Looki schreef op 27 November 2002 @ 02:21:
[...]
Ik had het idee dat er mensen waren die mischien ook zo'n ding wouden.. dus heb ff de prijs opgezocht.. ff contact gehad met de leverancier in nederland.. dus mag ik dat dan niet posten? zie het probleem niet helemaal..
Wel en geen probleem.
Dit topic was niet bedoeld als koopmarkt voor GPS zaken maar ging in eerste instantie over het interfacen van een GPS met een PC en de mogelijkheden hiermee.
Dat dit topic snel resulteerde in gezamenlijke inkoop is puur toeval en dankzij jvhaarst zijn belangeloze inzet

Het doel van de inkoop was meer het verdelen van de verzendingskosten en niet het massaal aankopen om korting te bedingen.
De aanbiedingen waren ook van zeer tijdelijke duur en dus was snel beslissen noodzakelijk.
Dat sommigen daardoor de boot hebben gemist is spijtig maar daar is helaas niets aan te doen.
Verder geloof ik dat als je echt een inkoop wil houden je beter een apart topic hierover opent. De meeste tweakers weten via dit topic al iets meer over GPS en zullen misschien geneigd zijn om door onze ervaringen (

) met die dingen ook zo'n module te willen. Maar dit topic is geen IA (zie topictitel) en daarom ook zul je meer aandacht trekken door een eigen IA of interessepoll te starten, zie hiervoor ook de FAQ
Gelieve met bovenstaande zaken rekening te houden zodat het topic ook on-topic blijft (hierbij ook mijn excuses voor lange off-topic geblaat

)
Vragen over GPS modules en interfacing zullen wij hier vriendelijk beantwoorden.
Tot zover deze lezing volgens TweakViper,
Uit het boek der verzuchtingen, psalm 1337, vers 10