tja wat had je verwacht een portable xbox
Ik vind het een heel mooi ding. Zeker als je het bvergelijkt met de draagbare dingen die er zijn/waren (GB GBC Lynx Gamegear zijn er nog meer??)
GB Pocket, GB Light, Game Park, Sega Nomad, Game Axe en wellicht ben ik er nog 1 vergeten-ET- schreef op 16 oktober 2002 @ 17:00:
tja wat had je verwacht een portable xboxIk vind het een heel mooi ding. Zeker als je het bvergelijkt met de draagbare dingen die er zijn/waren (GB GBC Lynx Gamegear zijn er nog meer??)
kijk dat bedoel ik (van de helft heb ik nog nooit gehoord maar dat kan aan mij liggen)
Verwijderd
Heeft iemand Grand Theft Auto voor de GBA? Ik vind hem wel geinig op het eerste gezicht, maar heb nog niet lang gespeeld. Brengt wel het GTA1-gevoel terug...
Maar voel me wel weer enigszins vern##kt doordat andermaal Europa wordt achtergesteld op de USA: je krijgt er geen plattegrond bij.
Niet dat die essentieel is voor het spelen, maar ik wordt er een beetje moe van dat uitgevers steeds vaker Europa achterstellen. (Bijvoorbeeld EA door de Sports-serie (buiten Fifa) in Europa niet Xbox Live-enabled te maken).
Maar voel me wel weer enigszins vern##kt doordat andermaal Europa wordt achtergesteld op de USA: je krijgt er geen plattegrond bij.
Verwijderd
Er is een veel nieuwer Gameboy Advance topic waar je terecht komt, namelijk Het Grote GBA Topic Deel 3
Dit topic is gesloten.
![]()