=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.122 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
GolbeZeromus schreef op 05 oktober 2002 @ 14:09:
Kun je nu eigenlijk ook alle "normale muntjes" verzamelen tot de 100 en er dan een extra shine bijhrijgen, net als in Mario 64.
Yep dat kan, als je in elke level 100 goude muntjes verzameld dan krijg je een shine erbij.

Effe een klein stukje van het Nba2K3 review omdat die 5 pagina's lang is O-)
NBA 2K3

Graphics

The best looking b-ball game yet. It has great player models that show off the right muscle tone and size for just about every player. Additionally, the faces are now better than ever -- they even have different sized heads. Just enter replay and close in on anyone. Faces are amazingly accurate and animated. You can actually see Jordan jawing as he goes for a dunk. Even new guys like Mike Dunleavy Jr. are picture perfect as well. To add extra sweetness, many players have multiple hair stylings. It's not just going from fro to cornrows, but it gets into the nit-picky details. Allen Iverson has multiple types of cornrows -- one straight, one crosshatched. That's attention to detail like we've never seen.

Also, each stadium is accurate and individually lighted. The Oakland Arena in real life, for example, is much darker than most and that now shows in the game. This also means that the lighting on players changes. It's subtle, but if you look you can see the difference in stadiums. This year also includes specular highlighting for sweat effects. As the game goes on, players start to heat up, and that sweat now shows. You can even see sweat on some brows in the replays. It's very nice, even if a bit overboard at times.

Lastly, as you might expect from Visual Concepts, the animations are superb, as plenty of new motion-captures were added for all aspects of the game. Over 200 dunks and layups were added, for starters. You won't see a lot of repetition, which makes for an enjoyable ride to the hoop every time.

Sound

This is a case of the good, the bad, and the ugly. To start with the good, a new system was implemented to help make the play-by-play sound smoother. Basically, all the commentary was cut up into tiny fragments so that they could be pieced together more quickly and coherently. Most of the in-game commentary is accurate and happens in time with the player, rather than while another play is going on. There are occasional mishaps, but overall it's very solid.

The bad is that players give off tons of chatter in addition to the noisy crowds. All of the ambient sounds are well done, but most of your jabber will be coming from you, which can be a bit much.

Now for the ugly part. You know all that arhived color commentary that seems to be in every version of NBA 2K? Well, it's back. There's some new flavor, but most of it is the same. And that makes the game feel old instantly. It's great that Visual Concepts has so many samples to build on, but there hasn't been much improvement to the library. Fans of the series will tear their hair out, because it's still repeating from last year.

Presentation 8.0

Every NBA player, plus the stars from the 50s all the way to the 90s? Sweetness. Great new ESPN presentation makes the game feel about as real as possible.

Graphics 8.0

Fantastic and realistic faces, and now these players sweat! Great new animations and incredibly stadium details. Very nice by GameCube standards.

Sound 7.0

The play-by-play is great thanks to the new sound technique, but the color commentary wears thin fast -- especially if you've play previous versions.

Gameplay 8.0

A solid hoop engine with accurate rim physics and the closest contact down in the post that you'll see in any basketball game.

Lasting Appeal 8.0

A solid franchise mode, a fun street mode, great multiplayer, and plenty to come back for. No online support like Xbox, sadly.

OVERALL SCORE (not an average) 8.7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

kan je mij wat meer info geven over die US cube enz elroy graag meelen naar me adres in me profile

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bedankt elroy. :) Hopen dat hij ook gewoon naar EU komt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Sjeez SMS is wel frustrerend zeg...
Veel opdrachten waarbij je maar 1 lullig foutje hoeft te maken en dan ben je dood; kan je overnieuw; zoals dat surfen...
Net een of ander vaag geheim pinball level gedaan; Heb ik eindelijk alle 8 muntjes (na 4 levens te verspillen) mis ik de shine op een haartje; kan ik weer overnieuw :(

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyfus, wat gaat deze topic hard. Ik heb haast geen tijd om te spelen. Maar SMS was idd het wachten waard.
Ik ben onderhand 40 lente's "jong" (je bent zo oud als je je voelt), maar ik amuseer me nog kostelijk, alhoewel je (omdat de goeie spellen elkaar zo snel opvolgen) geen tijd hebt om deze uit te spelen. "Gelukkig" heb ik de N64 overgeslagen, zodat het idd een hele gewaarwording is van de SNES naar de Qb3.

PS: MM centrum had vrijdag nog een hele vette stapel SMS, en flink veel residents. Nog slechts 10 Qb's (199,-) en zat 251 blocks Memory Cards.
In Alexandrium hadden ze alleen een US-SMS draaien op een TFT, maar er lagen geen doosjes. Nog wel even WaveRace meegenomen voor 49,95.

Het blijkt idd dat MM filialen onderling flink verschillen qua prijs. bv TimeMachine DVD was in Centrum rond de 21,- en Alexandrium 14,95 !! Dus opletten geblazen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

vraaaaaagie :P

ik ga binnenkort om een gamecube, maar wil erg graag resident evil erbij kopen....

...maar aangezien resident evil 0 ook binnenkort uit komt is het dan niet beter
om eerst resedent evil 0 (uit te spelen) en dan pas ""de gewone" resident evil of zie ik het fout ???

:?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
HIValicious schreef op 05 oktober 2002 @ 16:31:
kan je mij wat meer info geven over die US cube enz elroy graag meelen naar me adres in me profile
Wat wil je er dan allemaal over weten :Y)

Yohann!s je moet wel eerst 1 spelen en daarna pas 0 (zero) 8)7
Volgens mij is het een klein beetje een vervolg op 1.
En zero komt in europa nog lang niet ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:58
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 13:13:
[...]

Ik kan die thema van SMS wel vinden maar niet de programma :? waar kan ik die vinden ?

alvast thnx :>
Staat ook tussen de achtergronden en themes :) beter zoeken dus. Geef je toch maar ff een directe link, ik ben in een goede bui :P

Nintendo Desktop Manager

Ik vind de theme van SMS best wel geinig, zeker omdat het echt alles veranderd. Het geeft je pc een echte Mario sfeer. Je wil dan meteen weer verder gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yohann!s schreef op 05 oktober 2002 @ 17:08:

ik ga binnenkort om een gamecube, maar wil erg graag resident evil erbij kopen....

om eerst resedent evil 0 (uit te spelen) en dan pas ""de gewone" resident evil of zie ik het fout ???

dat zie je dan fout. :) RE0 komt pas in 2003 ergens uit dus ik weet niet of je zolang wil wachten. :) en voor die tijd kun je dan mooi RE spelen kun je wennen aan de gameplay, besturing enz. :)

en idd zoals elroy al zegt is RE0 een vervolg op RE. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 05 oktober 2002 @ 17:08:

Ja mag RE van mij overkopen voor 45euro (dat is inclusief verzendkosten.)

aan Tetsuo: _/-\o_ _/-\o_ thnx :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm frusti kutspel dat mario
heb net mijn wavebird gegooid door de kamer... helaas zit er geen kabel aan dus hij vliegt nog verder... :(
eindelijk in episode 4 (of 3 weet ikveel) van bianco hills al die rode muntjes... loop ik naar de shine toe spring ik over het platform heen
zo zwaar kut he, erger ik me al de hele tijd aan dat je niet ziet hoever je springt... total lack of diepte...
toen de cube maar uitgezet en niet gesaved want ik ga niet weer dat pokke-eind lopen naar die shine

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik kreeg trouwens vandaag dit mailtje: grapje zeker:
Beste xxxxx

Items van uw bestelling van 17-06-2002 zijn verzonden, het totaalbedrag is Fl. 32,78 plus 8,50 (rembourskosten). Er is een 5% korting omdat u via onze website besteld heeft.

De volgende items zijn besteld:

Item Type Aantal Prijs Verzonden
GC Freeloader 1 Fl. 32,78 05-10-2002
edit: jep klopt dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 05 oktober 2002 @ 17:37:
hmm frusti kutspel dat mario
heb net mijn wavebird gegooid door de kamer... helaas zit er geen kabel aan dus hij vliegt nog verder... :(
eindelijk in episode 4 (of 3 weet ikveel) van bianco hills al die rode muntjes... loop ik naar de shine toe spring ik over het platform heen
zo zwaar kut he, erger ik me al de hele tijd aan dat je niet ziet hoever je springt... total lack of diepte...
toen de cube maar uitgezet en niet gesaved want ik ga niet weer dat pokke-eind lopen naar die shine
Ik heb het soms ook even te kwaad maar moet je effe wat anders gaan doen. :) Het is soms idd frustrerend moeilijk maarja beter als veelste gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Woohoo!

Net tegen Mecha-Bowser gevochten. Dat is echt een kick stuk in die achtbaan. Wel vaag dat je er al zo snel bij kan BTW. Had nog maar 12 shines.

RE0 vervolg op RE? Dat snap ik even niet. Okee, hij komt later uit, maar het is volgens mij gewoon een prequel van RE. Met andere woorden: Wat er vooraf ging.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Phydomir schreef op 05 oktober 2002 @ 00:12:
ps: iemand enig idee wat ik met die vage "regenboog" straal moet die je krijgt na 20 shines?
Ga erin staan en kijk naar de zon. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Ok, en nu ben ik het beu!!!! Al dat gespoiler in dit topic.. ;) ik dacht dat daar een speciaal topic voor was aangemaakt.. Niet dat ik 't zo erg vind hoor, maar ik zou graag die dingen zelf een beetje uitvogelen.. :) Mario is 't eerste spel waar ik toch wel langer dan een uur voor achter m'n gamecube zit.. heb ik bij de rest van m'n gamecube spellen nog niet echt meegemaakt.. Nintendo heeft er weer een pareltje bij.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaa!!! Ik heb vandaag ook een Gamecube aangeschaft!!
Maar ik heb ff een vraagje. Hoe stop je met een spel? Er staat wel exit game, maar dan start het spel daarna opnieuw op. Hoe kom ik daarna weer in het hoofdmenu van de Gamecube zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:12:
Jaaaa!!! Ik heb vandaag ook een Gamecube aangeschaft!!
Maar ik heb ff een vraagje. Hoe stop je met een spel? Er staat wel exit game, maar dan start het spel daarna opnieuw op. Hoe kom ik daarna weer in het hoofdmenu van de Gamecube zelf?
Echt het hoofdmenu? Gewoon zonder game opstarten.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar als je in het spel zit hoe stop je dan. Dat je zegmaar helemaal uit het spel gaat. En er een andere schijf in kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik kick ff, want ik zit midden in een spel en ik weet niet hoe ik eruit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Mmmmm, wat dacht je van gewoon uitzetten?

Wel eerst saven natuurlijk.

BTW: Eerste console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:35:
Hallo ik kick ff, want ik zit midden in een spel en ik weet niet hoe ik eruit moet.
gamecube uitzetten :? . Het is geen computer ;) . Heb je interesse in RE van mij :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee keb ook gameboy en NES gehad. En als je midden in een spel zit, mag je hem dan gewoon uitzetten of op reset drukken. Alvast bedankt. Ik heb al resident evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:40:
Nee keb ook gameboy en NES gehad. En als je midden in een spel zit, mag je hem dan gewoon uitzetten of op reset drukken. Alvast bedankt. Ik heb al resident evil.
damn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:40:
Ofcourse. Alleen is 't niet handig om 'm uit te zetten op 'n moment dat 'ie aan 't saven is. Voor de rest: da's 't mooie van een console, uitzetten wanneer je wilt. :)

Ik ga nog maar 's effe wat water spuiten op Delfino Plaza.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
wordt dit het einde van het grote gamecube topic? (zie splitsing). Volgens de regels mag het niet meer :'(

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Nou ik ben zo in de ban van starfox dat ik er een wallpaper van gemaakt heb.
Graag jullie mening over mijn kunstwerk :+

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/wallpaper.jpg

@1024 en klikbaar ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Elroy schreef op 05 oktober 2002 @ 22:40:
Nou ik ben zo in de ban van starfox dat ik er een wallpaper van gemaakt heb.
Graag jullie mening over mijn kunstwerk :+

[afbeelding]

@1024 en klikbaar ;)
Ziet er leuk uit :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Whehehe
Gamespot blaat in de review van Blinx, link eerder gegeven door Flip.m0:
Blinx: The Time Sweeper is one of Microsoft's most touted games of the season, a 3D platformer exclusively for the Xbox that's intended to give the system a mascot much like Nintendo had in Mario, Sega had in Sonic, and Sony had in Crash. The game stars Blinx, who looks like a futuristic Cheshire cat and is armed with what's basically a vacuum cleaner. So you could say Blinx sucks. And unfortunately, so do many aspects of the game itself.
Muhahahaha :Y)

Hebben ze eindelijk een 'gezicht', is het spel flut :)

[/offtopic]

SMS blijft gaaf! Heb inmiddels 13 shines.. ik ga nu eerst wat meer in level 1 doen, en later pas aktief andere levels doen denk ik.

M'n broertje vroeg zich trouwens af hoeveel levels er in totaal zijn.. ik ook wel een beetje.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ik heb mario uitgespeeld :)
Nou de eindbaas iig verslagen, nu op naar alle shines. Ik heb er pas 61.
De eindbaas is echt supermooi. Alleen wel een beetje makkelijk, viel me best tegen.
En er zijn soms zware framerate drops tijdens de eindbattle.
Maar het valt zeker niet tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

sst niet zeggen dat ie tegenvalt/mee viel/super tof was =)

dat is namelijk beetje vervelend, krijg je massa-impressies van =)

ik vermaak me prima met het spel, lekker rustig 30x een vertiefd lastige obstacle-course doen, en dan onwijs blij zijn dat je eindelijk naar de shine kan springen (en hopen dat je niet lomp met de laatste sprong iets te ver springt en alsnog van het platform valt)

mooie graphics, stijlvol gedane sequences. het voelt bijna als super mario world =)

vann8 weer een cube-partey gehad.. lekker met zijn 4'en + veel bier achter de console zitten, vooral ge-supermonkeyballed (ja.. alweer) en uurtje of 2 geSSBM'ed.

maar vooral SMB (ik blijf het gewoon zeggen ;) is superstoer met meer mensen.. lekker gezellig de single-player lvl's uitspelen, of lekker met zijn allen monkey golfen :), ik wil verdorie SMB2 !! ik wil ! IK WIL ! .. sigh =)

nou ja.. het was weer gezellig.. tot morgen =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 05 oktober 2002 @ 18:40:
[...]

Ik heb het soms ook even te kwaad maar moet je effe wat anders gaan doen. :) Het is soms idd frustrerend moeilijk maarja beter als veelste gemakkelijk.
veel te gemakkelijk is weer een ander uiterste, maar ik vind dat het gewoon zo moet zijn dat je alles eigenlijk (met geluk en moeite) in 1x moet kunnen halen, en maximaal in 2-3 keer... Niet iets 30x over moet hoeven doen, want dan is het niet leuk meer, en mist de game eigenlijk de kern van zijn bestaan: vermaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een grote teleurstelling vind jak & daxter leuker, er is te weinig afwisseling steeds die blauwe munten zoeken, en de shines ik vind er weinig lol aan tot nu toe.
de camara zuigt ook aan alle kanten en aan zo'n game werken ze dan 4 a 5 jaar sjonge wat een resultaat, doe dan teminste iets aan die camara soms zie je gewoon alles in het grijs, ik vind sonic team toch heel wat beter in het maken van games, de camara in SA was ook niet super maar zeker wel beter als mario sunshine. ik ga hem vanavond nog verder spelen, wie weet verander ik nog wat van mening maar de camara vind ik zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 10:56:
ik vind het een grote teleurstelling vind jak & daxter leuker, er is te weinig afwisseling steeds die blauwe munten zoeken, en de shines ik vind er weinig lol aan tot nu toe.
de camara zuigt ook aan alle kanten en aan zo'n game werken ze dan 4 a 5 jaar sjonge wat een resultaat, doe dan teminste iets aan die camara soms zie je gewoon alles in het grijs, ik vind sonic team toch heel wat beter in het maken van games, de camara in SA was ook niet super maar zeker wel beter als mario sunshine. ik ga hem vanavond nog verder spelen, wie weet verander ik nog wat van mening maar de camara vind ik zeer slecht.
well spoken van een xbox-er met opleiding GEEN in zijn profiel

geeft het niveau van de xbox gebruikers maar weer eens aan

maar goed, ik vind het ook geen mega spel... maar toch wel zeker een 8 waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

waaaaaaaaaaaaaaaaaat freeloader verkrijgbaar :9~ :9~ :9~

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 06 oktober 2002 @ 12:54:
hopelijk is dit geen reply op mijn bericht?

zo ja, er stond bij dat het dus een fout bleek te zijn van de shop
zo nee, wat waar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 06 oktober 2002 @ 12:54:
WAAAAARRRR ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
argh
van die mensen die hier posten en dan pas een dag later antwoord geven... hmmph..

hehe ben gewoon erg "eager" om die freeloader in huis te krijgen
animal crossing ligt hier namelijk te blinken naast mijn tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

(...) 2 bad srry ik nie gezien... :'( snif snif :'(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 06 oktober 2002 @ 13:24:
(...) 2 bad srry ik nie gezien... :'( snif snif :'(
dus je had mijn post niet goed gelezen?
ok dan weet ik genoeg...

no prob... vond het al te mooi om waar te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

interview over G:DAMM (Godzilla). Het is wel interesant: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:42:
interview over G:DAMM (Godzilla). Het is wel interesant: klik
hehe klinkt wel leuk
vooral die naam : G-DAMM
hehe
is wel een leuk spel als je je frustraties van mario ofzo kwijt moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 10:56:
volgens mij ben jij juist slechtere cameras gewend. En dan krijg je een goeie camera in een spel en dan vind je het slecht. Tja dat heb je wel eens met goeie spellen met kwaliteit zoals SMS.

Achja sommige mensen missen de kwaliteit van nintendo :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

hmmz.. in dat level waat je eerst in de zon moet kijken speelt de camera wel een grote rol. En ging ik gewoon af omdat ik niets kon zien aangezien er iets voor zat... grr...

maar weer ff ut2003-en

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

iemand mario sunshine kopen voor 40 euro :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

ken schreef op 06 oktober 2002 @ 14:35:
iemand mario sunshine kopen voor 40 euro :)
Ben je hem nu al zat?

Mijn broertje probeert nu even die sandbird te halen, die is wel frusty. Maar je weet het: Beyond hardship lies accomplishment.

Hij heeft hem nu gehaald BTW.

Vind trouwens die stukken waar die Bad Mario je pack afpakt het irritantste. En dan vooral die van level 1. Die van het pretpark was daarentegen weer erg simpel.

Iig, on with Mario :)
en voor de level op de beach met de race moet je de turbo nozzle eerst pakken.
turbo nozzle roelt echt, hard
Mwoa, niet eens nodig gehad. 23 secs heb ik hem geklokt. Eitje :)

29 shines trouwens tot dusver. En Yoshi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 18:44
voor de mensen die veel mis springen. je kan jezelf redden met de hovers spuit.
heeft mij heel wat tripjes bespaard.
en voor de level op de beach met de race moet je de turbo nozzle eerst pakken.
turbo nozzle roelt echt, hard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

GolbeZeromus schreef op 06 oktober 2002 @ 14:48:
[...]

Ben je hem nu al zat?

Mijn broertje probeert nu even die sandbird te halen, die is wel frusty. Maar je weet het: Beyond hardship lies accomplishment.

Hij heeft hem nu gehaald BTW.

Vind trouwens die stukken waar die Bad Mario je pack afpakt het irritantste. En dan vooral die van level 1. Die van het pretpark was daarentegen weer erg simpel.

Iig, on with Mario :)
Ik heb deze 1x gespeeld en ben tot de conclusie gekomen dat deze spel niks voor mij is :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 06 oktober 2002 @ 11:15:
[...]

maar goed, ik vind het ook geen mega spel... maar toch wel zeker een 8 waard
1. Laat het duidelijk zijn dat x-box (mijn mening) zuigt. had die naam ook maar verzonnen toen dat ding nog uit moest komen, jij hebt meteen een mening en denkt niet verder na dat zegt iets over jou IQ (wie de bal kaatst kan hem terug verwachten)
2.Ik heb geen eens een x-box meer dus kan ik ook geen x-box gebruiker zijn.

en dan nog dit :

Ik snap niet dat iedereen hier het zo'n leuk spel vind! Het is zeker geen slecht spel, maar vergeleken met mario64 gewoon wel, te weinig variatie in levels/omgevingen. Dit spel zou geniaal zijn als Mario 64 niet bestaan zou hebben. De graphics zijn zeker niet slecht, maar eigenlijk meer een opgepoetste mario64. Ook heb ik veel minder een gevoel van vrijheid in deze game en die stomme waterspuit (FLUDD) vind ik ook maar niks en zeker geen verbetering van de gameplay. Ook zijn er verschillende moves weggelaten (vanwege die spuit?) zo kan je bijvoorbeeld geen achterwaartse jump meer. Ook zie ik veel liever oude vijanden terug en vecht ik veel liever tegen bowser dan tegen deze stomme bosses. En van die bewoners van delfino island word ik ook helemaal ziek.
En waarom zie je bijv geen koopa troopa bij het stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

maybe wil ik hem wel kope meel me eens

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

SMS is wel vet hoor.. maar jah 1 ding snap ik niet zo...
met die beesten op spiegels met die rups enzo.. maar jah kom ik vast wel uit..

Helpt zo'n RGB kabel nou echt zo goed??
kwil er misschien 1 aanschaffen..

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 15:39:
[...]

1. Laat het duidelijk zijn dat x-box (mijn mening) zuigt. had die naam ook maar verzonnen toen dat ding nog uit moest komen, jij hebt meteen een mening en denkt niet verder na dat zegt iets over jou IQ (wie de bal kaatst kan hem terug verwachten)
2.Ik heb geen eens een x-box meer dus kan ik ook geen x-box gebruiker zijn.

en dan nog dit :

Ik snap niet dat iedereen hier het zo'n leuk spel vind! Het is zeker geen slecht spel, maar vergeleken met mario64 gewoon wel, te weinig variatie in levels/omgevingen. Dit spel zou geniaal zijn als Mario 64 niet bestaan zou hebben. De graphics zijn zeker niet slecht, maar eigenlijk meer een opgepoetste mario64. Ook heb ik veel minder een gevoel van vrijheid in deze game en die stomme waterspuit (FLUDD) vind ik ook maar niks en zeker geen verbetering van de gameplay. Ook zijn er verschillende moves weggelaten (vanwege die spuit?) zo kan je bijvoorbeeld geen achterwaartse jump meer. Ook zie ik veel liever oude vijanden terug en vecht ik veel liever tegen bowser dan tegen deze stomme bosses. En van die bewoners van delfino island word ik ook helemaal ziek.
En waarom zie je bijv geen koopa troopa bij het stand?
1. tja als jij je naam zo verzint voordat iets uberhaupt uit is, dan ben je sowieso al prematuur bezig... besides je kunt nog altijd een name-change doen hier op GoT...
ik bedoel ik zou niet rondlopen met een naam waarvan ik vindt dat ie zuigt...
of denk je dat het stoer is ten overstaan van andere mensen als ze denken dat je een xbox hebt?
2. je hoeft geen xbox te hebben om hem te gebruiken... niet dat dit in jouw geval van toepassing is, maar even ter illustratie.

Dat dit spel slechter zou zijn als Mario64 vind ik niet. Ik weet nog dat ik bij een vriend Mario64 speelde, als 1 van de eersten in Nederland, hij had namelijk een import N64 (Ultra 64)... ik had toen zoiets van wow; kijk die graphics, vet spel...
maar toen ik uiteindelijk zelf een N64 met mario kocht vond ik er geen zak aan...
nadat je gewend was aan de graphics was er voor mij echt niks meer aan... heb volgens mij ook nooit meer dan 6-7 levels gespeeld omdat ik er geen zak aanvond
in dit opzicht vind ik Super Mario Sunshine beter... de graphics vielen me mee, en ik had dus geen echt wow-effect... qua gameplay, waar ik me nu sneller op focuste aangezien de graphics me niet afleidden, vind ik deze mario beter als mario64... en daar gaat het om
mario 64 in mijn oogpunt was een magere 7
sms toch wel een 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ReCreator schreef op 06 oktober 2002 @ 15:49:

Bijna iedereen die hem aanschaft zegt dat het beeld er zeker op vooruit gaat. :)

btw: In SMS kun je toch wel een achterwaartsesprong maken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

'k Za; het niet verklappen, ik zeg enkel dat het allemaal errug voor de hand ligt :). Heb zelf nu probs in het volgende level, dan vlieg je op een sandbird. Flikker er alleen steeds af :(.
Just buy it... beeldkwaliteit wordt echt beter. Neem bijvoorbeeld het Nintendo-logo. Als dat in beeld komt zónder RGB kabel, ziet het er veelal 'wollig' uit, met een RGB kabel is het allemaal gewoon gladgestreken, veel scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Enige move van Mario die ik mis is de long jump. Rennen, Z even indrukken en dan gelijk op A. Deze zit niet in SMS. Maar ja, nu hebben we Yoshi, dat wilden we toch zo graag :?
'k Za; het niet verklappen, ik zeg enkel dat het allemaal errug voor de hand ligt . Heb zelf nu probs in het volgende level, dan vlieg je op een sandbird. Flikker er alleen steeds af .
Ha, net gehaald. Althans mijn broertje dan. Thnx Erwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou die dure kabel zou ik dan maar us een keer gaan halen... :P
Een acheterwaartse sprong kan volgens mij ook gewoon:)

Niet zo als bij M64.... daar had je echt zo'n salto..
Maar hij is achterwaart na mijn weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 06 oktober 2002 @ 11:15:
[...]

Pardon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

DouweGNL schreef op 06 oktober 2002 @ 16:02:
[...]
'k Za; het niet verklappen, ik zeg enkel dat het allemaal errug voor de hand ligt :). Heb zelf nu probs in het volgende level, dan vlieg je op een sandbird. Flikker er alleen steeds af :(.
Ik had die beesten al bespotn totdat ze op de rand met 1 been bleven hangen maar verder gebeurde er niks... hmmz :P maar goed...
Just buy it... beeldkwaliteit wordt echt beter. Neem bijvoorbeeld het Nintendo-logo. Als dat in beeld komt zónder RGB kabel, ziet het er veelal 'wollig' uit, met een RGB kabel is het allemaal gewoon gladgestreken, veel scherper.
Aan dat logo zat ik dus ook al te denken ik vond em al zo wazig...
Net als startscherm bij XG3...
RGB kabel ruled dus wel...mooi

XG3 is trouwens een keer blijven hangen van de week...
Ik wou Extreme lab challenge gaan doen met z'n 2en.. vond ie niet leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001

spaceboy

Op grote hoogte

ReCreator schreef op 06 oktober 2002 @ 16:05:
Nou die dure kabel zou ik dan maar us een keer gaan halen... :P
Een acheterwaartse sprong kan volgens mij ook gewoon:)

Niet zo als bij M64.... daar had je echt zo'n salto..
Maar hij is achterwaart na mijn weten ;)
Help me even op weg jongens. Er wordt gepraat over betere beeldkwaliteit met een RGB-kabel. Wat is dat dan voor iets? Ik heb nu zo'n kabel met 3 stekkers (rood, geel, wit) volgens mij zat hij standaard bij de Cube. Iemand een linkje of een plaatje van zo'n kabel?

Okay, back to Mario! :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Afbeeldingslocatie: http://www.ps2modchip.com/flash/gc010a.jpg

Dit is een RGB kabel...
Maar hij werkt zeker anders dan de 3 plugjes.. die gebruik ik nu ook...
Deez heeft denk ik meer pinnetjes in de Scart...
Voor beter beeld(digitaal??).
Maar goed...

Volgens mij werkt da wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
argh wat een klote level na het eerst pinna park level zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
GolbeZeromus schreef op 06 oktober 2002 @ 16:04:
Enige move van Mario die ik mis is de long jump. Rennen, Z even indrukken en dan gelijk op A. Deze zit niet in SMS. Maar ja, nu hebben we Yoshi, dat wilden we toch zo graag :?

[...]

Ha, net gehaald. Althans mijn broertje dan. Thnx Erwin.
He?! Dit is wel heel erg toevallig. Mijn naam is namelijk Erwin, en ik heb ook net dat stukje voor m'n zus gehaald :) Damn! :D

Anyway, dat met die zandvogel is simpel, gewoon je Jetpak-dingie gebruiken en geduld hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld is het allerbelangrijkste met SMS. Gewoon rustig alle moves doen. Dan speel je zo door alle levels heen. Ik heb ondertussen alweer 76 shines :)

En voor alle mensen die het niet mooi vinden. Start eens mario64 op. En kijk dan naar het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik ben nu bezig geweest met dat pretpark, en dan die Elek koopa's in dat hekwerk af te maken! Dat én die camera is het moeilijkste wat er is :/ .

Toegeven, de camera in dit spel zuigt echt alle kanten op. Ben ik niet gewend van mijn maten in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 16:54:
Geduld is het allerbelangrijkste met SMS. Gewoon rustig alle moves doen. Dan speel je zo door alle levels heen. Ik heb ondertussen alweer 76 shines :)

En voor alle mensen die het niet mooi vinden. Start eens mario64 op. En kijk dan naar het verschil.
Hoelang zit je er per dag wel niet achter joh, dat je nu al 76 shines hebt.
Je hebt mij al bijna ingehaald 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

76 is erg veel jah.. heb er 14 ofzo... ook nog niet zo super lang gespeeld.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij CommDante thuis de GameCube uitgeprobeerd en ik ben helemaal verliefd O+

De graphics zijn echt mooi, 3d zoals het bedoeld is, ik durf nu mijn N64 bijna niet meer aan te zetten :P

Ben bang dat ik ook voor de GameCube ga, ben van het begin af aan een groot nintento fan geweest maar na de flop van de N64 is dat een beetje over (eindeloos geduld moeten hebben voor dingen die niet uitkomen)

Nu centjes gaan sparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wel merken dat ik er niks van bak met sms vergeleken met iedereen ik speel het spel nu al 5 dagen en nog maar 8 shine en 19 van die blauwe muntjes.
Maarja mario64 heb ik ook een jaar over gedaan om uit te spelen ben gewoon niet zo goed in 3D-platformers maar weet wel zeker dat ik er een hele tijd mee zoet ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vind het trouwens wel jammer dat eigenlijk je iederen opdracht een x aantal keer doet maar dan alleen in een ander level. Dat is steeds weer het zelfde. Gaat een beetje vervelen. Maar verder vink uhm nog wel leuk. Maar Mario 64 vond ik toch nog wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou jah.. neem rustig je tijd.. tmaakt niet uit hoe lang je er over doet... als je er maar plezier aan hebt...

Ruil die blauwe muntjes in joh. voor 10 heb je al een shine :)
heppie er alweer 9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 17:17:
Gisteren bij CommDante thuis de GameCube uitgeprobeerd en ik ben helemaal verliefd O+

De graphics zijn echt mooi, 3d zoals het bedoeld is, ik durf nu mijn N64 bijna niet meer aan te zetten :P

Ben bang dat ik ook voor de GameCube ga, ben van het begin af aan een groot nintento fan geweest maar na de flop van de N64 is dat een beetje over (eindeloos geduld moeten hebben voor dingen die niet uitkomen)

Nu centjes gaan sparen ;)
Welcome to the big gamecube topic (slijn slijm ;) ). Ik had precies hetzelfde maar na de lijn-up gekeken van de spellen die komen voor op de gamecube valt het wel mee. En ik heb er geen spijt van (tot nu toe) :P .
Phydomir schreef op 06 oktober 2002 @ 17:44:
Vind het trouwens wel jammer dat eigenlijk je iederen opdracht een x aantal keer doet maar dan alleen in een ander level. Dat is steeds weer het zelfde. Gaat een beetje vervelen. Maar verder vink uhm nog wel leuk. Maar Mario 64 vond ik toch nog wel een stuk beter.
Dat is ook wel zo....maarja met mario 64 wist je niet echt wat er op je af kwam. Met sms wel. Als sms als eerste werd gereleased was tie veel beter geweest als mario 64. Maarja ik vind de vergelijking zowieso niet goed. Ik heb het idee dat ik in een heel ander spel zit in sms dan in sm64. Allebei leuk en anders maar toch hetzelfde 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 06 oktober 2002 @ 17:12:
[...]

Hoelang zit je er per dag wel niet achter joh, dat je nu al 76 shines hebt.
Je hebt mij al bijna ingehaald 8)7
Hehe, heb al vanaf donderdag vrij en ik had m woensdag gehaald. En zeker wel een uur of 4 per dag spelen. Dan haal je het wel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i'm riding ontha freakin' Yoshi, ej trouwens als je 20 shines heb gehaald dan komt er ergens in delfino plaza een lichstraal a la Zelda wat moet je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
M'n gamecube heeft sinds vandaag last, dat m'n eject knopje elke keer blijft hangen wanneer ik hem in druk.. Dus hij blijft naar beneden staan en dan wil m'n gamecube niet meer dicht.. :( Hebben jullie daar ook wel eens last van gehad?

Ik zit nu geloof ik aan 'n stuk of 10 shines en ik vind 't echt wel een leuk spel.. toen ik 't een paar dagen geleden voor 't eerst speelde, leek 't me tegen te gaan vallen.. maar hoe meer je speelt, hoe leuker 't wordt!! :)

Komt er nu eigenlijk nog wel een " =[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 13 " ?? Zou jammer zijn dat dat niet meer mag, maar dan zoeken we wel een ander forum waar we gezellig met z'n allen naar toe kunnen.. toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Laatst online: 11-09 12:12
blakez schreef op 06 oktober 2002 @ 18:46:
M'n gamecube heeft sinds vandaag last, dat m'n eject knopje elke keer blijft hangen wanneer ik hem in druk.. Dus hij blijft naar beneden staan en dan wil m'n gamecube niet meer dicht.. :( Hebben jullie daar ook wel eens last van gehad?
He, ben ik toch niet de enige die er last van heeft... ik zat zelf nog te twijfelen om daarvoor terug naar de winkel te gaan..
Maar 't is maar 1 op de 5 x dat hij blijft hangen, en even een paar kleine tikjes er op en hij springt terug.

Ps 72 shines O-)

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 18:44:
i'm riding ontha freakin' Yoshi, ej trouwens als je 20 shines heb gehaald dan komt er ergens in delfino plaza een lichstraal a la Zelda wat moet je daarmee?
"look for the sun mario....."
(nee,echt kijk naar de zon)

heb al 21 shines..... maar sommige hier gaan echt hard, he GZ
( en ben gisteravond toch uitgeweest. ben dus nog geen totale cubenerd)

voor de mensen die vast bij de rooie beessies op de kantelende spiegels:

SPOILER

spuiten op ze tot ze op een been staan en daarna zo'n plof sprong (ja, je weet wel wat ik bedoel)

[b] END SPOILER [b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeerde net zo'n geheime ster te halen in het 1e level in een van die grotten moet je dan 8 rode muntjes halen binnen een bepaalde tijd, die opdr8 is echt vet frusterend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

wil iemand nog een Super mario sunshine kwijt want ik heb hem nog steeds niet..
voor 40 euro ven je hem kwijt alleen heb ik geen vervoer en woon ik in Amsterdam

ennuh volgendsmij zijn wij nu gewoon zo verwend dat spellen wel MOETEN tegen vallen omdat er nouwelijks nieuwe dingen kunnen worden verzonnen

ennuh die kamera in SMS is best wel chilli.. ja kan hem zo focussen met L en bijstellen met dat pookje dus ik vind hem perfect!!!
ik hem hem al bij een vriend veel gespeeld en heb maar ok een plekje probs gehad met die cam en dat was in een soort gokkast/flipperkast waar je in moest springen om die munten te halen.. voor de rest ik vind ik het errug :9~ _/-\o_

ohja ik heb eindelijk RE uitgespeeld!!! alleen is die eindbaas een beetje een pussy. je schiet hem met drie magnum kogels naar zen moer.. en das best wel nep.. :X maaruh oik had er 20 uur over gedaan en 28x gesaved (die tijd kwam omdat ik hem soms een hele dag aan liet staan |:( )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Argh ik vind de camera in SMS echt een horror. Echt ongelovelijk.
Het spel is hardstikke mooi, maar de camera is nog slechter dan die van Mario 64; iets dat schandalig is...
De levels zonder spuit zijn te frustrerend voor woorden; NIET omdat ze zo moeilijk zijn, maar omdat het spel niet 100% deugt. Ben namelijk al 2 keer gewoon door een blok heengevallen vlak voor ik bij de shine was, en meer van dit soort buggy fratsen.
De graphics en het zomer-idee vind ik geweldig; maar de gameplay is volgens mij nogal op bezuinigd...

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op 06 oktober 2002 @ 16:40:
[afbeelding]

Dit is een RGB kabel...
Maar hij werkt zeker anders dan de 3 plugjes.. die gebruik ik nu ook...
Deez heeft denk ik meer pinnetjes in de Scart...
Voor beter beeld(digitaal??).
Maar goed...

Volgens mij werkt da wel
Gewoon een CBM1084S color monitor. Kan m'n vriendin ondertussen gewoon TV kijken zonder geouwehoer. Zijn we allebei gelukkig :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 06 oktober 2002 @ 20:14:
wil iemand nog een Super mario sunshine kwijt want ik heb hem nog steeds niet..
voor 40 euro ven je hem kwijt alleen heb ik geen vervoer en woon ik in Amsterdam

ennuh volgendsmij zijn wij nu gewoon zo verwend dat spellen wel MOETEN tegen vallen omdat er nouwelijks nieuwe dingen kunnen worden verzonnen

ennuh die kamera in SMS is best wel chilli.. ja kan hem zo focussen met L en bijstellen met dat pookje dus ik vind hem perfect!!!
ik hem hem al bij een vriend veel gespeeld en heb maar ok een plekje probs gehad met die cam en dat was in een soort gokkast/flipperkast waar je in moest springen om die munten te halen.. voor de rest ik vind ik het errug :9~ _/-\o_

ohja ik heb eindelijk RE uitgespeeld!!! alleen is die eindbaas een beetje een pussy. je schiet hem met drie magnum kogels naar zen moer.. en das best wel nep.. :X maaruh oik had er 20 uur over gedaan en 28x gesaved (die tijd kwam omdat ik hem soms een hele dag aan liet staan |:( )
een dag telt 24 uur :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nee een dag telt 12 uur
en een nacht telt 12 uur

samen noemen we dat een etmaal :+

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ik begin een beetje gefrustreet te raken van episode 8 van rico harbor :X
Ik vond die zo moeilijk dat ik er een walkthrough bij gepakt had (alleen voor die level ;))
En ik kan hem nog steeds niet uitspelen :+
Ik weet wel hoe het moet maar ik wordt helemaal gek van yoshi.
Ga ik effe van zijn rug af om eten te zoeken, kom ik terug zit ie opeens weer in zijn ei. AAahhhhhh :/

Achja dan maar weer verder met Starfox.
Trouwens als je van zelda (OoT) houd dan zal je dit een leuk spel vinden.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ok 26 shines...
met 3 (halve) dagen spelen.
moest eigenlijk mijn huis opruimen, maar heb 't hele weekend gsms'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

beterz...

....ik zit nog steeds zonder GameCube.... :(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje hoe save je bij Resident Evil?

Keb sinds een paar dagen een gamecube en man, wat roelt dat ding. Ik heb de volgende spellen erbij:

Resident Evil
Super Mario Sunshine
Wave Race: Blue Storm
Taz Wanted
en een 64MB memorycard.

en morgen heb ik ook nog:
Spiderman the Movie
Capcom vs. SNK 2 EO
een extra controller.

Ik had er ook een RGB kabel bijgekocht en die is zijn €30,- echt wel waard.
Wat een scherp beeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Je kan bij een "typewriter" het spel opslaan.
Maar je moet dan wel eerst inkt ribbons vinden.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje over die RGB kabel, is dat een kabel speciaal van nintendo zelf ? of zijn er ook fake kabels ( waarvoor je moet uitkijken dus )

kan iemand ff zeggen welke ik moet hebben ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:15:
ff vraagje over die RGB kabel, is dat een kabel speciaal van nintendo zelf ? of zijn er ook fake kabels ( waarvoor je moet uitkijken dus )

beste is de officiele Nintendo RGB kabel... de 3rd party kabels vallen vaak vies tegen qua beeldkwaliteit
je betaalt een paar euro meer, maar dan heb je ook wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 06 oktober 2002 @ 22:20:
[...]

beste is de officiele Nintendo RGB kabel... de 3rd party kabels vallen vaak vies tegen qua beeldkwaliteit
je betaalt een paar euro meer, maar dan heb je ook wat...
enig idee wat die poep kost dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

gewoon in de levels bijv op de grond/tafels goed kijken. :)

Yep als je de kabel van Nintendo hebt dan staat er gewoon op de kop (Nintendo) :) Het is aan te raden GEEN 3th party RGB kabel te kopen. :)

ps: die poep kost bij www.nedgame.nl €29,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Aangezien de meeste al RE gespeeld hebben gooi ik effe een map erop waar 3 save plekken staan :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/re14.jpg

Bij typewriter dus :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 06 oktober 2002 @ 22:21:
[...]

gewoon in de levels bijv op de grond/tafels goed kijken. :)

[...]

Yep als je de kabel van Nintendo hebt dan staat er gewoon op de kop (Nintendo) :) Het is aan te raden GEEN 3th party RGB kabel te kopen. :)

ps: die poep kost bij www.nedgame.nl €29,99 :)
de tering zeg, 30 pleuro is wel ERG veel eigenlijk, 20 pleuro meer en je hebt een game erbij :o

weet niet of het dan wel de moeite is eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK thnx, Elroy.

Ben ik de enige die de besturing van Resident Evil in het begin een beetje raar vond? Ik ben er nu gelukkig aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

de typewriter zie je mooi op de pic van Elroy en die ink ribbon vind je in de eerste kamer van het spel tegenover de typewriter op de hoek van die gigantische dineertafel

ennuh.. TERING had je geld over ofzo heb alles ineenkeer gekocht.. die winkel kon meteen weer zijn deur dichtgooien.. ze hadden meteen al genoeg winst voor de hele dag :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik ben gewoon een Gamecube fan. ;)

Edit @ schumi: Geen idee, gewoon die standaard staat ingesteld. Ik vond die camera mode in het begin irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:24:
OK thnx, Elroy.

Ben ik de enige die de besturing van Resident Evil in het begin een beetje raar vond? Ik ben er nu gelukkig aan gewend.
welk besturingstype gebruik je dan?? :) Ik raad type-C aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:24:
[...]

de tering zeg, 30 pleuro is wel ERG veel eigenlijk, 20 pleuro meer en je hebt een game erbij :o

weet niet of het dan wel de moeite is eigenlijk
Gewoon kopen!! Echt waar hoor, het is echt een wereld van verschil... Alles ziet er gewoon veel scherper en kleurlijker uit.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 06 oktober 2002 @ 22:31:
[...]

welk besturingstype gebruik je dan?? :) Ik raad type-C aan.
ik vind alle modi maar crap... waarom niet gewoon standaard controls zoals je dat bij mario hebt bijvoorbeeld?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.