Vorige keer kon ik niet komen omdat toen een beetje ziek was, maar nu is deze kansloze rukker weer helemaal terug, en ik ben er deze keer wel bij, als het doorgaat...
Zo te zien stem jij voor de pr0n tapes. Iig als je een echte rukker bentPhoneTechnician schreef op 27 september 2002 @ 18:39:
Vorige keer kon ik niet komen omdat toen een beetje ziek was, maar nu is deze kansloze rukker weer helemaal terug, en ik ben er deze keer wel bij, als het doorgaat...
Glimi schreef op 27 september 2002 @ 18:40:
[...]
Zo te zien stem jij voor de pr0n tapes. Iig als je een echte rukker bent
Nielsz schreef op 27 september 2002 @ 09:19:
[..]
Nu zijn er dus links 3.5(links onder) + 3.5 (links boven) = 7.
Nu zijn er dus rechts 3.5(rechts onder) + 3.5 (rechts boven) = 7.
Nu zijn er dus boven 3.5 (linksboven) + 3.5 (rechtsboven) = 7
Nu zijn er dus onder 3.5 (linksonder) + 3.5 (rechtsonder) = 7
Snappen we het nog?
hoeft helemaal niet zo te zijn het kan ook:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| -------------------------- | | | | | | | 1.0 | 6.0 | | | | | | | |-----------+------------| | | | | | | | 6.0 | 1.0 | | | | | | | -------------------------- |
We blijven toch wel een beetje bij de les of niet?
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik wist niet dat nederland de vorm van een vierkant had.
https://fgheysels.github.io/
We blijven toch wel realistisch of niet dUSTY? In de randstad (NoordWest) 1 miljoen inwoners, en in 'uut platteland' (NoordOost) 6dusty schreef op 27 september 2002 @ 18:47:
We blijven toch wel een beetje bij de les of niet?
roflGlimi schreef op 27 september 2002 @ 19:08:
[...]
We blijven toch wel realistisch of niet dUSTY? In de randstad (NoordWest) 1 miljoen inwoners, en in 'uut platteland' (NoordOost) 6Tuurlijk joh
Glimi schreef op 27 september 2002 @ 19:08:
[...]
We blijven toch wel realistisch of niet dUSTY? In de randstad (NoordWest) 1 miljoen inwoners, en in 'uut platteland' (NoordOost) 6Tuurlijk joh
Kom op.. 7 miljoen ten oosten van Utrecht zelf is toch al de reinste onzin?
Back In Black!
Fotos! Lachuh
hehe
Dit ben ikke voor wie het zich ooit wel is afvroeg (niemand dus, ik heb geen illusies)...
Dit ben ikke voor wie het zich ooit wel is afvroeg (niemand dus, ik heb geen illusies)...

Ok waarom komen jullie niet naar Enschede ofzo? * chris woont dicht bij enschede....utrecht is ook wel goed. maar de meeste mensen hebben nu zoiets: who the f*ck is /dev/null....
ok.
ok.
who the f*ck is /dev/null.... 
Enschede is toch Duitsland?
Enschede is toch Duitsland?
Exact expert nodig?
Ik weet het goed gemaakt. Jullie komen allemaal hier naar Scherpenzeel in het uiterste puntje van Fryslân. En die reserve-Belgen en belgen zelf komen maar niet

[redding number="laatste"]
* Mithrandir heeft ook Kolonisten
[/redding]
[/redding]
Ik woon vlak naast Scharrepadarp (scherpenzeel), maar dan wel Scherpenzeel UtrechtMithrandir schreef op 28 september 2002 @ 08:26:
Ik weet het goed gemaakt. Jullie komen allemaal hier naar Scherpenzeel in het uiterste puntje van Fryslân. En die reserve-Belgen en belgen zelf komen maar niet![]()
[/redding]

Ja, je moet eens langs komen met je Fiat UnoVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 11:42:
Ah, dat verklaart het natuurlijk, je woont vlakbij Scharredrap!

Verwijderd
jaja, die uno heb ik niet meer, maar alles beter dan een starlet of wat was het, waar je in rijdt?
Negatief... Negatief... 
Hoe
zijn jullie eigenlijk?
Hoe
Het is een Ferrari rode starletVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 13:36:
[...]
jaja, die uno heb ik niet meer, maar alles beter dan een starlet of wat was het, waar je in rijdt?![]()
Ook wel luisterend naar de naam Christine
[ Voor 0% gewijzigd door D2k op 28-09-2002 14:30 ]
Geen Kitt?

"Kitt, take me to Mithrandir's house"

"Kitt, take me to Mithrandir's house"
Verwijderd
Hey, kan je nu ook een foto neerzetten op je t.net profiel?
/me gooit er maar 1tje op dan
't Begint wel een beetje cu2 voor tweakers te worden zo .... zeker zoals raptorix er vorm aan heeft gegeven
(schrijf jij in mijn profiel dan schrijf ik in die van jou!
)
M.b.t. de plaats ... er moet gewoon iemand (of liest 2 personen) zijn die daar iets wil organiseren, en dan moet de rest maar zien of ze komen of niet. We kunnen het toch nooit iedereen naar hun zin maken.
Dus wie gaat er organiseren, en wanneer?
/me gooit er maar 1tje op dan
't Begint wel een beetje cu2 voor tweakers te worden zo .... zeker zoals raptorix er vorm aan heeft gegeven
M.b.t. de plaats ... er moet gewoon iemand (of liest 2 personen) zijn die daar iets wil organiseren, en dan moet de rest maar zien of ze komen of niet. We kunnen het toch nooit iedereen naar hun zin maken.
Dus wie gaat er organiseren, en wanneer?
Verwijderd
/me woont in Rotterdam dus
Tssss ... Utrecht ... hoe kan je dat nou van me denken Nielsz?
Tssss ... Utrecht ... hoe kan je dat nou van me denken Nielsz?
Een topic is net een bal; omhooghouden is een spelletje
Breda is good...
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Nielsz schreef op 27 september 2002 @ 09:19:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -------------------------- | | | | | | | 3.5 | 3.5 | | | | | | | |-----------+------------| | | | | | | | 3.5 | 3.5 | | | | | | | --------------------------
Nu zijn er dus links 3.5(links onder) + 3.5 (links boven) = 7.
Nu zijn er dus rechts 3.5(rechts onder) + 3.5 (rechts boven) = 7.
Nu zijn er dus boven 3.5 (linksboven) + 3.5 (rechtsboven) = 7
Nu zijn er dus onder 3.5 (linksonder) + 3.5 (rechtsonder) = 7
Snappen we het nog?
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Ja... Er wonen 16 miljoen in nederland.
Ik denk dat de verdeling zo is:
Hmmz, kan zo niet... *denkt*
Veel beter
Ik denk dat de verdeling zo is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| -------------------------- | | | | | | | 6 | 2 | | | | | | | |-----------+------------| | | | | | | | 2 | 6 | | | | | | | -------------------------- |
Hmmz, kan zo niet... *denkt*
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| -------------------------- | | | | | | | 6 | 7 | | | | | | | |-----------+------------| | | | | | | | 3 | 0 | | | | | | | -------------------------- |
Veel beter
He jongens, heb ff een vraag, wat is /14 en is deze meeting bestemd voor alle tweakers?
https://www.enwatbenjedan.nl/
/14 is Programming & Webscripting.
Zie de URL: /forum/list_topics/14
Zie de URL: /forum/list_topics/14
Mithrandir schreef op 28 september 2002 @ 22:25:
Een topic is net een bal; omhooghouden is een spelletje
Wat zijn we poetisch.
de perfecte locatie: Egmond aan Zee .... (dan kan de locale bevolking hier er ook nog aan verdienen
)
|>
Mijn voorkeuren:
Rotterdam, Den Haag, iets in de buurt daarvan.
Tweede keus, Utrecht, Amsterdam, iets op dezelde afstand (ruim een uur met de trein dus) van Delft als een van die twee
Rotterdam, Den Haag, iets in de buurt daarvan.
Tweede keus, Utrecht, Amsterdam, iets op dezelde afstand (ruim een uur met de trein dus) van Delft als een van die twee
Das een fantastisch ideeJackabuzah: de perfecte locatie: Egmond aan Zee
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Owkay nadat ik ACM ook naar dit topic heb weten te knuppelen, hebben we ongeveer al mijn bekenden wel gehad, dus vind ik het wel tijd voor een samenvattingk'je
<samenvattingModus>
Voorkeursplaatsen
Vorige keer hebben we gemeet in R'dam en in Den Bosch. Daarom liggen nu iets noorderlijke of centralere plaatsen voor de hand:
• Utrecht ( Heel centraal, Veel te doen )
• Amsterdam ( Redelijk centraal, alles te beleven )
• Zwolle ( Dichtbij voor de groningers, is het daar ook gezellig? )
• Belgie (whoami kan dan komen, maar het is nogal kut voor mensen die niet in brabant of omgeving wonen )
• Strandplaats
Misschien iets minder centraal, maar wel ken ook nog wel omdat veel GoTTers in die buurt wonen
• Delft / Den Haag ( Tja, wat kan ik zeggen gewoon superplaatsen )
Wat wel makkelijk is bij het kiezen van plaatsen is dat er een /14 mensje woont die de boel een beetje _wil_ organiseren of iig de weg weet. Dat is namelijk wel makkelijk
Ik wil jullie dan ook vragen om een beetje uit deze opties te gaan kiezen, geef ook aan of je in de desbetreffende stad en de weg weet naar een poolcafé, bierbar ed. [sup] een stripclub is een pré
[/sub]
Activiteiten
Het volgende heb ik kunnen vinden:
• Poolen (verplicht!, traditie )
• Cafetjuh om lekker in te lullen (verplicht, traditie )
• Karten ?
• Laser game?
• Paintball ?
Roept u maar en laat de onzin een beetje in de perken ajb.
</samenvattingModus>
Mijn voorkeur? Utrecht ( redelijk te bereizen vanuit almere, is vanalles mogelijk ) en ik woon er helaas niet en ken de weg dus niet
Verder gaat mijn voorkeur uit naar een lasergame of karten.
<samenvattingModus>
Voorkeursplaatsen
Vorige keer hebben we gemeet in R'dam en in Den Bosch. Daarom liggen nu iets noorderlijke of centralere plaatsen voor de hand:
• Utrecht ( Heel centraal, Veel te doen )
• Amsterdam ( Redelijk centraal, alles te beleven )
• Zwolle ( Dichtbij voor de groningers, is het daar ook gezellig? )
• Belgie (whoami kan dan komen, maar het is nogal kut voor mensen die niet in brabant of omgeving wonen )
• Strandplaats
Misschien iets minder centraal, maar wel ken ook nog wel omdat veel GoTTers in die buurt wonen
• Delft / Den Haag ( Tja, wat kan ik zeggen gewoon superplaatsen )
Wat wel makkelijk is bij het kiezen van plaatsen is dat er een /14 mensje woont die de boel een beetje _wil_ organiseren of iig de weg weet. Dat is namelijk wel makkelijk
Ik wil jullie dan ook vragen om een beetje uit deze opties te gaan kiezen, geef ook aan of je in de desbetreffende stad en de weg weet naar een poolcafé, bierbar ed. [sup] een stripclub is een pré
Activiteiten
Het volgende heb ik kunnen vinden:
• Poolen (verplicht!, traditie )
• Cafetjuh om lekker in te lullen (verplicht, traditie )
• Karten ?
• Laser game?
• Paintball ?
Roept u maar en laat de onzin een beetje in de perken ajb.
</samenvattingModus>
Mijn voorkeur? Utrecht ( redelijk te bereizen vanuit almere, is vanalles mogelijk ) en ik woon er helaas niet en ken de weg dus niet
Verder gaat mijn voorkeur uit naar een lasergame of karten.
Zeg ik heb nu al die vastgeroeste P&W'ers bij elkaar. U komt ook tochmbravenboer schreef op 29 september 2002 @ 22:48:
[...]
Das een fantastisch idee. Kunnen we ook nog een strandwandeling maken met al die vastgeroeste P&W'ers
.
Ik laat jullie eerst even uitgebreid kletsen en discussieren over de locatie, bezigheid en de datum, daarna bepaal ik wel of ik komGlimi: U komt ook toch
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Alleen mensen die nu al weten dat ze komen mogen serieuze ideeën aandragenmbravenboer schreef op 29 september 2002 @ 23:07:
Ik laat jullie eerst even uitgebreid kletsen en discussieren over de locatie, bezigheid en de datum, daarna bepaal ik wel of ik kom. Ik postte alleen even om het zee-idee aan te moedigen
. Als er een aantal bekenden komen denk ik wel dat ik ga.
(zee
En uh whoami "moet" het per se België zijn, of mag bijna-België ook? (Breda of zo
Exact expert nodig?
Crazy_D: zeeheb je daar een pic van?

Ik stem voor Egmond aan Zee
Exact expert nodig?
Crazy_D: Ik stem voor Egmond aan Zee
Ik woon dus redelijk in de buurt van Utrecht, en weet daar ook wel de weg.
Onder andere naar Mr Jacks
Verwijderd
Utrecht lijkt mij eigenlijk wel het geschikst, lekker centraal enzo. Als het nou ook nog op een dag is dat ik kan, ga ik ook maar eens komen denk ik (oei!
)
Verwijderd
Is dat een aanbod om een meeting te gaan organiseren?Nielsz schreef op 30 september 2002 @ 08:23:
Ik woon dus redelijk in de buurt van Utrecht, en weet daar ook wel de weg.
please define #organiseren on line 1Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 10:07:
[...]
Is dat een aanbod om een meeting te gaan organiseren?
iets als:
- 1st op verzamelplek zijn
- history + leuke plekjes van stad weten + evt wat laten zien..
- bar / pool plek kennen
- mobiel bereikbaar zijn..
* im_ik heeft ook nog een idee om te doen: rondvaart boot
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
mbravenboer schreef op 30 september 2002 @ 03:43:
. Disclaimer: foto-materiaal uit het verleden geeft geen garantie voor de beleving in de toekomst
.
Uh een rondvaart? ... moeten we dan ook allemaal een camera meenemen en die om ons nek hangen, kniebroek en sportschoenen aan, en een petje op?
Misschien niet eens zo'n slecht idee trouwens, zo krijgen wij vastgeroeste /14-ers ook nog eens wat cultuur gedoe te zien
(of spreek ik nu weer eens alleen voor mijzelf

Exact expert nodig?
Rondvaart?? whehe... ik weet nog wel een leuke rondvaard... door de "grachten" van Middelburg
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik heb er een enorme voorkeur voor om de kosten laag te houden... Als er uitgebreid gekart gaat worden bijvoorbeeld is * kvdveer abcent.
Localhost, sweet localhost
/breda
/utrecht
/den-haag
/amsterdam
liefst in amsterdam (kan een vriendin van me mee
) , maar die 3ander opgenoemde steden zijn ook wel top 
Lazergamen is errug leuk om te doen, maar wel kort! , maar ik ken in geen van deze 4 steden een lazergame zaal oid
/utrecht
/den-haag
/amsterdam
liefst in amsterdam (kan een vriendin van me mee
Lazergamen is errug leuk om te doen, maar wel kort! , maar ik ken in geen van deze 4 steden een lazergame zaal oid
Misschien een sub-draadje: Auto's naar de verschillende locaties? Als de datum me uitkomt kan ik 3 */14'ers een lift geven uit Delft e.o.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
waarom doen we geen submeetings? dus iedereen houd een eigen meeting in z'n eigen huis en dan gaan we mekaar pics sturen enzo!
We kunnen natuurlijk ook NetMeeten/dev/null schreef op 30 september 2002 @ 21:33:
waarom doen we geen submeetings? dus iedereen houd een eigen meeting in z'n eigen huis en dan gaan we mekaar pics sturen enzo!
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Mogen we allemaal wel rennies en een hele smak andere maagtabletten meenemenNielsz: Onder andere naar Mr Jacks
Verwijderd
Ahhh ... the plot thickens ... dus Nielsz en mbravenboer gaan organiseren? 
/me heeft auto vanuit R'dam, D2k en anderen mogen meerijden ..
* kvdveer roept: ikke ikke ikkeVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 23:33:
(ik wil ook meerijden) ;-)
Localhost, sweet localhost
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 23:33:
Maar mbravenboer komt hierbij dus zeker? En hij biedt zich ook aan om het 1 en ander te regelen?
Exact expert nodig?
Komen doe ik (als ik niet iets dringends anders heb op de bewuste dag), organiseren is wat anders natuurlijk
.
mbravenboer schreef op 30 september 2002 @ 22:45:
[...]
Mogen we allemaal wel rennies en een hele smak andere maagtabletten meenemen. Ik weet ook nog wel goede Italianen in Utrecht
.
staat Il Pozzo in dat rijtje? (daar gaan wij wel eens eten)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Die ken ik niet... Waar zit die?.oisyn: staat Il Pozzo in dat rijtje? (daar gaan wij wel eens eten)
Ik ben met name erg gecharmeerd van de beste italiaan in Utrecht: Sardegna. Tiramisu is daar zo ontzettend lekker

ah wordt er een meeting gehouden?
Ja maar wel op zijn /14's
Dus houd maar vast een plakje vrij maart 2004
LOL !
Nah _iets_ eerder moet toch wel lukken deze keer?
(of anders maken we er een gezellie /14 kerst diner van
)
Nah _iets_ eerder moet toch wel lukken deze keer?
(of anders maken we er een gezellie /14 kerst diner van
Exact expert nodig?
/14 Christmas Carol?
(in navolging van de Muppets
)
(in navolging van de Muppets
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Utrecht is goed, italiaan ook
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
En dan mogen .oisyn en mbravenboer lekker uitvechten welke Italiaan /14 waardig is
Exact expert nodig?
Nah nog heel even wachten...wasigh schreef op 02 oktober 2002 @ 10:37:
mmm, kick?
Exact expert nodig?
Hoe ging dat ook al weer met het topic en de bal? Oh het werkt al zo te zien.
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
goed utrecht is as usual wel een goeie plek
dus wie gaat het organiseren?
dus wie gaat het organiseren?
En een datum
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
drm: eerst een wie
en dan een datum 
als we niemand zo gek krijgen voor Utrecht moet er een andere stad komen
als we niemand zo gek krijgen voor Utrecht moet er een andere stad komen
rare volgorde...
~ Gottfried Leibniz
drm: wanneer zou je kunnen dan??

noem es wat data (staat de datum voor de /13 meet al vast?)
noem es wat data (staat de datum voor de /13 meet al vast?)
/13 wordt 2 november geloof ik. Dan kan ik dus niet. 9e zou voor mij het beste uitkomen, frankly ... 16e en 25e kan ik nl. ook weer niet...
~ Gottfried Leibniz
9 nov? *handje omhoog steekt* Ik ben voor!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
mooi
wie kan er <h3>9 november</h3>?
wie kan er <h3>9 november</h3>?
moet ff thuis in de agenda kijken
voor zo ver ik weet nog nix te doen die dag
voor zo ver ik weet nog nix te doen die dag
Ik kan waarschijnlijk 9 november, maar die week is mn broer jarig en ik weet nog niet wanneer ie dat viert, maar ik verwacht niet op 9 november dus ik ga er vanuit dat ik wel kan....
Exact expert nodig?
yay!
~ Gottfried Leibniz
9 November, prima.. gewoon de knoop doorhakken.. (heb ik ook al gezegd bij de W&G meeting) anders blijven we bezig...
Back In Black!
Ik denk dat ik ook wel kan dan.
Maar weet dat altijd pas een week van te voren zeker
Maar weet dat altijd pas een week van te voren zeker
9 november lijkt mij ook een prima dag..
Grote kans dat ik ook aanwezig ben.
Grote kans dat ik ook aanwezig ben.
woei, hoop mensen, dat wordt best leuk dan.
Iemand ideeen over de invulling van de dag en e.e.e. te reserveren waar nodig?
~ Gottfried Leibniz
mag ik ook komen? 
/edit: ben niet goed in organiseren, wordt 1 groot fiasco
/edit: ben niet goed in organiseren, wordt 1 groot fiasco
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
alleen als je 't organiseert
~ Gottfried Leibniz
2 bepaalden iemanden wisten wel een /14 waardig Italiaantje (restaurant dan he)... als iedereen komt die hier heeft gepost past dat niet eens in 1 restaurantdrm schreef op 03 oktober 2002 @ 14:47:
Exact expert nodig?
Verwijderd
Het lijkt me dan ook niet zo waarschijnlijk dat iedereen komt die hier heeft gepostCrazy_D schreef op 03 oktober 2002 @ 19:33:
2 bepaalden iemanden wisten wel een /14 waardig Italiaantje (restaurant dan he)... als iedereen komt die hier heeft gepost past dat niet eens in 1 restaurant
Laten we wel proberen de meeting wat langer te laten duren, verleden keer was het feest al om 7 uur zo een beetje over, klote want 9 november zal ik wel weer in middag moeten voetballen
Maakt mij niet uit dat het niet zo lang duurt.
Ben toch nog maar /14
-is dusty's forum al online?-
Ben toch nog maar /14
-is dusty's forum al online?-