Blizzard kondigt 20 sep Nieuwe game aan !

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 739 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:48
Van Gamers.nl :

Wat zal het worden? Een vervolg op Starcraft, de verwachte uitbreiding op Warcraft 3, of toch een volledig nieuwe game? De geruchtenmachine rondom Blizzards nieuwste game heeft de afgelopen maanden in ieder geval niet stil gestaan.

Volgende week vrijdag (20 september om 21:00) zal hier echter een eind aan komen wanneer Blizzard haar nieuwste game zal onthullen op de Tokyo Gameshow in het verre Japan.

Direct na de presentatie is er een tweede persconferentie belegd door Blizzard waarin de pers zeer waarschijnlijk kans krijgt om verdere vragen te stellen.

Veel mensen verwachten dat Starcraft 2 zal worden aangekondigd ,
Alleen heb ik zo'n mijn twijfels . Sc2 is een RTS en Blizzard heeft net
een RTS op de markt gebracht Warcraft3 , Dus misschien wat anders .

1. Expansion Warcraft 3 ?
2. Diablo 3 :9~ ?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:47

Bloodclot

Jawier!

expansion warcraft 3 denk ik niet. de expansion is zeg maar world of warcraft. het verhaal gaat daar verder (4 jaar naar de laatste klap in war3). alleen een totaal andere game gerne.

Ik denk dan toch eerder starcraft2.

Als het een nieuwe game gaat worden. wordt het geen first person shooter. Maar als het toch een first person shooter wordt, dan wordt het in de wereld van starcraft gemaakt.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
starcraft2 denk ik
diablo2 is nog te 'recent', om starcraft word geschreeuwt

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als het Starcraft 2 is gaat Blizzard voor het eerst in haar geschiedenis op haar bek denk ik :).

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik voor de verandering weer is wat nieuws, ze hebben nu al aantal jaren aan 't zelfdew project gewerkt, denk aan

[list]
• Diablo
- Diablo II
- Diablo II Expansion Patch
• StarCraft
- StarCraft BroodWar
- Battle Chest
• Warcraft (I, II & III)
- Battle.net Edition
- Shitload aan patches
- Collectors boxes
- Meer..

Hopelijk nu dis wat nieuws :Y)

Verwijderd

IceStorm schreef op 10 september 2002 @ 18:05:
Als het Starcraft 2 is gaat Blizzard voor het eerst in haar geschiedenis op haar bek denk ik :).
En waarom denk je dat? Zoiets zeg je niet over Blizzard zonder goede argumenten >:)

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Starcraft 2 zou binnen 5 minuten zo overhypt zijn dat het alleen nog maar tegenvalt

Heeft weinig met blizzard te maken, alleen met de verwachtingen van het spel

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

Topic: Blizzard KondigD 20 sep Nieuwe game aan !

Minder gamen, meer studeren!

• Mohy
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Ja, maar volgens mij verdwijnt dat in het niet bij starcraft 2. Verder, maar dat is een persoonlijke noot, vind ik warcraft 3 best tegenvallen

Si vis pacem, para bellum

• IceStorm

IceStorm

Maverick-X schreef op 10 september 2002 @ 18:36:
En Diablo 2 en Warcraft 3 waren zeker niet 2 jaar lang flink gehyped???

Diablo 2 was matig gehyped. Warcraft 3 was uitermate gehyped en hoewel het een goed spel is zeker niet alle commotie waard imho :). Het oorspronkelijke idee was in de huidige tijd gewoon neit origineel meer.

Starcraft is een spel waar heel veel mensen hele hoge verwachtingen van (gaan) hebben. Er zijn legio mensen die Starcraft DE rts vinden en een vervolg erop zou dus sowieso al enorm gehyped worden. In combinatie met het feit dat RTS imho gewoon meer van het zelfde is de laatste tijd denk ik dat Blizzard op zijn bek gaat, misschien niet kwa verkoopcijfers (er zijn zat mensen die blind Starcraft 2 zouden kopen gok ik) maar wel kwa waardering.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen Blizzard (waar dacht je dat de nick IceStorm vandaan kwam :+ ?) maar ik gok dat een Starcraft 2 bij voorbaat gedoemd is om de verwachtingen niet waar te maken.

Daarnaast zou ik het zonde vinden want ik vond Starcraft gewoon ontzettend SAAI :D

Wat mij betreft gaan ze bij Blizzard gewoon eens aan de slag met een totaal nieuw concept.

Oh overigens, ik mag hopen dat het geen Diablo III wordt want dan moet ik weer waarschuwingen uit gaan delen aan mensen die dat een RPG noemen etc, heb ik geen zin in ;)

• Hahn
  • Laatst online: 21:14
Ik denk/hoop dat het Diablo 3 of Starcraft 2 is. Ook al heb ik Starcraft nooit lang gespeeld ben ik wel benieuwd hoe SC2 wordt :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Iets wat een aantal mensen niet weten is dat Blizzard met 3 teams werkt.

Team 1 heeft WC3 af en is nu druk bezig met patches.
Team 2 is niets aan het doen.
Team 3 is bezig met WOW.

Nou komt de gein: team 1 heeft SC1 gemaakt en het lijkt me dat dat team ook SC2 zal maken.

Verder heeft Blizzard heel duidelijk gemaakt dat er binnen een aantal jaren niet aan SC2 gewerkt gaat worden :)

Voor zover ik het heb begrepen word het een compleet nieuwe game :)

• IceStorm

IceStorm

Lijkt mij wenselijk hoewel ik dan wel erg benieuwd ben wat en op wat voor termijn ze alles in gedachten hebben.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-01 03:09

admiral866

The King Personality Disorder

Er is wel enigzins wat vage info dat het waarschijnlijk geen sc2 wordt.
De reden is omdat er eerder is gezegd dat het team dat oa diablo heeft gemaakt met iets "geheimzinnigs" bezig is. Ook wel bekend als Blizzard North team.
Verder zitten er veel mensen van sc in het WoW team, meen ik ergens gelezen te hebben, maar dat weet ik niet niet meer terug te vinden. Dus daar zou je een beetje uit op kunnen maken dat sc2 lastig gaat worden.

En wc3 expansion? Beeetje vroeg denk je niet?
Nee ik denk dat het een nieuwe frisse game gaat worden. Of misschien World of Diablo :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:07:
Iets wat een aantal mensen niet weten is dat Blizzard met 3 teams werkt.

Team 1 heeft WC3 af en is nu druk bezig met patches.
Team 2 is niets aan het doen.
Team 3 is bezig met WOW.

Nou komt de gein: team 1 heeft SC1 gemaakt en het lijkt me dat dat team ook SC2 zal maken.

Verder heeft Blizzard heel duidelijk gemaakt dat er binnen een aantal jaren niet aan SC2 gewerkt gaat worden :)

Voor zover ik het heb begrepen word het een compleet nieuwe game :)
yay

Verwijderd

Ik hoop dat ze gewoon een VET BRUUTELIJKE ADVENTURE MAKEN :D:D:D (sorry ben beetje vrolijk) of gewoon een nieuwe game, Laat het maar aan Blizzard over, dan word het wel een vette game :D :D

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Ik denk dat het een Massive Multiplayer Online game wordt, en de eerste is die daadwerkelijk success zal behalen

Human Bobby

Verwijderd

Blizzard kennende word het iets nieuws. Japan is een echt gameland waar men MMORPGs zo ongeveer eten. Dus de lokatie bekijkend zou ik zeggen ja een MMORPG maar WOW is net uit ... en om nu al een nieuwe te bouwen :)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

NoTimeRemains

I know

ik denk dat t of wc3:extra wordt of sc2 nix anders

of een totaal nieuwe game????????

This is the Way.

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

Jumpiefox

Hoi ?

ik denk ook dat het een nieuwe game gaat worden het is volgensn mij nog te vroeg om iets extra's voor wc3 te maken. mmporg zou wel cool zijn ja :)

The first casualty in war is always the truth...

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-01 14:40
Ik denk idd dat Blizzard iets nieuws gaat doen.... mischien wel een MMORPG idd

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2025
IceStorm schreef op 10 september 2002 @ 18:54:

[...]

Daarnaast zou ik het zonde vinden want ik vond Starcraft gewoon ontzettend SAAI :D
SAAI!!? :X
Kom op zeg dat meen je niet, het drijft tegen de regels van spielerij in om starcraft saai te noemen (moet nog wel ff in de faq :) ).
De campaigns waren goed gemaakt en multiplayer was echt vet als je beetje leuke medespelers O-) had.
Ok misschien was het niet 'the best game ever' maar saai, dat is wel zo'n beetje het ergste wat je van een game kan zeggen. :'(

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Jaja, * BlizzarD heeft iid aangekondigd B)

Hoop dat het expansion van WC3 wordt 8-)

iStockphoto

• FreakR
  • Laatst online: 18-01 22:05
ik hoop iets nieuws!

of diablo 3 :D

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

misschien wel meteen starcraft 4 of warcraft 9..
We kunnen natuurlijk ook gewoon wachten tot 20 september :)

Verwijderd

Ik hou het op Starcraft 2... Er zitten immers al 3d modellen daarvan in WC3 verstopt.

Maarrrrr Diablo 3 is ook niet weg :9

• bskibinski
  • Laatst online: 15-01 12:30

bskibinski

Frontend Developer

misschien een FPS? zou wel iets nieuws zijn... in de wereld van SC... lijkt me ook wel erg gaaf :) op de engine van doom3 (of beter >:))

Accessibility first

• bskibinski

bskibinski

Frontend Developer

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:05:
Ik hou het op Starcraft 2... Er zitten immers al 3d modellen daarvan in WC3 verstopt.

Heu? vertel is? waar... heb er nog nix over gehoord... en om al die duizende pagina's door te zoeken :)

Accessibility first

• Freak
  • Laatst online: 13-05-2025
MegaPool schreef op 10 september 2002 @ 22:09:
misschien een FPS? zou wel iets nieuws zijn... in de wereld van SC... lijkt me ook wel erg gaaf :) op de engine van doom3 (of beter >:))
FPS lijkt me wel vet in de wereld van sc.
Zou dan First Person Slaughterer worden als je lekker met hydralisk marientjes kan gaan spiezen. :9

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 22:14
is dit niet die Rpg van blizzard dat je Als orc enzo door het leven kan, zoiets als diablo alleen dan in 3d en warcraft style :)

• DeepSeven
  • Laatst online: 22-12-2025
* DeepSeven kijkt naar boven en prays for Diablo 3.

mmorpg, komen die er al niet zat aan? Ik d8 laatst in de pcgameplay te hebben gelezen dat er circa zo'n 40 mmorpg's in de maak zijn.

• SD5k
  • Laatst online: 21-01 15:55

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:05:

schijnt dat die Starcraft models erin zitten om de mod communitie aanzet te geven om een Starcraft(2) mod te maken voor WC3.....

• bskibinski

bskibinski

Frontend Developer

Thelema schreef op 10 september 2002 @ 22:20:
[...]

schijnt dat die Starcraft models erin zitten om de mod communitie aanzet te geven om een Starcraft(2) mod te maken voor WC3.....
Waar zitten die models dan verstopt? ik wil ze wel zien... heb warcraft hier liggen

Accessibility first

Verwijderd

MegaPool schreef op 10 september 2002 @ 22:10:
[...]

Heu? vertel is? waar... heb er nog nix over gehoord... en om al die duizende pagina's door te zoeken :)
Ik er één bij een vriend gezien, maar in welk level dat was... geen idee. :/ Het was in ieder geval bij de Elves en hij zat helemaal verstopt tussen allemaal bomen. De Zerg (zo heette dat SC mannetje als ik me goed herinner) kon je zelfs na vinden gebruiken als één van je eigen mannetjes.

Ik zal binnenkort nog wel ff navragen waar precies het was, maar missch ben je sneller als je het ff snel op Google opzoekt. ;)

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

* McFlipp kijkt naar boven en hoopt ook dat het Diablo 3 wordt :D

Diablo 3 op NWN engine? :9~ 7(8)7

* McFlipp wil dat het 20 september is!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• urf
  • Niet online

urf

Lijkt me wel lachen word als het een FPS wordt in warcraft stijl word. Lekker met bijlen in het rond hakken enzo >:)

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

urf schreef op 10 september 2002 @ 22:33:
Lijkt me wel lachen word als het een FPS wordt in warcraft stijl word. Lekker met bijlen in het rond hakken enzo >:)
Iets teveel word(t) :?
Ennuh daar hebben ze al een spel van ;) World of Warcraft (WoW)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Tosti
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Ik zou God op mijn blote knieën bedanken als het Diablo }) III zou worden!! _/-\o_ OMFG wat zou ik dan blij zijn! :9~

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2002 14:09 ]

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Verwijderd

Tosti: al die smilies zijn niet nodig...

urf: dat is er al namelijk WOW :)

Ik denk dat ze een compleet nieuw spel gaan brengen en dus geen vervolg op een spel :)

Verwijderd

Denk ook eerder een nieuwe spel. Starcraft zou weer een stragegy zijn, en aangezien WC3 net uit is lijkt me dat sterk.

Ik hoop ook eigenlijk een heel nieuwe spel, en dan ook een heel nieuwe genre.

Kijken wat Blizzard er deze keer van bakt.

• The Source
  • Laatst online: 17:58
Ik had ergens gelezen dat ze een MMORPG gingen uitbrengen. ff zoeken waar ook al weer.

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:48
aub geen Diablo 3.. wil niet weer slapeloze nachten terwijl ik moet werken de volgende dag :'( :p

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:43

Cyphax

Moderator LNX
Lost vikings 3 :P
Ik ben ook benieuwd wat voor soort game het zou kunnen worden. We horen het 20 september, daarvoor blijft het toch allemaal speculeren.
Ik zou 't zeker niet erg vinden wanneer het SC2 zou zijn, ik vond vind SC namelijk fantastisch. Diablo III kan eigenlijk niet, dat zou te vroeg zijn na deel II.
Misschien idd een 3d RPG oid, maar we zullen het snel weten :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Maximize
  • Niet online
starcraft 2 met de engine van warcraft 3
;)

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:25

johanbarten

Fallout fanatic

als je Warcraft 3 op hard uitspeeld krijg je wel iets van Starcraft 2 te zien, tis wel ingame op

• Switch
Waarschijnlijk word 't Starcraft 2. Blizzard heeft Starcraft2.com geregged en gelinked naar hun page.

Bron: Warbucket

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Denk dat het iets totaal anders wordt. Heb namelijk ook gehoord dat blizzard een keer van die reeksen af wilde. MMORPG is WoW al en daar zijn ze druk mee bezig dus dat wordt het niet.

Diablo 3 lijkt me ook niet slim want wat voor nieuws zou je daar nou nog in kunnen stoppen. Zou hetzelfde principe blijven. Zelfde met SC en WC, allemaal leuk maar we zijn van Blizzard gewend dat ze je soms versteld doen staan en de laatste tijd is het alleen maar beetje uitgemolken zooi.

* Muppet hopes for something new :P

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

The Source schreef op 10 september 2002 @ 23:58:
Ik had ergens gelezen dat ze een MMORPG gingen uitbrengen. ff zoeken waar ook al weer.
Das WoW waar je over praat deze is al aangekondigt en zal dus niet nog een keer worden aangekondigt, of ze gaan ons verrassen en zeggen over 2 weken ligt WoW in de winkel :P

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoop op starcraft 2, en dan wel volledig 3d rts :9~

• doberman
  • Laatst online: 27-12-2022
hmm Diablo 3 zou op zich wel een kans maken naar mijn idee, de graphics kunnen enorm verbeterd worden imo, maar gezien idd www.starcraft2.com al naar blizzard linkt, lijkt me deze zaak eigenlijk al een beetje bekeken.
Ik hoop alleen dat ze het voor mekaar krijgen deze (naar mijn idee een beetje uitgemolken) game weer een beetje spannend te krijgen :) (don't get me wrong, ik was grote starcraft fan, op zn tijd nog steeds)

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

3D RTS games zijn vervelend, ik heb veel liever de 2D versie (of zoals in WC3, quasi 3D), dat gedraai word ik niet goed van.

Starcraft2, ach, het RTS genre moet wel met een hele interessante vernieuwing komen wil het aanslaan.

MMORPG, is inderdaad al in de maak (WoW). En er zijn 32451 andere MMORPG games binnen nu en halverwege 2003 te verwachten (Asheron's Call2 als topper).

Diablo3, subjectief zit ik hier het meest om te springen. Ik speel D2 nogsteeds af en toe en Diablo in het algemeen is voor mij de meest addictieve spelreeks (misschien op Quake na). Niet teveel diepgang (ik ben een luie oude gamer :)), goede balans (zoals Blizzardgames behoren te hebben), het best uitgewerkte spel met een supergoed 'ik word sterker als ik speel' gevoel erin (online).

Dus... Diablo3, here you come! (hopelijk)

Een volledig nieuw spel is een groot risico, Blizzard heeft bijna automatisch een goede 'naamverkoop', misschien dat ze daar ooit eens een keer vanaf kunnen stappen en een totaal nieuwe game maken. Lijkt me ook zeer interessant.

• komaki
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

KunDun schreef op 10 september 2002 @ 17:57:
Van Gamers.nl :

Wat zal het worden? Een vervolg op Starcraft, de verwachte uitbreiding op Warcraft 3, of toch een volledig nieuwe game? De geruchtenmachine rondom Blizzards nieuwste game heeft de afgelopen maanden in ieder geval niet stil gestaan.

Volgende week vrijdag (20 september om 21:00) zal hier echter een eind aan komen wanneer Blizzard haar nieuwste game zal onthullen op de Tokyo Gameshow in het verre Japan.

Direct na de presentatie is er een tweede persconferentie belegd door Blizzard waarin de pers zeer waarschijnlijk kans krijgt om verdere vragen te stellen.

Veel mensen verwachten dat Starcraft 2 zal worden aangekondigd ,
Alleen heb ik zo'n mijn twijfels . Sc2 is een RTS en Blizzard heeft net
een RTS op de markt gebracht Warcraft3 , Dus misschien wat anders .

1. Expansion Warcraft 3 ?
2. Diablo 3 :9~ ?
Ik hoop een beetje op een vervolg op Starcraft :)

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
doberman schreef op 11 september 2002 @ 10:37:
hmm Diablo 3 zou op zich wel een kans maken naar mijn idee, de graphics kunnen enorm verbeterd worden imo, maar gezien idd www.starcraft2.com al naar blizzard linkt, lijkt me deze zaak eigenlijk al een beetje bekeken.
Ik hoop alleen dat ze het voor mekaar krijgen deze (naar mijn idee een beetje uitgemolken) game weer een beetje spannend te krijgen :) (don't get me wrong, ik was grote starcraft fan, op zn tijd nog steeds)
Blizzard kennende doen ze dat nog om mensen te laten denken dat het om Starcraft 2 gaat ook. Anyway, Starcraft 2, Diablo 3 of een nieuwe game, maakt me helemaal niets uit. Het is te hopen dat ze er weer een kwalitatief goed spel van gaan maken.

Nieuw/origineel heeft wel mijn voorkeur eerlijk gezegd....

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 18:36:
Topic: Blizzard KondigD 20 sep Nieuwe game aan !

Minder gamen, meer studeren!
Minder zeuren, meer lachen...

altijd dat eeuwige gezeur over spelfouten ... wekt alleen maar ergernis op ...

* TheLunatic hoopt overigens op Diablo3, maar dat zal wel niet...

is het trouwens nieuw om een grote release totaal onaangekondigd uit te brengen, of is er al wel meer over bekend geweest ?

Mother, will they like this song?

• Haay
  • Laatst online: 23:17
Ik kan me nog herinneren toen Diablo II expansie Lord of Destruction uitkwam dat de programmeurs die eraan bezig geweest waren in een interview opmerkten dat ze nu gewoon MOE zijn van de hele Diablo wereld. Ze waren nog net bereid om wat bugs uit de Diablo II reeks te halen en nog wat anti-cheat maatregelen te treffen om de Diablo II spelers op BattleNet blij te houden, en dat was het dan wel.

Toen gevraagd werd of ze ooit nog een Diablo 3 zouden maken werd gereageerd met: "Reken er maar niet op. Wij hebben er geen zin meer in."

Dus alle Diablo liefhebbers ten spijt (en daar reken ik mijzelf ook toe): hoop niet op een Diablo 3, want de kans dat dat ooit gemaakt gaat worden is echt bijzonder klein... :|

Wat ik persoonlijk eigenlijk wel graag zou zien is een Diablo II mod voor DungeonSiege, als dat mogelijk zou zijn. Dan heb je de prachtige graphics van DungeonSiege, en het speelplezier en de verslavende factor van Diablo. :9~ DAT zou echt een spel zijn dat mij vele uren per week zou gaan kosten! _/-\o_

Verwijderd

ik hoop SC2 :)

Verwijderd

IceStorm schreef op 10 september 2002 @ 18:05:
Dat denkik ook
De gameplay van SC 1 is bijna niet te evenaren

Verwijderd

Haay: ja en dat is naar mijn idee ook een reden waarom men graag iets volledig nieuws wil doen :)

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zou ik ook willen als ik bij blizzard zou werken op een gegeven moment word je toch die reeksen helemaal zat en wil je weer is aan iets vernieuwend werken. Meeste replies die ik hier zie is puur gebaseerd op gevoel, zo van dit hoop ik. Denk daarom dat her dat het die spellen juist niet worden.

There is no art to find the minds construction in the face

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
Tosti schreef op 10 september 2002 @ 22:52:
Ik zou God op mijn blote knieën bedanken als het Diablo }) III zou worden!! _/-\o_ OMFG wat zou ik dan blij zijn! :9~
Ik doe mee :)
Ik hoop echter dat het sowiezo geen fps is, ik kan bijna alle soort spellen wel waarderen en zeker van Blizzard, omdat die altijd overal zijn eigen draai aan geeft. Maar ik weet niet wat je ECHT origineel aan een fps moet maken, ik heb er nooit van gehouden en eerlijk gezegd vind ik fpssen ook zeer oppervlakkig en bijna allemaal hetzelfde.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2002 11:41 ]

Verwijderd

Laat WoW maar snel komen :D

• KunDun
  • Laatst online: 23-01 00:48
Ik kan me een interview herinneren met bill roper , waarin hij aangaf
dat hij zeker nog eens een FPS zou willen maken .
Dus misschien zijn ze daar al aan begonnen , of misschien is het toekomst muziek .

En dat stukje dat ik net las , over dat ze bij blizzard ziek waren van de Diablo reeks , dat kan best zo zijn . Maar ik kan me ook een nog een vraag in de Pc gameplay herinneren , waarin een medewerker van PcG vraagt aan iemand van het
Diablo 2 team wat hij nu gaat doen .
En die gozer antwoordt : eerst maar eens op vakantie , en dan beginnen aan diablo 3 !

Dus wie weet :)

• GTA3
  • Niet online
World of Warcraft alstublieft......... pls.... :/

• Hahn
GTA3 schreef op 11 september 2002 @ 16:52:
World of Warcraft alstublieft......... pls.... :/
Er wordt een nieuw spel aangekondigt. WoW is allang aangekondigd :)

• Switch
Comic over onderwerp

Sorry, deze moet er effe bij. hij's fijn :P

Verwijderd

Ik had nix verwacht van warcraft 3, maar dat hebben ze toch ff mooi gedaan.

En die paaseieren in wc3 waren wel van starcraft... dus wrom... geen starcraft 2 :?

Ik heb er wel zin in, maar of dat lukt, starcraft was zo'n enorm verslavend, perfecte strategie :9~

Maar tis wel verouderd, dus ik kan niet wachten op 2 _/-\o_ _/-\o_

• Switch

• IceStorm

IceStorm

Als Blizzard X-box only spellen gaat maken dan maken ze een HOOP mensen boos en ik schat hun marketingafdeling hoger in dan dat ;).

Verwijderd

Ja dat denk ik ook, of M$ moet met heel veel geld aan komen strooien, maar ik vind dat je dat je fans niet kan aandoen die elke deel van je hebben gekocht, en dan moeten zen u maar een xbox kopen... dacht ut nie moet da nie!

Verwijderd

IceStorm schreef op 12 september 2002 @ 09:43:
Als Blizzard X-box only spellen gaat maken dan maken ze een HOOP mensen boos en ik schat hun marketingafdeling hoger in dan dat ;).
Dan gaan ze echt niet doen hoor :P

Staat alleen dat het volgende spel wel eens XBOX only kon zijn, betekend niet dat meteen alle games van ze XBOX only worden :P

Ik heb zelf dan wel een XBOX maar dit hoop ik van harte niet :), RTS games, waar blizzard zo goed in is, moet je gewoon op pc kunnen spelen, en niet op een console :)

Verwijderd

:9~ Blizzard~!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23-01 07:17

MaDLiVe

.-Observer-.

SC2, (heb niet alle pages gelezen so forgive me als het al gezegd is). In Sc of broodwas is er een missie die je binnen 15 mins moet uitspelen als je dat bereikt krijg je een bonus missie die duidelijk een vervolg aankondigd (volgens mij is dat in bw overigens).
Daarbij was het verhaal gewoon vet, echt vet.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Starcraft II

Zou wel vroeg zijn tegenover WCIII maar daarbij heeft SC wel al een tijd stilgelegen en het is immers alleen maar een aankondeging. Ook een mooie hint met starcraft2.com.

Warcraft III Exp
Lijkt me niet echt, het spel is nog niet eens optimaal 'gepatched' enzo en het is nog maar net uit, hoewel broodwar ook snel kwam na starcraft.

Diablo II Exp
Lijkt me niet echt, dat spel behoort dood te gaan ^_^

Diablo III
Zou erg goed kunnen aangezien er al aangewerkt wordt sinds D2lod.

Nieuw Spel
Sja, tis waarschijnlijk of dit, of sc2 ^^
anyways het moet voor WoW uitkomen lijkt me.

Verwijderd

STARCRAFT!!!!!!!!! I WANT YOU SO BAD!!!

• Brik
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb nog nooit een spel van blizzards volgens mij gespeeld :D heb mischien vroeger heel ff starcraft gespeeld, weet nieteens meer hoe t spel eruit ziet. Diablo nooit gespeeld. Wc 2 heel ff. En een vriend van me had Wc3 maar die hoef ik nieteens lijkt me echt een boringg spel :7

Verwijderd

Brik schreef op 12 september 2002 @ 20:42:
Ik heb nog nooit een spel van blizzards volgens mij gespeeld :D heb mischien vroeger heel ff starcraft gespeeld, weet nieteens meer hoe t spel eruit ziet. Diablo nooit gespeeld. Wc 2 heel ff. En een vriend van me had Wc3 maar die hoef ik nieteens lijkt me echt een boringg spel :7
Blijkbaar niet op de hoogte van goede spellen.
Blizzrd maakt de beste rts/rpg spellen die er zijn.

Ik denk dat er een totaal nieuw spel aan zit te komen, maar het is vast geen starcraft2.

Verwijderd

Brik: Blizzard en BioWare zijn 2 fabrikanten die Topgames maken. Blizzard voor RTS en Hack'n Slash. BioWare voor RPG. Vision: Blizzard maakt niet echt RPG's ;)

Als het om deze 2 type games gaat zijn dit de trendsetters en de rest zijn trendvolgers.

Verwijderd

sorry wist het niet zeker van rpg van Blizzard . Maar in elk geval wel dat ze de beste zijn

Verwijderd

Waarom je nou niet van Blizzard moet rippen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.warbucket.com/comics/38.gif

Verwijderd

DIABLO 3

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 20:51:
Brik: Blizzard en BioWare zijn 2 fabrikanten die Topgames maken. Blizzard voor RTS en Hack'n Slash. BioWare voor RPG.
Bioware? Mja, de beste RPG is toch echt van Black Isle, en alleen maar met een engine van Bioware. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Black Isle, tot nu toe iedere productie een meesterwerk geweest...

:)

• Brik
kijk daar heb je t al RPG's vind ik wel leuk maar geen hack n slash :) en wat die rts's betreft sudden strike 2 is gewoon de beste rts van dit moment :)

[ Voor 0% gewijzigd door Brik op 13-09-2002 19:44 . Reden: foutje, ja verschil tussen rts en rpg is lastig ! ]

Verwijderd

pff suddenstrike :S, wat je leuk vind heb de demo een keer gespeeld wel grappig voor ffies, maar blizzard weet me al zeker meer dan een jaar bezig te houden, word nu beetje ziek van me WC3 addict :D

• Brik
ss2 is wel ff het realististe wo2 spel dat er bestaat he :) dat je t ff weet. En ja je moet ook niet de demo gaan spelen maar het volledige spel, je zult versteld staan van de kwaliteit van het spel als je je er goed in verdiept

Verwijderd

Stelling:

Blizzard levert de beste games af/is de beste gamesfabrikant

eens of oneens? :)

ik iig eens, als je naar alle games van hen kijkt is haast elk spel geniaal in elkaar gezet, en bijna elk spel werd ook gehyped (wat ik niet erg vind, omdat ze meestal wel de hype weten waar te maken)

Verwijderd

Eens :)

• DeepSeven
  • Laatst online: 22-12-2025
Niet eens, nou ja... bijna dan :P . Bioware en vooral blackisle dan vindt ik nog altijd leukere hits scoren als blizzard. Blizzard is dus voor number 2, maar dit verschilt natuurlijk gigantisch in smaken.

• Brik
oneens, maar dat was te verwachten ;)

• bskibinski

bskibinski

Frontend Developer

misschien wordt het wel Blackthorne 2 :)
heeft ook lang stilgelegen

Accessibility first

Verwijderd

Ik hoop dat 't diablo 3 wordt!!

Verwijderd

blackthorne 2 zou mij ook wel leuk lijken, ik heb me goed vermaakt met deel 1, maar toch hoop ik meer stiekem op starcraft 2

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Mwa, na WCII heb ik geen koele spellen van blizzard meer gezien, maar ik moet bekennen dat ik starcraft niet ken.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• admiral866
  • Laatst online: 24-01 03:09

admiral866

The King Personality Disorder

eens :)
heel lang sc gedaan en Nu wc3 only.
Maar voor consoles nintendo

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

WC3 vind ik dan zelf nie geweldig :) Beetje te 3d

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Hahn
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 12:50:
Waarom je nou niet van Blizzard moet rippen :P

[afbeelding]
Whehe cool strippie :D

• Switch
Op Warbucket zijn er ngo veel meer, elke Maandag, Woensdag en Vrijdag komt er een nieuw strippie. Is echt heel grappig. Ook de staff daar is aardig/leuk/gek :)

• heuveltje
  • Laatst online: 23-01 17:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

diabloII v1.10 ?
daar zit ik nou ook al 2-3 maanden op te wachten :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Hahn
heuveltje schreef op 14 september 2002 @ 18:45:
diabloII v1.10 ?
daar zit ik nou ook al 2-3 maanden op te wachten :(
Dat is geen nieuwe game...
Of wel soms? :P

Verwijderd

LD: bedoelde ik ook :)

Wat leuk zou zijn als Blizzard en Black Isle eens samen een game zouden maken.
Dus een WC meets BG >:) . In beperkte mate huizen bouwen die jouw stad kunnen worden. Je begint als een gemaakt karakter (zoals in Bg met skils enzo) met een te maken farm en kunt in de stad blijven en verdedigen maar op een gegeven moment moet je er ook opuit trekken om quests te doen zoals in BG. Van het geld dat je vind/verdient kun je weer je huizen bouwen etc etc :)

En dan eindbattles met honderden gemaakte soldaatjes :D
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste