Toon posts:

Gameboy advance's grote topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Precies, ik heb nu 6 GBA spellen die ik echt tof vind, en de rest heb simpelweg weinig behoefte aan. Daarnaast heb ik geen tijd om die spellen te allemaal te spelen, ik heb nog 5 onuitgespeelden GameCube spellen, 2 onuitgespeelde PS2 spellen en 3 onuitgespeelde GBA spellen liggen. En vrijdag nog Mario Sunshine kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

-ET-

Phone Home

Tja keuzes he. Ik heb inmiddels 5 games waarvan 2 uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
|:( is net de postbode langskomen toen ik er even niet was.. kanik morgen pas me afterburner ophalen op het postkantoor 8)7

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

das kut.... Ga je hem zelf in bouwen die afterburner??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Kheb eergister Megaman EXE gekocht
Best wel een leuk spel zeg.
Heb er nog geen spijt van, en het verhaal boeit me ook wel denk ik.
I love Megaman

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

megaman exe ??? was dat niet RPG achtig. Of is het weer de standaard Megaman. Was overigens wel altijd heel stoer Megaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 20-10 23:25

Jumpiefox

Hoi ?

megaman EXE vind ik nie zo leuk maar ga denk ik zero bestellen die is cool :)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie Sonic? Vinden jullie die geheime levels (waarbij je door zo'n tunnel vliegt en ringen moet pakken) ook zo irritant? Het lukt me maar niet om die te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik heb sonic. ik zit alleen vast bij die eindbaas onder het IJs. Ik verzuip steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is moto GP de moeite waard om te kopen??
En Driver advance 2? Want die wou ik eerst ook kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:09

Tarin

Just plain weird.

Ik heb ook een gba.. oorspronkelijk gekocht om Zelda: OOA en OOS te kunnen spelen (m'n grijze baksteen trok het niet helemaal..).
Inmiddels heb ik ook Super Mario 1 (best leuk), Mariokart (ubergaaf), Sonic (die goeie ouwe mastersystemtijd) en Broken Sword (gave adventure).

Ik wil zeker nog hebben: Golden Sun 1 (en 2, maar nog niet uit :(), LTTP remake. FF lijkt me ook wel weer eens leuk, en LOTR misschien ook nog wel.. boeken en film waren gaaf, alleen vraag ik me een beetje af wat voor spel het zou moeten worden..)
-ET- schreef op 03 oktober 2002 @ 09:42:
Ik heb sonic. ik zit alleen vast bij die eindbaas onder het IJs. Ik verzuip steeds.
Die is met Tails stukken makkelijker..

Als je hem met Sonic uit wil spelen moet je op de naar bedenen vallende ijspegels springen, daarna kom je boven het water uit en hap je naar adem. Op dezelfde manier kan je Robotnik raken.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 21:15

eviltweaker

DDPEEKIW

Driver 2 is best mooi gemaakt, speelt ook goed. Maar ik vind het toch erg snel vervelen. De missies lijken namelijk erg veel op elkaar.

DDPEEKIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord of the Rings schijnt tegen te vallen Tarin, lees maar eens de review op pocket.ign.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dan denk ik dat ik driver 2 ga halen. Alleen maar om mijn collectie aan te vullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 12:51:
Lord of the Rings schijnt tegen te vallen Tarin, lees maar eens de review op pocket.ign.com.
Daar was ik al bang voor :/

RPG's van bekende verhalen zijn idd moelijk leuk te maken..

Ah well.. voorlopig heb ik helemaal geen geld voor die spellen (goldensun 1, 2, lttp, ff, sms (gc), zelda (gc)..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
-ET- schreef op 02 oktober 2002 @ 17:20:
das kut.... Ga je hem zelf in bouwen die afterburner??
Zoo vandaag opgehaald! mooi klein pakketje, ja ik ga hem zelf inbouwen zodra ik tijd heb, vanavond werken morgen hele dag werken dus zal wel in het weekend worden !

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.koster1/gba.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

zit er wel netjes uit..... stiekem ook patsen met je flash kaar he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56

Vuvuzela

My spire is forming

-ET- schreef op 03 oktober 2002 @ 17:42:
zit er wel netjes uit..... stiekem ook patsen met je flash kaar he
en met z'n 1337 schroevendraaier ! >:)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Is dat zoon 3hoek schroevendraaier??
Zo ja: Kreeg je die bij je afterburner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

BlackMage schreef op 03 oktober 2002 @ 18:12:
Is dat zoon 3hoek schroevendraaier??
Zo ja: Kreeg je die bij je afterburner?
Wel als je 'm bij Lik-Sang besteld, hoort niet standaard bij de kit maar lik-sang levert deze als service er gratis bij :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Digital-DNA schreef op 03 oktober 2002 @ 19:14:
[...]

Wel als je 'm bij Lik-Sang besteld, hoort niet standaard bij de kit maar lik-sang levert deze als service er gratis bij :)
Das aardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:46
Das dezelfde lik-sang die nu een proces aan hun broek heeft hangen van M$ terwijl ze 100% legale chips verkopen (zonder bios!) :/

Ik hoop dat lik-sang blijft.... ze verkopen leuke stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hoop dat ze blijven ja.
En m$ moet gewoon kappen met dat gekloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ja ik wil graag zo'n kant en klaar afterburnerfrontje bestellen (platinum off-course :>)), moet die site het natuurlijk wel doen :(

Even iets anders, ik heb per ongeluk m'n batterijklepje afgebroken en is nu geimproviseerd vastgeplakt met wat pritt-buddies kleefspul. Waar kan ik een nieuwe krijgen? In de US bij store.nintendo.com kun je die bestellen alleen levert die niet buiten de US. Lijkt me koel als ik die in een ander kleurtje had. Dan had ik een platinum frontje, transparant-paarse achterkant met bijvoorbeeld een transparant-roze batterijklepje :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
8) mooi setje zo he? maar die schroevendraaier kreeg ik er ook bij . ik heb hem btw bij futuremax besteld

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Is het afterburnerset geval een idee voor een inkoopactie? Dan niet bij Lik-sang (wegens lange levertijd en dichte site), maar bij Futuremax? ( €49.95 voor het setje, wat duurder dan normaal, maar dan hangen er _geen_ verzendkosten aan, het kan in Utrecht opgehaald worden), en binnen 1 dag in principe (dus (afhankelijk van de hoeveelheid bestellingen) uiterlijk een week na afloop van inschrijving/geld storten in huis).

Ik kan op zich, als er interesse is, een mailtje sturen of er geen korting gegeven wordt bij grotere afname, en ik kan het ophalen (ov b'vo) (dus alleen de kosten van het ding, en de eventuele verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
In utrecht ophalen gaat moeilijk als je in de buurt van groningen woont en geen ov hebt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

BlackMage schreef op 04 oktober 2002 @ 12:07:
In utrecht ophalen gaat moeilijk als je in de buurt van groningen woont en geen ov hebt :'(
Ophalen zou ik kunnen doen, waarna ik het door NL kan versturen.

Als er animo is kan ik ze natuurlijk een mailtje sturen of ze quantumkorting geven, en anders ben je sowieso goedkoper uit (onder rembours versturen: €9, gewoon pakketje is ~€2 (het is echt superklein)). Het duurt wel wat langer dan als je het direct verstuurt, maar _als_ er korting geregeld kan worden is het misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Tja, het is een idee idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-xp, die avatar van jou van welke anime is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
Misschien wel een id als er een "leuke" korting mee te scoren is. Ik vind 50 eur. net wat te duur voor een lichtje in m'n scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.koster1/light.jpg

Betere foto komt eraan! maar het is echt GEWELDIG!!!!!! :D :D :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
Woei! :P
Mooi hoor. Is het trouwens lastig installeren en weet je ook hoeveel batt. het ongevoor slurpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey !
Men zegt dat er een soort Gameboy Advance ( check Power Unlimited 10-2002 ) in de maak is met ingebouwde mp3speler :9~ en dat maar voor 129 eurootjes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Pauwl schreef op 04 oktober 2002 @ 21:24:
Woei! :P
Mooi hoor. Is het trouwens lastig installeren en weet je ook hoeveel batt. het ongevoor slurpt?
lastig. sja het kan ff tricky zijn als je hem goed wilt instaleren maar heb het lekker rustig aan gedaan en heb er de tijd voor genomen... en batterijen? geen idee heb zo'n accupack waar ik normaal gesproken een uurtje of 9 mee doe was helemaal opgeladen en heb er nu zeg maar 2 uurtjes op gespeeld dus we zien wel :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
oh ok hou me even op de hoogte van het batterij gebruik :) Dan wil ik er ook wel 1 gaan halen als het meevalt met het stroom slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 22:32:
Hey !
Men zegt dat er een soort Gameboy Advance ( check Power Unlimited 10-2002 ) in de maak is met ingebouwde mp3speler :9~ en dat maar voor 129 eurootjes !!
Da's veels te groot voor een mp3-speler.. en bovendien zou ik dan liever allebei apart hebben eerlijk gezegd.

Was dat trouwens dat ding wat eerst op Lik-sang stond (toen ze nog leefden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Das de GP32
Dat is denk ik wat mr. hahn bedoeld.
Daarmee kan je spellen gewoon op smart media zetten en zo spelen op de gp32. Je kan ook mp3's erop zetten en ze hebben zelfs al een divx speler. Zeer krachtig aparaatje. Als ie in europa komt haal ik er 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een stukkie uit de Power Unlimited 10-2002 :

" De Koreaanse firma Gamepark presenteert op de komende ECTS de GP32 ( idd Blackmage ) handheld. De spelcomputer, die qua vorm sterk lijkt op de GBA, is al een tijdje in het verre oosten op de markt en doet het daar niet onaardig.
De Koreaanse spelcomputer heeft zelfs een aantal duidelijke voordelen boven de GBA.
De GP32 is ten eerste een stuk krachtiger en produceert daardoor betere beelden ( op een groter scherm ). Daarnaast kun je de GP32 standaard gebruiken als MP3-speler, de GP32 gebruikt gewone smart Media cards als opslagmedium en bezit het een USB poort voor verbinding met de PC. Dit geeft je de gelegenheid muziek van de PC van het net te halen en naar de GP32 te sturen. Ook interressant is het feit dat je met zn vieren kunt multiplayeren... zonder link-kabels. De draadloze RF-techniek werkt tot op 10 meter afstand. Tenslotte kan de GP32 aan het internet gehangen worden, zodat je erop kunt surfen en emailen ( :D ). Is er ook nog een minpunt ? Ja er is lang niet zoveel sterke software voorhanden als op de GBA, en daar gaat het toch om. De prijs bedraagt 159 euro."

Die is voor mij ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 14:13:
Alpha-xp, die avatar van jou van welke anime is het?
euh scryed
http://www.animenfo.com/anime.php?id=367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

tja dan moet je hem alleen als mp3 speler gaan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltweaker
  • Laatst online: 10-10 21:15

eviltweaker

DDPEEKIW

Ik heb ook de afterburnen in mij GBA zitten. Zit een klein bubbeltje aan de linkerkant van het scherm antireflective folie was niet helemaal goed gegaan, maar heb er toch niet zo'n last van.is ook echt een must have voor je GBA. vondt hem toch vrij lastig te installeren. prigelen en stofjes die op het scherm komen. Koop een spuitbus CO2 .stofjes zijn namelijk zeer vervelend.

DDPEEKIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vandeweek daarlangs om ook te vragen of ze toevallig ook niet die Stealth V3 chip willen gaan leveren. Ik zit er namelijk vlakbij. Het is de pont overgaan en hoppa ik ben er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat een vet goed spel is?
colin mcrea rally 2!! heb het net gespeeld op rom, en het speelt geweldig, de auto kan schade oplopen en word vies, en het speelt best realistisch.
ik ga het morgen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
ik von hem behoorlijk tegenvallen .. mischien leuk dat ie vies wordt en schade oploopt maar ik vind v-rally 30x lekkerder spelen

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mario Kart en F-Zero vind ik de enige leuke race spellen voor gba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v-rally heb ik zelf ook, maar die speelt veel minder dan colin mcrea rally 2 vinnik, maja ieder ze eigen mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

F-Zero vond ik persoonlijk niet zoveel aan (heb rom gespeeld), maar dat zal wel komen doordat ik dat spel nooit op de SNES heb gespeeld..
Mario Kart blijft mooi.. verder heb ik geen race-spellen.

Ga wel binnenkort zo'n afterburner setje kopen.. een inkoopactie komt hier sowieso niet echt van de grond denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond F-Zero ook niet zo

Mario Kart heb ik ook, die's wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
F-Zero is cool omdat het zo snel gaat en tenminste moeilijk is, Mario kart is leuk om de sfeer en leuke multiplayer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Batterij is er nu mee gekapt,
ik heb langer kunnen spelen met die afterburner dan ik dacht! mischien omdat ik hem niet op z'n helderst heb staan .. heb hem ongeveer op de helft staan zodat ik snachts ( of als het donker is) lekker kan spelen en overdag is het ook lekker kan spelen zonderlast van die reflectie ed te hebben

Het komt erop neer dat ik ongeveer 6.5 uur achter elkaar kan spelen met die afterburner. :*)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

heb gisteren megaman zero en megaman exe gekregen zero is echt cool exe ben ik nog niet aan begonnen maar het is best wel moeilijk man zero kan ik jullie echt aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

*heeft zin in Metroid Fusion

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Afterburner-inbouwers: ik ga binnenkort het ding bestellen, is het echt handig om er zo'n extra anti-reflectie-sticker bij te kopen? Anders doe ik dat gewoon, voor die €4..
Ik had nl. gehoord dat het vrij lastig is het ding in 1 keer goed te doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een vraagje voorgelegd bij futuremax hierover daarnaast ook vooral de vraag of ze ook de Stealth chip gaan verkopen.

PSXshop gaat ze trouwens ook inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mis ik iets?? WTF is een stealth chip ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Een kleine chip die in je gba wordt ingebouwd, die zorgt ervoor dat je de helderheid van je afterburner kan regelen met de select knop en a+b ipv zo'n stom potmetertje wat je ergens mooi of lelijk kunt inbouwen/wegwerken

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
xonide schreef op 08 oktober 2002 @ 18:20:
Een kleine chip die in je gba wordt ingebouwd, die zorgt ervoor dat je de helderheid van je afterburner kan regelen met de select knop en a+b ipv zo'n stom potmetertje wat je ergens mooi of lelijk kunt inbouwen/wegwerken
Hey dat is usefull. Wat gaat zoiets kosten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
He dat klinkt wel goed. Ik heb ook een afterburner bestelt dan wacht ik nog wel even met inbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Alpha-xp schreef op 08 oktober 2002 @ 12:23:
heb gisteren megaman zero en megaman exe gekregen zero is echt cool exe ben ik nog niet aan begonnen maar het is best wel moeilijk man zero kan ik jullie echt aanraden :)
EXE is ook wel leuk.
Nou ja, je moet er van houden om simpele "rpg's" te spelen.
Zero ga ik kopen zodra die wat goedkoper wordt en nederland kennende is dat binnen een maand, omdat megaman hier nooit echt is aangeslagen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
Even gezocht trouwens op de stealth chip: http://www.division-6.com/whatisit.htm

Klinkt wel cool :9 hij schakelt ook automatisch uit als je 1 van de knoppen langdurig niet indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordeth
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

Hmm.. zat er over te denken om tekken te kopen? Iemand die er iets over kan vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tekken lijkt mij kei gaaaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 20:36

Rival24

I'll Be Back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
Hmm daar komen ze nu mee :/
Dan heb je ook nog grote kans dat nieuwere games het niet meer (goed?) zullen doen op de "oude" gba aangezien de nieuwe dan meer RAM zou krijgen :( (mits het waar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Die nieuwe gba zal wel geen nieuw ram krijgen, of iig alle spellen zouden het net zo goed doen op een oude gba. Want volgens mij zijn ze verplicht om voor een console een bapaaldee tijd lang games te gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Ruikt naar angst voor de gp32 .... we zullen zien

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dasolo had jij Mario Kart nog te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht eigenlijk op 1 game. En dat is Golden Sun Lost Age ofzow. Want ik vind dat alweer veels te lang duren. Want het is alweer een hele tijd geleden dat ik hem heb uitgespeeld. Nu ben ik alleen nog maar aan het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

xonide schreef op 09 oktober 2002 @ 16:30:
Ruikt naar angst voor de gp32 .... we zullen zien
Ik geloof niet dat Nintendo echt bang hoeft te zijn voor concurrentie van de GamePark32..
Het is simpel veel mensen liepen te klagen dat het schermpje te donker was etc.. dan kan je als bedrijf deze klachten toch moeilijk gaan negeren :?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo heeft geluk dat ze hun naam mee hebben denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

maar Nintendo heeft er ook z'n best voor moeten doen om zijn naam op te bouwen... Maar dat werkt inderdaad nu in hun voordeel.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:34:
Dasolo had jij Mario Kart nog te koop?
Ja ik heb mario kart nog te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 13:56:
[...]

Ja ik heb mario kart nog te koop
Hoeveel vraag je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mariokart moet je zeker hebben. Om je collectie lekker aan te vullen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 15:15:
Mariokart moet je zeker hebben. Om je collectie lekker aan te vullen. :D
Yups ik wou hem bij de realease al kopen maar het is er gewoon niet van gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm soms koop ik spellen maar die speel ik niet eens. Ik vind dan gewoon dat ze bij me collectie horen. Jammer dat die games zo duur zijn. 2 games vind ik tot nu toe het geld echt waard. En dat zijn: Fire Pro Wrestling en Golden Sun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

weet iemand hoe tekken is. Vond het altijd wel stoer maar ik weet niet hoe hij op de advance is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
BlackMage schreef op 09 oktober 2002 @ 16:22:
Die nieuwe gba zal wel geen nieuw ram krijgen, of iig alle spellen zouden het net zo goed doen op een oude gba. Want volgens mij zijn ze verplicht om voor een console een bapaaldee tijd lang games te gaan maken
Dat lijkt me dus totaal niet zo.....ze hebben totaal geen verplichting....kijk naar bv. virtua boy.....hebben ze heel snel laten vallen.....dat van dat ram heb ik al op redelijk veel sites gelezen....ben benieuwd....schijnt in de nieuwe edge informatie over te staan en ik geloof dat morgen een press-release van nintendo komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
-ET- schreef op 10 oktober 2002 @ 17:04:
weet iemand hoe tekken is. Vond het altijd wel stoer maar ik weet niet hoe hij op de advance is
1 woord: BAGGER
Slechte gameplay, en VEEEL te makkelijk

Als je een fighter wilt moet je wachten tot Super Streetfighter 3 Alpha uit komt. Die is relaxed. Of King of Fighters: Neoblood EX maar ik weet niet of die in europa uitkomt (denk het wel want ik heb een (E) rom ervan :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Walkman schreef op 10 oktober 2002 @ 17:31:
[...]

Dat lijkt me dus totaal niet zo.....ze hebben totaal geen verplichting....kijk naar bv. virtua boy.....hebben ze heel snel laten vallen.....dat van dat ram heb ik al op redelijk veel sites gelezen....ben benieuwd....schijnt in de nieuwe edge informatie over te staan en ik geloof dat morgen een press-release van nintendo komt...
Geen 'echte' verplichting, maar als ze nu al geen games voor de oude gba gaan maken dan lopen ze een heleboel verlies want iedereen die dus net een gba heeft gaat niet nog 1 kopen voor de nieuwe spellen. Het is geen pc.

Misschien dat je dan nog wel een memory add-on kan kopen voor je gba ofzo (like n64) Maar zal ik niet echt weten of dat technisch mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekken vind ik geen bagger. De gameplay is wel heel goed.
Alleen jammer dat het zo makkelijk is. En als er meer characters in hadden gezeten. Dan was hij nog een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Als ze met een nieuwe gba uitkomen zie ik tegen die tijd nog wel of ik het ga kopen.. Ik bedoel, ik heb m'n gba hoofdzakelijk gekocht voor Zelda: OOS en OOA (had alleen nog maar een grijze baksteen), en mariokart. Ik vroeg me al wel af hoe ze LTTP willen porten, met zo weinig knoppen (snes had tenslotte 2 knoppen meer), maar ik geloof dat de L en R knop niet gebruikt worden op de snes, toch? (tijd geleden dat ik die rom deed..).

Tot die tijd houd ik het bij m'n echte gba (vlak na de release gekocht, 2 dagen nadat hij uit kwam (moest eerst nog een tentamen doen, en dan moet je _niet_ 2 dagen vantevoren een gba kopen ;)).
Binnenkort bouw ik er toch een afterburner in, en dan zie ik wel wat die nieuwe wordt.. desnoods verkoop ik m'n ouwe aan m'n broertje (die heeft ook nog een aardige stapel (~8) spelletjes liggen voor de ouwe gameboy, die hij nooit meer doet omdat het teveel batterijen kost en er geen adapter meer voor te krijgen is (we hebben in de 10 jaar dat we die dingen hebben 3 adapters en 2 accudingen versleten..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb net ook gelezen over die nieuwe gba. Als ie uitkomt weet ik niet of ik em ga kopen (hangt er vanaf of mijn oude flashkaart het blijft doen) anders koop ik een gp32 (koop ik zowizo wel denk ik) Maar als mijn flashkaart het niet meer doet op de nieuwe spellen op 1 of andere manier dan ga ik zeker geen nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Zie deze thread met artikel en concept tekening van de nieuwe GBA

http://forum.edge-online....pic.php?t=23451&start=105

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel dat de gemiddelde Nintendo blad enorm goed geruchten kunnen verspreiden waar niets van waar was. Zo zou er een SNES CD addon komen net zoiets als de MEGA CD bij Sega maar heeft nooit het daglicht gezien. Zo werd in 1993 ofzo al beweert dat er in 6 maanden tijd en GBC zou komen. Het heeft nog een hele tijd geduurt :)

Wat betreft de GP32 ach leuk maar zolang er geen goeie support van devolpers komt zal het geen succes worden. En het ziet er niet naar uit dat dat snel gaat gebeuren. Ik ken wel meer dingen die Nintendo's GB, GBC, GBA zouden doen verplaatsen naar de budgetbak maar tot op heden is het nog geen enkel bedrijf gelukt. Gewoon omdat Nintendo een ijzersterk leger van devolpers achter zich heeft staan met een goed presterende handheld console. De Lynx en Gamegear waren leuk maar het waren ook batterijen vreters. Die 2 punten bepalen het succes van een handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 19:50:
Ik weet wel dat de gemiddelde Nintendo blad enorm goed geruchten kunnen verspreiden waar niets van waar was. Zo zou er een SNES CD addon komen net zoiets als de MEGA CD bij Sega maar heeft nooit het daglicht gezien. Zo werd in 1993 ofzo al beweert dat er in 6 maanden tijd en GBC zou komen. Het heeft nog een hele tijd geduurt :)
Er zou ook een cd add-on komen voor de SNES, die was in ontwikkeling met Sony. Maar toen is de ontwikkeling gestopt en is Sony alleen verder gegaan... Resultaat: PSX.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Walkman schreef op 11 oktober 2002 @ 16:26:
Zie deze thread met artikel en concept tekening van de nieuwe GBA

http://forum.edge-online....pic.php?t=23451&start=105
Ik zie alleen een kruisje.. iemand een nieuwere link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
gameboy.insidegamer.nl staat ie ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Weet iemand eigenlijk een goede Beat m up. Of is dat niet te doen op de GBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

niemand die nog een beat m up weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamepark 32 komt niet naar nederland
een leuke beat him up et
nou 22 november komt mortal kombat 5 op gameboy advance
met 12 characters en een berg geheime dingen fatalities
3d ja 3d op de gameboy advance
dus meschien kan je daar op wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Goede beat em ups:

King of Fighters EX: Neoblood
Streetfighter 3 Alpha (nog niet uit)
Mortal Combat Deadly Alliance (zie tijgertje)

Als ik jou was zou ik wachten op Streetfighter, gezien de vorige mortal combat op de gba heb ik weinig vertrouwen in die nieuwe. Streetfighter heb ik al op mijn flasher in het japans, je hebt VEEL characters, iedereen heeft veel moves en most of al: het is tering moeilijk, dus je hebt het niet zo even uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

SF is die 3D of gewoon 2D zoals op de SNES enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn GBA verkocht.....was niet wat ik ervan verwacht had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

tja wat had je verwacht een portable xbox :? Ik vind het een heel mooi ding. Zeker als je het bvergelijkt met de draagbare dingen die er zijn/waren (GB GBC Lynx Gamegear zijn er nog meer??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
-ET- schreef op 16 oktober 2002 @ 17:00:
tja wat had je verwacht een portable xbox :? Ik vind het een heel mooi ding. Zeker als je het bvergelijkt met de draagbare dingen die er zijn/waren (GB GBC Lynx Gamegear zijn er nog meer??)
GB Pocket, GB Light, Game Park, Sega Nomad, Game Axe en wellicht ben ik er nog 1 vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

kijk dat bedoel ik (van de helft heb ik nog nooit gehoord maar dat kan aan mij liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Grand Theft Auto voor de GBA? Ik vind hem wel geinig op het eerste gezicht, maar heb nog niet lang gespeeld. Brengt wel het GTA1-gevoel terug...

Maar voel me wel weer enigszins vern##kt doordat andermaal Europa wordt achtergesteld op de USA: je krijgt er geen plattegrond bij. :( Niet dat die essentieel is voor het spelen, maar ik wordt er een beetje moe van dat uitgevers steeds vaker Europa achterstellen. (Bijvoorbeeld EA door de Sports-serie (buiten Fifa) in Europa niet Xbox Live-enabled te maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een veel nieuwer Gameboy Advance topic waar je terecht komt, namelijk Het Grote GBA Topic Deel 3 :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.