Wat een waanzin allemaal. Als punten meenemen zo onsportief is, waarom is het dan mogelijk? Blijkbaar hebben de organisatoren van ECCp nergens last van. En dan zullen wij roomser dan de paus zijn? Dit is net zoiets als de handicap bij golf: het goed vinden als 'ie van te voren wordt berekend maar als 'ie achteraf wordt toegepast is het huis ineens te klein. Of omgekeerd -
* Rataplan snapt er geen h*l van. Het gaat er toch gewoon om wie de meeste punten heeft? Dat hoort natuurlijk DPC te zijn. Dit is dus ook meteen de laatste post die ik hieraan wijd - weten jullie wel hoeveel cpu-tijd het posten van zo'n hele ruzie kost?
Puntjes grazen! Daar gaat het om. Sinds gisteren PIV@2GHz@werk (8 uur per werkdag), XP1600+ (8 uur per dag), Duron@800 (staat helaas meestal uit wegens hitte en lawaai
), AMDK6II@450 (16 uur per dag) en PII350 (24/7) van client voorzien. Ben benieuwd waar me dat brengen zal
* Rataplan snapt er geen h*l van. Het gaat er toch gewoon om wie de meeste punten heeft? Dat hoort natuurlijk DPC te zijn. Dit is dus ook meteen de laatste post die ik hieraan wijd - weten jullie wel hoeveel cpu-tijd het posten van zo'n hele ruzie kost?
Puntjes grazen! Daar gaat het om. Sinds gisteren PIV@2GHz@werk (8 uur per werkdag), XP1600+ (8 uur per dag), Duron@800 (staat helaas meestal uit wegens hitte en lawaai
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.