See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
zie het morgen wel.
blijven hopelijk toch wel nog wat mensen wakker hier om te posten hè.....
Verwijderd
niet gemerkt. Heb je toevallig vergelijkend materiaal ?Holy_Paladin schreef op 19 September 2002 @ 23:06:
Hey, het plaatje refreshte net. Volgens mij is iet wat duidelijker (niet dat ik er hele tijd naar zit te kijken natuurlijk) !
Waar moet ik dat regeltje vinden?
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
klik dan op dat vraagteken.. daar staan wat wild-guesses van users
http://www.deathstrike.nl...p?page=overig/announcment
Dat ie op 00:00:01 terug springt naar 12:00:00, al die gozers die tot snachts opblijven
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Verwijderd
hoop alleen heel erg dat het geen console ONLY game wordt
http://www.warcraft.org/decode.html
IM HERE SOMEBODY CALL FOR AN EXTERMINATOR CALL THE SHOT IM ALL OVER IT NEVER KNOW WHAT HIT EM IM ABOUT TO OVERLOAD MY AGGRESSION INHIBITORS BLIZZARD ENTERTAINMENT IS PROUD TO ANNOUNCE ROCK AND ROLL RACING II JUST KIDDING NOT MUCH LONGER NOW
Gebeurd niet!
Doen ze niet!Lord Daemon schreef op 19 september 2002 @ 23:18:
Waarom zouden ze een console game maken?
Ik houd het niet meer! Ik móét opblijven! 7.30 op, maar ach, who cares
Schrikt iedereen zich lam
Koffie > Dan nieuw aan te kondigen blizz geem
Verwijderd
nadeel is alleen dat die page gerefreshed moet worden wil je de nieuwe image zienAMDude schreef op 19 september 2002 @ 23:20:
En dan bijna op het einde, wanneer iedereen naar het plaatje aan het staren is, veranderd het opeens in een gigantisch eng monster met een heel hard "BRRUWWAAAAAA" door je speakers een brullen
Schrikt iedereen zich lam
(maar wat doe ik hier dan?)
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
Die teller staat ook op www.starcraft2.com
Starcraft 2!!!
Dat kost me een jaar van mijn studie!
The first casualty in war is always the truth...
Echt waar?Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 23:29:
Geen zin om de hele thread te lezen, dus het zou kunnen dat dit al gezegd is, maar...
Die teller staat ook op www.starcraft2.com
Starcraft 2!!!
Dat kost me een jaar van mijn studie!
starcraft2.com = blizzard.com
blizzard heeft die domeinnaam al maanden.
Verwijderd
Ja, maar starcraft2.com bestond een paar dagen geleden nog niet. Althans, deed nog niks.*zucht, en hij staat ook op www.warcraft.com en www.blizzard.com !
Hoe dan ook, ik denk dat whatever er te gebeuren staat de aankondiging van Starcraft 2 is.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 23:35 . Reden: opmerking toegevoegd ]
Verwijderd
En volgens mij zitten er botten op die schouderbladen
Aantal postings 8
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Vind je het heel erg als ik dit niet zo heel erg serieus ga nemen?Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 23:38:
tis diablo 3 zie ik nu. (denk ik) dat wapen heeft iets weg van een speer en die figuur is iets als de amazon denk ik..
En volgens mij zitten er botten op die schouderbladen
Roper heeft nadrukkelijk in een interview gezegd dat er niet aan SC2 gewerkt zal worden in de nabije toekomst maar dat er ooit een vervolg zal komen waarschijnlijk.
Ook zou 't raar zijn gelijk na warcraft 3, een strategy game, weer een nieuwe strategy game uit te brengen.
Daarom verwachten veel mensen een game die zich wel afspeelt in het StarCraft universum maar die niet SC2 is..
Mij lijkt zo'n soort game niet echt "all that" maarja.. wat speculeren we eigenlijk.. over een dikke 2 uur zullen we het zeker weten.
Verwijderd
lol, wat heeft mijn aantal postings hiermee te maken danPromWarMachine schreef op 19 september 2002 @ 23:39:
[...]
[...]
[...]
Vind je het heel erg als ik dit niet zo heel erg serieus ga nemen?
D3 is tevens heel goed mogelijk omdat blizzard north all maanden na hun vakantie bezig is met een nieuwe project. En aangezien Blizzard north degene is die voor d2 heeft gezord ..
Wat een briljante publiciteitsstunt, echt geniaal.
Niet zo veel, maar die daarboven des te meerVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 23:41:
[...]
lol, wat heeft mijn aantal postings hiermee te maken dan
/nu weer ontopic
al moet ik zeggen dat het pakje lijkt op iets van leer... maar het wapen lijkt weer op een machinegun
SPannend!!!!!
Verwijderd
zoals gezegd, bill roper heeft al aangekondigd dat ze niet bezig zijn met sc2, wel ooit een sc2 gaan maken maar daar nu niet mee bezig zijn / gaan in de nabije toekomst..
en direct na warcraft 3 is het ook niet handig om weer een RTS uit te brengen.. ben je concurrent van je eigen spel? wat eerst uitgebracht gaat worden is een nieuwe expansion voor warcraft 3
maar om daar nou zo'n grote hype voor te maken is ook wat overdreven!
ik blijf bij een FPS, ala metal gear solid, met een ghost in de hoofdrol.. waarschijnlijk een vrouwelijke gezien de vorm van het "gezicht" in de tekening
Nou in iedergeval hebben ze het daar over een zerg protoss hybrid misschien is dit dr wel eentje.
Ken ut 4e ras worden voor sc2.
Of ut is hun eerste FPS met un ghost in de hoofdrol (ook leuk).
tja nog 2 uurtjes...we zien het dan wel.
Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX
Verwijderd
allemaal geregistreerd door blizzard hoorde ik net ^^
De nieuwe titel: Starcraft Ghost dus
Administrative Contact:
Blizzard Entertainment
Isaac Matarasso
PO Box 18979
Irvine, CA 92623-8979
US
Phone: 949-955-1380
Fax..: 949-737-2000
Email: imatarasso@blizzard.com
Technical Contact, Zone Contact:
Register.Com
Domain Registrar
575 8th Avenue - 11th Floor
New York, NY 10018
US
Phone: 212-798-9200
Fax..: 212-629-9305
Email: domain-registrar@register.com
Domain servers in listed order:
DNS39.REGISTER.COM 216.21.234.90
DNS40.REGISTER.COM 216.21.226.90
(nee maar serieus hij flitste wel ff blauw)
StarCraft Ghost? Expansion?
Verwijderd
kloptJohn117 schreef op 19 september 2002 @ 23:55:
AAAAHHH de teller werd net ff lichtblauw hij gaat ontploffen! dekking
(nee maar serieus hij flitste wel ff blauw)
de teller flitst een paar keer blauw
neem de secondes van de blauwe tijd, vorm die om tot letters (01 = a, 02 = b, etc) en de letters die je dat uur krijgt moet je dan even omdraaien in volgorde et voila.. je hebt een zin!
de zinnen die tot nu toe geweest zijn:
Nou ut klinkt niet als een RTS in iedergeval.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Ow dat wist ik niet thanxs.Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 23:58:
[...]
klopt
de teller flitst een paar keer blauw
neem de secondes van de blauwe tijd, vorm die om tot letters (01 = a, 02 = b, etc) en de letters die je dat uur krijgt moet je dan even omdraaien in volgorde et voila.. je hebt een zin!
de zinnen die tot nu toe geweest zijn:
werd dat ergens gezegd door blizzard of is er een slimpie achtergekomen
Verwijderd
veel verschil is er niet, maar er is wel degelijk verschil.. kijk maar frame for frame:Peertje schreef op 20 september 2002 @ 00:00:
ik zie nu geen verschil...
http://www.deathstrike.nl...p?page=overig/announcment
Verwijderd
2 stragegy games vlak achter elkaar lijkt mij juist heel sterk. Blizzard heeft 3 teams werken. 2 in het hq in Irvine. Team 1 heeft alle wc en sc series ontwikkeld die nu net een vakantie achter de rug hebben na het afronden van wc3.Peertje schreef op 19 september 2002 @ 23:46:
Waarom zo snel al diablo III... Lijkt mij dan toch SC2
al moet ik zeggen dat het pakje lijkt op iets van leer... maar het wapen lijkt weer op een machinegun
SPannend!!!!!
Team 2 in Irvine is nu bezig me WoW. Ook die hebbe het dus druk genoeg.
Team 3 is Blizzard North. Dit team heeft gezorgd voor D2 + D2 LoD. Sinds de release van LoD is er geen nieuws geweest aan wat voor game zij op het moment aan het werken zijn. We kunnen er dus zeker van zijn dat de game die zodadelijk aangekondigt gaat worden door North is ontwikkeld.
Sowieso geen RTS of MMORPG denk ik. Aangezien ze al met een MMORPG bezig zijn, en net een RTS hebben uitgebracht. Denk dan eerder dat het een geheel nieuwe game wordt.
PromWarMachine schreef op 20 September 2002 @ 00:08:
Hoe bedoel je fan, het zweet staat op m'n handen en ik doe niets anders dan GoTTen en F5en!
(als je film niet kent dan eeeh tja moet je em es gaan kijken
tja f5 is ook hard aan et slijten bij mij.
Verwijderd
1:40 to go
Verwijderd
www.deathstrike.nl
Verwijderd
Nog minder dan een uur
Ik denk dat het een StarCraft spel wordt, maar dan geen RTS.
Ik hoop ook niet dat het een console-only spel wordt, want dan wordt ik gek. Ik heb namelijk net een Geforce 4 gekocht ipv een GameCube (je moet toch iets hebben om te tweaken
Verwijderd
Verwijderd
Bill Roper (chairman blizzard) heeft dit ook gezegd..
Verwijderd
hehe
ik gok op hetzelfde als Maverick-X
Starcraft Ghost
Een soort Metal Gear Solid achtige game in the world of Starcraft.
Eej Seamus :] Wuuf~
Alles goed enzow? :]
Verwijderd
Verwijderd
de bliz fans dan he :]
Verwijderd
wie zegt dat ze het snel uit brengen misschien duurt het nog wel anderhalf jaar ofzoVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 01:10:
marketing technisch gezien gewoon niet handig om SC2 te releasen.. zo vlak na Warcraft 3
Gaat lekker ... was vandaag sinds eeuwen weer eens in nld-1
Ja meest waarschijnlijke is een console game genaamd Starcraft Ghost in de vorm van een FPS.
Verwijderd
een game van blizzard wordt toch nog wel 10x uitgesteld
had liever gehad dat blizzard north (de vermoedelijke makers van dit spel) hadden meegeholpen met het afmaken van world of warcraft.. daar zit ik echt op te wachten!
Verwijderd
haha alsof iedereen sc2 links laat liggen als die komt als het sc2 zou worden wordt die hype nog erge dan wc3 ik hoop opzich wel op een sc2 maar als je verder kijkt denk ik dat je starrie niet kan evenaren met wat voor graphics ofzo dan ookVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 01:10:
marketing technisch gezien gewoon niet handig om SC2 te releasen.. zo vlak na Warcraft 3
Lauw?Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 01:13:
ja fps in starrie land ligt meest voor de hand maar lijkt me niks hoewel blizzard alleen maar lauwe dingen maakt
Ik vind ze meestal best goed?
Er kunnen tussendoor namelijk best nog andere games uitkomen. Het kan marketingtechnisch dus toch StarCraft 2 zijn