Anoniem: 65531 schreef op 20 september 2002 @ 16:43:
Volgens mij zal niet overal die laptop te koop zijn, want dit is de tweede keer dat ze die Medion aanbieden. Dus ze zullen wel zo stom nie zijn om er overal in Nederland heeel veeeel te zetten, want de meesten die er een willen heb er al een.
Beetje vreemde redenering, vindt je ook niet? Jij wilt dus zeggen omdat de Aldi in mei een aanbieding gehad heeft met Notebooks dat nu heel Nederland voorzien is? Dan kunnen ze bij alle PC-boeren de NB's wel uit de schappen halen.
En wat ik nog denk: die notebooks zijn oude en herstelde van mensen die nie tevreden waren en hem na drie weken weer binnen brachten.
Er waren dus volgens jou zoveel mensen die deze notebook terug brachten dat de Aldi weer genoeg had voor een tweede aktie!?
Trouwens, spul van Medion wat gerepareerd/hersteld is, wordt doorverkocht als restpartijen - dat gaat niet weer de Aldi in als zijnde nieuwe notebooks!
Moesten het echt splinternieuwe zijn dan zou men toch gewoon een nieuwe en betere laptop verkopen. Want in juli ... hebben ze in de Aldi's van Amerika een medion verkocht met P4 2.2ghz, 40GB HD en 15" TFT voor 1499€. Dus ik vind het wa raar dat men nu nog die oude van de maand mei nog ne keer verkoopt.
Da's toch een hele andere markt. Blijkbaar kan Medion in Amerika beter een P4 2.2 slijten, en hier in Nederland nog de P4 2.0. En vergeleken met de vorige aanbieding is er zeker WEL wat veranderd - de PRIJS. Hij is nu bijna 1000 gulden goedkoper!
Aja, en wij mogen dus in november zeker een P4 2.4Ghz notebook verwachten...
Ja? Dat weet je zeker?
No offence... maar wat kan jij een ongeloofelijke BS verkondigen