Blizzard kondigt 20 sep Nieuwe game aan !

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 739 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 18:55
ik hoop diablo 3!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:32:
LD: bedoelde ik ook :)

Wat leuk zou zijn als Blizzard en Black Isle eens samen een game zouden maken.
Dus een WC meets BG >:) . In beperkte mate huizen bouwen die jouw stad kunnen worden. Je begint als een gemaakt karakter (zoals in Bg met skils enzo) met een te maken farm en kunt in de stad blijven en verdedigen maar op een gegeven moment moet je er ook opuit trekken om quests te doen zoals in BG. Van het geld dat je vind/verdient kun je weer je huizen bouwen etc etc :)

En dan eindbattles met honderden gemaakte soldaatjes :D
Stuur het idee eens op naar Blizzard en Black Isle :P
Wie weet :D

The devil is in the details.

• DeepSeven
  • Laatst online: 22-12-2025
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:32:
LD: bedoelde ik ook :)

Wat leuk zou zijn als Blizzard en Black Isle eens samen een game zouden maken.
Dus een WC meets BG >:) . In beperkte mate huizen bouwen die jouw stad kunnen worden. Je begint als een gemaakt karakter (zoals in Bg met skils enzo) met een te maken farm en kunt in de stad blijven en verdedigen maar op een gegeven moment moet je er ook opuit trekken om quests te doen zoals in BG. Van het geld dat je vind/verdient kun je weer je huizen bouwen etc etc :)

En dan eindbattles met honderden gemaakte soldaatjes :D
Nog een ideetje. Wat dacht je van een fps, met diablo elementen erin? Dus dat je speciale wapens kunt vinden, armor, schoenen en alle andere crap. Alleen de wapens zijn dan guns, en geen zwaarden/bogen. En dan met zijn allen over multiplayer lekker badguys mollen, dus niet tegen elkaar, of je moet daar een aparte game voor maken 8) . Stel je eens voor dat je de diablo wereld doorloopt, met 15 andere gastjes, en dan lekker op demons schieten, en dat dan zo'n gastje een gun met lightning damage, en allerlei andere stats dropt. Lijkt me echt wreed.

Verwijderd

DarkX schreef op 14 september 2002 @ 15:50:
Mwa, na WCII heb ik geen koele spellen van blizzard meer gezien, maar ik moet bekennen dat ik starcraft niet ken.
Oh jongen jij hebt wat gemist!!!!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Holy_Paladin schreef op 15 september 2002 @ 00:39:
[...]

Nog een ideetje. Wat dacht je van een fps, met diablo elementen erin? Dus dat je speciale wapens kunt vinden, armor, schoenen en alle andere crap. Alleen de wapens zijn dan guns, en geen zwaarden/bogen. En dan met zijn allen over multiplayer lekker badguys mollen, dus niet tegen elkaar, of je moet daar een aparte game voor maken 8) . Stel je eens voor dat je de diablo wereld doorloopt, met 15 andere gastjes, en dan lekker op demons schieten, en dat dan zo'n gastje een gun met lightning damage, en allerlei andere stats dropt. Lijkt me echt wreed.
Ja maar dan lijkt het me misschien toch gaver (hoe the f*ck schrijf je dat??) als je met de huidige soorten wapens speelt. Al hoewel dingen zoals WW dan wel erg voor RSI gaan zorgen :+

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 12:05:
Stelling:

Blizzard levert de beste games af/is de beste gamesfabrikant

eens of oneens? :)

ik iig eens, als je naar alle games van hen kijkt is haast elk spel geniaal in elkaar gezet, en bijna elk spel werd ook gehyped (wat ik niet erg vind, omdat ze meestal wel de hype weten waar te maken)
EENS!
Ik ben een groot fan van de warcraft en diablo serie. Alleen heeft elk spel een gigantische vertraging van een paar jaar totdat 't uitgebracht wordt. Maar daar door weet je zeker dat je een zo goed als bug-vrij spel hebt.

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik denk dat wanneer blizzard vrijdag Diablo3 aankondigd, dat ik dan tot ver NA de release (blizzard kennende in 2006) ik geen nacht meer doorslaap :)

• DeepSeven
Warfare schreef op 16 september 2002 @ 14:00:
Ik denk dat wanneer blizzard vrijdag Diablo3 aankondigd, dat ik dan tot ver NA de release (blizzard kennende in 2006) ik geen nacht meer doorslaap :)
En jij bent niet de enige die er zo over denkt :+ !!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Blizzard en Black Isle die 1 game maken? Bah dat kan alleen maar een enorme ransgame opleveren die van alles precies niks is ;).

Overigens blijf ik gewoon hopen dat ze met een totaal nieuw (of iig voor blizzard nieuwe) game komen.

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-12-2025
IceStorm: Je hebt wel gelijk. Blizzard blijft wel teren op oude successen. Maarja, ze verdienen er wel een hoop centjes mee.

Blizzard heeft altijd wel fantasy spellen gemaakt, en daar hou ik wel van. Van mij hadden ze de licentie voor LothR wel mogen hebben. Al was de game nooit afgeweest tijdens de triologie. Nog 3 dagen en het grote geheim wordt onthuld...

Verwijderd

New patch 1.10 and Starcraft2

We've sent our message about the new patch as We promised, and got some answer in the affirmative from Kenny Z. of Blizzard Entertainment, etc. They hadn't answered obviously but We have stronly demanded fixing of units, balance of race - especially for protoss.

But, we believe this, they are currently working on a patch to fix it, the Flying Drone Bug and fixing of units etc. because, they announced this: "The patch for bugs will take just a few days, but the patch for balance of race will take much time over from 4 to 5 weeks."

We'll still have conversations with Edward H. for Starcraft2 continuously, after pruducing world of warcraft, the next produce of Blizzard will be Starcraft2.

• IceStorm

IceStorm

Ah ja, en waar komt dat vandaan?

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

'K weet al wat die game gaat worden, een kaartspel a-la patience maar dan met blizzard decks. Damn i love kaartspellen! (nee geen magic :+)

Verwijderd

het word geen stacraft 2 jammer mensen bill roper heeft dat gezegd al zie gamers.nl

Verwijderd

Kwam van broodwar.com ;]
naja klopt nie dus :)

hier van [pG] website:
StarCraft
Derzeit kein Nachfolger geplant

Vor einiger Zeit kündigte Blizzard Entertainment an, dass am 20. September im Rahmen der Spielemesse Tokyo der neuste Titel aus ihrem Hause präsentiert werden solle. Der grösste Teil der Spieler dürfte dabei auf einen Nachfolger für Starcraft gehofft haben, dem wohl populärsten Game des Entwicklerteams. Nun aber dementierte Bill Roper dies und widerlegte die allgemeinen Vermutungen. Im Interview mit der Computer Games gab er bekannt:

We're not working on Starcraft II. So,who knows when its going to come out? We do love Starcraft and want to go back to [it] and I'm sure we'll do another one some day. Everyone asks this question and it's hard to say no. But the answer is we're just not working on it right now.

Dennoch bleibt weiterhin offen, woran Blizzard derzeit werkelt und wie das Werk aussehen mag. Der Gerüchte gibt es weiterhin zu Hauf, doch schlauer werden wir erst in drei Tagen sein.

Geen sc2 dus :P
Zal prob wel een nieuwe game zijn dan

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 11:16:
Kwam van broodwar.com ;]
naja klopt nie dus :)

hier van [pG] website:
StarCraft
Derzeit kein Nachfolger geplant

Vor einiger Zeit kündigte Blizzard Entertainment an, dass am 20. September im Rahmen der Spielemesse Tokyo der neuste Titel aus ihrem Hause präsentiert werden solle. Der grösste Teil der Spieler dürfte dabei auf einen Nachfolger für Starcraft gehofft haben, dem wohl populärsten Game des Entwicklerteams. Nun aber dementierte Bill Roper dies und widerlegte die allgemeinen Vermutungen. Im Interview mit der Computer Games gab er bekannt:

We're not working on Starcraft II. So,who knows when its going to come out? We do love Starcraft and want to go back to [it] and I'm sure we'll do another one some day. Everyone asks this question and it's hard to say no. But the answer is we're just not working on it right now.

Dennoch bleibt weiterhin offen, woran Blizzard derzeit werkelt und wie das Werk aussehen mag. Der Gerüchte gibt es weiterhin zu Hauf, doch schlauer werden wir erst in drei Tagen sein.

Geen sc2 dus :P
Zal prob wel een nieuwe game zijn dan
Je zegt het zelf al ^_^ :Y)

Het wordt gewoon StarCraft II ;) Alleen dat argument van ItSnows (teams enzo) bevalt me niet zo :'(

Dividend for Starters

Verwijderd

2 nieuwtjes die ik gehoord heb vandaag. En dan heb ik het over een bedrijf waar men softwaredozen schuift naar winkels: EA wil Blizzard kopen :X en ze verwachten dat Blizzard een FPS gaat maken in de stijl van WoW :)

In ieder geval verwacht men nog geen SC2. Algemene idee bij dat bedrijf is dat Blizzard SC2 niet op deze manier zal aankondingen maar via een "normale" press-release (vergelijkbaar aan D2).

Maar met Blizzard weet je het NOOIT :D Behalve dat de games altijd 100% goed zijn :)

Verwijderd

Het is slechtst aftellen tot de nieuwe game van Blizzard wordt bekendgemaakt. Dit zal om 02:00 gebeuren, volgens de teller op Blizzard.com. Er zit een coded msg in:

Call for an exterminator
I am here
Call the shot

Een goede kans op toch Starcraft 2. En als je het mij vraagt heeft het figuurtje wel wat weg van een Zealot :) Dolletjes daar bij bliz~_~

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Toch vreemd dat alleen een aankondiging van een aankondiging van een game door een top-gamedeveloper al zoveel teweeg brengt in de gaming community :)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-01 03:09

admiral866

The King Personality Disorder

ja ik zag het. check ook allemaal ff warbucket.com
Daar staat dat wat meer uitgelegd van die coded messages in java source code.

en de volgende links
http://forums.battle.net/warroom/posts/vm/48329.shtml
http://forums.battle.net/war3-general/posts/yn/104466.shtml

En het jammere is dat het niet alleen op www.starcraft2.com staat maar ook op www.blizzard.com en www.warcraft.com

Dus of het nu om sc2 of wc gaat, het lijkt aan de hand hiervan toch naar sc2 door de ghost quotes.

Nouja nog 15 uurtjes :)

Verwijderd

Mozin schreef op 19 september 2002 @ 11:00:
Toch vreemd dat alleen een aankondiging van een aankondiging van een game door een top-gamedeveloper al zoveel teweeg brengt in de gaming community :)

We hebben het over BLIZZARD.
Er zijn maar heel weinig developers die zo veel zorg aan hun games besteden als Blizzard. Ik heb WC1, WC2, de collector's edition van WC1/WC2. Die laatste heb ik 250 km voor moeten rijden in een mini-cooper :)

De Games van Blizzard zijn het waard om een discussie over te voeren :)

Als het SC2 zou zijn zou ik het jammer vinden :)
Ik heb liever iets meer RPGerrigs.

• admiral866

admiral866

klopt het trouwens dat dat plaatje steeds een beetje veranderd?

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:08:

[...]

We hebben het over BLIZZARD.
Er zijn maar heel weinig developers die zo veel zorg aan hun games besteden als Blizzard. Ik heb WC1, WC2, de collector's edition van WC1/WC2. Die laatste heb ik 250 km voor moeten rijden in een mini-cooper :)

De Games van Blizzard zijn het waard om een discussie over te voeren :)

Als het SC2 zou zijn zou ik het jammer vinden :)
Ik heb liever iets meer RPGerrigs.
Erhm. Hoeveel RPG's heeft blizzard dan gebouwd? Of bedoel je Diablo als rpg-erigs? Of hoop je dat blizzard iets totaal nieuws doet? of dat ze een bepaald licence van black isle overkopeh en daar een vervolg op maken?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zal wel weer uitgesteld worden :D

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

ik weet bijna wel zeker dat het starcraft 2 gaat worden zie bovenstaande posts en www.starcraft2.com zie je ook dat beestje dat ga je toch niet zomaar daar neer zetten

• McFlipp

McFlipp

24...

Aaarrghhh ik wil geen SC2!! Ik wil Diablo 3!!
Maar het zal idd wel SC2 worden.
Btw wel gek dat ze dat in Azie aankondigen, misschien wordt het wel een console game ;)

Verwijderd

In Azie is starcraft diablo etc springlevend die aziaten spelen heel erg starcraft enzo ook nog houden nog steeds grote toernooien enzo

Verwijderd

Diablo 3 zou btw te erg zijn dan zou ik gaan huilen

van blijschap offcourse

Verwijderd

DarkX schreef op 19 september 2002 @ 11:35:
[...]

Erhm. Hoeveel RPG's heeft blizzard dan gebouwd? Of bedoel je Diablo als rpg-erigs? Of hoop je dat blizzard iets totaal nieuws doet? of dat ze een bepaald licence van black isle overkopeh en daar een vervolg op maken?

Een HALVE.

Namelijk die 1 demo van wc3 :)
Dus ze [willen blijkbaar iets anders doen dan een RTS :?

Laat ik het zo zeggen: ALS het SC2 word zou ik het jammer vinden. Dat heeft niet zo'n grote vooraankondiging nodig dat kan als normale melding ;)

Verwijderd

Ik heb net een weddenschap afgesloten: als het SC2 word krijg ik een etentje maar moet ik voor iemand SC2 kopen als het iets anders is moet ik een etentje betalen en krijg ik die game :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 12:00:
Ik heb net een weddenschap afgesloten: als het SC2 word krijg ik een etentje maar moet ik voor iemand SC2 kopen als het iets anders is moet ik een etentje betalen en krijg ik die game :)
dus je wint altijd :P

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:59:

[...]

Een HALVE.

Namelijk die 1 demo van wc3 :)
Dus ze [willen blijkbaar iets anders doen dan een RTS :?

Laat ik het zo zeggen: ALS het SC2 word zou ik het jammer vinden. Dat heeft niet zo'n grote vooraankondiging nodig dat kan als normale melding ;)
Was de demo van WC3 dan een rpg? Die heb ik nooit gezien :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

DarkX schreef op 19 september 2002 @ 12:48:
[...]

Was de demo van WC3 dan een rpg? Die heb ik nooit gezien :)
waar heb jij gezeten ?? onder de grond ofzo ?? ;)

ik hoop BTW dat het een compleet nieuwe game wordt, ik ben het zat van de remakes en vervolgen (btw WC3 is ook niet zo'n groot verschil met WC1/2....)

Deze plek is te koop.

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-01 00:42
Check www.starcraft2.com die teller op die website, lijkt me stug dat ze een teller voor een ander spel op de SC2 website zetten.
Misschien is de grote verassing wel dat blizzard het helemaal anders gaat doen en dat ze er een FPS ervan maken.
Net zoals ¨alien vs predator 2¨ gewoon 3 campains met de drie rassen lijkt me wel bruut.
Zal hun eerste FPS worden.
Of nog beter C&C renegade achtig maar dan beter en anders maar wel dat idee (halo, tribes 2 zoiets).
Of un RPG da,s ook leuk.
Maar met RTS is toch het verhaal beter te volgen nou ja nog 13 uurtjes wachten :D

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Verwijderd

ja een fps in starcraft wereld zou goed mogelijk zijn

• John117
Jah idd volgens mij kunnen ze dat best met de kwaliteit van blizzard word dat wel mooi.
Mooie uitdaging voor ze kunnen ze dat ook es proberen misschien geven ze er wel een mooie draai aan het FPS gerne als ze het proberen.

westwood durfde het ook aan dus kom op blizzard whoo hoo :D

• admiral866

admiral866

John117 schreef op 19 september 2002 @ 13:06:
Check www.starcraft2.com die teller op die website, lijkt me stug dat ze een teller voor een ander spel op de SC2 website zetten.
Misschien is de grote verassing wel dat blizzard het helemaal anders gaat doen en dat ze er een FPS ervan maken.
Net zoals ¨alien vs predator 2¨ gewoon 3 campains met de drie rassen lijkt me wel bruut.
Zal hun eerste FPS worden.
Of nog beter C&C renegade achtig maar dan beter en anders maar wel dat idee (halo, tribes 2 zoiets).
Of un RPG da,s ook leuk.
Maar met RTS is toch het verhaal beter te volgen nou ja nog 13 uurtjes wachten :D
dude, daar staat hetzelfde als op www.warcraft.com
dus, het is niet echt specifiek sc2 alleen door de url omdat er dus een ander is met hetzelfde

Verwijderd

We winnen allebei. En ze is nog mooi ook >:)
DarkX schreef op 19 september 2002 @ 12:48:
[...]Was de demo van WC3 dan een rpg? Die heb ik nooit gezien :)

Ja een soort van. De Morrowind stijl kun je het het beste mee vergelijken..

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
[Was de demo van WC3 dan een rpg? Die heb ik nooit gezien]

Ja een soort van. De Morrowind stijl kun je het het beste mee vergelijken..
Zou daar nog aan te komen zijn? Is natuurlijk niet legaal, mar wel een soort van abandon ware.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Verwijderd

Milo schreef op 19 september 2002 @ 14:32:
[...]

Zou daar nog aan te komen zijn? Is natuurlijk niet legaal, mar wel een soort van abandon ware.

Volgens mij is deze officieel uitgegeven alhoewel het niet een grote release is geweest.

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Volgens mij is deze officieel uitgegeven alhoewel het niet een grote release is geweest.
Dan mag ie legaal verspreid worden dus, zou je denken. Is er iemand die hem wil uploaden ergens heen, dan laat ik hem daar wel een tijdje beschikbaar staan @ 10Mbit ?

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• John117
admiral schreef op 19 september 2002 @ 13:57:
[...]

dus, het is niet echt specifiek sc2 alleen door de url omdat er dus een ander is met hetzelfde
Ow tja jammers maar dat wist ik niet.
Nou ja misschien gaan ventjes uit starcraft terug in de tijd en gaan ze knokken met de warcraft dudes. :p

De zerg in nightelf campain lvl 2 bewijst het AAAAHHH de zerg gaan tijdreizen :D

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik hoop echt op D3 :9~...

Verwijderd

d3 zou te erg zijn dus word niet

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
_/-\o_ Starcraft 2 _/-\o_

Hopelijk volledig 3d RTS, beetje in de stijl van warcraft 3 maar dan 3d, here i come :)

edit:

JohnnyV vindt Diablo een tikkie saai, vooral als je door 100 goblins tegelijk wordt aangevallen en je je figuur op hakken zet en dan 5 minuten kan wachten, no offense...

• Hahn
admiral schreef op 19 september 2002 @ 13:57:
[...]

Op elke site van Blizzard tellen ze dus terug totdat de aankondiging is geweest :)

Verwijderd

toch word het sc2

• DeepSeven
Wedduh van niet :D !

• admiral866

admiral866

Als het sc2 wordt, dan kap ik met wc3 en dan ga ik veel werken. Zodat ik als sc2 er is daar geen tijd meer aan hoef te verspillen.

misschien :P

Verwijderd

God praise the lord, SC2 PLZ!!!

_/-\o_

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JohnnyV legt z'n bidmatje 180 graden gedraaid richting het westen...

Verwijderd

moeten we niet eens gaan bespreken wat we allemaal in dat plaatje achter de afteller zien op www.blizzard.com ?

Verwijderd

Reaper_One , mijn SC buddys zeggen een half protoss half zerg.

Verwijderd

Het lijkt mij een marine

• McFlipp

McFlipp

24...

Volgens mij is het een van de nieuwe characters uit Diablo 3 >:)

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Als het Diablo3 is ga ik een paar dagen lopen balen, dat willen ze me vast niet aan doen. :o

Ik HOOP dat ze tijdens het maken van Warcraft 3 hebben besloten om hun RPG-stuff in een nieuwe game te zetten, maar ja - zal wel niet.

Blijkt het echt een voetbalspel of zo te worden, dan ga ik hysterisch giegelen of met mijn hoofd tegen een muur slaan. :+

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

McFlipp schreef op 19 september 2002 @ 16:03:
Volgens mij is het een van de nieuwe characters uit Diablo 3 >:)
Een soort Gnoom, het lijkt me een beetje klein. Maar goed, het kan...

• John117
Een protoss woei :D

Verwijderd

Het lijkt inderdaad wel een zealot met een eyepatch ofzo :)

• Hahn
Over 9 uur weten we het :P
Dat is dus om 2:00 's nachts...

Verwijderd

Wie blijft er allemaal op om dit mee te maken? :)

Verwijderd

ik overweeg wakker te blijven

• McFlipp

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:01:
Ik niet, ik moet morgen om 8uur al weer op school zijn :( Ik kijk morgen ochtend om 7uur wel ff, dan kan ik met hopelijk een gerust hard (als het D3 is >:) ) naar school.

Verwijderd

Ik ben normaalgesproken toch nog wakker dan, kan ik net zo goed effe online blijven :)

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik ben waarschijnlijk nog wel wakker - morgen vrij. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• IceStorm

IceStorm

Lord Daemon schreef op 19 september 2002 @ 16:06:
Blijkt het echt een voetbalspel of zo te worden, dan ga ik hysterisch giegelen of met mijn hoofd tegen een muur slaan. :+

Dan doe ik met je mee :+

Ik hoop op iets RPG achtigs :P

• McFlipp

McFlipp

24...

IceStorm schreef op 19 september 2002 @ 17:17:

[...]

Dan doe ik met je mee :+

Ik hoop op iets RPG achtigs :P
Een soort RPG in het diablo Universum? Dus eigenlijk Diablo 3 die wat meer verhaal is gericht dan alleen op hack 'n slash.
Of in het Warcraft universum zou ook wel leuk zijn, maar dat is WoW al eigenlijk een beetje. Hmzz ik wordt steeds nieuwsgieriger :)

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

word dat plaatje steeds scherper dan?, maarja, ik zie er een soort gravende vogel in, met een snavel, beneden 2 poten en 2 graafpoten.

Dus, hmmm, "Graafvogel tycoon"

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Ik verwacht er iig niet veel van. SC was iets wat volgens mij meer per ongeluk ging dan express, en sindsdien proberen ze het steeds zonder succes na te doen :/. Als ik hun was zou ik er meteen mee ophouden voordat ze de naam blizzard helemaal om zeep helpen.

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Morgen moet ik werken :/

Anders kondigen ze dat voortaan aan in de nacht van vrijdag op zaterdag ofzo! Nu wil ik het weten ook :9

Dividend for Starters

• McFlipp

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:33:
Ik verwacht er iig niet veel van. SC was iets wat volgens mij meer per ongeluk ging dan express, en sindsdien proberen ze het steeds zonder succes na te doen :/. Als ik hun was zou ik er meteen mee ophouden voordat ze de naam blizzard helemaal om zeep helpen.
Euhmm Blizzard heeft nog nooit geprobeerd SC na te maken ofzo hoor. En alle andere games (opvolgers de meeste) waren ook goed, dus ik denk dat je er dan wel op kunt vertrouwen dan SC2 ook goed wordt, alleen zal het wel enorm gehyped worden!

• David
  • Laatst online: 16-01 08:50
Ik heb sterke vermoedens dat het starcraft 2 gaat worden, en wel om het volgende:
http://www.starcraft2.com/

(www.diablo3.com bestaat niet)

Dato DUO synth voor twee

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

DiMension schreef op 19 september 2002 @ 18:01:
Ik heb sterke vermoedens dat het starcraft 2 gaat worden, en wel om het volgende:
http://www.starcraft2.com/

(www.diablo3.com bestaat niet)
:*)

Waarschijnlijk bestaat www.<nieuwe game>.com wel, maar wij weten de titel niet :Y)

Dividend for Starters

Verwijderd

McFlipp schreef op 19 september 2002 @ 17:57:
[...]

Euhmm Blizzard heeft nog nooit geprobeerd SC na te maken ofzo hoor. En alle andere games (opvolgers de meeste) waren ook goed, dus ik denk dat je er dan wel op kunt vertrouwen dan SC2 ook goed wordt, alleen zal het wel enorm gehyped worden!
Hmmz. Ik niet.

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 19 september 2002 @ 18:03:
[...]

:*)

Waarschijnlijk bestaat www.<nieuwe game>.com wel, maar wij weten de titel niet :Y)
Dus heel internet rondzoeken naar sites die Blizzard Entertainment in hun bron hebben staan :D

• KunDun
  • Laatst online: 23-01 00:48
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:01:
Ik heb de komende twee dagen vrij , dus ik ga zeker weten opblijven
om te zien welke game het word .

Ik hoop nog steeds op Diablo 3 :*)

Verwijderd

Ik hoop op dat ze die getekende warcraft adventure toch weer uit brengen :P en leuke plaatje heb je KunDun. Is dat van die dvd van Evil Dead, die is erg GROOVY!! :D

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Het word waarschijnlijke (zeer grote kans), iets in de trend van Starcraft. Waarschijnlijk niet Starcraft2, omdat ze dat ontkent hebben.

Dankzij Aftermath:

http://www.isonews.com/fo...7&perpage=20&pagenumber=1

Waar komt het opneer?:
De counter van blizzard word om de zoveel tijd helemaal blauw, als je deze vertaalt naar letters krijg je bepaalde combinaties (hoe dit gaat staat op de link die ik net gegeven heb). De volgende zinnen zijn er al uitgehaald:

IM HERE
SOMEBODY CALL FOR AN EXTERMINATOR
CALL THE SHOT
IM ALL OVER IT
NEVER KNOW WHAT HIT EM

Dit zijn allemaal van de unit ghost uit starcraft. Het plaatje dat je ziet word elk uur scherper:

De eerste:
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/bg48499985-01.gif

De 15de:
Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/bg45957800-15.gif

• KunDun
  • Laatst online: 23-01 00:48
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 18:29:
Ik hoop op dat ze die getekende warcraft adventure toch weer uit brengen :P en leuke plaatje heb je KunDun. Is dat van die dvd van Evil Dead, die is erg GROOVY!! :D
Yep , dat plaatje is van de Evil dead limited edition DVD :)

Verwijderd

wat we dus zien (dan heel langzaam) is een ghost die decloaked?

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Het zou goed kunnen, iemand zei dat het ook de Afbeeldingslocatie: http://www.evula.com/starcraft/zerg/units/unit_faces/hydralisk.gif Hydralisk
van de zerg units zou kunnen zijn. (bron isonews)

• IceStorm

IceStorm

En bij Blizzard zit nu een team zich te bescheuren van het lachen om alle leuke theorien die gedaan worden :D

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik weet het al zeker...

StarCraft2.com is van Vivendi Universal/Sierra (oftewel de eigenaars van Blizzard)
En de unit die verschijnt is een protoss volgens mij!!!

Dit is stukken beter dan ik ooit had kunnen hopen!!

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Hahn
Ze hebben dit wel cool gedaan, want iedereen gaat van alles onderzoeken :D

Verwijderd

Een FPS met de terran ghost in de hoofdrol :?

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Iemand die weet hoe ze aan die java code zijn gekomen? check warbucket 3de post in het nieuws

• David
Ja, ik heb hem ook.
Zoek in je Temporary Internet Files-map naar die classfile. Decompile de source en je hebt het. Aan die source heb je erg weinig BTW.

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

Ik had ff een oude PU gelezen... en daar stond in dat starcraft2 voorlopig nog niet komt... en er stond ook in dat ze met een uitbereiding voor warcraft3 bezig zijn

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Mjah, zie ik morgen wel... kan me niet echt veel schelen wat het wordt, het wordt vast wel goed :P .

Steam

• Peertje
  • Niet online
Damn dit is vet :)

Starcraft 2 gaat hopelijk echt kont schoppen :9

Maar wat betekend deze aankondeging dan? Dat ze daar aan het werken aan zijn of dat ze die in zeer korte tijd uitgeven?

• David
Ze gaan bekend maken wat het volgende spel wordt. Daarna wordt het dus nog wel een tijdje wachten (paar maandjes? jaartje? misschien 2?)

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

ik zie nog steeds af en toe de cijfers op de site blauw worden, er komt dus nog steeds tekst langs. Is er iemand die het allemaal bijhoudt?

• [ti]
  • Niet online
Op http://www.dreamcommunity.nl/~bart/bliz.php staat een decoder voor de messages die de klok (door het af en toe blauw knipperen) doorgeeft. Encoded data staat in de html...

Verwijderd

Peertje schreef op 19 september 2002 @ 20:29:
Damn dit is vet :)

Starcraft 2 gaat hopelijk echt kont schoppen :9

Maar wat betekend deze aankondeging dan? Dat ze daar aan het werken aan zijn of dat ze die in zeer korte tijd uitgeven?

Aankonding van een Game dat Team 2 van Blizzard gaat maken.

Mogelijke opties:
• StarCraft 2.
• Compleet nieuwe game.
• Diablo 3.

(is in volgorde van verwachting van de users hier)

Zoals het Blizzard betaamd met HEEL VEEL special effects ;) Zie website :D
Dit is echt Blizzard.

Alleen als Team 2 SC2 gaat maken is het niet het team dat SC1 heeft gebouwd.
Misschien is het Team dat SC1 gemaakt heeft bijna klaar met WC3 :)

Is de zoveelste keer dat ik je buiten HK vind. Is er iets mis?

• [ti]
  • Niet online
final pic?

Afbeeldingslocatie: http://purgatory.net/joe/diablo3%20copy.jpg

• David
Een wat contrastrijker plaatje leert dat het een unit is met een stok/gun/zwaard:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/bg25499049-18.gif

Dato DUO synth voor twee

• David
Die's wel lache, net als die andere twee soeps van purgatory.net/joe/

Dato DUO synth voor twee

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

DiMension schreef op 19 september 2002 @ 20:52:
Een wat contrastrijker plaatje leert dat het een unit is met een stok/gun/zwaard:
[afbeelding]
Yep, dit lijkt me ook het meest waarschijnlijk. Puik werk :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• David
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/bg80826259-19_2.gif

Beetje klooien met brightness en levels.

Let vooral op de dingetjes boven het 'hoofd'

Dato DUO synth voor twee

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste