https://fgheysels.github.io/
uhm, ska lijkt een beetje op reggae (komt ook uit jamaica), dub is een beetje.. uhm... ja... chillmuziek. Kan ik niet echt goed uitleggenwhoami schreef op 08 november 2002 @ 19:19:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
* whoami kent die stijlen niet: dub en ska
* whoami houdt niet van techno
tekno != techno, maar als je niet van techno houdt dan hou je al helemaal niet van tekno
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Maarre gaan we morgen dan nog wel gamen, of verplaatsen we het tot Ooit?
Exact expert nodig?
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Dat je dat gaat doen is 1, maar dat je dat hier ook nog durft neer te zetten...Nielsz schreef op 09 november 2002 @ 02:39:
tekno!
me gaat morgen weer 'bewegen' op Bonzai Classic Trax

Exact expert nodig?
Geloof het wel.wasigh schreef op 09 november 2002 @ 21:28:
En is het wat geworden?
* MSalters post meer informatie als de pils gezakt is.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Yup t was gezellie, pils was lekker, en vanwege het lite-mod schap van Dusty hebben we hem maar even laten winnen, zodat wij deze week ook nog gewoon kunnen GoTtenwasigh schreef op 09 november 2002 @ 21:28:
En is het wat geworden?
Exact expert nodig?
Crazy_D schreef op 10 november 2002 @ 11:53:
[...]
Yup t was gezellie, pils was lekker, en vanwege het lite-mod schap van Dusty hebben we hem maar even laten winnen, zodat wij deze week ook nog gewoon kunnen GoTten
pssssssssst litemods kunnen niet bannen
Nee, dat was omdat die spelen van mij zijn en ik het pas een paar duizend keer had gespeeld en jullie voor de eerste keer die spelen gingen spelenCrazy_D schreef op 10 november 2002 @ 11:53:
[...]
Yup t was gezellie, pils was lekker, en vanwege het lite-mod schap van Dusty hebben we hem maar even laten winnen, zodat wij deze week ook nog gewoon kunnen GoTten
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
 hebben we m dus voor niks laten winnen
 hebben we m dus voor niks laten winnen dusty schreef op 10 november 2002 @ 13:09:
Nee, dat was omdat die spelen van mij zijn en ik het pas een paar duizend keer had gespeeld en jullie voor de eerste keer die spelen gingen spelen
 dat zeg ik toch, wij hebben jouw laten winnen
 dat zeg ik toch, wij hebben jouw laten winnen Exact expert nodig?
 maar het was wel vet
 maar het was wel vet Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
10 - 2 geloof ik .... pijnlijk, maar een nog mild, als je het werkelijke kwaliteitsverschil ziet. Maar ja, het feit dat iedereen stond te juichen toen D2k binnenkwam in het poolcentrum en niemand mij kent daar zegt genoegD2k schreef op 10 November 2002 @ 12:28:
overigens zijn /me en * D2k gisteravond nog ff gezellig wezen poolen
moest er niet dik opliggenVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 18:51:
[...]
10 - 2 geloof ik .... pijnlijk, maar een nog mild, als je het werkelijke kwaliteitsverschil ziet.
Maar ja, het feit dat iedereen stond te juichen toen D2k binnenkwam in het poolcentrum en niemand mij kent daar zegt genoeg
Als d2k geen mod was geweest hadden ze wel minder hard gejuigdVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 18:51:
Maar ja, het feit dat iedereen stond te juichen toen D2k binnenkwam in het poolcentrum en niemand mij kent daar zegt genoeg
:strip_icc():strip_exif()/u/12461/crop65b195553d948.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/10274/crop67712295188a6_cropped.jpg?f=community) 

/u/27299/hoofd.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/18993/logo.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/7418/the_hat_icon.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/31626/eend.gif?f=community)