Toon posts:

Gameboy advance's grote topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dat er te weinig over dit prachtige apparaatje gepraat wordt, dus bij deze alles wat je te zeggen hebt over dit ding kun je hier dumpen.

Ik heb trouwens ook een vraagje: wanneer komt Golden sun 2 uit in nederland?
want daar ben ik op aan het wachten want aan deel 1 heb ik iets van 80 uur aan verspeeld (letterlijk en figuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het grote gamecube topic wordt ook over de GBA gepraat hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m'n GBA weggeven. :r ding, klein scherm, ziet niks enzo. weg ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf vind het ook niets aan.
Nofi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hier alleen maar als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
GBA is gaaf... Maar 80 uur aan golden sun ???? dan speel je erg langzaam. Ik was al level 55 + alles wat je kan doen in 30 uur.

1 van de nadelen van golden sun: VEEEL te kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook al ruim een jaar eentje,maar vertik het om zoveel geld uit te geven aan de games. Voor dat geld heb ik bijna een GameCube game. Nu schaf ik toch maar Mario Kart aan omdat ik die wel wil hebben

Hebben jullie mario kart en zoja wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 27 september 2002 @ 11:59:
GBA is gaaf... Maar 80 uur aan golden sun ???? dan speel je erg langzaam. Ik was al level 55 + alles wat je kan doen in 30 uur.

1 van de nadelen van golden sun: VEEEL te kort
Vandaar dat ik op deel twee wacht en ik heb 80 uur gespeeld maar wel drie keer uitgespeeld omdat ik me verveelde op de vakantie en had maar een spel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mario kart is een goed spel.
Maar niet echt mijn stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 12:00:
Ik heb er ook al ruim een jaar eentje,maar vertik het om zoveel geld uit te geven aan de games. Voor dat geld heb ik bijna een GameCube game. Nu schaf ik toch maar Mario Kart aan omdat ik die wel wil hebben

Hebben jullie mario kart en zoja wat vinden jullie ervan?
Ik heb Mario kart en wil hem wel kwijt waar woon je en hoeveel wil je er voor geven .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja mario kart is wel kewl maar ik heb hem te vaak gespeeld en alles al gehaald dus er is nix meer aan voor mij. Maar in het begin is het echt een super spellletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 12:03:
[...]

Vandaar dat ik op deel twee wacht en ik heb 80 uur gespeeld maar wel drie keer uitgespeeld omdat ik me verveelde op de vakantie en had maar een spel bij.
Oow zo :)

Ik heb geprobeerd 2e keer te spelen maar vind het niet boeiend genoeg voor 2e keer.

Golden Sun 2 komt in usa ergens in Januari. Ik weet niet wanneer in europa maar je kan importen natuurlijk. De meeste gameshops (goede, dus geen bart smid of intertoys e.d.) bestellen daar wel een vooraad van om hier in nederland te verkopen. Ik had golden sun ook zo gekocht. Koste 140 gulden ipv. 99 nu Maar dan had ik hem wel 4 maand eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem al van iemand overnemen dus ff kijken of dat doorgaat, anders hoor je het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 12:07:
Ik kan hem al van iemand overnemen dus ff kijken of dat doorgaat, anders hoor je het wel :)
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig hoef ik geen zorgen maken over de prijs van de games. Ik heb nl een flash rom waarop je de gba roms op kan zetten. >:)

Heeft er misschien iemand al de Afterburner in zijn GBA gebouwd? Voor diegen die niet weten wat een afterburner is, check deze site: http://www.tritonlabs.com/
Het is een lampje/lichtje die in de GBA moet worden gebouwd.
Voorbeeldjes:

Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/~vindogg1/23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/~vindogg1/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/~vindogg1/33.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 12:19:
Gelukkig hoef ik geen zorgen maken over de prijs van de games. Ik heb nl een flash rom waarop je de gba roms op kan zetten. >:)

Heeft er misschien iemand al de Afterburner in zijn GBA gebouwd? Voor diegen die niet weten wat een afterburner is, check deze site: http://www.tritonlabs.com/
Het is een lampje/lichtje die in de GBA moet worden gebouwd.
Voorbeeldjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe duur is zon flash rom? rond de 200 euro ofzow toch? Das iets te veel voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-10 19:23
Heb ook een flashkit.. Kostte toen 400 gulden all-in voor 128mb ready-to-go set via cd64.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
  • Laatst online: 14:46
Ik heb een gba met mario kart... leuk spel :)

Ik wou dus ook zo'n flash rom gaan kopen bij futurezone maar om de 1 of andere duistere reden worden die niet meer geleverd :/

Zijn er nog andere winkels in nederland die die dingen leveren :? (behalve psxshop want die is duuuuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb ook een flash linker. Was 300 euro voor 256 megabit + linker. Heb uit nederland moeten bestellen omdat ik geen Credit card heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

sjesus 300 pleurotjes ????

das mij veels te duur.
mstarz wat heb jij er voor betaald als ik vragen mag, en welke is dat dan.

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digit7722 schreef op 27 september 2002 @ 13:12:
sjesus 300 pleurotjes ????

das mij veels te duur.
mstarz wat heb jij er voor betaald als ik vragen mag, en welke is dat dan.
Ik heb hem in vorig jaar december uit Hong Kong gehaald voor ongeveer 500 gulden. Ik weet niet precies welke merk het is (ik zit nog op mijn werk) en ik heb het al een halfjaar niet meer aangeraakt. Ik vind de GBA niet lekker spelen, omdat de beeld zo ontzettend donker is al je niet onder een lamp speelt.
Ik zal wel voor je kijken als ik weer thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Hier was toch al een topic over, maar niemand gebruikt het meer. Ik hoop dat deze toch beter gaat de gba verdient het.

Verder wacht ik nu alleen nog maar op Goldensun 2

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ding roeleert dus echt wel. Ik heb al best veel spellen. Fire pro wrestling vind ik echt een hele leuke. Eindeloos door vechten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Ik heb zelf niet zo,n dingkie ik heb de allereerste nog :D
Ja dat grote zware ding uit 1984 (alle telefoons tegenwoordig zijn nog lichter).

Maar ik heb ook alle kirby spellen voor de gameboy (en NES) en zodra er 1 spel van kirby op de GBA komt koop ik em.
Mijn oude is toch aan het overlijden (gele strepen over scherm) en mijn oude spelletjes doen het ook op de GBA dus handigheid alom.

Zijn ze trouwens ook al in de winkel te koop met backlight want ik heb er een gezien maar hij was toch wel erg donker (speelde toen MGS op de gameboy Woei ^_^ ).

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Er komt zeer binnenkort een spel van kirby :) kijk maar eens op http://gameboy.insidegamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
AAAARGH KIRBY :X

van de codemasters toch ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik wil ook wel zo'n Flash linker. Ik zag vandaag CastleVania : Harmony of Dissonance. €56.95. Vind ik iets teveel geld.

Verder speel ik er weinig op eerlijk gezegd.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
ik wil metroid fusion :9~

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
GolbeZeromus schreef op 27 september 2002 @ 16:56:
Ik wil ook wel zo'n Flash linker. Ik zag vandaag CastleVania : Harmony of Dissonance. €56.95. Vind ik iets teveel geld.

Verder speel ik er weinig op eerlijk gezegd.
Mwa valt mee, als ik games koop kijk ik niet zo naar de prijs. scheeld 7 euro met andere games.
Maar castlevania is het zeker waard, ik ben geen fan daarvan ofzo maar het speelt echt megagoed

Maar er zijn ook een heleboel spellen die niet eens het downloaden waard zijn, laat staan 50 euro. Voor de gba is te makkelijk te devven, dus heb je wat meer domme spellen er tussen zitten als andere consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Kheb laatst Snood gekocht.
Dat is wel een leuk spelletje.
Je moet bolletjes van dezelfde kleur op een rijtje van minstens 3 zien te krijgen en dan verdwijnen ze. Zijn heel veel varianten op op de PC,maar was wel leuk.
Alleen jammer dat er geen save-functie op zit en een High Score.
Was ook niet zo duur geloof ik. 20 euro bij de BS als ik het me goed herriner.

Ik zag trouwens vandaag Megaman Zero liggen bij de bart smit.
Is dat een beetje leuke titel? Vroeger heb ik wel de orginele Megaman 3 gespeeld en daar heb ik echt van genoten.
Ook moet ik Megaman EXE nog kopen (rpg), maar die is me nu nog te duur.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb een afterburner in me gba zitten, ik zal wel es wat pics maken.
en v rally is wel vet spel, speelt lekker weg.
en advance wars is ook vet verslavend, speel het nu nog steeds :P

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 20:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 19:36
Ik heb ook een GBA en ik vind het leuk dat ik het heb, maar ik speel er maar weinig mee. Maar dat komt denk ik omdat mijn pc nog leuker is :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga binnekort de platinum versie halen. Ik heb wel een vraagje werkt die Afterburner nou echt goed of is het gewoon leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driver 2 ziet er vet uit....en nu wachten op gta3 :9~ . Maar ik heb nu helemaal niks dus ik zit vast aan mario....ruilen ??? :P (supermario advance 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ha, ik heb net Super Ghouls 'n Ghosts gekregen van mijn broertje voor mijn verjaardag.

Vond ik ook altijd een cool spel op de SNES, dadelijk maar even mijn GBA onder het stof vandaan halen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mij idee heeft de big N toch wel een flink foutje gamaakt met dat "batterijbesparend nolight idee" .
Ik heb mijne verkocht na een maand ,maar zou er zeker weer 1 kopen als er met licht uitkomt .
Ik weet dat je die afterburner heb ,maar dan is de garantie ook pleite :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 11:32
Ik heb mijn GBA na twee maanden weer verkocht, vond het alleen leuk in de zomervakantie. :P
Als ik thuis zit, vind ik het leuker om met een PC of een Xbox te gamen. :)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:07

Phydomir

Dennis

Heb de mijne nog steedsa maar heb er maar 4 spellen voor, en dat terwijl ik uhm al meer als een jaar heb. Terwijl ik voor m'n Gamecube nu al 8 games heb en die is nog geen half jaar uit...

Maar goed, vind er dan ook niet super veel goede spellen op uitkomen. Ga denk ik volgend jaar alleen GS 2 en FF kopen..

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 16:55

koornee

3!

ik heb ook een GBA vorig jaar van me ouder gekregen voor kerst. Met Mario Kart erbij.

nu heb ik zelf een paar spellen erbij gekocht:
- castlevania
- V rally 3
- warioland 4
- Tony Hawk 2
- Bomberman
- Doom

nu bijna een jaar later speel ik nog vrij veel, vooral 's avonds laat voor het slapen gaan in me bedje, met een worm light en een adaptertje.

binnenkort maar eens een RPG aanschaffen, Golden Sun, Breath Of Fire ofzo.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Zullen we met z'n alleen eens kijken of er een inkoopactie te regelen is voor die Flash Linkers?

Ik wil wel zo'n 512 Mbit setje, die heeft namelijk USB ipv LPT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
GolbeZeromus schreef op 27 september 2002 @ 22:53:
Zullen we met z'n alleen eens kijken of er een inkoopactie te regelen is voor die Flash Linkers?

Ik wil wel zo'n 512 Mbit setje, die heeft namelijk USB ipv LPT.
• Usb gaat echt niet veel sneller als parralel (limiet van kaartschrijver, niet van usb poort)
• Er zijn ook wel 128 en 256 mbit kaartjes te koop met usb. Je moet gewoon een Xtreme kaart en linker hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 27 september 2002 @ 22:53:
Goed plan :)

• BlackMage
Misschien kan je die inkoop actie mengen met afterburners. Dan heb ik wel interesse

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik wil ook wel graag een Flashlinker :) I'm in als er een inkoopactie start :)

Anyway, 3 dagen geleden Castlevania: Harmony of Dissonance gekocht en het is tot nu toe mijn favoriete GBA spel! Prachtige graphics, sublieme gameplay, megasfeertje, alleen het geluid is poep. Maar dat neem je voor lief als een spel zo briljant is! Kopen!

• koornee

koornee

3!

ilyc schreef op 28 september 2002 @ 00:26:
Ik wil ook wel graag een Flashlinker :) I'm in als er een inkoopactie start :)

Anyway, 3 dagen geleden Castlevania: Harmony of Dissonance gekocht en het is tot nu toe mijn favoriete GBA spel! Prachtige graphics, sublieme gameplay, megasfeertje, alleen het geluid is poep. Maar dat neem je voor lief als een spel zo briljant is! Kopen!
ik heb deel 1 al, is deel twee dan de moeite waard? of is het meer van het zelfde?

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
koornee schreef op 28 september 2002 @ 00:38:
[...]

ik heb deel 1 al, is deel twee dan de moeite waard? of is het meer van het zelfde?
Dat hangt ervan af. Vond je deel 1 erg cool? Dan moet je 'm zeker kopen. Als je deel 1 redelijk vond is er grote kans dat je deze leuker vindt; Hij is uitgebreider, mooier en veel makkelijker hanteerbaar. Maar ja, zoals het vaak met sequels is; Het is inderdaad ietwat meer van hetzelfde.

• koornee

koornee

3!

ilyc schreef op 28 september 2002 @ 00:40:
[...]

Dat hangt ervan af. Vond je deel 1 erg cool? Dan moet je 'm zeker kopen. Als je deel 1 redelijk vond is er grote kans dat je deze leuker vindt; Hij is uitgebreider, mooier en veel makkelijker hanteerbaar. Maar ja, zoals het vaak met sequels is; Het is inderdaad ietwat meer van hetzelfde.
ik vond 1 iid erg kool, en ik heb um uitgespeeld. ik denk dat ik deel 2 ook wel ga halen.

• GZ

GZ

!!

Inkoopactie. 1 punt, ik heb geen creditcard. Ik weet niet of iemand anders zich wil "opofferen" ?

Maar als we er dan een zooitje gaan kopen, moeten we dan allemaal dezelfde nemen ivm eventuele korting? Dan hoeven we namelijk niet persé die 512 te kopen, maar kunnen we ook settlen met een 256. (Wat mij genoeg lijkt).

Tot zover zie ik dat ilyc, shocker en ik iig interesse hebben. Blackmage is geinteresseerd in de Afterburner.

Ik zie hier op gamegizmo dat een 256 Mbit kaart bijna 180 $ is. Een Afterburner kost bijna 40$.

Iemand een idee waar het goedkoper kan?

• BlackMage
GolbeZeromus schreef op 28 september 2002 @ 12:03:
Inkoopactie. 1 punt, ik heb geen creditcard. Ik weet niet of iemand anders zich wil "opofferen" ?

Maar als we er dan een zooitje gaan kopen, moeten we dan allemaal dezelfde nemen ivm eventuele korting? Dan hoeven we namelijk niet persé die 512 te kopen, maar kunnen we ook settlen met een 256. (Wat mij genoeg lijkt).

Tot zover zie ik dat ilyc, shocker en ik iig interesse hebben. Blackmage is geinteresseerd in de Afterburner.

Ik zie hier op gamegizmo dat een 256 Mbit kaart bijna 180 $ is. Een Afterburner kost bijna 40$.

Iemand een idee waar het goedkoper kan?
De wijlen lik-sang ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 19:04
Als je zoveel geld uitgeeft aan zo`n flash"ding" dan is het beter om gewoon de spelmakers te sponsoren door de goede spelen legaal te kopen. Mariokart en Super Marioworld zijn toch de twee van de drie beste snes games die er gemaakt zijn. De derde uit de top3 komt ook naar de GBA --> Zelda III: a link to the past.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Blaatschaap11 schreef op 29 september 2002 @ 00:14:
Als je zoveel geld uitgeeft aan zo`n flash"ding" dan is het beter om gewoon de spelmakers te sponsoren door de goede spelen legaal te kopen. Mariokart en Super Marioworld zijn toch de twee van de drie beste snes games die er gemaakt zijn. De derde uit de top3 komt ook naar de GBA --> Zelda III: a link to the past.
Zoon flash ding is niet om illegale spellen van internet op je gba te zetten :x
voor legale zelfgemaakte spellen ;)

Maar je hebt wel gelijk. Die spellen zijn het geld ooit waard geweest, maar nu lang niet meer. Zelda en Mario zijn gewoon ports, En die vind ik niet nog eens 50 euro waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Blaatschaap11 schreef op 29 september 2002 @ 00:14:
Helemaal mee eens! Ik heb na een Gamegear en Gameboy Color nu sinds een paar maanden een gba en ik vind het leuk om af en toe een spel te kopen. Doordat de spellen zo duur zijn, word je vanzelf selectief. Voordat ik een spel koop, lees ik eindeloos recensies op internet, waardoor ik alle spellen die ik koop ook echt leuk vind. Als ik een flash apparaat zou hebben, zou de lol er snel af zijn. Nu ben ik al weken bezig met Mario Kart en Golden Sun. Als je honderd of meer spellen zomaar hebt, speel je ze toch minder intensief, denk ik.
Spellen die achteraf toch niet bevallen verkoop ik weer, zoals Super Mario World en Sonic. Ik vond het allebei echt leuke spellen, maar platform is toch niet mijn genre.
Ik heb nu Golden Sun, Mario Kart en Columns Crown (minder leuk in vergelijking met de originele Columns op de Gamegear), en wacht op Zelda :9 Golden Sun 2 en een Mario RPG.
edit:
Met ports heb ik geen enkel probleem, de SNES tijd heb ik overgeslagen en op deze manier is het een leuke 2e kans om die spellen alsnog te leren kennen. Daarnaast houd ik het voorlopig bij de handhelds, die kan ik makkelijker verstoppen ;) als ik visite krijg, als ik een console neem lacht het bezoek mij uit:/

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
trouwens kwam er nou wel of niet een Final Fantasy op de gameboy advance?

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat zijn nu echt dikke gave games op de gba ? kep wario land 4 die is bruut!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
robertos schreef op 29 september 2002 @ 01:59:
Ja, kheb hem ook al gezien op ebay en een screenie in het Grote FFX topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
Als er een inkoopactie zou komen voor een flash kaar doe ik wel mee :)

Ik koop echter wel gewoon de games die ik echt goed vind hoor... toen ik hem kocht heb ik Mario Kart er maar bij gekocht en heb er zeker geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
__00__ schreef op 29 september 2002 @ 11:09:
[...]

Ja, kheb hem ook al gezien op ebay en een screenie in het Grote FFX topic
Die screeny heb ik gemaakt. Is gewoon pocketnes + FF3 (nes emulator)
En het spel is nog niet uit dus ebay kan em niet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertos schreef op 29 september 2002 @ 01:59:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/parain/ffta.jpg

En er komt ook een GBA-versie van Final Fantasy Crystal Chronicle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk trouwens het meeste uit naar

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/images/m/metroidfusion_gba_game.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik kijk uit naar alle rpg's die uitkomen voor advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saven lijkt nog altijd een probleem te zijn bij zo'n flash linker. Ik zie het al op verscheidene site verschijnen dat de rom corrupt raakt bij het saven van data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:47:
saven lijkt nog altijd een probleem te zijn bij zo'n flash linker. Ik zie het al op verscheidene site verschijnen dat de rom corrupt raakt bij het saven van data.
Je moet het ook goed doen he :)

Gebruik pogoshell (:9~) of littewriter en saven werkt perfect, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Hmmz, ik zou ook heel graag een flash advance setje willen. Maar natuurlijk zijn we weer niet in het bezit van een credit card :(. Weet er iemand een nederlandse site voor dit soort spullen die ook een beetje normaal aan de prijs is?

Verder is en blijft de GBA een geniaal ding. Zeker voor mensen die toch wel van de "retro" games houden. Nouja retro, maak van retro maar super nintendo. Waar ik erg benieuwd naar ben is of er in de toekomst ook games van bijvoorbeeld de oude megadrive worden geport. Aangezien sega toch niet meer in de console buisiness zit en de GBA zowat een handheld monopolie heeft. Ik zou heel graag de streets of rage serie willen zien op de GBA. Maarja dat zal wel niet gebeuren, hopen kan gelukkig altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een manager spel bestaat voor GBA? bijv Champions chip manager of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow gaaf ... Metriod Fusion en Final Fantasy Chronicles. :) Kan niet wachten tot ze uitkomen. Voor deze twee games trek ik graag mijn portemonee open. Zijn er nog rumors mbt tot een GBA versie van Zelda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 21:33

-ET-

Phone Home

ik heb sinds 2 maanden ook een GBA en heb inmiddels de volgende spellen.

- Supermario World
- Mario Kart
- Sonic
- Astrix en obelix (kut want je kan niet saven)
- Tony Hawk

Ik vind het gewoon een heel stoer apparaat. Speelt lekker enzo. Ik ben alleen nog wel op zoek naar een opberg tasje en van die plastics doosjes voor de games.

Maar zoals ik hier lees is Golden Sun een hele goede game.

Wat betreft de Zelda, in December komt Zelda uit (port van de SNES) maar die wil ik wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht net zo als iemand hierboven op alle GBA RPG's
Maar vooral op golden sun en FF chronicles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
Ik hoop ook nog steeds op een waardige opvolger van Streets of Rage II :9~
En dan multilinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
BlackMage schreef op 29 september 2002 @ 18:56:
[...]

Je moet het ook goed doen he :)

Gebruik pogoshell (:9~) of littewriter en saven werkt perfect, geen enkel probleem.
nee... geen littlewriter.... die had bijna een jaar geleje mijn gloednieuwe 256Mbit kaart bijna gesloopt. Ik kon er niks meer opzetten nadat ik hem had leeggehaald met littlewriter. Ik kon hem ook niet meer formatteren (bad blocks, CRC error). Ik zou het ook echt niet meer weten hoe ik het heb opgelost... maar na 3 dagen ofzo deed ie het weer.

Nooit meer littlewriter voor mij... littlewriter krijgt van mij een dikke -10 :r

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

FF lijkt mij inderdaad ook heel kewl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF wordt zeker mooi. screenies:
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/news/09/24/fftacticsgba_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/news/09/24/fftacticsgba_screen008.jpg

En niet te vergeten Lord of the Rings

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/pcnews/200207/18/lotr2t_screen004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/pcnews/200207/18/lotr2t_screen002.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2002 09:11 . Reden: Ik had me vergist ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
gnimmeL_kraD schreef op 30 september 2002 @ 15:08:
[...]

nee... geen littlewriter.... die had bijna een jaar geleje mijn gloednieuwe 256Mbit kaart bijna gesloopt. Ik kon er niks meer opzetten nadat ik hem had leeggehaald met littlewriter. Ik kon hem ook niet meer formatteren (bad blocks, CRC error). Ik zou het ook echt niet meer weten hoe ik het heb opgelost... maar na 3 dagen ofzo deed ie het weer.

Nooit meer littlewriter voor mij... littlewriter krijgt van mij een dikke -10 :r
Nooit problemen gehad met little writer hoor.

Maar ik gebruik op het moment gewoon pogoshell in combinatie met dat standaard flashtooltje. Nadeel is alleen dat je je hele kaart opnieuw moet flashen als je 1 spel erbij/eraf wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 22:51
Ik weet nu wat iedereen bedoelt met het "veel te kort" van Golden sun...

to be continued... voel me alsof ik een dure demo gespeeld heb :/

Maar heb nu Advance Wars en Mario Kart gekocht... kannik me weer wat uren vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo anyone??? Ziet er wel wijs uit voor de GBA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 19:36
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 15:57:
FF wordt zeker mooi. screenies:
[afbeelding]

[afbeelding]

En niet te vergeten LoD

[afbeelding]
[afbeelding]
Final Fantasy op de GBA lijkt me heel cool :)
Hopelijk zit er een beetje (veel) actie in.
En ik weet niet wat ik van LoD moet verwachten, maar het ziet er leuk uit.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

LoD op de gameboy ...... wouw die mot ik hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Wat is LoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Errug leuk, LoD en FF, de 2 beste games die ik ken. Nou ja iig 2 van de besten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er naar uit dat de Rare GBA-games die al in de maak waren zoals Sabrewulf en Diddy Kong Pilot toch nog gewoon uitkomen, ook al heeft Rare zich bij Microsoft aangesloten. Gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Das de uitbereiding van Diablo 2 (lord of Destruction)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat er veel man RPG het beste en leukste genre vinden op de GBA, en dat er ook veel op wachten. Mischien een idee voor een topic ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
mja, dat was ook HET genre op de vorige Ninento Consoles (*denkt terug aan de snes*)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

is Secret of mana/evermore niet op de GBA te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:55:
In het grote gamecube topic wordt ook over de GBA gepraat hoor :P
Heet jij toevallig Nick? >:)
Ja, ik heb Mario Kart en vindt 't best wel een gaaf spel! Echt grappig :) Net als Moto GP, woeiii

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dit apparaatje voor de GBA lijkt me echt super!

http://www.blaze-gear.com/g2_012.htm

Je kunt er TV mee kijken en DVD/GC/PS2 noem maar op! Op aan sluiten...
Enige nadeel vind ik de 4 AA's :/

maar goed... tlijkt me de moeite best waard...

Afbeeldingslocatie: http://www.blaze-gear.com/g2_012.jpg

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

beetje veel geld he voor zo'n draagbare tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jeps maar hij ruled :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Beetje gejat van de Sega Gamegear daar kon je nl. ook tv op kijken met een speciale add-on

maargoed....
'k zit er nog steeds sterk over te denken een GBA te kopen... maarja dat doe ik dan ook weer over de Gamecube en de X-box en ik wil eigenlijk ook wel een Geforce 4... Pffff wat moet je als student toch een boel moeilijke keuzes maken :p |:(

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 01 oktober 2002 @ 12:31:
[...]

Heet jij toevallig Nick? >:)
Ja, ik heb Mario Kart en vindt 't best wel een gaaf spel! Echt grappig :) Net als Moto GP, woeiii
Eej Arie! Ik krijg hem ook binnenkort maar et is wel een kewl spelletje :) Vrijdag lekker mario sunshine op mn GC

Trouwens die screens waren niet van LoD maar vam LotR. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
Mwah ik vind zoon tv altijd een beetje crap op een handheld. Wat krijg je dan ned1/2/3 met het journaal/kro/ncrv/vpro :Z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Pauwl schreef op 01 oktober 2002 @ 14:58:
Mwah ik vind zoon tv altijd een beetje crap op een handheld. Wat krijg je dan ned1/2/3 met het journaal/kro/ncrv/vpro :Z :P
Ik heb gelezen dat er een antenneaansluiting op zit, waarin je de kabelcoax kunt aansluiten. Maarja, dan kun je beter een gewone tv aansluiten.
Wel weer handig in combinatie met een mobiele satellietschotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dat tvtje is wel makkelijk maar grootste nadeel is dat ie zo snel leeg is.

En -et- volgens mij komt er wel een secret of mana aan voor de gba. Don't shoot me if I'm wrong though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

zal wel een port worden van de snes zeker. nah maakt ook niet uit die was ook vet stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
nee volgens mij iets nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Secret of Mana is in Japan uit onder de naam Seiken Densetsu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

is dat een port of een compleet nieuwe verhaal..... En weet je wanneer hij misschien naar europa komt?

Weet trouwens iemand een goede winkel waar je games kan kopen. onze FRS en Bartsmit hebben niet veel. Online zou fantastisch zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op 01 oktober 2002 @ 15:16:
is dat een port of een compleet nieuwe verhaal..... En weet je wanneer hij misschien naar europa komt?

Weet trouwens iemand een goede winkel waar je games kan kopen. onze FRS en Bartsmit hebben niet veel. Online zou fantastisch zijn
dvdboxoffice.com, alle games kosten 35 oiros en worden gratis thuisbezorgd....
Alleen duurt het verzenden wel langer dan in Nederland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

en dat is met creditcard ofzow??

35 euro zei je. Ik zie games vna soms 67 US dollar. Dat vind ik geen 35 euro.

plus die site is retetraag. heel veel disconnecties omdat de server het niet aankan.

[ Voor 0% gewijzigd door -ET- op 01-10-2002 15:34 . Reden: extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op 01 oktober 2002 @ 15:20:
en dat is met creditcard ofzow??
Yep, das eigenlijk het enige nadeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou veel suc6 met de japanse lappen tekst :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.