En btw, check de stats maar voor morgen 
we zullen direct eens het goede voorbeeld geven.
Vele kleintjes maken 1 groot DPC team
we zullen direct eens het goede voorbeeld geven.
Vele kleintjes maken 1 groot DPC team
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Helamaal mee eens; Dan hadden we gewoon een andere "Internationale" naam moeten kiezen.
Verwijderd
fraek schreef op 27 september 2002 @ 13:20:
Hoera!!! Iedereen weer blij nu LPC en Duke weg zijn!!! Randy kan dus blijven met z'n punten en dan staan we qua inkomende en uitgaande punten gelijk. (het zou natuurlijk van de zotte zijn dat Randy zijn punten ook weer weggaan want de LPC/Dukebox punten zijn we ook al blijvend kwijt natuurlijk -> gedane zaken nemen geen ommekeer toch?)
Nog meer positief nieuws is natuurlijk dat de sfeer nu weer stukken beter wordt op het forum.
Doet LPC alleen ECCP of nog meer? In ieder geval tot ziens in de ECCP stats LPC!
De DPC is dood! Lang leve de DPC!
Bedenk me net: LPC en Duke flushte toch amper points dus in de daily stats zien we het toch niet terug!! <- Nog meer goed nieuws!!!!Het valt dus allemaal wel mee!!!
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me lekker idd, volgens mij kunnen er meerdere mensen wel eentje gebruiken om ff af te koelenVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 17:33:
/me deelt nog maar wat beugels uit... Elteor lust er vast ook wel een paar
Verwijderd
Verwijderd
Vooralsnog Athlon 1400 maar de 2000+ is in de maak. Verder nog ff wat huisgenoten aanlsuiten (twee maal 500 Mhz) en eenmaal 1800+.Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 17:06:
[...]
Yup yup, grazen maar!
Welkom! Alles is goed, whatever cpu je hebt
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 17:07:
Euh... niet om het een of ander... maar *wat* hebben ze nu nog voor DPC gedaan? Muv de proxy van Duke? Dat is dus mijn punt, als je je punten meeneemt heb je *dus* niets voor DPC gedaan... waarschijnlijk het tegendeel !
Ook een klein beetje ja. (oh shit, ik zou niet meer in andere topics posten... )KoW schreef op 27 september 2002 @ 19:42:
...En misschien was het wel voornamelijk bedoeld als een soort van waarschuwing...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Rataplan schreef op 27 september 2002 @ 19:26:
Wat een waanzin allemaal. Als punten meenemen zo onsportief is, waarom is het dan mogelijk? Blijkbaar hebben de organisatoren van ECCp nergens last van. En dan zullen wij roomser dan de paus zijn? Dit is net zoiets als de handicap bij golf: het goed vinden als 'ie van te voren wordt berekend maar als 'ie achteraf wordt toegepast is het huis ineens te klein. Of omgekeerd -
Ja, en? Oostduitse wereldrecords staan toch ook nog steeds, ondanks het ondertussen veel strengere dopingregime? Hmm, slecht voorbeeldKoW schreef op 27 september 2002 @ 19:46:
[...]
De organisatoren hebben na eerdere problemen met dezelfde strekking besloten dat in een vervolgproject de mogelijkheid tot het meenemen van punten bij het switchen van teams niet meer mogelijk zal zijn.
Deze maatregel is al ingevoerd voor het switchen van subteams, en is nog niet ingevoerd voor teams omdat dit een andere opzet vergt van de stats database. Vanwege de korte reseterden looptijd van dit project is besloten dit pas bij ECCp-2 door te voeren.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Juist
Verwijderd
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
en op het moment dat je er over zit te denken nog één keer te posten met daarin een vriendelijk verzoek en een duidelijke uitleg over het hoe en waarom druk je nog een keer op F5...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 20:11 . Reden: halve zinnen vergeten is niet handig :Y) ]
Verwijderd
Ik gebruik nu jouw quote, maar ik kan er nog zo 10 anderen nemen.Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 16:56:
500 dp's, 500k of 50M je dp's heb je voor je team gespaard, niet voor jezelf... je maakt onderdeel uit van DPC. Als je samen een huis bouwt, maar het staat je niet aan, neem je toch ook niet de helft van de fundering mee??
(geen flauwe "we gaan uit elkaar en nemen allebei de helft grappen" voor deze zeer recentelijk vrijgezelle jongen)
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Hoe kom je daar nu bij????Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:10:
Zo mannuh het verschil met ARS gezien. Randy heeft ons weer verlaten.
Verwijderd
Druk eens op F5 :Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:20:
[...]
Hoe kom je daar nu bij????
Het 'gat' is nog steeds 700K met de AAAARSEN!....
Verwijderd
/me zat op Ledz te kijkenVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:24:
[...]
Druk eens op F5 :
1 Ars Technica Team Vodka Martini 822 14084676 35097
2 Dutch Power Cows 800 11834128 46726
Verwijderd
Verwijderd
Da's idd reden tot happy happy joy joy...Elteor schreef op 27 september 2002 @ 20:27:
Een output van 46K mag er trouwens zijn !!!
Verwijderd
/me heeft nog wel ergens een Atari 800 XL liggen.....Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:28:
hebbeh we ergens nog een buffertje om te dumpen?
Denk dat ik die 4Mhz XT van me kast ga pakkuh
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Verwijderd
Allemaal leuk en aardig maar wat ik gewoon zie is dat DukeBox en LPC nu precies datgene doen waar ze juist op tegen waren. Hoe bedoel je tegenstrijdig. Dit kan ik gewoon niet begrijpen. En nee ik ben geen Eccp member dus het hele verhaal ken ik niet maar dit maak ik op uit alle reacties hier.KoW schreef op 27 september 2002 @ 19:42:
[...]
DukeBox en LPC hebben meer dan gemiddelde inzet vertoond in het project ECCp. Bij MegaFlushes, en andere promotie acties waren zij altijd bereid te helpen.
Verder hebben ze vele beginnende users op gang geholpen, en daarmee DPC-ECCp op een hoger niveau gebracht.
Nu is Duke uit DPC gestapt omdat ie het niet eens is met de gang van zaken. Als je de 'oorlogen' met SO, TA/SO, TIMO, Weazy, ExDC & Weazy-TNT meegemaakt hebt kun je ongeveer begrijpen waarom Duke deze actie deed.
En misschien was het wel voornamelijk bedoeld als een soort van waarschuwing, maar nu een groot aantal mensen op zo'n lage manier over hem heen lopen, en zelfs dreigbrieven over de mail sturen zou ik het heel goed kunnen begrijpen als ie voorgoed wegbleef.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Als je het niet begrijpt, misschien snap je deze uitleg [rml][ Eccp] Mijn verhaal[/rml]Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:38:
[...]
Allemaal leuk en aardig maar wat ik gewoon zie is dat DukeBox en LPC nu precies datgene doen waar ze juist op tegen waren. Hoe bedoel je tegenstrijdig. Dit kan ik gewoon niet begrijpen. En nee ik ben geen Eccp member dus het hele verhaal ken ik niet maar dit maak ik op uit alle reacties hier.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
maar 4
Juist
Verwijderd
Om er 800Jeldert schreef op 27 september 2002 @ 21:00:
[...]
maar 4? We hebben nu 800 members! Da's wel een mijlpaatje
Op naar de 1000 dan maar? En ARS: we gonna kick your ass!
Ach het gaat om het gebaar.Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 21:02:
[...]
Om er 800te plaatsen dan ben ik nog ff bezig.
Zeg het maar en je krijgt ze.
-----Edit-------
Helaas lukt niet om 800in een post te plaatsen.
Het lukt zelfs niet eens om er 100 in een post te plaatsen.
Verwijderd
Verwijderd
400 koeien for Bowlingman, npVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 21:02:
Helaas lukt niet om 800in een post te plaatsen.
Het lukt zelfs niet eens om er 100 in een post te plaatsen.
Verwijderd
Krijg een foutmelding, maar bedankt voor de ondersteuning.Rataplan schreef op 27 september 2002 @ 22:04:
[...]
400 koeien for Bowlingman, np800 koeien, p
...ik begrijp in een hele hoop opzichten niet wat het probleem is
Verwijderd
Verwijderd
Hebbe je gezien wie? Hebbe je het gezien?Elteor schreef op 27 september 2002 @ 20:27:
Een output van 46K mag er trouwens zijn !!!
Verwijderd
So close, we zijn so close ....Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 21:00:
Happy Hour
wie vandaag 20k flusht krijgt 1 meterkado
Verwijderd
X-G schreef op 27 september 2002 @ 22:37:
Ok.. that's it..
Plz schop Randy E.D. eruit plz.. want we hebben nu al meer DP's verloren dan dat we hebben gewonnen met het invoegen van Randy E.D.
Ik ben hier echt voorstander van.. want dit begint me ECHT te irriteren!
Verwijderd
2k te weinig is 10% te weinig ten opzicht van 20k.Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 22:43:
[...]
So close, we zijn so close ....
telt 18k ook mee?
Verwijderd
Verwijderd
Troostprijs valt altijd te laag uit.Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 23:01:
krijg ik dan ook niet eerder 10% dan de vooropgestelde prijs? btw, ik ben het uiteraard niet alleen, heel het team
1
2
| 1. 1 14084676 Ars Technica TVM 92010 (822) 2. 1 13350515 Dutch Power Cows 76292 (800) |
Juist
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
diep respect voor bovenstaande posts (serieus dus)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 23:37 . Reden: onduidelijkheidje ]
Jongen.... jij hebt het echt niet begrepen....X-G schreef op 27 september 2002 @ 22:37:
Ok.. that's it..
Plz schop Randy E.D. eruit plz.. want we hebben nu al meer DP's verloren dan dat we hebben gewonnen met het invoegen van Randy E.D.
Ik ben hier echt voorstander van.. want dit begint me ECHT te irriteren!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Totale Modjesgekte
Verwijderd
We're doomed! (Frazer a.k.a. John Laurie in "Dad's army")Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:10:
Zo mannuh het verschil met ARS gezien. Randy heeft ons weer verlaten.
Wat dat betreft hulde voor Ars, die blijkbaar hun zaakjes wat beter op orde hebben.5. 1420827 Evil_Roy_Slade 128 ExtremeDC (0)
Verwijderd
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Lol, maar beter 1 DP in de stats, dan 10 in de queueVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 10:05:
ik zie nu trouwens dat ik iemand moet straffen ... wie heeft dat puntje geflushed !!! dat is niet de afspraak jongens !!
9. (1) 433.424 [DPC]Nijmegen_Eendracht_Cows 1 (188)
Juist
Verwijderd
lijkt me leuk.Eskimootje schreef op 28 september 2002 @ 02:31:
Iemand nog behoefte aan een RANDOM team waar iedereen kan meedoen die nog geen team heeft? >> want dan wil ik die wel ff opzettenis wel lachen kijken hoe we presteren tov de andere. Nja ik zie het hier wel.
Je hebt team switch maar die zijn echter atm niet bij ECCp bezig. Die switchen naar projecten waar de hulp het meeste nodig isEskimootje schreef op 28 september 2002 @ 02:31:
Iemand nog behoefte aan een RANDOM team waar iedereen kan meedoen die nog geen team heeft? >> want dan wil ik die wel ff opzettenis wel lachen kijken hoe we presteren tov de andere. Nja ik zie het hier wel.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq