If you don’t have enough time, stop watching TV.
Maar wat zit er dan wel in ?
Ja daar kwam ik ook maar ik d8 dat er mischien een pagina was speciaal voor deze lappie
maar toch bedankt
En wat staat er onderop de laptop ? Juist, MD 9783...Grafiktreiber für die Notebooks MD 9703 P III 1,2 GHz, MD 9783 P IV 2 GHz
Verwijderd
Ja hoor, Medion, Dell en what so ever, all made in Taiwan.Stinger_Ventura schreef op 25 september 2002 @ 00:40:
Duitse degelijkheid.
Enough said, lijkt mij zo.
Verwijderd
075-6517411.
Ik weet niet of het nog steeds werkt.
(Ik had ooit een Aldi-PC gekocht, die ik na ruim één maand terug bracht: gewoon al m'n geld terug!)
Apropos DELL: die vragen maar liefst 78 euro verzendkosten voor je notebook.
(Dat ontdek je pas als je op de bestelpagina zit!).
Vergeet dat niet bij de DELL-prijs op te tellen: de ALDI is 'om de hoek'.
DELL 'aanbieding' 1900 euro
ik wil wel ff berichten wat er allemaal inzit...jvhaarst schreef op 25 september 2002 @ 20:15:
Heeft er al iemand een compleet (en goed) overzicht van wat er in zit ?
moet je ff zeggen wat je wil weten, dan zalk wel eens ff kijken
Verwijderd
Alvast bedankt voor je hulp!!
zo maar een gek idee...
als je eens Sisoft sandra download! daarmee kun je heleboel gegevens van je pc te voorschijn halen!
maar xal zelf ook wel eens ff kijken
In BS-Player kun je kiezen voor dual monitor bij de preferences...
ja wat is dat nou eigenlijk voor kabeltje wat dr bij zit? hoe sluit ik dan de laptop aan op de tv?jvhaarst schreef op 25 september 2002 @ 21:27:
Ik heb net de TV-Out redelijk aan de praat gekregen:
In BS-Player kun je kiezen voor dual monitor bij de preferences...
...geluidskaart: Avance AC97 AudioMottebelke schreef op 25 september 2002 @ 21:20:
Nou, vooral het moederbord, het toetsenbord, de DVD/CD-combo en de geluidskaart.
Alvast bedankt voor je hulp!!
dvd: QSI DVD/CDRW SBW-081...
maar zover was je zelf waarschijnlijk ook al...
sisoft zegt trouwens meer overhet algemeen, maar ja... kheb nu nog ff geen sisoft op mn laptop. morgen weer
De grote tv-out FAQSiris schreef op 25 september 2002 @ 21:31:
[...]
ja wat is dat nou eigenlijk voor kabeltje wat dr bij zit? hoe sluit ik dan de laptop aan op de tv?
Misschien regio vrij maken:
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/combo.htm
Dat gaaf inderdaad ook de doorslag voor mij!Ruben314 schreef op 26 september 2002 @ 03:21:
2 jaar garantie is leuk. Meeste (goedkopere) laptops hebben maar 1 jaar
Bij Dell.nl moet je gewoon 250 euro betalen om van 1 naar 3 jaar te gaan, op een dure laptop maakt dat niet zo heel veel uit, maar als je een budget hebt dan drukt dat de rest van de onderdelen toch wel heel erg.
American Express vraagbaak
Volgens mij past het allemaal makkelijk, maar ik ben meer bang voor de hitte die de processor produceert. Hoe willen ze dat ding ooit koelen?FlamerX schreef op 18 september 2002 @ 23:54:
[...]
Waarom geen mobile Intel?? Past een gewone 2GHz überhaupt wel in een notebook en vreet die niet teveel stroom?
En ik denk dat het deze keer om een HP gaat ipv Medion (als je specs vergelijkt kom je bijna altijd op HP uit, Medion heb ik geen specs van kunnen vinden).

maar wat een pracht laptop.. alles doet het.
hier nog geen prob's gehad.
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Er staan daar vier bestanden voor de combo drive. Welke moet je dan hebben?jvhaarst schreef op 25 september 2002 @ 23:09:
[...]
De grote tv-out FAQ
Misschien regio vrij maken:
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/combo.htm
Verder, als de drivers voor de touchpad worden geinstalleerd (van de site van de makers) dan is er het vervelende probleem dat de muiscursor geregeld blijft hangen
Verwijderd
Hier staat het volgende :
Gewoon downen en kijken wat het flashprogsel zegt. Ik ga vanavond ff proberen, moet nu weg helaas...There are different Hardware versions of the drive. Most of them are "3". The flasher dont overwrite drives with different Hardware version. The third letter of the firmware is generated by the drive. (eg. NXA5-E and NXC5-E are the same) Dont ask me how you find out the letter behind NXC5 without reading the firmware and look inside.
Bij mij werken deze ook goed,Mottebelke schreef op 25 september 2002 @ 19:22:
Je moet ff kijken voor Plutonium drivers (http://www.driverheaven.net). Die werken bij mij best aardig.
Met 3DMark2001 SE Build 330 ben ik van 2043 (standaar ATI-drivers) naar 2209 punten gegaan (Plutonium drivers)
Ik heb het zojuist geprobeerd en het werkt goed. De hardware code kun je vinden op de drive (er even uit halen om deze te kunnen lezen).Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 19:43:
check dit : http://wald.heim.at/sherwood/530742/dvd/qsi/index.html
Hier staat het volgende :
[...]
Gewoon downen en kijken wat het flashprogsel zegt. Ik ga vanavond ff proberen, moet nu weg helaas...
De firmware die ik heb gebruikt was EE*2 (op de drive stond code EE02-C).
Uiteraard heb je ook nog iets als "DVD region killer" nodig om de software matige regio beperking uit te zetten.
Ik heb nog geen CD's gebrand, maar verwacht daar verder geen problemen mee
Windows is nog maar een keer gecrasht na knoeien met de tvout, is bijna te ingewikkeld om de verschillende opties onder verschillende schermen te pleuren, maar het blijk in iedergeval dat je de primaire monitor (tv was dat in dat geval) niet uit mag schakelen in het ati menutje, wist ik veel hoe dat werkt
In de "Launch manager" kan ik er geen oplossing voor vinden.
Verwijderd
Weet iemand een telefoonnummer waar hij te bestellen is? Heb wel een Dell gezien, maar die kost mij, met mijn wensen € 2500
Dit kan ik bevestigen...Solomo schreef op 28 september 2002 @ 15:36:
Ik kan mededelen dat ook het branden werkt
Windows is nog maar een keer gecrasht na knoeien met de tvout, is bijna te ingewikkeld om de verschillende opties onder verschillende schermen te pleuren, maar het blijk in iedergeval dat je de primaire monitor (tv was dat in dat geval) niet uit mag schakelen in het ati menutje, wist ik veel hoe dat werkt
ik heb ff de Tools en Drivers van D:\ (710 mb) op een cd-tje gebrand in 11 minuten (8x speed)
Medion 9783 drivers/hacks:
http://www.biosign.nl/medion/
Verwijderd
Verwijderd
Op m'n oude werk gebruikte ik zo af en toe ook een laptop (Acer) en dat buigt en kraakte aan alle kanten. Vooral het beelscherm maakt een hoop lawaai en buigt als je hem probeert te sluiten.
Vandaar deze misschien wel erg rare vraag.
Neuh... Deze is zwaar en solideVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 22:48:
Misschien een stomme vraag, maar is hij ook een beetje stevig of buigt alles aan alle kanten?
Op m'n oude werk gebruikte ik zo af en toe ook een laptop (Acer) en dat buigt en kraakte aan alle kanten. Vooral het beelscherm maakt een hoop lawaai en buigt als je hem probeert te sluiten.
Vandaar deze misschien wel erg rare vraag.
Heb je al geprobeerd om de laatste intel chipset drivers te installeren? Dat je cd-rom het niet doet is een logisch gevolg van het feit dat die opslagcontroller niet werkt. Ik zou die chipset drivers dus even proberen. Je kunt ze vinden op de site van intel.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:34:
Ik heb de laptop ook gehaald, ik heb er nu windows ME erop draaiend, alleen heb een probleem met de DVD/CD-RW combo drive, hij wordt niet herkend door windows en bij apparaatbeheer staat er ook gewoon geen CD-ROM station. Tevens staat er bij apparaatbeheer een conflict met een een of ander vaste-schijfcontroller: Intel(r) 82801BA UltraATA-opslagcontroller. Weet iemand waar dit alles aan ligt?
Het lampje van het emailknopje blijft knipperen totdat het programma "Check Mail" weer de e-mail server heeft gecheckt. Standaard staat het programma ingesteld op 5 minuten dus zal het lampje ook 5 minuten branden. Wil je dat het lampje ophoudt met knipperen dan kun je handmatig het programma op e-mail laten chekken of de interval waarop het programma werkt op 1 minuut zetten.-RenE- schreef op 28 september 2002 @ 16:09:
Weet iemand ook hoe ik het knipperen van het emailknopje van de "Easy Launch Keys" kan stoppen. Zelfs als ik mijn email (outlook) ophaal met imap blijft ie maar door gaan.
In de "Launch manager" kan ik er geen oplossing voor vinden.
Zwaar is ie zeker weten! Ik nam 'm voor de gein vandaag even mee naar school. Heb gelijk een rugblessure
Overigens stoort me dat niet eens zo. Ik zit er alleen een beetje over in dat die ventilator soms ineens aanspringt en dat maakt lawaai! Thuis niet zo erg, maar wel als ik in een hoorcollege zit
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ach wat haalt het uit .. mensen die gaan lopen zeuren zijn gewoon jaloers dat een laptop hebt die zo snel is dat die gekoeld moet wordenCis schreef op 30 september 2002 @ 14:32:
[...]
Ik zit er alleen een beetje over in dat die ventilator soms ineens aanspringt en dat maakt lawaai! Thuis niet zo erg, maar wel als ik in een hoorcollege zit
LOL!!!!Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 16:16:
[...]
Ach wat haalt het uit .. mensen die gaan lopen zeuren zijn gewoon jaloers dat een laptop hebt die zo snel is dat die gekoeld moet worden
Overigens even een vraag: op die laptop staan 2 partities:
C met windows XP
D met drivers, tools (Nero, Powerdvd etc) en Restore (of iets in de trant daarvan). Ik vroeg me af: weet iemand wat gebeurt er als ik die partitie gewoon formatter en daar win98 op gooi? Zijn die restorefiles (5x 700 mb) belangrijk om te behouden? Of kan ik gewoon de WinXp cdrom gebruiken?
Verbrugge .. denk een kilo of 3 maar ben niet echt een held in gewicht schatten
Nog even een vraagje zelf:
Heb windows 2000 er op staan maar mijn IR geageerd niet op mijn nokia 6310i .. met mijn gewone pc reageerd die wel.. iemand enig idee wat ik fout doe ?
Verwijderd
Daar heb ik wel wat antwoordjes op...Cis schreef op 30 september 2002 @ 19:12:
[...]
LOL!!!!
Overigens even een vraag: op die laptop staan 2 partities:
C met windows XP
D met drivers, tools (Nero, Powerdvd etc) en Restore (of iets in de trant daarvan). Ik vroeg me af: weet iemand wat gebeurt er als ik die partitie gewoon formatter en daar win98 op gooi? Zijn die restorefiles (5x 700 mb) belangrijk om te behouden? Of kan ik gewoon de WinXp cdrom gebruiken?
Ik heb de hele boel geformatteerd en opnieuw volgens mijn wensen gepartionneerd.
Op D:\ staat 3.15 Gig aan 5 images. Dwz de complete installatie zoals je de boel hebt gekregen inclusief alle rommel van internetaanbiedingshit, msn, jukebox enz voorgeïnstalleerd.
Eigenlijk is het enige dat je nodig hebt, de map tools en de map drivers op D:\
En die mappen zijn ook weer meegeleverd op cd-rom. Daar staan dus de softwarepakketjes in, Nero enz...
De map D:\Drivers zijn alle drivers voor het systeem.
Ik heb WinXP er netjes opgezet vanaf de "recovery" cd-rom en het loopt helemaal "schoon" met alleen mijn eigen gekozen software als een zonnetje.
Sommige drivers zijn echter alleen maar compatible met Win XP. !!!
Onder ME en 98 werken de vga drivers niet en krijg je problemen met een intelchipsetdriver (i845 chipset 82801 BA ultra ata storagecontroller). Een bronconflict (waar???) zorgt ervoor dat de combodrive niet meer aanwezig is op je systeem. Dus geen cd, dvd en brander meer... NERGENS! Behalve bij het booten onder DOS nog aanwezig!
Dat is dus onwijs irritant en ik kan tot nu toe nergens de oplossing vinden. Niet bij Medion, Niet bij Update Windows, niet bij Intel !!! Ook in je BIOS kun je hier niks aan veranderen terwijl bijvoorbeeld een IRQ-conflict daar vaak te verhelpen valt!
Idem voor de VGA drivers. Is geen pretje te werken op een resolutie van 640*480 @ 16c
Er zijn maar weinig mensen die andere OS-sen uitproberen. Ierdereen werkt vooral (waarschijnlijk wel terecht?) met Win XP. Maar ik heb een goede reden (mijn werk) om dat niet te -kunnen- doen.
Ik heb al postings geplaatst in het andere Medion-forum http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/499425 dat hier draait maar ook daar nog weinig oplossingen.
Las net dat Guo hetzelfde onnozele probleem heeft.
Ik heb ondertussen al heel wat tijd erin zitten met zoeken & vloekenVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 18:34:
Ik heb de laptop ook gehaald, ik heb er nu windows ME erop draaiend, alleen heb een probleem met de DVD/CD-RW combo drive, hij wordt niet herkend door windows en bij apparaatbeheer staat er ook gewoon geen CD-ROM station. Tevens staat er bij apparaatbeheer een conflict met een een of ander vaste-schijfcontroller: Intel(r) 82801BA UltraATA-opslagcontroller. Weet iemand waar dit alles aan ligt?
De laptop verkoop ik weer door en ik ga op zoek naar een behoorlijk modern systeem dat WEL compatible is met Windows 98se.
Anyone any suggestions ???
Ik lees het nog wel,
enne... Robbert!
Proficiat!
Doei
Ik vind het namelijk behoorlijk lastig om steeds 2 tassen mee te nemen (een voor de laptop en een voor de boeken). Zijn er tassen te krijgen waar deze laptop in past, want hij is natuurlijk vrij groot.
Kijk even op de site van Case Logic (caselogic.com ???)Mottebelke schreef op 30 september 2002 @ 20:22:
Zijn er hier mensen die hun laptoptasje al aan de kant hebben gegooid en een mooie rugzak hebben gekocht om hun laptop in te doen??
Ik vind het namelijk behoorlijk lastig om steeds 2 tassen mee te nemen (een voor de laptop en een voor de boeken). Zijn er tassen te krijgen waar deze laptop in past, want hij is natuurlijk vrij groot.
CL heeft tassen die extra groot zijn, met plaats voor mobiel, pennen, etui, boeken, broodtrommeltje etc etc
Denk dan overigens wel aan ±70 euro...
Verwijderd
Hebben meer mensen daar last van? (ik heb het getest met een nokia 8210, PalmIIIC en een Compaq Armada)
Is er soms een speciale instelling oid?
Blijkbaar vaker voorkomend probleem. Vandaag even bij ene klasgenoot testen.
Heb al van meer mensen gehoord dat IR niet werkt, bij mijzelf werkt het ook niet. Krijg melding dat het apparaat in de buurt is maar kan er verder niets naar toe sturen of er verbinding mee maken.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 01:44:
Ok ik heb dus ook zo'n laptoppie, alleen lijkt de IR poort niet te werken?!?
Hebben meer mensen daar last van? (ik heb het getest met een nokia 8210, PalmIIIC en een Compaq Armada)
Is er soms een speciale instelling oid?
Je zou idd kunnen kijken in het BIOS, alhoewel ik het ID heb dat het BIOS ook niet al te goed werkt. Heb namelijk seriele poort en parallele poort uitgeschakeld om resources te besparen. Maar als ik dan een printer aansluit op de parallele poort dan kan ik gewoon printen
Hij vind heel onregelmatig het apperaat, maar niet lang genoeg om een verbinding te maken.
Het lag aan de software die ik geinsalleerd had van Palm (Vx).
Nadat ik de recovery CD had gedraaid werkte het weer.
http://gathering.tweakers...message/15367911#15367911
Hier komt de oplossing voor de andere mensen die misschien ook porblemen hebben met Infra-rood communicatie tussen hun mob. phone en laptop;
Ga naar Control Panel --> System --> Device Manager --> Infrared en kies 'Advanced' (2e Tablad) Verlaag daar de Maximum Transfer Rate van 4 mBit naar 115,2 KB. Nu werkt je wireless verbinding als een tierelier !
YupzSiris schreef op 02 oktober 2002 @ 11:36:
Tada... tjek hier:
Hier komt de oplossing voor de andere mensen die misschien ook porblemen hebben met Infra-rood communicatie tussen hun mob. phone en laptop;
Ga naar Control Panel --> System --> Device Manager --> Infrared en kies 'Advanced' (2e Tablad) Verlaag daar de Maximum Transfer Rate van 4 mBit naar 115,2 KB. Nu werkt je wireless verbinding als een tierelier !
Nu werkt inbellen via mijn mobiel wel, thnx

Verwijderd
Dat werkt bij mij dus niet... Heb wel zo'n beetje alle instellingen gehad en in bios valt vrijwel niets in te stellen en wat je kan instellen heeft blijkbaar geen effect.Siris schreef op 02 oktober 2002 @ 11:36:
Tada... tjek hier:
Krijg uberhaupt geen enkele reactie met een infraroodapparaad.
Ik zit er zwaar aan te denken dat de infrarood hardwarematig defect is of niet aangesloten....
*update*
En hop, hij wordt deze week weer opgehaald! Prima service lijkt me, als ik hem snel weer terug krijg...
*2e update*
Uiteindelijk is hij ruim 1 week weg geweest en vandaag kreeg ik hem terug, de infraroodport was defect en is vervangen. Alles werkt nu in 1x vlekkeloos inderdaad
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2002 15:55 . Reden: Update ]
Verwijderd
Onlangs bij de Hema een laptoptas. Even openvouwen en het is een rugzak... zwart. ... Heel cool ding.... 5 euro...Mottebelke schreef op 30 september 2002 @ 20:22:
Zijn er hier mensen die hun laptoptasje al aan de kant hebben gegooid en een mooie rugzak hebben gekocht om hun laptop in te doen??
Ja, maar daar past zeker alleen een laptop in. Ik wil ook andere zooi mee kunnen nemen.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 13:10:
[...]
Onlangs bij de Hema een laptoptas. Even openvouwen en het is een rugzak... zwart. ... Heel cool ding.... 5 euro...
Maar zoals je hebt kunnen lezen heb ik nu een tas en ben er erg blij mee
http://www.casedirect.com...K&UREQB=6&UREQC=7&UREQD=2
Of iets wat vergelijkbaar is voornamelijk in kwaliteit.
Vraag van mijn kant, het regent hier nu pijpestelen. Hoe nemen jullie je laptop droog mee, en dan op de fiets (in de auto snap ik dat tie droog blijft
Leuke tas voor $79.95 !UnderFlow schreef op 03 oktober 2002 @ 00:09:
Waar o waar kan ik deze scoren?
http://www.casedirect.com...K&UREQB=6&UREQC=7&UREQD=2
Of iets wat vergelijkbaar is voornamelijk in kwaliteit.
Nou, mijn tas (Yes&No) heeft een ingebouwde regenhoes. Die kun je zo over de tas heen trekken. Blijft ie lekker droogTAG_Speedy schreef op 03 oktober 2002 @ 08:20:
Hier leveren o.a. de Free Record Shop en Funprice Caselogic spullen, misschien kan zo'n winkel em voor je bestellen? Gisteren bij de Dynabyte ook even gekeken voor een rugzak en daar hing er 1 van Targus, kwaliteit leek me in orde (prijs was er ook naar)
Vraag van mijn kant, het regent hier nu pijpestelen. Hoe nemen jullie je laptop droog mee, en dan op de fiets (in de auto snap ik dat tie droog blijft), want zo ga ik niet richting school met de mijne.
Als je voor weinig geld een goede laptop wil hebben, neem dan een Promedion!
Ik heb slechte verhalen gehoord over het bedrijf XS2 te Weesp dat Promedion maakt/verkoopt en serviced!
Vandaar dat ik voor dit product ben gegaan, want ik heb de promedion 5600 ook in overweging genomen,.
Hmmz ik zal eens ff kijken of ze wat hebben.TAG_Speedy schreef op 03 oktober 2002 @ 08:20:
Hier leveren o.a. de Free Record Shop en Funprice Caselogic spullen, misschien kan zo'n winkel em voor je bestellen? Gisteren bij de Dynabyte ook even gekeken voor een rugzak en daar hing er 1 van Targus, kwaliteit leek me in orde (prijs was er ook naar)
Vraag van mijn kant, het regent hier nu pijpestelen. Hoe nemen jullie je laptop droog mee, en dan op de fiets (in de auto snap ik dat tie droog blijft), want zo ga ik niet richting school met de mijne.
Als je een beetje een goede tas hebt is ie tot op zekere hoogte waterdicht. Ik heb bij mijn normale rugzak nog nooit gehad dat bijvoorbeeld mijn boeken nat waren oid. De tas die bij de aldi laptop zat is volgens mij van een dusdanig materiaal (iets van nep leer ofzo?) dat er geen spatje water doorheen komt. Daarbij komt nog dat er vaak een wat dikkere zachte laag in de zijkanten enzo zit waar de laptop zich bevind, wat ook weer een barriere vormt voor regen. Tja en als dat alles nog niet echt lekker werkt, kun je altijd nog een plastic zak oid om je rugzak doen, weet ik het
Maar een beetje fatsoenlijke tas / rugzak kan echt wel tegen een spatje water
Verwijderd
Zit dit berichtje te schrijven op "mijn" gloednieuwe Asus L3800
Medion verkocht tegen aankoopsprijs.
Problemen hiero??? No way!!
Alles draait als een trein onder W98se.
Kostte 600 euro meer...
Ben je dan nog goed bezig???
Laatste berichtje dus in de medion-topics
Bedankt voor het meedenken...
Veel succes allemaal!
Guo...> SUCCES!
Verwijderd
Nee die van mij draaide gewoon de voorgeinstalleerde OS... (XPhome dus)Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:06:
Sling .. heb het zelfde dat die mijn telefoon niet herkend.. maar hij herkend mijn pc met IR wel. Heb jij toevallig ook windows 2000 ? zit namelijk meer aan een driver probleem te denken.
Ik laat wel even weten wat ik van Medion te horen krijg.

deze heb ik dus gekocht. Zit een appart goed beschermd vak achter in wat tegen je rug aan zit.
BTW. IEMAND die een 6310i op de ir poort heeft werken met windows 2000 ???????
Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
Heb je een USB muis er aan hangen?
Ik heb geen aldi laptop, dus dat nepleren tasje heb ik niet (blij toe denk ikUnderFlow schreef op 03 oktober 2002 @ 14:20:
[...]
Hmmz ik zal eens ff kijken of ze wat hebben.
Als je een beetje een goede tas hebt is ie tot op zekere hoogte waterdicht. Ik heb bij mijn normale rugzak nog nooit gehad dat bijvoorbeeld mijn boeken nat waren oid. De tas die bij de aldi laptop zat is volgens mij van een dusdanig materiaal (iets van nep leer ofzo?) dat er geen spatje water doorheen komt. Daarbij komt nog dat er vaak een wat dikkere zachte laag in de zijkanten enzo zit waar de laptop zich bevind, wat ook weer een barriere vormt voor regen. Tja en als dat alles nog niet echt lekker werkt, kun je altijd nog een plastic zak oid om je rugzak doen, weet ik het
Maar een beetje fatsoenlijke tas / rugzak kan echt wel tegen een spatje water
Daarom maar is gaan kijken voor zo'n laptop rugtas met apart vak voor de computer, lijkt me wat veiliger dan mijn Kipling tas.
Nee ik heb er geen externe muis aan zitten.
Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
appart ?
stefig ?
vind ?
word ?
Ben je net begonnen Nederlands te leren?
en btw als je toch gaat lopen mierenneuken ... ooit van kunstof gehoord ???
Trouwens weet iemand of het nut heeft om een progje zoals cool cpu of cpu idle er op te zetten om je accu een beetje te sparen?
Verwijderd
Vandaag contact gehad met de helpdesk. Daar kreeg ik te horen dat er heel wat problemen zijn met de laptops die in mei zijn verkocht. De moederborden gaan kapot na een tijdje. Momenteel is er een wachtrij van een maand om het gerepareerd te krijgen, omdat er zoveel moederborden vervangen moeten worden.
Betaal je 1849e voor zo'n laptop en dan krijg je dit, dat belooft niet veel goeds voor de toekomst.
Dus om nou meteen te zeggen dat dat niet veel goeds betekend vind ik een beetje te voorbarig.
Is gewoon zo als je veel producten verkoopt er ook meer terug komen voor reparatie. Het percentage zou ongeveer gelijk zijn.
Maarja, dat moet wel ingecalculeerd zijn natuurlijk, want anders hadden ze die spullen wel op voorraad.
Verwijderd
Is niet gebeurd, want ze hebben de moederborden al een tijdje niet meer op voorraad. Dus,......Stinger_Ventura schreef op 10 oktober 2002 @ 10:39:
Ik dacht dat het iets van 5% is wat stuk gaat ofzo in de regel?
Maarja, dat moet wel ingecalculeerd zijn natuurlijk, want anders hadden ze die spullen wel op voorraad.
Anyway, jij bent de eerste die technische problemen ondervind hier op het forum.
Terwijl er toch heel wat gebruikers zijn.
uuuuh ... was laat en had denk ik te weinig bloed in mijn alcohol om nog te rekenenblimmel schreef op 10 oktober 2002 @ 10:14:
psst: 0,5% van 60.000 is 300
Verwijderd
Voor meer info check nieuwe topic: [rml][ ALDI] Nieuwe Medion laptop 2.53ghz op 23 oktober in België![/rml]