DPC ECCp-109 hitparade van 26 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 456 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wat een waanzin allemaal. Als punten meenemen zo onsportief is, waarom is het dan mogelijk? Blijkbaar hebben de organisatoren van ECCp nergens last van. En dan zullen wij roomser dan de paus zijn? Dit is net zoiets als de handicap bij golf: het goed vinden als 'ie van te voren wordt berekend maar als 'ie achteraf wordt toegepast is het huis ineens te klein. Of omgekeerd -

* Rataplan snapt er geen h*l van. Het gaat er toch gewoon om wie de meeste punten heeft? Dat hoort natuurlijk DPC te zijn. Dit is dus ook meteen de laatste post die ik hieraan wijd - weten jullie wel hoeveel cpu-tijd het posten van zo'n hele ruzie kost?

Puntjes grazen! Daar gaat het om. Sinds gisteren PIV@2GHz@werk (8 uur per werkdag), XP1600+ (8 uur per dag), Duron@800 (staat helaas meestal uit wegens hitte en lawaai :)), AMDK6II@450 (16 uur per dag) en PII350 (24/7) van client voorzien. Ben benieuwd waar me dat brengen zal :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmeij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:27

dmeij

It's just my name

vraagje van een ECCp newbie wanneer moet ik flushen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Anoniem: 31264 schreef op 27 september 2002 @ 17:07:
Euh... niet om het een of ander... maar *wat* hebben ze nu nog voor DPC gedaan? Muv de proxy van Duke? Dat is dus mijn punt, als je je punten meeneemt heb je *dus* niets voor DPC gedaan... waarschijnlijk het tegendeel !

DukeBox en LPC hebben meer dan gemiddelde inzet vertoond in het project ECCp. Bij MegaFlushes, en andere promotie acties waren zij altijd bereid te helpen.
Verder hebben ze vele beginnende users op gang geholpen, en daarmee DPC-ECCp op een hoger niveau gebracht.

Nu is Duke uit DPC gestapt omdat ie het niet eens is met de gang van zaken. Als je de 'oorlogen' met SO, TA/SO, TIMO, Weazy, ExDC & Weazy-TNT meegemaakt hebt kun je ongeveer begrijpen waarom Duke deze actie deed.
En misschien was het wel voornamelijk bedoeld als een soort van waarschuwing, maar nu een groot aantal mensen op zo'n lage manier over hem heen lopen, en zelfs dreigbrieven over de mail sturen zou ik het heel goed kunnen begrijpen als ie voorgoed wegbleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:35

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

KoW schreef op 27 september 2002 @ 19:42:
...En misschien was het wel voornamelijk bedoeld als een soort van waarschuwing...
Ook een klein beetje ja. (oh shit, ik zou niet meer in andere topics posten... )

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Rataplan schreef op 27 september 2002 @ 19:26:
Wat een waanzin allemaal. Als punten meenemen zo onsportief is, waarom is het dan mogelijk? Blijkbaar hebben de organisatoren van ECCp nergens last van. En dan zullen wij roomser dan de paus zijn? Dit is net zoiets als de handicap bij golf: het goed vinden als 'ie van te voren wordt berekend maar als 'ie achteraf wordt toegepast is het huis ineens te klein. Of omgekeerd -

De organisatoren hebben na eerdere problemen met dezelfde strekking besloten dat in een vervolgproject de mogelijkheid tot het meenemen van punten bij het switchen van teams niet meer mogelijk zal zijn.
Deze maatregel is al ingevoerd voor het switchen van subteams, en is nog niet ingevoerd voor teams omdat dit een andere opzet vergt van de stats database. Vanwege de korte reseterden looptijd van dit project is besloten dit pas bij ECCp-2 door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

dmeij schreef op 27 september 2002 @ 19:35:
vraagje van een ECCp newbie wanneer moet ik flushen? 8)7

Je kan in principe elk moment flushen.
Misschien vind je het leuk om te sparen, en dan eens per week wat hoger in de stats te staan. In ieder geval is er geen vaste flushtijd.

Wil je in de stats van morgen staan, dan moet je voor 24:00 flushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmeij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:27

dmeij

It's just my name

oké thanks ik weet genoeg ik ga wel een weekje crunchen en dan lekker flushen
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

KoW schreef op 27 september 2002 @ 19:46:

[...]

De organisatoren hebben na eerdere problemen met dezelfde strekking besloten dat in een vervolgproject de mogelijkheid tot het meenemen van punten bij het switchen van teams niet meer mogelijk zal zijn.
Deze maatregel is al ingevoerd voor het switchen van subteams, en is nog niet ingevoerd voor teams omdat dit een andere opzet vergt van de stats database. Vanwege de korte reseterden looptijd van dit project is besloten dit pas bij ECCp-2 door te voeren.
Ja, en? Oostduitse wereldrecords staan toch ook nog steeds, ondanks het ondertussen veel strengere dopingregime? Hmm, slecht voorbeeld :) Hoe dan ook: het is *nu* mogelijk en *nu* toegestaan, moet je (==men) niet gaan mekkeren als iemand daar gebruik van maakt.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Het wordt toch gewoon ECCp-131, en niet ECCp-2 zoals het bij SETI@Home het geval is...
Als iedereen gewoon zo snel mogelijk de juiste benaming gebruikt scheelt dat later alleen maar :)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7492

Nijmegen_Eendracht_Cows zal voor DPC blijven flushen . na veel overleg is hiertoe besloten , om 2 redenen . reden 1 : het gat met ARS niet te vergroten. reden 2 : er is niks concreet tegen NEC geweest.

We distancieeren ons echter wel van de uitspraken tegen DUKE of LPC . Deze mensen en teams ( net als bogoh , ToeT ,etc ) hebben veel voor DPC betekent . Wil uiteraard niet zeggen dat we de kleinere team / leden vergeten, dat is natuurlijk de kracht van DPC. Tevens ligt de kracht van DPC in het kunnen wisselen van projecten . Dit tenbehoeve van subteam strijd , helpende handen in projecten waar het slecht gaat , of brakke of geen stats ;) . Ook sparen is hier een deel van. Door te sparen , beleef je meer lol ( geen LOL ) als subteam ( #1 ranking + wow effect ) Team ( Kijk eens wat die hollanders doen ) , en voor andere participanten van Eccp ( mijn team/country heeft vandaag toch iets gedaan ! ) Tevens onderschat de tegenstander je echte capaciteit .

Oproepen als " iedereen flushen , stop met sparen , jullie moeten flushen " etc ., wekken alleenmaar irritatie op .

Het gaat zo goed met ECCP ( uhm , we staan #2 ) en we krijgen meer leden/assimilaties .

Laat alles nou zoals het is, laat iedereen in zijn waarde, stop met flamen , bemoei je niet met andermans team / buffers , en maak er weer een plezier van . Als iedereen wer voor zijn eigen stats gaat , kunnen we aleenmaar bergop .

Scsi-freak out

ps: toch weer een beetje happy na vandaag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 21:50

Andy

rm -r

Applaus voor NEC

(potters!) :)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3255

Zo mannuh het verschil met ARS gezien. Randy heeft ons weer verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55143

en op het moment dat je er over zit te denken nog één keer te posten met daarin een vriendelijk verzoek en een duidelijke uitleg over het hoe en waarom druk je nog een keer op F5...
en daar zie je "scsi-freak" staan, dus toch maar lezen...
en dan besluiten dat het niet meer nodig is...

_/-\o_
well done scsi-freak, je bespaart me een boek werk/tijd/energie, kan ik mooi weer gaan assimileren :Y)

En nu maar hopen dat iedereen weer lol gaat trappen en gaat assimileren en bloemetjes in zn haar doet en zo :o

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 55143 op 27-09-2002 20:11 . Reden: halve zinnen vergeten is niet handig :Y) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59062

Welkom:

sandervandragt, [DPC]Duracell, BrainDamage, Netman768, masteroverdrive, sh4d0wman, [DPC]Poohbear, Beaves, Compubiter, [DPC]HeeReNVeeN, [DPC]SH007, CF-Force, ImpaileR, [DPC]dynamite, [DPC]Kramers, [DPC]_J_R_R, mSW, HypothetischPercussieOnderdeel, TaXaN, [DPC]dirkie, [DPC]kriebel, de_reuver, Infinity, [DPC]Caspar, [DPC]SoepKiP, Climax, EdSchouten, We_Alone, [DPC@GoT]Firestone, [dpc]J_iscool, ziggy, BADgoofy2000, BitByter, MaKaVeLi, [DPC]CyLat, [DPC]Danny, [DPC]EJVos, [DPC]Floydian, [DPC]^MRT, [DPC]_CyberRat, [GoT]Poohbear, mailyourmom, ET_Inside, JoyEnergiZer, [DPC]Lost_Traveller en layla666

Ik hoop dat jullie nog veel DP's zullen genereren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Anoniem: 31264 schreef op 27 september 2002 @ 16:56:
500 dp's, 500k of 50M je dp's heb je voor je team gespaard, niet voor jezelf... je maakt onderdeel uit van DPC. Als je samen een huis bouwt, maar het staat je niet aan, neem je toch ook niet de helft van de fundering mee??

(geen flauwe "we gaan uit elkaar en nemen allebei de helft grappen" voor deze zeer recentelijk vrijgezelle jongen ;))
Ik gebruik nu jouw quote, maar ik kan er nog zo 10 anderen nemen.

Weten jullie waar ik zo ziek van wordt? Van al die zielige nieuwe membertjes die net een paar weken of maanden bij eccp zitten, en alleen de tijd kennen waarbij DPC eerste stond. "Punten zijn voor je team" is ook gewoon dikke shit, degenen die nu weggegaan zijn hebben heel veel tijd hierin gestoken, en ik betwijfel ook de goede motieven van degenen die gallen op LPC en Duke. Jullie hebben echt geen idee waar jullie het over hebben. Het zou me niets verbazen als er nog meer grote members weggaan, ik zou het ze zelfs aanraden. De eccp dpc is gewoon verziekt door jullie. Zelf geen cpu power, maar wel opscheppen met dat van een ander. Dan voel je inderdaad de grond wel onder je voeten wegzakken als iedereen met een grote contributie weggaat. Zie dat maar als je straf.

Als de sfeer hier nou goed zou zijn, was er waarschijnlijk geen vuiltje aan de lucht. Maar de laatste maanden is er constant gezeur, er wordt opvallend reclame gemaakt voor mensen die ole ole weer een mijlpaal van 1000 units gedaan hebben, en mensen scheppen op dat hun subteampje weer een megaflush van 5000 gedaan heeft. Het hoge woord moet er maar uit, jullie zijn gewoon allemaal kleine kinderen, die net doen of hun eigen speeltje veel leuker is als dat van hun vriendjes, en huilend naar hun moeder gaan als ze hun zin niet kunnen krijgen. Ik vind ook dat het eccp team met de huidige opstelling al die nieuwe members niet verdient.

Hierbij neem ik officieel afscheid van eccp, ik wil graag de hartelijke groeten doen aan alle members die er vanaf het begin aan meedoen.

* MM has spoken
hierop reageren zal niet veel helpen, ben niet van plan jullie gezeur nog langer aan te horen

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59448

Anoniem: 3255 schreef op 27 september 2002 @ 20:10:
Hoe kom je daar nu bij????
Het 'gat' is nog steeds 700K met de AAAARSEN!....

Op ND is inderdaad te zien dat Randy zijn DP's terugverhuisd heeft naar ExDC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59448 schreef op 27 september 2002 @ 20:20:
[...]

Hoe kom je daar nu bij????
Het 'gat' is nog steeds 700K met de AAAARSEN!....
Druk eens op F5 :

1 Ars Technica Team Vodka Martini 822 14084676 35097
2 Dutch Power Cows 800 11834128 46726

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

ECCp-109 Team Stats
Fri Sep 27 12:53:20 2002
(GMT - 5:00 / US - IN)

Rank Team Members DP New DP

We hebben alweer 11K meer gedaan de afgelopen 6 uurtjes :) :)

Zo gaatie de goeje kant op _/-\o_

offtopic:
taalvauten horen erbij
Jahoor Hunter moet weer zonodig eerder posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2.2 Miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Een output van 46K mag er trouwens zijn !!!

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3255 schreef op 27 september 2002 @ 20:24:
[...]
Druk eens op F5 :

* Anoniem: 59448 zat op Ledz te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebbeh we ergens nog een buffertje om te dumpen? :o

Denk dat ik die 4Mhz XT van me kast ga pakkuh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elteor schreef op 27 september 2002 @ 20:27:
Da's idd reden tot happy happy joy joy... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59062 schreef op 27 september 2002 @ 20:28:
hebbeh we ergens nog een buffertje om te dumpen? :o

Denk dat ik die 4Mhz XT van me kast ga pakkuh :+
* Anoniem: 59448 heeft nog wel ergens een Atari 800 XL liggen.....
Is daar ook een koetje voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind dit trouwens ook wel leuk!
2 Dutch Power Cows 800 11834128 46726 (Thnx r4ncor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 18:55

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

Het is heel simpel. De reacties van Dukebox en nu LPC zijn heel begrijpelijk. Hoe daar op gereageerd word is op het kinderachtige af. Echter is zo'n reactie van m.m ook niet erg bevorderend voor de sfeer die hij zelf schijnbaar ook belangrijk vind. Sterker nog,.. dit is net zo kleinzielig.

Ja,... ik ben ook sinds een paar maandjes lid. So,....

Ik ga lekker een paar weekjes puntjes grazen die zal ik daarna lekker bij DPC dumpen. Als dan de situatie net zo is als nu dan stop ik met Eccp en dan zal ik echt niet zo kinderachtig zijn om ze dan weer weg te halen. (wat moet ik ermee? ik kan er geen 17" TFT voor kopen die hoog op m'n verlanglijstje heb staan :P )

Beide kanten van het conflict laten zich uit de tent lokken en verpesten zo de sfeer. Mensen,.... grow up en respecteer elkaars mening.

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

KoW schreef op 27 september 2002 @ 19:42:

[...]

DukeBox en LPC hebben meer dan gemiddelde inzet vertoond in het project ECCp. Bij MegaFlushes, en andere promotie acties waren zij altijd bereid te helpen.
Verder hebben ze vele beginnende users op gang geholpen, en daarmee DPC-ECCp op een hoger niveau gebracht.

Nu is Duke uit DPC gestapt omdat ie het niet eens is met de gang van zaken. Als je de 'oorlogen' met SO, TA/SO, TIMO, Weazy, ExDC & Weazy-TNT meegemaakt hebt kun je ongeveer begrijpen waarom Duke deze actie deed.
En misschien was het wel voornamelijk bedoeld als een soort van waarschuwing, maar nu een groot aantal mensen op zo'n lage manier over hem heen lopen, en zelfs dreigbrieven over de mail sturen zou ik het heel goed kunnen begrijpen als ie voorgoed wegbleef.
Allemaal leuk en aardig maar wat ik gewoon zie is dat DukeBox en LPC nu precies datgene doen waar ze juist op tegen waren. Hoe bedoel je tegenstrijdig. Dit kan ik gewoon niet begrijpen. En nee ik ben geen Eccp member dus het hele verhaal ken ik niet maar dit maak ik op uit alle reacties hier.

Ik vind het nogal een domme actie om precies te doen waar je juist op tegen ben. Ben ik dan zeikerig? misschien. Heb ik het fout? dat zou best kunnen aangezien ik de hele commotie rondom dit gebeuren ook niet helemaal begrijp. Vooral de statement van LPC van we stappen eruit maar blijven DPC'ers vind ik bijzonder dom klinken op het moment. Dat is hetzelfde als te zeggen van ik vind Pepsi niet te zuipen en dat terwijl je een Pepsi in de hand heb.

Het is nou eenmaal mogelijk om je history mee te nemen naar je nieuwe team. is het een bug? Vind het van niet. Het is een functie die je kan gebruiken of niet. Ik vind het hele princiepe om hierover te gaan lopen zeiken en zelfs ermee te stoppen wel ver gaan. Je kan er gewoon gebruik van maken en dat kan zowel in je voordeel als in je nadeel werken. Het gaat erom dat de user ze heeft gecrunched. Of ze dat nu in Ars hebben gedaan of in DPC maakt in princiepe niks uit aangezien de USER ze heeft gecrunched en niet het team.

Gewoon lekker crunchen en blij zijn met elke nieuwe gast die komt ook al neemt ie 100000K mee. Het zijn er tenslotte 100K voor DPC op dat moment erbij. Ze kunnen er ook weer uit vliegen als iemand weggaat met 100K.

Dit is gewoon zoals ik het zie. Het is ook niet als een flame bedoelt naar LPC en Dukebox maar gewoon een reply op een discussie die ik niet kan vatten en er dus hopelijk een duidelijk antwoord op kan krijgen :)

oh ja en aan al de nieuwe mensen. Veel plezier en happy crunching.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

* megamuch heeft ook Eccp maar gejoined.

1x p III 450 en 1 pIII 500 @ 660
ik heb nog een athlon 1,2 staan maar daar werk ik op en die heeft al teveel dingen standaard open staan. Helaas. Ik hoop dat we ARS weer in kunnen gaan halen

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Anoniem: 2109 schreef op 27 september 2002 @ 20:38:
[...]
Allemaal leuk en aardig maar wat ik gewoon zie is dat DukeBox en LPC nu precies datgene doen waar ze juist op tegen waren. Hoe bedoel je tegenstrijdig. Dit kan ik gewoon niet begrijpen. En nee ik ben geen Eccp member dus het hele verhaal ken ik niet maar dit maak ik op uit alle reacties hier.
Als je het niet begrijpt, misschien snap je deze uitleg [rml][ Eccp] Mijn verhaal[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee niet weer.

Als we nou eens gewoon stoppen met een discussie waar we toch niet uitkomen. We schieten hier niks mee op en kost alleen maar meer leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megamuch schreef op 27 september 2002 @ 20:44:
* megamuch heeft ook Eccp maar gejoined.
Welkom megamuch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53806

Hoe bedoel je slechte sfeer, KAPPEN NOU GENOEG GEZEIKT DE AFGELOPEN DAGEN.

Als dit gezeik nog een paar dagen blijft duren dan gaat heel ECCp-DPC naar de klote.
Als men wil zeiken en klagen start een eigen zeik en klaag forum.

Laten we met ze allen nu verstandig zijn en weer over de bloemetjes en de bijtjes praten, potjes bier uitwisselen voor wodka of andere leuke en gezellige dingen.
Dan kunnen we over enkele dagen mogelijk weer zeggen:

Er was eens, ...
en DPC leefde nog lang en gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bowlingman: open jij het cafe hier???
Ga ik ff zuipen in de biersteeg aan het heinekenplein in Cafe 1890.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry nieuwe members, er moet even orde op zaken gesteld worden.
De teleurstelling verwerken dat we niet meer nr.1 staan.

Maar help ons de weg wijzen, de huidige kern heeft een hard onder de riem nodig.
We zullen uit het dal klimmen en harder terug slaan dan we ooit eerder gedaan hebben.

De nieuwe DPC kreet:

One }:O for all, all }:O }:O }:O }:O for one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Happy Hour
wie vandaag 20k flusht krijgt 1 meter }:O kado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

maar 4 }:O ? We hebben nu 800 members! Da's wel een mijlpaatje :D
Op naar de 1000 dan maar? En ARS: we gonna kick your ass!

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeldert schreef op 27 september 2002 @ 21:00:
[...]

maar 4 }:O ? We hebben nu 800 members! Da's wel een mijlpaatje :D
Op naar de 1000 dan maar? En ARS: we gonna kick your ass!
Om er 800 }:O te plaatsen dan ben ik nog ff bezig.
Zeg het maar en je krijgt ze.

-----Edit-------
Helaas lukt niet om 800 }:O in een post te plaatsen.
Het lukt zelfs niet eens om er 100 in een post te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
Anoniem: 53806 schreef op 27 september 2002 @ 21:02:
[...]

Om er 800 }:O te plaatsen dan ben ik nog ff bezig.
Zeg het maar en je krijgt ze.

-----Edit-------
Ach het gaat om het gebaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51521

Zo mag ik het zien. Die laatste posts vind ik al een stuk prettiger lezen.

}:O MOOH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Kijk eens wat een nieuwkomers,alleen al op deze proxy :9~

Welkom iedereen :)

To the BATTLE !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens ik ga ECCp-DPC verlaten, die laatste reply's zijn me veels te strijdvaardig, ik word er gewoon bang van, bovendien: het winnen wordt wel heel makkelijk met al die nieuwe members die
welkom
zijn en dan vind ik de spanning ver te zoeken :+

go on, go on...
* Anoniem: 55143 trekt er nog een paar Beugelflesjes-kratjes bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nog niet zo lang DPC member en wil de boel alleen maar weer oppeppen voor een normalere gang van zaken.

Zoals het de afgelopen dagen (2weken) gaat is het ook niet leuk toch?

We moeten er weer plezier in krijgen en een gezonde }:O verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:00
* Eskimootje is sinds gister ook actief heb alweer 100 puntjes toegevoegd voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Anoniem: 53806 schreef op 27 september 2002 @ 21:02:
400 koeien for Bowlingman, np :) 800 koeien, p :{

}:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O
}:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O

...ik begrijp in een hele hoop opzichten niet wat het probleem is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

soepkip != s0epkip ;)

en die van QU|CCC is n maat, xalluns navragen voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rataplan schreef op 27 september 2002 @ 22:04:
[...]
400 koeien for Bowlingman, np :) 800 koeien, p :{

...ik begrijp in een hele hoop opzichten niet wat het probleem is :)
Krijg een foutmelding, maar bedankt voor de ondersteuning.
Doen we dit nu bij elk 100tal aan nieuwe leden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Duke, Soepkip is al opgelost, Silk_dude zal proberen om 't niet meer te doen :P en Tomahawk heb ik gecontact, weet niet wanneer het opgelost wordt (heeft nogal wat verschillende clients)

En Mafferik: TSSSSSSSSS!!! Beetje zelf mee gaan helpen he met die insidegamers!! 8)7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ok.. that's it..

Plz schop Randy E.D. eruit plz.. want we hebben nu al meer DP's verloren dan dat we hebben gewonnen met het invoegen van Randy E.D.

Ik ben hier echt voorstander van.. want dit begint me ECHT te irriteren!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484

Elteor schreef op 27 september 2002 @ 20:27:
Hebbe je gezien wie? Hebbe je het gezien? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53806 schreef op 27 september 2002 @ 21:00:
Happy Hour
wie vandaag 20k flusht krijgt 1 meter }:O kado
So close, we zijn so close ....
telt 18k ook mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

X-G schreef op 27 september 2002 @ 22:37:
Ok.. that's it..

Plz schop Randy E.D. eruit plz.. want we hebben nu al meer DP's verloren dan dat we hebben gewonnen met het invoegen van Randy E.D.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_Als we jou toch niet hadden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dat is echt DE oplossing! Goh zeg! Wat goed van je! Maar jah, je hebt natuurlijk alles doorgelezen wat er gezegd en gesproken is en nu kom je tot deze prachtige slotconclusie! Echt _/-\o_ hulde _/-\o_

Sjonge...ik wou dat ik een IQ had half zo hoog als dat van jou _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.. en ik maar crunchen en flushen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484 schreef op 27 september 2002 @ 22:43:
[...]

So close, we zijn so close ....
telt 18k ook mee? :)
2k te weinig is 10% te weinig ten opzicht van 20k.
Als troostprijs 1 cm }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 16:34
Dag luitjes !

Ik doe ook weer mee met een 1.2 Ghz AMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krijg ik dan ook niet eerder 10% dan de vooropgestelde prijs? btw, ik ben het uiteraard niet alleen, heel het team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Greeneye, kewl, welkom man!
we kunnen je zeker gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63484 schreef op 27 september 2002 @ 23:01:
krijg ik dan ook niet eerder 10% dan de vooropgestelde prijs? btw, ik ben het uiteraard niet alleen, heel het team :)
Troostprijs valt altijd te laag uit.

Bijv. Staatsloterij (vorig jaar)
fl. 100.000,00 als cijfers + letters goed
fl. 1.000,00 als alleen cijfers goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Heb 4 pc's en een laptop geassimileerd, 5e pc komt eraan. Ook meteen maar even een team opgericht :)
Wie volgt? ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voila, that's the spirit. Geen gezeik, actie :)
Bravo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Hmm, ze lopen nogsteeds uit:
code:
1
2
1. 1  14084676 Ars Technica TVM 92010 (822) 
2. 1  13350515 Dutch Power Cows 76292 (800)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, ja en ondertussen mag je nog es 1.4 mlj van ons totaal aftrekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-06 17:54
Ik ben als alles goed is gegaan net lid geworden van DPC bij EEPC. }:O
Om mijn amd xp1700+. _/-\o_

Zal het binnenkort ook op me vriendin's comp installeren een Pentium3 700mhz. :Z

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Laatst online: 20-06 17:50

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

5 [DPC]QU|CCC 525767 2896 0 :{

* Freakertje wil ff 1 ding kwijt.....

De manier waarop we door Noizy Cows werden ingehaald vond in toen (no hard feelings anymore :)) niet echt grappig.

Maar de manier waarop we nu de top 5 zijn binnengedrongen vind ik dus AB-SO-LUUT niet grappig Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/boos/steam.gif

* Freakertje kijkt met weemoed terug naar de tijden waarin nog vrolijk werd gerammeld, geToeTerd, Kalfientje haar avonturen beleefde en de kroeg werd opengesmeten ;(

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

diep respect voor bovenstaande posts (serieus dus)

ennuh, tegen Yamy_Daffy: xouwum idd maar assimileren... als een p3-700 al niet meer nuttig is en "niet meer de moeite waard" kun je 1/8 van het totaal van DPC wel wegstrepen denk ik...
waarmee ik bedoel dat (volgens mij) wel ongeveer 1/8 van het DPC-totaal van p3-700's of minder snelle comps komt.

gelukkig zijn veel mensen verdwenen bij DPC dan scheelt het ook weer minder ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 55143 op 27-09-2002 23:37 . Reden: onduidelijkheidje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
[quote]Anoniem: 55143 schreef op 27 september 2002 @ 23:33:

ennuh, tegen Yamy_Daffy: xouwum idd maar assimileren... als een p3-700 al niet meer nuttig is en "niet meer de moeite waard" kun je 1/8 van het totaal van DPC wel wegstrepen denk ik...
waarmee ik bedoel dat (volgens mij) wel ongeveer 1/8 van het DPC-totaal van p3-700's of minder snelle comps komt.

[quote]

Hij is nog wel zeer nuttig maar word/is te traag voor de huidige games maar word binnenkort vervangen door deze AMD XP 1700 is me vriendin ook weer blij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Kheb hier zelfs een P1-150 ECCp draaien :O ,doet er gemiddeld zo'n 6 per dag :)
Me webservert (P1-100 NT4) zal ik het maar niet aandoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Ik heb nu net op die Pentium3 700@933 mhz ECCp geinstalleerd.

Hij draait nu momenteel average 482199 iterations per sec.
Deze Amd doet er zo'n 964670.

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

X-G schreef op 27 september 2002 @ 22:37:
Ok.. that's it..

Jongen.... jij hebt het echt niet begrepen....
Lees eerst even alles na, of denk na, voor je hier op reageerd. Aan dit soort uitspraken hebben we echt helemaal niets op dit moment.

Voor de rest: Smirnoff tijd!!! *glok, glok*
"Aahhhhh!!" :+

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• thettes
  • Laatst online: 09-05 18:07
Ik heb nu een athlon 1000 en duron 1000 aan het grazen gezet.. binnenkort komt m'n xp1800+ binnen. Ga nu ff sparen voor een flush rond de 1000/1500 punten voor ToeT :)

Ben benieuwd hoeveel nieuwe members we morgen hebben:D

• Freakertje

Freakertje

* Freakertje wil nog ff wat kwijt:

Vanaf morgen wil ik A.U.B. alleen nog maar zulk soort draadjes tegenkomen, voor discussies hebben ze een apart forum opgericht ;)

Wat ik dus wil zeggen: ga lekker in de goede draad lopen discussieren (of maak lekker een nieuwe aan) en laat de DPCH's een beetje met rust.

Alvast bedankt.

Totale Modjesgekte

• T.T.
  • Laatst online: 20-06 09:50

T.T.

Sowieso

wow, we zijn nog meer punten kwijt, gaat lekker ;)
jammer al dat gezeur, vond het veel leuker toen we bovenaan stonden. Met 800(!) leden maken we ook weer een goede kans om bovenaan te komen.

Mijn koetje is lekker aan het grazen iig :z

TT inderdaad, het zal niet lang duren eer we terug in het goede ritme zitten

Anoniem: 36918

Anoniem: 3255 schreef op 27 september 2002 @ 20:10:
We're doomed! (Frazer a.k.a. John Laurie in "Dad's army") :(
Feli voor alle mensen die Randy and friends nou weg wilden hebben, jullie hebben je zin.
5. 1420827 Evil_Roy_Slade 128 ExtremeDC (0)
Wat dat betreft hulde voor Ars, die blijkbaar hun zaakjes wat beter op orde hebben. :'(

However, eens een }:O, altijd een }:O, zullen we maar zeggen... dus de ECCp-client draait weer volop (RC5 is tenslotte voorbij).

Ik stel voor dat we hier en op de rest van GoT en waar dan ook stoppen met moddergooien, ons volwassen gaan gedragen en onze dure CPU-cycles nuttig gaan besteden aan het draaien van DP's.

Btw; gaat >5K de nieuwe dagoutput van QU|CCC worden? :9~

En, niet te vergeten, heel erg welkom voor alle nieuwe leden, al dan niet afkomstig van RC5. Keep the COWS ( }:O) going, lads and lasses, and rock the meadow ofzo. _/-\o_

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 12:20

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

I'll miss you Randy :'(

And LPC & Dukebox too :'(

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

vrolijkblijvenvrolijkblijvenvrolijkblijven

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

De stats op dit moment:

ECCp-109 Team Stats
Fri Sep 27 18:52:30 2002
(GMT - 5:00 / US - IN)

1 Ars Technica Team Vodka Martini 824 14119717 34944
2 Dutch Power Cows 817 11863330 28942

• thettes
  • Laatst online: 09-05 18:07
tja het is wel echt een drama dit.. we zijn nu 3 grote members kwijt.

Ik blijf gemotiveerd crunchen, maar naar winst kunnen we wel fluiten denk ik.

Ik verwacht namelijk geen terugkeer van Randy, Dukebox of LPC.

(maar hoop wel)

• FirmPete
  • Niet online
Ik ga ook maar braaf eccp-en.

Een 1800XP, PIII 1.1Ghz, Athlon 850, PII366, PII266 en een C3-800 doen hun best.

Omdat ik ooit eens één dp'tje heb uitgerekend ben ik natuurlijk niet "nieuw" maar nu noteer ik wel een stijging van 830% !!!! en da's alleen maar van vanavond.

Dus als iedereen een zelfde stijgings percentage probeert te halen ipv energie te steken in het bediscussieren van ethiek (en andere quasi-hoogdravende kreten) binnen eccp, scheelt mij dat een heleboel (onnodig) leeswerk.

Nou, daag, bedankt en de groeten en nog een vraag die in de faq staat :)

Firmpete on Aerie Peak

• Eskimootje
  • Laatst online: 10:00
Iemand nog behoefte aan een RANDOM team waar iedereen kan meedoen die nog geen team heeft? >> want dan wil ik die wel ff opzetten :P is wel lachen kijken hoe we presteren tov de andere. Nja ik zie het hier wel.

Anoniem: 16536

Ik heb me ook maar ff gejoined, na jaren RC5 dienst ff dit gaan doen, we kunnen niet hier ook naast het blokje grijpen, dat mag niet :'(

• Freakertje

Freakertje

Zien jullie wel! Het kan wel zonder al dat gediscussier in de DPCH's! Klasse jongens (en evt. meiden :)) Ik ben trots op jullie :)
Laten we nou van de volgende DPCH ook weer eens een LEUKE maken :)

Totale Modjesgekte

ik zie nu trouwens dat ik iemand moet straffen ... wie heeft dat puntje geflushed !!! dat is niet de afspraak jongens !!

9. (1) 433.424 [DPC]Nijmegen_Eendracht_Cows 1 (188)

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Anoniem: 7492 schreef op 28 september 2002 @ 10:05:
ik zie nu trouwens dat ik iemand moet straffen ... wie heeft dat puntje geflushed !!! dat is niet de afspraak jongens !!

9. (1) 433.424 [DPC]Nijmegen_Eendracht_Cows 1 (188)
Lol, maar beter 1 DP in de stats, dan 10 in de queue ;)

Juist

Total pts: 1869078422400, DP: 3556 (4341 pending), it per sec: 1024000 / 1641025

10 punten in de queue ?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 13:19

job

Eskimootje schreef op 28 september 2002 @ 02:31:
Iemand nog behoefte aan een RANDOM team waar iedereen kan meedoen die nog geen team heeft? >> want dan wil ik die wel ff opzetten :P is wel lachen kijken hoe we presteren tov de andere. Nja ik zie het hier wel.
lijkt me leuk.
ik zit op dit moment niet bij een subteam
en ben toch van plan wat regelmatiger mijn seticlient uit te zetten en eccp client aan te zetten

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Eskimootje schreef op 28 september 2002 @ 02:31:
Je hebt team switch maar die zijn echter atm niet bij ECCp bezig. Die switchen naar projecten waar de hulp het meeste nodig is 8)7 eigenlijk hier dus.....

Maar je kunt ook je eigen accountje aanmaken :) Dan mail je de mensen van RC5 die je hier over het onderwerp ziet posten :) Of je joined een bestaand subteam :)

ps check de stats :)

Anoniem: 62102

Ok iedereen heeft een nachtje geslapen, wordt nu weer wakker en ga er weer lekker tegen aan ! DPC moet weer eerste worden bij eccp :) , alle nieuwe members van harte welkom _/-\o_

Cows of the "Netherlands" UNITE ! }:O MOOHOUEEE
Pagina: 1 2 Laatste