrengen
en ja het display van de zwarte gba is beter als dat van de allereerste editie
Verwijderd
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MARIO’S SUN SHINES ON NINTENDO GAMECUBE
175,000 Super Mario Sunshine Sold Across Europe Over First Weekend
8 October 2002 - Mario, Nintendo’s mustachioed plumbing hero, has bounced on to NINTENDO GAMECUBE establishing his debut game on the system – Super Mario Sunshine – as a smash hit with sales of over 175,000 units across Europe during the first weekend on sale.
Released on Friday 4th October, copies of the much-anticipated game have been flying off shop shelves as eager gamers have raced to experience the exhilarating action of the brand new game from the hands of the ‘Spielberg of gaming’, Shigeru Miyamoto. A great start for the return of hero Mario, indicating the Brooklyn plumber will be a Christmas wish-list firm favourite.
With an installed base of 1 million NINTENDO GAMECUBES across Europe, nearly 1 in 5 people who own the console already have a copy of Super Mario Sunshine, and the popularity of Mario’s first game has also seen sales of the console itself rise, with many retail partners reporting a sales jump of around 50% in their stores. In addition, the hardware sales across Europe averaged a 40% growth.
David Gosen, Managing Director, Sales and Marketing of Nintendo of Europe comments:-
“Mario is spreading his sunshine across Europe, with sales of Super Mario Sunshine even eclipsing the sales of the hugely successful Super Mario 64 by around 3:1.
This game adds to the already extremely impressive line-up of games for NINTENDO GAMECUBE, with even more excellent titles due to be released before Christmas. This console keeps going from strength to strength.”
There will be over 100 games available on NINTENDO GAMECUBE by Christmas 2002, including the exclusive titles Eternal Darkness: Sanity’s Requiem and Star Fox Adventures, both launching in November.
Click onto www.nintendo-europe.com for all of the most up to date official information on Nintendo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mario heeft het goed gedaan, en de hardware sales zijn ook omhoog gegaan. Go Mario.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
btw hier leuk voor F1 2002 bezitters:
toch leuk zijn wheeltje.Joytech have announced a replica Williams F1 wheel for the GameCube.
Joytech, one of Europe's largest manufacturers of third party peripherals, have announced a racing wheel based on the one used in real Williams F1 cars...
Peter Jackson, Product Development Manager, gives us a sneak preview of what to expect. "JOYTECH and WilliamsF1 Team have been working together on this project for the best part of a year, and have been meticulous in designing an innovative peripheral, that offers a range of unique features, and cutting edge engineering principles, never before seen on such an accessory. Working so closely with WilliamsF1, has allowed us to produce an exact visual replica of the wheel used inside the Williams FW23 Cockpit, and represents the final word in F1 authenticity."
Mystic Heroes screens + packshot
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
45 euro (dat is inclusief verzendkostenDarkChylde schreef op 08 oktober 2002 @ 14:20:
[...]
phuse
denk dat ik te lui ben om een us cube te kopen....
maar ik heb een stepdown convertor liggen... die was van mijn minidisc die uit hongkong kwam.
(e-mail: brokenchocolate@hotmail.com )
Mario gelijk op 1.GameCube Top 10
01 NE Super Mario Sunshine (1)
02 01 WWE Wrestlemania X8 (2)
03 02 Resident Evil (4)
04 03 Turok Evolution (2)
05 04 Super Smash Bros: Melee (20)
06 05 Luigi's Mansion (23)
07 06 Star Wars: Rogue Leader (23)
08 08 Sonic Adventure 2: Battle (24)
09 09 Super Monkey Ball (23)
10 10 Pikmin (17)
All Formats Top 20
01 NE Super Mario Sunshine (1) [Cube]
02 NE Hitman 2: Silent Assassin (1) [PC, PS2, Xbox]
03 NE The Sims: Unleashed (1) [PC]
04 NE Unreal Tournament 2003 (1) [PC]
05 NE This Is Football 2003 (1) [PS2]
06 03 Conflict: Desert Storm (4) [Xbox, PS2]
07 04 Tekken 4 (4) [PS2]
08 02 Stuntman (5) [PS2]
09 07 Blade 2 (2) [PS2, Xbox]
10 05 Grand Theft Auto 3 (50) [PS2, PC]
11 01 The Thing (3) [PS2, PC, Xbox]
12 NE Onimusha 2: Samurai's Destiny (1) [PS2]
13 12 Monsters, Inc. (28) [GBC, GBA]
14 06 Turok Evolution (5) [Cube, PS2, Xbox]
15 11 Medal of Honor: Frontline (18) [PS2]
16 09 Total Club Manager 2003 (3) [PC]
17 10 Battlefield 1942 (3) [PC]
18 14 Tony Hawk's Pro Skater 3 (46) [Cube, PC, PS2, Xbox]
19 08 Wwe Wrestlemania X8 (2) [Cube]
20 16 Gran Turismo 3 (63) [PS2]
[ Voor 0% gewijzigd door DouweGNL op 08-10-2002 16:48 . Reden: 't Gaat hier zo snel, ik reageerde op Phydomyr, maar er zaten er al weer een paar tussen :) ]
did the trick for me
Huh 't gaat toch om die bij 't rad neem ik aan.... gewoon onder hek springen en beukenPhydomir schreef op 08 oktober 2002 @ 16:42:
ik probeerde net pinna park episode 5, maar hoe de neuk kan ik die electric koopas kapot maken?
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
*wacht nog steeds op de freeloaderElroy schreef op 08 oktober 2002 @ 16:06:
Yoepie NFS:HP2 is vandaag opgestuurd en ik heb starfox nog niet eens uitgespeeld.
Ik ben ook pas op 33% (in 15 uur).
Mijn foto's op Flickr.

This space is occupied
Verwijderd
En Mario was maar een dag te koop. Er goed hoor, vooral als je weet dat de hitman nummers het gezamelijke is van de ps2 en de xbox.
nee, maar toch bedankt.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:46:
[...]
45 euro (dat is inclusief verzendkosten)
(e-mail: brokenchocolate@hotmail.com )
SFA en ED komen zo uit...
en ik heb binnenkort spidey erbij
voor de level in pinna park met de red coins
SPOILER
klim bovenop het hek en spuit ze dan eraf.
bij de degenen ook boven op het hek staan, nat spuiten en er dan voorbij lopen
SPOILER end
hiero een heel interesant nieuwtje!!!:
woei!!!If you carefully go to the site, you will notice the games have been updated. I was searching around and I fell upon Metroid Prime for some awkward reason. Figured I might as well look at the accessories while I was there. GBA-GC connection was listed under the accessories.
Could this mean a possible "bot" mode or 2nd player help like the Legend of Zelda?
En welke 'site' is dat dan wel niet?schnumi schreef op 08 oktober 2002 @ 17:17:
daarom moet je ze ook eerst natspuiten en dan pas slaan.[ NIET met A maar met B slaan!!!]
![]()
hiero een heel interesant nieuwtje!!!:
[...]
woei!!!
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
Heeft er iemand nog en link voor stuurtjes - test ? Ze beginnen nu los te komen, en als er straks een goeie Ralley game komt, neem ik er meteen een stuurtje bij.schnumi schreef op 08 oktober 2002 @ 16:45:
bedoel je die aan het hek??? die moet je gewoon eraf slaan.![]()
btw hier leuk voor F1 2002 bezitters:
[...]
toch leuk zijn wheeltje.
Mystic Heroes screens + packshot
komt van www.nintendofire.com maar die hebben het van de officieële Nintendo site.
btw: als het goed is komen er nu rally spellen uit.
This space is occupied
Het gaat niet om dioe epidose (met de rode muntjes) maar 2 erna...Phusebox schreef op 08 oktober 2002 @ 17:13:
die wat onderaan het hek hangen kun je ook doen met springen + L knop
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik moet wel zeggen dat het beeld er echt een heel stuk op vooruit is gegaan. Veel fellere kleuren. Groot nadeel vind ik wel dat je hem niet eens op je surround system kan aansluiten

Verder was ik vandaag in de MediaMarkt en daar hadden ze Universal Studios voor maar € 16.99. Das geen geld voor geen spel (schijnt).
Verder kan ik mijn broertje nu aan met Jigglypuff als ik een beetje geluk heb en een beetje pech. Hij blijft altijd maar die irri Marth kiezen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Nope, helaas.Elroy schreef op 08 oktober 2002 @ 19:39:
Heb je geen audio uitgang op je tv zitten, want dan kan je die gewoon op je decoder aansluiten. Is precies hetzelfde maar dan net iets anders
Andere manieren? Want anders breng ik hem denk ik terug.
Tevens zag ik vandaag een filmpje bij de MM waarin Conker het xbox logo "verkettingzaagde" in een "Rare/xbox logo".
Daarna kwam de elf van Kameo die Conker in haar zak stak. Doet toch wel pijn om dat zo te zien...

[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 08-10-2002 19:47 . Reden: . = ? ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
commence layout verneuking

* Dyxtra maakt een nieuwe wallpaper
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Maar dat houd dan weer in dat je wéér wat moet kopen, wat je eigenlijk al had moeten hebben op deze kabel. Ik breng hem denk ik maar terug...Elroy schreef op 08 oktober 2002 @ 19:49:
Je kan een los vrouwlijke scart aan de uiteinde erop proppen en het dan splitsen, maar misschien heb je dan een beetje (beeld) verlies maarja. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Als iemand niet op zijn stereo surround megawoofer dingus apparatus zijn geluid laat lopen, kan ik deze kabel echter van harte aanbevelen.
MP IS
This is the Way.
Uh, niet zo'n grote volgens mij hoor

Thumbs up!
f.k.a D³
This space is occupied
Houston, we have a problem. It is a non-believer.TheEvilCuber schreef op 08 oktober 2002 @ 20:13:
de game opzich lijkt mij eer soort superfutoristische RE te worden qua sfeer maar game opzich lijkt me erg saai en ik vind het ook niet echt super mooi ofzo (iedereen noemt het mooier als HALO bla bla bla.. nou tis niet echt te merken aan de screens alleen de official wallpaper en boxart zijn erg mooi
Verwijderd
Iedereen weet dat de Gamecube slechte capturing techniken heeft, download eens een keer een filmpje en laat je verbazen. En dit speeld helemaal niet zoals RE dit is een FPA dus verkennen onderzoeken en schieten. Heb je ooit de oude Metroid gespeeld???TheEvilCuber schreef op 08 oktober 2002 @ 20:13:
de game opzich lijkt mij eer soort superfutoristische RE te worden qua sfeer maar game opzich lijkt me erg saai en ik vind het ook niet echt super mooi ofzo (iedereen noemt het mooier als HALO bla bla bla.. nou tis niet echt te merken aan de screens alleen de official wallpaper en boxart zijn erg mooi
Wie vroeg om jouw meningTheEvilCuber schreef op 08 oktober 2002 @ 20:13:
En who gives a fuck of het mooier is dan Halo of niet, tziet er gewoon fantastisch uit.
[Fanboy]MP loopt op 60FPS ipv 30FPS voor Halo[/fanboy]

Cool: aantal videogame remixes
Uiteraard een Super Metroid Medley (9 min)
Tune uit 1e lvl Super Castlevania is ook leuk.
Contra, klinkt lekker old-school.
En deze zijn erg lollig, a cappela uitvoeringen:
Bubble Bobble theme
Super Mario Bros lvl 1-2
Waarschijnlijk alleen leuk als je deze deuntjes ook echt kent
f.k.a D³
ik heb gisteren een maat van mij aan de telefoon gehad, die had sms al wel en hij heeft me even wat geluid laten horen. damn this island
het goede nieuws is dat ik waarschijnlijk wel gewoon bij mijn bedrijf mag blijven werken, dus kan ik het topic wel gewoon blijven volgen. hoe mooi is dat!
by the way: Wie zijn hier eigenlijk de echte HGGCT die hards? die er dus bij zijn sinds: "Wie gaat er 3 mei een gamecube kopen en met welk spel?"
Dit topic was geloof ik geopend door OrkBozz. en speaking of him, waar is die gast gebleven! Klein ventje van 14 ofzo, die superveel van Nintendo wist geloof ik.
Het topic wat ik bedoel is de voorloper van HGGCT...
* Fubaruba meldt zich...
Verwijderd
iemandVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:50:
Ik heb vandaag Mario sunshine gekocht... en die is echt vet
En morgen wil ik mischien nog wel een spel halen
Is burnout wel een vet spel? hoeveel cars maps heb je? en speelt het wel een beetje lekker?
Verwijderd
Burnout 2 komt in januari uit geloof ik voor de NGC, de ps2 versie is al beschikbaar. Probeer een Beach Spikers of Capcom VS SNK, zeer leuke spellen.
Me me me!daFubar schreef op 08 oktober 2002 @ 21:20:
by the way: Wie zijn hier eigenlijk de echte HGGCT die hards? die er dus bij zijn sinds: "Wie gaat er 3 mei een gamecube kopen en met welk spel?"
Dit topic was geloof ik geopend door OrkBozz. en speaking of him, waar is die gast gebleven! Klein ventje van 14 ofzo, die superveel van Nintendo wist geloof ik.
* Dyxtra meldt zich...
Wel leuk die 'oude' reacties
Wie de fuck ben jijFebster schreef op 08 oktober 2002 @ 21:27:
daFubar: Ik ben ook een die hard alleen ben ik ook een diehard lurkerdus ik heb zo'n vermoeden dat iedereen nu kijkt van wie is hij nu weer
maar nice to have you back
f.k.a D³
M2.... Alleen heette ik toen nog TekkenMaster en misschien zelfs nog grayfoxdaFubar schreef op 08 oktober 2002 @ 21:20:
Woeiiii! ik heb net 15 pagina's... dat zijn... ehm... 375 replies zitten lezen met een grote glimlach op mijn gezicht
ik heb gisteren een maat van mij aan de telefoon gehad, die had sms al wel en hij heeft me even wat geluid laten horen. damn this island
het goede nieuws is dat ik waarschijnlijk wel gewoon bij mijn bedrijf mag blijven werken, dus kan ik het topic wel gewoon blijven volgen. hoe mooi is dat!
* Collaborator meldt zich...

Ik zal nog ff zoeken........
This space is occupied
Verwijderd
Ugliest box-art ever!!!!!1111D³ schreef op 08 oktober 2002 @ 19:55:
1075x1500 pixels grote Metroid Prime boxart. 446KB, sorry 56kers
commence layout verneuking
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
/me maakt een nieuwe wallpaper
Meld!by the way: Wie zijn hier eigenlijk de echte HGGCT die hards? die er dus bij zijn sinds: "Wie gaat er 3 mei een gamecube kopen en met welk spel?"

Je hebt helemaal gelijkde game opzich lijkt mij eer soort superfutoristische RE te worden qua sfeer maar game opzich lijkt me erg saai en ik vind het ook niet echt super mooi ofzo (iedereen noemt het mooier als HALO bla bla bla.. nou tis niet echt te merken aan de screens alleen de official wallpaper en boxart zijn erg mooi

Ook nog maar ff wat nieuws posten (kan het niet laten
• From software (lost kingdoms) maakt een nieuwe exclusieve game voor de cube
• "One Piece" screenshots..

Nah, totaal geen japanse game

This space is occupied

Verwijderd
Verwijderd
dat vroeg ik niet echtVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:26:
[...]
Burnout 2 komt in januari uit geloof ik voor de NGC, de ps2 versie is al beschikbaar. Probeer een Beach Spikers of Capcom VS SNK, zeer leuke spellen.
Verwijderd
Ik zat net ff mijn oude posts te lezen in het eerste topic, heel toevallig.
Mjah, 7.3 is natuurlijk sucky sucky

Niet dat je er wat aan hebt want die review is gelocked, maar lees anders de review van IGN (cube.ign.com). Het komt er op neer dat het een middelmatige game is, maar als je van auto&crashes houdt dan is het misschien wel een topper voor jou
Volgens mij is de derde pic juist niet in-gameds de derde pic is in-game de andere niet, maar ik betwijfel of dit spel ooit in Europa uit komt.
Paraat!by the way: Wie zijn hier eigenlijk de echte HGGCT die hards? die er dus bij zijn sinds: "Wie gaat er 3 mei een gamecube kopen en met welk spel?"
* daFubar meldt zich...
En dan die plaatjes van die Japanse game die ds hierboven post. Dat vind ik gewoon zo prachtig. Het pure Japanse druipt ervan af. Zulk soort spellen speelde ik ook altijd op de SNES. (Ranma, Gundam, Kendo en nog een...) Ben bang dat het allemaal veel moeilijker wordt met de GC om dit soort spellen te spelen.
Verwijderd
3de pic juist wel het is een soort ssbm maar dan met one piece poppetjes, ik heb veel meer csreen gezien. Het ziet er erg goed uit.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:03:
[...]
Ik zat net ff mijn oude posts te lezen in het eerste topic, heel toevallig.
Mjah, 7.3 is natuurlijk sucky sucky/me stelt hoge eisen aan een game
![]()
Niet dat je er wat aan hebt want die review is gelocked, maar lees anders de review van IGN (cube.ign.com). Het komt er op neer dat het een middelmatige game is, maar als je van auto&crashes houdt dan is het misschien wel een topper voor jou
[...]
Volgens mij is de derde pic juist niet in-game. Denk trouwens ook niet dat dit spel het daglicht in europa gaat zien.
This is the Way.
Dit topic is gesloten.