Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Mbt. tijden denk ik dat je gewoon een aantal programmaonderdelen 'elective' moet maken. Zo is uit eten voor sommigen gewoon wat aan de dure kant, terwijl het voor anderen geen probleem is. Misschien is het volgende daarom een leuk programma:
Middag:
- ontmoeten in groot cafe, makkelijk te bereiken: kennismaken + drinken (14:00u - 14:45u)
- wandeling, 'site seeing' olv guide (14:45u - 15:15u)
- snack (fastfood?) (15:15u - 15:45u)
- pool / snooker (15:45u - 17:00u)
- samen wat drinken / lullen (17:00u - 18:00u)
Avond:
- restaurantje pakken (18:00u - 20:00u)
- bowlen o.i.d. (20:00u - 21:00u)
- vrij in te vullen (kroegentocht, dansclubs, etc)
Zo heb je op een paar momenten (voornamelijk tijdens het drinken) kans om in- of uit te stappen ...
Is dat een idee zo?
/me gaat het niet organiseren, kent Utrecht niet goed genoeg ...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2002 18:13 . Reden: typo ]
alleen ga ik 't ook niet organiseren, want 't enige wat ik kan vinden in Utrecht is het grote blauwe bord in Centraal Station als ik uit de trein stap, om de volgende te nemen
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Hij bedoelt "ff internet cafe opzoeken om GoT te checken"
Exact expert nodig?
Dat kan heel mooi in utrecht want vlak bij het station heb je een Time2Surf zittenCrazy_D schreef op 04 oktober 2002 @ 22:36:
[...]
Hij bedoelt "ff internet cafe opzoeken om GoT te checken"
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Exact expert nodig?
rwb schreef op 05 oktober 2002 @ 03:04:
[...]
Dat kan heel mooi in utrecht want vlak bij het station heb je een Time2Surf zitten
noem het maar vlakbij

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Doen we zowel sight seeing als site seeing
Exact expert nodig?
Nou nou wat is het ver lopen

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Hoe laat spreken we af en waar?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
ik denk dat we .oisyn maar vrijwillig aanwijzen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ga ik naar m'n oma in Hilversum als 't afgelopen is... Moet iemand naar hilversum die dag?
AgreesD2k schreef op 08 oktober 2002 @ 11:45:
mjah we moeten een organisator hebben
D2k schreef op 08 oktober 2002 @ 11:45:
mjah we moeten een organisator hebben
ligt eraan of de P&W'ers geinteresseerd zijn in de kraakpanden in utrecht
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn schreef op 08 oktober 2002 @ 15:12:
Tis cultuur
maar eerder in het topic staat wat we willen
dus ga je gang
Bij deze is .oisyn dus organisator!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
*huppel* *spring* *huppel*
kan niet wachten 't aan mijn moeder te vertellen!
~ Gottfried Leibniz

* im_ik krabbelt nu eve wat in zijn agenda....
BTW: kraakpanden zijn best oke
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Was't nou de P&W meeting of de W&L waar ik in pak naar toe moest?.oisyn schreef op 08 oktober 2002 @ 15:12:
[...]
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
hmm ... beiden klinken zeer onwaarschijnlijkMSalters schreef op 08 oktober 2002 @ 21:50:
Was't nou de P&W meeting of de W&L waar ik in pak naar toe moest?
rwb schreef op 08 oktober 2002 @ 18:04:
Ik vind ook wel dat .oisyn het kan organiseren. En als het dan een Kraakpand wordt dan moet het wel dicht bij het station zijn want .oisyn vondt de time-2-surf al ver weg dus
jij post hier nooit, waarom wil je uberhaupt komen
Heb ik gezegd dat ik kom dan
ik ken 'm persoonlijk hoor
dat suggereer je ja
Hier posten is naar de meeting komen. En mensen die nog nooit een /14 meeting hebben bijgewoond, moeten verplicht een rondje geven... (of ben ik de vorige keer gewoon genaaid en is dat helemaal geen gewoonte
Exact expert nodig?

.oisyn: hoe staat het met de plannen??
1 tip: let op openingstijden van de diverse etablissementen

Nielsz schreef op 10 oktober 2002 @ 10:18:
En neem een paraplu mee waarmee je de hele tijd boven je hoofd loopt, anders raken we mensen kwijt
*wistless innocently*

~ Gottfried Leibniz
in /31 staat meer info (eigenlijk niet, maar wel een draad
moet ff kijken hoe laat ik wel kan komen. Zou wel handig zijn als er wat afgesproken kon worden over tijdplanning, dan kan ik wel later komen.
~ Gottfried Leibniz
sjit.. ik dacht dat ik in /13 zat

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
* kick *
* AUW *
* vindt sport nog steeds niks *
Waar gaan we nou karten?
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

.edit: gaan er eigenlijk nog regular P&W'ers naar de HCC? (22, 23, 24 november)
Back on topic, concept van paar in/uitstap plekken is wel goed, en het gesuggereerde tijdsschema is ook niks mis mee. Ben alweer een tijdje niet in Utrecht geweest, dus pin me niet vast op plekken.
.oisyn, hoe serieus was jouw aanbod voor rondleiding door zo'n echt krakersbolwerk? Ik denk dat 't wel eens een beter dan gedacht itempje zou kunnen zijn.
mbravenboer had voor eten "Sardegna" genomineerd, en mij al overtuigd ( Tiramisu
Poolen organiseren moet niet zo'n probleem zijn, daar kunnen we een locatie voor vinden. Maar is er belangstelling voor? Ik ga wel mee, maar ik vind karten een minimaal net zo'n goed idee. Alleen zouden we dan nu moeten gaan reserveren, dus roept u maar. (Glimi ?)
Ik denk dat als we een dak boven ons hoofd kunnen vinden, dat er ook wel belangstelling zal zijn voor Kolonisten/Risk/andere vormen van RL-gaming.
Direct na het eten gaan borrelen is misschien niet zo'n spectaculair idee, even laten bezinken. Om 22:00 beginnen is vroeg genoeg wat mij betreft.
* MSalters wil wel het eerste rondje geven (nou niet met alle 60000 tweakers komen opdagen he).
uhm, zo niet serieus als het maar zijn kon?MSalters schreef op 18 oktober 2002 @ 23:34:
.oisyn, hoe serieus was jouw aanbod voor rondleiding door zo'n echt krakersbolwerk? Ik denk dat 't wel eens een beter dan gedacht itempje zou kunnen zijn.
Ik weet er wel een aantal te vinden in het centrum, maar bij de meeste kom ik nooit (eigenlijk alleen de Acu en de Vismarkt, en dan alleen als er een feestje is), en hoe zou jij je voelen als iemand ineens met een groep onbekende mensen die totaal anders zijn dan jij je huis binnen zou lopen?
* MSalters wil wel het eerste rondje geven (nou niet met alle 60000 tweakers komen opdagen he).
JONGENS!!! MSalters tracteert!!!
Sorry, dacht effe dat je zelf in een krakerspand woonde, dat je die bedoelde. Zal de volgende keer beter lezen..oisyn schreef op 18 oktober 2002 @ 23:43:
uhm, zo niet serieus als het maar zijn kon?
Ik weet er wel een aantal te vinden in het centrum, maar bij de meeste kom ik nooit (eigenlijk alleen de Acu en de Vismarkt, en dan alleen als er een feestje is), en hoe zou jij je voelen als iemand ineens met een groep onbekende mensen die totaal anders zijn dan jij je huis binnen zou lopen?

SSshht! Niet zo hard!JONGENS!!! MSalters tracteert!!!![]()
en nodig op z'n minst de meisjes ook uit
Karten sucks, dus dan ga ik niet mee.
En wat moet er verder dan nog georganisserd worden dan? In Den Bosch heb ik het toch ook een beetje georganiseerd????
Nielz een nummer heb ik nog, dus hij mag wat mij betreft voor contact persoon spelen
Karten kan in Maarssen, 23 minuten per OV van Utrecht CS - maar als we daar beginnen kunnen we ook daar verzamelen.
Gaan wij Catannen terwijl de rest zichzelf te pletter rijdt in kartsNielsz schreef op 19 oktober 2002 @ 12:34:
We gaan Catan spelen
Karten sucks, dus dan ga ik niet mee.
Daarom mag jij het ook deze keer organiserenEn wat moet er verder dan nog georganisserd worden dan? In Den Bosch heb ik het toch ook een beetje georganiseerd????
Exact expert nodig?
uiterAARD..oisyn schreef op 18 oktober 2002 @ 22:24:
idd!
.edit: gaan er eigenlijk nog regular P&W'ers naar de HCC? (22, 23, 24 november)
Who is John Galt?
Nielsz schreef op 19 oktober 2002 @ 22:28:
Ja, dag ik ga echt niet nog een keer wat organiseren hoor. Ik kom hier nog amper
HK meubel

hier ist veel gezelliger
Kewl. Komt daar ook nog iets van een kleine /14 meeting-achtig iets? (vast ook wel een algehele t.net / got meeting, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin in... "Oh kijk mama, mensen die ik niet ken en nooit spreek, wat fijn"
* .oisyn staat iig als crew op GameExpo alle 3 de dagen en zal af en toe ook eens een rondje hcc doen
wie wil de organisatie op zich nemen?
veel werk ist niet
ff wat bedrijven regelen binnen loopafstand van Utrecht CS (en een beetje bekend zijn in Utrecht voor de site-seeing tour
Verwijderd

Ik blijf iig niet eten, want ik moet me weer voorbereiden op MultiGroove
Andere suggesties: Pardoen in ouwe haven (gezellig, goeie muziek), Plan-C is ook wel okee (vaak live muziek in het weekend), Breakaway is wel erg tof maar het blijft Oranjeboom, O'Sheas op de Lijnbaan (Irish pub).
Verder heb je nog alles op stadhuisplein, maar dat is vooral leuk voor 16jarigen (Big Ben, Coconuts, Skihut).
Nee, ik zou lekker de ouwe haven ingaan. Gezellig en altijd wel plek.
ivm prive zaken wil ik dit keer niet de organisatie dragen (weet nog niet of ik dan kan..)
MrX kan jij het misschien op je nemen?
Ik kan eigenlijk ook niet meer..
(of praat ik nou weer alleen voor mezelf

Exact expert nodig?
neuh bij mijn vriendin
* Creepy ook!.oisyn schreef op 08 november 2002 @ 00:35:
[...]
neuh bij mijn vriendin(ik tenminste, niet iedereen
)
Nee, niet bij .oisyn's vriendin, bij de mijne
Maar om het toch levendig te houden..stel ik voor om in het nieuwe jaar een meeting te houden.. zaterdag 11 jan 2003 ofzo?
.oisyn schreef op 08 november 2002 @ 00:35:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
neuh bij mijn vriendin(ik tenminste, niet iedereen
)
Ik ook. Bij .oisyn's vriendin wel te verstaan. Heb mezelf uitgenodigd, maar dat weet .oisyn nog niet.
Nee hoor, ik wel degelijk bij de mijne.
https://fgheysels.github.io/
ACM schreef op 08 November 2002 @ 00:57:
Gaat het nou niet door??
Nou?
en een nieuwe datum zoeken
Meeting morgen, wie is er geintresseerd en kan ook nog
Utrecht, Rotterdam, Breda roep maar.. ik gooi wel een dobbelsteen.. deze ehh.. stemming sluit om een uur of 8 vanavond en dan wordt ook maar meteen gezegd waar en hoe laat enzo.. we gaan weer voor de allereerste GOT meeting 2 man
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Kom je weer ps2-en hier?dusty schreef op 08 november 2002 @ 12:12:
Ik ben eigenwijs...
Meeting morgen, wie is er geintresseerd en kan ook nogAnders ga ik wel in mijn eentje hier naar de stad in Breda om een Biertje te drinken
Exact expert nodig?
Crazy_D schreef op 08 november 2002 @ 12:14:
[...]
Kom je weer ps2-en hier?Smugglers Run is nog steeds niet uit en je wou Stuntman ook eens spelen
Ligt eraan hoeveel andere mensen ook zin hebben om te komen
Back In Black!
kan zelfs op de fiets

met 4 man kan het nog net
(en ik heb vodka
Exact expert nodig?
Back In Black!
Dan moet ik morgenochtend nog ff gauw een splitter kopendusty schreef op 08 november 2002 @ 13:21:
Met 6 man kan het ook nog net, kunnen er 2 man elke keer een kleine pauze nemen, minder RSI
Maar voorlopig is dat nog niet echt nodig...
Exact expert nodig?
* MSalters past er nog bij!
(En had een eerste rondje beloofd, dus da's lekker goedkoop zo

(ja moet, stel het alweer veel te lang uit

*twijfel*
(en zo klein is mn huis niet, alleen is als je 1 keer bij Dusty bent geweest, _ieder_ huis klein
D2k: dan maakt 1 dag ook niet meer uit
Exact expert nodig?
Mail maar waar't heen moet
krat / 4 /5 liter bloed != rijden

* MSalters gaat krat wel trein in sjouwen.
Btw, hoe laat? uurtje of 14.07 ?
Exact expert nodig?
6 man totaal zou fijner zijn, kan men soms een pauze nemen
Back In Black!
(vismarkt = kraakpand in utrecht, muziek = tekno in kelder, dub/ska boven)
Sommige spelletjes kan je ook in je eentje doendusty schreef op 08 November 2002 @ 17:37:
6 man totaal zou fijner zijn, kan men soms een pauze nemen
Exact expert nodig?