Toon posts:

Het 'wie heeft ook een hekel aan XP' topic?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond dat er maar eens een dergelijk topic moest komen over de ontzettend slechte servicepack genaamd 1.

Ik heb em nu al 5 keer geinstalleerd op 3 totaal verschillende sytemen. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n ramp mee gemaakt als deze servicepack.

Het zaakje blijft hangen of werkt nog maar voor de helft, ik krijg de ene error na de andere. Sommige software schijnt niet te werken met xp sp1 o.a. norton internet security 2002.
Ik krijg zelfs parse errors.
Veilige modus werkt ook niet meer. Zelfs na een kale install heb ik hetzelfde geouwehoer.
Mijn soundkaart bestaat niet meer in XP (sblive player 5.1).
Ik heb ineens te weinig virtueel geheugen, mijn systeem schijnt zich te herstellen van ernstige fouten. Die nieuw IE 6.08 (ofzo) werkt niet meer, of zorgt ervoor dat ik WEER moet rebooten. Mijn pc sluit niet meer af, ik kan geen software meer deinstalleren, en dus sp1 ook niet.
Soms moet ik de pc 3 keer booten voordat ik uberhaupt een buroblad zie.
en ALS ik dan een keer windows fatsoenlijk geboot krijg dan heb ik weer geen netwerkverbinding.

Ik krijg er gewoon prammen van.

Maar goed, ik heb nu na 5 keer installen geen zin om XP weer opnieuw te installeren.
Het probleem is nu dat wanneer ik een systeemherstel wil doen, dat ik de melding krijg dat ik onvoldoende geheugen heb om systeemherstel uit te voeren, ik moet minstens 200mb op C hebben zegt ie. Kijk ik in verkenner heb ik nog ruim een gig ruimte over op C.

Ook als ik in het F8 menu zeg dat ie windows moet booten met de laatste goedwerkende config dan boot ie gewoon windows en verder voert ie geen reet uit.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Volgens mij was er op zo'n soort topic (als ik me niet vergis de zelfde text) al een slotjuh gegooid....?

Bovendien zijn hier al zat topics over SP1 geweest...

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Scoopbles
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 07:43
hmz... en ik maar moeilijk doen omdat ik geen legale key heb...
dus toch maar niet moeilijk doen voor sp1... werkt eigenlijk allemaal prima op dit moment...

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:09

DeMoN

Pastafari

amdrulez schreef op 28 september 2002 @ 01:38:
hmz... en ik maar moeilijk doen omdat ik geen legale key heb...
dus toch maar niet moeilijk doen voor sp1... werkt eigenlijk allemaal prima op dit moment...
ongeacht je beveiligingslekken.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
WhizzCat schreef op 28 september 2002 @ 01:38:
Volgens mij was er op zo'n soort topic (als ik me niet vergis de zelfde text) al een slotjuh gegooid....?

Bovendien zijn hier al zat topics over SP1 geweest...
Ook over dit probleem dan? mag jij wel ff laten zien dan, ik heb hier gezocht en via de omega search maar ik vind HEEL weinig over sp1 van XP.

edit:
was inderdaad mijn topic die net dicht werd gegooid, alleen nu leg ik een probleem voor en dat deed ik net niet.

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Op m`n laptop krijg ik nu BSOD`s die had ik eerst niet. Ik zat in excel, drukte op del en bam, BSOD en reset.

Verwijderd

Topicstarter
Rempage0611 schreef op 28 september 2002 @ 01:43:
Op m`n laptop krijg ik nu BSOD`s die had ik eerst niet. Ik zat in excel, drukte op del en bam, BSOD en reset.
Op mijn laptop heb ik ongeveer dezelfde problemen als op mijn andere 2 pc's.
Alleen het verschil is dat ik daarop wel sp1 kon uninstallen en systeemherstel kan uitvoeren enzo.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[rml][ WinXP] Service Pack 1[/rml]
Einde WindowsXP voor de illegale gebruikers: SP1
[rml][ XP] Service pack 1 ?[/rml]
[rml][ XP] Corporate en SP1 nieuwe ontwikkeling (+Poll)[/rml]
XP SP1 werkt niet?
[rml][ Algemeen] Wat is er mis met XP?[/rml]
Windows XP Service pack
[rml][ WINXP] Service Pack 1 Nederlands is uit.[/rml]
Windows XP SP1 Nederlands is uit!
was inderdaad mijn topic die net dicht werd gegooid, alleen nu leg ik een probleem voor en dat deed ik net niet.
Was even voor je aan het zoeken, blijkbaar lukt dat niet helemaal :{

Succes met lezen.
Het 'wie heeft ook een hekel aan XP' topic?
Met zo'n titel bereik je niet veel hoor..

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.