maar nog nederlandse online shops?
iemand ervaringen met dimensionplus.nl
-
Verwijderd
Dim plus is volgens mij wel een snel & betrouwbaar bedrijf.-ET- schreef op 01 oktober 2002 @ 15:41:
maar nog nederlandse online shops?
Das mooi want ik ga daar zo'n draag tas bestellen en van die plastic opberg doosjes voor je gamesVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:20:
[...]
Dim plus is volgens mij wel een snel & betrouwbaar bedrijf.
-
-
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Verwijderd
Die is met Tails stukken makkelijker..-ET- schreef op 03 oktober 2002 @ 09:42:
Ik heb sonic. ik zit alleen vast bij die eindbaas onder het IJs. Ik verzuip steeds.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
DDPEEKIW
Verwijderd
Daar was ik al bang voorVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 12:51:
Lord of the Rings schijnt tegen te vallen Tarin, lees maar eens de review op pocket.ign.com.
Zoo vandaag opgehaald! mooi klein pakketje, ja ik ga hem zelf inbouwen zodra ik tijd heb, vanavond werken morgen hele dag werken dus zal wel in het weekend worden !-ET- schreef op 02 oktober 2002 @ 17:20:
das kut.... Ga je hem zelf in bouwen die afterburner??
-
en met z'n 1337 schroevendraaier !-ET- schreef op 03 oktober 2002 @ 17:42:
zit er wel netjes uit..... stiekem ook patsen met je flash kaar he
I served in a company of heroes.
Wel als je 'm bij Lik-Sang besteld, hoort niet standaard bij de kit maar lik-sang levert deze als service er gratis bijBlackMage schreef op 03 oktober 2002 @ 18:12:
Is dat zoon 3hoek schroevendraaier??
Zo ja: Kreeg je die bij je afterburner?
Das aardigDigital-DNA schreef op 03 oktober 2002 @ 19:14:
[...]
Wel als je 'm bij Lik-Sang besteld, hoort niet standaard bij de kit maar lik-sang levert deze als service er gratis bij
-
Ophalen zou ik kunnen doen, waarna ik het door NL kan versturen.BlackMage schreef op 04 oktober 2002 @ 12:07:
In utrecht ophalen gaat moeilijk als je in de buurt van groningen woont en geen ov hebt

-
Verwijderd
lastig. sja het kan ff tricky zijn als je hem goed wilt instaleren maar heb het lekker rustig aan gedaan en heb er de tijd voor genomen... en batterijen? geen idee heb zo'n accupack waar ik normaal gesproken een uurtje of 9 mee doe was helemaal opgeladen en heb er nu zeg maar 2 uurtjes op gespeeld dus we zien welPauwl schreef op 04 oktober 2002 @ 21:24:
Woei!
Mooi hoor. Is het trouwens lastig installeren en weet je ook hoeveel batt. het ongevoor slurpt?
-
Da's veels te groot voor een mp3-speler.. en bovendien zou ik dan liever allebei apart hebben eerlijk gezegd.Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 22:32:
Hey !
Men zegt dat er een soort Gameboy Advance ( check Power Unlimited 10-2002 ) in de maak is met ingebouwde mp3speleren dat maar voor 129 eurootjes !!
Verwijderd
euh scryedVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 14:13:
Alpha-xp, die avatar van jou van welke anime is het?
DDPEEKIW
Verwijderd
Verwijderd
-
Verwijderd
-
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
-
Hey dat is usefull. Wat gaat zoiets kosten danxonide schreef op 08 oktober 2002 @ 18:20:
Een kleine chip die in je gba wordt ingebouwd, die zorgt ervoor dat je de helderheid van je afterburner kan regelen met de select knop en a+b ipv zo'n stom potmetertje wat je ergens mooi of lelijk kunt inbouwen/wegwerken
EXE is ook wel leuk.Alpha-xp schreef op 08 oktober 2002 @ 12:23:
heb gisteren megaman zero en megaman exe gekregen zero is echt cool exe ben ik nog niet aan begonnen maar het is best wel moeilijk man zero kan ik jullie echt aanraden
-
Verwijderd
Ik geloof niet dat Nintendo echt bang hoeft te zijn voor concurrentie van de GamePark32..xonide schreef op 09 oktober 2002 @ 16:30:
Ruikt naar angst voor de gp32 .... we zullen zien
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Ja ik heb mario kart nog te koopVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:34:
Dasolo had jij Mario Kart nog te koop?
Verwijderd
Yups ik wou hem bij de realease al kopen maar het is er gewoon niet van gekomen.Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 15:15:
Mariokart moet je zeker hebben. Om je collectie lekker aan te vullen.
Verwijderd
Dat lijkt me dus totaal niet zo.....ze hebben totaal geen verplichting....kijk naar bv. virtua boy.....hebben ze heel snel laten vallen.....dat van dat ram heb ik al op redelijk veel sites gelezen....ben benieuwd....schijnt in de nieuwe edge informatie over te staan en ik geloof dat morgen een press-release van nintendo komt...BlackMage schreef op 09 oktober 2002 @ 16:22:
Die nieuwe gba zal wel geen nieuw ram krijgen, of iig alle spellen zouden het net zo goed doen op een oude gba. Want volgens mij zijn ze verplicht om voor een console een bapaaldee tijd lang games te gaan maken
1 woord: BAGGER-ET- schreef op 10 oktober 2002 @ 17:04:
weet iemand hoe tekken is. Vond het altijd wel stoer maar ik weet niet hoe hij op de advance is
Geen 'echte' verplichting, maar als ze nu al geen games voor de oude gba gaan maken dan lopen ze een heleboel verlies want iedereen die dus net een gba heeft gaat niet nog 1 kopen voor de nieuwe spellen. Het is geen pc.Walkman schreef op 10 oktober 2002 @ 17:31:
[...]
Dat lijkt me dus totaal niet zo.....ze hebben totaal geen verplichting....kijk naar bv. virtua boy.....hebben ze heel snel laten vallen.....dat van dat ram heb ik al op redelijk veel sites gelezen....ben benieuwd....schijnt in de nieuwe edge informatie over te staan en ik geloof dat morgen een press-release van nintendo komt...
Verwijderd
Verwijderd
Er zou ook een cd add-on komen voor de SNES, die was in ontwikkeling met Sony. Maar toen is de ontwikkeling gestopt en is Sony alleen verder gegaan... Resultaat: PSX.Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 19:50:
Ik weet wel dat de gemiddelde Nintendo blad enorm goed geruchten kunnen verspreiden waar niets van waar was. Zo zou er een SNES CD addon komen net zoiets als de MEGA CD bij Sega maar heeft nooit het daglicht gezien. Zo werd in 1993 ofzo al beweert dat er in 6 maanden tijd en GBC zou komen. Het heeft nog een hele tijd geduurt
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ik zie alleen een kruisje.. iemand een nieuwere link?Walkman schreef op 11 oktober 2002 @ 16:26:
Zie deze thread met artikel en concept tekening van de nieuwe GBA
http://forum.edge-online....pic.php?t=23451&start=105
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq