ej lui wie is die lisa precies? kben er nog niet tegengekomen maar ut schijnt dat ze onoverwinnelijk is ofzo?
Ik heb nu al een tijdje Capcom vs SNK 2 EO en vind het een super spel! Ik speel het vaak met de vriend van mijn zusje, die kan het ook wel goed (Als we allebei Ken pakken wilt het nog wel eens spannend worden
, gisteren bijv 40 matches vs gespeeld, ieder had er 20 gewonnen. Toen zijn we maar gestopt
).
Ik slikte wel even in het begin toen ik die poppetjes zag. Ik zal eerlijk zijn, op een MAME emulator met Street Fighter Alpha 3 of King of Fighters 2000/2001 zien de poppetjes er echt veel beter uit dan op de cube. Maar daar moet je je gewoon even doorheen 'slaan'
, dan is het wel een cool spel. Vooral aan te bevelen met vrienden
Ik slikte wel even in het begin toen ik die poppetjes zag. Ik zal eerlijk zijn, op een MAME emulator met Street Fighter Alpha 3 of King of Fighters 2000/2001 zien de poppetjes er echt veel beter uit dan op de cube. Maar daar moet je je gewoon even doorheen 'slaan'
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Ik vind echt dat voor RE een aparte topic moet komen al die spoilers worden mij teveel. Ik ben met Jill bezig dus heb geen idee wie lisa is dus stop ermee.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Ik vind de poppetjes er best uitzien. beetje kartelig maar daar let ik niet op.Crashman schreef op 15 september 2002 @ 13:07:
Ik heb nu al een tijdje Capcom vs SNK 2 EO en vind het een super spel! Ik speel het vaak met de vriend van mijn zusje, die kan het ook wel goed (Als we allebei Ken pakken wilt het nog wel eens spannend worden, gisteren bijv 40 matches vs gespeeld, ieder had er 20 gewonnen. Toen zijn we maar gestopt
).
Ik slikte wel even in het begin toen ik die poppetjes zag. Ik zal eerlijk zijn, op een MAME emulator met Street Fighter Alpha 3 of King of Fighters 2000/2001 zien de poppetjes er echt veel beter uit dan op de cube. Maar daar moet je je gewoon even doorheen 'slaan', dan is het wel een cool spel. Vooral aan te bevelen met vrienden
wow lekker verkocht zeg.According to the market research firm Oricon, Sega has sold 54,357 copies of Phantasy Star Online Episode 1 & 2 on the first of its release - 12.09.02.
The version without the modem sold 35,324 copies while the version with the modem sold a total of 19,033. It is expected that many more copies will be sold when the Nintendo broadband adapter hits the market in Japan.
We will keep you updated!
Source: Gamefront
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dus vanaf nu geen spoilers meer van RE hier.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Ik heb even een search in elkaar geflept om te zoeken in HGGCT. Het lijkt er op dat binnenkort 'Het Grote ... Topic' - topics niet meer zijn toegestaan (zie Wijziging beleid Spielerij... ). Ik vind het persoonlijk erg jammer, maar ben het er wel mee eens dat het goed klote is dat de GoT search niet naar individuele posts kan verwijzen. Veel info in grote topics is op die manier ontzettend moeilijk te vinden (of helemaal niet). Wellicht dat als er een HGGCT search is, wij door mogen blijven gaan met HGGCT. Al betwijfel ik dat 
Zoeken naar xbox leverde 538 resultaten op.
Tis nog niet geweldig, maar de basis is er. Opmerkingen/vragen/suggesties welkom.
Helaas is Lycos nogal traagjes, als iemand een snelle, gratis host weet met php/mysql laat het dan even weten.
Het Grote GameCube Topic Search |
Tis nog niet geweldig, maar de basis is er. Opmerkingen/vragen/suggesties welkom.
Helaas is Lycos nogal traagjes, als iemand een snelle, gratis host weet met php/mysql laat het dan even weten.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Weet iemand wat er aan de hand is met clubnintendo.net. Je moet ineens inloggen of zo.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
D3 ik kan hem wel hosten .. op zich niet zo'n probleem mee =)
icq / irc / mail ? yamauchi@xs4all.nl
ik hoor wel hoe/wat
icq / irc / mail ? yamauchi@xs4all.nl
ik hoor wel hoe/wat
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
euhh ok. Hoe gaat het nu verder met dit topic dan?? komt er dus geen: Het grote... deel 12??D³ schreef op 15 september 2002 @ 15:03:
Ik heb even een search in elkaar geflept om te zoeken in HGGCT. Het lijkt er op dat binnenkort 'Het Grote ... Topic' - topics niet meer zijn toegestaan (zie Wijziging beleid Spielerij... ). Ik vind het persoonlijk erg jammer, maar ben het er wel mee eens dat het goed klote is dat de GoT search niet naar individuele posts kan verwijzen. Veel info in grote topics is op die manier ontzettend moeilijk te vinden (of helemaal niet). Wellicht dat als er een HGGCT search is, wij door mogen blijven gaan met HGGCT. Al betwijfel ik dat
Het Grote GameCube Topic Search
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Probeer em is in Crazy-Jap modus : Binnen 3 uur met enkel Combat knifeElroy schreef op 15 september 2002 @ 14:53:
Ik heb gefaald, ik kon RE niet binnen 3 uur uitspelen
Mijn totale tijd was 3 uur en 10 min.![]()
![]()
Ik snap dus nog steeds niet hoe die gasten Tyrant of Hunters neerleggen met dat Combat Knife , ik kan er nog geen Cerberus mee mollen . Ben er wel achter dat je die Chimeras zonder probs met de Handgun kan mollen ipv de Magnum die ze je aanraden in de walkthrough .
nog ff wachten op mario of op nieuws
This space is occupied
Hé we kunnen het nog wel over RE hebben, maar we kunnen gewoon niet meer spoile want daar hebben we nu een andere topic voor.

Anoniem: 24674
Ik ga begin oktober de Mario Sunshine bundel halen.... kost toch iets van 270 euro ofnie?
Ik kreeg afgelopen vrijdag (?) de nieuwe Intertoys gids binnen en daar stond hij in voor dacht ik 279€. Op 4 oktober idd en met mem.card.Anoniem: 24674 schreef op 15 september 2002 @ 19:06:
Ik ga begin oktober de Mario Sunshine bundel halen.... kost toch iets van 270 euro ofnie?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 24674
mmm ff kijken hoeveel hij bij de Makro gaat kosten dan... (zal wel nie heel veel schelen)... Ik wil em nu eindelijk wel een x hebben... zeker nu RE uit is en Sega Slam Soccer eraan komt!
crap man die gaan ik denk ik ook halen maar weet iemand of er gee bundel uitkomt met metroid prime???? zoiets van gc + wavebird + 251 mem card + mp voor 310 € ofzow?GolbeZeromus schreef op 15 september 2002 @ 19:08:
[...]
Ik kreeg afgelopen vrijdag (?) de nieuwe Intertoys gids binnen en daar stond hij in voor dacht ik 279€. Op 4 oktober idd en met mem.card.
This is the Way.
Denk 't niet eerlijk gezegd...die packs zijn meestal meer gericht op families e.d. Metroid is dat niet.
mediamrkt: nintendo gamecube: 165euro ! moet je wel 1 spel erbij kopen! zonder kaart, dus totale pakket: 165euro+65euro(spel)+12euro(mem kaart)=242euro !!!
(mediamarkt rotterdam)
(mediamarkt rotterdam)
ik zie dat Starfox Adventures op 22.11 staat op de officiele nintendo site voor europa... hij is dus een week naar voren geschoven...
of is dat al heel lang zo en lig ik gewoon achter?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
is best raar een topic met allemaal van die zwarte spoiler blokken...
maar het werk wel goed...
phusebox..kon je de first post editten???
zo ja, dan is het wel handig om die spoiler code daar toe te voegen. hoeft je niet het topic af te zoeken naar de code..
maar het werk wel goed...
phusebox..kon je de first post editten???
zo ja, dan is het wel handig om die spoiler code daar toe te voegen. hoeft je niet het topic af te zoeken naar de code..
Naar mijn weten is dat al vrij lang zo... Die dag ben ik jarig dus ik was al blij dat dat zo goed uitkwam.Phusebox schreef op 16 september 2002 @ 08:12:
Grab shell dude!
hmm die search is errug handig... mooi werk!D³ schreef op 15 september 2002 @ 15:03:
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Anoniem: 19137
Dan noemen we het toch gewoonD³ schreef op 15 september 2002 @ 15:03:
Het lijkt er op dat binnenkort 'Het Grote ... Topic' - topics niet meer zijn toegestaan (zie Wijziging beleid Spielerij... ).
GameCube (of NGC) Topic No. xxx |
ik kan em wel inscannen... maar het is niks speciaalls...
Ziet er goed uit Elroy. Heeft iemande een releasedate (EUR) van Eternal Darkness?!?
Ik kannie wachten op die game.
Echt veel positieve reviews over gelezen. Ik heb trouwens RE nog niet gekocht. Ik twijfel sterk. Graphics zijn wel goed, en RE1 op de psx ook nooit gespeeld. Maar graphics maken de game gewoon niet. Dat hoef ik in elk geval aan echte nintendo-liefhebbers niet uit te leggen. Ik heb me in mijn leven langer vermaakt met paratrooper dan met Max Payne o.i.d.
Maargoed we dwalen af. Als iemand een releasedate kan vinden, please post.
En Elroy, kan jij je ervaringen over Eternal Darkness eens posten?!
Jij bent toch bezitter?!
Echt veel positieve reviews over gelezen. Ik heb trouwens RE nog niet gekocht. Ik twijfel sterk. Graphics zijn wel goed, en RE1 op de psx ook nooit gespeeld. Maar graphics maken de game gewoon niet. Dat hoef ik in elk geval aan echte nintendo-liefhebbers niet uit te leggen. Ik heb me in mijn leven langer vermaakt met paratrooper dan met Max Payne o.i.d.
Jij bent toch bezitter?!
1.11 komt Eternal Darkness
Shit, ik dacht 25 oktober! Ach ja, maar iets langer doen met Mario dan
Grab shell dude!
aucht... paratrooper... het meest gespeelde spel in mijn leven...Warfare schreef op 16 september 2002 @ 14:10:
Ziet er goed uit Elroy. Heeft iemande een releasedate (EUR) van Eternal Darkness?!?
Jij bent toch bezitter?!
zo maken ze ze tegenwoordig niet meer
En ik heb Eternal Darkness vandaag voor de 2x uitgespeeld 
Nog 1x te gaan
.
Ik heb het trouwens best wel snel gedaan de 2de keer.
De 1e keer deed ik er 19 uur over en de 2de keer 9 uur.
Nou effe over mijn ervaringen :
+ punten
- Je kan het 3X opnieuw spelen met elke keer andere beestjes
- Perfecte camera
- Ongelooflijk goed verhaal
- De gameplay is super (vooral als je van Resident Evil houd)
- 12 Verschillende spelers (elk een ander wapen(s))
- Je gaat halucineren en gek worden
- Puzzels zijn niet zo moeilijk als bij Resident Evil
- ect. ect.
- Punten
- Ehhh die heb ik nog niet gevonden
Nog 1x te gaan

Ik heb het trouwens best wel snel gedaan de 2de keer.
De 1e keer deed ik er 19 uur over en de 2de keer 9 uur.
Nou effe over mijn ervaringen :
+ punten
- Je kan het 3X opnieuw spelen met elke keer andere beestjes
- Perfecte camera
- Ongelooflijk goed verhaal
- De gameplay is super (vooral als je van Resident Evil houd)
- 12 Verschillende spelers (elk een ander wapen(s))
- Je gaat halucineren en gek worden
- Puzzels zijn niet zo moeilijk als bij Resident Evil
- ect. ect.
- Punten
- Ehhh die heb ik nog niet gevonden
Elroy , nofi hoor , maar vinden jullie die RE puzzels nu zo moeilijk ?
Ik vindt de helft zelfs enorm doorzichtig ...
Ik heb enkel even gedaan over die puzzel met die X-rays
Nudat RE uit is en iedereen die er wat over te melden heeft dat bij SPOILERS doet...
wat is de volgende game waar we naar uitkijken en info over willen willen...
Voor mij is dit absoluut SMS...
Dus lijkt het me wel leuk hier over te babbelen....
wat is de volgende game waar we naar uitkijken en info over willen willen...
Voor mij is dit absoluut SMS...
Dus lijkt het me wel leuk hier over te babbelen....

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Anoniem: 30913
Eerst natuurlijk nog doshin the giant en de memcard 251. Ik hoop dat die morgen al bij de FRS liggen
Anoniem: 55194
Ik krijg steeds van die irritante mailtjes van nintendo over mario.
Ik verlang er steeds meer naar
. Stomme mailtjes steeds.
Ik verlang er steeds meer naar
Anoniem: 55194
Doshin komt niet meerAnoniem: 30913 schreef op 16 september 2002 @ 17:23:
Eerst natuurlijk nog doshin the giant en de memcard 251. Ik hoop dat die morgen al bij de FRS liggen
Ja waarom is dat eigenlijk? Ik kreeg gister een bart smit foldertje en daar stond Doshin nog gewoon in. Niet dat ik daarop vertrouw maar Doshin, dat leek me wel een aardig spel...
Grab shell dude!
volgens mij is het enige spel wat hier NIET uikomt wat best wel jammer is, is Animal Leader (met die vierkante dieren etc)
Ik vind de puzzels van RE nooit echt moeilijk als je het weet sla je jezelf altijd voor de kop. Meestal staat er een hele duidelijke aanwijzing.
Eindelijk RE uitgespeeld met jill (10:15) en tegelijkertijd 2 eindes gezien. Hoeveel eindes zijn er eigenlijk ook al weer ik hoor 10 en 8.
Eindelijk RE uitgespeeld met jill (10:15) en tegelijkertijd 2 eindes gezien. Hoeveel eindes zijn er eigenlijk ook al weer ik hoor 10 en 8.
Doshin komt wel hier niet in Amerika.
Animal Forrest komt hier niet maar wel in amerika.
Oh nog effe over Super Mario Sunshine, de puzzels daar zijn zeker niet makkelijk 
Dus bereid je maar alvast voor.
Ik ben nog niet eens op de helft van de totaal aantal shines.
Of Elroy kan totaal niet een platvorm spel spelen
Dus bereid je maar alvast voor.
Ik ben nog niet eens op de helft van de totaal aantal shines.
Of Elroy kan totaal niet een platvorm spel spelen
Heb daar nog niets over gehoord. Alleen dat animal forest niet komt. Overal staat ie nog gewoon op de release lijsten en ook op de nintendo eur site.
We zullen wel zien deze week.
Megaman battle network komt voor de GC en op de gba was het erg verslavend dus ik hoop dat ie net zo goed wordt
Anoniem: 23844
Ja, die puzzels zijn totaal niet logischDesolation Angel schreef op 16 september 2002 @ 17:06:
Elroy , nofi hoor , maar vinden jullie die RE puzzels nu zo moeilijk ?
Neem nu die beelden puzzel (niet moeilijk) maar het gaat om de logica.. Ik bedoel, wat is het nut dat je in een lege kamer een muurtje een klein beetje kan verschuiven

Of die pool tafel.. Kom daar maar eens achter, dan ben je wel ff een paar uurtjes verder.
Die X-rays daarentegen had ik heel snel door (die was tenminste logisch)..
Heb RE nu eindelijk uitgespeeld, 11:27 in totaal met Jill.
Nog maar een keertje, Animal leader, Animal Forest (= Japanse naam voor Animal Crossing) komen allebei NIET in europa uit.volgens mij is het enige spel wat hier NIET uikomt wat best wel jammer is, is Animal Leader (met die vierkante dieren etc)
12 verschillende. Ik vind het wel jammer dat er geen optie is om alle filmpjes gewoon nog een keer te kijken mbv een menuutje ofzo..Eindelijk RE uitgespeeld met jill (10:15) en tegelijkertijd 2 eindes gezien. Hoeveel eindes zijn er eigenlijk ook al weer ik hoor 10 en 8.
Megaman voor de cube is een RPGMegaman battle network komt voor de GC en op de gba was het erg verslavend dus ik hoop dat ie net zo goed wordt

En als laatste.. Zelda uitgesteld?
Anoniem: 50581
Check deze pic even :
http://www.medaverse.com/images/Greatest-Opponent_mag.jpg
Ookwel,een online Pokémon game!
Goeie zet van Nintendo,wereldwijd zijn er miljoenen Pokémon fans,die kopen de game,een GameCube en gaan natuurlijk online!
Het wordt natuurlijk Pokémon Stadium 3 (4 voor Japan) waarin je zowel offline als online kan spelen.
Dat lijkt me duidelijk.
Voorderest zullen er vast wel toernooien door Nintendo worden georganiseerd en zullen er clans komen,minigames tegen je vrienden uit Amerika,en wel zeker online ruilen.
De mogelijkheden zijn eigenlijk eindeloos.:)
http://www.medaverse.com/images/Greatest-Opponent_mag.jpg
Ookwel,een online Pokémon game!
Goeie zet van Nintendo,wereldwijd zijn er miljoenen Pokémon fans,die kopen de game,een GameCube en gaan natuurlijk online!
Het wordt natuurlijk Pokémon Stadium 3 (4 voor Japan) waarin je zowel offline als online kan spelen.
Dat lijkt me duidelijk.
Voorderest zullen er vast wel toernooien door Nintendo worden georganiseerd en zullen er clans komen,minigames tegen je vrienden uit Amerika,en wel zeker online ruilen.
De mogelijkheden zijn eigenlijk eindeloos.:)
hooray for pokemon! 
nintendo's trap in het kruis van xbox live
edit:
ik liep hier net in een electronicawinkel (jahaa, die hebben ze hier ook!)
en wat kwam ik daar tegen? JUIST! resident evil, eternal darkness etc etc.
en 3 keer raaien wat die spellekes op aruba kosten?
$ 105,- per spel!!!!
echt, ik heb nog nooit zoiets asociaals gezien!
edit 2:
check m'n neue icon
edit:
$ 105,- per spel!!!!
edit 2:
check m'n neue icon
[ Voor 0% gewijzigd door Fubaruba op 16-09-2002 20:58 . Reden: schelden op de prijzen hier. ]
Die pooltable puzzel vond ik echt makkelijk ,is gewoon kaarsjes aansteken en even nadenken ..
zo, sorry hoor, maar ik dacht dat voor al die spoilers een nieuw topic was geopend?
sjeez
sjeez

idd beetje onhandig. 

ook gewoon veel oude rare medewerkers ben benieuwt wat voor soort spel het word.Website CubeNation reports that Zoonami's upcoming title GameZero is being developed for GameCube.
Zoonami is a company that exists of 6 members. There's Martin Hollis, who led the development teams of GoldenEye 007 and Perfect Dark. Edward Sludden worked on Conker's Bad Fur Day. Another member, Pal Hankin, worked at Microsoft.
Since 1999, they've been working on a game called GameZero (code name). It's unknown what this game will be about, though a first person shooter is likely, because of the background of Martin Hollis. The only thing that is know is that it will be 'original and wonderful'.
Cubenation reports now that this game is being developed for GameCube. It won't come out till Spring 2003, and will first be presented at that year's E3.
Since the game has been in development for 3 years now, and one of the lead programmers has led the development of Perfect Dark and GoldenEye, it's safe to say that this game will probably be one of GameCube's biggest titles for 2003.
More as it breaks.
Anoniem: 5577
Zo krijg net mail in de bus de e-card reader is uit en gaat wel 39,95 dollars kosten en zo'n e-card met een zooi nintendo classics wel $4,95 
* Anoniem: 2766 heeft niet veel te melden aangezien ie geen geld heeft voor RE en dit hele topic alleen nog maar over dat spel gaat
* Anoniem: 2766 heeft niet veel te melden aangezien ie geen geld heeft voor RE en dit hele topic alleen nog maar over dat spel gaat
Ja man, het moet gewoon wel een superspel worden! En alleen voor de cubeschnumi schreef op 16 september 2002 @ 21:58:
idd beetje onhandig.
[...]
ook gewoon veel oude rare medewerkers ben benieuwt wat voor soort spel het word.
Dan vraag ik me alleen af wat MS nu eigenlijk gekocht heeft. Volgens mij hebben ze namelijk alleen de naam 'Rare' gekocht. De beste mensen zitten allemaal in andere kleine studio's.
Nintendo heeft het gewoon slim bekeken met het "verkopen" van Rare. En als ze slim zijn kopen ze Zoonami en Free Radical Design (timesplitters, en ook ex-mensen van Rare) op. Dan krijg je een superteam.
Anoniem: 34043
op internet staat dat er 22 eindes mogelijk zijn met resident evil dus succes
he elroy re rulez ik kom binnen kort even sunshine spelen
en ed OK???
he elroy re rulez ik kom binnen kort even sunshine spelen
en ed OK???
Even een punt:
Wel opvallend dat eerst de hele Nintendo scene, jammert en klaagt dat Microsoft Rareware koopt. En dat ze het nu op eens een goede zet vinden van Nintendo.
beetje vreemd.
Verder:
Doshin komt bijna. Ik ben benieuwd als iemand hem al heeft wel even een review hier voorschrijven. Ik ben zeer benieuwd naar de gameplay en zo. Gaat het waarschijnlijk ook halen. (maar ik moet eerst verhuizen, dat gaat een zaterdag gebeuren)
Dan nog even dit:
Weet iemand wat een goede TV is voorbij de GameCube, als ik namelijk verhuis is, mijn vader, denk ik, niet zo blij als ik de TV meeneem!
En welke kabel moet ik nu gebruiken voor die uber-graphics? De Mediamarkt in Rotterdam-Alexandrium heeft namelijk nogal een groot aanbod qua TV's en dat is moeilijk kiezen.
O' ja nog even dit. Is het niet mogelijk om GoT van een Nintendo jas je te voorzien. Dus een ander temlate voor GoT.
Wel opvallend dat eerst de hele Nintendo scene, jammert en klaagt dat Microsoft Rareware koopt. En dat ze het nu op eens een goede zet vinden van Nintendo.
beetje vreemd.
Verder:
Doshin komt bijna. Ik ben benieuwd als iemand hem al heeft wel even een review hier voorschrijven. Ik ben zeer benieuwd naar de gameplay en zo. Gaat het waarschijnlijk ook halen. (maar ik moet eerst verhuizen, dat gaat een zaterdag gebeuren)
Dan nog even dit:
Weet iemand wat een goede TV is voorbij de GameCube, als ik namelijk verhuis is, mijn vader, denk ik, niet zo blij als ik de TV meeneem!
O' ja nog even dit. Is het niet mogelijk om GoT van een Nintendo jas je te voorzien. Dus een ander temlate voor GoT.
Een apparaatje dat je in je GBA steekt waardoor je e-cards kunt lezen waar speletjes enz.. op staat die dan in het gehuegen van de GBA gezet worden gaat in de toekomst gebruikt worden om bepaalde GC titels van extra's te voorzien.Desolation Angel schreef op 16 september 2002 @ 22:04:
wat is de e-card reader ?
In japan kosten pc spellen ook erg veel daarom wordt de pc in japan ook niet zoveel beschouwd als spelcomputer. Ik heb weleens gehoord dat Baldur's gate 2 daar 200 gulden moest kosten.daFubar schreef op 16 september 2002 @ 20:46:
hooray for pokemon!
edit:
$ 105,- per spel!!!!
edit 2:
check m'n neue icon
we moesten het eerst even tot ons door laten dringen.RareGast schreef op 17 september 2002 @ 08:26:
Even een punt:
Wel opvallend dat eerst de hele Nintendo scene, jammert en klaagt dat Microsoft Rareware koopt. En dat ze het nu op eens een goede zet vinden van Nintendo.![]()
beetje vreemd.
Verder:
Dan nog even dit:
Weet iemand wat een goede TV is voorbij de GameCube, als ik namelijk verhuis is, mijn vader, denk ik, niet zo blij als ik de TV meeneem!En welke kabel moet ik nu gebruiken voor die uber-graphics? De Mediamarkt in Rotterdam-Alexandrium heeft namelijk nogal een groot aanbod qua TV's en dat is moeilijk kiezen.
![]()
Nieuwe X-men: Next Dimension movies
Tiger woods (die golfer) movies
Nieuwe Godzilla multiplayer movies
en tadaa
Phantasy star online episode 1 & 2 preview
de graphics dus wel verbeterd (Strakke framerate ook in 4 player screen, meer zicht, scherper, mooier afgewerkt, Progressive scan support) en hij gebruikt 25 blocks.
ok nu worden ze dus in Taiwan gemaakt tegen nog lagere kosten ($100 dollar maar!!!) Dus misschien gaat de prijs nog wel iets naar beneden.Nintendo is rumored to have farmed out assembly of its Game Cube game players to Taiwanese PC maker Q-Run Technology.
Digitimes reported the following:
Nintendo is rumored to have farmed out assembly of its Game Cube game players to Taiwanese PC maker Q-Run Technology, according to people with knowledge of the deal.
Q-Run, an affiliate of Foxconn Electronics (the trade name of Hon Hai Precision Industry), declined to comment on the report.
Nintendo used to manufacture the Game Cube in-house, but earlier announced plans to seek low-cost, China-based contractors to assemble the video game consoles using Japan-made parts to trim costs. Sources said it had approached several electronics makers with China operations, including Foxconn and Wistron, which currently supply to competing console vendors Sony and Microsoft, respectively.
Sources said that under the order, Q-Run will produce 300,000 Game Cube machines in China at a per-unit contract price of US$100. The order could lead to a potentially lucrative long-term supply agreement, they noted, as Nintendo has predicted worldwide sales of 16 million units for the fiscal year ending March 2003.
I like stuff what says 'made in Taiwan' at the bottom, then you know it is cheap! Erhm wait a minute... so is that a good thing or a bad thing for the GameCube?
Nintendo stelt heus wel eisen. De hardware moet van dezelfde kwaliteit zijn maar de PERSONEELS kosten zijn veel lager daar vandaar dat het nog goedkoper is.
eerst ff laten bezinken... de eerste reacties waren puur uit woedeRareGast schreef op 17 september 2002 @ 08:26:
Even een punt:
Wel opvallend dat eerst de hele Nintendo scene, jammert en klaagt dat Microsoft Rareware koopt. En dat ze het nu op eens een goede zet vinden van Nintendo.![]()
beetje vreemd.
Ik wist trouwens niet eens dat het halve goldeneye team is opgestapt.
Anoniem: 57029
Rare die kloot maar lekker wat aan! Zolang Starfox er maar niet onder lijdt!
Oh ja ik vind het wel grappig om te weten welke game jullie het meest tegen vonden vallen tot nu toe. Bij mij is er maar één "winnaar" en dat is ISS2. Het spel dat op de SNES en N64 niet uit mijn console te krijgen was is op de Cube zo dramatisch slecht, ik moest bijna lachen van het huilen
Oh ja ik vind het wel grappig om te weten welke game jullie het meest tegen vonden vallen tot nu toe. Bij mij is er maar één "winnaar" en dat is ISS2. Het spel dat op de SNES en N64 niet uit mijn console te krijgen was is op de Cube zo dramatisch slecht, ik moest bijna lachen van het huilen
ja maar hij vind dat animal forest niet uitkomt niet jammer[b][message=15182492,noline]ds schreef op 16 september 2002 @ 20:21[...]
Nog maar een keertje, Animal leader, Animal Forest (= Japanse naam voor Animal Crossing) komen allebei NIET in europa uit.
dat animal leader niet uitkomt is WEL jammer =)
animal forest/crossing kicks ass
Maar weer eens een bercihtje van mij in dit topic..
Kep toch maar wel resident Evil gekocht, ik dacht dat deze game mij niet zo zou kunnen boeien maar kep uhm toch gekocht en hij valt me helemaal niet tegen.. Ik heb steeds de drang om verder te zoeken.. Steeds nog ff 1 duertje unlocken etc etc..
Kep toch maar wel resident Evil gekocht, ik dacht dat deze game mij niet zo zou kunnen boeien maar kep uhm toch gekocht en hij valt me helemaal niet tegen.. Ik heb steeds de drang om verder te zoeken.. Steeds nog ff 1 duertje unlocken etc etc..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
iedereen smeekt nog steeds om StarFox, maar ik geloof dat de eerste impressies van het spel niet al te best waren. Het zou te kinds en te lineair zijn. Volledig zonder diepgang enzo...
of was dat maar wat geblaat...
ook al zou het geblaat zijn maakt mij geen reet uit ik moet en zal die game hebben.daFubar schreef op 17 september 2002 @ 15:19:
iedereen smeekt nog steeds om StarFox, maar ik geloof dat de eerste impressies van het spel niet al te best waren. Het zou te kinds en te lineair zijn. Volledig zonder diepgang enzo...
De mening van een of ander vaag websitje doet mij niks, elke game die rare maakt is per definitie al een classic, starfox gaat gewoon alle games rulen en laten zien wat de cube in huis heeft.
en het kan absoluut niet dat ze hun touch kwijt zijn? lucasarts kwam ook ineens met Monkey Island 4, wat echt een super brak spel is in vergelijking met de andere lucas adventures.Anoniem: 5577 schreef op 17 september 2002 @ 15:34:
[...]
ook al zou het geblaat zijn maakt mij geen reet uit ik moet en zal die game hebben.
De mening van een of ander vaag websitje doet mij niks, elke game die rare maakt is per definitie al een classic, starfox gaat gewoon alle games rulen en laten zien wat de cube in huis heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey.. MI4 zat nog steeds boordevol humor 
het kan zeker dat rare een slecht spel maakt (zijn al meer slechte rare spellen =), maar het blijft toch allemaal persoonlijk
het kan zeker dat rare een slecht spel maakt (zijn al meer slechte rare spellen =), maar het blijft toch allemaal persoonlijk
hoor ik daar een verkapte flame naar PD of was het goldeneye?? die laatste vind ik namelijk flink hard zuigen (geen bots = no fun want ik speel altijd alleen) daarom haal ik toch maar geen turok meer want in me eentje is het snel saai wanter zitten geen bots in
This space is occupied
gvd altijd de cube versie
lees dit:
Disturbing news has hit our mailbox! The GameCube version of Conflict Desert Storm has been delayed...
We have been informed by the SCi Product Manager that the GameCube version of Confilct Desert Storm has been delayed. A new date for the game has not been set yet, which makes us think that there may never be a GameCube release for this game. The Xbox and PS2 version will still be released this year...
As soon as we get the official date we will of course let you know.
First it were Xicat, Metro 3D and Swing! Entertainment putting their games on hold. And now SCi has joined the gang also...! Fortunately SCi's Futurama is still going to be released for the GameCube
RE gelijk nummer 1Resident Evil is selling like hot cakes! Inside we have the charts of last week's software sales.
Two new games have hit the European software charts! As expected, Resident Evil entered the charts on a the no1 spot selling the most copies in Europe. On the other side of the charts we have Nintendo's Mickey Mouse entering on the 19th position. Poor Mickey!
1. Resident Evil (Capcom)
2. Super Smash Brothers Melee (Nintendo)
3. Luigi's Mansion (Nintendo)
4. Pikmin (Nintendo)
5. Star Wars Rogue Leader (LucasArts)
6. Super Monkey Ball (Infogrames)
7. Sonic Adventure 2: Battle (Infogrames)
8. 007: Agent Under Fire (Electronic Arts)
9. Spiderman: The Movie (Activision)
10. Aggressive Inline (Acclaim)
11. Capcom Vs. SNK 2 EO (Capcom)
12. Simpson's Road Rage (Electronic Arts)
13. Lost Kingdoms (Activision)
14. Burnout (Acclaim)
15. Waverace: Blue Storm (Nintendo)
16. International Superstar Soccer 2 (Konami)
17. F1 2002 (Electronic Arts)
18. Gauntlet: Dark Legacy (Midway)
19. Magical Mirror - Mickey Mouse (Nintendo)
20. Spy Hunter (Midway)
Leisure software charts compiled by ChartTrack, (C)2002 ELSPA (UK) Ltd
vind je het gek? iedere HGGCT bezoeker heeft hem wel gekocht (behalve als ze geen geld hadden) dan gaat het wel snel
This space is occupied
De memorycard 251 schijnt in de winkel te liggen voor 44 euro was dat niet veel goedkoper ik dacht de helft ofzo
ik niet... en geld genoegTheEvilCuber schreef op 17 september 2002 @ 17:50:
vind je het gek? iedere HGGCT bezoeker heeft hem wel gekocht (behalve als ze geen geld hadden) dan gaat het wel snel
ik had em voor 25 euro... paar weken geledenstormblade32 schreef op 17 september 2002 @ 18:23:
De memorycard 251 schijnt in de winkel te liggen voor 44 euro was dat niet veel goedkoper ik dacht de helft ofzo
ik niet.. ik hoef dat spel echt niet =)TheEvilCuber schreef op 17 september 2002 @ 17:50:
het blijft resident evil =)
Ik ben van plan zeer binnenkort een Gamecube te kopen. Spellen als Super Mario Sunshine, Legend of Zelda en Metroid Prime _moet_ ik gewoon kunnen spelen.
Maar deze zijn allemaal nog niet uit dus zoek ik een ander spel voor erbij. Het liefst een goed multiplayer spel.
Over Super Smash Bros. Melee en Super Monkey Ball 2 (of 1
)lees ik allemaal positieve dingen. Welke game is aan te raden dat ik vet met zn 4-en ofzo kan spelen? En welke games zijn/worden verder de moeite waard? Is dat RE dan zo supervet ofzo omdat het meteen op 1 staat?
Maar deze zijn allemaal nog niet uit dus zoek ik een ander spel voor erbij. Het liefst een goed multiplayer spel.
Over Super Smash Bros. Melee en Super Monkey Ball 2 (of 1
De vos loopt door het bos.
SMB 1 is echt de moeite waard, de mini games zijn cool voor met zijn 4'en + het normale spel omstebeurd spelen met 4 of minder is ook moeite waard.
SSBM is ook cool met zijn 4'en, met beide spellen kan je nachten doorbrengen zonder je te vervelen =)
misschien wil je w8en op SMB 2 .. maar die komt pas in nov/dec ofzo =((
SSBM is ook cool met zijn 4'en, met beide spellen kan je nachten doorbrengen zonder je te vervelen =)
nou, ik heb dus ook weer ergens gelezen (ik weet niet waar), dat SMB2 maar een gare ripoff is van deel 1. dus een standaard sequel met meer levels en meer minigames, maar zonder echt iets nieuws.... maar dat zijn maar geruchten..
net als over starfox
net als over starfox
das toch goed?? why change a winning formula??
This space is occupied
hmmz, is die eur. 251 memkaart al uit dan... hmmz, helemaal gemist
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ja maar wat moet je dan???daFubar schreef op 17 september 2002 @ 18:47:
nou, ik heb dus ook weer ergens gelezen (ik weet niet waar), dat SMB2 maar een gare ripoff is van deel 1. dus een standaard sequel met meer levels en meer minigames, maar zonder echt iets nieuws.... maar dat zijn maar geruchten..
net als over starfox
animal crossing... i ... want... it ... now...
allemaal importeren, dan kunnen we hier "passwords" uitwisselen... waarmee je weer nieuwe items e.d. kunt krijgen
vette shit...
allemaal importeren, dan kunnen we hier "passwords" uitwisselen... waarmee je weer nieuwe items e.d. kunt krijgen
vette shit...
Anoniem: 25156
mensen kap is met zeuren man, kijk naar de spellen die Rare vroeger heeft gemaakt, bijna allemaal 9ens (behalve dat gare micky mouse racing) en nog lopen jullie te zeiken, wacht gewoon af totdat ie uitkomt en als ie dan tegenvalt moet je hem gewoon niet kopen
Ik kijk net op de site van Dimension Plus en daar is hij gewoon te bestellen voor € 28,99.. Binnekort maar eens kijken bij Dixons etc of die 251 memkaart daar al te halen valt.. Heb nu 2 memkaarts, maar met de komst van Resident Evil zal die tweede ook gauw vol staan.. Dan is zo'n 251 memkaart wel een mooie oplossing..Phydomir schreef op 17 september 2002 @ 18:57:
hmmz, is die eur. 251 memkaart al uit dan... hmmz, helemaal gemist
Ah dus 2 is nog niet uit. Op ign staat er wel al een waardering voor, die hoger is dan 1. Denk dat ik dan voor smashbrothers ga en wacht op monkeyball 2. Trouwens is dat Pikmin stoer?yamAUchi schreef op 17 september 2002 @ 18:43:
SMB 1 is echt de moeite waard, de mini games zijn cool voor met zijn 4'en + het normale spel omstebeurd spelen met 4 of minder is ook moeite waard.
De vos loopt door het bos.
idd. mijn ene mem. kaart staat nu helemaal vol en met de komst van Mario Sunshine, Turok en Timesplitter 2 nog deze maand lijkt me z'n 251 mem. kaart geen slchte inversteringblakez schreef op 17 september 2002 @ 19:21:
[...]
Ik kijk net op de site van Dimension Plus en daar is hij gewoon te bestellen voor € 28,99.. Binnekort maar eens kijken bij Dixons etc of die 251 memkaart daar al te halen valt.. Heb nu 2 memkaarts, maar met de komst van Resident Evil zal die tweede ook gauw vol staan.. Dan is zo'n 251 memkaart wel een mooie oplossing..
omfg hoeveel block gaat zon level die je zelf gemaakt hebt (in TimeSpliters 2) dan wel innemen??? ik heb vandaag net een officiele mem card gekocht maar dat gaat ook snelPhydomir schreef op 17 september 2002 @ 20:08:
[...]
idd. mijn ene mem. kaart staat nu helemaal vol en met de komst van Mario Sunshine, Turok en Timesplitter 2 nog deze maand lijkt me z'n 251 mem. kaart geen slchte inverstering
de mem card vind ik eigenlijk het enige ''foutje'' van nintendo van de gamecube
je betaalt (relatief) veel voor (relatief) weinig ruimte helmaal sommige spellen die tot 57 (!) block!! innemen (Aggresive inline heb ik om deze reden niet gekocht
terwijl het me een heel vet spel leek)
This space is occupied
Anoniem: 61536
Over leuke multiplayer games gesproken, SSBM en SMB (fijne afkoringen he
) zij erg stoer, SMB2 zal uiterrad wel weer beter zijn, maar dé party game waar ik op wacht komt in november, Mario Party 4. Deel 1 en 2 op de N64 waren beide goed voor lange avonden/n88 met bier en chips
.
Ja dat was zeker een grote fout van Nintendo, ze hadden de 251 mem kaart ook veelste laat uitgebracht.TheEvilCuber schreef op 17 september 2002 @ 20:28:
[...]
omfg hoeveel block gaat zon level die je zelf gemaakt hebt (in TimeSpliters 2) dan wel innemen??? ik heb vandaag net een officiele mem card gekocht maar dat gaat ook snel
de mem card vind ik eigenlijk het enige ''foutje'' van nintendo van de gamecube
je betaalt (relatief) veel voor (relatief) weinig ruimte helmaal sommige spellen die tot 57 (!) block!! innemen (Aggresive inline heb ik om deze reden niet gekocht
terwijl het me een heel vet spel leek)
Trouwens op de 64 Mbit kaartje die ik heb, kan ik gewoon mijn spellen sneller opslaan/laden dan de standaard mem kaart
En ik heb nu nog 900+ blokjes ruimte, en alle 6 de spellen die ik heb staan er op
pikmin is alles behalve stoer. het is geen volwassen spel iigWILDEAAP schreef op 17 september 2002 @ 20:01:
[...]
Ah dus 2 is nog niet uit. Op ign staat er wel al een waardering voor, die hoger is dan 1. Denk dat ik dan voor smashbrothers ga en wacht op monkeyball 2. Trouwens is dat Pikmin stoer?
het is wel een onwijs goed, origineel en leuk spel...
In de N64 dagen waren er altijd problemen met dit soort memcards. Verloren data enzo. Heb jij of anderen hier al last van gehad?Elroy schreef op 17 september 2002 @ 21:07:
[...]
Ja dat was zeker een grote fout van Nintendo, ze hadden de 251 mem kaart ook veelste laat uitgebracht.
Trouwens op de 64 Mbit kaartje die ik heb, kan ik gewoon mijn spellen sneller opslaan/laden dan de standaard mem kaart
En ik heb nu nog 900+ blokjes ruimte, en alle 6 de spellen die ik heb staan er op
WildeAap, ik zou voor SSBM gaan, zoals je zelf ook al aangaf. Ik speel het nog steeds met mijn broertje al vanaf de dag dat ie uit was.
Maar gaat die Memory Card 251 echt € 44,95 kosten? Das wel pittig dan...
Volgens mij vergeten jullie allemaal Doshin the Giant die uitkomt.
Hoe zit het trouwens met Last Ninja, die op de dagen van de C64 al de pan uit roeleerde!
Pfff, zoveel spellen, je hebt de een nog niet uitgespeeld of de ander ligt al weer in de winkel. Maar ik ga eerst een bepaald spel uitspelen en dan pas een andere kopen. Anders weet ik wel weer hoe het eindigt...
Edit: Kan ik trouwens mooi dat kaartje voor mijn verjaardag vragen van mijn collega's.
Maar gaat die Memory Card 251 echt € 44,95 kosten? Das wel pittig dan...
Hoe zit het trouwens met Last Ninja, die op de dagen van de C64 al de pan uit roeleerde!
Pfff, zoveel spellen, je hebt de een nog niet uitgespeeld of de ander ligt al weer in de winkel. Maar ik ga eerst een bepaald spel uitspelen en dan pas een andere kopen. Anders weet ik wel weer hoe het eindigt...
Edit: Kan ik trouwens mooi dat kaartje voor mijn verjaardag vragen van mijn collega's.
Ik dacht ook zo een te kopen maar keb gene VISA ...Elroy schreef op 17 september 2002 @ 21:07:
[...]
Ja dat was zeker een grote fout van Nintendo, ze hadden de 251 mem kaart ook veelste laat uitgebracht.
Vin et ook redelijk kut dat de GC niet meer dan 127 individuele Saves ondersteund , ongeacht de Memcard grootte .
Wel een beetje opletten he... GZ Maar hier HGGCT is er weinig aandacht voor Doshin.GolbeZeromus schreef op 17 september 2002 @ 21:18:
Wij hebben het orgineel van Last Ninja 2 hier nog liggen, op cassete bandHoe zit het trouwens met Last Ninja, die op de dagen van de C64 al de pan uit roeleerde!
De spellen die ik nog wil hebben komen deze maand allemaal de rest wacht ik nog wel even af. Die zie ik in December/januari wel weer.

EDIT;
Teken de petitie voor Animal Crossing om in Europa te worden uitgebracht:
Klik * RareGast hier <= *
SHIT!
Mensen, help mij 's effe serieus nu. Ik ben nog niet echt aan spelen toegekomen van RE, maar wilde net weer effe echt bezig. Ben ik nou zo'n ontzettend domme lul, of HOE DE F**K krijg je uberhaupt tegenstanders makkelijk dood. Ik heb 1 zombie gehad, heb vervolgens een handgun en kom ik nadat ik een dagger heb gevonden (echt helemaal aan het begin dit!) weer een zombie tegen. Die bijt mij gewoon minimaal 2x voordat ik hem (met minstens 6 kogels, eerder is hij niet dood) dood heb. Dan loop ik al half mank en ben bijna dood. Dit frustreert mij echt TILL THE BONE!

Dus: WAT is de tactiek? Rennen? Met een mes hakken? Die DEFENSE ITEM heb ik op automatic staan, maar IK zie niet dat er iets mee gebeurt, laat staan dat ik gered wordt van zo'n fucking hap van een zombie.
H~E~L~P !!! Alstublieft!
Mensen, help mij 's effe serieus nu. Ik ben nog niet echt aan spelen toegekomen van RE, maar wilde net weer effe echt bezig. Ben ik nou zo'n ontzettend domme lul, of HOE DE F**K krijg je uberhaupt tegenstanders makkelijk dood. Ik heb 1 zombie gehad, heb vervolgens een handgun en kom ik nadat ik een dagger heb gevonden (echt helemaal aan het begin dit!) weer een zombie tegen. Die bijt mij gewoon minimaal 2x voordat ik hem (met minstens 6 kogels, eerder is hij niet dood) dood heb. Dan loop ik al half mank en ben bijna dood. Dit frustreert mij echt TILL THE BONE!
Dus: WAT is de tactiek? Rennen? Met een mes hakken? Die DEFENSE ITEM heb ik op automatic staan, maar IK zie niet dat er iets mee gebeurt, laat staan dat ik gered wordt van zo'n fucking hap van een zombie.
H~E~L~P !!! Alstublieft!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Nog even over dat "leuke" bedrijfje Zoonami, schumin quote een stukje waarin stond dat ze 6 medewerkers hebben, 6 maar?! Ik weet niet echt wat een beetje standaard is voor developers, maar 6 mensen kan toch niks wezen. Geen wonder dat ze al 3 jaar met het spel bezig zijn, weet iemand of dit normaal is of niet?
You look like I need a drink.
zal wel meer zijn.Aristagon schreef op 18 september 2002 @ 01:45:
Nog even over dat "leuke" bedrijfje Zoonami, schumin quote een stukje waarin stond dat ze 6 medewerkers hebben, 6 maar?! Ik weet niet echt wat een beetje standaard is voor developers, maar 6 mensen kan toch niks wezen. Geen wonder dat ze al 3 jaar met het spel bezig zijn, weet iemand of dit normaal is of niet?
Anoniem: 23844
Niet doodmaken.. Die normale zombies zijn watjes, die kan je gewoon voorbij rennen. Resident Evil is een survival horror game, geen action game waar je iedereen moet afknallen.. Wees zuinig met je kogels anders kom je later diep in de problemen.spaceboy schreef op 18 september 2002 @ 00:29:
SHIT!
Mensen, help mij 's effe serieus nu. Ik ben nog niet echt aan spelen toegekomen van RE, maar wilde net weer effe echt bezig. Ben ik nou zo'n ontzettend domme lul, of HOE DE F**K krijg je uberhaupt tegenstanders makkelijk dood. Ik heb 1 zombie gehad, heb vervolgens een handgun en kom ik nadat ik een dagger heb gevonden (echt helemaal aan het begin dit!) weer een zombie tegen. Die bijt mij gewoon minimaal 2x voordat ik hem (met minstens 6 kogels, eerder is hij niet dood) dood heb. Dan loop ik al half mank en ben bijna dood. Dit frustreert mij echt TILL THE BONE!![]()
![]()
H~E~L~P !!! Alstublieft!
Dit topic is gesloten.