Ik heb een probleem met het installeren van RedHat 8.0...

Ik heb de 3 benodigde cd's gedownload (nog niet ge-md5-summed, ben ik nu mee bezig), en ik duw cd1 in m'n cdrom speler.
ok, hij start iig op, dan even taal enzo instellen, muis, keyboard, the usual thing zeg maar.
Dan de manier van installeren, ik kies even snel voor het gemak workstation, want ik wil weleens zien wat er zo revolutionair is veranderd. Ok, hij vraagt of ik het eens ben met de geselecteerde packages en ik kies next. Dan krijg ik het: "Installing Image to Hard Drive" scherm te zien, waar hij dus vastloopt, ik hoor de cd opspinnen, en weer stil worden, opspinnen, en weer stil worden...
ik heb dit ongeveer 10x geprobeerd, met steeds andere instellingen, dan weer text mode, dan weer manueel de packages te selecteren, dan weer disk druid, dan weer automatic partitioneren. Niks helpt.
Tot mijn laatste poging. Het werkte ineens, hij ging verder dan het "Installing Image to Hard Drive" scherm; Het installing scherm.
Alles ging goed en wel, tot aan de +/- 450 MB, daar bleef hij weer hangen... weer cd opspinnen en weer stil worden.
ik word hier lijp van... ligt het aan mijn cd-rom speler, de cd-rom? ik weet het niet meer... hardware is niet oud te noemen iig.. eerste keer dat linux weigert bij mij, dit is een black day in history hierzo
edit: ow jah, bij het opstarten vanaf de cd's kun je ook een optie: check cd's oid selecteren, dat heb ik ook nog geprobeerd en toen bleef hij bij cd1 al haken bij de 23%... ik vermoed dat die cd gaar is ondanks dat ie dezelfde aantal bytes omvatte als die op de ftp servers... ik moet in het vervolg eerst maar md5'en.. je kunt tegenwoordig niks meer vertrouwen
ow jah: nog bedankt voor het lezen van het hele verhaal
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470