dus:
BLIZZARD ENTERTAINMENT IS PROUD TO ANNOUNCE
ROCK AND ROLL RACING II
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Misschien zichtbaar erg weinig, maar als je de brightness of contrasten aanpast wordt er meer zichtbaar.Darkvater schreef op 19 september 2002 @ 21:02:
Ben ik nou blind, of is er niks veranderd tussen de eerdere en het nieuwe plaatje?
1
2
3
4
5
6
| B>.JI<67.7<.<5F9?<JG.>2.JDD9F88B<=.B=CBIB7<98 -> IM ABOUT TO OVERLOAD MY AGGRESSION INHIBITORS =F5F9.@=<4.4CJ7.CB7.F> -> NEVER KNOW WHAT HIT EM I?B11J9G.F=7F97JB=>F=7.B8.;9<6G.7<.J==<6=HF -> BLIZZARD ENTERTAINMENT IS PROUD TO ANNOUNCE 9<H@.J=G.9<??.9JHB=D.BB -> ROCK AND ROLL RACING II |
krijg ik al ik op
http://www.dreamcommunity.nl/~bart/bliz.php klik
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
linkje:
http://www.gamers.com/news/1239700
WTF hebben we aan Rock and Roll Racing 2? We willen geen R&RRII GVD!!!megamuch schreef op 19 september 2002 @ 21:10:
code:
1 2 3 4 5 6 B>.JI<67.7<.<5F9?<JG.>2.JDD9F88B<=.B=CBIB7<98 -> IM ABOUT TO OVERLOAD MY AGGRESSION INHIBITORS =F5F9.@=<4.4CJ7.CB7.F> -> NEVER KNOW WHAT HIT EM I?B11J9G.F=7F97JB=>F=7.B8.;9<6G.7<.J==<6=HF -> BLIZZARD ENTERTAINMENT IS PROUD TO ANNOUNCE 9<H@.J=G.9<??.9JHB=D.BB -> ROCK AND ROLL RACING II
krijg ik al ik op
http://www.dreamcommunity.nl/~bart/bliz.php klik
Sjek de review van deel 1: http://www.glasko.com/Reviews/Other/rockandrollracing.htm
Zie je die blauwe ventje op de title screen op het eerste plaatje? LIjkt een beetje op onze ghost dude.
[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 19-09-2002 21:19 . Reden: plaatje ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Vind ik erg onwaarschijnlijk. Ik houd het bij Starcraft 2, Diablo 3 of de WC3-expansion (zie mijn plaatjes), hoewel ik niet verwacht dat ze bij een expansion zo'n ding zullen plaatsen.Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:11:
Op gamers.com staat dat het waarschijnlijk een console spel wordt in de stijl van Metal Gear Solid.
linkje:
Verwijderd
Als dat zo is , dan ben ik erg teleurgesteldVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:11:
Op gamers.com staat dat het waarschijnlijk een console spel wordt in de stijl van Metal Gear Solid.
linkje:
Nou ik kan wel weer eens een goede racegame gebruiken!Darkvater schreef op 19 september 2002 @ 21:13:
[...]
WTF hebben we aan Rock and Roll Racing 2? We willen geen R&RRII GVD!!!
Sjek de review van deel 1: http://www.glasko.com/Reviews/Other/rockandrollracing.htm
Zie je die blauwe ventje op de title screen op het eerste plaatje? LIjkt een beetje op onze ghost dude.
Alhoewel ik toch heb dat dit niet waar is, en het eigenlijk Diablo 3 is
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Alle spellen van Blizzard zijn gerenomeerd en hebben veel geld in het laatje gebrachtBlaatschaap11 schreef op 19 september 2002 @ 21:16:
Ik denk dat toch een nieuwe Diablo wordt. Dat spel is gerenomeerd (deel II) en het heeft veel geld in het laatje gebracht bij Blizzard.

Dat linker ventje? Zou wel een goede grap zijn
Verwijderd
om alle plaatjes op rij te zien..
met controlls om het plaatje te rotaten, stil te zetten, etc
kheb em vorig jaar nog voor de emulator gedownd en met de AA aanstaan zag t er op de tv behoorlijk acceptabel uit en de muziek is ook wel koel (ok, repetitief, maar leuk
wasa echt megabrute snes game.
maar als nieuwe game van blizzard, ik weet enti, ik bedoel, ze hebben in jaren geen race game gedaan en er zijn al behoorlijk wat ok arcade-racers (kneem aan dat ze neit voor formule 1 gaan met R&RRII
maarja, tlijkt me leuker als ze wat anders gaan doen
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik blijf nog maar ff een paar uurtjes wakkerVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:26:
het volgende tekstje is natuurlijk Just kidding
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Natuurlijk...Kwartjuh schreef op 19 september 2002 @ 21:29:
OMG, dir is precies wat Blizzard wil HAHAH! Cooltjes, iedereen loopt theoriën op te gooien! hehe, cool!
Eigenlijk moeten we er een poll van maken: Wat gaat het worden?
ik hoop het wel iig
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
http://www.deathstrike.nl/html/news/poll.shtml
die poll hebben wij al is gehouden.. (check die 2e poll..)
en de meesten dachten Sc2
Anyway, ik zie morgen ochtend wel wat blizzard voor mij in 'petto' heeft
Verwijderd
Ze maken misschien een plaatje met kenmerken uit warcraft, starcraft en diablo, en brengen dat een compleet ander spel uitHoly_Paladin schreef op 19 september 2002 @ 21:40:
Die rechts onder is best duidelijk. Het lijkt er sterk op dat ie een helm aan heeft (denk ik), en dat linkse lijkt me wel een gun (wat diablo 3 natuurlijk weer heel onwaarschijnlijk maakt). Als je heel goed kijkt kun je wel een assasin uit het 4de plaatje zien
!
+5 inzichtvol, +2 grappigVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:46:
[...]
Ze maken misschien een plaatje met kenmerken uit warcraft, starcraft en diablo, en brengen dat een compleet ander spel uit
Protoss hoofdje, orc voeten, en een amazon kruisboog. Tja... wat moet je daar dan meeVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:46:
[...]
Ze maken misschien een plaatje met kenmerken uit warcraft, starcraft en diablo, en brengen dat een compleet ander spel uit
Verwijderd
Het zou typisch iets voor Blizzard zijn denkend aan hun 1 april grappen.Holy_Paladin schreef op 19 september 2002 @ 21:52:
[...]
Protoss hoofdje, orc voeten, en een amazon kruisboog. Tja... wat moet je daar dan mee!
(Panda-beren in War III. Deckard Cain die ging zingen in Diablo 2: Exp)
Verwijderd
Iedereen komt er dan achter dat het 1 grote hype is en er een WC3 addon komt

Het is in ieder geval een mens-achtig wezen met armen en benen en heavy armor
edit: even een nieuwe host gezocht
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
eh, dit was toevalVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:26:
het volgende tekstje is natuurlijk Just kidding
En dat is maar goed ookMad_Jack schreef op 19 september 2002 @ 22:05:
just kidding slaat op rtock nd rool racing II
Ben ik trouwens even blij dat ik de site van Blizzard niet hoef te hosten
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dat weet ik wel zeker. Blizzard zal RnR Racing 2 misschien hoogstens tussendoor voor de gein wel releasen (1 April, kerst). Daarvoor gebruik je niet zo'n imposante opening.Mad_Jack schreef op 19 september 2002 @ 22:09:
(temiste hoop ik)
Dan ga ik nog ff WinXp NL + SP1 NL slipstreamen , en dan nog een beetje gamen .
En dan is het zowat 2 uur , en dan weet ik welke game ik kan verwachten
willen jullie btw alle plaatjes bijhouden tot dat de timer 0 is want ik moet zo gaan slapen
check btw: http://home.no/maddy02/
Die was al bekend, en het is ook al bekend dat dat een neppe fotosoep is.
dat het sc2 is (en wel de pics bijhouden)
Ja ik had het ook gelezen, ik hoop toch echt dat dit niet waar is! En ok als ze het doen, maak hem dan voor de PS2, dan kan ik er meteen GT3 bij kopenShock3r schreef op 19 september 2002 @ 22:22:
Gamers.com zegt dat 't een Metal Gear Solid like clone voor consoles wordt, lees ook op Warbucket.com
Verwijderd
En die boodschappen die er achterzitten.
Ik blijf voorlopig nog maar effe w8en om te zien wat het wordt
Verwijderd
voorlopig zullen alle pics hier gewoon staan:Mad_Jack schreef op 19 september 2002 @ 22:29:
kmag toch wel hopen
dat het sc2 is (en wel de pics bijhouden)
http://www.deathstrike.nl...p?page=overig/announcment
ook die nog moeten komen
hier een tekening van die site:
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Of laat ik het zo zeggen: ik hoop dat het duidelijk Kerrigan is. Starcraft 2 heeft dus duidelijk mijn voorkeur.
Duidelijk, niet?
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Wie of wat is Kerrigan?TheExecutor schreef op 19 september 2002 @ 22:36:
Dit is dus duidelijk Kerrigan.....
Of laat ik het zo zeggen: ik hoop dat het duidelijk Kerrigan is. Starcraft 2 heeft dus duidelijk mijn voorkeur.
Zoals ik in het begin al vertelde hoop ik op een goed vervolg--> het verhaal was nog niet ten einde in bw.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
McFlipp: Sarah Kerrigan is een vrouwelijke ghost uit StarCraft, die 'genaaid' werd en door de Zerg tot één van heb werd omgebouwd
Verwijderd
Verwijderd
alleen daar zijn ze nu nog niet mee bezig
en blizzard kennende announcen ze alleen games die al in de maak zijn zodat er ook wat te zien is
dus helaas, SC2 is heel onwaarschijnlijk!
en de kans dat het een console game gaat worden is echt heel groot, tokyo is een Console beurs.. 3 weken geleden was er nog een Pc gaming beurs.. dan hadden ze die beurs wel uitgekozen als het een Pc game was..
Verwijderd
Maar ja time will tell....
btw, waarom stopt de counter om 2 uur s'nachts ?????
Verwijderd
hoorde iets van dat het dan middernacht is op die beurs..?Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:40:
Ik denk nu wel bijna zeker te weten dat het iets met StarCraft wordt.
zo iets in ieder geval
time zones verschillen he
Juist! Mijner collega poster raad correct--> vooral door die verticale strepen naast haar hoofd kom ik tot deze conclusie.DiMension schreef op 19 september 2002 @ 22:38:
Sarah Kerrigan, de Zerg Queen of Blades uit Starcraft. Tenminste TheExecutor, ik neem aan dat je haar bedoelt als ze al Zerg is geworden?
Ik zal deze mening trouwens ZEER koppig blijven aanvechten, zodat jullie morgenochtend (of over 03.18.30) heel hard kunnen uitlachen als het iets anders is. Sportief, niet?
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Omdat ze dan zeggen met welke game ze bezig zijnVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:40:
Ik denk nu wel bijna zeker te weten dat het iets met StarCraft wordt.
Verwijderd
dus waar is die beurs dan ??Verwijderd schreef op 19 September 2002 @ 22:41:
[...]
hoorde iets van dat het dan middernacht is op die beurs..?
zo iets in ieder geval
time zones verschillen he
In Polen
Verwijderd
maar weet ook niet waarom die counter dan "al" afloopt
wees blij dat je niet nog langer hoeft te wachten
Dan is het daar precies 12uur 's middags.Verwijderd schreef op 19 September 2002 @ 22:45:
[...]
Wist toch niet dat het daar was
Maar dan is het daar dus ??
BF1: Don-Panio
This is the Way.
Verwijderd
over 3 uur om precies te zijn....HIValicious schreef op 19 september 2002 @ 22:48:
uhm wanneer is dat om 1200 morgen of next week ofzow?
Doh, gewoon over 3uur en 10min wordt het bekend, dat is 0200 lokale nederlands tijd, en 1200 locale japanse tijd! Is dat nou zo moeilijk te snappen?HIValicious schreef op 19 september 2002 @ 22:48:
uhm wanneer is dat om 1200 morgen of next week ofzow?
Bijna, om het hele uur komt er een stukje tekst bijVerwijderd schreef op 19 September 2002 @ 22:52:
is er nog enige nieuwe info/hints ??
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik zal zo als het nieuwe plaatje er is weer zo'n overzichtje brouwen.
Verwijderd
dat weet ik jaMcFlipp schreef op 19 september 2002 @ 22:53:
[...]
Bijna, om het hele uur komt er een stukje tekst bij
heeft er alleen nog niemand ontdekt welke background gif bij 00.00.00 hoort ??
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Als je deze draad had gelezen dan had je dat kunnen weten.seamus21 schreef op 19 september 2002 @ 22:56:
Laten we hopen dat het starcraft 2 wordt hoor namelijk wel tot top 50 spelers van NL voor StarcraftWat de !@#% is trouwens die countdown timer op www.blizzard.com Dan wordt zeker het nieuwe spel aangekondigt?
![]()
![]()
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Nieuw hierseamus21 schreef op 19 september 2002 @ 22:56:
Laten we hopen dat het starcraft 2 wordt hoor namelijk wel tot top 50 spelers van NL voor StarcraftWat de !@#% is trouwens die countdown timer op www.blizzard.com Dan wordt zeker het nieuwe spel aangekondigt?
![]()
![]()
Ja, over 3 uur maakt Blizzard (misschien?) haar nieuwste game bekend.
Let the speculations begin!
Bewaar wat lol voor 's morgens, en tot morgen!
Verwijderd