Ik zag een topic voorbij vliegen over de service pack nummer 3 voor win2k, nu vroeg ik me af of er al een release datum voor de eerste service pack voor XP bekend is?
Verwijderd
Wat ik begrepen hebt moet sp3 van 2k sp1 worden van xp.. Dit weet ik niet zeker maar een aantal maanden geleden was dit nog de bedoeling. Aangezien 2000/nt5.0 is en xp/nt5.1 is..
Verwijderd
Op vrijdag 15 februari 2002 09:04 schreef Speedy18 het volgende:
Wat ik begrepen hebt moet sp3 van 2k sp1 worden van xp.. Dit weet ik niet zeker maar een aantal maanden geleden was dit nog de bedoeling. Aangezien 2000/nt5.0 is en xp/nt5.1 is..
Je hebt wel humorOp vrijdag 15 februari 2002 09:04 schreef Speedy18 het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Toch wel geinig hoe mensen dit zo overtuigend kunnen vertellen he
Wel handig die uitwisselbaarheid van service packs! Laat Bill Gates het niet horen.....Op vrijdag 15 februari 2002 09:04 schreef Speedy18 het volgende:
Verwijderd
Geweldig!!! hij gaat stug door! STOER!Op vrijdag 15 februari 2002 10:55 schreef Speedy18 het volgende:
ok ms met een aantal aanpassingen maar toch...
/dicht door onzin 
Mocht de topicstarter zijn vraag nog op een normale manier beantwoord willen hebben, open even een nieuwe.... Deze is verdoemd.
Mocht de topicstarter zijn vraag nog op een normale manier beantwoord willen hebben, open even een nieuwe.... Deze is verdoemd.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()