Er is niet voor niets een vijfde discreet signaal in een DD of DTS track. Als je signalen van de center gaat combineren met (een van) de fronts, zal je ALTIJD een kwaliteitsverlies merken, eenvoudigweg omdat je minder output krijgt over het geluidsbeeld aan de voorkant.
Daarnaast vind ik de opmerking dat een center handig is als je met meer dan een persoon een film kijkt een beetje een understatement. Het gros van de HT bezitters kijkt hopelijk films met meer dan een persoon, en alleen daarom zou een center al noodzakelijk zijn. Bij mij thuis is het kwaliteitsverlies in de 'sweet spot' al ongelooflijk groot, laat staan aan de zijkant.
                    Daarnaast vind ik de opmerking dat een center handig is als je met meer dan een persoon een film kijkt een beetje een understatement. Het gros van de HT bezitters kijkt hopelijk films met meer dan een persoon, en alleen daarom zou een center al noodzakelijk zijn. Bij mij thuis is het kwaliteitsverlies in de 'sweet spot' al ongelooflijk groot, laat staan aan de zijkant.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
:strip_icc():strip_exif()/u/23145/dr.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/4366/bj.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/15049/DC2-icon-klein.jpg?f=community) 
            /u/31793/tweakers.png?f=community) 
            /u/8680/crop67b363025f8f9_cropped.png?f=community) 
            /u/39517/Esculape.png?f=community) 
             En ga nou niet duncan tegen mij opstoken, want hij heeft wel gelijk, hij zegt namelijk wel serie. Als je nou even mijn bovenstaande post leest dan lees je precies wat er fout was aan jouw bewering en geef dan nog is een goed onderbouwde mening in plaats van dit soort nutteloze posts.
 En ga nou niet duncan tegen mij opstoken, want hij heeft wel gelijk, hij zegt namelijk wel serie. Als je nou even mijn bovenstaande post leest dan lees je precies wat er fout was aan jouw bewering en geef dan nog is een goed onderbouwde mening in plaats van dit soort nutteloze posts.
                    :strip_icc():strip_exif()/u/18414/lip2_60x60.jpg?f=community) 
            /u/22283/crop5e2c64c410533.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/23160/Oscar.gif?f=community) 
             . als je met 4 speakers zit kun je net zo goed naar 2 speakers gaan luisteren want je surround is toch slecht en half.
. als je met 4 speakers zit kun je net zo goed naar 2 speakers gaan luisteren want je surround is toch slecht en half.
                    /u/7737/dsotm.png?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/8732/wokkels_icon_winter_60.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/2349/VU_icon.gif?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/49192/master.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/3050/icon5.jpg?f=community)