Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
ik denk dat film voor de RE-fans wel echt een topper is. hij is wel spannend.Anoniem: 24869 schreef op 13 september 2002 @ 10:33:
[...]
Ik heb de film gezien op DVDmaar ik dacht eerst dat ie super slecht zou zijn (Killerbean kan zich nog Soldier herrineren). Maar film viel erg mee, was eigenlijk wel een gave film. Verhaal is wel anders dan het spel, maar de lokaties zijn bijna hetzelfde. Natuurlijk zijn de zombies films van George A. Romero veel beter, maar RE film was zeker niet slecht
Film is tevens wel erg laat hier uitgekomen, maar het zal vast geen toeval zijn dat RE film en RE spel in de zelfde week zijn uitgekomen
maar ik heb zelf niet zoveel met RE. heb het ooit op de pc gespeeld en vond het toen maar zozo. ik denk dat ik voor ED ga. is iets meer mijn richting op
No guts, no glory!
Full-stack webdeveloper in Groningen
Ik ook. Ik lees in meerdere reviews dat ED echt RE-killer is. Ik ben bang dat RE een beetje op het iewat boute Silent Hill 2 lijk (ps2). Dus nog een maandje wachten voordat de horror in mijn huis toeslaatDarkChylde schreef op 13 september 2002 @ 11:06:
[...]
ik denk dat film voor de RE-fans wel echt een topper is. hij is wel spannend.
maar ik heb zelf niet zoveel met RE. heb het ooit op de pc gespeeld en vond het toen maar zozo. ik denk dat ik voor ED ga. is iets meer mijn richting op
*geeft persoonlijke mening, er kunnen geen rechten aan ontleend worden
Hahaha we zijn niet in Amerika
Mja aangezien ik één van de weinige ben die Eternal Darkness al gespeeld heeft zal ik maar even vermelden dat ik het er ook mee eens ben dat het een RE killer is
Zoals ik al eerdere in andere topics vermeld heb is het zo dat zodra je ED gespeeld hebt dat je dan vervolgens RE saai zult gaan vinden. ( als je na het spelen van ED weer eens begint aan RE ).
Mja dat is mijn mening
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
echt vaag.In a new press release, Nintendo denies that it is willing to sell it's stake in Rare. Full press release below
Nintendo Co. (J.NTD or 7974) Thursday denied a U.S. media report it is "willing to sell" a controlling stake in U.K. game software developer Rare Ltd.
There has been speculation about Microsoft Corp.'s interest in buying Rare to make more software exclusively for its Xbox console. A Nintendo spokesman said, hypothetically, the company would consider what to do with its Rare shareholding if actually contacted by Microsoft or Rare, but there hasn't been any such contact.
Nintendo owned 38% of Rare's voting rights through U.S. subsidiaries at the end of last March, but Rare hasn't supplied any software for Nintendo's GameCube or Game Boy consoles over the past one year or so, the spokesman said.
The Los Angels Times said in a separate report Microsoft is interested in acquiring Rare, citing unnamed sources.
On the Tokyo Stock Exchange Thursday, Nintendo shares ended up 2.6% at Y14,380 Thursday. The Nikkei 225 Stock Average closed up 0.2% at 9415.23.
maar wat ik niet snap is Grand Heat (Burnout) ???Sega has confirmed that they will be revealing seven new games at the Tokyo Game Show. Five will be for GameCube and two will be for the Gameboy Advance.
GameCube:
- Phantasy Star Online Episode I & II
- Super Monkey Ball 2
- Eternal Arcadia (Skies Of Arcadia)
- Sonic Mega Collection
- Grand Heat (Burnout)
Gameboy Advance:
- J. Pro Soccer Leage Club! Advance
- Sonic Advance 2
The Tokyo Games Show takes place from September 21st through September 23rd.
Skies of Arcadia screens
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
best rare allemaal
Leuke spelfoutDarkChylde schreef op 13 september 2002 @ 13:08:
huh. dacht dat nintendo 49% van rare had.
best rare allemaal
The devil is in the details.
van de DC niet. (komen apart) maar van mastersystem enz wel zal eens opzoeken welke spellen er allemaal opkwamen.Tarin schreef op 13 september 2002 @ 13:19:
Hey, Sonic Mega Collection..
Gaan ze dan alle spellen van de MasterSystem/MegaDrive/DC opnieuw uitbrengen?
Gaaf! Dan kan die MasterSystem weer terug in de schoenendoos
- Sonic the Hedgehog
- Sonic the Hedgehog 2
- Sonic the Hedgehog 3
- Sonic & Knuckles
- Sonic 3D Blast
- Sonic Spinball
- Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.
dat is het lijstje.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb ze tot nu toe allemaal gespeeld, re1 direct toen de amerikaans uit was(het lijkt alweer zolang geleden), re1 directors cut, re2, re3 nemesis, re survivor 1 + 2, re code veronica. en dan nu sinds maandag de gamecube versie van deel 1 ik vind hem zeer geslaagd al heb ik nog maar weinig tijd gehad om hem te spelen, dat geintje met die buitendeur zat overigens ook in re1 op de psx.
yep heb idd nooit RE1 gespeelt.Donnie Darko schreef op 13 september 2002 @ 13:29:
Het valt me trouwens op dat veel mensen hier duidelijk resident evil 1 nooit hebben gespeeld, als je dat wel heb gedaan dan valt hij best mee eigenlijk.
Ik heb ze tot nu toe allemaal gespeeld, re1 direct toen de amerikaans uit was(het lijkt alweer zolang geleden), re1 directors cut, re2, re3 nemesis, re survivor 1 + 2, re code veronica. en dan nu sinds maandag de gamecube versie van deel 1 ik vind hem zeer geslaagd al heb ik nog maar weinig tijd gehad om hem te spelen, dat geintje met die buitendeur zat overigens ook in re1 op de psx.
nnnngggg....
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Ik moet toegeven dat de gamecube versie wel een stuk moeilijker is als het origineel ja.. wat hem wel weer leuker maakt eigenlijkschnumi schreef op 13 september 2002 @ 13:31:
[...]
yep heb idd nooit RE1 gespeelt.(heel klein stukje op de PC) en hij is gewoon best moeilijk maarja dan doe je er ook langer over.
![]()
Net even RE erin gestopt en het zag er echt nog beter uit dan eerst
Misschien nog maar eens een keer spelen maar dan wel op hard
Anoniem: 51617
Je gebruikte nog een standaard kabel? Ik ging van standaard kabel naar RGB kabel en toen was het verschil ook superduidelijk.Elroy schreef op 13 september 2002 @ 14:35:
WTF, ik heb vandaag m'n S-Video kabel binnen gekregen en het beeld is echt veel scherper dan de standaard kabel
Net even RE erin gestopt en het zag er echt nog beter uit dan eerst.
Misschien nog maar eens een keer spelen maar dan wel op hard(Ik heb toch oneindig kogels
)
Volgens mij is S-Video nog beter dan RGB-scart. Helaas heb ik daar geen aansluiting voor op mijn TV
RGB is beter dan S-videoKramers schreef op 13 september 2002 @ 14:39:
[...]
Je gebruikte nog een standaard kabel? Ik ging van standaard kabel naar RGB kabel en toen was het verschil ook superduidelijk.
Volgens mij is S-Video nog beter dan RGB-scart. Helaas heb ik daar geen aansluiting voor op mijn TV
Het is wel 19 Mb maar dat is wel de moeite waard
Ik had hem gezien ja, ziet er wel leuk uit. Maar toch vind ik het vreemd dat die gozer die griet niet neerschiet met die shotgun. Kennelijk mist die enorme spray van de shotgun haar iedere keer weer op een magische wijze.Elroy schreef op 13 september 2002 @ 15:16:
Hebben jullie de Trailer van Resident Evil 0 al gezien. Dat is echt zo'n vette trailer
Het is wel 19 Mb maar dat is wel de moeite waard
As far as I know zijn dat de MegaDrive-spellen: ik had ooit een zooi ROMS (schnumi schreef op 13 september 2002 @ 13:28:
[...]
van de DC niet. (komen apart) maar van mastersystem enz wel zal eens opzoeken welke spellen er allemaal opkwamen.
- Sonic the Hedgehog
- Sonic the Hedgehog 2
- Sonic the Hedgehog 3
- Sonic & Knuckles
- Sonic 3D Blast
- Sonic Spinball
- Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.
dat is het lijstje.deze komen dus op die mega collection cd uit.

Sonic the Hedgehog
Sonic & Knuckles
Sonic the Hedgehog 2
Sonic & Knuckles 2
Sonic the Hedgehog 3
Sonic & Knuckles 3.
Sonic 3D Blast is GAAF, Sonic Spinball is wel vermakelijk.)
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
wacht maar, over 4 maanden whoop ik iedereen zijn aars met resident evil!!! WROAH

This is the Way.
mario sunshine multiplayer?? vertel vertel! Heb ik nog namelijk nog niks over gehoord...HIValicious schreef op 13 september 2002 @ 17:09:
man ik ben aant w88 tot 4 oct dan koop ik de gc met sms en dan mp
Hij zal waarschijnlijk Metroid Prime wel bedoelen..Fred_Perry schreef op 13 september 2002 @ 17:53:
[...]
mario sunshine multiplayer?? vertel vertel! Heb ik nog namelijk nog niks over gehoord...
Over een multiplayer mode in Super mario sunshine heb ik iig nog nooit wat gehoord..
Ik was lekker eerder!!
MP = Metroid Prime, maar die komt pas volgend jaar..Fred_Perry schreef op 13 september 2002 @ 17:53:
[...]
mario sunshine multiplayer?? vertel vertel! Heb ik nog namelijk nog niks over gehoord...
edit: ik heb nu eindelijk geld voor Resident evil.. ik was in zaandam toen ik het kreeg. dus ik meteen rennen naar de FRS (korting he) jahoor.. ze hadden hem niet!!
dus ik snel door naar de bart smit (10 meter verderop) jaaaa toe maar.. daar ook al NIET!
toen was het al te laat om nog naar het centrum van Amsterdam te gaan dus dan ga ik morgen wel...
jammer want ik wilde eigenlijk vandaag (vrijdag de 13e) beginnen met RE maar dat zit er niet meer in
This space is occupied
schnumi schreef op 13 september 2002 @ 16:31:
jij krijgt het echt zwaar.nog 4 maanden daar???? geen SMS, geen ED, geen SFA enz enz.
Ik leef met je mee.
Ik heb echt totaal geen idee waar je het over hebt dus ik neem aan dat ik nog niet zo ver ben...Desolation Angel schreef op 13 september 2002 @ 18:51:
Mensen , ik raad jullie ten ZEERSTE aan om Plant42 af te maken met V-Jolt , het is echt niet moeilijk om te mengen en je bespaart jezelf maar liefst 12 Incendiary Grenades .
Grab shell dude!
ik had je toch gezegd dat je van die mescaline af moest blijven!Desolation Angel schreef op 13 september 2002 @ 18:51:
Mensen , ik raad jullie ten ZEERSTE aan om Plant42 af te maken met V-Jolt , het is echt niet moeilijk om te mengen en je bespaart jezelf maar liefst 12 Incendiary Grenades .
Je bent hier toch niet een spoiler aan het weggeven hè ?Desolation Angel schreef op 13 september 2002 @ 18:51:
ben benieuwt hoe hoog RE volgende week binnenkomt.Below are the top selling Gamecube games for last week.
1. Super Smash Brothers Melee (Nintendo)
2. Pikmin (Nintendo)
3. Luigi's Mansion (Nintendo)
4. Super Monkey Ball (Infogrames)
5. Star Wars Rogue Leader (LucasArts)
6. Sonic Adventure 2: Battle (Infogrames)
7. 007: Agent Under Fire (Electronic Arts)
8. Capcom Vs. SNK 2 EO (Capcom)
9. Spiderman: The Movie (Activision)
10. Aggressive Inline (Acclaim)
11. Lost Kingdoms (Activision)
12. Simpson's Road Rage (Electronic Arts)
13. Waverace: Blue Storm (Nintendo)
14. Burnout (Acclaim)
15. F1 2002 (Electronic Arts)
16. Tony Hawk's Pro Skater 3 (Activision)
17. International Superstar Soccer 2 (Konami)
18. Spy Hunter (Midway)
19. SSX: Tricky (Electronic Arts)
20. Gauntlet: Dark Legacy (Midway
Anoniem: 25156
Anoniem: 23844

.
.
.
Die 4 maskers liggen door het huis verspreid, gewoon zoeken naar de juiste sleutels.
Gebruik goed je kaart: rood betekent dat er nog iets te doen valt, groen = niks meer te doen. Die diamant moet in die tijgerkop (begane grond)
.
.
.
edit:
Dat zeg ik, zoeken naar de juiste sleutelDie tijgerkop ben ik nog niet tegen gekomen en die maskers al helemaal niet, en bij mij is bijna elke gang groen op de F1 behalve de dining room en 2 kamertjes waar ik nog niet in ben geweest

Die tijgerkop ben ik nog niet tegen gekomen en die maskers al helemaal niet, en bij mij is bijna elke gang groen op de F1 behalve de dining room en 2 kamertjes waar ik nog niet in ben geweestAnoniem: 23844 schreef op 13 september 2002 @ 21:41:
Als je dat al redelijk ver noemt dan vraag ik me af hoe ver ik al ben
[afbeelding]
.
.
.
Die 4 maskers liggen door het huis verspreid, gewoon zoeken naar de juiste sleutels.
Gebruik goed je kaart: rood betekent dat er nog iets te doen valt, groen = niks meer te doen. Die diamant moet in die tijgerkop (begane grond)
.
.
.
[afbeelding]

origineel: http://members.ams.chello.nl/y.vliet1/2.jpg
nu alleen nog het spel... morgen is DE dag... zo ff nog een keer de vcd kijken (voor de 6e keer)
oh jeah im in the mood!! kom maar op met dat spel
This space is occupied
JOVO JOVO JOVO JOVO JOVO JOVO !!
...
jovo ... ow.. sorry guys.. ik erm.. jovo ?
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Is geen spoiler , tis een hulpvolle tip . Een spoiler zou zijn als ik ook nog ging uitleggen hoe je het codeslot open deed en hoe je V-Jolt moet mengenKramers schreef op 13 september 2002 @ 19:52:
[...]
Je bent hier toch niet een spoiler aan het weggeven hè ?
Ik wil graag even wat info ove RE. Ik heb dus net weer effe gespeeld (het speelt inderdaad het beste na midnight met koptelefoon). Maar tell me, krijg je er ooit ook health bij? Even kort: ik heb de eerste zombie (bij het lijk van Kenneth) "omzeilt" maar wordt wel 1x geraakt. Vervolgens wordt ik door een hond 2x gebeten (in de hal) en bij de eerste de beste zombie (ondertussen zijn die fucking 15 kogels op in dat pistooltje) leg ik ongeveer het loodje, dagger of niet. Wat doe ik verkeerd? Is het de bedoeling ongedeerd al die zombies koud te kunnen maken? HELP! De tip "snel schieten" snap ik ook niet, want het duurt tussen de schoten door gewoon een seconde ofzo. Shooting 'm in the head maakt bij die zombies volgens mij weinig uit (waarom niet de goeie ouwe headshot uit Unreal Tournament?)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Red --> Versterkt Green
Blue--> Curet Poison
Beste is een combo van alle 3
Anoniem: 30913
En natuurlijk niet de hondjes binnenlaten

Bij de zombie bij kenneth moet je gewoon terugrennen naar Barry, die gaat je ff helpen.
En zoals FoxFX kan je beter geen zombies neerknallen totdat je ze kan verbranden, or you WILL be sorry! (net als ik)
Anyways ik ben nu voorbij die verdomde plant en bezig met de hunters. Shit beesten!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
http://members.lycos.nl/dumpp/gctopic_spoileraan.gif
http://members.lycos.nl/dumpp/gctopic_spoileruit.gif
want ik lees al te veel spoilers en dan is het belangerijkste deel van het spel verne*kt en dat is natuurlijk de spanning maar die is er niet meer als je al weet hoe alles moet en waar alles ligt
ok..?? thanks
This space is occupied
jappen... grappig
vette comercials btw...
enneh starfox kicketh asseth
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kom op zeg! Je kan op easy iedereen neerknallen met je handpistool. Echt waar je hebt genoeg munitie daarvoor (je moet het natuurlijk wel munitie oppakken als je het tegen komt). Op normal kan je idd niet iedereen meteen neerknallen. Ik had ook in het begin zuinig gedaan met mijn kogels, maar aan het einde had ik opeens 600 a 700 kogels (handpistool). |
Wat vinden jullie van de nieuwe verberg spoiler dinges.
Zo ben je niet meteen gedwongen om meteen de tekst te lezen
yo phuse, heb jij nog wat reviews gelezen over starfox, want de enige die ik gelezen heb was er niet echt positief over.Phusebox schreef op 14 september 2002 @ 11:03:
nintendo game-e-cube-e ... starfox addeventure....
jappen... grappig
vette comercials btw...
enneh starfox kicketh asseth
This space is occupied
weet iemand of er een 2de deel komt?
nee maar Rare maakt gewoon geen slechte spellen... en al zeker niet als ze er 3 jaar aan hebben gewerkt...Fred_Perry schreef op 14 september 2002 @ 12:07:
[...]
yo phuse, heb jij nog wat reviews gelezen over starfox, want de enige die ik gelezen heb was er niet echt positief over.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
als die al komt dan moet je toch nog minstens 3 jaar wachten...Retaliator schreef op 14 september 2002 @ 12:17:
Smash Bros. kick's ass...
Nintendo brengt nooit snel een sequel uit. En meestal brengen ze niet eens een vervolg uit (op dezelfde console bedoel ik dan).
Mario 64 - geen sequel
Waverace - geen sequel
1080 - geen sequel
SSB - geen sequel
en ga zo maar door...
Op ign is deze Preview te lezen. Ik heb het zelf niet gelezen omdat het vol met spoilers staat.Fred_Perry schreef op 14 september 2002 @ 12:07:
[...]
yo phuse, heb jij nog wat reviews gelezen over starfox, want de enige die ik gelezen heb was er niet echt positief over.
WTF, ik dacht dat SFA de 16e uit kwam nu staat op dvdbox dat hij pas 1 oktober verzonden wordt
zijn ze wel van plan een nieuwe banjo kazooie uit te brengen?
deel 1 rox zwaar
banjo kazooie is van Rare. En of die uitkomt durf ik je al helemaal niet te zeggen ivm de geruchten die er gaan over Rare. Als Rare wordt overgenomen dan krijgen we waarschijnlijk geen Banjo meerRetaliator schreef op 14 september 2002 @ 12:27:
nou ja das pech...
deel 1 rox zwaar
zolang ik Gruntilda maar weer een lesje kan leren!
Thnx voor de link. Ik ga hem wel ff lezen, omdat ik het spel toch niet ga kopenElroy schreef op 14 september 2002 @ 12:26:
[...]
Op ign is deze Preview te lezen. Ik heb het zelf niet gelezen omdat het vol met spoilers staat.
WTF, ik dacht dat SFA de 16e uit kwam nu staat op dvdbox dat hij pas 1 oktober verzonden wordt
dit snap ik nooit van mensen bij dit soort spellenRetaliator schreef op 14 september 2002 @ 12:17:
Smash Bros. kick's ass...
zoals shooters en vechtspellen zonder verhaal oid.
ze hebben een spel net uitgespeeld en meteen beginnen ze ''wanner komt er een vervolg.. nofi hoor maar daar kan ik echt niet tegen.. wat wil je er nu nog meer in hebben?? NOG meer mannetjes?? NOG meer trophies..
ga maar eerst hier alleen 290/300 tropies halen (een paar waren er geheim) en alle 51 events halen (bijna onmogelijk lijkt me)
en dan... komt er heeeeeeel misschien binnenkort een vervolg
ohja ik ga zo RE halen... duim voor me dat ze hem in de stad nog ergens hebben want hier in noord hadden ze hem niet meer
This space is occupied
een vervolg met meer moves en combos dat zou ik graag zien...
This space is occupied
dus als ze wel op een ps kunnen dan vast ook wel op de cube
En quote ook vooral geen spoilers mensenTheEvilCuber schreef op 14 september 2002 @ 10:59:
jongens open AUB een apart topic want dit zit vol spoilers (gelukkig snap ik er nog niks van of gebruik anders
http://members.lycos.nl/dumpp/gctopic_spoileraan.gif
http://members.lycos.nl/dumpp/gctopic_spoileruit.gif
Star Fox Adventures screens!
Halleluja rating:
Er worden nieuwe levels getoond, dus als je met een SFA media stilte bezig bent, even doorscrollen

Ideaal! Even testen met een compleet zwarte background:Elroy schreef op 14 september 2002 @ 11:28:
Spoiler Resident Evil - Selecteer de tekst om de spoiler te lezen
Wat vinden jullie van de nieuwe verberg spoiler dinges.
Zo ben je niet meteen gedwongen om meteen de tekst te lezen
bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla bla bladie bladiebla |
Werkt ook perfect zo te zien. Geniaal Elroy
1
2
3
| [table border=1 bordercolor=#FFFFFF][tr][td bgcolor=#000000] spoiler text [/td][/tr][/table] |
Miyamoto heeft gezegd dat er voor SMS en Zelda GC iig opvolgers komen (ook op de GC). Dus wie weetFred_Perry schreef op 14 september 2002 @ 12:26:
Nintendo brengt nooit snel een sequel uit. En meestal brengen ze niet eens een vervolg uit (op dezelfde console bedoel ik dan).
Mario 64 - geen sequel
Waverace - geen sequel
1080 - geen sequel
SSB - geen sequel
Banjo-Kazooie is van NintendoFred_Perry schreef op 14 september 2002 @ 12:29:
banjo kazooie is van Rare.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Huh, dan snap ik er echt niks meer van... Is het karakter van van Nintendo ofzo, want hier (http://www.nintendo.com/g...mepage_main.jsp?gameId=52) staat dat de developer Rare is
Je weet toch wel dat er ook een deel 2 is van Banjo Kazooie nl. Banjo Tooie? En dat er nieuwe Banjo komt op de GBA, ook al is Rare naar MS gegaan.Retaliator schreef op 14 september 2002 @ 12:27:
nou ja das pech...
deel 1 rox zwaar
Over een eventueel nieuw deel in de saga op de GC weet ik niets.
Ik ben mij daarnet eindelijk de ziekte geschrokken door RE.
Als dan die hond door die ruit springt terwijl je dat wel een beetje verwacht, maar dan toch schrikt |
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Maarja ik wacht nog even met spelen tot vanavond, alle lichten uit en het geluid flink hard
lol@me ik ben een beetje een
DIT SPEL IS MOHOOI!!
ik pakte net ergens de ''mansion key'' ennuh toen bats werd ik ff bruut geperforeerd.. dus ik snap het niet helemaal moet ik dei sleuten laten liggen ofzo |
This space is occupied
Die ligt op een bureau vlak voor de eerste item box. Als je met Jill speelt tenminste, met Chris heb je hem dacht ik al gelijk toch |
je moet eerst een ander "nep" sleutel pakken en die dan erin zetten als je de echte sleutel eruit hebt gehaald. Dan gaat die soldaar weer terug in zijn hokje |
Ja hoor lees het volgende :Anoniem: 25156 schreef op 14 september 2002 @ 15:07:
ej lui please zeg mij waar ik die aansteker of iets deregelijks kan vinden want ik heb al 2 kannen kerosine gevonden
De aansteker ligt rechts boven. Zorg dat je eerst helemaal rechts komt en ga dan de trap op (daar zijn 2 zombies volgens mij (op/bij de trap)). Bovenaan ga naar rechts en ga door de deur daar zit hij volgens mij. Chris heeft standaard een aansteker. GolbeZeromus bij de itembox is de kerosine can ofzo Lees anders hier effe. |
Gezellig met al die zwarte blokjes
Die Superzombies waar ik jullie weleens over hoor, zijn dat nu die rennende? |
Ik weet het verschil wel tussen een Fuel Canteen en een Lighter hoor Elroy |
This space is occupied
Anoniem: 29250
Call me paranoia , maar ik vindt het persoonlijk zeeeeer raar dat er niet "Only for Nintendo Gamecube" op het hoesje staat ....
Anoniem: 55194
En ik ben bij de eerste item box
Anoniem: 5577
* Anoniem: 2766 heeft helaas geen geld voor RE
Poll: Kan Elroy Resident Evil binnen 3 uur uitspelen
• Ja
• Nee
• Resident Evil wat is dat?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Ik heb er nu al 1 uur en 20 min opzitten en ik nu weer terug in de mansion (je weet wel waar al die hunters rondlopen
[morgen de uitslag ik ga eerst effe een film kijken]
Anoniem: 29250
Edit : woot...eerste stemI sat pretty well glued to the television for those six hours, never bored. I would have kept going, too, if I hadn't hit a snag and realized that I had been playing the title for the better half of the day. It's really well designed, absolutely gorgeous, and still epic enough to warrant serious consideration. I already can't wait to get my dirty claws on the final game so that I can see where Fox's latest adventure ultimately leads.
Anoniem: 40554
(heb momenteel niet zo veel geld )

uhh ooit van een PSX remake gehoord???Desolation Angel schreef op 14 september 2002 @ 18:06:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Call me paranoia , maar ik vindt het persoonlijk zeeeeer raar dat er niet "Only for Nintendo Gamecube" op het hoesje staat ....
This space is occupied
de eerste kopen.. de tweede kan je zo ergens vandaan halenAnoniem: 40554 schreef op 14 september 2002 @ 20:09:
Mischien dat ik binnenkort ook RE haal ... of battlefield 1942 (voor de PC)
(heb momenteel niet zo veel geld )

This space is occupied
Bij mij staat wel "Only for" links boven dus een beetje vreemd.
Anoniem: 40554
heb ik alTheEvilCuber schreef op 14 september 2002 @ 20:12:
[...]
de eerste kopen.. de tweede kan je zo ergens vandaan halen(ik zeg niks
)
(en dan kan ik ook over internet)
Anoniem: 27933
Het gaat hier dus niet om de boekjes of plastic doosjes, maar om de papieren hoesjes.
En bij mij dus niet , hence the paranoia hier . En dat het een remake is maakt niets uit , DIT spel komt op geen enkel platform uit . Heb em BTW net uigespeeld (Easy , geen walkthroug , 27! saves en in 8.55u) .Elroy schreef op 14 september 2002 @ 20:17:
[...]
Bij mij staat wel "Only for" links boven dus een beetje vreemd.
Alleen een beetje veel keer gesaved
grrr =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ja , maar das omdat ik nogal paranoid ben in RE1 , je verwacht altijd dat Lisa gaat opduiken , of dat er daar Hunters zitten ofzo . En dan maar saven en saven
Maar ik gok dat het nu wel met een save of 5-8 moet lukken , en binnen de 5 uur .
Dus dan heb ik het verzonnen? een jaar geleden?Anoniem: 55887 schreef op 11 september 2002 @ 14:58:
He Flip.mo,
roxor your boxor, waar heb je dat zinnetje vandaan? Ik zit in A'dam, en wat mensen op mijn studie begonnen dat een paar maanden te zeggen en nu zit het zinnetje in heerlen lol
RE is helemaal geweldig![]()
haha
R0x0r d4 b0x0r

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Dit topic is gesloten.