<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Kom jongens jullie weten toch wel iets over terminalserver, er zullen toch minimaal een paar tweakers hier zijn die er mee werken of ooit op gewerkt hebben.
Op het moment heb ik maar een reactie gekregen (e-mail).
Op het moment heb ik maar een reactie gekregen (e-mail).
* Excru aait HAL
Thuis terminal server draaien onder windows 2000 advanced server, een kind doet de was echt heel makkelijk, heb je in 2 minuten op
Leuk...
Maar dan weet ik nog niets...
Wat ik zou willen weten is informatie over Windows NT Terminal Server Edition. Maakt niet uit wat voor informatie.
En wij hoeven alleen een database waarvoor elke gebruiker maar een bepaald gedeelte van de database kan wijzigen/lezen.
En waarbij de administratie de wijzigingen kan bekijken en goed/afkeuren voordat ze uitgevoerd worden in de eigenlijke database.
Maar dan weet ik nog niets...
Wat ik zou willen weten is informatie over Windows NT Terminal Server Edition. Maakt niet uit wat voor informatie.
En wij hoeven alleen een database waarvoor elke gebruiker maar een bepaald gedeelte van de database kan wijzigen/lezen.
En waarbij de administratie de wijzigingen kan bekijken en goed/afkeuren voordat ze uitgevoerd worden in de eigenlijke database.
* Excru aait HAL
Geen info meer?
* Excru aait HAL