Blaatschaap11 schreef op 29 september 2002 @ 00:14:
Als je zoveel geld uitgeeft aan zo`n flash"ding" dan is het beter om gewoon de spelmakers te sponsoren door de goede spelen legaal te kopen. Mariokart en Super Marioworld zijn toch de twee van de drie beste snes games die er gemaakt zijn. De derde uit de top3 komt ook naar de GBA --> Zelda III: a link to the past.
Helemaal mee eens! Ik heb na een Gamegear en Gameboy Color nu sinds een paar maanden een gba en ik vind het leuk om af en toe een spel te kopen. Doordat de spellen zo duur zijn, word je vanzelf selectief. Voordat ik een spel koop, lees ik eindeloos recensies op internet, waardoor ik alle spellen die ik koop ook echt leuk vind. Als ik een flash apparaat zou hebben, zou de lol er snel af zijn. Nu ben ik al weken bezig met Mario Kart en Golden Sun. Als je honderd of meer spellen zomaar hebt, speel je ze toch minder intensief, denk ik.
Spellen die achteraf toch niet bevallen verkoop ik weer, zoals Super Mario World en Sonic. Ik vond het allebei echt leuke spellen, maar platform is toch niet mijn genre.
Ik heb nu Golden Sun, Mario Kart en Columns Crown (minder leuk in vergelijking met de originele Columns op de Gamegear), en wacht op Zelda

Golden Sun 2 en een Mario RPG.
edit:
Met ports heb ik geen enkel probleem, de SNES tijd heb ik overgeslagen en op deze manier is het een leuke 2e kans om die spellen alsnog te leren kennen. Daarnaast houd ik het voorlopig bij de handhelds, die kan ik makkelijker verstoppen

als ik visite krijg, als ik een console neem lacht het bezoek mij uit:/