[NGC] Super Mario Sunshine {spoilers}

Pagina: 1
Acties:
  • 1.058 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.cubezone.nl/get/getContentImage.asp?ContentID=9011
Het is weer zo ver..
een nieuwe meesterlijke creatie van THA BIG N.
en hij is in een aantal winkels al te koop en dat was waarschijnlijk wel te merken aan: [rml]=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 12[/rml] want die schoot meteen een paar pagina's verder en een nieuw deel in (deel 12!) en voordat we weer ontelbare spoilers kregen zoals bij Resident Evil leek het handiger om er een apart spoilertopic te openen waar je rustig mag chatten waar je die ene shine heb gevonden. of hoe je die ene baas haalt })

dit betenkend niet dat in hier: [rml]=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 12[/rml] niet meer over mario mag praten maar dit is meer voor de spoiler vragen enzo

veel plezier...

SHINE GET!! :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Morgenavond koopavond in Spijkenisse, dus dan gaan we even op jacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Kan iemand me helpen?

Ik ben bij level 1 [met die molens] en nu wil ik de missie met 'Kill Piranha Plant Petey' [ofzo] doen, maar over heet laatste gat kom ik niet meer heen, als je de toren gaat beklimmen. Die stekels zitten in de weg. Weet iemand hoe dit moet? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14

Elroy

Zelda!!!

ilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 18:51:
Kan iemand me helpen?

Ik ben bij level 1 [met die molens] en nu wil ik de missie met 'Kill Piranha Plant Petey' [ofzo] doen, maar over heet laatste gat kom ik niet meer heen, als je de toren gaat beklimmen. Die stekels zitten in de weg. Weet iemand hoe dit moet? Dank!
Ja je kan er gewoon langs.
Je moet gewoon eerst de afgrond inspringen (dus net naast die dingen) en dan moet je dat water ding op hover zetten ( op X drukken ) en dan R ingedrukt houden en zo voorbij dat ding.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Shine Get _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 07:14
Leuk Mario... :{ Sorry hoor, maar beetje afgezaagd.. Vroeger Mario op de Nintendo en GB was leuk, maar wordt het melken nu wel zat.. Mario64 zoog al hard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
devv05 schreef op 02 oktober 2002 @ 19:09:
Leuk Mario... :{ Sorry hoor, maar beetje afgezaagd.. Vroeger Mario op de Nintendo en GB was leuk, maar wordt het melken nu wel zat.. Mario64 zoog al hard..
Uhm, Mario 64 was briljant en uniek door de toepassing van 3D. Mario Sunshine is weer innovatief door het gebruik van de waterspuit en totaal andere omgevingen; lichtelijk realistisch ipv abstract. Dus uhm, hou maar op.

Thanks Elroy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 19:17:
[...]

Uhm, Mario 64 was briljant en uniek door de toepassing van 3D. Mario Sunshine is weer innovatief door het gebruik van de waterspuit en totaal andere omgevingen; lichtelijk realistisch ipv abstract. Dus uhm, hou maar op.

Thanks Elroy!
Vind ik niet, maar goed misschien ben ik er wel te oud voor (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
devv05 schreef op 02 oktober 2002 @ 19:18:
[...]

Dat is nauwelijks een kwestie van 'vinden', ik geef je hier de feitelijke verschillen tussen de spellen :) Dat je het, na een grondige speeltest, geen leuk spel vindt, tja, dat kan.

N.b. Ik ben ook bijna 18, dus met leeftijd heeft het weinig te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46
Ik zag een ingame-filmpje in de lokale shop. Meesterlijk. En die gozer van dat winkeltje die had al een versie gespeeld, en die zei dat die (dikke) negens niet onverdiend waren, maar gewoon een beloning voor een fantastisch spel. Misschien wordt het voor mij ook maar eens tijd om een NGC aan te schaffen.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ilyc schreef op 02 oktober 2002 @ 19:19:
[...]

Dat is nauwelijks een kwestie van 'vinden', ik geef je hier de feitelijke verschillen tussen de spellen :) Dat je het, na een grondige speeltest, geen leuk spel vindt, tja, dat kan.

N.b. Ik ben ook bijna 18, dus met leeftijd heeft het weinig te maken :)
Heb 'm zelf nog niet gespeelt, wel een stukje gezien maar was (nog) niet onder de indruk.. Mario64 vond ik werkelijk een bagger spel.. Maargoed, misschien krijg ik 'm nog te spelen en verander ik van mening :) Hou over het algemeen toch van de wat serieuzere games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 02 oktober 2002 @ 19:18:
[...]

Je bent zo oud als je je voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 17:35

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb effe een vraagje. Volgens sommige tips in het spel kun je als je op R drukt en dan zover dat de knop "klikt", Mario blijft spuiten. Dat doet 'ie bij mij niet. Werkt dat bij jullie wel? Bij mij spuit 'ie dan ook 2 seconden ofzo, en dan sputtert 'ie nog wat, en dan moet je opnieuw drukken.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:10
Ik heb hem net ook ff opgehaald :)
ziet er mooier uit als verwacht ( slechte revieuwplaatjes altijd :( )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14

Elroy

Zelda!!!

Ja je spuit loopt natuurlijk wel leeg.
Maar niet binnen 2 seconde meer binnen ongeveer 8 seconde.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wieeeehhh! :)
lijkt me erg koel dit spel, kspeel momenteel veel mario64, is ook zo vet, maar dit is wat serieuzer?
nja, realistischer?

kvond juist zo rondom en in en onder t kasteel zo koel.

dit is iets met een dorpje enzo, dat is wat minder, lijkt me, maar toch ga ik binnenkort een cube kopen met dit spel :) (maar kheb nu nog helemaal geen tijd :( )

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

mario is en blijft geniaal, ik kan het eigenlijk ook niet bevatten dat ik zo'n fan ben van een loodgieter, maar het blijft toch iets houden, misschien wel iets nostalgisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Elroy schreef op 02 oktober 2002 @ 19:55:
8 seconden?? Serieus? Ik zal 's timen, maar het is dus beduidend langer als jij 'm indrukt tot de klik?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Okyah schreef op 02 oktober 2002 @ 19:55:
Wieeeehhh! :)
lijkt me erg koel dit spel, kspeel momenteel veel mario64, is ook zo vet, maar dit is wat serieuzer?
nja, realistischer?

kvond juist zo rondom en in en onder t kasteel zo koel.

dit is iets met een dorpje enzo, dat is wat minder, lijkt me, maar toch ga ik binnenkort een cube kopen met dit spel :) (maar kheb nu nog helemaal geen tijd :( )
serieuzer? HAHA! Ja, een mannetje maakt een eiland vies met verf. Bloed-serieus. :D Maar hij is wel wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 14:12
Is dat spel overal al te koop? ik dacht dat de release pas de 5de was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Pindakaasman schreef op 03 oktober 2002 @ 10:03:
Is dat spel overal al te koop? ik dacht dat de release pas de 5de was?
Release is officieel de 4e, maar er zijn weer slimme mensen bezig geweest die dat ding allang in de verkoop hebben gegooid. Can't blame em though!(nintendo wel :) ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 10:58

DouweGNL

Ik ben tof.

Hoe bedoel je? Heb niet echt dat als ik spuit, dat hij er ineens mee ophoud... en na 8 seconden is de watertank ook nog lang niet leeg, dat is meer een minutenkwestie ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Me huisgenoot heeft hem ook gekocht, wat een kiddie game zeg :)

Het is wel beetje grappig maar ik zou echt niet zo veel geld daarvoor uitgeven :o Normaal krijg ik hem wel altijd zo ver om vette spellen te kopen maar dit kreeg ik niet uit ze kop :P

Naja ik zal vanavond eens kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60580

ik vind dat het onderwater zwemmen beter had gemogen ik bedoel dus
een beetje het zelfde als sm64 nu kun je aleen duiken maar als ik daarnaar onderwater wil zwemmen ga ik altijd omhoog
of moet ik steeds de duik knop gebruiken om onder water te blijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
weet iemand wat je bij episode 4 moet doen van het 1e level (die statue zo)? Ik ben naar boven geweest naar die plant, en daar zweven een soort balonnetjes bij zo'n hekje.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
robertos schreef op 03 oktober 2002 @ 18:31:
weet iemand wat je bij episode 4 moet doen van het 1e level (die statue zo)? Ik ben naar boven geweest naar die plant, en daar zweven een soort balonnetjes bij zo'n hekje.
Episode 4 is geloof ik rode muntjes verzamelen in het stadje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
ilyc schreef op 03 oktober 2002 @ 18:38:
[...]

Episode 4 is geloof ik rode muntjes verzamelen in het stadje? :?
sorry, dan is het die dáárna want die muntjes

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
5 voudige post :?
Jij bent bezig zeg :P

Maargoed, dat onderwater zwemmen ziet er niet uit idd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
www.watbenjedan.nl :P

Lijkt me wel een leuk spel, misschien dat ik binnenkort bij een vriend ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
ROFL :D Applaus ;)

Dat zwemmen vind ik overigens 10x prettiger dan in SM64! Met de B knop zorg je dat beneden blijft, met de A knop stuw je jezelf vooruit. Sim-pel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50278

robertos schreef op 03 oktober 2002 @ 18:42:
[...]

sorry, dan is het die dáárna want die muntjes heb ik al
spuit pakken en dan gaat die ballon eraan zitten. Dan proberen die plant te raken met een ballon.
De rest ontdek jezelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 17:20
Elroy schreef op 03 oktober 2002 @ 20:04:
[...]

Dolphin island is de standaard level hé.
Ik heb daar echt maar 1 gekocht en die winkel is nooit meer open gegaan.
Terwijl ik alle standaard levels -1 heb gedaan.
Kan je nog even uitleggen waar die winkel precies zit, want dan ben ik ook heel wat shines rijker ;)
Tuurlijk... niet dolphin island maar Delfino Plaza.

ff uit een gamefaq gehaald:
There is a total of 240 Blue Coins in this game, you can exchange 10 Blue
Coins for a Shine Sprite. This Exchange place is located in Delfino Plaza
where the warp to Ricco Harbor is. You will see a Tom Nook look-a-like
character in there (raccoon) and he will give you a Shine Sprite if you have
10 blue coins.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kvond die octopus wel leuk :P
Die poten eraf rukken... whehhee
Ging wel bijna kapot toen ie me in de rug attackte ;)
D8 dat ie dood was.. dus niet :)

Maar goed over het algemeen vind ik het echt een super spel.. alleen dat zwemmen vind ik ook wat minder.. :P

Maar er zitten veel leuke elementen in..
fruit in een blender mikken om zo een fruitige cocktail te fixen en een shine te verdienen :)
Die vond ik persoonlijk wel grappig bedacht :)

Maar jah.. ik ga zo weer verder spelen want het schiet nog niet echt op ;)

edit:

Sjezus wat gebruik ik een bosje icoontjes... (;))

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Hoe kom je in vredednaam van die octopus af als je aan het surfen bent?
Level 2 ergens moet je al surfend 8 muntjes pakken; na x keer lukt het eindelijk; verschijnt die rot shine op de pier, kom ik niet van dat rotding af en kletter ik tegen een paal!
Kon ik het weer overnieuw doen :( :( :(
Uiteindelijk wel gehaald door gewoon de pier met surfopus en al te bespringen...

Is het uberhaupt mogelijk van dat kreng af te komen als je er eenmaal op zit?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen spoilers meer ?
Is volgens mij beter dan een cheat/walkthrough. Als je deze onder je neus hebt, is het heel moeilijk zonder spelen. Vandaar dat ik hem al wel op m'n HD heb staan, maar nog niet ingekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43956

Hallo mensen, ik heb nu 51 shines en zit vast in het level ...mysterious hotel..(?) waarin ik Joshi een ananas moet geven maar ik kan geen ananas vinden...(die groenteman in dat level kan me er ook geen een geven).
Iemand hier een oplossing voor?? BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

spaceboy schreef op 02 oktober 2002 @ 20:07:
[...]

serieuzer? HAHA! Ja, een mannetje maakt een eiland vies met verf. Bloed-serieus. :D Maar hij is wel wel erg leuk.
nja, je zit toch in een dorpje om mee te beginnen?
ipv voor een kasteel ? :)

dat bedoelde ik vooral en t ziet er gewoon minder speels uit, minder vrolijk, zoiets :)

maar kga em wel kopen denk ik :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op 04 oktober 2002 @ 22:46:
Hoe kom je in vredednaam van die octopus af als je aan het surfen bent?
Level 2 ergens moet je al surfend 8 muntjes pakken; na x keer lukt het eindelijk; verschijnt die rot shine op de pier, kom ik niet van dat rotding af en kletter ik tegen een paal!
Kon ik het weer overnieuw doen :( :( :(
Uiteindelijk wel gehaald door gewoon de pier met surfopus en al te bespringen...

Is het uberhaupt mogelijk van dat kreng af te komen als je er eenmaal op zit?
[Late reactie] Nee is niet mogelijk, dat is ook de bedoeling gewoon met 'blooper' en al op die pier te springen[/late reactie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[klein schopje]niemand die een antwoord heeft?[/klein schopje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Anoniem: 43956 schreef op 16 oktober 2002 @ 14:54:
Hallo mensen, ik heb nu 51 shines en zit vast in het level ...mysterious hotel..(?) waarin ik Joshi een ananas moet geven maar ik kan geen ananas vinden...(die groenteman in dat level kan me er ook geen een geven).
Iemand hier een oplossing voor?? BVD
Sorry voor de late reactie, maar ik was een tijdje niet op tweakers.

Je moet op de begane grond naar de heren toilet en daar als je naar boven kijkt zie je een stukje water langs de muur. Daar kun je naar boven springen. Hierna zijn er enkele puzzles die je moet oplossen in allerlei kamers. uiteindelijk kom je bij een ananas in een kist.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stormblade32 schreef op 24 oktober 2002 @ 09:23:
[...]

Sorry voor de late reactie, maar ik was een tijdje niet op tweakers.

Je moet op de begane grond naar de heren toilet en daar als je naar boven kijkt zie je een stukje water langs de muur. Daar kun je naar boven springen. Hierna zijn er enkele puzzles die je moet oplossen in allerlei kamers. uiteindelijk kom je bij een ananas in een kist.
he hartstikke bedankt, ik had mario al weer neer gelegd...ik kwam toch niet verder maar nu wel...nogmaals bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 22:41
He ik heb mario ook gekocht op de eerste dag dat ie uitkwam maar nou heb ik m vorige week alweer uitgespeeld. Nog niet alle shines, heb geen zin om overal 100 muntjes te halen en op blauwe muntjes jacht te gaan. Maar het viel me eigenlijk best wel vies tegen dat ik m in 3 weken heb uitgespeeld. Had er eigenlijk wel wat meer van verwacht. Zijn er meer mensen die er zo over denken, of ben ik gewoon zo super goed in mario ofzo :)?

[ Voor 0% gewijzigd door Johny58 op 01-11-2002 20:21 . Reden: typo ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:41

jOzh

Sweet dude!

Ok, zit nu op 39 shines (ja ik weet dat ik langzaam ga ;) ) en nu zit ik bij het level waar je 8 rode muntjes moet zoeken op de rug van die zandvogel. Ik kom maar tot 7 :? ! Waar haal ik die 8e? Heb zo'n vermoeden dat het boven op die toren is maar ik flikker steeds naar beneden op het moment dat de vogel gaat "draaien" dus heb daar nog niet kunnen kijken...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik heb em gister gekocht, nu 18 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
jOzh schreef op 03 november 2002 @ 21:56:
Ok, zit nu op 39 shines (ja ik weet dat ik langzaam ga ;) ) en nu zit ik bij het level waar je 8 rode muntjes moet zoeken op de rug van die zandvogel. Ik kom maar tot 7 :? ! Waar haal ik die 8e? Heb zo'n vermoeden dat het boven op die toren is maar ik flikker steeds naar beneden op het moment dat de vogel gaat "draaien" dus heb daar nog niet kunnen kijken...
als de vogel gaat draaien ga je op de zijkant van zn nek staan totdat ie weer terug gaat draaien, dan moet je alleen ff wachten en kan je idd het 8ste rode muntje bovenop de toren pakken.
Nog een tip: ga je niet achter de 1-up's aan in dat level en probeer de eerste 7 muntjes te pakken voordat de vogel schuin gaat hangen.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:41

jOzh

Sweet dude!

Ok thanks Johny, ga ik het toch nog maar eens proberen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 24-05 09:14
Vraagje. Ik heb de grote zon in Delphino schoongemaakt, en krijg er een zonnetje voor. Maar hoe kom ik daar in vredesnaam bij?!

:'(

Oke, noem me "blont" maar ik heb geen idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Warfare schreef op 04 november 2002 @ 18:35:
Vraagje. Ik heb de grote zon in Delphino schoongemaakt, en krijg er een zonnetje voor. Maar hoe kom ik daar in vredesnaam bij?!

:'(

Oke, noem me "blont" maar ik heb geen idee!
Gewoon met de "rocket-nozle" omhoog blasten. Hij hangt ergens boven de poort.

even iets heel anders, kheb er helemaal geen probleem mee om een beetje het spel voor te kauwen voor mensen die vastzitten, maar is het niet makkelijker om gewoon ff te googlen naar een walkthrough?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 24-05 09:14
Dit is toch veel gezelliger :Y)
Pagina: 1