xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
lol ja heb je allemaal US games.Phusebox schreef op 18 september 2002 @ 12:29:
yes... animal crossing is NOW on it's way to my home...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
10 games en je us cube is er weer uitverdiend
Die komt de 24e uit
Ik hoop wel dat het net zo wordt als nfs:hp en nog een beetje een mix van nfs: porsch unleased. Dat zou echt top zijn
Het viel mij trouwens op dat Super Ball Monkey 2 in Amerika al uit is.
Ik heb toch maar besloten om dat spel niet te kopen.
Trouwens Phusebox hoeveel en welke Amerikaanse spellen heb je ondertussen al in het stof liggen
alleen SMSElroy schreef op 18 september 2002 @ 13:13:
En ik heb net Need for Speed: Hot pursuit 2 gekocht.
Die komt de 24e uit
Ik hoop wel dat het net zo wordt als nfs:hp en nog een beetje een mix van nfs: porsch unleased. Dat zou echt top zijn
Het viel mij trouwens op dat Super Ball Monkey 2 in Amerika al uit is.
Ik heb toch maar besloten om dat spel niet te kopen.
Trouwens Phusebox hoeveel en welke Amerikaanse spellen heb je ondertussen al in het stof liggen
en binnenkort Animal Crossing
hehe... idd... kom ik nu ook achter... beetje in nood met m'n kogels...Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 11:59:
[...]
Niet doodmaken.. Die normale zombies zijn watjes, die kan je gewoon voorbij rennen. Resident Evil is een survival horror game, geen action game waar je iedereen moet afknallen.. Wees zuinig met je kogels anders kom je later diep in de problemen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
famitsu scores.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
dat is al wat beter dan de vorige score die ik zag.schnumi schreef op 18 september 2002 @ 14:22:
Star Fox Adventures (Gamecube, Nintendo): 8 / 8 / 7 / 9 (32/40)
famitsu scores.wel aardig niet super.
dat was geloof ik een 23/40 ofzo
ach starfox is geen jappen game...schnumi schreef op 18 september 2002 @ 14:22:
Star Fox Adventures (Gamecube, Nintendo): 8 / 8 / 7 / 9 (32/40)
famitsu scores.wel aardig niet super.
maar ff wachten wat de amerikanen ervan zeggen...
Eerst spelen, dan pas oordelen!
Full-stack webdeveloper in Groningen
Mijn collega heeft hem net gekocht en zag in mijn ooghoek dat er een plastic hoesje omheen zat. Nou stond er wel een rood Ninty logo op, dus het is geen 3rd party.
Trouwens gekocht bij de FutureZone voor € 27,50.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
hard plastic omhulsel voor in de rekken te hangen
News Article: Nintendo is #1 again!
News Date: 09/17/2002
Source: Nikkei.NET
Link: http://www.nikkei.co.jp/n...915AT2DI00Q515092002.html
For the third year in a row, Nintendo tops the Nikkei.
According to Nikkei.NET, after recording the highest profits for the third year in a row, without getting into any debt, Nintendo is the number one company on the Nikkei. No other company in the history of the Nikkei has acheived this status for three years in a row.
This news should not come as a surprise to those following Nintendo for the last ten years. With over six billion dollars in assets in the bank, along with their consistent record-breaking profits each term, Nintendo has always had a rosy outlook financially.
All of us at Planet GameCube would like to extend our hearty congratulations to Nintendo Corporation Limited!
Also, for those of you who cannot read Japanese, a translation can be found here.
Gefeliciteerd Nintendo en ga zo door!
Komt ook een limited edition RE0 voor japan (gelukkig zit er alleen maar een action figuur erin) en niet te vergeten natuurlijk een gratis mem card
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
yep dat was ook een ander japans geval (nooit van gehoorddaFubar schreef op 18 september 2002 @ 14:42:
[...]
dat is al wat beter dan de vorige score die ik zag.
dat was geloof ik een 23/40 ofzo
woot praise Nintendo.stormblade32 schreef op 18 september 2002 @ 15:03:
Een aardig stukje reclame voor nintendo.
News Article: Nintendo is #1 again!
News Date: 09/17/2002
Source: Nikkei.NET
Link: http://www.nikkei.co.jp/n...915AT2DI00Q515092002.html
For the third year in a row, Nintendo tops the Nikkei.
According to Nikkei.NET, after recording the highest profits for the third year in a row, without getting into any debt, Nintendo is the number one company on the Nikkei. No other company in the history of the Nikkei has acheived this status for three years in a row.
This news should not come as a surprise to those following Nintendo for the last ten years. With over six billion dollars in assets in the bank, along with their consistent record-breaking profits each term, Nintendo has always had a rosy outlook financially.
All of us at Planet GameCube would like to extend our hearty congratulations to Nintendo Corporation Limited!
Also, for those of you who cannot read Japanese, a translation can be found here.
Gefeliciteerd Nintendo en ga zo door!
Komt ook een limited edition RE0 voor japan (gelukkig zit er alleen maar een action figuur erin) en niet te vergeten natuurlijk een gratis mem card

pffft.... wie niet
maare, is billion niet miljard?
zo niet, wat is miljard dan in het engels?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
te laat

Grab shell dude!
zillion=triljoen...
lekker logisch die rednecks
??? oh dat wist ik niet.Phusebox schreef op 18 september 2002 @ 16:30:
trillion=biljoen
zillion=triljoen...
ah ja 6 milj dan.

euhh Nintendo heeft wel meer als 6 miljard op de bank hoor.
million = miljoenPhusebox schreef op 18 september 2002 @ 16:30:
trillion=biljoen
zillion=triljoen...
billion = miljard
zijn wij dan niet gewoon onlogisch?
en wat is animal crossing voor een spel?
en heb je dr egt wat aan als je een USA NGC koopt?
Spelle bestelle in US veilig enz?
This is the Way.
Komt omdat Nederlands een Germaanse taal met Romaanse invloeden is . En het telsysteem is er bevoorbeel een (neem nu miljoen - million)daFubar schreef op 18 september 2002 @ 17:45:
[...]
million = miljoen
billion = miljard
zijn wij dan niet gewoon onlogisch?
spellen bestellen in de US is zeker veiligHIValicious schreef op 18 september 2002 @ 17:58:
wat is doshi the giant voor spel?
en wat is animal crossing voor een spel?
en heb je dr egt wat aan als je een USA NGC koopt?
Spelle bestelle in US veilig enz?
en goedkoper
een gemiddeld spel vanuit de us kost 45-50 euro...
misschien een inkoop actie US cubes?
is een goed id!!!!!!!!
This is the Way.
maar hebben wij dat miljard er dan bij verzonnen, of hebben die amerikanen dat dan weggelaten...Desolation Angel schreef op 18 september 2002 @ 18:01:
[...]
Komt omdat Nederlands een Germaanse taal met Romaanse invloeden is . En het telsysteem is er bevoorbeel een (neem nu miljoen - million)
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
misschien bij 5+ aantallen dat er nog korting inzit
losse prijs zit nu rond 200-250 euro...
Nintendo used to manufacture the Game Cube in-house, but earlier announced plans to seek low-cost, China-based contractors to assemble the video game consoles using Japan-made parts to trim costs. Sources said it had approached several electronics makers with China operations, including Foxconn and Wistron, which currently supply to competing console vendors Sony and Microsoft, respectively.
Ook zou Nintendo in zee zijn gegaan met de 3CEMS Group, een Taiwanese computerbouwer.
Op consoles hoeven de consolefabrikanten geen winst te maken, de winst wordt behaald met de verkopen van games. Dit zou kunnen betekenen dat de GameCube binnenkort voor $99 dollard verkocht zou kunnen gaan worden, omgerekend naar Euro's kom je op ongeveer hetzelfde bedrag uit.
99 euro voor een GC das nog goedkoper dan een gba
erm.. waarom niet gewoon een freeloader kopen?Phusebox schreef op 18 september 2002 @ 18:33:
nog meer mensen interesse in een US cube?
Haha wat een grap, denk je nou echt dat die dit jaar nog komt

En in de US komen meer spellen uit dan in de Europa.
En de spellen zijn nog goedkoper dan in Nederland.
De vos loopt door het bos.
This is the Way.
Bedankt, maar ik zet het liever op een eigen accountyamAUchi schreef op 15 september 2002 @ 16:03:
D3 ik kan hem wel hosten .. op zich niet zo'n probleem mee =)
Misschien komt er nog wel een volgend deel, en een deel 13, maar als ik dat topic zo lees wil men af vd grote topics. Of dat ook gaat gebeuren weet ik niet, ben geen mod/admin hierschnumi schreef op 15 september 2002 @ 16:04:
komt er dus geen: Het grote... deel 12??
Thanks!robertos schreef op 16 september 2002 @ 10:02:
hmm die search is errug handig... mooi werk!
Het gaat niet zo zeer om de naam als om het concept denk ikVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 10:37:
Dan noemen we het toch gewoon GameCube (of NGC) Topic No. xxx
Idd, 4 oktober al jongens! We moeten maar eens beginnen met de hypeReCreator schreef op 16 september 2002 @ 17:21:
wat is de volgende game waar we naar uitkijken en info over willen willen...
Voor mij is dit absoluut SMS...
Dus lijkt het me wel leuk hier over te babbelen....
Duh, zijn allemaal Nintendo fanboys hierRareGast schreef op 17 september 2002 @ 08:26:
Even een punt:
Wel opvallend dat eerst de hele Nintendo scene, jammert en klaagt dat Microsoft Rareware koopt. En dat ze het nu op eens een goede zet vinden van Nintendo.![]()
beetje vreemd.
Zeker, check de Official Animal Crossing Trading Post @ GA. Animal Leader leek me leuker, maar AC klinkt toch ook wel erg feestelijk.Phusebox schreef op 17 september 2002 @ 19:15:
animal crossing... i ... want... it ... now...
allemaal importeren, dan kunnen we hier "passwords" uitwisselen... waarmee je weer nieuwe items e.d. kunt krijgen
vette shit...
Wat ik me afvraag, is bij dvdboxoffice.com shipping nou ook gratis bij consoles? Lijkt me erg sterk, maar ik zie nergens kleine lettertjes ofzo. Dan ben je zo'n 160 euro kwijt voor een US cube. En als ik dit soort dingen zie:Phusebox schreef op 18 september 2002 @ 18:33:
nog meer mensen interesse in een US cube?
Dan begint het wel te kriebelenMetroid Prime - Coming Soon! - €47.37
Omdat dat ding misschien nooit komt. En elke keer disc swappen moet ik niet aan denken. (Lijkt misschien een klein ongemak, maar een groot voordeel ve console is aanzetten en spelen. Helemaal als je vaak korte stukjes speelt zoals ik. Met een freeloader moet je dan je GC opendoen, game er uit halen, FL er in doen, GC dicht, FL laden, GC open, FL er uit, game er in, GC dicht en dan pas spelen. Als je even snel een stukje wilt spelen is dat knap irritant.)Phydomir schreef op 18 september 2002 @ 19:01:
erm.. waarom niet gewoon een freeloader kopen?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
De freeloader komt wel, maar wanneer is de vraag...D³ schreef op 18 september 2002 @ 19:39:
[...]
Bedankt, maar ik zet het liever op een eigen account
[...]
Misschien komt er nog wel een volgend deel, en een deel 13, maar als ik dat topic zo lees wil men af vd grote topics. Of dat ook gaat gebeuren weet ik niet, ben geen mod/admin hier
[...]
Thanks!
[...]
Het gaat niet zo zeer om de naam als om het concept denk ik
[...]
Idd, 4 oktober al jongens! We moeten maar eens beginnen met de hypeWellicht dat het volgende topic opengaat voor 4 oktober, kunnen we dat topic aan SMS wijden.
[...]
Duh, zijn allemaal Nintendo fanboys hier
[...]
Zeker, check de Official Animal Crossing Trading Post @ GA. Animal Leader leek me leuker, maar AC klinkt toch ook wel erg feestelijk.
[...]
Wat ik me afvraag, is bij dvdboxoffice.com shipping nou ook gratis bij consoles? Lijkt me erg sterk, maar ik zie nergens kleine lettertjes ofzo. Dan ben je zo'n 160 euro kwijt voor een US cube. En als ik dit soort dingen zie:
[...]
Dan begint het wel te kriebelen
[...]
Omdat dat ding misschien nooit komt. En elke keer disc swappen moet ik niet aan denken. (Lijkt misschien een klein ongemak, maar een groot voordeel ve console is aanzetten en spelen. Helemaal als je vaak korte stukjes speelt zoals ik. Met een freeloader moet je dan je GC opendoen, game er uit halen, FL er in doen, GC dicht, FL laden, GC open, FL er uit, game er in, GC dicht en dan pas spelen. Als je even snel een stukje wilt spelen is dat knap irritant.)
verzending bij dvdboxoffice voor consoles is iets van 50 euro ofzo... hebben ze me over gemaild... want dan moet je ook nog invoerrechten en btw betalen, aangezien consoles verstuurd worden met UPS...
een leuke richtprijs lijkt mij 175 euro incl. verzendkosten...
Het toonaangevende Japans tijdschrift Famitsu heeft Starfox Adventures van een score voorzien.
En het leuke is, de heren bij Famitsu waren best te spreken over de game. De game kreeg in totaal een score van 36 uit 40 mogelijke punten. Aangezien Famitsu werkt met 4 reviewers die allen het spel een cijfer (tussen de 1 en de 10) geven, is het ook leuk om even de onderlinge scores te vermelden: er werd een 9 gegeven, tweemaal een 8 en een 7 (9/8/8/7).
Famitsu:
Al met al hebben we zeer genoten van Starfox Adventures, het is een heerlijke, diepe actieadventure die vooral erg groot is in omvang. Hoewel het net iets anders voelt dan een Nintendo actie-adventure zoals Zelda, is de game zeker aan te raden.
36 uit 40 klinkt misschien niet zo hoog, maar het moet gezegd worden dat games die niet uit Japan komen in de Famitsu nooit hoog scoren. Zo kreeg Perfect Dark overal ter wereld, behalve in de Famitsu, een hoge score.
Sorry hoor maar bij mij is 9+8+8+7 nog steeds 32schnumi schreef op 18 september 2002 @ 20:22:
weer dat gelul met die famitsu scores.hier de goede.
[...]
Edit: waarom gaat eigenlijk de Bart Smit SMS pas verkopen op 25 oktober als zelfs Nintendo zegt dat hij de 4e uit komt
en alle fanboys juichen want er is er weer eentje geboren!WILDEAAP schreef op 18 september 2002 @ 19:14:
Nou mensen ik heb em gekocht! Hele stad rondgelopen, uiteindelijk kwam ik bij de V&D en daar was ie €199 inclusief memorycard. Ik heb Monkey Ball erbij gekocht... die was ook al afgeprijst naar €53. Was een of andere aktieweek ofzo. Heb ook nog een 2e controller drbij gedaan. In totaal dus €288 voor gamecube..2controllers..1x4mb memorycard en een spel, kijk dat vond ik wel een goeie dealSpel is erg leuk, denk wel dat ik binnenkort bv RE erbij koop om mn cubeje es flink grafisch te pushen
Maar even een beetje offtopic. Hoe verdienen Sony en MS nog geld aan hun Consoles? Ik heb namelijk een collega, die een XBOX heeft gekocht

De GC is namelijk nog niet gekraakt en dat vind ik eigenlijk wel goed. Als ik nu een spel koop dan ga ik het ten minste spelen, want het is wel een hele investering. Kon ik ze gewoon kopieren dan was het denk ik half zo leuk.
Nintendo doe je best
Ehhh GZ we are having a bit of a problem

Hoewel ik het voor de zomer vakantie nog wel zag staan voor de GameCube maar wat daar dan mee is gebeurd?
laten we hopen dat het zo is.31.7.2002
Introlux told me he rang Studio 3 and found out that The Last Ninja 4 will be released for PS2, GC, and XBOX (see boxshot to the lower left) in November this year! Sounds too good to be true, eh ? :-) We'll see...
But what about the PC version ? That's what I'm interested in.. sniff..
Ik WOEIII wel mee: WOEIIIdaFubar schreef op 18 september 2002 @ 21:31:
[...]
en alle fanboys juichen want er is er weer eentje geboren!
![]()
WOEIII!!!
![]()
Dat is zeker zo... Ik heb een zooi psx back-ups maar daarvan zijn er nog gene hand vol van die ik echt heel vaak heb gespeeld... Alleen Toca 2 denk ik zo...RareGast schreef op 18 september 2002 @ 21:33:
De GC is namelijk nog niet gekraakt en dat vind ik eigenlijk wel goed. Als ik nu een spel koop dan ga ik het ten minste spelen, want het is wel een hele investering. Kon ik ze gewoon kopieren dan was het denk ik half zo leuk.
Als je 60 neer legt voor een spel ga je het wel spelen aangezien je er zoveel geld voor hebt betaald.. meestal speel ik het spel dan ook tot het eind...
(maar goed, heb het nu wel beter aangezien ik gewoon alle games kan kopen die ik zou willen)
edit: hehe... dit lijkt er meer op
IDD , als je volle pot betaald speel je het spel ook . Op mijn PSX heb ik enorm veel gespeeld , ik had 48 originele games , waaronder 21 US imports . En 4 kopietjes ..
Niet als het 560 dubbeltjes zijnAls je 560 neerlegt voor een spel ben je gek
Aahhhh een xbox logo in de gamecube topic, dat kan nooit samen gaan

!!!!!!!!!!!! 175 € count me in maar dan moet er ook een IA komen voor spelle (ik denk dat er spelle zoals Eterna D., MP, etc. tog wel meerderen zijn die die willen hebben dus goedkoop bestelle in the US en dan met grote aantallen korting krijgen)Phusebox schreef op 18 september 2002 @ 19:57:
[...]
De freeloader komt wel, maar wanneer is de vraag...
verzending bij dvdboxoffice voor consoles is iets van 50 euro ofzo... hebben ze me over gemaild... want dan moet je ook nog invoerrechten en btw betalen, aangezien consoles verstuurd worden met UPS...
* NoTimeRemains is aan t kwijle
This is the Way.
Die link had ik zelf ook gevonden idd, maar toch bedankt. Toch wel vreemd, dat zo'n spel als deze, die vroeger zo groot was om zijn graphics en moeilijkheid, nu erg weinig media aandacht krijgt. Ook de makers zelf schijnen het niet bepaald erg te vinden om geen www.lastninja4.com te registreren of zo... Aan de andere kant is dit wel lekker underground, wat mij ook wel aanspreekt.RareGast schreef op 18 september 2002 @ 21:33:
Hier een linkje voor GZ die hij vast zelf ook al gevonden hadLast ninja 4
En dan hebben we dadelijk ineens een dijk van een game... Laten we het hopen.
Leuk idee trouwens verder, dat US GCtjes importen. Houd je er dan ook rekening mee dat je wel een 100Hz TV moet hebben of zo een speciale kabel. En dan dat Metroid Prime: Coming soon... Dat gaat inderdaad erg kriebelen. Toch wacht ik maar even tot hij gewoon hier in de winkels ligt.
Wat ik ook erg goedkoop en raar vind is dat Nintendo het ineens nodig vindt om die mem card 251 dan toch in die irritante plastic verpakkingen te doen. Ik heb liever een normaal doosje. Die plastice zooi gooi je altijd weg. Dan wordt het voor winkeliers ook altijd minder interessant om defecte producten terug te nemen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
This is the Way.

Weet je dat zeker?Phusebox schreef op 18 september 2002 @ 19:57:
De freeloader komt wel, maar wanneer is de vraag...
Ah ja, ik was douanerechten en BTW helemaal vergetenverzending bij dvdboxoffice voor consoles is iets van 50 euro ofzo... hebben ze me over gemaild... want dan moet je ook nog invoerrechten en btw betalen, aangezien consoles verstuurd worden met UPS...

Geen 100Hz TV nodig, gewoon een TV die NTSC ondersteunt (60Hz). Enige wat je nodig hebt (naast een NTSC TV dus) is een stepdown converter dacht ik. Maar daar weet onze import-guru Elroy alles van natuurlijk.GolbeZeromus schreef op 18 september 2002 @ 22:36:
Leuk idee trouwens verder, dat US GCtjes importen. Houd je er dan ook rekening mee dat je wel een 100Hz TV moet hebben of zo een speciale kabel.
Alle Sony's (mits niet uit het jaar 0)kunnen NTSC aan voor zover ik weet. Wat moeten wij voor jou bekijkenHIValicious schreef op 18 september 2002 @ 22:41:
ik heb een Sony blabla tv maar volgens mij kan die wel ntsc aan d8 ik kan iemand dit ff bekijke hoe dit gaat werken?
//edit
Nieuwe Metroid movie
(Als de link niet werkt eerst even naar http://www.gamershell.com gaan en dan de link pasten)
Zitten een aantal zeer stoere (nieuwe) scenes in
[ Voor 0% gewijzigd door Dyxtra op 18-09-2002 23:51 . Reden: Metroid movie ]
f.k.a D³
ja.. dat was de bedoeling.. je krijgt een php/mysql account op een bak op mijn connectie.. een andere manier zou lomp zijn..
=\
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
het goedkoopst zijn amerikaanse gamecubes die "refurbished" zijn door Nintendo zelf. Dus het zijn defecte gamecubes die gerepareerd zijn door Nintendo, met garantie en alles, zo goed als nieuw. Deze zijn gemiddel 50 euro goedkoper als nieuwe Cubes.
Het enige wat je hier in Nederland dan nog moet kopen is een Stepdown Converter vanwege het voltage. Die zijn niet zo duur heb ik begrepen.
Ja, post ik eens een boxart, doe ik het van de xboxElroy schreef op 18 september 2002 @ 22:11:
[...]
Aahhhh een xbox logo in de gamecube topic, dat kan nooit samen gaan![]()
![]()

Ik kan het plaatje van de realistische zelda niet zien.
Verwijderd
Het duurt gewoon 5 minuten om te laden (met ADSL), waarna ik alleen kruisjes te zien krijg.
Ik denk niet dat je van hun korting gaat krijgen als je meerdere consoles tegelijk koopt. Jullie zullen waarschijnlijk de volle pond moeten betalen.Phusebox schreef op 18 september 2002 @ 19:57:
[...]
162+50+48,6 = €260 -> Dit is meer een richtprijs dat je totaal moet betalen (incl alles). Dan moeten jullie nog een step down convertertje (>=75 watt) kopen van rond de 15 a 20 euro (radio electra zaak).
En als laatste je kan niet met een credit card betalen.
Zo hebben jullie er nog zin in
Zo zal ik ff beginnen dan?Elroy schreef op 19 september 2002 @ 10:25:
[...]
Ik denk niet dat je van hun korting gaat krijgen als je meerdere consoles tegelijk koopt. Jullie zullen waarschijnlijk de volle pond moeten betalen.
162+50+48,6 = €260 -> Dit is meer een richtprijs dat je totaal moet betalen (incl alles). Dan moeten jullie nog een step down convertertje (>=75 watt) kopen van rond de 15 a 20 euro (radio electra zaak).
En als laatste je kan niet met een credit card betalen.
Zo hebben jullie er nog zin in
punt 1, voor 200 euro hebik hem 100% zeker... INCL ALLES...
en als laatste? snap ik niet? je kan niet met een creditcard betalen?
dat kan wel... en ja ik heb een creditcard... en ja ik kan zeker 10x200 euro betalen met mijn creditcard.... maar goed...
en ik had het niet over korting bij dvdboxoffice... ik bedoelde daar dat dvdboxoffice te duur is...
Als jij denkt en het lukt om niet meer dan €200 uittegeven dan wens ik jouw veel succes. En nee je kan niet met credit card betalen bij dvdbox.
hoe zou ik anders betalen als ik niet met creditcard kan betalen?
en waarom geen creditcarD?
en als het me lukt, betaal jij dan mijn cube?
En je kan niet met een credit card betalen omdat je meteen aan de courier moet betalen. Dus je zal het bedrag electronisch moeten laten overschrijven.
Bestel er maar 1 bij dvdbox dan krijg je een mailtje dat je het moet laten overschrijven in CAD.
Begrijp Elroy alleen niet helemaal: als je naar DVDboxoffice gaat staat er toch juist dat je enkel met CC kan betalen? Kan dat in dit speciale geval dan niet omdat het bedrag te hoog is ofzo?
hmmz... CC is juistem eigenlijk alleen met hoge bedragen erg handig... ach ja.. ut zal wel... ik wacht wel gewoon wat langer op de pal releaseDouweGNL schreef op 19 september 2002 @ 11:18:
Hmm... eerste post hier. Hoe dan ook, ben ook wel interested in een inkoopactie van NTSC Cubes.
Begrijp Elroy alleen niet helemaal: als je naar DVDboxoffice gaat staat er toch juist dat je enkel met CC kan betalen? Kan dat in dit speciale geval dan niet omdat het bedrag te hoog is ofzo?
voor de derde keerElroy schreef op 19 september 2002 @ 11:12:
Nee, ik waarschuw je alleen maar dat je duurder uit kan komen dan je zou denken.
En je kan niet met een credit card betalen omdat je meteen aan de courier moet betalen. Dus je zal het bedrag electronisch moeten laten overschrijven.
Bestel er maar 1 bij dvdbox dan krijg je een mailtje dat je het moet laten overschrijven in CAD.
ik ga hem NIET bij dvdboxoffice bestellen...
secret of the tradeReignman schreef op 19 september 2002 @ 12:25:
waar dan wel??
en wil je nu alvast een Cube modem kun je ook de japanse bestellen aangezien hij Regio Free is.Japanese Hardware Sales (9/15) - Talon
Last week's report on Media Create's Japanese hardware sales showed sales up on some fronts while down on others. In a surprising change from the normal, Japanese hardware sales for the week ending September 15th show things mostly on the up and up. The most significant increase comes from GameCube and Xbox with 21,300 and 4,200 units sold respectively.
PlayStation 2: 44,800 (Annual: 2,729,100)
Game Boy Advance: 31,200 (Annual: 1,811,800)
GameCube: 21,300 (Annual: 778,000)
Xbox: 4,200 (Annual: 249,400)
PSOne: 3,200 (Annual: 181,000)
Wonder Swan Crystal: 1,900 (Annual: 84,000)
Wonder Swan Color: 1,11 (Annual: 109,100)
Game Boy Color: 810 (Annual: 72,800)
Wonder Swan: 120 (Annual: 7,000)
Game Boy: 47 (Annual: 4,800)
Nintendo 64: 43 (Annual: 5,700)
PocketStation: 22 (Annual: 1,100)
oh US cube.Did you pre-order a Japanese Gamecube modem? Well if you did, do not worry. The Japanese Gamecube modem is 100% compatible with the American Gamecube. This is good news for those who want to get their hands on the modem fast.
The US modem will release October 24, 2002.
Er schijnen wel enkele problemen te zijn met de compatibility van de japanse modem met de usa cubeschnumi schreef op 19 september 2002 @ 12:37:
jaja de cube gaat steeds meer verkopen in the land of the rising sun.
[...]
en wil je nu alvast een Cube modem kun je ook de japanse bestellen aangezien hij Regio Free is.
[...]
oh US cube.hopen dat het ook voor de EU cube geld.
Oh, dan heb ik je verkeerd begrepenyamAUchi schreef op 19 september 2002 @ 01:43:
ja.. dat was de bedoeling.. je krijgt een php/mysql account op een bak op mijn connectie.. een andere manier zou lomp zijn..
=\

Ja ja, Lycos zuigt hard. Hopelijk komt het goed met hulp van yamAUchiVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 08:42:
Kan degene die zijn pic op http://members.lycos.nl/dumpp/ heeft geplaatst zijn post editten ?
Het duurt gewoon 5 minuten om te laden (met ADSL), waarna ik alleen kruisjes te zien krijg.
Aha, dus hier haalt g.nl z'n GC nieuws vandaanDouweGNL schreef op 19 september 2002 @ 11:18:
Hmm... eerste post hier.

Even wat Animal Crossing info opgezocht:
Lijst van reviews @ Gamerankings.com
Korte impressie @ PGC
Preview @ clubnintendo (nederlands)
Official Animal Crossing Trading Post @ GA
Animal Crossing Trading Post @ PGC
f.k.a D³
1. Phantasy Star Online: Episode I & II (Sega/GC) - 67,200 (Nieuw)
2. Shin Sangoku Musou 2: Moushoden (Koei/PS2) - 56,000 (492,700)
3. Legend of Starfi (Nintendo/GBA) - 39,000 (115,200)
4. Project Minerva (D3 Publisher/PS2) - 17,600 (127,500)
5. Sega GT 2002 (Sega/Xbox) - 13,600 (Nieuw)
6. Tekki (Capcom/Xbox) - 12,200 (Nieuw)
7. Shin Sangoku Musou 2 (Koei/PS2) - 11,100 (876,100)
8. Super Mario Sunshine (Nintendo/GC) - 10,700 (637,400)
9. The Document of Metal Gear Soid 2 (Konami/PS2) - 10,300 (Nieuw)
10. Powerful Pro Baseball 9 (Konami/PS2) - 9,300 (374,700)
Average Ratio: 88.2%
van al die reviewslink hierboven
da's aardig hoog...
is iedereen mario een beetje zat ofzo? of komt het nog rond de kerst...
Verwijderd
hij doet het niet goed maar super goed. Hij zit al weet ik hoelang in de top 10 . Normaal overleven de meeste spellen dat niet zo goeddaFubar schreef op 19 september 2002 @ 16:40:
vergis ik mij nou, of doet super mario sunshine het niet echt heel erg goed in japan...
is iedereen mario een beetje zat ofzo? of komt het nog rond de kerst...
mmmkay das mooi
Jah man, Leeching and Lurking 4 EvarAha, dus hier haalt g.nl z'n GC nieuws vandaan
Heb Animal Crossing inmiddels ook besteld, ben altijd groot fan van een beetje rondslenteren in games zonder echt doel. Nu nog een Freeloader of NTSC kubusje...
ik kan het niet echt zo goedkoop krijgen als ik had gehoopt:
US gerenoveerde cube - 200 euro (enige xtra kosten stepdown converter)
US nieuwe cube - 250 euro (enige xtra kosten stepdown converter)
officieele memcard of 3th party???WILDEAAP schreef op 19 september 2002 @ 18:31:
Ja wtf krijgen we nou. Ik heb zon 4mb memorycard en monkeyball. Nu zit ik eerst te spelen enzo, op het einde van de dag zet ik em uit. Blijkt vandaag dat mn data damaged is en ik em moet formatten![]()
Ok ik dat gedaan, ik denk begin wel ff opnieuw... zet em eens voor te testen uit en weer aan... data staat er nog op. Maar nu net zet ik em weer aan is ie gvd weer damaged, moet ik weer opnieuw beginnen
Hoe kan dit nou??? is mn memorycard gewoon gaar ofzo
ff pic gemaakt... zoeen dus:

Ik denk dat ik em nu ff ga ruilen
Je moet een officiele van Nintendo halen.WILDEAAP schreef op 19 september 2002 @ 18:43:
hijs paars met etiketje erop
ff pic gemaakt... zoeen dus:
[afbeelding]
Ik denk dat ik em nu ff ga ruilen
lol doe maar.WILDEAAP schreef op 19 september 2002 @ 18:50:
ik zeg gewoon dat deze kapot is, dat ze me maar een nieuwe of originele geven
goeie actie.Sonic Team reageert op de vele cheaters die PSOv2 voor de GameCube verzieken met hun gecheat.
Sonic Team is duidelijk niet blij met de groep mensen die de game grondig proberen te verzieken, en overweegt een algemene terugroep actie van alle reeds verkochte Phantasy Star Online games voor de GameCube. Gamers die de game gekocht hebben krijgen dan na enige tijd een vervangend exemplaar waarin cheaten zo goed als onmogelijk wordt gemaakt.
Eerst zal Sonic Team het proberen met nieuwe servers voor de game. Werkt dat niet, zal de grote wisseltruc plaatshebben.
btw: er zat een bug in de software waardoor je gewoon kon cheaten.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Die heb ik ook en ook nog helemaal geen problemen mee gehad.Desolation Angel schreef op 19 september 2002 @ 19:09:
Ik heb (tkon ni anders) een GT-line 56 blocks kaartje . Werkt goed en is niet trager , is alleen zo'n klote raar formaat en kan dus niet in opbergplaatsjes voor standard cards .
Hier heb ik de originele scart-kabel liggen, maar bij de MM zie ik allerlei verschillende scartkabels liggen. Ik geloof 21 pins, 17 pins, etc.
Iemand idee welke kabel ik moet gaan gebruiken?
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Animal Crossing in Europe is "likely"
Als we nou allemaal NOE gaan mailen
OepsDouweGNL schreef op 19 september 2002 @ 18:25:
Jah man, Leeching and Lurking 4 Evar. En als je dan toch bezig bent, je bent de Animal Crossing preview @ Gamers vergeten: http://www.gamers.nl/viewdocs/516
Dan kan ik er beter 1 bij dvdboxoffice halen dusPhusebox schreef op 19 september 2002 @ 18:34:
US gerenoveerde cube - 200 euro (enige xtra kosten stepdown converter)
US nieuwe cube - 250 euro (enige xtra kosten stepdown converter)
Gewoon 21 pins nemen, dat is een volledige SCART aansluiting. Je Cube gebruikt niet alle pins, maar als je nog eens een RGB kabel of andere apparatuur wilt aansluiten met die verlengkabel zul je met dankbaar zijn dat je een 21 pins hebtKramers schreef op 19 september 2002 @ 19:27:
Hier heb ik de originele scart-kabel liggen, maar bij de MM zie ik allerlei verschillende scartkabels liggen. Ik geloof 21 pins, 17 pins, etc.
Iemand idee welke kabel ik moet gaan gebruiken?
f.k.a D³
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar voor de Animal Crossing lovers: http://www.petitiononline.com/aceurope/petition.html . Zat er aan te komen natuurlijk. Al bijna 1800 stemmen, keep on signing
Verwijderd
Nu maar hopen dat ze er morgen zijn. Ik wil m'n doshin
Verwijderd

iemand die beach spikers gaat halen ? ik denk dat ik hem wel ga halen.. misschien wel heel cool voor 4p multiplayer.. en verder hou ik wel van volleyball games (die ene beach volley ball NES game.. die was geweldig)
en dan na 7 dagen ofzo sunshine (niet dat ik die nog niet gespeeld heb.. maar nog niet totaal alles + vaak achter elkaar)
ik hoop dat ik met sunshine dezelfde experience meemaak als met super mario world of super mario bros (dus echt LANG en VAAK erachter)
maar prolly niet =(.. heb te weinig tijd tegenwoordig om echt los te gaan op een game..
maar we zullen zien, sunshine is echt een leuk spel dat zeker =)
en beach spikers.. mjah.. het is sega =) en sega brengt gewoon coole arcade games uit =)
hee figuren... ijl eens niet zo
ff rekenvoorbeeldje wat je cube bij dvd boxoffice kost:
162 + 48 verzendkosten = 210 euro waarde pakket
het gaat met UPS of FEDEX dus dan komt de douane;
BTW 19% = 210*1.19= 262 + import rechten =ongeveer 275-285 euro
nou dan is mijn optie toch goedkoper
crap... sega is maar erg dubbel... en triforce en xbox-based arcade kasten?Sega to unveil new arcade platform
With a little help from Microsoft...
Sega are nearing completion of their latest arcade board. Expected to replace the now aging NAOMI hardware (based on the technology found in the Dreamcast), the new board - currently unnamed - is being developed with the Xbox in mind.
According to a Sega spokesperson, the hardware will be released towards the end of this year, with Sega intending both to develop games for it and market it to other arcade game makers.
Much like the NAOMI, which due to its similarities to the Dreamcast allowed for quick and easy ports to the DC, the new board is being designed to allow quick ports to the Xbox. Microsoft hope this will give the Xbox a much needed boost in the Japanese sector, with the potential for many new developers coming on board.
House of the Dead 3 is one of the first games to use the new hardware, but other games aren’t known at the moment.
hmm ben benieuwd wat nintendo en namco daarvan vinden
Verwijderd
Nou, dan zeg je toch over een half jaartje tegen hem.. En, heb je RE al? En dan keihard uitlachen of zo..Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 04:16:
ik hoorde vandaag/vannacht ergens van iemand met een xboxdat Resident evil ook voor de xbox uit zou komen (over een half jaartje). Ik dacht dat re exclusief voor de gamecube zou uitkomen?!?!?
StarCraft Ghost:
Xbox en PS2 versie zijn volgens mij al ge-confirmed.. Voor de GC heb ik nog enkele screenie gezien dus wel zien wel.. Mijn gok atm: Xbox & PS2 platform only.some info from the faqs:
Q: On what platforms will StarCraft: Ghost be available?
A: We are currently developing the game for multiple console systems. Further details regarding platform/country specifics will be released in the months ahead.
Q: Will there be a PC and Mac version?
A: No. StarCraft: Ghost is only being developed for console systems.
Q: How many copies of StarCraft have been sold?
A: To date, the StarCraft franchise has shipped over 6 million copies.
Starcraft Ghost komt WEL naar Gamecube
Dit topic is gesloten.