heeft hier iemand nog een nederlandse server draaien of..?
Verwijderd
Geen idee, maar als je ASE gebruikt staan er als het goed is een stuk of 10 NL serversDeadKnight schreef op 29 september 2002 @ 12:38:
heeft hier iemand nog een nederlandse server draaien of..?
hm heb jij de links
[This space is for rent]
Of druk op de c toets en je ziet je vliegtuig schuin van achteren of van voor.bobo1on1 schreef op 28 september 2002 @ 21:39:
[...]
Ik weet niet of dit al gezegd is (ga niet al die pagina's doorlezen) maar als je gewoon ff op f9 drukt dan verdwijnt die cockpit en zie je een hoop meer
Hmz ik heb problemen met mn geluid. Ik heb in de readme gekeken maar hij staat niet bij de kaarten met known issues. Ik heb een Creative SoundBlaster Live! Value.
Probleem: gedurende onbepaalde tijd begint zomaar opeens het geluid te kraken. Dit heb ik alleen in-game.
Iemand oplossing?
Probleem: gedurende onbepaalde tijd begint zomaar opeens het geluid te kraken. Dit heb ik alleen in-game.
Iemand oplossing?
Verwijderd
zelfde probleem hierzo met een sb 128 pci, kheb net nieuwe drivers gedownlaod dus ik kijk ff hoe die dan werktHaPpY_MuShRoOm schreef op 29 september 2002 @ 15:32:
Hmz ik heb problemen met mn geluid. Ik heb in de readme gekeken maar hij staat niet bij de kaarten met known issues. Ik heb een Creative SoundBlaster Live! Value.
Iemand oplossing?
wow ik begin steeds beter te worden. en ik heb ook steeds minder last van lag
zit op elke server altijd wel in de top 3 spelers.
favored class : Engineer
2nd : Scout
favored weapon : Tiger tank
2nd : Jeep
Ik probeer een tiger tank (of een andere tank) te pakken te krijgen -> kamp bezetten
en bij schade hiden achter een huis/heuvel en de tank weer repairen
zo houd ik het een hele ronde uit zonder ook maar 1 keer dood te gaan
zit op elke server altijd wel in de top 3 spelers.
favored class : Engineer
2nd : Scout
favored weapon : Tiger tank
2nd : Jeep
Ik probeer een tiger tank (of een andere tank) te pakken te krijgen -> kamp bezetten
en bij schade hiden achter een huis/heuvel en de tank weer repairen
zo houd ik het een hele ronde uit zonder ook maar 1 keer dood te gaan
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Het forum geloof ik alleen.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 16:39:
Is de site van de GoT clan eral?
drivers van creative installeren .... voldeed bij mijHaPpY_MuShRoOm schreef op 29 september 2002 @ 15:32:
Iemand oplossing?
Niet schieten wel boms droppen.mitchel schreef op 29 september 2002 @ 17:16:
ben nu in level 3 maar kan ik die grote schepen kapot schieten met bommenwerper?
He welke geluids kaards geeft geen extreme vertraging in BF1942?
Ik gebruik nu de terratec dmx-fire1024 met de nieuwste drivers voor winxp.
Bij gebruik van deze geluids kaard krijg ik 30fps drop.
dus met geluid aan haal ik 3fps en zonder sounds 33fps.
Thy will see the light...
nemesiss kan je een server opzetten

hoeft niet noodzakelijk
hoeft niet noodzakelijk
[This space is for rent]
ja, had ik ook. hardware acceleration aanzetten. staat op pagina 7 dacht ik van dit topicHaPpY_MuShRoOm schreef op 29 september 2002 @ 15:32:
Iemand oplossing?
TMAXTINT
Ok thx iedereen die gereageerd heeft op mijn geluidskaart probs, ik ga nu ff uitproberen met hardware acc. 
Edit: it works
Edit: it works
Verwijderd
again.
iemand een id wrom bij mij hardware acc. uit staat, en ik hem ingame nie aan kan zetten??
iemand een id wrom bij mij hardware acc. uit staat, en ik hem ingame nie aan kan zetten??
Verwijderd
Kijk je bestanden onder de map settings eens na of ze niet op alleen lezen staan, en tijdens het spelen kun je dat volgens mij niet veranderen dan moet je de level eerst opnieuw opstarten.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 20:07:
again.
daar zal het echt niet aan liggen... dit probleem heeft te maken met drivers van je audiokaartje....Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 20:10:
[...]
Kijk je bestanden onder de map settings eens na of ze niet op alleen lezen staan, en tijdens het spelen kun je dat volgens mij niet veranderen dan moet je de level eerst opnieuw opstarten.
Mailtje sturen naar EA games? Met bewijs dat je het spel gekocht hebt, dan krijg je zeker wel een nieuwe.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 12:09:
ik zit nog steeds met het probleem dat mijn key gegenerated is door iemand en dat ik met mijn officiele key gewoon niet meer online kan spelen
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
het is vrij simpel... er mag op het forum niet over illegale spullen gepraat worden. en wat is het downloaden van een clip??? ( voor de erg domme mensen onder ons: illegaal)Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 12:18:
[...]
en??
heb hem even door gekeken maar er staat niks over in dat ik dat niet mag vragen.
wat is het probleem?

Verwijderd
Klopt, ik heb onboard sound, en die ondersteunt het ook niet, dus waarschijnlijk heeft Plopke dat ook..._MaLa_ schreef op 29 september 2002 @ 20:13:
[...]
daar zal het echt niet aan liggen... dit probleem heeft te maken met drivers van je audiokaartje....
Ik heb ook knabbel&babbel sound, maar ja, (nog) nx aan te doen...
hier werkt het ook niet sb live 1024 met standaard drivers win2000... het spel laggt hier altijd echt bagger weet nog steeds niet waar door het komtVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 20:20:
[...]
Klopt, ik heb onboard sound, en die ondersteunt het ook niet, dus waarschijnlijk heeft Plopke dat ook...
Ik heb ook knabbel&babbel sound, maar ja, (nog) nx aan te doen...
Gatverdamme zeg! Wat zijn het ook een stelletje trieste figuren bij EA!
Sinds een dag of wat zijn er nog maar een paar EA UK servers up. En daarvan werken er maar een stuk of 2
Als ik probeer te connecten met de andere servers in de lijst krijg ik melding dat de server vol zit terwijl hij HELEMAAL leeg is.
Op de 2 werkende EA UK servers kan ik al helemaal niet komen want het is zooooo stervens druk, echt belachelijk het is gewoon niet mogelijk om nu online te spelen. Bah wat baal ik hiervan! Heb ik dan voor niks die 50 euro uitgegeven ?
Eerst effe een berg goeie servertjes opzetten in de UK, en als het spel de eerste paar weken flink verkocht heb het grootste deel van de servers offline halen! Damn wat doortrapt zeg
Sinds een dag of wat zijn er nog maar een paar EA UK servers up. En daarvan werken er maar een stuk of 2
Op de 2 werkende EA UK servers kan ik al helemaal niet komen want het is zooooo stervens druk, echt belachelijk het is gewoon niet mogelijk om nu online te spelen. Bah wat baal ik hiervan! Heb ik dan voor niks die 50 euro uitgegeven ?
Eerst effe een berg goeie servertjes opzetten in de UK, en als het spel de eerste paar weken flink verkocht heb het grootste deel van de servers offline halen! Damn wat doortrapt zeg
er zijn super goede servers ook in NL gewoon all seeying eye downen of gamespy en er gaat een wereld voor je open
screenshot zijn toch te maken met de "End"-toets?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
denk jij je grote dosis BF1942 humor gehad tehebben, moet je vooral dit ff zien : http://www.xs4all.nl/~plugit/bf1942/ staan duidzende plaatjes op van ascari en ik net.. echt zitten vet cooooooole pics bij vet lol
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Voor die Enimen-clip; Het grote Bf1942 topic deel V
Ik zit vast op iwo jima. Die amerikanen pakken die vlag op the beach maar ik kan em niet terug winnen. Hoe?
Life goes as it goes.
Brilson666 schreef op 30 september 2002 @ 03:13:
Ik zit vast op iwo jima. Die amerikanen pakken die vlag op the beach maar ik kan em niet terug winnen. Hoe?
Da's een bug, en wel een hele stomme.
Verwijderd
Dat is GEEN bug, heb het ergens gelezen (boekje of readme) dat Iwo Jima EN Omaha Beach allebei een spawnpoint hebben die niet terug verovert kan worden door de Axis, vanwege de moeilijkheid ofzo.
Verwijderd
Wie weet bij welke winkel de game het goedkoopst is? Heb gehoord dat ie bij Mediamarkt 40 euro is, kan iemand dat bevestigen?
ik kheb hem bij dixons voor 49,95 pleuro
offtopic:
was tweakers en forum net ff uit de lucht, kon er niet op
was tweakers en forum net ff uit de lucht, kon er niet op
[This space is for rent]
Ja die gebruik ik ook, maar toch blijft het jammer dat die servers van EA offline zijn gehaald, misschien is het tijdelijk, misschien permanent. Maar vooral omdat het gisteravond natuurlijk zondagavond was, was het echt gruwelijk druk._MaLa_ schreef op 29 september 2002 @ 20:35:
er zijn super goede servers ook in NL gewoon all seeying eye downen of gamespy en er gaat een wereld voor je open
En vooral op die momenten erger ik me dood aan die klote CD checks bij het laden van een level of het starten van het spel.
Denk je namelijk net een gaatje te hebben gevonden op een server, wil je connecten en tegen de tijd dat het spel is opgestart zit ie alweer vol.
mediamarkt is ie 40 euro ja.. ik heb em bij bart sjit gekocht voor 49,95 euro
trouwens vette screenies, damage
trouwens vette screenies, damage
ja ok dat zou ik nog logisch vinden maar hoe win ik die map? Ik win met een minor victory en das niet goed genoeg. Daarna zegt ie axis lost the war en moet ik em overnieuw doen. Iemand tips?Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 07:42:
[...]
Dat is GEEN bug, heb het ergens gelezen (boekje of readme) dat Iwo Jima EN Omaha Beach allebei een spawnpoint hebben die niet terug verovert kan worden door de Axis, vanwege de moeilijkheid ofzo.
Trouwens ik kan bij video nie hoger dan 800*600*32?
Life goes as it goes.
bah nog steeds last van het feit dat als je vooruit gaat dat in schokken kan gebeuren, spring je ineens naar links of ga je een heel stuk vooruit.
settings: sound hardware acceleration staat aan.
video op medium en low geprobeerd.
ping < 500
wat kan het nog zijn?
en
systeem kijk onderaan alleen ram is nu 512 maar dat zou toch genoeg moeten zijn
ping < 500
wat kan het nog zijn?
en
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Verwijderd
Dat is nou lagdread schreef op 30 september 2002 @ 11:56:
bah nog steeds last van het feit dat als je vooruit gaat dat in schokken kan gebeuren, spring je ineens naar links of ga je een heel stuk vooruit.
ping < 500
wat kan het nog zijn?![]()
en
ok maar wat doe je eraan, systeemeisen zijn toch ok
heb ook detonators draaien
en heb sound settings ook nog eens op 22 hertz
gezet
heb ook detonators draaien
en heb sound settings ook nog eens op 22 hertz
gezet
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Ligt aan je verbinding: betere server vinden.
waar vind je een ping van 30/40
ik heb effe gezocht naar de 'all seeying eye' maar daar moet je voor betalen ,not?
ik heb effe gezocht naar de 'all seeying eye' maar daar moet je voor betalen ,not?
[ Voor 0% gewijzigd door dread op 30-09-2002 14:05 . Reden: ASE edit ]
ping van 200 - 300 is te doen, ik kan het weten want fat heb ik dus altijd en ik ben zeker niet de slechtsteVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 13:22:
Een ping van 200/300 is niet erg lekker. Zelf heb ik meestal 30/40 met mn ADSL lijntje.
TMAXTINT
ok ik wil dus op gameserver.nl
62.212.74.25
62.212.73.106
could not find server
tja
welke ned servers zijn er dan nog
ik speelde laast via een kabel ipv adsl, ging allemaal perfect (was ook op een high-end system) maakte niet uit welke server. nooit lag.
ik heb lag op elke server echt elke server waar ik tot nu toe op geweest ben.
klootezooi
62.212.74.25
62.212.73.106
could not find server
tja
ik speelde laast via een kabel ipv adsl, ging allemaal perfect (was ook op een high-end system) maakte niet uit welke server. nooit lag.
klootezooi
Verwijderd
Ikzelf heb 1 keer de SP gedeelte doorgelopen op easyBrilson666 schreef op 30 september 2002 @ 10:23:
[...]
ja ok dat zou ik nog logisch vinden maar hoe win ik die map? Ik win met een minor victory en das niet goed genoeg. Daarna zegt ie axis lost the war en moet ik em overnieuw doen. Iemand tips?
Trouwens ik kan bij video nie hoger dan 800*600*32?

Het is gewoon alle vlaggen veroveren volgens mij, alleen die op het strand kan je dus niet doen, maar dan moeten de spawnpointen wel gewoon sneller naar beneden gaan.
En dat je video niet hoger kan dan 800x600x32 misschien een refreshrate fix progje geinstald
al eens aan andere verbinding hgedacht?dread schreef op 30 september 2002 @ 14:10:
ok ik wil dus op gameserver.nl
62.212.74.25
62.212.73.106
could not find server
tja
klootezooi
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
single player is handig om offline met wat wapentuig te trainen en mappen te verkennen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
yep alleen ik ga dan op eigen server met ascariKaMiKaZe schreef op 30 september 2002 @ 15:41:
single player is handig om offline met wat wapentuig te trainen en mappen te verkennen
Verwijderd
Ik heb de single player nog nooit gedaan , met wapens kloten doe ik wel op mn clanserver.
Help ik heb een probleem, nl: Ik kan niet online spelen met BF1942
ook niet meer met de demo
Alles doet het, behalve BF1942 (zowel demo als origineel <41 eur bij makro
>) en GameSpy Arcade
Iemand weet hoe dit komt? Ik zit via LAN (crossover)
man o man elke keer als ik wat post switch die naar volgende nr.
Nog een keer mijn vraag:
dus met geluid aan haal ik 3fps en zonder sounds 33fps
Nog een keer mijn vraag:
dus met geluid aan haal ik 3fps en zonder sounds 33fps
Ik heb zero problemen met mijn Creative SB Live! Value, en bij de Audigy Platinum van een vriend merken we ook totaal nix... met andere kaarten heb ik nog geen ervaring
Ik word helemaal gek van de low fps die ik in bf1942 haal.
all tests in 1024x768 16bit medium detail.
Met disable sounds:
33FPS
Met sounds op highdetail en hardware accel on:
3 FPS
Met sound op medium detail en verder alles low in sounds:
15FPS
Specs:
winxp pro eng
Duron 800mhz
384mb sdram
Hercules geforce3-ti200 met nieuweste detenator drv
abit kt7 mobo
Denken jullie dat als ik nu snel even naar een cp shop ga en een duron 1300mhz koop dat ik wat sneller BF1942 kan draaien?
verschil tussen een duron 800 en 1300 is volgens wat bench marks op internet toch best veel.
bv Q3 in Q3 scheelt het 40FPS
En als ik de rest van de game benchmarks mag geloven dan scheel het gemiddelt bij elke game zo'n 20 FPS tussen de duron 800 en 1300.
Geintje zou 67 euro kosten.
Ik heb nog 50 minuten om te beslissen en dan zijn de winkels dicht.
Helaas kan ik er geen athlon xp in douwe in die oude mobo.
all tests in 1024x768 16bit medium detail.
Met disable sounds:
33FPS
Met sounds op highdetail en hardware accel on:
3 FPS
Met sound op medium detail en verder alles low in sounds:
15FPS
Specs:
winxp pro eng
Duron 800mhz
384mb sdram
Hercules geforce3-ti200 met nieuweste detenator drv
abit kt7 mobo
Denken jullie dat als ik nu snel even naar een cp shop ga en een duron 1300mhz koop dat ik wat sneller BF1942 kan draaien?
verschil tussen een duron 800 en 1300 is volgens wat bench marks op internet toch best veel.
bv Q3 in Q3 scheelt het 40FPS
En als ik de rest van de game benchmarks mag geloven dan scheel het gemiddelt bij elke game zo'n 20 FPS tussen de duron 800 en 1300.
Geintje zou 67 euro kosten.
Ik heb nog 50 minuten om te beslissen en dan zijn de winkels dicht.
Helaas kan ik er geen athlon xp in douwe in die oude mobo.
Hmmm ik verwacht niet dat het echt veel zal helpen. Je kunt beter een XP kopen met een nieuw mobo/geheugen. Dat wilde je niet horen, maar ja... Ik verwacht niet echt dat je het zult merken.
Ik heb trouwens een duron 700 met gf2 mx en 256 mb en ik draai weliswaar in 800x600 maar ik haal vaak rond de 25-30 fps.
TIP: doe minder bots! ik had een x iets van 230% bots ofzo en het schokte als de neten. Nu rond de 100% en gaat stuk beter!
TIP: doe minder bots! ik had een x iets van 230% bots ofzo en het schokte als de neten. Nu rond de 100% en gaat stuk beter!
Een athlon xp upgrade op z'n cheap cheap way is:
439 euro
dat is dan een:
Asus A7V266-C VIA KT266A 85euro
athlon 1800xp 108euro
512ddr 161 euro
Ik ga in january pas een echte game bak kopen.
Dus om even 439 euro te besteden om nu BF1942 te doen is mij te veel.
Zonder sound is die wel te doen met 33FPS maar dan is er helemaal geen sfeer meer.
Ligt echt aan de soundkaard ofzo.
wil 1300mhz duron save the day???
Ik speel niet single player,ik play op internet.
439 euro
dat is dan een:
athlon 1800xp 108euro
512ddr 161 euro
Zonder sound is die wel te doen met 33FPS maar dan is er helemaal geen sfeer meer.
Iedereen zegt dat je met 256 geheugen niet kan spelen, maar bij draait het spel perfect heb als videokaart Radeon 8500 en dan 256 mb...!!
Als ik nou 512 zou hebben zal het laden niet zo lang duuren
Als ik nou 512 zou hebben zal het laden niet zo lang duuren
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Je fps, is dat nou het eerste, tweede of derde getalletje die je krijgt als je die fps laat zien
Ik heb zon gevoel dat het de tweede is alleen ik wil het ff zeker weten...
Verwijderd
85+108+161=3547th schreef op 30 september 2002 @ 17:26:
Een athlon xp upgrade op z'n cheap cheap way is:
439 euro
dat is dan een:
athlon 1800xp 108euro
512ddr 161 euro
Ik denk niet dat de 1300 mhz duuron echt heel veel verschil zal maken, is hiet niet een software matig probleem met de drivers van iets?
Dxdiag meld geen problemen.alle teste goed.
Sound kaard drivers zijn de nieuwste die te downloaden zijn.
Nieuwste detenator voor mijn geforce.
nieuwste bios voor mijn mobo.
een redelijk recente versie van via 4-1 drivers.
Dus aan mijn software kan ik niet veel doen denk ik.
Meschien win98se installen maar ik ben bezig met een groot project op mijn pc dus effe snel herinstall zit er niet in.
En op mijn 2e pc:
duron 800mhz
256mb
geforce2mx
win98se
aopen mk33 mobo
soundblaster live
gaat die ook traag.
Maar dat ligt op die systeem aan de video kaard neem ik aan.
Ok ik ben te laat met mijn beslissing.Winkels gaan over 10 min dicht
Ik ga effe checken wat er gebeurt als ik mijn geforce3-ti200 in mijn win98se bak doe.
Sound kaard drivers zijn de nieuwste die te downloaden zijn.
Nieuwste detenator voor mijn geforce.
nieuwste bios voor mijn mobo.
een redelijk recente versie van via 4-1 drivers.
Dus aan mijn software kan ik niet veel doen denk ik.
Meschien win98se installen maar ik ben bezig met een groot project op mijn pc dus effe snel herinstall zit er niet in.
En op mijn 2e pc:
duron 800mhz
256mb
geforce2mx
win98se
aopen mk33 mobo
soundblaster live
gaat die ook traag.
Maar dat ligt op die systeem aan de video kaard neem ik aan.
Ok ik ben te laat met mijn beslissing.Winkels gaan over 10 min dicht
Ik ga effe checken wat er gebeurt als ik mijn geforce3-ti200 in mijn win98se bak doe.
Verwijderd
FF een vraagje.
Klinkt mischien noob maar hoe kan beginnen met spelen.
ik heb alle knopjes ingedrukt maar de respawn blijft er steeds
Ik speel op normal. Het is dus gewoon zo lang mogelijk stand houden? Ik heb nvrefreshtool 2 erop staan ivm met 60 fps in counterstrike. Maar als ik BF speel heb ik rond de 75 a 80 fps. Das geen probleem. Maar das toch irritant dan. Voor bf moet je geen refrsh fix installen en voor cs wel zo blijf je bezigVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 15:33:
[...]
Ikzelf heb 1 keer de SP gedeelte doorgelopen op easywas niet zoveel aan, dit spel is er alleen voor MP. Bovendien levert het je niks op aan mooie filmpjes ofzo als je de SP uitspeelt.
Het is gewoon alle vlaggen veroveren volgens mij, alleen die op het strand kan je dus niet doen, maar dan moeten de spawnpointen wel gewoon sneller naar beneden gaan.
En dat je video niet hoger kan dan 800x600x32 misschien een refreshrate fix progje geinstald
Life goes as it goes.
Je moet je map openen met [ Enter ] daarna jou spawnpoint selecteren en dan op [ Done ] Drukken en daarna de resterende tijd wachten..Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:32:
FF een vraagje.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
jeej m´n geluid is weer goed.. ik heb een onboard geluidskaart maar ik heb die kwaliteit ff hoger gezet en nu heb ik geen knabbel en babbel geluid meer 
(niet dat het nu optimaal is maar ik heb ff geen geld om een nieuwe te kopen
)
(niet dat het nu optimaal is maar ik heb ff geen geld om een nieuwe te kopen
Verwijderd
HaPpY_MuShRoOm schreef op 30 september 2002 @ 20:47:
Nou dit heet niet voor niets "het grote bf1942 topic" dus laat ik maar eens wat screens posten
wil wel eerst ff uitvogelen hoe het werkt dus sta niet raar te kijken als je maar een plaatje ziet met een hoop regels html eronder
[A HREF][IMG SRC="http://home.kabelfoon.nl/~maroka/gotdingetjes/ScreenShot1.jpg" width=300 hight=300][/A]

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2002 21:00 . Reden: weer een stukje completer :P ]
ojaa damn im so stupid
Ik dacht al, ik doe wat fout
edit: ja lighteye ik was er zelf al achter
tog thx hoor

Ik dacht al, ik doe wat fout
edit: ja lighteye ik was er zelf al achter
Verwijderd
Yeah! met de nieuwe drivers voor mn onboard soundgeval ben ik nu van het knabbel&babbel sound probleem af! woohoo!

Edit: lol, ik ben NIET Kouwe_Arie!
Edit: lol, ik ben NIET Kouwe_Arie!
hahaha nee.. 
ik ga zo´n geluidskaart kopen als ik weer genoeg geld heb.. echt vet man bij dit spel
ik ga zo´n geluidskaart kopen als ik weer genoeg geld heb.. echt vet man bij dit spel
Vandaag ff met wat andere GoT clan leden op een lege server geoefend (Stockholm). Helaas alleen maar Wake kunnen spelen, maar het was wel leuk. Hier een screenshot van twee GoT-ers die ik doodreed met een jeep :):

Verwijderd
heb weer ff 2uurtjes gespeeld
, dat airliften op een B17 is echt vet (en handig), je spring er achter op en loopt dan naar voren en gaat op zo'n groote vleugel staan 
ik zal morgen ff wat screens posten
BTW tijdens het spelen is mijn pagefile meer dan 500MB is daar iets aan te doen of moet ik gewoon meer geheugen gaan kopen??
heb nu 256MB DDR
BTW tijdens het spelen is mijn pagefile meer dan 500MB is daar iets aan te doen of moet ik gewoon meer geheugen gaan kopen??
heb nu 256MB DDR
Verwijderd
Meer geheugen is plezieriger, maar als je verder zonder problemen speelt moet je daar niet teveel van aantrekken lijkt me.Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:58:
heb weer ff 2uurtjes gespeeld, dat airliften op een B17 is echt vet (en handig), je spring er achter op en loopt dan naar voren en gaat op zo'n groote vleugel staan
heb nu 256MB DDR
met 256 extra ram laad het spel 2x zo snel dat merkte ik...
Ik heb nog wat bugjes bij mij zelf, weet niet of jullie deze bugs ook hebben:
- Soms als ik een server join kan ik helemaal geen spawmpoint selecteren maar er zijn zat ?
- Als ik een auto pak dan zijn de wielen weg ?
- En ik zie ook nog wel eens een vliegtuig vliegen waar de propelors niet van draaien ?
verders draait het perfect
- Soms als ik een server join kan ik helemaal geen spawmpoint selecteren maar er zijn zat ?
- En ik zie ook nog wel eens een vliegtuig vliegen waar de propelors niet van draaien ?
jah heb ik ook dude_VooDooMen_ schreef op 30 september 2002 @ 22:42:
Ik heb nog wat bugjes bij mij zelf, weet niet of jullie deze bugs ook hebben:
heb ik soms ook.. dat ik niet kan respawnen.. maar wanneer er net een punt gepakt wordt/is dan kan het wel weer.. beetje vaag
zoo'w .. ff een avondje scouten 

ps.. allemaal liggen ze wormen te tellen

traktor scratch!
Erikie schreef op 01 oktober 2002 @ 04:20:
zoo'w .. ff een avondje scouten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Coole screens, misschien dat je alleen iets minder harde jpeg compressie erover kan gooien volgende keer
Battlefield wordt altijd tot het diepst in de nacht gespeeld.. ik ben ook net klaar
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Dan kun je broek weer omhoog doenFoggyFreek schreef op 01 oktober 2002 @ 05:02:
Battlefield wordt altijd tot het diepst in de nacht gespeeld.. ik ben ook net klaar
Ik speel ook het liefste 's nachts, ik heb altijd het gevoel dat er dan wat minder lamers zoals TK-ers zijn dan overdag. Overdag heb je altijd die 12-jarig kindjes die op hun pappies pc zitten te spelen, maar ja zal wel tussen de oren zitten

Ik moet wachten totdat ik een nieuwe videokaart krijg omdat die van mij gister kaduuk is gegaan, hoop dat ie er vandaag is, met een tnt 2 lukt het iig niet
Verwijderd
Heb demo nog, maar een probleem. Ik kom nooit ladders op. Is daar een key voor? Nu ga ik er maar er een beetje tegenaanlopen en dan pakt ie de ladder vanzelf, maar deze manier is zeer irritant, iemand tips?
Verwijderd
Jag en DutchCommando (jezus, wat kan die gast vliegen!
(zeker veel CE gespeeld?)) ownden gister echt iedereen. Jag in zn tank, DC in een bomber. Had niet eens de kans om op te stijgen...
.
het spel blijft laggy lopen hiero heeft iemand al een oplossing gevonden
Hoe krijg ik em op een andere resolutie? Ik heb refreshtool 2 erop staan voor CS. Anders heb ik daar 60 fps. In BF heb ik soms 80 90 dus maar 800*600
Life goes as it goes.
Verwijderd
ik weet wel een oplossing_MaLa_ schreef op 01 oktober 2002 @ 09:59:
het spel blijft laggy lopen hiero heeft iemand al een oplossing gevonden
battlefield heeft issues met creative based soundcards
om dit te fixen moet je onder dxdiag onder geluid hardware geluids accelleratie volledig uitzetten
ik heb dit dus zelf gedaan en heb geen lag meer
sound is wel minder niet slecht maar minder succes
p.s ik heb exact de zelfde geluids kaart als jou
ik heb gewoon standaard drivers voor mijn sb live dus gewoon van win2000...Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 10:43:
[...]
ik weet wel een oplossing
om dit te fixen moet je onder dxdiag onder geluid hardware geluids accelleratie volledig uitzetten
als disabled ik het geluid in het spel dan helpt het nog niet
Nee daar is geen key voor, je moet gewoon voor de ladder gaan staan en dan omhoog kijken en dan vooruit lopenVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 07:18:
Heb demo nog, maar een probleem. Ik kom nooit ladders op. Is daar een key voor? Nu ga ik er maar er een beetje tegenaanlopen en dan pakt ie de ladder vanzelf, maar deze manier is zeer irritant, iemand tips?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Bij mij is het precies andersomVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 10:43:
[...]
ik weet wel een oplossing
heb net dus hardware acc full gezet en helemaal low en hielp nix
shit het spel draaid zo bagger laggy echt allemaal schokken maar toch wel minimaal 25 fps ..
Verwijderd
Als je minimaal 25 fps haalt mag je best tevreden zijn toch?_MaLa_ schreef op 01 oktober 2002 @ 14:24:
heb net dus hardware acc full gezet en helemaal low en hielp nixshit het spel draaid zo bagger laggy echt allemaal schokken maar toch wel minimaal 25 fps ..
Dan zal dat schokken wel komen door je i-net verbinding of de server waar je aan het spelen bent. (kan ook zijn dat de systeem van de server te traag is voor het aantal spelers) Misschien eens proberen om de verbinding in Battlefield op modem of 1 tikkeltje hoger te zetten.
Verwijderd
nou ja ik speel wel zonder plezier, alleen dat lange laden erger ik me wel aanVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 22:06:
[...]
Meer geheugen is plezieriger, maar als je verder zonder problemen speelt moet je daar niet teveel van aantrekken lijkt me.
jah had hem uitgezet in directx en game gestart en geen verschilVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:00:
mala in directx diag moet je het uit zetten niet in de game
ik heb via diverse kanalen gezocht, maar kan niets vinden op mijn vraag:
welke (crack)files heb ik nodig om online te kunnen spelen? Ik meende iets gehoord te hebben over een private server patch, maar heb niets kunnen vinden.
Voor de duidelijkheid, ik wil geen url's, die mogen hier niet, ik wil alleen graag weten wat ik nodig heb!
mag dit toch niet, dan kunnen de mods dit bericht wel verwijderen
welke (crack)files heb ik nodig om online te kunnen spelen? Ik meende iets gehoord te hebben over een private server patch, maar heb niets kunnen vinden.
Voor de duidelijkheid, ik wil geen url's, die mogen hier niet, ik wil alleen graag weten wat ik nodig heb!
Verwijderd
Dit mag idd nietgreatgonzo schreef op 01 oktober 2002 @ 16:37:
ik heb via diverse kanalen gezocht, maar kan niets vinden op mijn vraag:
Verwijderd
Soms vraag ik mij weleens af of ze de spellen wel testen.
Ze kunnen beter het spel een maand of 2 langer testen dan gelijk uitgeven.
Er zijn volgensmij meer bugs dan complimenten.
Goed ik vind het een geweldig spel omdat het realistisch is maar om da kwaliteit hoef ik niks te zeggen.
En Support??? Bestaat het, ja je krijgt een dom automatisch emailtje terug dat je de nieuwste drivers installeerd hebt enz, maar je hoeft ze echt niet terug te mailen als het om grote fouten gaat of om hele kleine bugs.
Ze maken dus het spel en verder weten ze er ook niks vanaf.
Kijk ik snap natuurlijk wel dat ze de spellen maken op extreme machines met genoeg intern geheugen en een onbetaalbare grafische kaart, en het testen hierop gaatr natuurlijk vlekkeloos.
Ze moesten maar eens in mijn schoenen staan, koop je voor het eerst een spel en dan werkt het spel niet. Ik zal je zeggen dan baal je wel!!! En dan lossen ze het ook nog niet eens op. probeer je het spel terug te brengen kan het niet omdat de cdkey al geregistreerd is.
Dus wat heb je nu thuis liggen een waardeloos spel wat niet draait op een gloed nieuwe machine.
Zo dit moest ik ff kwijt
Ze kunnen beter het spel een maand of 2 langer testen dan gelijk uitgeven.
Er zijn volgensmij meer bugs dan complimenten.
Goed ik vind het een geweldig spel omdat het realistisch is maar om da kwaliteit hoef ik niks te zeggen.
En Support??? Bestaat het, ja je krijgt een dom automatisch emailtje terug dat je de nieuwste drivers installeerd hebt enz, maar je hoeft ze echt niet terug te mailen als het om grote fouten gaat of om hele kleine bugs.
Ze maken dus het spel en verder weten ze er ook niks vanaf.
Kijk ik snap natuurlijk wel dat ze de spellen maken op extreme machines met genoeg intern geheugen en een onbetaalbare grafische kaart, en het testen hierop gaatr natuurlijk vlekkeloos.
Ze moesten maar eens in mijn schoenen staan, koop je voor het eerst een spel en dan werkt het spel niet. Ik zal je zeggen dan baal je wel!!! En dan lossen ze het ook nog niet eens op. probeer je het spel terug te brengen kan het niet omdat de cdkey al geregistreerd is.
Dus wat heb je nu thuis liggen een waardeloos spel wat niet draait op een gloed nieuwe machine.
Zo dit moest ik ff kwijt

Dit topic is gesloten.